نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های معروف در دبی محسوب می شود. این هتل از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. هتل کاپتورن دبی از 188  اتاق و سوییت تشکیل شده است که تمامی آن ها از امکانات و شرایط خوبی برخوردار می باشند. بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. چهار رستوران و آب میوه سرای هتل برای صرف غذا و نوشیدنی پذیرای شما میهمانان تور دبی می باشند. منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.

امکانات هتل کاپتورن دبی :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و ... 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به ایستگاه متروی امارات تاورز می باشد که تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از  384 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... می باشد. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای متنوع را به مهمانان تور دبی ارائه می دهد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. این هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی :

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان از جمله لوکس ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان که بر بلندیهای ایروان در خیابان آزاتوتیان Azatutyan ، مناظر زیبا و دل نوازی از پارک ویکتوری و کوههای آرارات را برای گردشگران تور ارمنستان به ارمغان می اورد. هتل رادیسون بلو با داشتن راه ارتباطی مستقیم به آزادراه Tbilisiو M4  در فاصله فقط 16 کیلومتر از فرودگاه بین المللی ارمنستان و 5 کیلومتر از ایستگاه راه آهن می باشد .هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان با دارا بودن 142 اتاق بزرگ ومجلل با دکوراسیون روشن ، مبلمان با کیفیت و فرشهای زیبا دارای امکاناتی کامل و مجهز همچون تهویه مطبوع ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار ، یخچال و ... می باشد.

 

 

امکانات هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان:

 هتل دارای دو کافی شاپ میباشد : Havana club Cigar و Lobby Loung که لابی لانج بصورت 24 ساعته پذیرایی از میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد،میهمانان عزیز می توانید در رستوران لاردر Larder که در سه نوبت صبحانه ، نهار و شام آماده ارائه خدمات می باشد انواع غذاهای خانگی امریکایی را میل کنند یا در رستوران روی بام Ad Astra که در دو وعده نهار و شام اماده پذیرایی می باشند در عین لذت بردن از مناظر زیبا چشم انداز زیبای دریاچه آرنی Areni Lake ، پارک ویکتوری ارمنستان و کوههای باعظمت آرارات که در دوردستها سر به فلک کشیده اند و میل نمودن انواع غذاهای بین المللی ، سالاد ، ساندویچ ها و برگرها استفاده نمایند.همچنین این هتل برای  گردشگران عزیز تور ارمنستان خود دارای خدماتی همچون پذیرش 24 ساعته، رایگان ، استخر آب گرم سرپوشیده ، زمین تنیس ،سونا ،مرکز تناسب اندام ، اسپا و مرکز سلامت،انواع ماساژ ،جکوزی ،خدمات زیبایی و آرایشی ( مانیکور ، پدیکور ، کوتاهی و رنگ مو ، اسکراب بدن و ... )، اتاق بخار ،رستوران،بار ، کافی شاپ ، اسنک بار ، غذای مخصوص کودکان ،میز گردشگری ،خدمات خشکشویی و لباسشویی،خانه داری روزانه ، امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها ،محل مخصوص برای سیگار کشیدن ، آرایشگاه ، امکان اجاره ماشین، امکان همراه داشتن حیوانات خانگی با پرداخت هزینه ، پارکینگ رایگان در محل ،شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) و ... می باشد.

 

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95
 


:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماسارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

هتل اربونی ارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان در میدان اصلی شهر ایروان ارمنستان در میدان جمهوری قرار داردو از جمله هتل های 3 ستاره ارمنستان می باشد که البته در سالهای اخیر بازسازی شده وشیک و مجلل شده است، هتل با داشتن کادری مجرب و مهمان نواز اماده پذیرش میمانان محترم تور ارمنستان می باشد.هتل گزینه مناسبی برای کسانی که برای کسب و کار و یا گردش تور ارمنستان امده اند می باشد.هتل اربونی ارمنستان از نظر موقعیت مکانی به موزه ها،تئاترها، کلیساها و پارک ها ،بانک ها، اماکن اداری ،رستوران ها و اماکن خرید دسترسی دارد.

 

امکانات هتل اربونی ارمنستان :

هتل حائز ۴۰ اطاق مجهز به سیستم تهویه جداگانه، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره بوده است.هتل اربونی به دلیل نزدیکی به مراکز خرید ارمنستان و رستورانها انتخابی درست برای گردشگران تور ارمنستان می باشد.رستوران هتل از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح برای صرف صبحانه به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.

 

تور ارمنستان پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نظر بیچ آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های چهار ستاره در منطقه لارا، هتل نظر بیچ آنتالیا است که بر روی صخره ای مشرف به دریا بنا شده و دید زیبایی نسبت به کوه و ساحل مدیترانه از نظر مسافران تور آنتالیا دارد.

این هتل ساحلی با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین خدمات رفاهی با قیمت مناسب میزبان مسافران تور آنتالیا میباشد. همچنین هتل نظر بیچ آنتالیا با وجود امکانات تفریحی و رفاهی متناسب با تقاضای میهمانان تور آنتالیا از جمله صبحانه ، ناهار، شام ، میان وعده ها و نوشیدنی ها به صورت رایگان جز بهترین هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا شده است.

هتل نظر بیچ آنتالیا در مسافت ده کیلومتری آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 13 کیلومتر و فاصله آن تا مراکز خرید آنتالیا حدود 9 کیلومتر است. این هتل در نزدیکی دریا بنا شده و نظر اکثر مسافران تور آنتالیا را به خود حلب کرده است و همچنین سعی بر ارائه خدمات خوب به میهمانان خود دارد.

از امکانات رفاهی و تفریحی - ورزشی هتل میتوان به سرویس 24 ساعته با اتاق های مجلل و همچنین رستوران ( با ارائه غذاهای متنوع )، کافی شاپ، گاو صندوق، ساحل اختصاصی، تراس،سرسره آبی، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی برای میهمانان تور آنتالیا ، خشکشویی و ... نام برد.

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل نظر بیچ آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیمروس آنتالیا

هتل هیمروس آنتالیا جز لوکس ترین هتل های چهار ستاره است که دارای ۸۵ اتاق شیک با تهویه مطبوع و مناسب برای مسافران تور آنتالیا میباشد.

در هتل هیمروس آنتالیا با حضور پرسنل آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات در اقامتگاهی مجلل میزبان میهمانان تور آنتالیا است. هتل آنتالیا در بنایی شیک و در جایگاهی مناسب به مراکز گردشی و خرید واقع شده است .

امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده در هتل هیمروس آنتالیا شامل " سرویس 24 ساعته به مسافران محترم تور آنتالیا، رستوران در فضای باز این هتل مجلل ( با غذاهای متنوع بین المللی ) TV ( ماهواره ) - اتاق های شیک و مجهز به اینترنت و همچنین بالکن و حمام خصوصی، اینترنت در لابی، باشگاه بدنسازی و استخر سرباز برای رفاه میهمانان عزیز تور آنتالیا ، سونا و جکوزی و کافی نت برای مسافران تور آنتالیا و ... میباشد.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیمروس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا مسکو روسیه

 
هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا مسکو روسیه از جمله بهترین هتل های 4 ستاره روسیه با موقعیت مکانی عالی نزدیک به قصر کرملین و تئاتر Bolshoi حدود 5 دقیقه با ماشین تا هتل و نزدیک 10 دقیقه پیاده با ایستگاه مترو Belorusskaya و پارک Petrovskiy  فاصله دارد، می باشد.هتل با امکانات کامل و مجهز اماده خدمات دهی به مهمانان تور روسیه می باشد.
 
 

 

امکانات هتل رادیسون بلو بیلوروسکایا مسکو روسیه  :

 
هتل دارای سالن ورزشی 24 ساعته، سونای فنلاندی و دسترسی به وای فای مجانی،اتاق های لوکس این هتل با تلویزیون صفحه تخت، تهویه هوا و گرمابه های خصوصی زیاد مجهز همراه می باشند.رستوران و کافه ی Filini گونه ها غذاهای خوشمزه ایتالیایی را با به کارگیری محصولات بازپسین و فصلی تدارک می بیند. کافه ی لوکس Sure نیز انواع کوکتل های خارجی و نوشیدنی های بین المللی را سرو می کند.و گردشگران تور روسیه به راحتی از ایستگاه مترو Belorusskaya به آنجا بروند.
 
 
 

هتل لت مسکو روسیه

یکی از هتل عای شیک و زیبا روسیه هتل 4 ستاره لت مسکو روسیه است که از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است. هتل لت مسکو روسیه دارای ۳۰۴ اتاق شیک و تمیز که با امکانات عالی در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای خرید و هدیه خریدن به آنجا بروند. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل لت مسکو روسیه می توان به ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ و ... مخصوص مسافران تور روسیه اشاره کرد که همه در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. خدمات زیبایی هتل بسیار مناسب برای مسافرانی است که می خواهند آرایش روسی را روی چهره ی خود امتحان کنند. رستوران های این هتل دارای غذاهای بین المللی و محلی و انواع دسر ها مخصوص مسافران تور روسیه می باشد.

امکانات هتل لت مسکو روسیه:

اتاق های پاک و بدون دود، اتاق های ویژه معلولین, ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی مخصوص مسافران تور روسیه ، استخر, مرکز بدنسازی و وان آب داغ, خدمات زیبایی, اینترنت, رستوران,بار, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور روسیهمی باشد. 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه ,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های معروف در دبی محسوب می شود. این هتل از لحاظ جغرافیایی در موقعیتی عالی از شهر نزدیک بازار خرید دیره قرار دارد. هتل کاپتورن دبی از 188  اتاق و سوییت تشکیل شده است که تمامی آن ها از امکانات و شرایط خوبی برخوردار می باشند. بسیاری از واحد ها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز عالی هستند که مناظر زیبایی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورند. از جمله این چشم اندازها آب نمای مشهور دبی می باشد. چهار رستوران و آب میوه سرای هتل برای صرف غذا و نوشیدنی پذیرای شما میهمانان تور دبی می باشند. منوی رستوران منوی بسیار قوی است که هر گونه غذای محلی و بین المللی در آن یافت می شود.  یکی از رستوران ها صرفا به طبخ و ارائه ی غذاهای عربی می پردازد.

امکانات هتل کاپتورن دبی :

سرویس نگهداری کودکان , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , اتاقهای خالی از حساسیت , اتاق های خانوادگی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , زمین گلف, خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , خدمات کفش و واکس ,  کرایه ماشین , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط , رستوران , پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی , روزنامه , اتاقهای پاک وبدون سیگار , آسانسور , پذیرش و تحویل سریع , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , تهویه , اتاقهای ضد صدا , منطقه بدون سیگار و ... 

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به ایستگاه متروی امارات تاورز می باشد که تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از  384 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... می باشد. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای متنوع را به مهمانان تور دبی ارائه می دهد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. این هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی :

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95

یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 13:11

هتل های 5 ستاره دبی 

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل مجلل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در ساحل دارای بزرگترین ساحل خصوصی در دبی می باشد از خاصیت های بزرگ هتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک ویژه با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای پرنما و لوکس حائز دیدن پانوراما خلیج فارس و مورد پسند برای مسافران تور دبی می باشند.طراحی نوین و ویژه هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن دانش امروزین دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین مملکت خاورمیانه چهره گرفت.

امکانات هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی :

باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و در ضمن یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل حائز 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران چیره دست تور دبی است کل استخرها حائز درجه حرارت مهار شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین تنها 5 روز در سال هوای بارانی است و پسندیده برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی متنوع که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. در ضمن هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی حائز زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. گردشگران تور دبی با ماندن در این هتل می توانند سفری خوش و یادبود انگیزی داشته باشند

هتل ادرس دبی مال دبی

هتل ادرس دبی مال دبی The Address Dubai Mall Hotel در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی از شمار مجلل ترین هتل های ۵ ستاره دبی با کادر مجرب و خوش مشرب که به زبان هایی مانند فیلیپینی، چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی مسلط بوده که همین امر موجب راحتی میهمانان تور دبی شده می باشد.هتل دارای 244 اتاق با بالکن های خصوصی مشرف به چشم انداز زیبای شهر دبی و برج الخلیفه با امکاناتی مجهز همچون تلویزیون و یک بارکوچک می باشد. 

امکانات هتل ادرس دبی مال دبی :

این هتل برای گردشگران تور دبی خدماتی رفاهی مانند استخر درفضای باز و سونا، باشگاه ورزشی که در تمام ایام  هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده، آبگرم، ماساژ  ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور دبی، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی و در اتاق ها می باشد. در رستوران های هتل ادرس دبی مال دبی انواع غذاها بین المللی و فست فود و نوشیدنی ها با انواع سلیقه ها سرو می شود.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 95

 تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

 تور دبی پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان از جمله لوکس ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان که بر بلندیهای ایروان در خیابان آزاتوتیان Azatutyan ، مناظر زیبا و دل نوازی از پارک ویکتوری و کوههای آرارات را برای گردشگران تور ارمنستان به ارمغان می اورد. هتل رادیسون بلو با داشتن راه ارتباطی مستقیم به آزادراه Tbilisiو M4  در فاصله فقط 16 کیلومتر از فرودگاه بین المللی ارمنستان و 5 کیلومتر از ایستگاه راه آهن می باشد .هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان با دارا بودن 142 اتاق بزرگ ومجلل با دکوراسیون روشن ، مبلمان با کیفیت و فرشهای زیبا دارای امکاناتی کامل و مجهز همچون تهویه مطبوع ، تلویزیون و ماهواره ، مینی بار ، یخچال و ... می باشد.

 

 

امکانات هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان:

 هتل دارای دو کافی شاپ میباشد : Havana club Cigar و Lobby Loung که لابی لانج بصورت 24 ساعته پذیرایی از میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد،میهمانان عزیز می توانید در رستوران لاردر Larder که در سه نوبت صبحانه ، نهار و شام آماده ارائه خدمات می باشد انواع غذاهای خانگی امریکایی را میل کنند یا در رستوران روی بام Ad Astra که در دو وعده نهار و شام اماده پذیرایی می باشند در عین لذت بردن از مناظر زیبا چشم انداز زیبای دریاچه آرنی Areni Lake ، پارک ویکتوری ارمنستان و کوههای باعظمت آرارات که در دوردستها سر به فلک کشیده اند و میل نمودن انواع غذاهای بین المللی ، سالاد ، ساندویچ ها و برگرها استفاده نمایند.همچنین این هتل برای  گردشگران عزیز تور ارمنستان خود دارای خدماتی همچون پذیرش 24 ساعته، رایگان ، استخر آب گرم سرپوشیده ، زمین تنیس ،سونا ،مرکز تناسب اندام ، اسپا و مرکز سلامت،انواع ماساژ ،جکوزی ،خدمات زیبایی و آرایشی ( مانیکور ، پدیکور ، کوتاهی و رنگ مو ، اسکراب بدن و ... )، اتاق بخار ،رستوران،بار ، کافی شاپ ، اسنک بار ، غذای مخصوص کودکان ،میز گردشگری ،خدمات خشکشویی و لباسشویی،خانه داری روزانه ، امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها ،محل مخصوص برای سیگار کشیدن ، آرایشگاه ، امکان اجاره ماشین، امکان همراه داشتن حیوانات خانگی با پرداخت هزینه ، پارکینگ رایگان در محل ،شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) و ... می باشد.

 

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 مطالب مرتبط:

 تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاس پالماس ارمنستان

از هتل های خوب و تمیز ارمنستان هتل 3 ستاره لاس پالماس است که از موقعیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل لاس پالماس ارمنستان دارای اتاق و سوئبت های ییلاقی بسیار تمیز و مناسب است که سر تا سر اتاقها را درختان نخل و گیاهان سر سبز پوشش داده و منظره زیبایی را درست کرده است. اتاق های این هتل از امکانات خوبی برخودار که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستان استخر رو باز با فضایی دل نشین و وان آب گرم که با محیط فضا سازگار است فراهم کرده تا مسافران لذت ببرند. بازار تا هتل ۱۵ کیلومتر, پارک قهوه معروف کلمبیا ۲۵ کیلومتر و به فرودگاه نزدیک می باشد. بار این هتل بسیار مناسب و دارای انواع نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل لاس پالماسارمنستان آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل لاس پالماس ارمنستان:

رستوران، بار، استخر روباز، باغ، اتاق ماساژ مخصوص مسافران تور ارمنستان، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و … که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. 

هتل اربونی ارمنستان

 

هتل اربونی ارمنستان در میدان اصلی شهر ایروان ارمنستان در میدان جمهوری قرار داردو از جمله هتل های 3 ستاره ارمنستان می باشد که البته در سالهای اخیر بازسازی شده وشیک و مجلل شده است، هتل با داشتن کادری مجرب و مهمان نواز اماده پذیرش میمانان محترم تور ارمنستان می باشد.هتل گزینه مناسبی برای کسانی که برای کسب و کار و یا گردش تور ارمنستان امده اند می باشد.هتل اربونی ارمنستان از نظر موقعیت مکانی به موزه ها،تئاترها، کلیساها و پارک ها ،بانک ها، اماکن اداری ،رستوران ها و اماکن خرید دسترسی دارد.

 

امکانات هتل اربونی ارمنستان :

هتل حائز ۴۰ اطاق مجهز به سیستم تهویه جداگانه، مینی بار و کانالهای تلویزیونی ماهواره بوده است.هتل اربونی به دلیل نزدیکی به مراکز خرید ارمنستان و رستورانها انتخابی درست برای گردشگران تور ارمنستان می باشد.رستوران هتل از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح برای صرف صبحانه به صورت سلف سرویس پذیرای مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.

 

تور ارمنستان پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بین المللی قصر الماس مشهد

هتل بین المللی قصر الماس مشهد با قرار گرفتن در جاذبه اصلی شهر همچون آرامگاه نادر ، آرامگاه شیخ بهایی و گنبد خشتی می توانید به راحتی به این اماکن دسترسی داشته باشید. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

این هتل پنج ستاره دارای امکانات فوق العاده ای است که خاطراتی خوش را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورد. در رستوران های لوکس هتل می توانید غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان نمایید. کافی شاپ هتل آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد با انواع نوشیدنی ها می باشد. از پارکینگ اختصاصی هتل می توان با آرامش خاطر استفاده نمایید.

 

در اتاق ها و در لابی هتل اینترنت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما می توانید با استفاده از آن با دنیای مجازی در ارتباط باشید. دیگر امکانات هتل شامل اتاق نگهداری کودک – سوناوجکوزی – باشگاه بیلیارد – بانک – خدمات پزشکی – صندوق امانات – تهویه مطبوع – تلفن – تلویزیون – یخچال – سرویس بهداشتی فرنگی – اینترنت بی سیم – کافی نت – آسانسور – خشکشویی – سالن پذیرایی – آنتن مرکزی – مینی بار – تاکسی سرویس – خانه داری ۲۴ساعته برای مسافرانتور مشهد – اعلام حریق – پاورسوئیچ و آرایشگاه بانوان می باشد.کارکنان مجرب و بسیار صمیمی هتل نهایت تلاش خود را برای آسایش و جلب رضایت شما مسافران تور مشهد بکار خواهند گرفت.

 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل پنج ستاره درویشی مشهد که از نظر امکانات در حد بسیار ممتازی قرار دارد و از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد میباشد.اصلی ترین خیابان منتهی به حرم خیابان امام رضا(ع) است که هتل درویشینیز در این خیابان قرار دارد.فاصله هتل تا حرم حدود چهار کیلومتر است و در واقع تنها ده دقیقه پیاده روی تا حرم فاصله دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل لحظات خوشی خواهند داشت.

 

امکانات هتل مجلل درویشی مشهد:

هتل درویشی دارای بیست و پنج طبقه است و مرتفع ترین مرکز اقامتی و بزرگترين هتل آتریوم کشور با سطح شيشه اي و نماي اسپايدار می باشد. برای اقامت کودکان ۳ تا ۶ سال نیم بها و برای اقامت کودکان زیر ۳ سال هیچ هزینه ای را پرداخت نمی نمایید. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کافی شاپ به نوشیدن انواع نوشیدنی ها بپردازید. با استفاده از خدمات اسپا می توانید آرامشی دیگر را کسب کنید. در محموعه آبی هتل می توانید از خدمات سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدنسازی ،دوش های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن استفاده نمایید و لذت ببرید .این امکانات باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.

فضای تجاری نیز بخشی از این هتل است که می توانید سوغاتی های متنوع را از آن جا تهیه نمایید. بیش از ۸۰۰ متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن از ویژگی های خاص هتل درویشی است.

 

هتل کوثر ناب مشهد

هتل کوثر ناب مشهد یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل کوثر ناب مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانانتور مشهد خود بجا می گذارد.

 

 

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب مشهد دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت ، رویال سوئیت , استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل کوثر ناب می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهدمی باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

مطالب مرتبط :

تور مشهد مرداد 95

تور مشهد شهریور 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

تور مشهد مهر 95



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد،بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آرامگاه فردوسی مشهد

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی با صفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌ هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است. مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن کرده و از اشعار فردوسی لذت ببرند.

بقعه پیرپالاندوز مشهد

مقبره پیر پالاندوز مربوط به دوره صفوی ـ دوره معاصر است و در مشهد، خیابان نواب صفوی، ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) واقع شده و این اثر در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.پیر پالاندوز که نام اصلی اش شیخ محمد عارف کارندهی است از عارفان سده دهم هجری و اهل روستای کارنده یا کارده درنزدیکی مشهد بود و به سبب شغل خود یعنی پالاندوزی بدین نام مشور شد. بنای مزبور چهار ضلعی بوده و دارای گنبد پیازی شکل و ایوان آجری زیبا است. در داخل بقعه بر سقف ها بقایای نقاشی هایی از دوران صفویه وجود دارد. بنا با کاشی های ساده فیروزه ای رنگ تزئین شده است.شیخ محمد عارف در خط ثلث نیز تبحر فراوان داشت و امروزه بخش هایی از یک قرآن که باخط این عارف وارسته نوشته شده است باقی است.مسافران تور مشهد با رفتن به این مکان تاریخی لحظات خوشی را میتوانند سپری کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه 1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیشبنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

 

 

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش جزو بهترین و شیک ترین هتل های کیش می باشد که در نزدیکی سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس قرار دارد.طراحی این هتل به صورت تخت جمشید که سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است و از نظر معماری در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار شیکدر قلب خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند.

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى, روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

 

هتل پارمیس کیش

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیس است که بسیار با بازار پردیس کیشنزدیک می باشد و مسافرانتور کیش می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش دارای اتاق هایی تمیز و شیک و کاملا مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل استخر, سونا,جکوزی و سالن بیلیارد برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب بوده زیرا به مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش آماده استقبال از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل پارمیس کیش:

استخر, سونا,جکوزی , سالن بیلیارد, 2 رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و ...., کافی شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, اینترنت, کرایه دوچرخه سواری, کرایه موتور سیکلت و .... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.

 

 

هتل شایگان کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش هتل شایگان است که در نزدیکی مراکز خرید پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای ۱۰۰ اتاق بسیار مجلل و متفاوت از بقیه و با امکانات عالی نظیر جکوزی, اینترنت, سشوار و اکثرا نمایی روبه آبهاي نيلگون خليج فارس که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس و ... که مسافران تور کیشمی توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. رستوران هتل شایگان کیش دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل شایگان کیش:

استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس, محل نگهدارى کودک برای مسافران تور کیش ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … برای مسافران تور کیش می باشد.

هتل های 5 ستاره کیش

تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرامش کیش

یکی از هتل های خوب 4 ستاره کیش هتل آرامش است درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون واقع شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش، تورها یتفریحی و...

 

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های 4 ستاره شیک کیش هتل هلیا است که در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و مسافران تور کیشمی توانند به راحتی به دریا بروند. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور کیش می باشد که دارای اینترنت فعال است. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته شیک می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد. فاصله هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ می باشد که مسافران تور کیش می توانند به کمی قدم زدند به پیاده روی بروند.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای مسافران تور کیش، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... در اختیار مسافران تور کیش می باشند.

هتل صدف کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل صدف است که در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است. هتل صدف کیش دارای آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده و فضای سبز زیبا و همچنین کوه ۲۷ متری برای مسافران تور کیش فراهم کرده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن و تمیز و مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه هتل صدف کیش دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع و دسرهای خوش مزه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل شامل سالن بیلیارد, سالن ورزشی, بیلیارد و... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد. هتل صدف کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزرو می کند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

استخر، بیلیارد ، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور برای مسافران تور کیش، لابی ، سالن همایش، کافی نت ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید و ... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است.این هتل 4 ستاره در مجموع دارای 172 اتاق می باشد.این هتل در کنار دریا واقع شده است و یک سالن کنفرانس نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. همچنین یک صرافی برای دسترسی گردشگران در نظر گرفته شده است. فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا حدود 8 کیلومتر می باشد

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار،صندوق،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا قرار  دارد. این هتل 5 ستاره هتل با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع تنها ۲۵۰ متر با دریا فاصله دارد در سال 2013 بنا شده است. هتل سی پلنت دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد همچنین در محوطه هتل استخرهای متعددی وجود دارد. این هتل 5 ستاره در 80 کیلومتری شهر و 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات هتل سی پلنت آنتالیا می توان به ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است. از دیگر امکانات این هتل شامل:پینگ پنگ، حمام افتاب،بیلیارد،پرتاب دارت،کافی شاپ،خدمات پزشکی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما،اتاق بازی و.... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار دارد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی پلنت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کوانتو استانبول

هتل کوانتو 4 ستاره استانبول با قرار گرفتن در منطقه تجاری ، تفریحی “تقسیم”، و برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی این ناحیه ، اقامت لوکسی را به همراه صبحانه رایگان در رستوران مشرف به تنگه بسفر خود؛ به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.از ویژگی اتاق ها میتوان به مبلمان راحت ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع و سرویس رایگان اینترنت بی سیم در اماکن عمومی هتل اشاره کرد.صبحانه لذیذ ،هر صبح ،به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو میشود.میهمانان عزیز ،از قهوه و صبحانه فرانسوی لذت ببرید و چشم انداز دیدنی تنگه بسفر را تماشا کنید.در استخر گرم وسرپوشیده هتل شنا کنید و یا اینکه در سونا و حمام ترکی ، زمانی را به آرامش سپری کنید.محله پر رفت وآمد تقسیم در چند قدمی هتل واقع شده و پر از بار، رستوران و فروشگاه است. وسایط تقلیه عمومی فراوان منطقه “تقسیم” ، موجب سهولت دسترسی به اقصی نقاط شهراستانبول شده است.

امکانات هتل کوانتو استانبول:

 

فروشگاه .حمام ترکی . ماساژ.سونا . کابین های سلامتی .خدمات خشکشویی و اتوشویی می باشد. این هتل رستوران مخصوص خودش را دارد و در این رستوران ویژه از گردشگران پذیرایی می کند .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوانتو استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا45 کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، صندوق امانات ، سیستم تهویه ، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق ، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_4_1.jpg

 _آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg

 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

-لارا-فالکن-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

-لارا-فالکن-آنتالیا4.jpg

-لارا-فالکن-آنتالیا5.gif

-لارا-فالکن-آنتالیا2.jpg

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره کلاب فالکن آنتالیا در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع  274 اتاق دارد. در فاصله‌ی ٢٠٠ متری هتل، ایستگاه حمل و نقل عمومی وجود دارد و مرکز توریستی لارا 1 کیلومتر و ساحل لارا 6 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل فقط 5 کیلومتر تا آنتالیا و حدود 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود. 

_کلاب_فالکن_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، استخر روباز،سونا، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی و بخار،استخر سر پوشیده، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، گرمایش، بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کلاب_فالکن_آنتالیا_5.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا_2.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا  

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره لوکس و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای "تایتانیک" میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای بسگازواقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به گردشگران تور آنتالیا خود ارائه میدهد.از فرودگاه بین المللی آنتالیا تقریباً 45 دقیقه با ماشین با هتل تایتانیک دلوکس بلک فاصله دارد.

امکاناتهتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا:

دارای نه رستوران، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف است. این هتل دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد. از دیگر انواع اتاق های هتل می توان به سوئیت های دلوکس، سوئیت های خانوادگی و اتاق های کنار رودخانه اشاره کرد.

برخی امکانات داخل اتاق ها عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، تخت خواب های کاملاً راحت ساخته شده از الیاف طبیعی، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز آرایش، میز کاری و کمد بزرگ لباس و..

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامیس کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

 

eskelehtafrihimirmahna1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسكله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد. 

eskelehtafrihimirmahna.jpg

 

پارك تفریحی ساحلی میر مهنا کیش

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا کیش در ساحل شمال و شمال غربی جزیره كیش دیدنی است. اسكله تفریحی میرمهنا نیز در این پارك واقع است. این پارك بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تا میدان جاسك در نوار ساحلی امتداد دارد .

و تنها اسكله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی سبب شده تا پارك به دو بخش مجزا فاز 1 از مسجد خاتم تا اسكله ماهیگیری و فاز 2 بعد از اسكله ماهیگیری تا میدان جاسك)تقسیم شود. فاز 1 پارك به مساحت حدود 41 هزار متر مربع با مسیر های پیاده رو, آلاچیق ها و محل های پخت كباب و پاركینگ پذیرای گردشگران تور کیش است و از ویژگی های فاز یك پارك آن است كه جنب مسجد خاتم الانبیاء، نمازخانه ساحلی، بازار عربها، كتابخانه عمومی،بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب, مسیر دوچرخه, چند بوفه و چایخانه قرار دارد

parkmirmohana.jpg

همچنین بیشتر اوقات در انتهای فاز 1 پارك در كنار اسكله ماهیگیری می توان از تماشای لاك پشت های آزاد لذت برد. گردشگران و ساكنین  کیش می توانند بر روی اسكله تفریحی میرمهنا و در پارك در زمانهای مجاز ماهی گیری كنند ولی شنا كردن در محدوده پارك ممنوع می باشد . فاز 2 به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است. دو زمین بازی كودكان نیز در فاز 2 ساخته خواهد شد. ویژگی فاز 2 پارك آن است كه جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان كیش قرار دارد.

parkmirmohana1.jpg

 

parkmirmohana1.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

 

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ...

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باروت آروم آنتالیا

 هتل ۵ ستاره باروت آروم آنتالیا اقامتگاهی مجهز است که در منطقه ساحلی سیده و شهر آنتالیا قرار دارد . بهره مندی از آب و هوای لطیف ، طبیعتی منحصر به فرد و پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی از ویژگی های ممتاز این هتل مجلل است . سرویس دهی سریع و خدمات با کیفیت در کنار همکاری پرسنل کار آمد ، باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . استخرهایی که برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و بسیاری برنامه های شاد و سرگرم کننده دیگر در کنار بهترین خدمات دلیلی برای برتری این هتل ۵ ستاره می باشد.از این هتل تا فرودگاه 65 کیلومتر و تامرکز سیده 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها دارای دکوراسیونی لوکس و چیدمان و طراحی اتاقها منحصر به فرد و از رنگهای شاد و گرم استفاده شده است.اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد که مشرف به دریا است.امکانات تمامی اتاقها قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

امکانات هتل باروت آروم آنتالیا :

قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باروت آروم آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مقبره پیر پالان دوز مشهد

مقبره پیر پالان دوز مشهد واقع در قسمت شمال شرقى مجموعه حرم حضرت رضا (ع) و شامل بنایى چهارگوش با گنبدى بر فراز آن، ‌و ایوانى آجرى در مقابل می باشد. در داخل بقعه، شاه‌نشینى می باشد که در بالاى آن، یزدى‌بندى‌هایى طراحی شده که در اصل داراى نقاشى بوده و به داخل بقعه جلوه ی منحصر به فرد داده است. بدنه‌هاى بنا، از دوران صفویه،با نقاشى طراحی شده است که بر اثر گذر زمان و نفوذ رطوبت، جز بخش کمى از آن که مرمت و ثابت گردیده، بقیه از میان رفته است. در زیر کاسه ی گنبد نیز ترنج زیبایى با نگاره‌هاى گیاهى طنین اندازی شده است. نماى خارجى مقبره به ایجاد طاق‌ نماهاى تیزه‌ دار آجرى و پشت‌‌ بغل‌ هاى کاشى و قاب‌ هاى مستطیل تزئینى بر فراز آن‌ها، در عین سادگى، چشم اندازی زیبا دارد. سطح گنبد پیازى شکل فراز بنا که بر روى گردنى استوانه‌اى شکل استوار شده، داراى پوشش ساده‌اى از کاشى فیروزه‌اى می باشد. شکل کلى بنا و بازمانده‌‌هاى نقاشى‌ هاى درون آن، بنا را اثرى از دوران صفوى معرفى مى‌کند که در سال 985 ( هـ.ق ) تاسیس شده است. تاریخ مزبور، بر کتیبه ی سنگ سفید مربعى تراشیده شده است.


شخصیت به خاک سپرده شده در مقبره پیر پالان دوز مشهد، با توجه به نوشته ی سنگ مزارش، «محمد عارف عباسی»، از عرفاى سلسله ی ذهبیه‌ می باشد. لقب «پالان‌دوز» ازاین جهت به او داده شده که براى گذران زندگى خود، با وجود مقام والایى که نزد مردم داشته، به کار پالان‌ دوزى مشغول بوده است. از این‌ شخصیت، قرآن هفت‌سوره‌اى به جا مانده که به خط خوش ثلث نوشته شده است و حکایت از توانایى او در کار خطاطى می کند.سالی گشت به مسافران عزیز تور مشهد پیشنهاد به زیارت این مقبره را می دهد.

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد مرداد 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: مقبره پیر پالان دوز مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...


 

مطالب مرتبط :

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد مرداد 95

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل درویشی مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی از جمله لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی و نخستین هتل 5 ستاره جهان می باشد. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی ساخته شده است و فاصله ان تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی می باشد. هتل دی میدان دبی هر ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران تور دبی قرار می گیرد.این هتل دارای 284 اتاق می باشد که اتاق های لوکس و مجلل آن با رنگ های گرم دیزاین و طراحی شده اند. تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی که رو به زمین اسب سواری و همچنین دارای امکاناتی کامل نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران عزیز تور دبی ارائه می دهد.

امکانات هتل دی میدان دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به تمایل مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی میدان دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی هتلی شیک و لوکس و از گروه هتل های زنجیره تاج که مدیریت آن را مسلمانان هندی عهده دار می باشند هتل 5 ستاره تاج پالاس آمیخته ای از معماری اسلامی ، شرقی وغربی و در چند قدمی ایستگاه مترو الریقه در مرکز دبی نزدیک به سیتی سنتر دبی و برج ساعت دبی در نزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دیدنی دبی و مراکز تفریحی دبی می باشد. هتل تاج پالاس دبی دارای اتاق هایی بسیار متنوع و لوکس با یکصد و چهل و هفت اتاق استاندارد ، ده سوئیت استاندارد و دو رویال سوئیت است ، سوئیت آپارتمانهای تور دبی هتل تاج پالاس شامل یک خوابه ، دو خوابه و سه خوابه می باشد،کلیه اتاقها مجهز به اینترنت و وای فای ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره هست.داشتن اتاقهای ویژه معلولین و اتاقهای پاک بدون اجازه مصرف دخانیات و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری از دیگر امکانات هتل تاج پالاس دبی هست

 

امکانات هتل تاج پالاس دبی :

این هتل با امکاناتی بسیار کامل و مجهز بین مسافران تور دبی مشهور شده است از قبیل امکانات ورزشی متنوع شامل مرکز بدنسازی ، استخر بام سونا ، ماساژ و مرکز سلامت آب گرم و اسپا فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ،هتل دارای شش رستوران و تریا که شامل رستوران هندی و انواع رستورانهای بین المللی است امکانات جلسات گروهی و ضیافت ، ترانسفر فرودگاههی ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، خدمات صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار، رنت کار یا کرایه ماشین ،خدمات تورها ی دبی،فکس و کپی، مرکز تجارت،دستگاه خودپرداز،خدمات تهیه بلیط هواپیما، و برای رفاه حال مسافرین تور دبی همه روزه سرویس های منظمی را به مقصد سواحل خلیج فارس و بازار های دبی و نمایشگاهای دبی مهیا ساخته است.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاج پالاس دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در نزدیکی از ساحل زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار تاسیس شده است. این هتل 3 ستاره زیبای کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.یکی از دلایل انتخاب هتل تاپ رز کیش مسافران تور کیش موقعیت ان است که روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا و در فاصله 10 دقیقه به صورت پیاده روی تا مرکز خرید پانیذ واقع شده است.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

رستوران این هتل شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا و دل پذیر، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر می باشد این هتل در 24 ساعته شبانه روز با کادری مجرب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

 


:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره کیش شده است. یکی دیگر از دلایل انتخاب مسافرانتور کیش نزدیک بودن به بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ساحلی دیدنیها کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریپابلیکا ارمنستان

هتل ریپابلیکا ارمنستان واقع در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری و در فاصله 10 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس و در فاصله 5 دقیقه ای از تئاتر اپرا می باشد. این هتل دارای قهوه خانه سرباز می باشد که در ان انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران غذاهای ارمنی را برای میهمانان عزیز تور ارمنستان سرو می کند.

امکانات هتل ریپابلیکا ارمنستان :

تمامی اتاقهای هتل مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و آنتن ماهواره ای و حمامی با امکاناتی کامل می باشد. در صورت تمایل مسافران عزیز تور ارمنستان غذا و نوشابه به اتاق ها ارایه می شود.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95



:: برچسب‌ها: هتل ریپابلیکا ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستانمی باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 95

تور ارمنستان مرداد 95

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان شهریور 95



:: برچسب‌ها: هتل گلدن تیولیپ ارمنستان, لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی

هتل 5 ستاره کنراد دبی واقع در مرکز تجاری دبی و دارای 555 اتاق مجلل و لوکس با منظره چشم نوازی و زیبا از شهر زیبای دبی و دریای خلیج فارس می باشد.هتل کنراد دبی دارای استخر روباز و باشگاه، ماساژ، بار، سرو صبحانه در اتاق، رستوران با منوی باز، wi-fi رایگان در معابر عمومی، wi-fi در اتاق ها به خواست مسافران تور دبی با قیمت 100 درهم برای هر 24 ساعت، پارکینگ اختصاصی رایگان در محوطه (بدون رزرو)، سرویس اتاق، اجاره ماشین، reception به صورت 24 ساعته، محل نگهداری از چمدان ها، خودپرداز در محوطه، شست و شوی لباس، خشکشویی، سرویس اتوکشی، تجهیزات برگزاری میهمانی ها و ملاقات های رسمی، فکس/فتوکپی، فروشگاه در محوطه، آسانسور، اتاق ویژه استعمال دخانیات،رستوران بین المللی Ballaro دارا می باشد ،و درصورت تمایل میهمانان تور دبی نیز امکانات Spa در اختیارشان قرار می دهند. کارکنان مجرب و کارازموده هتل کنراد دبی به زبان های ترکی، فیلیپینی، روسی، پرتغالی، هلندی، ایتالیایی، فررانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و عربی مسلط می با شند و همین امر موجب ارامش مسافران تور دبیمی شود.

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کنراد دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریکسوس پالم دبی

هتل ریکسوس پالم دبی ( RIXOS THE PALM DUBAI ) از جمله هتل زنجیره ای مجلل و مدرن در مساحت به وسعت ۱۰ هکتار واقع در پالم جمیرا در فاصله 40 دقیقه ای با فرودگاه با ماشین و 30 دقیقه ای با از مرکز تجاری دبی واقع می باشد. این هتل برای مسافران محترم تور دبیدر طول اقامتشان خدماتی رایگان دارا می باشد. هتل ۵ ستاره ریکسوس پالم با دویست و سی و یک باب اتاق و سوئیت با فضائی بزرگ و دل نشین با چشم اندازی فوق العاده با بالکنی اختصاصیب و چشم اندازی رو به دریای خلیج فارس همچنین تخت هایی که برای افتاب گرفتن، حمامی پوشیده از سنگ مرمر زیبا و وان حمامی عمیق اماده پذیرایی از مسافرانی که تور دبی را بر گزیده اند می باشد.

 

 

 

امکانات هتل ریکسوس پالم دبی :

این هتل برای مسافران تور دبی خدماتی از قبیل امکانات ورزشی: یوگا، ژیمناستیک آبی، آموزش ایروبیک، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال آبی، تنیس، فوتبال آبی، سالن بدنسازی، بدمینتون، تنیس روی میز، بولینگ، شطرنج،غواصی استفاده نمایند.هتل ریکسوس پالم دبی گشت هایی به دلخواه مسافران در دبی همچون چتر بازی،بالن،گشت شهری دبی،گشت شهری ابوظبی،کویر سافاری،مرکز اسکی در مرکز خرید امارات،فواره دبی در مرکز خرید دبی،موسیقی سنتی ترکی در رستوران A’LA TURCA و مرکز تندرستی و SPA،ماساژ پوست آسیایی و اروپایی، لاغر کردن با روش جهانی و قابل اعتماد و سفت کردن پوست با تجهیزات و لوازم مورد نیاز، محصولات مراقبت از پوست لوازم آرایشی و بهداشتی (BrunoVassari )، مانیکور – پدیکور،حمام ترکی سنتی ، سونا و اتاق بخار در اختیار میهمانان عزیز دبی می گذارد.

 

 

رستوران های متنوع هتل ریکسوس پالم دبی ارائه مجموعه ای از انتخاب های وسیع با تاکید بر نوشیدنی منحصر به فرد ترکی و همچنین انواع نوشیدنی ها ی خوب را از سراسر جهان با استفاده از طعم و مزه و رنگ های مورد علاقه میهمانان عزیز تور دبی و همچنین با تجربه ای جدید و خاص از آشپزی را با آشپزان متخصص و معتبر ترکی دارا می باشد. در این هتل رستوران A LA TURCA ALL DAY DINING غذاهای ترکی و در رستوران CHEF ترکیبی از غذاهای مدرن اروپایی، استرالیایی، آرژانتینی و غذاهای گوشت سنتی ترکی با چاشنی های مدرن و کیفیت بالای مواد غذایی و در رستوران ROCCHA MEDITERRANEAN انواع غذاهای مدیترانه ای سرو خواهد شد. علاوه بر این رستوران ها هتل دارای کافه های متعددی می باشد که برای آرامش و راحتی میهمانان در کنار استخر، ساحل و دیگر فضاهای هتل می باشد در شیرینی فروشی هتل برای علاقه مندان به شیرینی انواع کیک ها و شیرینی های ترکی سنتی تهیه می شود علاوه بر آن در این شیرینی فروشی انواع مختلف و متنوع شیرینی های بین المللی با طعم و مزه فراموش نشدنی به فروش میرسد.

 

 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تا سیتی سنتر دیره 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل ال بوستان روتانا دارای 275 اتاق و سوییت می باشد که در طراحی آن ها از رنگ های طبیعی و ملایم استفاده شده است که آرامش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد و دارای پنجره های بزرگ می باشند. تمامی اتاق های هتل مجهز به میز کار، چای/قهوه ساز، حمام و ... می باشند. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، تایلندی و ... در آنجا برای مسافران تور دبی سرو می شود.

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی :

استخر، زمین تنیس، بدنسازی مجهز، رستوران، صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، روم سرویس، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، اتاق VIP ، اتاق ماه عسل، سالن زیبایی، اتوکش، لاندری، فروشگاه هدیه/سوغاتی، انبار چمدان و ... .

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ترنج کیش

 آدرس

کیش - میدان جاسک - ابتدای جاده جهان

امکانات

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، اینترنت در لابی،

توضیحات

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است .

دلایل انتخاب

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا – ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد.در ساخت این مجموعه تمام تلاشهای انجام گرفته گروه مهندسین سازه ، مشاور ، طراحی و اجرا بر این اساس بوده تا هتل دوستار محیط زیست باشد و کمترین آسیب به محیط زیست برسد و از میهمانان گرانقدر هم انتظار می رود با توجه به اینکه اعتقاد عوامل مجموعه بر این است که شما در اصل میهمان طبیعت هستید موارد حفظ محیط زیست را کامل و جامع عمل نمایید. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان فراهم آید. از جمله غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و...

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش

شما می توانید در تور کیش در بهترین هتل های آن اقامت کنید و از جاذبه های دیدنی آن دیدن کنید و از سفر خود لذت ببرید.

 مطالب مرتبط:

تورهای کیش مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تماشا کیش

یکی از هتل های سه ستاره کیش، هتل تماشا کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 15.000 مترمربع افتتاح گردید و همچنین در سال 1391 با ارائه بهترین خدمات رفاهی بازسازی شد.

این هتل دارای 60 سوئيت آپارتمان و 216 تخت میباشد که در این هتل امکانات رفاهی با توجه به قیمت مناسب و اقامتگاهی خوب برای میهمانان عزیز تور کیش است.

در هتل تماشا کیش با حضور بش از 20 پرسنل مجرب و آموزش دیده و مسافت مناسب هتل نسبت به مراکز خرید و گردشگری ( حدود 10 دقیقه تا فرودگاه و حدود 8 دقیقه تا بازار ) سعی بر ایجاد اقامتگاهی خوب برای مسافران عزیز تور کیش دارد. از این رو میهمانان محترم تور کیش علاوه بر بهره بردن از امکانات مناسب هتل با قیمتی خوب میتوانند از استقبال فرودگاهی و تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها نیز استفاده کنند. 

امکانات هتل تماشا کیش :

 لابی - رستوران: ارائه صبحانه و نهار و شام با کیفیت خوب و همچنین غذاهای ایرانی متنوع  - کافی شاپ: کافی شاپ غروب در لابى هتل انواع نوشیدنی های تازه را برای مسافران تور کیش فراهم کرده است - نمازخانه، لاندری، TV (ماهواره)، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ.

 میهمانان عزیز تور کیش، با اقامت در این هتل با قیمت مناسب لحظاتی به یاد ماندنی و سفری خوش در جزیره زیبای کیش خواهند داشت.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارک ساحلي مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب پارک ساحلي مرجان فرصت مناسبي را براي شما مسافران تور کیش بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلي مرجان کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا آنتالیا در نزدیکی ساحل و با داشتن ساحل اختصاصی یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد .این هتل که یکی از هتل های قدیمی آنتالیا می باشد(البته بنای آن نو ساز و شیک می باشد) در نزد گردشگران ایرانی و تورهای آنتالیا معروف می باشد و برای سفر به آنتالیا از این هتل برای اقامت انتخاب میکنند.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک می باشد,اتاق ها دارای سیستم طهویه مطبوع ، محل نشیمن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و پنجره های بزرگ که رو به دریا نما دارد .سرویس بهداشتی و حمام های شیک و تمیز هتل هم مناسب می باشد که در حد هتل های پنج ستاره می باشد.هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تا فرودگاه تقریبا با ماشین حدود ۲۰ دقیقه زمان و تا مرکز شهر آنتالیا هم ۱۵ کیلومتر فاصله دارد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به راحتی سفر کرده به هر نفطه خاص آنتالیا تا سفر خوبی را داشته باشید.

تفریحات و سرگرمی هتل مناسب می باشد از جمله سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی می باشد که شما در هتل بهترین امکانات را برای تفریح و استراحت فراهم کرده اند.رستوران هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هم غذاهای خوشمزه ای مانند غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی را برای مهمانان تور آنتالیا  هتل تدارک دیده است که با سلیقه و مزاج شما مناسب باشد.پذیرش هم شبانه روزی می باشد.

 

هتل میراکل آنتالیا

هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا از همه لحاظ مناسب می باشد .هتل میر اکل دارای برنامه های مناسب و همچنین کارکنان خوب و خوش رفتار میباشد که شما می توانید در این هتل لحظات خوبی را سپری کنید . هتل میراکل در یکی از بهترین نقاط انتالیا می باشد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید در این شهر زیبا و دلنشین سفر خوبی را تجربه داشته باشید. نزدیک بودن و حدود تقریبی هتل تا مرکز شهر ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه ز ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل میراکل آنتالیا:

هتل میراکل آنتالیا که برای مسافران خود برنامه های تفریحی و سرگرمی از قبیل :موج سواری .کشتی . قایق رانی. اسکی روآب . تور کشتی وجت اسکی و همچنین این هتل که در نزدیکی ساحل زیبای لارا و ساحل شنی اختصاصی دارد که برای مسافرانتور آنتالیا خیلی مناسب می باشد.این هتل ۵ ستاره آنتالیا مجزا و شیک و مدرن تقریبا بیشتر اتاق رو به دریا دارد و همچنین اتاق های مخصوص معلولین هم دارد که بتوانند با امکانات خاص در اتاق ها راحت باشند و همچنین اتاق های خانوادگی و بزرگ برای کسانی که همراه با خانواده و دست جمعی قصد مسافرات به انتالیا دارند مناسب می باشد. برای دیدن تورهای آنتالیا با این هتل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید .

 

 اگر کودک همراه خود دارید و شما قصد خرید یا برنامه ای دیگه مانند مراسم های شب های ترک بروید در هتل میراکل آنتالیا برای این موضوع هم برنامه طراحی کرده اند که شما مسافران تور آنتالیا می توانید کودکانتان را تحویل پرستاران هتل دهید یا اینکه شب ها کودکانتان را در مراسم که برای کودکان جشن میگیرند در ساعت ۲۱ در این هتل ببرید. وجود اتاق ها و سوئیت های استاندارد این هتل که در تمامی اتاق ها اینترنت ,گاو صندوق ,صندلی ,سشوار, تلویزیون ,حمام و وان می باشد.استخر کودکان و فروشگاه، بار و همچنین خدمات غیررایگان هتل شامل : دکتر . ارایشگاه . ماساژ .بازیهای کامپیوتری می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل توریست آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کارتینگ کیش

یکی از منحصر بفرد ترین مراکز تفریحی و ورزشی جزیره زیبای کیش، کارتینگ کیش می باشد. کارتینگ کیش مسافتی حدود طول ۸۰۰ متر را شامل میشود، از این رو لقب بزرگ ترین پیست خاورمیانه را به نام خود کرده است.

ورزش کارتینگ جز مهیج ترین رشته های اتومبیل رانی است که از بین اتومبیل رانان اول میتوان به شوماخر اشاره کرد. گردشگران عزیز تور کیش با حضور در پیست کارتینگ کیش میتوانند لذت بخش ترین رانندگی را داشته باشند. پیست کارتینگ کیش مجهز به موتورهای 4 چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. 

 گردشگران محترم میبایست برای شرکت در کارتینگ کیش شرایطی از جمله : " حداقل سن برای استفاده از کارتینگ 10 سال و حداقل قد 140سانتی متر و همچنین حضور والدین مسافران تور کیش زیر 16 سال " را رعایت کنند و با اتومبیل رانی در این پیست لحظاتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در سفر خود به این جزیره زیبا ثبت کنند. 

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: کارتینگ کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان هتل پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

مطالب مرتبط:

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()