نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبولدارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبولمی توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 22 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Convention Center جزو هتل های ۵ ستاره استانبول است. در صورت ترجیح یک محل اقامت آرام و راحت برای گردشگران تور استانبول فراهم میکند. فاصله ۳٫۵ کیلومتری تا مرکز شهر استانبول و موقعیت مکانی عالی هتل باعث می شود تا با اقامت در آن به راحتی بتوانید به جاذبه ها و دیدنی ها شهر مثل پارک تفریحی Atlantis EglenceMerkezi و یا سینمای Citylife در نزدیکی هتل، دسترسی داشته باشید.این هتل تا فرودگاه ۱۰ کیلومتر و حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد.بیمارستان آمریکایی VehbiKoç هم در نزدیکی این هتل است. هتل دارای۱۳ طبقه و ۳۲۳ اتاق، ۲ رستوران و یک بار است.
سال ساخت آن ۲۰۰۱ و در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است.

جهت رضایت هرچه بیشتر بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی در اختیار میهمانان تور استانبول هتل قرار می گیرد تا اقامتی فراموش نشدنی را در هتل گرند جواهر استانبول داشته باشند. اتاق های دارای سطح بالای استاندارد جهانی باعث ایجاد آرامش مهمانان میشوند که مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و دارای سرویس اینترنت، تلویزیون و ماهواره هستند.در برخی از اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع است. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز و میز کار می باشند. امکانات تفریحی هتل ,باشگاه ورزشی، سونا، اسخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و اتاق ماساژ می باشند. موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول باعث شده تا این هتل به یک مکان اقامت عالی در استانبول تبدیل شود.

امکانات هتل گرند جواهر استانبول:

هتل گرند جواهر استانبول دارای استخر در فضای باز، استخر و باشگاه ورزشی مجهز با دستگاه های ورزشی مختلف مثل تردمیل می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۵٫۶ کیلومتر فاصله دارد. در رستوران Deliz صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. سالن Sultan با فضایی آرام و لوکس دارای منوی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و همچنین نوشیدنی های مختلف است. در بار Yelken که تا نیمه شب هم باز است انواع نوشیدنی هاسرو می شود. فرودگاه آتاتورک تا این هتل ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و فاصله ی Sisli تا هتل با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه است. همچنین هتل دارای پارکینگ است. کارکنان هتل گرند جواهر استانبول به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.

  • امکانات تفریحی در فضای باز : استخر در فضای باز ، تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، سولاریوم، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران به سبک بوفه، رستوران با منوی باز
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول یک هتل پنج ستاره است که در منطقه ی تکسیم استانبول واقع شده  است . اگربه دنبال هتلی با شرایط و امکانات مناسب در استانبول هستید،هتل  مارتی بهترین انتخاب است. هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و فاصله آن با فرودگاه بین المللی آتاتورک 35 دقیقه می باشد.میدان تکسیم ، گالری هنر جمهوری تکسیم و مرکز فرهنگی هنری آکبانک دسترسی بسیار مناسبی ازهتل دارند. دراین هتل مارتی مسافرانتور استانبول قطعا احساس آرامش و راحتی زیادی می کنند. بدین ترتیب ، هتل دارای بهترین  امکانات و خدمات می باشد.

marti1.jpg

marti4.jpg

امکانات هتل مارتی استانبول:

هتل مارتی استانبول طیف وسیعی از خدمات شامل رستوران ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، دربان ، انبار و ترانسفر فرودگاهی را در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد.هتل مارتی استانبول دارای 2700 اتاق زیبا است که بسیاری از آنها شامل میز کار ، اتاق ویژه ی غیرسیگاری ها ، اتاق های متصل به هم ، تخت های اضافی دراز (به طول  22 متر ) و وسیله ی گرمایشی هستند. مرکز تناسب اندام ، آبگرم  ، سونا ، ماساژ واتاق بخار هتل مکانهایی ایده آل برای تمدد اعصاب و رفع خستگی مسافران تور استانبول پس از یک  روز شلوغ به شمار می روند. با موقعیت ایده آل و  امکانات سطح بالا، هتل مارتی استانبول در بسیاری زمینه ها در اوج است.

marti2.jpg

marti6.jpg

قطعا بهترین انتخاب شما هتل مارتی استانبول است . تمام سعی‌ و تلاش کارمندان و مدیریت این هتل در ایجاد احساس آرامش برای مسافران تور استانبول است و برای رسیدن  به این هدف امکانات و سرویس‌های زیادی را در اختیار میهمانان گذاشته اند.  از جمله این خدمات می‌توان به رستوران، محل کشیدن سیگار، نگهداری چمدان‌ها، ترنسفر فرودگاهی اشاره داشت.از لحاظ تناسب در موقعیت مکانی و امکانات،هتل مارتی از پر طرفدارترین هتل ها در استانبول است.

marti5.jpg

 

 

هتل دیوان استانبول

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول از هتل های 5 ستاره و شیک و مدرن استانبول می باشد که در سال 2011 در منطقه شيشلي ساخته شده است.فاصله این هتل با ميدان تکسيم فقط   10 دقيقه پياده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه است . این هتل در در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده ودسترسی آن به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول بسیار  آسان می باشد.این هتل به دلیل موقعیت فوق العاده خوبی که دارد، به اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول تبدیل شده است.

divan4.jpg

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول امکانات بسيار خوبی جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها را دارد که برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.این هتل دارای  ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب می باشد که شامل ۹۸۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند. این اتاق ها دارای دکوراسیونی شیک و مدرن و با رنگ های گرم هستند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار می باشند.همچنین رستوران هتل دیوان نیز با غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.

divan5.jpg

divan2.jpg

امکانات هتل دیوان استانبول:

از امکانات هتل دیوان استانبول می توان به کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIPP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... اشاره کرد که میهمانان تور استانبول میتوانند اوقات آرام و خوشی را در آن تجربه نمایند.

divan3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل وو استانبول

wow1.jpg

wow2.jpg

هتل وو استانبول یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی کنار فرودگاه آتاتورک ساخته شده است این هتل در سال 2007 با 2755 اتاق شیک و مجهز ساخته شده است. این هتل با داشتن بارها و رستورا ن های بسیار زیبا حرف اول را میزند. گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل یکی از بهترین مسافرت های خود را  تجربه کنند.

wow3.jpg

امکانات هتل وو استانبول :

wow5.jpg

wow6.jpg

از جمله امکانات هتل وو استانبول نظافت اتاق ها ، مجهز به آسانسور ، صندوق امانات ،  خشکشویی ، خدمات آرایشی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سالن غذا خوری ، صبحانه در اتاق ها ، باشگاه ورزشی و.... که این ها بخشی از امکانات هتل می باشد که برای جلب رضایت به گردشگران تور استانبول می باشد.

wow4.jpg

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دیوان استانبول

divan4.jpg

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول در سال 2011 در منطقه شيشلي ساخته شده و از هتل های 5 ستاره و شیک استانبول می باشد.این هتل با ميدان تکسيم 10 دقيقه پياده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه فاصله دارد.به دلیل اینکه هتل دیوان استانبول در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده،دسترسی آسانی به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول دارد.این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول می باشد.

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب دارد که شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند.این اتاق ها دارای دکوراسیونی به روز و با رنگ های گرم می باشند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار هستند.رستوران هتل دیواناستانبول نیز با غذاهای ترکی و بین المللی خود آماده خدمت به میهمانان تور استانبول می باشد.همچنین این هتل دارای امکانات بالایی جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها است که برای گروه های بیزینسی بسیار مناسب می باشد.

divan2.jpg

divan5.jpg

امکانات هتل دیوان استانبول:

کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... از امکانات هتل دیوان استانبول می باشند و مسافران تور استانبول میتوانند لحظات خوب و آرامی را در این هتل سپری نمایند.

divan3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آک گون استانبول

akgoon4.jpg

هتل آک گون استانبول جزو شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد.این هتل در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده و به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد.مسافران تور استانبول می توانند از  مراکز دیدنی استانبول که بسیار نزدیک به هتل می باشد،لذت ببرند .همچنین مسجد کبود و موزه توپکاپی 22 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.رعایت بهداشت و پاکیزگی در این هتل حرف اول را می زند .

akgoon3.jpg

هتل آک گون استانبول شامل ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به  فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می نماید. در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر و بزرگتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق هم دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب است . برخی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند .به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل آک گون تامین می شود  .

akgoon6.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از امکانات ویژه اتاق هایهتل آک گون استانبول است تا مسافران تور استانبول اوقات خوب و آرامی را در این هتل  سپری نمایند.

akgoon1.jpg

امکانات کلی هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

akgoon5.jpg

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل 5 ستاره گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای واقع شده که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول می باشد و بسیار نزدیک به نمایشگاه CNR است . موقعیت هتل گرین پارک مرتر استانبول به گونه ای میباشد که انواع وسایل نقلیه عمومی درمقابل در اصلی هتل بر میهمانان تور استانبول در دسترس بوده و دسترسی آسان به تمامی نقاط شهر را امکان پذیر میسازد. هتل گرین پارک مرتر استانبول نزدیک به مرکز شهر استانبول است و به میهمانان خود امکانات ورزشی متنوع و استخر آب گرم را ارائه میکند.

هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIPP می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری میکند. این هتل استانبول دارای اتاقهای تمیز و راحت می باشد و همچنین دارای سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق ۳ تخته ، اتاق خانوادگی ، اتاق معمولی و سوئیت می باشد که اتاقهای هتل دارای خدمات خانه داری ست و تجهیزاتی مانند سیستم تهویه مطبوع و حمام شخصی هم دارد.بوفه صبحانه در هزینه اتاق گنجانده شده است.گردشگرانتور استانبول با انتخاب این هتل 55 ستاره سفر خوشی را سپری می کنند.

 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول شامل وسایل بدنسازی ، ماساژ درمانی ، حمام ، استخر روباز و سرپوشیده میباشد.میهمانان میتوانند وعده غذایی خود را در یکی از  ۲ رستوران و ۲ کافه رستوران هتل میل کنند.ورودی و راهروهای هتل ۲۴ ساعته ، توسط کادر امنیتی و با دوربین مراقبت میشود.در سرتاسر هتل ، سیستم هشداردهنده آتش سوزی نیز نصب شده است.از سایر امکانات هتل Green Park استانبول میتوان به پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – باغ – گرمایش – منطقه بدون سیگار اشاره نمود . درتصاویر هتل گرین پارک مرتر استانبول بعضیاز این امکانات نمایش اده شده است.

 

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

هتل سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای  رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.این هتل 5 ستاره در مجموع 205 اتاق که مجهز به مبلمان مدرن،مینی بار،یخچال،تلویزیون،صندوق امانات،سیستم تهویه مطبوع و .. می باشد. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

SOREMELI3.jpg

surmeli_Hotel_istanbul1.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول :

سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران تور استانبول با اقامت در هتل  سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

Surmeli-Hotel-Istanbul-2.jpg

 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول  قرار دارد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور استانبول نزدیکی به خیابان استقلال و مکان های معروف استانبول از جمله کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول می باشد. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت وورد دارای 245 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این  هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا در این هتل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل الیت ورد استانبول : Şht. Muhtar Mh., Taksim Cd, Beyoğlu, Turkey

امکانات هتل الیت وورد استانبول :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , رستوران , ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار ,  استخر سر پوشیده ,مرکز بدنسازی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , محل مخصوص کشیدن سیگار , بار , گرمایش , اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای VIP , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , کرایه ماشین , فکس و کپی

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مارمارا تکسیم استانبول

marmarais3jpg.jpg

هتل مارمارا تکسیم استانبول یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره منطقه تکسیم استانبولمی باشد که در سال 19766 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا شده است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک حدود 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل در نزدیکی پل بسفر و مراکز خرید قرار گرفته است به همین دلیل گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به بازارها و مراکز  تجاری دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل مارمارا تکسیم استانبول :

هتل مارمارا تکسیم استانبول در 19 طبقه و 388 اتاق را در برگرفته است که اتاق ها مدرن بوده و با  دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. اتاق های هتل شامل امکاناتی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و..... برای گردشگران تور استانبول نیز می باشند. در رستوران  هتل مارمارا تکسیم استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... طبخ می شود و توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به باشگاه بدنسازی ، سونا و استخر ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، آبگرم و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل مارمارا تکسیم استانبول :

سالن زیبایی ، خدمات مخصوص معلولین ، ترانسفر فروردگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، صندوق امانات ، مینی بار ، پذیرش 24 ساعته و.....

marmarais2jpg.jpg

marmarais4jpg.jpg

marmarais7jpg.jpg

marmarais6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سلطانیه استانبول

-سلطانیه-استانبول.gif

هتل سلطانیه استانبول یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل در سال 2010 میلادی برای گردشگران تور استانبولافتتاح شده لست. هتل سلطانیه استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 144 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل سلطانیه استانبول :

هتل سلطانیه استانبول در 5 طبقه و 43 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی و  به سبک سنتی عثمانی طراحی شده اند. اتاق ها مجهز به یخچال ، وای فای ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... می باشند. گردشگران تور استانبولمی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل سلطانیه استانبول می توان به اتاق ماساژ ، استخر ، سونا ، جکوزی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. از خدمات هتل می  توان به صرافی ، صندوق امانات ، خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ و ..... اشاره کرد.

SOLTANIEIS2JPG.jpg

SOLTANIEIS1JPG.jpg

SOLTANIEIS3JPG.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل پرا رز استانبول

perarose3jpg.jpg

هتل پرا رز استانبول از خوب ترین و بهترین هتل های 4 ستاره استانبول محسوب می شود که در منطقه تپه باشی استانبولواقع شده است. هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و با میدان تکسیم که مهم ترین میدان در شهر استانبول می باشد 3 کیلومتر و با خیابان استقلال 5 دقیقه فاصله دارد. هتل پرا رز استانبول به دلیل نزدیکی به مناطق تاریخی و دیدنی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. در ضمن این هتل با فرودگاه 211 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل پرا رز استانبول :

هتل پرا رز استانبول در مجموع 52 اتاق را در برگرفته است که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ،  مبلمان ، تخت خواب و ....... می باشند. هتل دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی با بهترین کیفیت غذایی طبخ می شود که گردشگران تور استانبول می توانند غذاهای دلخواه خود را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل پرا رز استانبول که برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته شده است می توان به باشگاه بدنسازی ، سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و .... اشاره کرد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه برای برگزاری انواع همایش ها و جلسات گردشگران تور استانبول نیز می باشد. از خدمات هتل پرا رز استانبول می توان به کتابخانه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات نگهداری از کودکان ، صرافی ، پذیرش 24 ساعته و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

perarose1jpg.jpg

perarose2jpg.jpg

perarose4jpg.jpg

perarose5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل لامارتین استانبول

lamartinis5jpg.jpg

هتل لامارتین استانبول از هتل های خوب و 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول به شمار می آید. این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 222 کیلومتر فاصله دارد. هتل لامارتین استانبول به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی از جمله کاخ تاریخی گالاتا و کاخ دولما باغچه نزدیک می باشد به همین دلیل دسترسی گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به این مناطق و مراکز به راحتی امکان  پذیر می باشد.

امکانات هتل لامارتین استانبول :

هتل لامارتین استانبول دارای 67 اتاق می باشد که اتاق ها از امکانات خوبی از جمله یخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، وای فای و..... برخوردار می باشند. این هتل دارای 22 رستوران می باشد که توریست های تور استانبول می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را در این  رستوران ها سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. از خدمات هتل لامارتین استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، ترانسفر فرودگاه ، سالن زیبایی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

lamartinis2jpg.jpg

lamartinis4jpg.jpg

lamartinis3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سمینال استانبول

seminalis1jpg.jpg

هتل سمینال استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 120 متر فاصله دارد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 200 کیلومتر فاصله دارد. هتل سمینال استانبول در سال 20077 برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به جاذبه های توریستی و مناطق تاریخی نزدیک می باشد و گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سمینال استانبول :

هتل سمینال استانبول دارای 7 طبقه و 88 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ...... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل سمینال  استانبول انواع غذاهای محلی ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل سمینال استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، کتابخانه ، سونا و ......

seminalis2jpg.jpg

seminalis3jpg.jpg

seminalis4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96

+ تعداد بازدید : 0 | نظر بدهید 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل هالیدی این استانبول

 

هتل هالیدی این استانبول در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و فاصله کمی از میدان تکسیم مرکز شهر دارد و 200 متری آثار مهم تاریخی مثل مسجد آبی و بازار بزرگ واقع شده است که تنها 50 متر با ایستگاه اتوبوس و 12 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. امکانات کافی اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت با آرامشی را برای مسافران تور استانبول نوروز 96 مهیا می سازد.

امکانات هتل

 

هتل هالیدی این استانبول دارای خدماتی نظیر : ترانسفر فرودگاهی ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ،بار مخصوص تنقلات، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری کودکان و... است

 

امکانات اتاق ها

 

هتل هالیدی این استانبول دارای 203 باب اتاق است که دارای خدماتی مانند : تهویه هوا ، مینی بار،حمام ، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، اینترنت،یخچال کوچک و چای قهوه ساز , صبحانه در اتاق , اتاقهای ضد صدا و پذیرش و... می باشد.

شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش فروش با شماره  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح  نمایید.

 

 

 

هتل سینار استانبول

 

هتل سینار استانبول در نزدیکی دریای مارمارا در شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل امکانات ویژه ای برای آسایش میهمانان تور استانبول نوروز 96 در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

 

هتل سینار استانبول با داشتن پرسنلی مجرب به خوبی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل لوکس دارای خدماتی نظیر : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ، سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز به امکانات رفاهی نظیر : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم و... می باشد.

 

شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود  را  مطرح نمایید.

هتل گرند حیات استانبول  Grand Hotel Istanbul Leben

هتل گرند حیات استانبول از دسته هتل های 5 ستاره در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. این هتل انتظارات مسافران تور استانبول را از یک تعطیلات به یادماندنی در استانبول به‌خوبی برآورده می‌کند. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته  و همچنین در اطراف این هتل ۵۵ ستاره می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند.

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران تور استانبول ، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. این هتل زیبا دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما مسافران تور استانبول نوروز 96 بیرون خواهد کرد .

 

 

 

 
 
 
  
جهت مشاوره و راهنمایی تور استانبول و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد. تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره را دارند می باشد. با انتخاب هتل دیاموند سیتی استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و ... می باشد.هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور استانبول خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو تور استانبولبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول از هتل های بسیار مجلل , در نزدیکی میدان تقسیم و در منطقه شیک استانبول می باشد که در نزدیکی موزه نظامی استانبول و نمایشگاه مرکز استانبول قرار دارد .این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول است که امکانات رفاهی آن آرامش و آسایش را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. هتل رامادا پلازا استانبول در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و حدود ۱۷۰ اتاق مختلف دارد . 

 

 امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

از امکانات این هتل میتوان به تهویه‌ی مطبوع، لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، کافه، سلمانی، بار و رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی) و همچنین خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی (با هزینه‌ی اضافی) اشاره کرد .فاصله هتل پلازای استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۳ کیلومتر می باشد. در محل هتل  پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است .این هتل به علت موقعیت عالی خود، پایگاه مناسبی جهت بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله با کلاس Nisantasi به شمار میرود.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای  VIP از انواع اتاق های این هتل می باشد . اتاق خواب مهمان در هتل پلازا در استانبول بسیار شیک و لوکس است و دارای تجهیزات مناسب برای یک سفر کاری است

 

امکانات اتاق های هتل رامادا پلازا:

امکانات مختلف هتل رامادا پلازا استانبول اتاق ها عبارت است از:تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مجزا، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای غیر رایگان و اختصاصی،تلویزیون هوشمند، درگاه اتصال به اینترنت و اینترنت پرسرعت ADSL در اتاق‌ها و در فضاهای عمومی هتل، گاوصندوق در اندازه‌ی لپ‌تاپ‌ ، حمام اختصاصی و تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز ، اتو و میز اتو  سویئت ها و پینت هاوس های هتل دارای بالکن و جکوزی به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

یک استخر زیبا بر روی سقف هتل رامادا پلازا استانبول واقع است که میهمانان میتوانند آرامش را  در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و یا با  ماساژ درمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند ،همچنین سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما آماده شده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده .هتل دارای یک حمام ترکی هم میباشد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن لذت ببرید.در کل امکانات این هتل استانبول بسیار مناسب و درخور توجه است .

 

 

 در رستوران Pancaldi هتل رامادا پلازا غذاهای ترکی و بین المللی ارائه میشود .یک کافه هم برای نوشیدنی و میان وعده های خوشمزه در کنار نوار استخر  قرار دارد . کافی شاپ ویتامین هم نوشیدنی ها و میان وعده های لذیذی سرو می کند. در این هتلاستانبول بهترین غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو می شود و رستوران شیک و تمیز این هتل بسیار قابل توجه است.

 

هتل هری این مرتر استانبول

 

یکی از شیک ترین و بهترین  هتل های 5 ستاره استانبول، هتل هری این مرتر استانبول است که در منطقه مرتر استانبول قرار دارد.فاصله این هتل تا منطقه سلطان احمد که از مناطق دیدنی استانبول است تنها ۸ کیلومتر و تا  ایستگاه مترو استانبول  ۱٫۵ کیلومتر است،آثار تاریخی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه در نزدیکی این هتل قرار دارند. فرودگاه آتاتورک هم در ۱۰کیلومتری این هتل قرار دارد . همچنین مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به راحتی بهمرکز خرید مرتر نیز دسترسی خواهند داشت.

 

 

هتل هری این مرتر استانبول دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که به زیبایی تزیین شده اند.این اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... می باشند. هر روز صبح در بوفه رستوران برای مسافران تور استانبول صبحانه سرو می شود.دیگر وعده های غذایی نیز در رستوران زیبای هتل با مواد اولیه فوق العاده با کیفیت برای مسافران آماده می شود.همچنین میهمانان تور استانبول می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای هتل Hurry Inn Merter استانبول بروند.

 

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ....از امکانات این هتل استانبول می باشند.

 

هتل وو استانبول

 

هتل وو استانبول در سال 2007 میلادی در شهر استانبول بنا گردیده است.هتل در 35 کیلومتری فرودگاه و در 4 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .دارای ساحلی وسیع وساحل اختصاصی می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو استانبول دارای خدمات بینظیری مانند : زمین تنیس، سونا، اتاق و مرکز اسپا، ماساژ، پارک کودک، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، حمام ترکی، سونا خشک و بخار،غواصی،اسکواش، استخر سرپوشیده و روباز، خدمات خشکشویی واتو شویی، آرایشگاه، صرافی، اینترنت، اتو پارک، موزیک زنده، برنامه تفریحی و شبانه.استخر ، ماساژ ، سونا ، تورها ،فکس و کپی ، مرکز تجارت ، تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل - تهویه مناسب ، استخر سر پوشیده ، اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP ،مرکز بدنسازی ، خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو استانبول داری ٢٧۵ باب اتاق است. این اتاق ها شیک و مجلل دارای امکانات :   تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع ، پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق ، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی , سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌سازو تخت دونفره یا کینگ‌ و... از امکانات هراتاق می باشد.

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو هتل وو استانبول در استانبولرا دارند رزرو هتل وو استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

شما میهمانان گرامی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل سینار استانبول

 

هتل سینار استانبول در نزدیکی ساحل دریای مارمارا در شهر استانبول واقع شده است.این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی و مراکز خرید ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

 

هتل سینار استانبول به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل شیک و لوکس دارای خدماتی مانند : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ،

سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد . آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل سینار استانبول آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز بهامکانات رفاهی مدرنی مانند : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم نیز با امکاناتی خاص در نظر گرفته شده است.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول

تور استانبول زمستان 95

 

تور استانبول اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کلاس استانبول

 

هتل کلاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه شهزاده باشی استانبول واقع شده است. این هتل زیبا در سال 1986 میلادی افتتاح شده است و در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کلاس استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 13 کیلومتر و با بازار بزرگ استانبول 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و همچنین اماکن تاریخی هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل کلاس استانبول :

هتل کلاس استانبول در 5 طبقه و دارای 129 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران تور استانبول نیز طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کلاس استانبول می توان به حمام ترکی ، استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. همچنین هتل دارای خدماتی از قبیل پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، اجاره اتومبیل و ..... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کناک استانبول

 

هتل کناک استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 7 دقیقه فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 1972 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. درضمن هتل کناک استانبول در سال 2012 میلادی بازسازی شده است. همچنین این هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کناک استانبول :

هتل کناک استانبول در 7 طبقه و 117 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... می باشند. همچنین اتاق ها با تلفیقی از شیوه سنتی و مدرن طراحی شده اند . هتل کناک استانبول دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پارکینگ ، صندوق امانات ، امکانات ویژه معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آلکاوکلر کبان استانبول

 

هتل آلکاوکلر کبان استانبول از هتل های 4 ستاره شهر استانبول به حساب می آید. این هتل با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های این شهر می باشد 150 متر فاصله دارد. هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می باشد به همین خاطر هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل آلکاوکلر کبان استانبول :

هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای 84 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. در ضمن اتاق ها به سبک و شیوه ی آرت دکو طراحی شده اند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد .

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل مرکور تکسیم استانبول

 

هتل مرکور تکسیم استانبول یکی از هتل های خوب و 4 ستاره شهر استانبول می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به جاذبه های تفریحی و مناطق توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. هتل مرکور تکسیم استانبول با فرودگاه آتاتورک تنها 21 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول :

هتل مرکور تکسیم استانبول دارای 137 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. بعضی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی بسیار زیبا به سوی دریا و شهر دارند. توریست های تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی و خدمات هتل می توان به سالن تناسب اندام ، لاندری ، خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، پارکینگ ، امکانات مخصوص معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل کارتون استانبول

 

هتل کارتون استانبول یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره می باشد که در منطقه بیوقلو شهر استانبول واقع شده است. این هتل زیبا تنها 2 دقیقه با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های استانبول می باشد فاصله دارد.هتل کارتون استانبول به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و فرهنگی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

 امکانات هتل کارتون استانبول :

هتل کارتون استانبول دارای 127 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاص و ویژه ای طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... را سفارش داده و سرو کنند. 

 خدمات هتل کارتون استانبول :

خدمات خشکشویی و لباسشویی ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات ویژه معلولین و ....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

 

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 5 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز تور استانبول نوروز 96 با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

 

 

هتل گزی بسفروس استانبول

gazi3.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول که از جمله هتل های 5 ستاره استانبول است در محله و میدان تکسیم واقع شده است.این هتل هتلی ایده آل و مناسب برای مسافران تور استانبول به شمار می رود که فاصله آن با دیدنی های شهر همچون بازار بزرگ، مسجد آبی ، فروشگاه های متنوع و رستوران های متعدد بسیار نزدیک است و تا بسفر هم 5 دقیقه فاصله دارد. هتل گزی بسفروس در ۱۰۰ متری ایستگاه مترو و ۲۱ کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک قرار دارد.

gazi1.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول 63 اتاق با امکانات مدرن و فضایی بزرگ دارد. همه اتاق های این هتل دارای تلوریون ال سی دی ماهواره ای و اینترنت رایگان وای فای می باشند.کف تمام اتاقها چوبی است و حمام هایی با سنگ مرمر دارد.اتاقها و حمام های این هتل دارای نورپردازی و چشم اندازهایی از پارک و تنگه بسفر استانبول هستند که گردشگران تور استانبول میتوانند از آن ها لذت ببرند.

gazi2.jpg

امکانات هتل گزی بسفروس استانبول:

سونا ، لابی، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد و …از امکانات هتل گزی بسفروس استانبول به شمار می روند که در عکسهای هتل برخی از این امکانات نمایش داده شده است.

gazi6.jpg

 

قطعا هتل گزی بسفروس استانبول را با امکانات فوق العاده و بی نظیرش میتوان یکی از تفریحات استانبول بشمار آورد و میهمانانتور استانبول میتوانند سفر آرام و لذت بخشی را در این هتل تجربه کنند.

gazi5.jpg

gazi4.jpg

 

 

هتل گرند حیات استانبول

grandhayat2.jpg

هتل گرند حیات استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول است که در مرکز شهر استانبول و نزدیک میدان تقسیم قرار گرفته است. این هتل بسیار شیک و مدرن و دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد که رضایت میهمانان تور استانبول را فراهم می آورد.این هتل به ساحل بسیار نزدیک می باشد و به راحتی می‌توانید به رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، و حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید.فاصله این هتل تا ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر می باشد،همچنین منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی تا این هتل 5 کیلومتر فاصله دارند.

grandhayat1.jpg

grandhayat4.jpg

هتل گرند حیات استانبول ٣۶٠ اتاق دارد که شامل ٢۴ سوئیت می باشد. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا ، مدرن و دارای امکانات فراوانی از جمله سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق می باشند. اتاق های این هتل که از بهترین هتل های استانبول است،اکثرا دارای تخت‌خواب دونفره هستند.

grandhayat3.jpg

grandhayat6.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران استانبول ، کلاب شبانه‌‌ی هتل ، دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف،اینترنت عمومی،ستخر فضای باز، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز،صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای از امکانات این هتل می باشند. مهمانان تور استانبول قطعا از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت بسیار خواهند برد.کافه‌ی هتل هم بهترین مکان را برای گپ‌ زدن‌های دوستانه و استراحت میهمانان تور استانبول فراهم کرده است.

grandhayat5.gif

 

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون که در منطقه توپکاپی قرار دارد ،اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار گرفته است و در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده که به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر فاصله نزدیکی دارد. فاصله این هتل با مسجد کبود و موزه توپکاپی  2 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که مسافران تور استانبول میتوانند اوقات خوبی را تجربه نمایند.

 akgoon4.jpg

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...از امکانات هتل آک گون استانبول می باشند.همه این امکانات با بهترین کیفیت به گردشگرانتور استانبولارائه شده تا اقامتی  مفرح و شاد را برای آنها به ارمغان آورد .

akgoon3.jpg

akgoon2.jpg

هتل آک گون استانبول دارای ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان تور استانبول بوده و آرامش آنها را را تامین می نماید . به دلیل استفاده از رنگ هایی ملایم درطراحی و دکوراسیون اتاق ها ،فضای آن ها دلبازتر به نظر می رسد .هر اتاق پنجره هایی بزرگ با نور بسیار مناسب دارد و بعضی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند.

akgoon5.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

از امکانات اتاق های این هتل استانبول می توان به: امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ،یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان،اشاره کرد.

akgoon1.jpg

akgoon6.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هری این مرتر استانبول

heri1.jpg

هتل هری این مرتر استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که تنها ۸ کیلومتر با منطقه سلطان احمد  و ۱۰کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.همچنین فاصله آن با ایستگاه مترو مرتر ۱٫۵ کیلومتر می باشد.از دیگر آثار تاریخی که در نزدیکی این هتل قرار دارند،کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه هستند.مسافران تور استانبول نوروز 96 با اقامت در این هتل به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهند داشت.

heri6.jpg

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول شامل امکاناتی مانند: تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، لپ تاپ ، کتری برقی ، مینی بار ، گاو صندوق ، دستشویی ، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان می باشند که میهمانانتور استانبول نوروز 96 می توانند اوقات خوب و راحتی را در این اتاق ها سپری نمایند.

heri2.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

حمام آبگرم با سرویس کامل ، اسپا ، استخر سرپوشیده ، باشگاه بدنسازی ، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، صرافی ، تالار عروسی ، استخر کودکان ، سونا ، و کارکنان چند زبانه ، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل هری این مرتر استانبول می باشند. تمام وعده های غذایی در رستوران زیبای هتل و با مواد اولیه با کیفیت برای مسافران تور استانبول سرو می شود و نیز صبحانه هم هر روز به صورت بوفه برای گردشگران آماده است.همچنین میهمانان تور استانبول نوروز 96 می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای این هتل مراجعه کرده و از مناظر زیبای استانبول هم لذت ببرند.

heri3.jpg

heri5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ایکبال دلوکس استانبول

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. مسجد ایاصوفیه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل در مجموع از 140 اتاق تشکیل شده است. در مقابل این هتل ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. هتل ایکبال دلوکس از فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر فاصله داردمسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

_ایکبال_دلوکس_استانبول_1.jpg

امکانات هتل ایکبال دلوکس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، اینترنت وای فای، آسانسور، صرافی، سالن بدنسازی، بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس و... را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ایکبال_دلوکس_استانبول_6.jpg

-ایکبال-دلوکس2.jpg

-ایکبال-دلوکس7.jpg

 

هتل آسپن استانبول

هتل 4 ستاره آسپن استانبول  در سال 2004 میلادی در مرکز شهر استانبول و منطقه لاللی بنا شده است. هتل آسپن استانبول در 8 طبقه دارای 63 اتاق با محیطی دلنشین می باشد و آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد. فاصله بازار بزرگ استانبول حدود 1 کیلومتری این هتل می باشد.. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک استانبول در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه قطار شهری 10 دقیقه فاصله است. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد در نزدیکی هتل آسپن می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.این هتل در سال 2013 نوسازی شده است.

-آسپن-استانبول1.gif

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، اینترنت پرسرعت بی سیم، آرایشگاه زنانه، پیرایش مردانه، اتاق ماساژ SPA، جکوزی، حمام سنتی ترکی و بخار، سالن بازی کودکان، سونا، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی،کافه تریا، لابی، اتاق تلویزیون و... را میتوان نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آسپن-1.jpg

-آسپن2.JPEG

-هتل-آسپن-استانبول3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

هتل 4 ستاره دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 90 اتاق دارد. رستوران این هتل آماده پذیرایی از 100 نفر می باشد. هتل دیاموند سیتی به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد. این هتل 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد که مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل میتوانند از لحظات خوبی برخوردار باشند.

-دیاموند-سیتی-استانبول.gif

امکانات هتل دیاموند سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، رنت کار و... را میتوان نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دیاموند-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-2.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-1.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

 تور ترکیه نوروز 96 

تور ارمنستان نوروز 96 

تور گرجستان نوروز 96

 تور استانبول نوروز 96

 تور كيش نوروز 96      

 تور تایلند نوروز 96              

 تور مشهد نوروز 96 

تور دبی نوروز 96  

تور کوش آداسی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند حیات استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Hyatt Hotel

 

هتل گرند حیات استانبول Istanbul Grand Hyatt Hotel یکی از هتل های لوکس 5 ستاره می باشد که در سال 1993 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 360 اتاق و سوییت مجلل و زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشند.در این هتل برای کودکان اتاق کلاب و اتاق بازی نیز در نظر گرفته شده است. هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.رستوران و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشند.پذیرش هتل به صورت شبانه روزی است. فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانیده است.

 

-گرند-حیات-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل گرند حیات استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،خدمات خانه داری،لاندری،استخر روباز،سونا،ماساژ،اینترنت بی سیم، زمین تنیس، فروشگاه، صرافی، فکس و کپی،کافه،رنت کار،حمام سنتی ترکی و بخار و...

 

-گرند-حیات-استانبول-1.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-2.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-3.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مونپیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Movenpick Hotel

هتل مونپیک استانبول Istanbul Movenpick Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 2003 میلادی در منطقه تجاری شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 249 اتاق و سوییت اقامت خوبی  را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. فاصله این هتل با مرکز خرید کانیون استانبول 1.5 کیلومتر می باشد. ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار گرفته است. رستوران این هتل با انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد.فاصله هتل مونپیک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 28 کیلومترر می باشد.همچنین این هتل به دلیل قرار گرفتن در منطقه تجاری دارای 10 سالن برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها می باشد.

-مونپیک-استانبول.gif

-مونپیک-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مونپیک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی،ماساژ تایلندی و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز آب درمانی،سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس مراقبت از کودکان، ورود حیوانات خانگی و...

-مونپیک-استانبول-2.gif

-مونپیک-استانبول-3.gif

-مونپیک-استانبول-4.gif

-مونپیک-استانبول-5.gif

-مونپیک-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul The Plaza Hotel

 

هتل پلازا استانبول Istanbul The Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر می باشد که در سال 1995 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 242 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.میدان تکسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید مترو سیتی و کانیان 5 دقیقه با هتل پلازا استانبول فاصله دارد.رستوران این هتل واقع در پشت بام با انواع غذاهای بین المللی و چشم انداز های بی نظیر از شهر استانبول و نمای پل و تنگه بسفر لحظات خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند.ایستگاه قطار شهری عثمان بیک در 350 متری هتل قرار گرفته است.فاصلههتل پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر می باشد.هتل پلازا استانبول آخرین بار در سال 2012 میلادی بازسازی شده است.

 

-پلازا-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دپلازا استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،کافی شاپ، لاندری، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مینی بار، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، سالن بدنسازی پیشرفته، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فکس و کپی، رنت کار و... 

 

-پلازا-استانبول-2.gif

 

-پلازا-استانبول-3.gif

 

-پلازا-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس تکسیم استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Rixos Taksim Hotel

هتل ریکسوس استانبول Istanbul Rixos Hotel در سال 2011 میلادی در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 12 طبقه و در مجموع از 116 اتاق زیبا و 2 پنت هاوس و 21 سوییت مجلل تشکیل شده است و آماده استقبال از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد.این هتل 200 متر با خیابان معروف استقلال فاصله دارد.قطار شهری تکسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول 15 دقیقه با هتل فاصله دارند. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

 -ریکسوس-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ریکسوس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت بی سیم،خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور،ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه،لاندری، صرافی، مینی بار،کافه تریا، بار،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، حمام  سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و...

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-لابی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-استخر.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-سالن-بدنسازی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق-2.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بومونتی شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک تنها 35 کیلومتر فاصله دارد و با منطقه تکسیم 3.5 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل هیلتون بومونتی استانبول :

هتل هیلتون بومونتی استانبول دارای 829 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و ...... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران های هتل هیلتون بومونتی استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و ... برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. از جمله امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول

soltanahmad.gif

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول در منطقه توریستی سلطان احمد در سال 1919 میلادی در استانبول بنا شده و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره درسال 2015 یکی از هتل‌های منحصر به فرد در نوع خود انتخاب شده است .این هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوییت شیک و زیبای خود با معماری نئو کلاسیک آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.هتل فورسیزن سلطان احمد با مکان های تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول و... بسیار نزدیک می‌باشد.رستوران هتل با محیطی دلنشین و آرامش بخش در فضای باز و بسته مکان مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی مسافران تور استانبول می‌باشد.

امکانات هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول:

سالن بدنسازی، استخر و خدمات ماساژ ،رستوران بین المللی سرپوشیده و روباز،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از زبان شما،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات نظافت و خانه داری،باشگاه سلامتی،خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان و... 

شما میهمانان گرامی تور استانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

هتل ایمپریال بیزینس استانبول

 

هتل ایمپریال بیزینس استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر استانبول می باشد. از مزایای این هتل برای گردشگرانتور استانبول نزدیکی به مراکز خرید و اماکن توریستی می باشد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول با منطقه تاریخی سلطان احمد استانبول با ماشین تنها 20 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول :

هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای 203 اتاق زیبا و شیک و همچنین دارای سوئیت های استاندارد ، دولوکس و سوئیت های خانوادگی می باشد. از امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین هتل ایمپریال بیزینس استانبول دارای امکانات رفاهی از قبیل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی و ... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول 

radisonhs1jpg.jpg

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیسلی شهر استانبول واقع شده است . این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه و مراکز تجاری بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول می تواند باشد. 

امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول دارای 291 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی از جمله مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول لحظاتی را به ورزش بپردازند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.  

دیگر امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

استخر سرپوشیده و سرباز ، حمام ترکی ، کا فی شاپ و .... 

radisonhs2jpg.jpg

radison6jpg.JPEG

radisonfs5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ناز سیتی استانبول 

هتل ناز سیتی استانبول هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد که در منطقه تکسیم شهر استانبول واقع شده است. هتل ناز سیتی تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد توجه زیادی از گردشگران تور استانبول را به خود جلب کرده است. 

امکانات هتل ناز سیتی استانبول :

هتل ناز سیتی استانبول در مجموع دارای 79 اتاق می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار هستند. از امکانات اتاق ها برای گردشگران تور استانبول می توان به تلویزیون ، یخچال ، وای فای ، مبلمان و ... اشاره کرد. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های عزیز تور استانبول طبخ می شود. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن بدنسازی هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ناز سیتی استانبول :

خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ ، خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، سونا و.....

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مارمارا استانبول 

marmara 

هتل مارمارا استانبول هتل مارمارا استانبول

هتل marmara  یکی از هتل های ۵ ستاره ترکیه در مرکز شهر استانبول است که در  مجاورت میدان تقسیم و در نزدیکی پل بسفر و تعدادی از بازارهای مهم شهر واقع شده است . هتل مارمارا ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . علاوه بر این برخورداری از امکاناتی منحصر به فرد و با کیفیت نیز از دیگر ویژگی های هتل مارمارا می باشد . اما در مورد این هتل ۵ ستاره که به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد ، این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی برخوردار است . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور با

.اقامت در هتل مارمارا تامین می گردد 

هتل مارمارا استانبول هتل مارمارا استانبول

اتاقهای هتل marmara  استانبول  شامل ۳۷۶ اتاق استاندارد و ۸۲ اتاق کلوپ که مشرف به پل بسفر است ، می باشد . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب  است . 

 

هتل مارمارا استانبول هتل مارمارا استانبول

برخی اتاق ها نیز دارای اتاق نشیمن می باشند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به

گردشگران  تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . امکان سرو غذا در اتاق ،

روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های

پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به

اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ،

قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل ۵ ستاره مارمارا استانبول برای اقامتی بی عیب و نقص است .

امکانات هتل  مارمارا استانبول

امکانات هتل  مارمارا استانبول  برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی برنامه ریزی شده است . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکانتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است .  از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل مارمارا استانبول می توان به : ۳ سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ،  سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برایتان در تور استانبول بر جای بگذارد .

هتل مارمارا استانبول هتل مارمارا استانبول

هتل های پنج ستاره استانبول در سرتا سر این ابر شهر پراکنده  شده اند . از هتل های پنج ستاره نزدیک فرودگاه آتاتورک گرفته تا هتل های مرکز شهر و قسمت تاریخی شهر از جمله سلطان احمد ، آکسارایۀ توپکاپی ، فاتح و هتلهای پنج ستاره لوکس اطراف تقسیم و عثمان بی تا هتل های پنج ستاره ممتاز از شمال خلیج شاخ طلایی تا جنوب خلیج شاخ طلایی از اطراف تنگه بسفر تا دریای مرمره همه و همه این هتل های لوکس  قرار دارند و بسته به اینکه هدف از سفرتان به استانبول چیست می توانید بهترین و مناسبترین هتل پنج ستاره استانبول را برای اقامت برگزینید.

هتل گراند سواهیر استانبول

هتل گراند سواهیر استانبولهتل گراند سواهیر استانبول

   مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

هتل گرند سواهیر استانبول کجاست؟

هتل گرند سواهیر استانبول با میدان تکسیم 3 کیلومتر فاصله دارد و در دارولاکزه قرار دارد.

هتل گراند سواهیر استانبولهتل گراند سواهیر استانبول

نمای داخلی هتل گراند سواهیر استانبول چطور می باشد؟ 

نمای داخلی هتل گراند سواهیر  بسیار زیبا طراحی شده است. در وسط لابی باغچه زیبایی قرار دارد و درخت نخلی در مرکز آن میباشد.

مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

هتل گراند سواهیر استانبولهتل گراند سواهیر استانبول

مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

رستوران

هتل گرند سواهیر استانبول

هتل گراند سواهیر استانبول

هتل گراند سواهیر استانبول

 مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

رستوران هتل گراند سواهیر استانبول به نام دلیز انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سرو میکند. همچنین صبحانه ای غنی به صورت بوفه بار اماده پذیرایی است.

فاصله هتل گرند سواهیر استانبول تا مراکز خرید

 هتل گراند سواهیر استانبول حدود 1 کیلومتر با مرکز خرید سواهیر فاصله دارد و در قلب مراکز خرید استانبول قرار دارد.

 مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

اتاق های هتل گرند سواهیر استانبول

هتل گراند سواهیر استانبولهتل گراند سواهیر استانبول

هتل گرند سواهیر استانبول 323 اتاق و 812 تختخواب را دارا میباشد. این اتاق ها شامل 36 سوئیت، 3 اتاق مخصوص معلولین، 238 اتاق استاندارد و 7 سوئیت اختصاصی دارد.

امکانات اتاق ها به ترتیب

·         تلویزیون 

·         اینترنت بی سیم

·         صندلی مخملی

·        سرویس حمام

سایر امکانات هتل سواهیر

استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، فضای سبز، سالن آرایش، خشکشویی، صندوق امانات، حمام ترکی، پرستار کودک 

 مرجع معتبر تور های داخلی و خارجی

هتل سلطانیه استانبول

  

Istanbul Sultania Hotel

هتل سلطانیه استانبولهتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول Istanbul Sultania Hotel در سال 2010 میلادی بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 43 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل سلطانیه استانبول قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن استانبول قرار گرفته است.

هتل سلطانیه استانبولهتل سلطانیه استانبول

امکانات هتل سلطانیه استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا، اجاره اتومبیل، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان، پارکینگ،سرو صبحانه در اتاق، لابی، لاندری، حمام سنتی ترکی و بخار و...

هتل سلطانیه استانبولهتل سلطانیه استانبولهتل سلطانیه استانبولهتل سلطانیه استانبولهتل سلطانیه استانبولهتل سلطانیه استانبول

رزرو و خرید تور استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل تایتانیک پورت استانبول 

 

Istanbul Titanic Port Hotel

هتل تایتانیک پورت استانبول هتل تایتانیک پورت استانبول

هتل تایتانیک پورت استانبول 

هتل تایتانیک پورت استانبول Istanbul Titanic Port Hotel  با درجه بندی 5 ستاره است و در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول و مشرف به دریای مرمره بنا شده است.این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 181 اتاق و سوییت زیبا و مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد.هتل تایتانیک پورت استانبول در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر استانبول واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار سنتی و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. هتل دارای استخر آبگرم نیز می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ درمانی انجام می شود.رستوران این هتل واقع در طبقه آخر با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

عکس ها و امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و...

 هتل تایتانیک پورت استانبول هتل تایتانیک پورت استانبولهتل تایتانیک پورت استانبول هتل تایتانیک پورت استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل اینترکنتینانتال استانبول

 

Istanbul Intercontinental Hotel

هتل اینترکنتینانتال استانبولهتل اینترکنتینانتال استانبول

هتل اینترکنتینانتال استانبول

هتل اینترکنتینانتال استانبول Istanbul Intercontinental Hotel هتلی 5 ستاره با گرید A می باشد که در سال 1998 میلادی در میدان تقسیم (تکسیم) شهر استانبول بنا شده است.هتل اینترکنتینانتال در 20 طبقه و در مجموع با 390 اتاق و سوییت مجلل آماده ثبت لحظات خوش برای گردشگران و تجار تور استانبول می باشد.این هتل تا خیابان استقلال 250 متر فاصله دارد. وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در 50 متری این هتل واقع شده است.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با این هتل 5 ستاره فاصله دارد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.رستوران ها و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی و دریایی همراه با چشم انداز های زیبا از شهر آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشند.این هتل در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.   

هتل اینترکنتینانتال استانبولهتل اینترکنتینانتال استانبول

امکانات

 هتل اینترکنتینانتال استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سرویس مراقبت از کودکان،فروشگاه و مارکت،کافی شاپ، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،صرافی،آسانسور،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر سرپوشیده و روباز،ماساژ وSPA،حمام سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و ورزشی، فکس و کپی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی،اجاره اتومبیل و...

هتل اینترکنتینانتال استانبولهتل اینترکنتینانتال استانبولهتل اینترکنتینانتال استانبولهتل اینترکنتینانتال استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هاي استانبول,بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اورینت اکپرس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Orient Express Hotel

هتل اورینت اکسپرس استانبول Istanbul Oreint Express Hotel یکی از هتل های 4 ستاره مناسب می باشد و در سال 2000 میلادی در نزدیکی مکان های توریستی و تاریخی شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و در مجموع از 54 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. در این هتل یک صرافی وجود دارد. در این هتل سرویس نگهداری از کودکان ارائه می شود. هتل اورینت اکسپرس یک استخر سرپوشیده نیز دارد. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه از هتل اورینت حدود 20 کیلومتر می باشد.

-اورینت-اکسپرس-استانبول-1.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل اورینت اکسپرس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، آسانسور،گاو صندوق،بار،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی، صرافی،اجاره اتومبیل، فکس و کپی، استخر سرپوشیده ،اینترنت پرسرعت و...

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

-هتل-اورینت-اکسپرس-استانبول.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک رویال استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Park Royal Hotel

هتل 4 ستاره پارک رویال استانبول Istanbul Royal Park Hotel در سال 2010 میلادی در مرکز قسمت اروپایی استانبول و در منطقه تکسیم استانبول بنا شده است.تور استانبول در فاصله 300 متری این هتل ایستگاه مترو میدان تقسیم قرار گرفته است.فاصله این هتل با مرکز شهر کمتر از 1.5 کیلومتر می باشد.تور استانبول از این هتل هر روز سرویس برای منطقه تاریخی سلطان احمد آماده می باشد. اتاق های این هتل دارای عایق صدا هستند و هتل رویال پارک در 5 طبقه و در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است.تور استانبول همچنین این هتل برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند و برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی احتیاج نداشته باشند رایگان است. تور استانبول این هتل جزء گروه مجموعه هتل های کروانسرای می باشد. در این هتل خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان نیز ارایه می شود. فرودگاه آتاتورک استانبول در 20 کیلومتری هتل پارک رویال واقع شده است. اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد.جهت رزرو تور استانبول با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-پارک-رویال-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل پارک رویال استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،بار،تهویه مطبوع، خدمات تحویل بار و چمدان،سیستم گرمایش، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار،فکس و کپی و...

-پارک-رویال-استانبول-1.gif

-پارک-رویال-استانبول-2.gif

-پارک-رویال-استانبول-3.gif

جهت رزرو تور استانبول و مطمئن شدن از بهترین قیمت تور با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تایتانیک سیتی استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic City Hotel 

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول Istanbul Titanic City Hotel در سال 2008 میلادی در میدان تکسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک ترکیه در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی و توریستی شهر، مرکز همایش، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار وجود دارد.

-تایتانیک-سیتی-استانبول.gif

سایر امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

-تایتانیک-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-استخر.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-اتاق.gif

 

هتل تکسیم هیل استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taksim Hill Hotel

 

هتل 4 ستاره تکسیم هیل استانبول Istanbul Taksim Hill Hotel در سال 2001 میلادی در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک استانبول در 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. خیابان معروف استقلال تنها 50 متر از این هتل فاصله دارد.ایستگاه مترو تقسیم 1 دقیقه با هتل فاصله دارد. در هتل یک سالن کنفرانس هم وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته می باشد.

 -تکسیم-هیل-استانبول.gif

سایر امکانات هتل تکسیم هیل استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، آسانسور، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، خشکشویی، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات،اجاره اتومبیل و....

-تکسیم-هیل-استانبول-رستوران.gif

-تکسیم-هیل-استانبول-اتاق-2.gif

-تکسیم-هیل-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیاموند سیتی استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Diamond City Hotel

هتل 4 ستاره دیاموند سیتی استانبول Istanbul Diamond City Hotel در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 90 اتاق تشکیل شده است. رستوران این هتل آماده پذیرایی از 100 نفر می باشد. هتل دیاموند سیتی به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد. این هتل 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد.

-دیاموند-سیتی-استانبول.gif

 

سایر امکانات هتل دیاموند سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، رنت کار و...

-دیاموند-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-2.gif

-دیاموند-سیتی-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول از هتل های شیک و 4 ستاره شهر استانبول می باشد که با میدان تکسیم که از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل دورا استانبول به جاذبه های توریستی و همچنین مترو 10 دقیقه فاصله دارد و توریست های تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به این اماکن دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل دورا استانبول :

هتل دورا استانبول دارای 119 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ، یخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و...... می باشند. در رستوران هتل دورا استانبول انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و.... برای گردشگران تور استانبول طبخ می شود. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول می باشد. هتل سنترال پالاس استانبول با میدان تقسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد کمتر از 100 متر فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و موقعیت مکانی خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل سنترال پالاس استانبول :

هتل سنترال پالاس استانبول دارای 107 اتاق شیک می باشد که اتاق ها به سبک عثمانی و با وسایل شیک طراحی شده اند. اتاق های هتل شامل امکاناتی از قبیل مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و..... می باشند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای متنوعی برای گردشگران تور استانبول طبخ می شود. توریست های تور استانبول می توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

دیگرامکانات و خدمات هتل سنترال پالاس استانبول :

 اتاق ماساژ و آبگرم ، خدمات خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین و....

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل پارک سیتی استانبول

 

هتل پارک سیتی استانبول یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول می باشد. این هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد واقع شده است. هتل پارک سیتی استانبول در سال 2010 برای توریست های تور استانبول بنا گردیده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. هتل پارک سیتی تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و با فرودگاه سابیها تقریبا 55 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل پارک سیتی استانبول :

هتل پارک سیتی استانبول دارای 51 اتاق می باشد. اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله تلویزیون ، مبلمان ، یخچال ، وای فای و ..... می باشند. توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش و میل کنند. در ضمن هتل پارک سیتی استانبول برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل پارک سیتی استانبول :

خشکشویی ، صرافی ، اتاق های خانوادگی ، خدمات نگهداری از کودک و ....

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول 

radisonhs1jpg.jpg

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیسلی شهر استانبول واقع شده است . این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه و مراکز تجاری بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول می تواند باشد. 

امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول دارای 291 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی از جمله مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول لحظاتی را به ورزش بپردازند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.  

دیگر امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

استخر سرپوشیده و سرباز ، حمام ترکی ، کا فی شاپ و .... 

radisonhs2jpg.jpg

radison6jpg.JPEG

radisonfs5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل ناز سیتی استانبول 

هتل ناز سیتی استانبول هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد که در منطقه تکسیم شهر استانبول واقع شده است. هتل ناز سیتی تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد توجه زیادی از گردشگران تور استانبول را به خود جلب کرده است. 

امکانات هتل ناز سیتی استانبول :

هتل ناز سیتی استانبول در مجموع دارای 79 اتاق می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار هستند. از امکانات اتاق ها برای گردشگران تور استانبول می توان به تلویزیون ، یخچال ، وای فای ، مبلمان و ... اشاره کرد. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های عزیز تور استانبول طبخ می شود. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن بدنسازی هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ناز سیتی استانبول :

خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ ، خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، سونا و.....

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آوانتگارد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Avantgarde Hotel

هتل آوانتگارد استانبول Istanbul Avantgarde Hotel با رده بندی هتل های 5 ستاره در سال 2014 میلادی در نزدیکی میدان تقسیم استانبول بنا شده است. دارای فروشگاه های متعدد می باشد.این هتل در 6 طبقه و از 59 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.هتل آوانتگارد استانبول به اتاق جلسه و کنفرانس نیز مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می گردد.فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 16 کیلومتر می باشد.

-آوانتگارد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه مطبوع، گاو صندوق، فروشگاه و مرکز خرید،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی،سرو صبحانه در اتاق،کرایه ماشین، فکس و کپی،باشگاه بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،ماساژ ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار و...

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-اوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دیوان استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Divan Hotel

هتل دیوان استانبول Istanbul Divan Hotel یکی از هتل های 5 ستاره تقریبا نوساز می باشد و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 231 اتاق تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد.یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. هتل دارای آرایشگاه نیز می باشد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد.رستوران های هتل دیوان استانبول با انواع غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول ترکیه 23 کیلومتر می باشد.

-دیوان-استانبول.gif

-دیوان-استانبول-لابی-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دیوان استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته ، سرویس مراقبت از کودکان، آسانسور، گاو صندوق، فروشگاه، بار، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،سرو صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت ، فکس و کپی، خدمات خانه داری،سالن  بدنسازی، استخر وباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، امکانات ورزشی  و...

-دیوان-استانبول-لابی.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-1.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-3.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سلطانیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sultania Hotel

هتل سلطانیه استانبول Istanbul Sultania Hotel در سال 2010 میلادی بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 43 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبولمی باشد.ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل سلطانیه استانبول قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن استانبول قرار گرفته است.

-سلطانیه-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا، اجاره اتومبیل، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان، پارکینگ،سرو صبحانه در اتاق، لابی، لاندری، حمام سنتی ترکی و بخار و... 

-سلطانیه-استانبول-لابی.gif

-سلطانیه-استانبول-رستوران.gif

-سلطانیه-استانبول-استخر.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-2.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آوانتگارد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Avantgarde Hotel

هتل آوانتگارد استانبول Istanbul Avantgarde Hotel با رده بندی هتل های 5 ستاره در سال 2014 میلادی در نزدیکی میدان تقسیم استانبول بنا شده است. دارای فروشگاه های متعدد می باشد.این هتل در 6 طبقه و از 59 اتاق تشکیل شده است و دارای 3 سوییت می باشد و آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می باشد. اتاق های این هتل مجهز به عایق صدا می باشند.هتل آوانتگارد استانبول به اتاق جلسه و کنفرانس نیز مجهر می باشد. در این هتل سرویس نگهداری کودکان نیز ارایه می گردد.فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 16 کیلومتر می باشد.

-آوانتگارد-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، تهویه مطبوع، گاو صندوق، فروشگاه و مرکز خرید،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی،سرو صبحانه در اتاق،کرایه ماشین، فکس و کپی،باشگاه بدنسازی،سرویس نگهداری کودکان،استخر سرپوشیده،ماساژ ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار و...

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-اوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

-هتل-آوانتگارد-استانبول.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دیوان استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Divan Hotel

هتل دیوان استانبول Istanbul Divan Hotel یکی از هتل های 5 ستاره تقریبا نوساز می باشد و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 231 اتاق تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.در این هتل فروشگاه های متعددی وجود دارد.یک صرافی نیز در این هتل وجود دارد. هتل دارای آرایشگاه نیز می باشد. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با میدان تکسیم استانبول فاصله دارد.رستوران های هتل دیوان استانبول با انواع غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک استانبول ترکیه 23 کیلومتر می باشد.

-دیوان-استانبول.gif

-دیوان-استانبول-لابی-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دیوان استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته ، سرویس مراقبت از کودکان، آسانسور، گاو صندوق، فروشگاه، بار، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،سرو صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی،رنت کار، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت ، فکس و کپی، خدمات خانه داری،سالن  بدنسازی، استخر وباز و سرپوشیده، سونا، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، امکانات ورزشی  و...

-دیوان-استانبول-لابی.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-1.gif

-دیوان-استانبول-رستوران-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-3.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-2.gif

-دیوان-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سلطانیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sultania Hotel

هتل سلطانیه استانبول Istanbul Sultania Hotel در سال 2010 میلادی بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 43 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبولمی باشد.ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل سلطانیه استانبول قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن استانبول قرار گرفته است.

-سلطانیه-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا، اجاره اتومبیل، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان، پارکینگ،سرو صبحانه در اتاق، لابی، لاندری، حمام سنتی ترکی و بخار و... 

-سلطانیه-استانبول-لابی.gif

-سلطانیه-استانبول-رستوران.gif

-سلطانیه-استانبول-استخر.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-2.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دمرمره پرا استانبول

d1.jpg

d5.jpg

هتل دمرمره پرا استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره مند است و تا ایستگاه تراما حدودا 5 دقیقه پیاده روی دارد هتل آتاتورک از این هتل فاصله 22 کیلومتری را دارا می باشد. گردشگران تور استانبول می توانند  با انتخاب این هتل سفری به یاد ماندنی را کنار خانواده خود تجربه کنند .

d4.jpg

امکانات هتل دمرمره پرا استانبول :

d2.jpg

از جمله امکانات هتل دمرمره پرا استانبول اتاق ها با تهویه هوایی مناسب و با تخت های راحتی ، بار ، رستوران با انواع غذاهای محلی و با مواد خوب و مرغوب ، سالن بدنسازی ، سالن کنفرانس ، استخر روباز ، محل نگهداری کودکان و... می باشد. که همه این امکانات برای راحتی گردشگران تور استانبول است.

d3.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.  

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

tay4.jpg

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر و در محله تقسیم و در نزدیکی مراکز تجاری ساخته شده است. گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب ابن هتل سفری خوش را درکنار خانواده خود تجربه کنند این هتل برای تاجران بسیار مکان خوبی است.

tay3.JPG

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :

tay2.jpg

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول شامل استخر سر پوشیده ، ماساژ ، سونا ، رستوران ، مینی بار ، صرافی و... می باشد که همه این امکانات برای رفاه حال شما گردشگران تور استانبول می باشد.

tay5.jpg

tay1.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل پرنس استانبول

p3.jpg

p4.jpg

هتل پرنس استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد موقعیت مکانی این هتل بسیار خوب بوده زیرا تا فرودگاه حدودا 18 کیلومتر مربع فاصله دارد و در نزدیکی دو مکان گردشگری زیبای استانبول ساخته شده این هتل تا مسجد ایاصوفیه حدودا 500 متر و با میدان سلطان استانبول 600 متر فاصله دارد که گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل گردشی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

p5.jpg

امکانات هتل پرنس استانبول : 

p2.jpg

از جمله امکانات هتل پرنس استانبول می توان به اتاق ها با تهویه هوای مناسب ، صبحانه ، مینی بار ، بیلیارد ، شسوار ، مبلمان و تخت های راحتی و زیبا ، صرافی ، صندوق امانات ، سیستم حفاظتی ، تلویزیون LCD ، ماهواره ، یخچال ، حمام بخار ،سونا و جکوزی ، لابی ، تلفن و... که همه این خدمات رسانی ها برای جلب رضایت و آسایش و آرامش گردشگران تور استانبول می باشد .

p6.jpg

p7.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گلدن ایج 2 استانبول

gol1.jpg

هتل گلدن ایج 2 استانبول یکی از هتل های 4 ستاره مناسب استانبول می باشد این هتل در مرکز منطقه تجاری در میدان تقسیم استانبول ساخته شده است. این هتل به سبک قدیمی و به تاریخ قدیم استانبول پذیرایی می کنند. هدف هتل گلدن ایج 2 استانبول فراهم کردن آسایش و آرامش برای گردشگران تور استانبول می باشد.

gol3.jpg

امکانات هتل گلدن ایج 2 استانبول :

gol2.jpg

از جمله امکانات هتل گلدن ایج 2 استانبول می توان به اتاق هایی با تهویه هوای مطبوع ، مبلمان راحتی ، اینترنت ، استخر سرپوشیده ، سونا ، حمام بخار و ترکی ،تلویزیون ، ماهواره ، باشگاه و..... اشاره کرد که همه این امکانات برای رفاه حال گردشگران تور استانبول می باشد .

gol4.jpg

 

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل گلدن سیتی استانبول

هتل گلدن سیتی استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2010 افتتاح شده است.فاصله این هتل با مکان های تاریخی استانبول مثل مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ تاپکاپی بسیار نزدیک است.همچنین این هتل تا ایستگاه تراموا استانبول فاصله کمی دارد و از این رو مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به این مناطق رفت و آمد داشته باشند.

golden3.jpg

هتل گلدن سیتی استانبول دارای 10 طبقه و 62 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، اینترنت بیسیم و حمام،مینی بار، کنترل آب و هوا، سشوار، تهویه هوا،تلفن، دمپایی و...می باشند. اتاق های این هتل از چشم انداز بسیار زیبایی برخوردارند.در اتاق های این هتل از شیشه های دوجداره استفاده شده که باعث می شود این اتاق ها ضدصدا باشند.لازم به ذکر است هر روز در رستوران این هتل،صبحانه کامل برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

golden5.jpg

golden2.jpg

امکانات هتل گلدن سیتی استانبول:

از امکانات هتل گلدن سیتی استانبول میتوان به سالن کنفرانس، سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی استانبول، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی ، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، گشت درون شهری و برون شهری،  نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی، کافی نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رایگان فرودگاه، گیم نت، چایخانه سنتی، چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد و ...اشاره کرد.

golden4.jpg

هتل گلدن سیتی استانبول همیشه آماده پذیرایی از شما میهمانان تور استانبول در سالن های مختلف است، در صورتی که شما عزیزان بخواهید ریلکس کنید تراس برای حمام آفتاب هم برای شما آماده است. همچنین خبر نامه ها به صورت روزانه در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.در این هتل یک فروشگاه هم وجود دارد که یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول می باشد.

golden1.jpg

مطالب مرتبط :

 

تور استانبول نوروز 96

 

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

 

تور استانبول اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیلتون بسفر استانبول

 

هتل هیلتون بسفر استانبول در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است و منظره زیبایی از تنگه بسفر را می توان در هتل مشاهده کرد، این هتل تنها 10 دقیقه با میدان تقسیم فاصله و با فرودگاه بین المللی استانبول 24 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل : 

 

هتل هیلتون بسفر استانبول به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید.خدماتی نظیر:ترانسفر فرودگاهی,پذیرش شبانه روزی,ورود حیوانات,رستوران,کافی شاپ,آسانسور,پارکینگ,سینما,فروشگاه,صرافی,سالن زیبایی,خشکشویی,صندوق امانات,سرویس نگهداری کودکان,خدمات پزشکی,تسهیلات ویژه معلولین ,سالن کنفرانس و... را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد.

 

امکانات اتاق ها :

هتل هیلتون بسفر استانبول دارای ۱۵ سوئیت ، ۴ اتاق مخصوص معلولین و ۵۱ اتاق EXECUTIVE و ۴۳۱ اتاق استاندارد میباشد .اتاق های هتل هیلتون بسفر استانبول  مجهز به: سیستم تهویه هوا ، بالکن های خصوصی با دید زیبا و استخر روباز ، امکان ورود حیوانات ، رستوران های بین المللی و بار ، خدمات ویژه معلولین، اینترنت رایگان ،  هتل هیلتون بسفروس با خدمه ای بسیار خوش اخلاق پذیرای مهمانان و مسافرین گرامی میباشد.صرافی داخل هتل هیلتون بسفروس برای سهولت کار آماده ی خدمات رسانی است.

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبول ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول بنا گردید.این هتل  جزهتل های 5 ستاره استانبول است.این هتل  تا فرودگاه آتاتورک 4 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی مراکز خرید استانبول می باشد.با اقامت در این هتل می توانید از چشم انداز دریای زیبای مرمره و آتاکوی لذت ببرید .

امکانات هتل :

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول دارای امکاناتی نظیر : رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و امکانات ورزشی: استخر سرباز(فصلی)، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، ایوان مخصوص حمام آفتاب، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، اسکواش، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و... می باشد. هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می‌باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل تایتانیک پورت باقرکوی استانبول در 11 طبقه با 181 اتاق و سوییت مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دیوان استانبول

 

 

هتل دیوان استانبول در سال 2011  در منطقه شيشلي ساخته شده و از هتل های 5 ستاره و شیک استانبول می باشد.این هتل با ميدان تکسيم 10 دقيقه پياده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه فاصله دارد.به دلیل اینکه هتل دیوان استانبول در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده،دسترسی آسانی به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول دارد.این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل دیوان استانبول ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب دارد که شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند.این اتاق ها دارای دکوراسیونی به روز و با رنگ های گرم می باشند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار هستند.رستوران هتل دیوان استانبول نیز با غذاهای ترکی و بین المللی خود آماده خدمت به میهمانان تور استانبول می باشد.همچنین این هتل دارای امکانات بالایی جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها است که برای گروه های بیزینسی بسیار مناسب می باشد.

 

 

 امکانات هتل دیوان استانبول:

کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... از امکانات هتل دیوان استانبول می باشند و مسافران تور استانبول میتوانند لحظات خوب و آرامی را در این هتل سپری نمایند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول در قلب استانبول و در نزدیکی خیابان های  Istiklal  از Caddesi قرار گرفته و در نزدیکی هتل یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد که  امکان دسترسی آسان به مناطق تاریخی استانبول مانند: کاخ دولمه‌ باغچه  ،بازار بزرگ ، کاخ توپ‌کاپی ، ایاصوفیه و مسجد کبود  در فاصله های ۵ تا ۱۵ دقیقه ای را ممکن می سازد.

 

امکانات هتل :

 

 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول خدمات بینظیری را همراه با کارمندان دوره دیده و مجرب در اختیار میهمانان توراستانبول قرار می دهد. این خدمات شامل : خدماتاتاق، ناهاربسته بندی شده، کرایه ماشین، خدماتشاتل(هزینه اضافه)، فرودگاهشاتل(هزینه اضافه )،  پذیرش۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری چمدان، خشکشویی، خشک تمیز کردن، خدماتاتو، امکانات نشست ضیافت،فکس و فتوکپی، مغازه، امکانات اتاقVIP، روزنامه، صندوق امانات ، فروشگاه ، امکانات برای مهمانانمعلول ، اتاقخانواده ،آسانسور، اتاقعایق صدا ، باشگاه بدنسازی و..... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

این  هتل تاریخی  دارای ۱۰۷ باب اتاق زیباست .اتاق های هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول  با ترکیب کاملی از دکوراسیون عثمانی و وسایل مدرن تزئین شده است و تمام اتاق ها  دارای امکانات خوبی مانند: تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و گاوصندوق ، تخت خواب مناسب ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار و ... می باشند. بشتر اتاق های هتل دارای یک منطقه بزرگ و صندلی برای نشستن و حمام آبگرم است شما احساس شادی و آرامش را در اتاق های بزرگ هتل با سبکعثمانی و سقف طلایی تجربه خواهید کرد. گردشگرانتوراستانبولکه قصد رزرو هتل در  استانبول را دارند رزرو هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

 

 

شما میهمانان گرامی توراستانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل گرند حیات استانبول

 

 

هتل گرند حیات استانبول،در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل گرند حیات 5 ستاره انتظارات مسافران تور استانبول را از یک تعطیلات به یادماندنی در استانبول به‌خوبی برآورده می‌کند. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته  و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند .

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل گرند حیات  دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران تور استانبول ، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان تور استانبول حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌ زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل گرند حیات دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما مسافران تور استانبول بیرون خواهد کرد .

 

 

 

 

 

 
 
 


:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل میم استانبول

هتل میم استانبول که در منطقه اعیان نشین نیشان تاشی قرار دارد که این هتل 4 ستاره به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و از طراحی و دکوراسیون روز بهره گرفته است و دارای فضای شاد . زنده است و این هتل در مجاورت میدان تقسیم و جاذبه گردشگری کاخ دلماباغچه می باشد. مسافت هتل میم استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی هم در نزدیکی هتل می باشد.اتاق های این هتل بسیار تمیز و شیک می باشد. رستوران این هتل دارای غذا بین المللی و ترکی می باشد و دارای کافه می باشد که در لابی هتل قرار دارد .که اقامت راحتی را به مسافران تور استانبولارائه می دهد.

امکانات هتل میم استانبول:

سیستم تهویه، اتاق های ویژه معلولین، اتاق مخصوص سیگاری ها، اتاق های عاری از آلودگی سیگار،مراکز تجاری، سالن کنفرانس ، تراس برای حمام آفتاب، کافی شاپ، لاندری، خشکشویی، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، تبدیل ارزو.. از امکانات این هتل می باشد.

 

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک ودر مرکز شهر استانبول در منطقه تقسیم ودر میان مراکز خرید استانبولقرار گرفته است .هتل یورو پلازا 4 ستاره مجموعا دارای ۱۵۸ اتاق برای گردشگران تور استانبول دارد که از این تعداد، ۱۱۷ اتاق آن استاندارد، ۳۹ اتاق ویژه و ۲ سوئیت نیز شامل این اتاق ها می شود. علاوه بر این شما می توانید از اتاق هایتان در این هتل منظره زیبای تاج زرین و شهر تاریخی استانبول را نیز مشاهده کنید.این هتل دارای موقعیت عالی برای گردشگران و علاقه مندان تور استانبول می باشد.

خدمات اتاق ها:

تمامی اتاق ها شامل  تلویزیون، بار، تهویه هوا، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سشوار، ماهواره، تلفن مستقیم  می باشند و اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و مدرن می باشد.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

هتل یورو پلازا دراستانبول مجهز به یکی از بهترین رستوران های استانبول است, در رستوران هتل یورو پلازا استانبول می توانید همزمان با صرف غذاهای لذیذش و استفاده از خدمات بی نظیر آن از دیدن غروب زیبای استانبول در رستوران نیز لذت ببرید.

هتل یورو پلازا با استخرهای سرپوشیده و سرباز، باشگاه سلامت با حمام بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ ، سالن ورزشی و خدمات به صورت سر پوشیده و سرباز می تواند سازنده ی یک روز پر نشاط برای مسافران تور استانبول باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

هتل سیتی سنتر استانبول 

هتل سیتی سنتر استانبول هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد. هتل سیتی سنتر در مرکز شهر استانبول قرار دارد. به همین خاطر گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مراکز خرید و اماکن تفریحی دسترسی داشته باتشند. در ضمن هتل سیتی سنتر استانبول تنها 100 متر با میدان تقسیم فاصله دارد. 

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول :

هتل سیتی سنتر استانبول دارای اتاق های شیک و زیبایی می باشد. همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند و دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ... می باشند. هتل سیتی سنتر دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول می توانند غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند از امکانات رفاهی هتل که شامل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی می شود بهترین استفاده را ببرند و لحظات خوشی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل سیتی سنتر استانبول :

صرافی ، خشکشویی ، مینی بار ، پذیرش شبانه روزی و ....

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

 

 

 

 

هتل سلطان هان استانبول

SoltanHan-hotel.jpg

SoltanHan-hotel3.jpg

هتل سلطان هان از لحاظ موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل 5 ستاره می باشد. این هتل دارای 40 اتاق باشد که کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد. شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند این هتل در مجاورت مسجد آبی است و به بازار بزرگ خطوط تراموا نزدیک است.این هتل با دارا بودن کادر مجرب بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از شما مسافران تور استانبول می باشند.

SoltanHan-hotel1.jpg

SoltanHan-hotel2.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول

SoltanHan-hotel6.jpg

SoltanHan-hotel5.jpg

سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، اینترنت در لابی، فضای سبز،پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه،ترانسفر رايگان فرودگاه،گیم نت، چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل امیرا استانبول

Amira.jpg

هتل امیرا استانبول 5 ستاره دارای 35 اتاق دارد که 16 عدد از این اتاق ها استاندارد و 14 عدد از این اتاق ها زیبا و شیک می باشند ، این اتاق ها بین 25 تا  45 مترمربع بزرگی دارند و به تخت‌خواب کینگ‌سایز یا تخت دو‌ نفره، لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، تلویزیون LCD و حمام همراه با جکوزی یا دوش مجهز شده اند.

Amira4.jpg

 امکانات هتل امیرا استانبول:

سشوار، اینترنت بیسیم، برق ضطراری، پارکینگ، تاکسی سرویس در هتل، جکوزی، خروجی اضطراری، دمپایی داخل اتاق، رستوران، سالن ورزشی، سرویش بهداشتی، سرویس اطفای حریق، سشوار، صرافی، صبحانه بوفه، صندوق امانات، کرایه ماشین، لابی، لاندری، ماساژ، محل نگهداری کودکان و.. هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبولارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

Amira1.jpg

Amira5.jpg

 Amira2.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدن پارک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره شهر استانبول میباشد. هتل گلدن پارک با معروف ترین میدان شهر استانبول تقسیم 100 متر فاصله دارد. توریست های تور استانبول با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به رستوران ها ، مراکز خرید و فروشگاه ها دسترسی پیدا کنند.

امکانات هتل گلدن پارک استانبول

هتل گلدن پارک استانبول در مجموع 38 اتاق دارد. اتاق های هتل در اندازه های مختلف و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل مبلمان چوبی ، چای ساز ، تلویزیون ، وای فای ، یخچال و ... می باشد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را نیز تجربه کنند. هتل گلدن پارک استانبول سالن ورزشی ، استخر و حمام ترکی را برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن پارک استانبول

صرافی ، خشکشویی ، کافه ، اتاق کنفرانس و دسترسی به وای فای

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل کوانتو استانبول

هتل کوانتو 4 ستاره استانبول با قرار گرفتن در منطقه تجاری ، تفریحی “تقسیم”، و برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی این ناحیه ، اقامت لوکسی را به همراه صبحانه رایگان در رستوران مشرف به تنگه بسفر خود؛ به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.از ویژگی اتاق ها میتوان به مبلمان راحت ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع و سرویس رایگان اینترنت بی سیم در اماکن عمومی هتل اشاره کرد.صبحانه لذیذ ،هر صبح ،به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو میشود.میهمانان عزیز ،از قهوه و صبحانه فرانسوی لذت ببرید و چشم انداز دیدنی تنگه بسفر را تماشا کنید.در استخر گرم وسرپوشیده هتل شنا کنید و یا اینکه در سونا و حمام ترکی ، زمانی را به آرامش سپری کنید.محله پر رفت وآمد تقسیم در چند قدمی هتل واقع شده و پر از بار، رستوران و فروشگاه است. وسایط تقلیه عمومی فراوان منطقه “تقسیم” ، موجب سهولت دسترسی به اقصی نقاط شهر استانبول شده است.

امکانات هتل کوانتو استانبول:

 

فروشگاه .حمام ترکی . ماساژ.سونا . کابین های سلامتی .خدمات خشکشویی و اتوشویی می باشد. این هتل رستوران مخصوص خودش را دارد و در این رستوران ویژه از گردشگران پذیرایی می کند .

 

هتل آیکون استانبول

Icon-Istanbul-Hotel-5.jpg

Icon-Istanbul-Hotel-2.jpg

هتل آیکون استانبول این هتل در منطقه دولاپدره در مرکز استانبول قرار دارد. از این هتل 4 ستاره تا خیابان پر رفت و آمد استقلال که دارای کافه رستوران ها و فروشگاه های متعددی است راهی نیست. هتل آیکون استانبول یک اسپای لوکس دارد که دارای حمام و سونا می باشد. هتل یک باشگاه ورزشی مجهز هم دارد. هتل آیکون استانبول در مجموع 65 اتاق دارد که اتاق های آن دارای طراحی و چیدمان مدرن و به روز دارند، اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هستند. در اتاق ها قهوه ساز و بار هم وجود دارد. این هتل تا مرکز کنگره استانبول ۷۰۰ متر و تا میدان تقسیم ۹۰۰ متر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک تا این هتل ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.این هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول است.

Icon-Istanbul-Hotel-.jpg

Icon-Istanbul-Hotel-3.jpg

امکانات هتل آیکون استانبول:

سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، اسپا، حمام ترکی، رستوران و بار، امکان صرف صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، مرکز تجاری، فکس و کپی، سالن کنفرانس، صرافخانه و...

 

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در نردیکی میدان تکسیم استانبول قرار دارد و طراحی آن برگرفته از سبک ژاپنی می باشد.به همین دلیل دسترسی این هتل به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب می باشد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند در خیابان معروف استقلال به گشت و گذار بپردازند. این هتل 4 ستاره در مجموع 171 اتاق می باشد که دارای امکانات تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان، مینی بار می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 19/3 کیلومتر است. این هتل دارای رستورانی است که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آنجا سرو میی شود و صبحانه بوفه نیز تهیه می کند.

امکانات هتل نیپون استانبول:

اتاق های این هتل همگی وای فای رایگان دارند و با سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت و یک یخچال کوچک تجهیز شده اند. برخی اتاق ها حتی یک آشپزخانه کوچک و یک جکوزی در حمام دارند.

nippon.jpg

nippon1.jpg

nippon6.jpg

پارکینگ رایگان، باشگاه، رستوران، خدمات تور، واکس، اتوکشی، لاندری، اجاره اتومبیل، روزنامه، سیستم تهویه، آسانسور، ماساژ ، سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی ،لابی،کافی شاپ،سفره خانه سنتی،سفره خانه بام هتل و.. از امکانات هتل نیپون استانبول است.

مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل از سفر خود لذت میبرند.

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول که در ترکیه در مرکز استانبول قرار دارد ویکی از شیک ترین و مدرن ترین هتل های استانبول محسوب می شود.این هتل 4 ستاره به میدان تکسیم یا تقسیم نزدیک می باشد که حدود ۴۵۰ متر با آن فاصله دارد. هتل لیون استانبول در فاصله ۲ کیلومتری از دانشگاه قرار دارد و همچنین ۱۵ دقیقه با موزه ایا صوفیه حدود ۵ دقیقه با خیابان استقلال و کمتر از ۲ کیلومتر با قصر دولماباغچه فاصله دارد و برای رفتن به بازار بزرگ شهر ۲ کیلومتر راه را باید پیمود.

امکانات هتل لیون استانبول:

فکس وکپی ،گاوصندوق،آسانسور ،سیستم تهویه هوا، استخر و حمام ترکی ،دارای سوئیت های خانوادگی ،اتاق های با طراحی و چیدمان منحصر به فرد وجذاب ودیدنی میباشد.خشکشویی،لباسشویی،مینی بار ،ماهواره واتوکشی می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی ترکیه و بین المللی سرو می شود .

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد .

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول ,بهترین هتل های استانبول, لوکس ترین هتل استانبول, مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شرایتون استانبول 

هتل شرایتون استانبول یکی از مشهورترین از هتل های استانبول است که در منطقه آتاکوی مارینا روبه دریای مرمره شهر استانبول احداث شده است.این هتل در سال 1989 میلادی احداث شده و در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد. هتل شرایتون استانبول در بیش از 24 طبقه و در مجموع از 285 اتاق و سوییت زیبا و شیک تشکیل شده است و اقامت مناسبی برای مسافران تور استانبول فراهم می کند و اتاق های بصورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.

امکاناتهتل شرایتون استانبول:

رستوران بین المللی، بار، سرویس مراقبت از کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش ،استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری و...

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل شرایتون استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

 

هتل سورملی استانبول در منطقه سیاحتی و تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل 5 ستاره سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوبی داشته باشند.

خدمات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران عزیز تور استانبول نوروز 96 با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان مستفیض شوند.

SOREMELI3.jpg

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

soremeli.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورملی استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا استانبول 

dabultreehilton.jpg

هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا در منطقه بیوگلو  استانبول قرار دارد ، فاصله این هتل 5 ستاره لغایت معروف تکسیم و خیابان استقلال 3 کیلومتر ‏می باشد. شما می توانید به راحتی با چند دقیقه پیاده روی به قلب شهر استانبول و فروشگاهها و رستوران های آن برسید. منطقه ‏تاریخی و کهن سلطان احمد نیز 5 کیلومتر از این هتل فاصله دارد که با فاصله کمی از آن می توانید مناطق تاریخی سرشناس ‏استانبول نظیر مسجد آبی ، کاخ توپکاپی و ایاصوفیه و بازار معروف "گرند بازار" را  مسافران تور استانبول از این مناطق بازدید می نماید. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل ‏فرودگاه بین المللی آتاتورک می باشد که 18.5 کیلومتر فاصله دارد. ‏

dabultreehilton5.jpg

خدمات هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا استانبول :

 اتاق های این هتل حائز فضایی وسیع هستند و امکاناتی نوین دارند، این اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شاد و گرم  می باشد و مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه ‏تخت و حمام اختصاصی می باشند. رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد. این هتل یک باشگاه ورزشی ، مرکز ‏اسپا و زیبایی نیز دارد. شما وانگهی می توانید از استخر سرپوشیده و خدمات مشت و مال نیز مستفیض شوید.برای افرادی که قرارهای ملاقات کاری و کنفرانس نیز دارند این هتل سالن کنفرانس مجهز در اختیارشان قرار می دهد.گردشگران تور استانبول با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری کنند. ‏‏ ‏ ‏

dabultreehilton1.jpg

 dabultreehilton4.jpg

 dabultreehilton6.jpg

 dabultreehilton7.jpg

dabultreehilton3.jpg

dabultreehilton2.jpg

 

هتل ددمان استانبول

Dedeman-Istanbul3.jpg

هتل ددمان استانبول در سال 1982 بنا شده ودر سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است.این هتل 5 ستاره واقع در منطقه تجاری، اداری شهر استانبول قرار دارد و  فقط 8 با ایستگاه مترو گایره تپه فاصله دارد. هتل ددمان با برخورداری از محیط پیشرفته، از فراهم آوردن چندین فضای عمومی جهت استراحت گردشگران تور استانبول به خود میبالد. گردشگران عزیز از مرکزیت هتل بهره برده و جاذبه های معماری ، فرهنگی و هنری را درشهر کشف کنید.این هتل در مجموع دارای 325 اتاق می باشد که دارای طراحی و چیدمان شیک که رنگ آمیزی  آن شاد و گرم  می باشد که دکوراسیون اتاقها منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت ، تراس،حمام خصوصی می باشد. این هتل دارای 2 رستوران می باشد و دارای تراس در فضای باز می باشد.گردشگرانتور استانبول با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

Dedeman-Istanbul.jpg

امکانات هتل ددمان استانبول:

سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، استخر سرپوشیده،  رستوران و بار، رستوران با منوی باز، بار اسنک ، امکان صرف صبحانه دراتاق،سرویس اتاق ها ، کرایه اتومبیل، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، خدمات تورها، حمل چمدان ها ، اتوشویی، سالن کنفرانس، فروشگاه، اتاق های وی آی پی، سوئیت عروس ، روزنامه، سیستم امنیتی، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اینترنت رایگان و... گردشگران تور استانبول از این امکانات بهره مند می شوند.

Dedeman-Istanbul1.jpg

Dedeman-Istanbul2.jpg

Dedeman-Istanbul4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حمام خرم سلطان استانبول

HamameKhoramSoltan1.jpg

یگانه از جذاب ترین فضا های دیدنی استانبول حمام خرم سلطان است که جزء محیط‌ های تاریخی استانبول به حساب می آید.حمام خرم سلطان استانبول به فرمان سلطان سلیمان سلطان عثمانی ساخته شد. این حمام در ایاصوفیا نیز جزئ آثار قدیمی و آثار دیدنی استانبول به شمار می آید و توریستان تور استانبول می توانند از آن مکان تاریخی دید نمایند. خرم سلطان یکی از قدرتمندترین زنان در تاریخ عثمانی و از چهره‌های مشهور در دوران معروف به سلطنت زنان بوده است که اسم های مختلفی از آنگونه گل بهار, روکسلانا, الکساندرا, آناستازیا, لیسوفسکا داشته ولی مشهور ترین نام او الکساندرا و خرم بوده است. معماری بی نظیر حمام خرم سلطان استانبول پروا بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب کرده است. این حمام در در میدان سلطان احمد قرار دارد و آرامگاه خرم سلطان در مسجد سلیمانیه استانبول می باشد.

 HamameKhoramSoltan3.jpg

 HamameKhoramSoltan2.jpg

 

سرزمین کاپادوکیه در استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول سرزمین کاپادوکیه است که در پارسی به معنای «سرزمین اسب های زیبا» نام سرزمین باستانی پهناوری در آسیای کوچک (ترکیه کنونی) می باشد. نام کاپادوکیه استانبول پس از روزگار باستان در زمان چیرگی مسیحیت بر این بخش پایدار ماند و امروزه هم در زمینه گردشگری بدین بخش تاریخی کاپادوکیه گفته‌ می‌شود.کاپادوکیه سرزمینی است بسیار زیبا در مرکز آناتولی و محوطه‌ای را در بر میگرفت که امروز میان نوشهیر، نیغده، آکسرای، کرشهیر و قیصریه قرار دارد.از نامی‌ترین قسمتهای این سرزمین امروزه بنام گورمه استانبول یاد می‌گردد که مجسمه‌های باستانی را در دل خود جای داده است. این محوطهٔ باستانی از سال 1985 از طرف یونسکو جزو میراث فرهنگی جهان شناخته شده و ثبت گردیدند. مسافران تور استانبول با رفتن به این مکان دیدنی می توانند روزی پر از هیجان و لذت بخشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کوانتو استانبول

هتل کوانتو 4 ستاره استانبول با قرار گرفتن در منطقه تجاری ، تفریحی “تقسیم”، و برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی این ناحیه ، اقامت لوکسی را به همراه صبحانه رایگان در رستوران مشرف به تنگه بسفر خود؛ به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.از ویژگی اتاق ها میتوان به مبلمان راحت ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع و سرویس رایگان اینترنت بی سیم در اماکن عمومی هتل اشاره کرد.صبحانه لذیذ ،هر صبح ،به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو میشود.میهمانان عزیز ،از قهوه و صبحانه فرانسوی لذت ببرید و چشم انداز دیدنی تنگه بسفر را تماشا کنید.در استخر گرم وسرپوشیده هتل شنا کنید و یا اینکه در سونا و حمام ترکی ، زمانی را به آرامش سپری کنید.محله پر رفت وآمد تقسیم در چند قدمی هتل واقع شده و پر از بار، رستوران و فروشگاه است. وسایط تقلیه عمومی فراوان منطقه “تقسیم” ، موجب سهولت دسترسی به اقصی نقاط شهراستانبول شده است.

امکانات هتل کوانتو استانبول:

 

فروشگاه .حمام ترکی . ماساژ.سونا . کابین های سلامتی .خدمات خشکشویی و اتوشویی می باشد. این هتل رستوران مخصوص خودش را دارد و در این رستوران ویژه از گردشگران پذیرایی می کند .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوانتو استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریوا تکسیم استانبول

هتل ریوا تکسیم استانبول در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول قرار دارد. این هتل در مجموع  دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران این هتل صبحانه بوفه میل و برای بقیه روز و گشت و گذار در این شهر زیبا برنامه ریزی کنند. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش در چند قدمی این هتل است و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید.باوجود ایستگاه مترو دسترسی به مناطق توریستی ،تفریحی و مراکز خرید استانبول را به راحتی مهیا کرده است.این هتل 4 ستاره در میدان تقسیم واقع شده است.در نزدیکی ایهتل ریوا وسایل حمل و نقل عمومی واقع شده اند. ترانسفر فرودگاهی یکی امکانات هتل برای گردشگران تور استانبول می باشد. خیابان استقلال در چند متری این هتل قرار دارد. همه اتاق ها در این هتل از حمام خصوصی برخوردارند. صبحانه هتل ریوا تکسیم به صورت بوفه می باشد.

امکانات هتل ریوا تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، انبار، گاوصندوق، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... می باشد.در لابی دنج هتل و صندلی های گرم و نرم آن بنشینید، از نوشیدنی خود لذت ببرید و یا از کامپیوتر و پرینتر موجود در لابی استفاده کرده و به کارهای خود برسید.

 

 مسافران نور استانبول با انتخاب این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریوا تکسیم استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هری این مرتر استانبول 

هتل هری این مرتر استانبول یکی از لوکس ترین و شیک ترین  هتل های 5 ستاره استانبول محسوب می شود.  جاذبه های دیدنی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه و منطقه سلطان احمد از دیگر آثار تاریخی در نزدیکی این هتل ، محسوب می شوند . هتل هری این مرتر استانبول  با اقامت در آن به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهید داشت . فرودگاه آتاتورک در ۱۰کیلومتری هتل قرار دارد و این هتل به مترو نزدیک است که باعث جذب مسافران تور استانبول شده است.

امکانات هتل هری این مرتر استانبول :

اتاق های لوکس و زیبا دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت،لپ تاپ و.. ،آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ،۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ،خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی،باشگاه بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته  برخوردی شایسته میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند .

 

هتل مری کوری توپکاپی استانبول

هتل مری کوری توپکاپی استانبول، یکی از معروف ترین هتل های  استانبول است  که در کنار جاذبه تاریخی فوق العاده مشهور بنا شده به طوری که اغلب گردشگران به جای بکار بردن نام اصلی آن از اسم هتل توپکاپی استانبول برای آن استفاده می کنند. این هتل با گرید ۵ ستاره، تا فرودگاه آتاتورک تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد.این هتل به مکان های مهم شهر میدان تکسیم دسترسی مستقیم دارد و همچنین مراکز نمایشگاه و کنگره در کنار هتل مری کوری قرار دارد.

دکوراسیون اتاق های این هتل موغوب بوده به طوری که مورد پسند بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. تهویه مطبوع و مینی بار از ویژگی های امکانات این هتل در استانبول است. اینترنت وای فای رایگان از دیگر سرویس های هتل مری کوری است که هر گردشگران را خوشحال می کند. حمام و دوش، به همراه سشوار، از جمله امکاناتی است که در هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار داده است.

امکانات هتل مری کوری توپکاپی استانبول:

استخر سر پوشیده نیز برای گردشگران همیشه پرآب بوده به طوری که با وجود اینترنت رایگان در اطراف آن، در محوطه ای پر تردد قرار گرفته است.مسافران می توانند از سالن مخصوص به این ورزش، در هتل بهره مند شوند. مرکز ماساژ ،سونا و جکوزی نیز از جمله امکانات دیگر این هتل برای گردشگران می باشد.

رستوران هتل شما می توانید منوهای ترکی و اروپایی را به خوبی در اختیار داشته باشید البته برای صرف صبحانه باید از بوفه خدمات خود را در خواست کنید. می توانید در کافه مستقر در هتل نیز انواع نوشیدنی های بین المللی را سفارش دهید.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , , 
:: برچسب‌ها:  , 
:: بازدید از این مطلب : 1
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات (0)
 
 
نوشته شده توسط : المیرا

هتل اورنج كانتی آنتالیا

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره اورنج كانتی است که در کنار سواحل مدیترانه و در۵ دقیقه ای مرکز شهر کمر آنتالیا قرار دارد. طراحی هتل اورنج كانتی آنتالیا از معماری آمستردام و دهكده ماهیگیری ولندام،‌ در یكی از بهترین مناطق تفریحی آنتالیا با مناظر دریای آبی مدیترانه و سواحل ماسه ایی قرار دارد. این هتل دارای اتاق های شیک و زیبا با امکانات عالی و روم سرویس 24  ساعته همراه با انترنت در داخا اتاق ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافرانتور آنتالیا رستورانی با انواع غذاهای تركی،‌ایتالیایی، دریایی و هلندی تدارک دیده است تا مسافران از غذاهای متنوع این هتل لذت ببرند. هتل اورنج كانتی آنتالیا برای سرگرمی کودکان کلوپ بازی و همچنین  یک سالن بدن سازی همراه با استخر و سونا برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل اورنج كانتی آنتالیا:

ساحل اختصاصی، استخر، حمام تركی، سونا، جاكوزی،‌ماساژ, خدمات خانه داری,  آرایشگاه, كلوپ كودكان برای مسافران تور آنتالیا, رستوران, کافی شاپ, اینترنت, سالن بدن سازی, پذیرش 24 ساعته و ... کع در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مرکور تکسیم استانبول - Istanbul Mercure Taksim Hotel

 

 

 

هتل مرکور تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Mercure Taksim Hotel

هتل مرکور تکسیم استانبول Istanbul Mercure Taksim Hotel هتلی با درجه بندی 4 ستاره و نوساز می‌باشد که در سال 2013 میلادی در منطقه تکسیم شهر استانبول به بهره‌ برداری رسیده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 137 اتاق و سوییت زیبا و تمیز آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می‌باشد. اماکن تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد آبی ، گالاتا تاور ، کاخ دلمه باغچه ، موزه پرا و... به هتل مرکور تقسیم استانبول نزدیک می‌باشند.این هتل دارای یک رستوران و دو بار می‌باشد و با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها از میهمانان تور استانبول آماده پذیرایی می‌باشد. فاصله هتل مرکور تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد. همچنین شما می‌توانید در طول روز از سالن ورزشی و بدنسازی این هتل استفاده کنید.

-مرکور-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول:

رستوران مدیترانه‌ای،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اتاق بدون استعمال دخانیات،اینترنت بی‌سیم،سالن ورزشی و بدنسازی،صندوق امانات و... .

-مرکور-تکسیم-استانبول-1.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-2.gif.

-مرکور-تکسیم-استانبول-3.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-4.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل یورو پلازا استانبول - Istanbul Euro Plaza Hotel

 

 

 

 

 

 

هتل یورو پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Euro Plaza Hotel

هتلیورو پلازا استانبول Istanbul Euro Plaza Hotelیکی از هتل‌های 4 ستاره می باشد و در سال 1994 میلادی در منطقه تپه ‌باشی نزدیک به منطقه تکسیم شهر استانبول تاسیس شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 117 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می‌باشد.این هتل با خیابان تکسیم استانبول تنها 370 متر فاصله دارد.فاصله هتل یورو پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد.فاصله هتل یورو پلازا تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر سرای گالاتا،گالاتا تاور و کاخ توپکاپی به ترتیب 150 ، 900 و 1200 متر می باشد.هتل آخرین بار در سال 2010 به طور کامل باز سازی شده است.

 -یورو-پلازا-استانبول.gif

-یورو-پلازا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت بی سیم رایگان،آرایشگاه،فروشگاه،استخر روباز سرپوشیده،سونا،ماساژ و SPA،

باشگاه بدنسازی،سرو صبحانه در اتاق،حمام سنتی ترکی و بخار،تلویزیون،پزشک مستقر هتل و... .

-یورو-پلازا-استانبول-2.gif

-یورو-پلازا-استانبول-3.gif

-یورو-پلازا-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تکسیم لایف استانبول - Istanbul Taksim Life Hotel

 

 

هتل تکسیم لایف استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taksim Life Hotel

هتل تکسیم لایف استانبول Istanbul Taksim Life Hotel یکی از هتل‌های 4 ستاره تمیز و خوب می‌باشد که در سال 2010 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 36 اتاق آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.‌‌‌فاصله هتل تکسیم لایف استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد. فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر مسجد سلطان احمد،بازار بزرگ و کاخ توپکاپی سه کیلومتر و تا مراکز تفریحی مانند خیابان استقلال و میدان تکسیم کمتر از یک دقیقه می‌باشد.کافه لایف هتل با محیطی دلنشین و گرم با انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

-تکسیم-لایف-استانبول.gif

تصاویر،عکس‌ها و امکانات هتل تکسیم لایف استانبول :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،اینترنت بی‌سیم رایگان در محافل عمومی هتل،سونا و جکوزی،سالن ورزشی و بدنسازی،حمام سنتی ترکی و Mini SPA،لاندری و خشک شویی،صندوق امانات،پارکینگ و... .

-تکسیم-لایف-استانبول-1.gif

-تکسیم-لایف-استانبول-2.gif

-تکسیم-لایف-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل هیلتون پارکسا استانبول - Istanbul Hilton ParkSA Hotel

 

 

 

 

 

 

هتل هیلتون پارکسا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Hilton ParkSA Hotel

هتل هیلتون پارکسا استانبول Istanbul Hilton ParkSA Hotel یکی از زیر مجموعه هتل های 4 ستاره هیلتون می باشد که در سال 1990 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و با 117 اتاق و سوییت دلنشین با نمایی از تنگه بسفر،هتل مناسبی برای گردشگران تور استانبول می باشد.در تمام اتاق های هتل هیلتون پارکسا استانبولاستعمال دخانیات ممنوع و No Smoke می باشد.رستوران بین المللی و بار هتل با انواع نوشیدنی ها و غذاهای مدیترانه ای و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.فاصله هتل هیلتون پارکسا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 27 کیلومتر می باشد.اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار،میدان تکسیم و ... حدود 1 کیلومتر با هتل هیلتون پارکسا استانبول فاصله دارند.این هتل در سال 2000 میلادی به طور کامل و در سال 2010 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-هیلتون-پارکسا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون پارکسا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر و سونا،سالن ورزشی،حمام سنتی ترکی،ماساژ و SPA،سالن کنفرانس و ضیافت،خدمات بیدار باش،اینترنت بی سیم رایگان و...

-هیلتون-پارکسا-استانبول-1.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-2.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-3.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-4.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مارمارای استانبول - Istanbul Marmaray Hotel

 

 

 

 

 

هتل مارمارای استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Marmaray Hotel

هتل مارمارای استانبول Istanbul Marmaray Hotel یک هتل 4 ستاره تقریبا نوساز میباشد و در سال 2011 میلادی در منطقه فاتح شهر استانبول بنا شده است.این هتل 15 دقیقه با میدان تکسیم استانبول و مراکز تفریحی و رستوران ها فاصله دارد. هتل مارمارای استانبول در 17 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه استانبول قرار دارد. این هتل در 7 طبقه از 93 اتاق و سوییت تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.در نزدیکی این هتل اماکن توریستی و تاریخی استانبول مانند بازار بزرگ، مسجد ایاصوفیه ، قصر و موزه توپ کاپی قرار دارد. در 400 متری این هتل ایستگاه قطار و بندر ینی کاپی استانبول می باشد. این هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. فاصله تراموا تا هتل مارمارای استانبول 500 متر است.

-مارمارای-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل مارمارای استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کتابخانه،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،صرافی،امکانات جلسه و عروسی،خدمات خانه داری،سرو صبحانه در اتاق،خشکشویی،اتوشویی،رنت اتومبیل،فکس و کپی،سالن بدنسازی،ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام سنتی ترکی و بخار و...

-مارمارای-استانبول-1.gif

-مارمارای-استانبول-2.gif

-مارمارای-استانبول-3.gif

-مارمارای-استانبول-4.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول , هتل های استانبول , قیمت تورهای استانبول , بهترین تورهای استانبول , تور لحظه آخری استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 31 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریوا استانبول, بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

 


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آرسیما است که  در منطقه شیشلی واقع شده است.این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان وجود دارد. در هتل آرسیما تور استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای برای مسافران در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول_2.jpg

 

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg

 

هتل آسپن استانبول

_آسپن_استانبول2.jpg

بهترین هتل 4 ستاره استانبول هتل آسپن در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی است. این هتل دارای 63 اتاق خوب تشکیل شده است. در 1 کیلومتری این هتلبازار بزرگ استانبول واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل آرامش خوبی را برای مسافران تور استانبول قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به هتل می باشند.هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

_آسپن_استانبول.jpg

_آسپن_استانبول1.jpg

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_آسپن_استانبول3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل یورو پلازا استانبول

هتل 3 ستاره یوروپلازا در استانبول واقع شده است که در کنار میدان تقسیم است.این هتل با کمی فاصله از خیابان استقلال میتواند بهترین انتخاب باشد برای کسانی که بیشتر میخواهند در میدان تقسیم یا خیابان استقلال باشند. رو به روی هتل یک کوچه است که از طریق آن و با ۲۰۰ قدم درست وسط خیابان استقلال خواهید بود. مرکز خرید و خورد و خوراک و گشت تا نیمه شب از امکانات هتل یورو پلازا برای مسافران تور استانبول نوروز 95میباشد. به دلیل نزدیک بودن هتل یورو پلازا به میدان تقسیم، دسترسی به اتوبوس و مترو نیز بسیار آسان است.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

هتل یورو پلازا تمیز و آرام است. طبقات بالا بهتر هستند مخصوصا اگر رو به آب باشند.  طبقه چهارم به پایین رو به خیابان هتل زیر پل و در مجاورت پل قرار میگیرد و زیاد برای مسافران تور استانبول مناسب نیست.کارکنان هتل یورو پلازا بسیار مهربان هستند. صبحانه تنوع بسیار زیادی دارد. یک استخر کوچک ولی رو به آفتاب همراه با محل آفتاب گیری مجزا دارد. استخر سرپوشیده هم به صورت جداگانه وجود دارد.اتاق ها هر روز تمیز میشوند, یخچال و تلویزیون موجود است.برخی کارمندان فارسی بلد هستند که برای راهنمایی و کمک امتیاز ویژه ای حساب میشود چون اکثرا ترک ها انگلیسی بلد نیستند.

هتل یورو پلازا استانبول با وجود نزدیکی به خیابان استقلال کاملا خلوت و آرام است. اتاق ها بسیار بزرگ هستند همراه با کمدهای بزرگ و صندوق امانات داخل خود اتاق ها موجود است. در نشیمن وای فای هم برای مسافران تور استانبول نوروز 95قابل استفاده است.هتل یورو پلازا استانبول دارای ۱۶۰ اتاق میباشد که ۱۱۷  اتاق استاندارد و ۴۰ اتاق ویژه و وی ای پی و ۳ سوئیت در ان واقع شده است.تمامی اتاقها مجهز به تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه هوای مطبوع، سرویس ۲۴ ساعته اتاق ، وان حمام، سشوار، خط تلفن مستقیم بین المللی و…  برای مسافران تور استانبول نوروز 95میباشد.


هتل متروپلی استانبول

هتل ۳ ستاره متروپلی استانبول در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته که در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی این شهر می باشد .هتل متروپلی فاصله نزدیکی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای گردشگران و توریست های تور استانبول نوروز 95فوق العاده می باشد ,زیرا مکان های دیدنی در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می باشد.

امکانات هتل متروپلی استانبول:

هتل METROPOLI دارای ۴۰ اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان در اتاق برای مسافران تور استانبول نوروز 95می باشد.هتل متروپلی استانبول خدماتی دیگری چون:وای فای رایگان در هتل و کارکنان و خدمه هتل با چند زبان و همچنین سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول نوروز 95دارد.

رستوران هتل هم با ظرفیت ۷۵ نفری که همراه با چشم اندازی زیبا می باشد ,در رستوران هتل متروپلی غذاهایی خوشمزه ای از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار که خدمات رستوران هم ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد.بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.نکات قابل توجه که باید در هتل رعایت کرد این می باشد که :ساعت پذیرش: از ۱٫۳۰ ظهر و ساعت خروج: تا ۱۰٫۳۰ ظهر و همچنین هیچ ظرفیتی برای تخت اضافه جهت استفاده‌ی کودکان ندارد,امکان ورود حیوانات خانگی نیز به این هتل برای مسافرانتور استانبول نوروز 95 موجود نیست.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول در سال 2008 در میدان تقسیم بنا شده است. این هتل از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی شهر، مرکز همایشات، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار کامپس قرار گرفته است.

_تایتانیک_سیتی_استانبول_1.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_2.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_3.jpg

امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

_تایتانیک_سیتی_استانبول_4.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_5.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_6.jpg

_تایتانیک_سیتی_استانبول_7.jpg

 

 

هتل تکسیم تاون استانبول

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول در 100 متری میدان تقسیم بنا شده است. این هتل 600 متر با تنگه بسفر فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. ایستگاه تراموا و مترو و اتوبوس 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. این هتل در 2 کیلومتری مراکز تجاری Maka وTevikiye قرار دارد. همچنین مرکز فرهنگی آتاتورک نیز در 100 متری هتل واقع شده است. در این هتل امکانات برگزاری جلسه و ضیافت نیز برای میهمانان تور استانبول وجود دارد.

_تکسیم_تاون_استانبول_1.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل تکسیم تاون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، حمام ترکی و بخار، فکس و کپی، آسانسور، صندوق امانات، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لاندری، نگهداری از کودکان و...

_تکسیم_تاون_استانبول_3.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_4.jpg

_تکسیم_تاون_استانبول_5.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول بهمن 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد