نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به  خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در  نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴۴ ساعته می باشد.

 

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت.gif.gif.gif.gif.gif

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ، هتلی مجلل در سواحل مدیترانه است. که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک قرار گرفته است. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۰کیلومتر فاصله‌دارد. گردشگران تور آنتالیا و کسانی که علاقه مند  به آثار تاریخی هستند می توانند سالن آمفی تئاتر آسپاندوس را پیاده و با طی مسافتی حدود ۱۰ دقیقه از هتل ، ببینند . در ۴ رستوران هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت انواع غذاها ازجمله غذاهای ترکی، مکزیکی، دریای و ایتالیایی طبخ و سرو میشود. و مهمانان می توانند از طعم غذاهای مختلف آنها لذت ببرند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار کنار استخر در اختیار کسانی که تمایل به نوشیدنی دارند قرار می گیرد.

files-hotels-66862هتل-کریستال-تات-بیچ-گلف-ریزورت-آنتالیا-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

crystalsunset2.jpg

عکس ها و امکانات هتل کریستال تات بیچ ریزورت آنتالیا

استخر سر پوشیده,استخر سرباز (فصلی),حمام ترکی,سونا,ماساژ,سولاریوم ,یوگا,مرکز سلامت و آبگرم,پينگ پنگ,بيليارد,تنيس,پرتاب دارت,موج سواري,سرویس نگهداری از اطفال,زمین بازی مخصوص کودکان,فروشگاه هاي متعدد,دیسکو ,۵ زمین تنیس,یک زمین گلف ۲۷ سوراخه,پارک آبی با سرسره‌های آبی,باشگاه تناسب‌اندام ,آرايشگاه،پارکینگ،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،اینترنت وای فای،خدمات کپی و فکس،تهویه،گاوصندوق,انبار بار و چمدان،آسانسور،مرکز تجاری،پذیرش شبانه روزی،خدمات پزشکی،سالن جشن و میهمانی،سالن کنفرانس,صرافی و...

crystal1.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا یکی از زیبا ترین و مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا است که با ساختمانی زیبا شبیه یک کشتی کروز در کنار ساحل زیبای شهر ساحلی لارا قرار گرفته گرفته است. هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا دارای 5899 اتاق زیبا و مدرن به سبک دریایی است که  همه آنها دارای نور طبیعی، بالکن اختصاصی بسیار زیبا رو به دریا بوده و به تلویزیون ماهواره ای، حمام، سشوار، تلفن و اینترنت وای فای مجهز و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا مرکز تناسب اندام و ژیمناستیک، ماساژ، حمام  ترکی، حمام بخار، سونا، جکوزی، استخر گرم روباز و سرپوشیده و ... فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. رستوران این هتل دارای رستوران اصلی, رستوران اسنک, ایتالیایی, دریای, مکزیکی, چینی, خانه کباب با طعم های خوشمزه مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. قسمتی ازهتل اختصاص داده شده به کودکان که درکل سال اماده اجرای  برنامه ها وبازی های شاد است.

امکانات هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا:

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان ,سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , زمین والیبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , حمام ترکی ,اسکواَش , قایق رانی , موج سواری, فکس/فتوکپی , خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , تبدیل ارز , سرویس معلولین و ... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا)و در منطقه بلدیبی واقع شده است. این هتل 5 ستاره ساختمان اصلی آن شبیه UU است و دارای 4 آسانسور پانورما می باشد و در سال 2006 و با تعداد 295 اتاق افتتاح شده است. ساحل اختصاصی و فضای کوهستانی و سر سبز این هتل جلوه ای زیبا به آن بخشیده است. هتل گرند رینگ آنتالیادارای طراحی شیک و مدرن با دکوراسیونی با رنگهای گرم هماهنگ شده است که این هتل اتاق های استاندارد،ویژه معلولین و سوئیت می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات اتاق های استاندارد : تلویزیون پلاسما، مینی بار، سشوار، تلفن، صندوق امانات، وان و سرویس 24 ساعته اتاق

در رستوران های هتل گرند رینگ شما می توانید از طعم غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید.

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا:

هتل گرند رینگ آنتالیا دارای اسنک بار ساحلی،لابی بار،بار در کنار استخر و بار ساحلی  میباشد همچنین رستوران هتل پذیرای نهصد نفر میباشد.از دیگر امکانات هتل میتوان یک استخر سرپوشیده،دو استخر روباز،ماساژ،سالن ورزشی،حمام ترکی،سونا،حمام بخار،مرکز خرید،بولینگ،بیلیارد،پینگ پنگ،کافی نت،لابی،سالن آرایش،عکاسی،خشک شوئی ،دکتر،سرویس بیست و چهار ساعته،سالن کنفرانس،تخت آفتاب را نام برد.

 

هتل آدنیس آنتالیا

هتل آدنیس آنتالیا، هتلی چهار ستاره و مجلل در منطقه لاراز شهر آنتالیا و در اطراف ساحل مدیترانه واقع شده است.

هتل آدنیس آنتالیا با حضور پرسنل های آموزش دیده، ارائه امکانات کامل در بنایی شکیل میزبان میهمانان تور آنتالیا هستند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و  تجاری قرار دارد.

هتل دارای اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع با خدمات مناسب که شامل: سوئیت های مجلل, اتاق های دو تخته, اتاق های ویژه معلولین با وجود TV (ماهواره)، مینی بار, تلفن, یخچال میباشد. این هتل با سرویس 24 ساعته، در اقامتگاهی مجلل سفر خاطره انگیزی را برای مسافران عزیز تور آنتالیا فراهم میکند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل آدنیس آنتالیا :

رستوران ( با ارائه بهترین غذاهای متنوع), کافی شاپ ( با ارائه ویژه ترین نوشیدنی های تازه برای میهمانان محترم تور آنتالیا), استخر های سر پوشیده و سرباز و همچنین ساحل خصوصی, سونا و جکوزی, حمام ترکی, اینترنت, آرایشگاه, سالن بدنسازی, پارکینگ اختصاصی, خشکشوئی, بیلیارد، زمین بازی برای میهمانان تور آنتالیا, دارت, پینگ پنگ و گاو صندوق, صرافی و ... .

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا بهار 96

تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

تور آنتالیا خرداد 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باروت کمر آنتالیا

barutkemeran1jpg.jpg

هتل باروت کمر آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل با مرکز شهر کمر تنها 10 کیلومتر و با فروردگاه بین المللی آنتالیا 70 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن هتل باروت کمر آنتالیا جزء هتل های زنجیره ای باروت بهحساب می آید که در سال 2009 و 2010 میلادی جایزه  best conference hotel of turkeyy به این هتل تعلق گرفته است. این هتل دارای ساحل اختصاصی میباشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند بهترین لحظات را درهتل باروت کمر آنتالیا سپری کنند.

امکانات هتل باروت کمر آنتالیا :

هتل باروت کمر آنتالیا در مجموع 357 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون منحصر به فردی برای گردشگران تور آنتالیا طراحی شده اند. این اتاق های شیک و تمیز از امکانات خوبی نظیر تلویزیون ،  یخچال ، مبلمان لوکس ، تخت خواب های نرم ، مینی بار ، وای فای ، سیستم تهوبه هوا و.... برخوردار می باشند. هتل باروت کمر آنتالیا دارای رستوران های متعدد همراه با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... می باشند که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و سرو کنند. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل می توان به زمین تنیس ، ورزش های آبی ، دارت ، بولینگ ، استخر و سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدنسازی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز اشاره کرد. همچنین هتل باروت کمر آنتالیا برای سرگرمی کودکان یک  زمین بازی ، رستوران مخصوص کودکان ، استخر مخصوص کودکان و .... را در نظر گرفته است.

دیگر امکانات و خدمات هتل باروت کمر آنتالیا :

فروشگاه ، باغچه ، گاو صندوق و .....

barutkemeran2jpg.jpg

barutkemeran3jpg.jpg

barutkemeran4jpg.jpg

barutkemeran6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

kanduan1jpg.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا جزء هتل های مجلل و 5 ستاره در منطقه کندو آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 39000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. این هتل جزء هتل های kervansarayy نیز می باشد. هتل کروانسرای کندو آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا تنها 17 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد و همچنین در نزدیکی ساحل لارا بیچ واقع شده است. در ضمن خدمات هتل به صورت ualll نیز می باشد.

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع 400 اتاق لوکس را در برگرفته است که شامل سوئیت ، ویلا و .... می  باشد. اتاق های هتل از تجهیزات خوبی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز برخوردار می باشند. در ضمن اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی زیبا از ساحل و باغ های سرسبز که آنجا را در برگرفته است دارند. هتل کروانسرای کندو آنتالیا دارای 55 رستوران با انواع غذاهای متنوع از جمله غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. همچنین هتل دارای 9 کافه می باشد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم در این کافه ها سرو می شود. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته شده می توان به زمین تنیس ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی  ، باشگاه مخصوص کودکان و ...... نیز اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

خدمات مخصوص معلولین ، پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات و ......

kanduan3jpg.jpg

kanduan4jpg.jpg

kanduan5jpg.jpg

kanduan2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل اسپایس آنتالیا

spicean1jpg.jpg

هتل اسپایس آنتالیا جزء هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه بلک آنتالیا بهحساب می آید. این هتل مجلل با مرکز شهر 35 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 400 کیلومتر فاصله دارد. هتل اسپایس آنتالیا به دلیل طراحی منحصر به فرد و معماری زیبایی که دارد هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. در ضمن این هتل در سال 2007 میلادی در زمینی به مساحت 91000 متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است.

امکانات هتل اسپایس آنتالیا :

هتل اسپایس آنتالیا در مجموع 546 اتاق را دارا می باشد که شامل 22 ویلا ، 42 اتاق خانوادگی و چندین سوئیت  می باشد که این اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل اسپایس آنتالیا دارای 6 رستوران می باشد که گردشگران و توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای ترکی , بین المللی ، دریایی و  ..... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به زمین فوتبال ، استخر ، سالن بدنسازی ، والیبال ساحلی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز اشاره کرد. در ضمن خدمات هتل به صورت uall برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

spicean3jpg.jpg

spicean4jpg.jpg

spicean6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بلکون آنتالیا

belkonan1jpg.jpg

هتل بلکون آنتالیا هتلی زیبا و شیک می باشد که 4 ستاره و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت 10 هکتار برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل بلکون آنتالیا تا فرودگاه 300 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیامی باشد و تا ساحل دریای مدیترانه تنها 222 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل بلکون آنتالیا :

هتل بلکون آنتالیا در مجموع 182 اتاق را در برگرفته است که همه اتاق ها با رنگ های گرم طراحی شده اند و از  امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، مبلمان ، تلویزیون ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. همچنین اتاق ها دارای بالکن می باشند که  نمایی زیبا از منطقه بلک به چشم می خورد. در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و.... برای گردشگران تور آنتالیا نیز طبخ می شود. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل بلکون آنتالیا می توان به میز تنیس ، میز بیلیارد ، استخر ، سونا ، آبگرم ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا اشاره کرد. در ضمن خدمات هتل بلکون آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا به صورت alll ارائه می شود.

دیگر امکانات و خدمات هتل بلکون آنتالیا :

پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته ، کافه ، سالن ماساژ و .....

belkonan2jpg.jpg

belkonan5jpg.jpg

belkonan4jpg.jpg

belkonan3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 800 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل  اختصاصی نیز می باشد.

دیگر امکانات و خدمات



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

ل کروانسرای کندو آنتالیا

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کندو شهر آنتالیا بنا گردیده است . این هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع در ساحل کندو قرار دارد. از هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله است و دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد.میهمانان تور آنتالیا با انتخاب هتل میتوانند لحظات به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی کنند.

 

امکانات هتل : 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا با کادری آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد و خدمات بی نظیری را برای مسافران شهر آنتالیا در نظر گرفته است . این خدمات نظیر : رستوران ، ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , استخر روباز و سرپوشیده , سرگرمی های آبی و پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی فکس و کپی ,تبدیل ارز ,سرویس نگهداری کودکان ، کرایه دوچرخه ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه  ، صبحانه در اتاق ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، امکانات باربیکیو و ... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع دارای 400 باب اتاق است .تمامی اتاق ها دارای : بالکن با فضایی خاص ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن ، تلویزیون ، تخت ، مینی بار ، حمام ، وان ، سشوار ، و گاو صندوق و.. در این اتاق های شیک به گردشگران تور آنتالیا ارائه می گردد.

 

میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش فروش با تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ، هتلی مجلل در سواحل مدیترانه است. که در  منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک قرار گرفته است. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت تا  فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۰کیلومتر فاصله‌دارد. گردشگران تور آنتالیا و کسانی که علاقه مند به آثار تاریخی هستند می توانند سالن آمفی تئاتر آسپاندوس را پیاده و با طی مسافتی حدود ۱۰ دقیقه از هتل ، ببینند . در ۴ رستوران هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت انواع غذاها ازجمله غذاهای ترکی، مکزیکی، دریای و ایتالیایی طبخ و سرو میشود. و مهمانان می توانند از طعم غذاهای مختلف آنها لذت ببرند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار کنار استخر در اختیار کسانی که تمایل به نوشیدنی دارند قرار می گیرد. 

 

 

عکس ها و امکانات هتل کریستال تات بیچ ریزورت آنتالیا

استخر سر پوشیده,استخر سرباز (فصلی),حمام ترکی,سونا,ماساژ,سولاریوم ,یوگا,مرکز سلامت و آبگرم,پينگ پنگ,بيليارد,تنيس,پرتاب دارت,موج سواري,سرویس نگهداری از اطفال,زمین بازی مخصوص کودکان,فروشگاه هاي متعدد,دیسکو ,۵ زمین تنیس,یک زمین گلف ۲۷ سوراخه,پارک آبی با سرسره‌های آبی,باشگاه تناسب‌اندام ,آرايشگاه،پارکینگ،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،اینترنت وای فای،خدمات کپی و فکس،تهویه،گاوصندوق,انبار بار و چمدان،آسانسور،مرکز تجاری،پذیرش شبانه روزی،خدمات پزشکی،سالن جشن و میهمانی،سالن کنفرانس,صرافی و...

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا

 

هتل رامادا ریزورت لارا (RAMADA RESORT LARA) درآکسو یکی از مناطق لارا در شهر آنتالیا می باشد و در دامنه کوهستان TAURUS واقع شده است که بر جاذبه های این هتل افزوده است. این هتل در سال 2013 تاسیس شده است و به صورت دو ساختمان مجزا ازهم بنا شده است که ایستگاه اتوبوس و دلموش در روبروی هتل قرار دارد. هتل لوکس و شیک رامادا ریزورت لارا در فصل تابستان (مارس تا آوریل) به صورت UALL و در فصل زمستان (آوریل تا مارس) به صورت ALL به میزبان شما مسافرین عزیز تور آنتالیا می باشد. یکی از مزیت های هتل رامادا ریزورت لارا فاصله آن تا فرودگاه و مرکز شهرمی باشد که 15 دقیقه زمان میبرد.از امکانات بی نظیر این هتل می توان به ساحل شنی  آن که اختصاصی است اشاره کرد که وسعت آن 30 هزار متر مربع می باشد و تا هتل 330 متر فاصله دارد.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا:

تعداد اتاق های هتل رامادا ریزورت لارا 380 می باشد و تمامی امکانات یک هتل لوکس از جمله مینی‌بار، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، اتصال اینترنتی، گرمایش مرکزی، حمام، میز توالت، سشوار و بالکن را دارا می باشد.

 

 

همچنین مجهز به 8 رستوران شامل: رستوران MOOD (طبق ساعت تعیین شده از سوی هتل)، آلاکارته ایتالیایی VERONA (غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند)، آلاکارته FISH INN (غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای با نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند)، ASIAN ( غذاهای آسیایی سرو می‌کند)، OTTOMAN، BBQ، TOPAS، BASTA PASTA می باشد تا شما مسافران تور آنتالیا با استفاده از این امکانات سفر بی نظیری را پشت سر بگذرانید.

 

  •  

  • از امکانات دیگر هتل کافه( کنار استخر، INDIGO DISCO،  لابی، ساحلی ، PIER)، صندوق امانات ، خدمات معلولین، ماساژ، جکوزی، سونا، اتاق بازی، استخر روباز و سرپوشیده، نگهداری و زمین بازی کودک، تهویه مطبوع و ترنسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.

  

 

 

 

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا این هتل  در سال 2011 در منطقه لارا در زمینی به وسعت 53000 متر مربع بنا شده است. این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر آنتالیا حدود 28 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیابه گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند این هتل را  پیشنهاد میکند.

 

امکانات هتل :

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای خدماتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای 604 اتاق و سوئیت می باشد. تمام این اتاق ها دارای بالکن ، کف موکت شده ، کلید الکترونیک ، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم ، سشوار، امکانات کامل در سرویس های بهداشتی و سیستم تهویه مرکزی می باشند.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا قراردارد. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان  تور آنتالیا می‌باشد.

 

امکانات هتل :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : 4 رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست هایتور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و...برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 باب اتاق با امکانات کافی می باشد. این امکانات شامل : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باروت لارا آنتالیا

baroot2.jpg

از جمله هتل های 5 ستاره ساحلی هتل باروت لارا آنتالیا  است.این هتل دارای  8 رستوران مجزا است و آبگرم به همراه حمام ترکی دارد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد و دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوب و آرامی را در این هتل تجربه نمایند.

baroot1.jpg

تمامی اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و یخچال می باشند.همچنین اتاق های بزرگ در این هتل با بالکن و میز و صندلی تجهیز شده و هر اتاق دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد همچنین میهمانان تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی آنتالیا هم استفاده کنند.

baroot6.jpg

رستوران های هتل باروت لارا آنتالیا منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی دارند که این غذاها می تواند حتی در اتاق مسافر نیز سرو بشود.علاوه بر این یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف دراین هتل وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند.انواع سرگرمی ها هم توسط تیم نمایشی لارا سازمان یافته و گردشگران تور آنتالیا می توانند از موسیقی زنده درکلوپ شبانه هتل لذت ببرند.لازم به ذکر است این هتل تا  EXPO 2016 آنتالیا 19 کیلومتر فاصله دارد.

baroot3.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و ....از جمله امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می باشند که همه مسافران تور آنتالیا میتوانند از آن ها بهره مند شوند.

baroot5.jpg

baroot4.jpg

 

هتل رویال تاج محل آنتالیا

royal1.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیا  از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا است که دارای فضای آرامبخش ، باغ های با شکوه و ساحل طلایی و خصوصی دریای مدیترانه می باشد .این هتل توسط گروه هتلهای رویال در آنتالیا ساخته شده و ۴۰٫۰۰۰ متر مربع مساحت دارد .این هتل از هتل های نوساز آنتالیا محسوب میشود. در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ هتل تاج محل افتتاح شده و در معماری این هتل از بنای باستانی تاج محل هند الهام گرفته شده و به همین دلیل به این نام خوانده شده است. هتل تاج محل در منطقه ماناوگات سیده قرار دارد و به همین خاطر دارای شرایط آب و هوایی فوق العاده خوبی است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا ۷۰ کیلومتر  و با فرودگاه آنتالیا ۴۸ کیلومتر فاصله دارد.چون این هتل تا مرکز شهر فقط ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد،مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از شهر سیده بازدید کنند.هتل تاج محل یک ساحل اختصاصی و پلاژ ویژه دارد که در آن خدماتی مثل حوله ، چتر آفتابی ، صندلی راحتی و … برای همه فراهم شده است.

royal6.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیادارای اتاق هایی بسیار شیک و مدرن و مبله شده است که امکانات اتاقهای آن شامل یک تلویزیون صفحه تخت ، تهویه مطبوع ، گاوصندوق ، مینی بار ،  سیستم برودتی و حرارتی ، تلفن ، اینترنت بی سیم ، سشوار و آینه ، دستشویی و حمام مجهز و …می باشد. تمامی ۴۵۰ اتاق این هتل،دارای بالکن هستند و بعضی ها هم از منظره دریا برخوردارند. همچنین در برخی از اتاق های هتل یک وان آب داغ  موجود می باشد.در ضمن تمیز کردن روزانه اتاق و تعویض حوله و روتختی از خدمات ویژه اتاقهای این هتلآنتالیا بشمار می رود و مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر آرام و راحتی را در آن تجربه کنند.

royal2.jpg

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا:

استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ، انبار چمدان و … از امکانات این هتل به شمار می روند. البته میهمانان تور آنتالیا میتوانند از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف هم با پرداخت جداگانه وجه استفاده نمایند.با این وجود هتل رویال تاج محل آنتالیا مجوعه ای کامل از تفریحات آنتالیا محسوب می شود.

royal5.jpg

royal4.jpg

سرویس پذیرایی UAll در هتل رویال تاج محل آنتالیا موجود است که با انواع غذاهای بین المللی و ترکی همراه نوشیدنی های متنوع در ۷ رستوران و ۶ کافه این هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.قطعا مسافران در این هتل آنتالیا هیچ گونه دغدغه ای بابت خورد و خوراک نخواهند داشت.

royal3.jpg

 

هتل سلطان سیده آنتالیا

Hotel-Sultan-Of-Side.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا یکتا از پرنماترین مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 باره بازسازی پیمان گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین سبب شده لغایت این هتل ۵ ستاره سیده مورد پروا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده الی 70 کیلومتر لغایت مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

Hotel-Sultan-Of-Side9.jpg

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون امروزین و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی تسکین تقسیم و فراموش نشدنی را برای مدعوین تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اطاق های لوکس متناسب با بیچارگی و سلیقه مدعوین بوده و تسکین ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق حائز پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها بدست پرسنلی کارآزموده و کارکشته ، به گردشگرانتور آنتالیا نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین موعد ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

Hotel-Sultan-Of-Side7.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side5.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side1.jpg

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل روی هم رفته حائز ۴ استخر بزرگ است و استخر گزیده تر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از آنگونه امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سلطان سیده آنتالیا شامل:ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، پیوندیدن به اینترنت پر سرعت و wifi در تمام اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

 Hotel-Sultan-Of-Side6.jpg

 

 Hotel-Sultan-Of-Side8.jpg

 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا در سواحل کمر و یکی از بهترینتفرجگاه های آنتالیاقرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی و پلاژ خصوصی است. طراحی نمای بیرونی هتل بر اساس معماری هلندی قرن شانزدهم و مطابق با روستای وولندام آمستردارم می باشد.این هتل یک استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد است که پذیرای میهمانان تور آنتالیا از سراسر دنیا می باشد.

oranj.4.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای آب و هوایی خوب و دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز است که هر گردشگری را به خود جذب کرده است. این هتل از سرویس صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان برخوردار است.همچنین فاصله این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر می باشد.این هتل دارای بهترین کادر خدماتی در میان سایر هتل های آنتالیا است و میهمانان تور آنتالیا میتوانند اوقات راحت و لذت بخشی را در این هتل سپری کنند.

oranjkanti2.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا ۵۱۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن دارد که اتاق ها در ساختمان اصلی هتل و سوئیت ها در ویلاهای مقابل آن واقع شده است. مناظر چشم نواز خلیج آنتالیا و یا کوهستان توروس از بالکن اتاق ها کاملا نمایان است. تمامی وسایل اتاق های هتل اورنج کانتی اعم از دکوراسیون و مبلمان آنها بسیار لوکس و دارای کیفیت بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات راحتی را در آن تجربه کنند.همه اتاق ها به خاطر زحمات شبانه روزی پرسنل خدماتی ،دارای آراستگی و پاکیزگی منحصر به فردی می باشند.

oranjkanti3.jpg

oranjkanti6.jpg

امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا:

از جمله امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا میتوان به: سیستم الکترونیکی کیکارد ،  قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . .اشاره داشت.

oranjkanti5.jpg

امکانات رفاهی هتل اورنج کانتی آنتالیا:

از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا میتوان به:دو سالن بدنسازی ، مجموعه استخرهتل با وسعتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، غواصی ، موج سواری ، قایق رانی با کانو ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،  خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . . اشاره کرد. بنابراین هتل اورنج کانتی آنتالیا با امکانات و تنوع بسیارش باعث شده تا میهمانان تور آنتالیا استقبال زیادی از این هتل داشته باشند.

oranjkanti4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا در منطقه زیبای کندو و در سال 2003 میلادی ساخته شده است. فاصله این هتل 5 ستاره با فرودگاه آنتالیا15 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 20 کیلومتر می باشد.معماری این هتل ایتالیایی و متشکل از از ۵ عمارت متفاوت ، پلاژ و ساحل اختصاصی می باشد.این هتل با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین امکانات می تواند،رضایت مسافران تور آنتالیا نوروز 96 را جلب نماید.

venizia2.jpg

venizia1.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا:

از جمله امکانات این هتل آنتالیا می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آموزش شنا و غواصی، جت اسکی، پارک و سرسره آبی(کودکان و بزرگسالان)، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار،باشگاه ورزشی، مرکز زیبایی و آرایشگاه، پزشک، جواهر فروشی، بوتیک، سوپر مارکت، عکاسی، چرم فروشی، کافی نت، سالن کنفرانس، دارت، زمین تنیس، مینی فوتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، سالن ایروبیک، تیر و کمان، دوچرخه سواری و....اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل سفر خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

venizia5.jpg

خدمات جانبی هتل ونیزیا پالاس آنتالیانیز شامل مواردی مانند: دکتر, آرایشگاه, ماساژ, بازیهای کامپیوتری, تلفن و نمابر, برخی نوشیدنی های الکلی, بولینگ و ورزشهای آبی شامل جت اسکی و اسکی روی آب، قایقرانی, آموزش غواصی, آموزش تنیس و...می باشند که گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند با پرداخت هزینه ازآنها بهره مند شوند.

venizia4.jpg

venizia3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهرآنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است که باعث جذب مسافرانتور آنتالیا میشود.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آدم و حوا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

reksossangit1.jpg

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا است که در سال 2005 تاسيس و درتاريخ 2011 بازسازي شده است.این هتل در منطقه بلديبي واقع درجاده كمر ساخته شده و داراي ساحل اختصاصي شنی مي باشد و تا مركز شهرآنتاليا 25 كيلومتر و تا فرودگاه 50 كيلومتر(مدت ترانسفر 45 دقيقه ) فاصله دارد.این هتل همچنین دومین هتل دارای چشمه های آب معدنی است که انواع درمان های مربوط به سلامتی و زیبایی جسمی و روحی را برای مسافران تور آنتالیا عرضه داشته است. چشمه ی آب معدنی هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 8 هزار متر مربع وسعت می باشد که به دلیل عظمت و امکانات و سرویس دهی فوق العاده ای که داشته، مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 reksossangit3.jpg

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 1094 اتاق استاندارد،خانوادگی جکوزی دار و ویلای مدرن بوده که تمام آن ها دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و بالکنی رو به مناظر چشم نواز ساحل دریای مدیترانه و یا طبیعت سبز اطراف هتل می باشد.این هتل می تواند تا 3000 ميهمان را در 1107 اتاق با امكانات عالی پذيرا باشدلازم به ذکر است که ساعت ورود به هتل ۱۴ بعدازظهر و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر می باشد.این اتاق ها برای بچه های زیر ۱۲سال، اگر از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند و تخت اضافی نیز نیاز نداشته باشند، رایگان بوده و همچنین به بچه های های زیر ۳ سال به صورت رایگان تخت های مخصوص داده می شود. به هر اتاق فقط یک تخت اضافی تعلق گرفته و هر تخت اضافی که مورد نیاز مسافران تور آنتالیا باشد باید مورد تایید مدیریت قرار گرفته شود.

reksossangit5.jpg

reksossangit6.jpg

reksossangit4.jpg

امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا:

رستوران،استخر سر پوشیده و روباز،حمام ترکی،بوفه و پارک کودک،پرستار کودک،جکوزی،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی؛سونا،ورزشهای آبی،ماساژ،دارت؛سینما،پینگ پونگ،پزشک،آرایشگاه و... از جمله امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتاليا می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

reksossangit2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل بایا لارا آنتالیا

bayalara1.jpg

هتل بایا لارا آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا بوده که درسال 2009 و بر روی 57 هزار متر مربع از ساحل زیبای دریای مدیترانه بنا شده است .فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر و تا مرکزشهر و مراکز خرید حدود 20 کیلومتر می باشد. هتل بایا لارا هتلی بسیار زیبا و شیک برای زوج های جوان است که خدماتی همچون یوال uall صبحانه ناهار شام و نوشیدنی در بار هتل کلاب شبانه به صورت رایگان را در اختیار مسافران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد.

bayalara6.jpg

هتل بایا لارا آنتالیا دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله های چوبی بوده که به جهت طراحی مینیمالیستی خود و خدمات با کیفیت بالایش منحصر به فرد و شناخته شده است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب میکند. 60 درصد از اتاق های این هتل مشرف به دریا بوده و کلیه ی اتاق ها نیز مجهز به اینترنت کابلی و بی سیم هستند.شما مسافران تور آنتالیا نوروز 96 پس از دیدن این هتل که سومین سرمایه گذاری موسسه ی سونمز Sönmez می باشد ،آرزوی اقامت همیشگی در آنتالیا را میکنید.

bayalara2.jpg

bayalara3.jpg

امکانات هتل بایا لارا آنتالیا:

از جمله امکانات هتل بایا لارا آنتالیا می توان به: رستوران،کافه،استخر،زمین تنیس،باشگاه بدنسازی،خشکشویی،آسانسور،سرویس معلولین،سرویس نگهداری کودکان،حمام ترکی،امکانات ورزشی،آرایشگاه،فروشگاه هدایا و سوغات،گاو صندوق و... اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

 bayalara4.jpg

bayalara5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده  است. این هتل 4 ستاره در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... می باشد که گردشگران می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

 

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا (crystal waterd worLd) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از مجموعه هتل های زنجیره ای کریستال می باشد که در منطقه بلک و در کنار دریا واقع گردیده است. آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن در این هتل باعث جلب توجه گردشگران تور آنتالیا به این هتل شده است. همچنین به دلیل موقعت مکانی هتل ، دو اسکله و ساحل اختصاصی ماسه ای به وسعت 200 متر در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرارگرفته است. تمامی اتاق ها مجهز به تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی می باشد. رستوران های این هتل انواع غذاهای ژاپنی، چینی، ایتالیایی، مکزیکی، دریایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. اجرای موسیقی زنده وبرنامه های مفرح درآمفی تئاتر هتل کریستال واترورد از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, سرویس ویژه معلولین و ... 

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

 

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللیآنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_1.jpg

_آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_4.jpg

 

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. همچنین هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که در زمینی به مساحت 85000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. این هتل مانند کاخی مجلل و به صورت کاخ های عثمانی طراحی شده است. درضمن این هتل لوکس تنها 6 دقیقه با ساحل فاصله دارد. هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا با فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. 

 امکانات هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا در مجموع 908 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 44 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست های تور آنتالیا در این رستوران ها طبخ می شود. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ و ..... برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا :

صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدماتپزشکی و .... 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مدر ریزورت آنتالیا 

هتل مدر ریزورت آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل مجلل با مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و با فرود گاه بین المللی تنها 50 کیلومتر فاصله دارد. هتل مدر ریزورت آنتالیا در سال 2009 میلادی برای توریست های تور آنتالیا افتتاح شده است. در ضمن این هتل در 226 متری دریای مدیترانه قرار گرفته است و به مناطق توریستی و جاذبه های گردشگری نزدیکی دارد به همین دلیل گردشگران تور آنتالیا به آسانی می توانند به این مناطق دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

هتل مدر ریزورت آنتالیا در مجموع دارای 228 اتاق شیک می باشد که این اتاق ها از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، وای فای ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و ... اشاره کرد. توریست  های تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکیه ای و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. همچنین از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگرانتور آنتالیا در نظر گرفته است می توان به حمام ترکی ، سالن تناسباندام ، سونا ، استخر و .... اشاره کرد. 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید

 

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است.  این هتل مجلل در سال 2014 میلادی در زمینی به مساحت 188 هزار متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا تاسیس شده است. هتل کارمیر ریزورت آنتالیا با فرودگاه تنها 40 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

 هتل کارمیر ریزورت آنتالیا دارای 295 اتاق لوکس می باشد که اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و .... اشاره کرد. این هتل دارای 9 رستوران می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور آنتالیا طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کارمیر ریزورت آنتالیا می توان به حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، استخر ، سالن تناسباندام و ..... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. در ضمن این هتل دارای یک ساحل اختصاصی می باشد که 9000 متر با هتل فاصله دارد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

 باشگاه و استخر مخصوص کودکان ، زمین تنیس ، کافه ، امکانات مخصوص معلولین و ......

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای  ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

اصفهان">تور آنتالیا از اصفهان

تبریز">تور آنتالیا از تبریز

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کریستال واترورد آنتالیاx.gifx.gifx.gifx.gifx.gifCrystal Hotel Vatrvrd Antalya

هتل کریستال واترورد آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل از 9 ساختمان 5 طبقه و 4 ساختمان 3 طبقه تشکیل شده است.این هتل در سال 2013 و در زمینی به مساحت 42 هزار متر مربع افتتاح شد. هتل کریستال واترورد آنتالیا دارای500 متر ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه  است.رستوران هتل تمامی وعده های اصلی غذایی مانند : صبحانه، ناهار و شام  را به  سبک بوفه باز به شما ارائه می دهد و در طول روز شما مسافران تور آنتالیا میتوانید تنقلات و انواع نوشیدنی های خنک و شاد را در ساحل و یا کنار استخر میل کنید و لذت ببرید.

 

از امکانات هتل کریستال واترورد آنتالیا:

استخر در فضای باز، استخر اسلاید آب، استخر کودکان، مرکز آبگرم هتل شامل  حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان های زیبایی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام ، مینی گلف، بیلیارد، بازی بولینگ ، بازی های ویدئویی،فوتبال، جت اسکی، چتر بازی با طناب، قایق رانی pedalos  و ... اشاره کرد.

cv1.gif

cv2.gif

cv3.gif

cv4.gif

 

cv5.gif

cv6.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دایما ریزورت آنتالیا t.gift.gift.gift.gift.gifDaima Resort Hotel Antalya

هتل دایما ریزورت آنتالیا از نزدیکترین هتل های آنتالیا به ساحل و دارای یکی از بهترین پارک های آبی در آنتالیا است که در سه سازه جداگانه به شکل قایق در ساحل دریا بنا شده است.این هتل 5 ستاره مکانی ایده ال برای تفریحات خانوادگی و دوستانه درتور آنتالیا می باشد که تعطیلات شما در آنتالیا را برایتان زیبا و خاطره انگیز می کند. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر استهتل در مجموع دارای 313 اتاق و 670 تخت خواب است. اتاق‌ها در 5 مدل متفاوت طراحی شده‌اند که همه آن‌ها دارای کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند.

برنامه‌های تفریحیشبانه:

هتل دایما ریزورت آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله، دیسکو، جشن‌های لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

 شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،مرکز بدنسازی،تنیس،زمین بازی کودکان، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و ... می باشد.

da1.gif

da2.gif

da3.gif

da4.gif

da5.gif

da63.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل کلاب سرا آنتالیا v.gifv.gifv.gifv.gifv.gifAntalyaClub-Hotel-Sera

هتل کلاب سرا آنتالیا از دسته هتل های پنج ستاره آنتالیا میباشد که در سال 2007 نیزساخته شده است.فاصله هتل با فرودگاه  بین المللی آنتالیا و مرکز شهر 9 کیلومتر می باشد.این هتل تنها چند ثانیه با ساحل معروف لارا فاصله دارد.هتل کلاب سرا آنتالیا با اتاقهای ویلایی و سوئیتهای متنوع و امکانات و سرگرمی هایی که دارد آماده ی پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا میباشد. هتل کلاب سرا در مجموع 540 اتاق و 1139 تخت خواب دارد که در دو ساختمان ELEGANCE و CLUB قرار دارند.

تمام اتاق‌های لوکس و مجلل هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای است و طراحی داخلی آنها، از شکوه و رفاه کاخ‌های عثمانی نشان دارد. مهمانان تور آنتالیا نیز می توانند انواع  غذاهای بین المللی و ترکیه را در رستوران هتل کلاب سرا آنتالیا میل کنندو در رستوران ها دیدی پانورمایی رو به دریا دارند تمامی وعده های غذایی در هتل به صورت سلف سرویس ارائه میشود.

امکانات هتل کلاب سرا آنتالیا:

رستوران،ساحل اختصاصی،تراس،استخر،فروشگاه،بار،کلاب شبانه،باشگاه بدنسازی،بولینگ،آسانسور،سرویس نظافت اتاق،زمین تنیس،سالن گیم نت،خشکشویی،زمین بازی کودکان،صندوق امانات و صرافی،اتاق کنفرانس،پارکینگ و... میباشد.

 c1.jpg

c3.jpg

c2.jpg

c5.jpg

c4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ددمان آنتالیا c.gifc.gifc.gifc.gifc.gifDdman hotel Antalya

هتل ددمان آنتالیا از دسته هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که در کنار ساحل زیبای دریای مدیترانه قرار دارد.موقعیت جغرافیایی ممتازاین هتل ، اقامتگاه و مرکز گردهمایی ، در سواحل آنتالیا موجب شده تا بالکن اتاق ها همگی به دریا و یا کوه "تاروس" مشرف باشند که این موضوع موجب میشود که گردشگران تور آنتالیا از گذراندن اوقات فراغت خود در آن جا لذت ببرند.

امکانات هتل ددمان آنتالیا:

 رستوران،پارک آبی،تلویزیون صفحه تخت،وای فای رایگان،استخر،بار،فروشگاه،تهویه هوا،باشگاه بدنسازی،زمین تنیس،حمام ترکی،خشکشویی،سرویس نظافت اتاق،سرویس معلولین و... میباشد.

d1.jpg

d4.jpg

 

d2.jpg

d5.jpg

d6.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا c.gifc.gifc.gifc.gifc.gif Diamond Premium Hotel Antalya

هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که  تا مرکز شهر 7 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا که نزدیک ترین فرودگاه به هتل است، ۶۲ کیلومتر فاصله دارد.این هتل در نزدیکی ساحل مدیترانه واقع شده است و دارای استخر فصلی در فضای باز و یک اسپا لوکس می باشد.هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا مجموعا 360 اتاق دارد که بعضی از این اتاق های بسیار زیبا ه باغهای زیبای پنجره دارند و برخی دیگر به ساحل زیبای هتل. این هتل با 360 اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند.

امکانات هتل دیاموند پرمیوم آنتالیا:

رستوران،کافه،استخر،باشگاه بدنسازی،ساحل اختصاصی،زمین بازی کودک،دیسکو،زمین تنیس،حمام ترکی،خدمات خانه داری،خدمات شستشوی لباس،فروشگاه،کافی شاپ،خدمات پزشکی،سینماو... میباشد.

dia2.gif

dia1.gif

dia6.gif

dia5.gif

dia4.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا

 

 هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا 5 ستاره اقامتگاهی نوین در منطقه توریستی سیده آنتالیا به شمار می رود . برخورداری آب و هوایی دلنشین-دلپذیر ، باغ ، معماری سازگار با محیط زیست ، سهم مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی گزیده تر و خدماتی نوین سبب شده الی این هتل پرنما مورد پروا گردشگران تور آنتالیا واقع گردد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل سان وینگ ریزورت از موقعیت مناسبی جهت دسترسی به مراکز خرید آنتالیا برخوردار است . وانگهی مشارکت کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا محیط هتل همیشه پاکیزه و آراسته بوده و مدعوین تور آنتالیا دانستن راحتی و خوشنودی نمایند . 

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا :

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا دربرگیرنده ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس است که اقامتی تسکین دسته و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متنوع این اتاق های امروزین متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و عقیده ایشان را تامین می کند . در طراحی دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم کاربرد شده الی فضای اطاق ها دلنشین تر به عقیده برسد . علاوه بر این ، هر اتاق دارای پنجره هایی قدی با روشنایی مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های توزیع موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، گوشه ای از امکانات اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره  هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا می باشد .

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا :

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا متناسب با انتظارات و سلایق اعضای خانواده طراحی شده و امکانات رفاهی و بهترین خدمات را برای اقامتی رضایت تقسیم فراهم کرده است . از دسته امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سان وینگ ریزورت می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، سونا و جکوزی ، گرمابه ترکی ، یوگا ، واتر پلو ، ایروبیک ، سرویس نگه داری از کودک ، کلاب کودک ، غذای کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات منزل داری ، خدمات کپی و فکس ،سالن کنفرانس ، خدمات پزشکی ، سالن زیبایی ، خدمات شستشوی جامه ، فروشگاه ، برگزاری شوهای جذاب و خوشحال ، چندین رستوران با شوکت ، کافی شاپ ، بار ، بوفه ناشتایی و . . . اشاره نمود .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل مایا ورلد آنتالیا

 

 هتل مایا ورلد آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارداین هتل در نزدیکی  هتل‌های NASHIRA RESORT ،DIAMOND PREMIUM و OTIUM ECO CLUB SIDE قرار دارند.این هتل زیبا در نزدیکی ساحل بوده و سرویس دهی این هتل بصورت ALL می باشد.از هتل تا شهر باستانی سیده و فروشگاه‌های آن حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

اتاق‌ها:

این هتل زیبا از 260 اتاق تشکیل شده و تمامی اتاق دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون، تهویه، مینی‌بار، صندوق امانات (شارژ) و تلفن داخل حمام می‌باشند.

اتاق‌های این هتل به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

  • 248 اتاق استاندارد
  • 10 اتاق خانوادگی
  • 2 سوئیت

امکانات هتل مایا ورلد آنتالیا :

 زمین بازی کودکان،کلوپ با DJ ،استخر روباز و سر پوشیده ،  حمام ترکی، ساحل اختصاصی، سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، پینگ پنگ ، تنیس ، مرکز بدنسازی،اتاق جلسه، مراکز خرید، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، بار،  باغ ، رستوران و... بصورت شبانه روزی آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

 

هتل زنا ریزورت آنتالیا 

 

 

هتل زنا ریزورت آنتالیا 5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های ساحلی آنتالیا است.این هتل لوکس حائز ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی آن بصورت ALL  است.از  هتل زنا ریزورت آنتالیا ۵۰ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  فاصله داشته و با مراکز خرید فاصله کوتاهی دارد. برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای دلنشین - دلپذیر ساحلی باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا رغبت بیشتری برای اقامت در این تفرجگاه پرشکوه داشته و تعطیلات خود را در آن هتل سپری نمایند.این هتل از 208 اتاق تشکیل شده است که دربرگیرنده اتاق استاندارد،خانوادگی،سوئیت و بدن دخانیات تشکیل شده است.تمامی اتاقها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا و باغ بوده و دارای خدماتی همچون تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، تهویه مطبوع ، کلید الکترونیکی ،مینی بار و... به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل زنا ریزورت آنتالیا :

رستوران هایی مجلل ، بوفه صبحانه ، بار و کافی شاپ ، بوفه کامل و متنوع صبحانه ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، فروشگاه ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و  اطلاع از آخرین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل وياژ بلك آنتالیا

 هتل وياژ بلك در منطقه بلک شهر آنتالیا در سال 2007 در زمینی به مساحت 93500 احداث شده است.این هتل 5 ستاره جز هتل های شیک منطقه بلک می باشد.هتل ویاژ بلک دارای کناره اختصاصی به وسعت 200 متر می باشد. این هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر، 35 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی و تا منطقه بلک 2 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشدو گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل دارای اتاق های استاندارد، خانوادگی  و سوئیت می باشدواتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن و رنگ امیزی شاد و دلباز می باشد. تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون صحفه تخت، تهویه مطبوع، روم سرویس، صندوق امانات، کلید الکترونیکی و دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا از خدمات این هتل 5 ستاره است که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد تا اقامتی مطلوب و رضایت بخشی را تجربه کنند.

امکانات هتل وياژ بلك آنتالیا:

زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، پارک بازی کودکان  ، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ، جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی اب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی موجی ، برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی، رستوران ( با غذاهایی به سبک ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی )، خانه استیک ،۱۰ کافه و ... 

  هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در هتل ویاژ بلک خاطرات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

شهر قدیمی آنتالیا :

شهر قدیمی آنتالیا از دیدنیهای آنتالیا توسط رومی ها بنا گردید و با دیوارهایی بلند که به دریا ختم شده محاصره وتحت حفاظت بوده است از این رو امروزه بنام قلعه معروف میباشد.این شهر یکی از دیدنیهای شهرآنتالیاست که در دوره سلجوقی توسعه یافته و به بندر گاهی تبدیل گردیده از آثار مهم تاریخی آنتالیا بحساب می آید و پیوند زیبای گذشته و حال یکی از جاذبه های ویژه این قلعه میباشد.طرح و ساختار خانه های باستانی قلعه نه تنها از نظرمعماری پر بهاست بلکه باز گوی شیوه زندگی، آداب و سنن و روابط اجتماعی مردم آن زمان آنتالیا میباشد.خیابانهای قلعه تنگ بوده وغالبا از بندر گاه به طرف بالای قلعه به موازات دیوارها کشیده شده اند.

 

 _قدیمی.jpg

داخل قلعه خانه های گوناگونی دارد که نمایانگر قدرت اقتصادی مالکان آن زمان آنتالیا میباشد، اما وجه مشترک آنها این است که همگی از چوب و سنگ ساخته شده، تمامی آنها دارای دو جبهه بوده یکی به طرف خیابان که معمولا طبقه پایین آن کم پنجره و دیگری به سمت باغچه با درب و پنجره های بیشتر. آشپزخانه و انبار واطاق خدمتگزاران در طبقه پایین قرار داشته و صاحب خانه از طبقات بالا استفاده میکرده استخانه های قلعه امروزه یکی از محل های دیدنی آنتالیا می باشدکه بدون تغییر معماری بازسازی شده و با عناوین مراکز تفریحی آنتالیا و پانسیون در خدمت جهانگردان قرار دارد.بندر گاه پایین قلعه دومین بندر گاه مهم آنتالیا بحساب می آمده که امروزه فقط لنگر گاه قایقهای تفریحی است و بیشتر بعنوان گردشگاه از آن استفاده میشود.

 

_قدیمی_2.jpg

 

کسیک مناره آنتالیا :

کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می کنند. در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد شد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره مسجد، این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور شد.این مناره از دیدنی های آنتالیا است و به معنای  مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده می شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ کهن شهر که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود ، می باشد. هنگامیکه امپراتور  دریا در سال 130  بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از استان آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به شمار می آمد.  امروزه دو برج دروازه و قسمتهایی از دیوارهای آن را می توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود.

 

 

_مناره_آنتالیا.jpg

 

بلدیبی آنتالیا :

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از گردشگران آنتالیا از این منطقه دیدن کنند . این منطقه کوهستانی  پوشیده شده از طبیعت سر سبز و و درخت های نانج و کاج می باشد و دارای آب و هوای بسیار مطبوعی است. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری می باشد . از علاقه مندان به طبیعت دعوت می کنم که در تورآنتالیا از این منطقه دیدن فرمایند .

 

_آنتالیا.jpg

 

 

دره کوپرولو پارک طبیعی آنتالیا :

دره کوپرولو که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود یک دره باریک و عمیق است .این دره زیبا 14 کیلومتر طول و 400 متر عمق دارد . در امتداد این دره رودخانه کوپرو قرار گرفته است . در این منطقه انواع خوراک های ماهی به توریست های آنتالیا ارائه می شود .

 

_کوپرولو_پارک_طبیعی_آنتالیا_2.jpg

 

ساحل پاتارا آنتالیا :

ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش گردشگران  تور آنتالیا است زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی زیادی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

_پاتارا_آنتالیا_2.jpg

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل رز ریزورت آنتالیا

RoseResort1.jpg

هتل رز ریزورت آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 50 کیلومتر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا در نزدیکی ساحل مدیترانه که تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد.هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق از استانداردها برخوردار است که برای توریستان آنتالیا تدارک دیده شده است. اتاقهای هتل دارای امکانات تلویزیون ماهواره ایی، تهویه مطبوع، یخچال، صندوق امانات، سشوار و … به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

RoseResort2.jpg

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

 رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و دیگر امکاناتی که برای تورسیتان تور آنتالیا مهیا شده است.

RoseResort5.jpg

RoseResort4.jpg

RoseResort3.JPG

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل ریزورت آنتالیا سفر خوب و به یاد ماندنی را سپری می کنید.

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

هتل سیام الگانس آنتالیا

siamelegans1.jpg

هتل سیام الگانس آنتالیا که از هتل های معروف و 5 ستاره آنتالیا محسوب می شود،در منطقه بلک و در کنار ساحل دیدنی مدیترانه قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر می باشد که برای راحتی حال میهمانان تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل برای رفت و آمد به این مناطق مهیا می باشد.
siamelegans5.jpg

هتل سیام الگانس آنتالیا ۳۲۲ اتاق دارد که شامل اتاق های یک تخته ، دو تخته ، اتاق های خانوادگی و سوئیت مدرن می باشد و همه آنها دارای امکانات و دکوراسیونی شیک و مجلل می باشند.همچنین ویژه افراد معلول نیز اتاق هایی در نظر گرفته شده که همه مسافران تور آنتالیا با هر شرایطی بتوانند در این هتل بسیار زیبا اقامت داشته باشند.از جمله امکانات اتاق های هتل سیام الگانس آنتالیا می توان به:قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع اشاره کرد.

siamelegans2.jpg

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا:

امکانات رفاهی و ورزشی هتل سیام الگانس آنتالیا شامل : 9 رستوران،کافی شاپ، بوفه مجلل صبحانه ،سرویس نگه داری از کودک ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری و فروشگاه،سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده سالن بدنسازی و ورزش های آبی و....می باشند که مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

siamelegans3.jpg

siamelegans4.jpg

جهت رزرو وخرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل رویال وینگز آنتالیا

royalwings1.jpg

هتل رویال وینگز آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره مجلل و شیک آنتالیا بوده که در سال ۲۰۰۵ و در ۱۰ طبقه احداث شده است. این هتل در نزدیکی ساحل لارا واقع شده و ۷۲۰۰۰ مترمربع باغ دارد که باغ های زینت یافته آن با درختان نخل و خرما پوشیده شده و باعث ایجاد مسیر زیبا و دل انگیزی به سمت ساحل شده است.همچنین مجموعه آبی بسیار وسیع با تفریحات مختلف، لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور آنتالیا به وجود آورده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 15 کیلومتر می باشد.

royalwings2.jpg

هتل رویال وینگز آنتالیا دارای ۴۶۵ اتاق است که شامل 65 سوییت می باشد.این اتاق ها بسیار شیک و مجلل بوده و امکاناتی کامل و بالکنی با چشم انداز زیبا دارند که میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و لذت بخشی را در آنها تجربه نمایند. رستوران این هتل نیز دارای انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی با انواع دسرها می باشد.همچنین این هتل دارای کتابخانه ای با انواع کتاب ها برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.

royalwings4.jpg

royalwings5.jpg

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

هتل رویال وینگز آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله:لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، ۸ آسانسور، صندوق امانات، صرافی، کافه، سوپرمارکت، فروشگاه، آرایشگاه، بار، کلاب شبانه، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، 3 رستوران،اتاق کنفرانس، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم، پارکینگ،‌ زمین بازی کودکان و کلاب کودک برای کودکان ۴ تا ۱۲ ساله،خدمات سرو غذا در اتاق ،‌خشک‌شویی و خدمات پزشکی و همچنین امکانات ورزشی همچون: پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت ،ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی), استخر سرپوشیده (فصلی)،اتومبیل کرایه،امکانات ورزشهای آبی و... می باشد که میهمانان تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

royalwings6.jpg

royalwings3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

nirvana1.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه کمر واقع شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی 900 متری می باشد و 3 اسکله اختصاصی نیز دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود ۴۳ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا نیز ۳۰ کیلومتر می باشد.این هتل با امکانات و مناظر زیبایی که دارد، مورد استقبال مسافران و گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

nirvana2.jpg

هتل نیروانا لاگوون آنتالیا دارای اتاق هایی بسیار شیک و به روزمی باشد که همه آنها دارای امکاناتی همچون مینی بار, سشوار، وسایل آرایشی, اینترنت و بالکنی رو به دریا و...می باشند. پارک آبی مشهور این هتل بسیار بزرگ و هیجان انگیز بوده و سرسره های مهیج و رنگارنگی دارد که نظر همگان را به خود جلب کرده است.این هتل دارای رستوران های رو باز در کنار استخر و نیز سربسته می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند از بوفه و رستوران کنار ساحل دریا استفاده نموده و لحظات خوب و خاطره انگیزی را در آنتالیا سپری نمایند.

nirvana3.jpg

امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا:

از جمله امکانات هتل نیروانا لاگوون آنتالیا می توان به: رستوران، تهویه مطبوع، لباس شویی،خشکشویی، شاتل فرودگاهی، سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی، تنیس زمین بازی، غواصی، حمام بخار فنلاندی، استخر در فضای باز و بسته و...اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا با استفاده از این امکانات می توانند سفری خوب و لذت بخش را تجربه نمایند.

nirvana4.jpg

nirvana5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا 

 هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا هتلی 5 ستاره و لوکس می باشد که در سال 2005 میلادی افتتاح گردیده و در سال 2014 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است. این هتل 5 ستاره در منطقه لارا شهر آنتالیا قراردارد که تا مرکز شهر تنها 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا 15 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا :

هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا در مجموع 499 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها مدرن بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. اتاق ها از امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، مینی بار و ... برخوردار می باشند. هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا دارای 4 رستوران می باشد که توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی را در رستوران های این هتل سرو کنند. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخرهای روباز همراه با سرسره های آبی ، حمام ترکی ، سونا و ... برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل شروود بریزز ریزورت آنتالیا :

ساحل اختصاصی ، سالن تناسب اندام ، خدمات خشکشویی و.....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل باروت لارا آنتالیا

barutlara1jpg.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا هتلی ساحلی و 5 ستاره می باشد که در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس با فرودگاه تنها 10 کیلومتر فاصله دارد. هتل باروت لارا آنتالیا در سال 1997 میلادی برای گردشگران تور آنتالیا تاسیس شده است.

 امکانات هتل باروت لارا آنتالیا :

هتل باروت لارا آنتالیا دارای اتاق های بزرگ و استاندارد می باشد که از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند . امکانات اتاق ها شامل تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و .... می باشند. هتل باروت لارا آنتالیا دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای گردشگران تور آنتالیا در این رستوران ها طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل می توان به استخر ، سونا ، حمام ترکی اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا هتلی شیک و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس و زیبا در سال 2004 برای توریست های تور آنتالیا احداث گردیده است. در ضمن خدمات هتل پمار بیچ آنتالیا برای گردشگران عزیز تور آنتالیا به صورت uall می باشد. همچنین این هتل 90 کیلومتر با فرودگاه و 15 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا :

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا دارای 537 اتاق می باشد که اکثر اتاق ها چشم اندازی زیبا و رو به دریا دارند. اتاق های هتل از امکانات ویژه ای از قبیل تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مینی بار ، وای فای و ... برخوردار می باشند. هتل پمار بیچ آنتالیا دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را سفارش داده و میل کنند. همچنین این هتل امکانات رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، ماساژ ، اسکله ، زمین تنیس ، ورزش های آبی و ... در نظر گرفته است. 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد. هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا با فرودگاه 66 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.

امکانات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا : 

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا در مجموع دارای 308 اتاق می باشد. اتاق های هتل شیک و لوکس بوده و همه ی اتاق ها از امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و ....برخوردار می باشند. هتل آلوادونا ورلد پالاس دارای چندین رستوران می باشد که توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای دریایی ، ایتالیایی  و غذاهای سنتی ترکیه ای را در رستوران های هتل سرو کنند. همچنین توریست های تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت خود را در سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، میز بیلیارد سپری کنند. امکانات هتل همه به صورت uall می باشد. 

 

دیگر امکانات و خدمات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا :

حمام ترکی ، سونا ، والیبال ساحلی ، پارکینگ ، خشکشویی و ...

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا 

هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا استراحت گاهی شیک است که در سواحل بلدیبی واقع شده و از آب و هوای مطبوع منطقه توریستی کمر برخوردار می باشد . این هتل ۵ ستاره در مجاورت دریای اژه و کوهستانی باشکوه قرار داشته و دارای ساحل و پلاژ خصوصی می باشد.و به مناطق گردشگری شهر تاریخی فاسیلیس ، شهر اولیمپوس و مرکز غواصی سه جزیره که از جاذبه های دیدنی و آثار باستانی آنتالیا به شمار می رود که در نزدیکی هتل ترکیز می باشد. فاصله این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۲۵ کیلومتر ، تافرودگاه بین المللی آنتالیا۴۰ کیلومتر ، تا مرکز کمر ۲۵ کیلومتر و تا منطقه بلدیبی پیاده ۵ دقیقه است.

turkiz-beldibi-resort-kemer.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer5.jpg

امکانات اتاق ها:

دارای ۱۸۱ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت می باشد. طراحی و چیدمان اتاق ها به روز و شیم کی باشد و اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مبله، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته ، اتاق ویژه معلولیت و اتاق ویژه ماه عسل و ... از جمله خدمات این هتل 5 ستاره است.

turkiz-beldibi-resort-kemer3.jpg

امکانات هتل ترکیز بلدیبی آنتالیا :

سالن بدنسازی مجهز ، استخر های سرپوشیده و روباز ، سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، تیر اندازی ، تفنگ بادی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، ایروبیک ، ژیمناستیک آبی ، واتر پلو ، بولینگ ، اسپا ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . .

turkiz-beldibi-resort-kemer4.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer2.jpg

turkiz-beldibi-resort-kemer1.jpg

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا در کناره کنیالتی آنتالیا قرار دارد.این هتل زیبا در سال 2009 بازسازی شد و بخاطر موقعیت مکانی خوبی که دارد دارای چشم اندازهای زیبایی می باشد.فاصله این هتل 5 ستاره  تا مرکز شهر ۱٫۵ کیلومتر،فرودگاه با ماشین ۱۵ دقیقه می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

این هتل از  290 اتاق مدرن تشکیل شده که تمامی اتاق ها  بالکن اختصاصی دارد.

اتاق ماه عسل،اتاق ویژه معلولین،6 رستوران،4 تریا،استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,سالن همایش,باشگاه بیلیارد,زمین تنیس,سالن زیبایی و... آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل باروت آروم آنتالیا

 هتل ۵ ستاره باروت آروم آنتالیا اقامتگاهی مجهز است که در منطقه ساحلی سیده و شهر آنتالیا قرار دارد . بهره مندی از آب و هوای لطیف ، طبیعتی منحصر به فرد و پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی از ویژگی های ممتاز این هتل مجلل است . سرویس دهی سریع و خدمات با کیفیت در کنار همکاری پرسنل کار آمد ، باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . استخرهایی که برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و بسیاری برنامه های شاد و سرگرم کننده دیگر در کنار بهترین خدمات دلیلی برای برتری این هتل ۵ ستاره می باشد.از این هتل تا فرودگاه 65 کیلومتر و تامرکز سیده 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها دارای دکوراسیونی لوکس و چیدمان و طراحی اتاقها منحصر به فرد و از رنگهای شاد و گرم استفاده شده است.اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد که مشرف به دریا است.امکانات تمامی اتاقها قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

امکانات هتل باروت آروم آنتالیا :

قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

 

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا (Best Westen Plus Khan) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در مرکز شهر آنتالیا واقع گردیده است. این هتل مجلل دارای 135 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که همگی دارای بالکن با چشم اندازی زیبا از دریا یا کوه یا مارینا هستند. این هتل تا شهر باستانی کالجی تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد ، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :

آسانسور، تراس، تراس آفتاب، استخر سر باز، سونا، باشگاه ماساژ، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

 

هتل 4 ستاره گرند هاربر آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع از 311 اتاق تشکیل شده است. این هتل و تا مرکز شهر آنتالیا 1 ساعت فاصله دارد. هتل گرند هاربر در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و دارای پلاژ اختصاصی است.

_گرند_هاربر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل گرند هاربر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، سرویس نگهداری کودکان، پزشک، پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سالن بازی، ترانسفر فرودگاه، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، پرستار کودک، بوفه صبحانه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_هاربر_آنتالیا_3.jpg

_گرند_هاربر_آنتالیا_2.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند وایکینگ کمر آنتالیا

هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه کمر شهر آنتالیا می باشد. این هتل لوکس و زیبا در سال 2003 میلادی برای گردشگران و توریست های تور آنتالیا افتتاح شده است. هتل گرند وایکینگ تا فرودگاه آنتالیا 65 کیلومترو 600 متر با دریای کمر فاصله دارد. همچنین این هتل دارای ساحل خصوصی به مساحت 900 متر می باشد. 

 امکانات هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا :

هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا دارای 100 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، مینی بار و ... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در سالن بدنسازی هتل به ورزش بپردازند. هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا یک اتاق بازی پینگ پونگ برای بزرگسالان و استخر و زمین بازی مخصوص کودکان برای گردشگران تور آنتالیا مهیا کرده است. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا :

استخر در فضای باز ، تنیس روی میز، خشکشویی ، اتاق و امکانات برای معلولین و....

 


 

هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا 

هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا هتلی 4 ستاره و در منطقه ای آرام واقع شده است. این هتل شیک و لوکس تا ساحل تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای آرام از شهر آنتالیا می تواند بهترین اتنخاب برای گردشگران تور آنتالیا باشد و می توانند بهترین اقامت را در این هتل زیبا داشته باشند. در ضمن توریست های تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند به مرکز شهر کمر آنتالیا به آسانی دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

هتل گرند لوکولوس دارای 84 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشند. گردشگران و توریست های تور آنتالیا در سالن بدنسازی هتل می توانند ساعاتی را به ورزش بپردازند. همچنین هتل دارای استخر روباز و حمام ترکی می باشد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و اروپایی را سفارش داده و میل نمایند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

امکانات ویژه معلولین ، خدمات پرستاری کودک ، خشکشویی ، خدمات بازی کودکان 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا هتلی 4 ستاره و در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا تنها 53 کیلومتر فاصله دارد. هتل لیمزبونادآ به دلیل نزدیکی به ساحل توجه توریست های تور آنتالیا زیادی را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا در مجموع دارای 109 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان نرم ، وای فای و .... می باشند. گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای دریایی ، گیاهی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از جمله امکاناتی که هتل لیمز بونادآ برای توریست های تور آنتالیا در نظر گرفته است می توان به سالن بدنسازی ، سونا و استخر ، میز بیلیارد و تنیس و همچنین زمین بازی مخصوص کودکان نیز اشاره کرد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، گاو صندوق ، فروشگاه ، حمام ترکی ، کافی شاپ و ...

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

royal_tower_hotel_antalya.jpg

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا در حومه شهر کمر و آنتالیا واقع شده در سال 2011 و در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع بنا شده است. فرودگاه آنتالیا ۴۳ کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای موقعیت عالی بوده با طبیعتی بی نظیرو استثنایی که با دریا ۱۵۰ متر فاصله دارد و با مکان های دیدنی دارای ساحل شنی وطبیعت  فوق العاده خود آماده پذیرایی گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا دارای یک رستوران و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سونای جرفه ای است پارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.اتاق های هتل دارای حمامخصوصی باحمام آبگرم است تراس، تلویزیون صفحه تخت باکانال های ماهواره ایدر اتاق موجود است. امکانات این هتل 4 ستاره نظیر اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ،ماساژ، جکوزی، استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی، پینگ پنگ ،بازی دارت، کرایه دوچرخه، موج سواری، اسب سواری در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

royal_tower_hotel_antalya2.jpg

royal_tower_hotel_antalya4.jpg

royal_tower_hotel_antalya5.jpg

royal_tower_hotel_antalya1.jpg

 

هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا

اگر قصد مسافرت و گردش به آنتالیا را دارید و برای اقامت نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید ما برای شما هتل آپارتمان کایرا را پیشنهاد می دهیم .این هتل از نظر نظافت و بهداشتی ,مناسب می باشد و برای ارائه خدمات به مهمانان تور آنتالیا که در این مکان اقامت می کنند با تلاش زیاد و خون گرم بودن خدمه هتل که به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند ,می توانید برای استراحت در این هتل ,به خوبی آرامش داشته باشید.

-کایرا1.jpg

امکانات هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا :

اتاق های هتل آپارتمان کایرا هم مجهز به امکانات رفاهی ,تخت خواب ,میز ارایشی ,میز غذا خوری ,حمام و سرویس بهداشتی شیک و تمییز و سيستم تهويه مطبوع و …مجهز می باشد.شما می توانید در اتاق های هتل هم از اینترنت با وای فای استفاده کنید .وجود اتاق های بزرگ و خانوادگی در هتل هم جوابگو مهمانان تور آنتالیا می باشد. 

-کایرا3.jpg

-کایرا4.jpg

اگر قصد تفریح دارید در هتل استخر رو باز برای شنا و سرگرم شدن با آب تمییز برای ورزش و تفریح شنا موجود می باشد,شما می توانید در هتل کایرا آنتالیا دوچرخه اجاره کنید و با آن در شهر به راحتی بچرخید که هم ورزش کرده باشید و هم به تفریح و دیدن در آنتالیا بپردازید.

خدمات دیگر هتل آپارتمان های کآیرا آنتالیا : ترانسفر فرودگاه ,گاوصندوق – محل مخصوص کشیدن سیگار و امکانات دیگر… را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-کایرا6.jpg

-کایرا2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل زنا ریزورت آنتالیا 

 

 

هتل زنا ریزورت آنتالیا 5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های ساحلی آنتالیا است.این هتل لوکس حائز ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی آن بصورت ALL  است.از  هتل زنا ریزورت آنتالیا ۵۰ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  فاصله داشته و با مراکز خرید فاصله کوتاهی دارد. برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای دلنشین - دلپذیر ساحلی باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا رغبت بیشتری برای اقامت در این تفرجگاه پرشکوه داشته و تعطیلات خود را در آن هتل سپری نمایند.این هتل از 208 اتاق تشکیل شده است که دربرگیرنده اتاق استاندارد،خانوادگی،سوئیت و بدن دخانیات تشکیل شده است.تمامی اتاقها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا و باغ بوده و دارای خدماتی همچون تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، تهویه مطبوع ، کلید الکترونیکی ،مینی بار و... به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل زنا ریزورت آنتالیا :

رستوران هایی مجلل ، بوفه صبحانه ، بار و کافی شاپ ، بوفه کامل و متنوع صبحانه ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، فروشگاه ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و  اطلاع از آخرین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 هتل لیماک لیمرا آنتالیا

 هتل لیماک لیمرا آنتالیا از هتل های باشکوه منطقه کمر آنتالیا است که سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل 5 ستاره لوکس در زمینی به مساحت 140000 مترمربع در سال 1998 گشایش شده است. هتل لیماک از نظر موقعیت مکانی 60 کیلومتری شهر آنتالیا و 70 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد.این هتل در دامنه کوه تاریخی المپوس و در سمت راست آن دریا واقع شده است . این هتل شیک در مجموع 867 اتاق که دربرگیرنده اتاق های استاندارد،خانوادگی،سوئیت می باشد . تمامی اتاق ها دارای خدمات بی همتا و طراحی نوین دارند و دربرگیرنده کنار اختصاصی است. هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با ماندن در این هتل خاطرات به یاد ماندنی را در ذهن خود بسپارید.

امکانات هتل لیماک لیمرا آنتالیا :

10 رستوران،کافه،استخر سر پوشیده و سرباز،پارک آبی،کلوپ کودکان، استخر کودکان، سونا و جکوزی، اتاق ویژه معلولین،کافی شاپ،سینما،سالن بدنسازی،پینگ پنگ،اتاق ماساژ، زمین تنیس و... در برگزیدن مسافران تور آنتالیا پیمان می دهد.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 هتل ساتورن پالاس آنتالیا  

 

 

هتل ساتورن پالاس آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا در سال 2007 ساخته شده است که از موقعیت ساحلی برخوردار می باشد . هتل مدرن ساتورن پالاس یکی از با شکوه ترین هتل های لارا ست که با استقبال بی نظیر گردشگران تور آنتالیا مواجه است . این هتل دارای 221 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت جکوزی دار می باشد و رنگ آمیزی اتاق ها روشن و شاد می باشد و مناسب با سلیقه گردشگران است. ساختمان و معماری ویژه و طراحی داخلی آن بر زیبایی و عظمت هتل افزوده و رعایت اصول هتلداری و به کارگیری بهترین پرسنل خدماتی ، کامل ترین امکانات رفاهی و لوکس ترین وسایل مدرن جهت تزیین فضای داخی و خارجی ، دلیلی موجه برای برتری هتل می باشد . محوطه هتل نیز با استخر و باغچه هایی سبز و پر نشاط زیبا سازی شده است تا فضایی چشم نواز را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم نماید . در این هتل رضایت و نظر میهمانان حرف اول را می زند پس تمام تلاش هتل نیز در جهت جلب رضایت مسافرانیست که این هتل را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند .

امکانات هتل ساتورن پالاس آنتالیا:

شنا  و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تور آنتالیا تدارک دیده شده است . رستوران اصلی هتل که بنا به شرایط جوی ، گاهی سرپوشیده و گاهی روباز از میهمانان پذیرایی می کند ، اما دو رستوران آلاکارت همراه با چهاربار نیز در هتل موجود است که انواع نوشیدنی و غذاهای بین المللی را سرو و در اختیار گردشگران قرار می دهد . علاوه بر این ، تجهیزات پزشکی ، خدمات شستشوی لباس ، پرستارو سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش و بسیاری امکانات تفریحی دیگردراین هتل مجهز، به توریستان آنتالیا ارائه می شود.

 

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در سواحل نیلگون کنیالتی واقع شده است. تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، سیستم تهویه مطبوع و چشم انداز دریا از تراس می باشد. هتل دارای 7 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را برای میهمانان تور آنتالیا سرو میکند، همچنین 9 تریا با نوشیدنی های متنوع دارد . از دیگر امتیازات هتل می توان به ترانسفر رایگان به فرودگاه و شهر قدیمی آنتالیا اشاره نمود.

امکانات هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا :

 امکانات تفریحی , زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازی های کامپیوتری , کاریوکی , استخر سر پوشیده , ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , غواصی , امکانات ورزشی , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت , دوچرخه سواری , کرایه دوچرخه , موج سواری , کانو , ماهیگیری , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , صرافی , فروشگاه هدایا و سوغات , بسته های نهار , کرایه ماشین بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت , خدمات تهیه بلیط و ...

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی ریزورت آنتالیا

 

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_3.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

یکی از نخستین شهرهای باستانی جهان، در فاصله 40 کیلومتری آنتالیا واقع شده که با تئاتر تاریخی خود جز بهترین جاذبه های گردشگری برای میهمانان تور آنتالیا میباشد.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل  آوانتگارد ووگ آنتالیا

 

هتل ووگ آوانتگارد در منطققه گردشگری کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل شیک در زمینی به مساحت 140000 مترمربع بنا شده است. فاصله این هتل 5 ستاره  تا شهر کمر 9 کیلومتر، تا مرکزشهر 35 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد.این هتل مدرن دارای کناره اختصاصی می باشد.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل می توانند سفر به یاماندنی را سپری کنند. هتل ووگ آوانتگارد آنتالیا در مجموع 406 اتاق استاندارد، خانوادگی و ویلا دارد.تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.اتاق های این هتل دارای طراحی و چیدما ن شیک می باشد.

امکانات هتل  آوانتگارد ووگ آنتالیا :

 تفریحات ساحلی ، شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ،خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش در اخنیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

 

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل پریمیر پالاس آنتالیا

 

 

هتل پریمیر پالاس 5 ستاره هتلی است در منطقه کمر شهر آنتالیا است و جز هتل های ساحلی آنتالیاست. گردشگران که در کنار ساحل جنوبی ترکیه و دریای مدیترانه لذت ببرید. هتل در میان فضایی سبز رنگ در دل طبیعت بنا شده و اقامت در آن روح‌گشاست.از هتل تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل پریمیر پالاس آنتالیا  در مجموع 289 اتاق بسیار مدرن  طراحی شده اند  دارای سه تیپ اتاق بصورت Deluxe Superior وDuplex Family می‌باشد. اتاق ها دارای چیدمان منحصر به فرد هستند که دارای برخی امکانات سوئیت‌ها عبارتند از مینی بار، تهویه مطبوع مرکزی، بساط چای و قهوه، تلویزیون ماهواره‌ای تخت، تلفن، وان و دوش، سشوار و.... 

 

 

 

 

 

امکانات هتل پریمیر پالاس آنتالیا:

 

 استخر در فضای باز  ، باغ ، زمین تنیس ، تنیس روی میز ، 5 رستوران ، دارت  ، قایقرانی ، بازی بولینگ ، پارک آبی ، سونا ، مرکز تناسب اندام ، آبگرم  ، مرکز ماساژ ، حمام ترکی ، ساحل خصوصی ، استخر سرپوشیده ، اتاق بازی کودک ، زمین بازی کودکان ، کلوپ تفریحی ، باشگاه بچه ها ، تفریات شبانه و … میشه . خدمات هتل پنج ستاره پریمیر پالاس هم شامل سرویس اتاق ، کرایه ماشین ، خدمات شاتل ( هزینه اضافه) ، شاتل فرودگاهی (هزینه اضافه ) ، میز پذرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، میز تور ، محل نگهداری چمدان ، نگهداری از کودکان ، خدمات کودک ، خشکشویی ، خدمات لاندری ، سالن آرایشگاه ، آسانسور ، اتاق سیگار و … از امکانات این هتل که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که معماری آن شبیه کشتی کوئین الیزابت می باشد و در مجاور سواحل در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است ، این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است و دارای 395 اتاق می باشد که مجهز به امکانات روز هتلداری است و دارای امکاناتی نظیر پذیرایی در اتاق ، حمام ، سیستم تهویه ، صندق امانات و . . . می باشد. فاصله هتل کوئین الیزابت تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 30 کیلومتر می باشد و گردشگران تور آنتالیا می توانند در 150 متری خود دریا را ببینند .

امکانات هتل کوئین الیزابت آنتالیا :

استخر ، سالن ورزشی ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، آرایشگاه ، سالن کنفرانس ، ساحل اختصاصی و . . . 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

 

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های شیک و لوکس آنتالیا محسوب می شود. این هتل دارای 230 متر ساحل اختصاصی می باشد که مناسب برای اقامت و تفریح گردشگران تور آنتالیا است. فاصله هتل رویال وینگس آنتالیا تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه با ماشین می باشد. هتل از اتاق های بزرگ و مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره های قدی با نمای زیبای ساحل دریای مدیترانه می باشد . این هتل دارای رستوران های متنوعی است که صبحانه را به صورت سلف برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند. همچنین انواع غذاهای ژاپنی ،ایتالیایی ،مکزیکی و ترکی را به میهمانان ارائه می دهند. از امکانات دیگر هتل می توان به استخر شنا ، سالن بدنسازی ،  چند زمین بازی مانند زمین بسکتبال ، بولینگ ، تنیس و اتاق بازی اشاره نمود.

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل زنا ریزورت آنتالیا

zena1.jpg

هتل زنا ریزورت آنتالیا در منطقه کمر شهر آنتالیا است که در نوار ساحلی آن قرار دارد . این هتل  5 ستاره شیک با در اختیار داشتن ساحل و پلاژ اختصاصی و امکاناتی مدرن و به روز و پذیرایی ALLL در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل زنا ریزورت آنتالیا با دارا داشتن کادر مجرب آماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز می باشد. با برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع ساحلی باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا تمایل بیشتری برای اقامت در این اقامتگاه مجلل داشته و تعطیلات خود را در آن هتل لوکس سپری نمایند . این هتل مجهز و مجلل ۵۰ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  فاصله داشته و به مراکز خرید کمر بسیار نزدیک است . سبک معماری هتل زنا ریزورت از شیوه مدرن و به روز پیروی کرده و از امکانات وسیع رفاهی و تفریحات متنوع ساحلی برای اوقات فراغت میهمانان برخوردار می باشد . نکاتی ای که در تمام بخش های هتل رعایت شده مطابق با سلایق و نیازهای میهمانان آنتالیا بوده تا رضایت ایشان تامین گردد . اتاقهای هتل زنا ریزورت آنتالیا از ۲۰۸ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، اتاق های بدون دخانیات و سوئیت تشکیل شده است.

zena2.jpg

امکانات هتل زنا ریزورت آنتالیا:

رستوران هایی مجلل ، بوفه صبحانه ، بار و کافی شاپ ، بوفه کامل و متنوع صبحانه ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، فروشگاه ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز، به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 

zena4.jpg

zena5.jpg

zena.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل زنا ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار آنتالیا

بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد . همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند . در بازار آنتالیا کفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید . با تور آنتالیا می توانید از خرید در بازار آنتالیا لذت ببرید.

 

markt_ayt.jpg

 

 

 مرکز خرید مارک آنتالیا 

مرکز خرید مارک آنتالیا در سال ۲۰۱۳  و با مساحت ۵۱۰۰۰ مترمربع در ابتدای منطقه کنیالتی در مرکز شهر آنتالیا ، بنا شده است و یکی از جدیدترین مراکز خرید در شهر آنتالیا است . در این مرکز خرید آنتالیا  ۱۵۵  مغازه و چند رستوران به همراه پارکینگ بزرگ که ظرفیت ۳۰۰۰ اتومبیل را دارد ، مشاهده خواهید کرد  . معماری ساختمان مرکز خرید ، مدرن و شیک می باشد و انواع مارک های مشهور ترک و مارکهای معروف دیگر ، هرکدام شعبه ای در مرکز خرید مارک آنتالیا دارند .

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید معروف آنتالیا ,بهترین مراکز خرید آنتالیا, مکان های خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دایما ریزورت آنتالیا

هتل دایما ریزورت  5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه است. هتل دایما ریزورت با مساحتی حدود 60000 متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و 4 طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات فراهم می‌گردد. پذیرایی این هتل بصورت ALL می باشد. هتل دایما بیز  متشکل از 525 اتاق  است که نمامی اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و منحصر به فرد می باشد  و از رنگ های شاد در اتاق ها استفاده شده است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشد. اتاق‌ها در 4 مدل متفاوت طراحی شده‌اند که همه آن‌ها دارای کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند. 

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا  :

 استخر روباز (فصلی)، باغ، تراس،زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی، غواصی، مینی گلف، امکانات ورزشی آب (در سایت ساحل)، پارک آبی، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، منطقه ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده (فصلی )، ساخت رو به دریا، کتابخانه، زمین بازی کودکان، کارائوکه، کارکنان سرگرمی،  باشگاه کودکان،حمام ترکی،یوگا و پیلاتس و ... این خدمات را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهیم تا سفر خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل دایما ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سلطان سیده آنتالیا

Hotel-Sultan-Of-Side.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا یکتا از پرنماترین مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 باره بازسازی پیمان گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین سبب شده لغایت این هتل ۵ ستاره سیده مورد پروا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده الی 70 کیلومتر لغایت مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

Hotel-Sultan-Of-Side9.jpg

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون امروزین و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی تسکین تقسیم و فراموش نشدنی را برای مدعوین تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اطاق های لوکس متناسب با بیچارگی و سلیقه مدعوین بوده و تسکین ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق حائز پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها بدست پرسنلی کارآزموده و کارکشته ، به گردشگرانتور آنتالیا نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین موعد ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

Hotel-Sultan-Of-Side7.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side5.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side1.jpg

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل روی هم رفته حائز ۴ استخر بزرگ است و استخر گزیده تر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از آنگونه امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سلطان سیده آنتالیا شامل:ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، پیوندیدن به اینترنت پر سرعت و wifi در تمام اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

 Hotel-Sultan-Of-Side6.jpg

 

 Hotel-Sultan-Of-Side8.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان سیده آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در کنار ساحل اختصاصی خود قرار گرفته است. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل فاصله ای ۴۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا،۴۰ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا، ۱۱ کیلومتر تا سریک دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد.رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ورا کلاب آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس یک هتل 5ستاره مجلل در  منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  گردشگران تور آنتالیا به راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

اتاق های هتل اونکل آنتالیا بسیار زیبا و لوکس البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … .پذیرش هتل اونکل رزیدنس به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا ورلد آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آکواریم آنتالیا

akvarium.jpg

آکواریوم آنتالیا در سنه 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به سهم برداری قبض و گرد از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. قصد کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین پیرامون و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن پیمان گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و دفاتر اداری را نگریستن می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل زیاد قشنگ و جذاب می رسید. این دالان حائز 131 متر درازا و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته شده است . گردشگران تور آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم رویت نمایند .

 

 akvarium1.jpg

akvarium2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آکواریم آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل پنج ستارههیل ساید سو آنتالیا  بسیار شیک و زیبا می باشد .این هتل در ساحل کنیالتی قرار دارد و بسیار چشم انداز مناسبی دارد .فاصله این هتل تا مرکز شهر کمتر از  ۱٫۵ کیلومتر و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه هم اگر با ماشین سواری بروید ۱۵ دقیقه زمان میبرد و در نزدیکی پارک ساحلی کونیالتی که در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده است قرار دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

-هیل-ساید-سو1.jpg

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

وجود ۲۹۰ اتاق لوکس در هتل که بالکن اختصاصی برای هر اتاق و همچنین اینترنت پر سرعت در اتاق و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت ی بار این سرویس های خواب تعویض می شود,اتاق ها مجهز به نور و دکوراسیون شیک و پیشرفته می باشد که مهمانان احساس آرامش داشته باشند و بتوانند به راحتی استراحت کنند.اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مهمانان که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد.وجود ۶ رستوران در هتل هیل ساید سو آنتالیا وهمچنین ۴ تریا که به مهمانان هتل خدمات می دهندوجود سرگرمی و تفریحی های دیگر در هتل مانند:استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی…..سرگرمی های متنوع دیگر و همچنین خدمات خوبی که هتل برای مهمانان هتل در نظر گرفته است. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هیل-ساید-سو3.jpg

-هیل-ساید-سو4.jpg

-هیل-ساید-سو5.jpg

-هیل-ساید-سو6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سندر آنتالیا

هتل ۵ ستاره سندردر مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل  اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.

مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا

royal_tower_hotel_antalya.jpg

هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا در حومه شهر کمر و آنتالیا واقع شده در سال 2011 و در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع بنا شده است. فرودگاه آنتالیا ۴۳ کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای موقعیت عالی بوده با طبیعتی بی نظیرو استثنایی که با دریا ۱۵۰ متر فاصله دارد و با مکان های دیدنی دارای ساحل شنی وطبیعت  فوق العاده خود آماده پذیرایی گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل رویال تاورز ریزورت آنتالیا دارای یک رستوران و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این هتل دارای یک مرکز آبگرم و سونای جرفه ای است پارکینگ خصوصی رایگان در هتل موجود است.اتاق های هتل دارای حمامخصوصی باحمام آبگرم است تراس، تلویزیون صفحه تخت باکانال های ماهواره ایدر اتاق موجود است. امکانات این هتل 4 ستاره نظیر اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ،ماساژ، جکوزی، استخر روباز ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار ، شیرجه ،حمام ترکی، استخر سر پوشیده ،مرکز بدنسازی، پینگ پنگ ،بازی دارت، کرایه دوچرخه، موج سواری، اسب سواری در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار می دهد.

royal_tower_hotel_antalya2.jpg

royal_tower_hotel_antalya4.jpg

royal_tower_hotel_antalya5.jpg

royal_tower_hotel_antalya1.jpg

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و هتلی مجلل وسلطنتی می باشد که جزء آخرین شاهکار مجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصر به فرد با رستوران های بین المللی محسوب می شود که توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است.

هتل دلفین امپریال در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع گردیده است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلومتر واز نظر زمانی 15 دقیقه فاصله دارد. هتل دلفین امپریال در سال 2012 و در 12 طبقه احداث گردید که مساحت هتل 54000 هزار متر مربع است. این هتل از 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس تشکیل شده است.این هتل هشتمین هتل برتر آنتالیا در محدود هتل های ساحل لارا می باشد و در سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به میهمانانتور آنتالیا ارائه میدهد. همچنین دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود.

امکانات هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا : 

گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی , استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ ,خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور و ...

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

 

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کاپلان پارادایس آنتاليا

هتل کاپلان پارادایس آنتاليا 4 ستاره در شهر ساحلی تکیروا در کنار کوهستان تاهتالی آنتالیا قرار دارد.این هتل بافرودگاه 52 کیلومتر و 5 کیلومتر از سه جزیره منطقه دیوینگ قرار گرفته است.این هتل دارای پذیرش 24 ساعته . امکانات ویژه معلولین و پارکینگ می باشد. اتاقها دارای چیدمان شیم و منحصر به فرد می باشد تمامی اتاق هادارای امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا و تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و یک بالکن اختصاصی می باشند.

امکانات هتل کاپلان پارادایس آنتاليا:

استخر سر پوشیده و دو استخر سرباز،سرسره آبی،کلاب کودکان،صبحانه رایگان، کافی شاپ، اسنک بار، بار ساحلی،استخر کودکان، تنیس، باشگاه ورزشی، چتر های آفتاب گیر ساحلی، اسپا، ایروبیک، کرایه دوچرخه، سونا، سرسره های آبی، زمین بازی، سالن بیلیارد،سالن کنفرانس، رختشورخانه، باغ، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سرویس دهی اتاق ها و.. از خدمات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل کاپلان پارادایس آنتاليا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نظر بیچ آنتالیا

یکی از منحصر بفرد ترین هتل های چهار ستاره در منطقه لارا، هتل نظر بیچ آنتالیا است که بر روی صخره ای مشرف به دریا بنا شده و دید زیبایی نسبت به کوه و ساحل مدیترانه از نظر مسافران تور آنتالیا دارد.

این هتل ساحلی با حضور پرسنل مجرب و ارائه بهترین خدمات رفاهی با قیمت مناسب میزبان مسافران تور آنتالیا میباشد. همچنین هتل نظر بیچ آنتالیا با وجود امکانات تفریحی و رفاهی متناسب با تقاضای میهمانان تور آنتالیا از جمله صبحانه ، ناهار، شام ، میان وعده ها و نوشیدنی ها به صورت رایگان جز بهترین هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا شده است.

هتل نظر بیچ آنتالیا در مسافت ده کیلومتری آنتالیا قرار دارد و تا فرودگاه 13 کیلومتر و فاصله آن تا مراکز خرید آنتالیا حدود 9 کیلومتر است. این هتل در نزدیکی دریا بنا شده و نظر اکثر مسافران تور آنتالیا را به خود حلب کرده است و همچنین سعی بر ارائه خدمات خوب به میهمانان خود دارد.

از امکانات رفاهی و تفریحی - ورزشی هتل میتوان به سرویس 24 ساعته با اتاق های مجلل و همچنین رستوران ( با ارائه غذاهای متنوع )، کافی شاپ، گاو صندوق، ساحل اختصاصی، تراس،سرسره آبی، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی برای میهمانان تور آنتالیا ، خشکشویی و ... نام برد.

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل نظر بیچ آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیمروس آنتالیا

هتل هیمروس آنتالیا جز لوکس ترین هتل های چهار ستاره است که دارای ۸۵ اتاق شیک با تهویه مطبوع و مناسب برای مسافران تور آنتالیا میباشد.

در هتل هیمروس آنتالیا با حضور پرسنل آموزش دیده و ارائه بهترین خدمات در اقامتگاهی مجلل میزبان میهمانان تور آنتالیا است. هتل آنتالیا در بنایی شیک و در جایگاهی مناسب به مراکز گردشی و خرید واقع شده است .

امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده در هتل هیمروس آنتالیا شامل " سرویس 24 ساعته به مسافران محترم تور آنتالیا، رستوران در فضای باز این هتل مجلل ( با غذاهای متنوع بین المللی ) TV ( ماهواره ) - اتاق های شیک و مجهز به اینترنت و همچنین بالکن و حمام خصوصی، اینترنت در لابی، باشگاه بدنسازی و استخر سرباز برای رفاه میهمانان عزیز تور آنتالیا ، سونا و جکوزی و کافی نت برای مسافران تور آنتالیا و ... میباشد.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل هیمروس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است.این هتل 4 ستاره در مجموع دارای 172 اتاق می باشد.این هتل در کنار دریا واقع شده است و یک سالن کنفرانس نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. همچنین یک صرافی برای دسترسی گردشگران در نظر گرفته شده است. فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا حدود 8 کیلومتر می باشد

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار،صندوق،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا قرار  دارد. این هتل 5 ستاره هتل با مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع تنها ۲۵۰ متر با دریا فاصله دارد در سال 2013 بنا شده است. هتل سی پلنت دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد همچنین در محوطه هتل استخرهای متعددی وجود دارد. این هتل 5 ستاره در 80 کیلومتری شهر و 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. امکانات هتل سی پلنت آنتالیا می توان به ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است. از دیگر امکانات این هتل شامل:پینگ پنگ، حمام افتاب،بیلیارد،پرتاب دارت،کافی شاپ،خدمات پزشکی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما،اتاق بازی و.... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار دارد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی پلنت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا45 کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، صندوق امانات ، سیستم تهویه ، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق ، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_4_1.jpg

 _آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg

 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

-لارا-فالکن-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

-لارا-فالکن-آنتالیا4.jpg

-لارا-فالکن-آنتالیا5.gif

-لارا-فالکن-آنتالیا2.jpg

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره کلاب فالکن آنتالیا در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع  274 اتاق دارد. در فاصله‌ی ٢٠٠ متری هتل، ایستگاه حمل و نقل عمومی وجود دارد و مرکز توریستی لارا 1 کیلومتر و ساحل لارا 6 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل فقط 5 کیلومتر تا آنتالیا و حدود 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود. 

_کلاب_فالکن_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، استخر روباز،سونا، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی و بخار،استخر سر پوشیده، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، گرمایش، بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کلاب_فالکن_آنتالیا_5.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا_2.jpg

_کلاب_فالکن_آنتالیا.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا  

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا هتلی شیک و مدرن در منطقه بلک در آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره لوکس و زیر مجموعه گروه هتل های زنجیره ای "تایتانیک" میباشد . این هتل با بیش از 200 هزار متر مربع مساحت، در کنار جنگل های طبیعی کاج، دریای مدیترانه و رودخانه زیبای بسگازواقع شده و امکانات رفاهی لوکس و سرویس های عالی به گردشگران تور آنتالیا خود ارائه میدهد.از فرودگاه بین المللی آنتالیا تقریباً 45 دقیقه با ماشین با هتل تایتانیک دلوکس بلک فاصله دارد.

امکاناتهتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا:

دارای نه رستوران، چهار بار، یازده استخر، یک مرکز آبگرم و تناسب اندام، محل برگزاری رویدادهای شبانه و روزانه، ساحل شنی اختصاصی به طول نزدیک به هزار متر و دو زمین گلف است. این هتل دارای 600 اتاق است که بخش اعظم آن را اتاق های استاندارد (251 اتاق) و اتاق های سوپریور (226 اتاق) تشکیل می دهد. از دیگر انواع اتاق های هتل می توان به سوئیت های دلوکس، سوئیت های خانوادگی و اتاق های کنار رودخانه اشاره کرد.

برخی امکانات داخل اتاق ها عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، تخت خواب های کاملاً راحت ساخته شده از الیاف طبیعی، حمام و سرویس بهداشتی، تلویزیون های تخت بزرگ ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، میز آرایش، میز کاری و کمد بزرگ لباس و..

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

 

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ...

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باروت آروم آنتالیا

 هتل ۵ ستاره باروت آروم آنتالیا اقامتگاهی مجهز است که در منطقه ساحلی سیده و شهر آنتالیا قرار دارد . بهره مندی از آب و هوای لطیف ، طبیعتی منحصر به فرد و پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی از ویژگی های ممتاز این هتل مجلل است . سرویس دهی سریع و خدمات با کیفیت در کنار همکاری پرسنل کار آمد ، باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . استخرهایی که برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و بسیاری برنامه های شاد و سرگرم کننده دیگر در کنار بهترین خدمات دلیلی برای برتری این هتل ۵ ستاره می باشد.از این هتل تا فرودگاه 65 کیلومتر و تامرکز سیده 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها دارای دکوراسیونی لوکس و چیدمان و طراحی اتاقها منحصر به فرد و از رنگهای شاد و گرم استفاده شده است.اتاقها دارای بالکن اختصاصی می باشد که مشرف به دریا است.امکانات تمامی اتاقها قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

امکانات هتل باروت آروم آنتالیا :

قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و کانال موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات و کلید الکترونیکی ، می باشد .

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باروت آروم آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا آنتالیا در نزدیکی ساحل و با داشتن ساحل اختصاصی یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد .این هتل که یکی از هتل های قدیمی آنتالیا می باشد(البته بنای آن نو ساز و شیک می باشد) در نزد گردشگران ایرانی و تورهای آنتالیا معروف می باشد و برای سفر به آنتالیا از این هتل برای اقامت انتخاب میکنند.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک می باشد,اتاق ها دارای سیستم طهویه مطبوع ، محل نشیمن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و پنجره های بزرگ که رو به دریا نما دارد .سرویس بهداشتی و حمام های شیک و تمیز هتل هم مناسب می باشد که در حد هتل های پنج ستاره می باشد.هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تا فرودگاه تقریبا با ماشین حدود ۲۰ دقیقه زمان و تا مرکز شهر آنتالیا هم ۱۵ کیلومتر فاصله دارد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به راحتی سفر کرده به هر نفطه خاص آنتالیا تا سفر خوبی را داشته باشید.

تفریحات و سرگرمی هتل مناسب می باشد از جمله سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی می باشد که شما در هتل بهترین امکانات را برای تفریح و استراحت فراهم کرده اند.رستوران هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هم غذاهای خوشمزه ای مانند غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی را برای مهمانان تور آنتالیا  هتل تدارک دیده است که با سلیقه و مزاج شما مناسب باشد.پذیرش هم شبانه روزی می باشد.

 

هتل میراکل آنتالیا

هتل 5 ستاره میراکل آنتالیا از همه لحاظ مناسب می باشد .هتل میر اکل دارای برنامه های مناسب و همچنین کارکنان خوب و خوش رفتار میباشد که شما می توانید در این هتل لحظات خوبی را سپری کنید . هتل میراکل در یکی از بهترین نقاط انتالیا می باشد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید در این شهر زیبا و دلنشین سفر خوبی را تجربه داشته باشید. نزدیک بودن و حدود تقریبی هتل تا مرکز شهر ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه ز ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل میراکل آنتالیا:

هتل میراکل آنتالیا که برای مسافران خود برنامه های تفریحی و سرگرمی از قبیل :موج سواری .کشتی . قایق رانی. اسکی روآب . تور کشتی وجت اسکی و همچنین این هتل که در نزدیکی ساحل زیبای لارا و ساحل شنی اختصاصی دارد که برای مسافرانتور آنتالیا خیلی مناسب می باشد.این هتل ۵ ستاره آنتالیا مجزا و شیک و مدرن تقریبا بیشتر اتاق رو به دریا دارد و همچنین اتاق های مخصوص معلولین هم دارد که بتوانند با امکانات خاص در اتاق ها راحت باشند و همچنین اتاق های خانوادگی و بزرگ برای کسانی که همراه با خانواده و دست جمعی قصد مسافرات به انتالیا دارند مناسب می باشد. برای دیدن تورهای آنتالیا با این هتل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید .

 

 اگر کودک همراه خود دارید و شما قصد خرید یا برنامه ای دیگه مانند مراسم های شب های ترک بروید در هتل میراکل آنتالیا برای این موضوع هم برنامه طراحی کرده اند که شما مسافران تور آنتالیا می توانید کودکانتان را تحویل پرستاران هتل دهید یا اینکه شب ها کودکانتان را در مراسم که برای کودکان جشن میگیرند در ساعت ۲۱ در این هتل ببرید. وجود اتاق ها و سوئیت های استاندارد این هتل که در تمامی اتاق ها اینترنت ,گاو صندوق ,صندلی ,سشوار, تلویزیون ,حمام و وان می باشد.استخر کودکان و فروشگاه، بار و همچنین خدمات غیررایگان هتل شامل : دکتر . ارایشگاه . ماساژ .بازیهای کامپیوتری می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل توریست آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حمام رومی آنتالیا

از دیدنی ترین و قدیمی ترین مکان های آنتالیا حمام رومی است که در حال حاضز به موزه تبدیل شده و در منطقه باستانی سیدهآنتالیا قرار دارد. حمام رومی آنتالیا در ساحل ماسه ای، مجاور دریای آرام و فرح بخش مدیترانه سیده قرار دارد و برای مسافران تتور آنتالیا بسیار جذاب می باشد. از ویژگی های بسیار خوب و جذاب این حمام وجود درختان کاج در کنار دریای مدیترانه بوده که بسیار مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. حمام رومی آنتالیا دارای منطقه ای آرام با فضایی سرسبزو زیبا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

 تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: حمام رومی آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا (Best Westen Plus Khan) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در مرکز شهر آنتالیا واقع گردیده است. این هتل تور آنتالیا مجلل دارای 135 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که همگی دارای بالکن با چشم اندازی زیبا از دریا یا کوه یا مارینا هستند. این هتل تا شهر باستانی کالجی تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد ، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :

آسانسور، تراس، تراس آفتاب، استخر سر باز، سونا، باشگاه ماساژ، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لاتانیا پالم آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد