نوشته شده توسط : نیکنام

بوستان آهوان کیش

یکی دیگر از مکان های دیدنی جزیره کیش ،بوستان آهوان کیش می باشد که در زمینی به مساحت حدود 2 هکتار واقع شده است. این مکان دارای فضای سبزی بسیار زیبا بوده و انواع حیوانات در قفس های آن نگهداری می شوند.این بوستان دارای 17 عدد قفس بوده که در آنها شیر و روباه و میمون و شغال نگهداری می شود .گردشگران تور کیش می توانند در سفر خود از این بوستان زیبا بازدید کرده و از تماشای آهو های آن که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند،لذت ببرند . لازم به ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این بوستان نگهداری می شوند .همچنین این مجموعه وسایل بازی برای کودکان در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش نوروز 96 بتوانند همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند و اوقات خوب و لذت بخشی را در آنجا سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش از جمله مکان های تفریحی و گردشی کناره زیبای جزیره کیش بوده که در زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع بنا شده است و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها و با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگری ایجاد شده است. در این مکان حدود 6 هزار متر مربع فضای سبز با انواع گونه های گیاهی بومی منطقه به وجود آمده است.در واقع گذر طبیعت کیش با چیدمان مبلمان متناسب با فضای پارک زیرسایه گسترده ایجاد شده از چتر وسیع شاخه های درختان انجیر معابد فضایی توام با نشاط و آرامش برای استراحت مسافران تور کیش فراهم کرده است.همچنین برای کودکان فضای اختصاصی برای بازی های ماسه ای فراهم شده است.لازم به ذکر است که در این پارک به عرض 6.5 متر با استفاده از مصالح سازگار با محیط زیست فضایی برای دستگاه های ورزشی ایجاد شده است.از دیگر مکان های تفریحی نیز که در اختیار گردشگران قرار گرفته می توان به پارک باغ پرندگان، لاک پشت ها و پارک آهوان اشاره کرد که دارای 15 قطعه مجسمه فایبرگلاس از انواع گونه های پرندگان ٫آهوان و لاک پشت می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

اسکی کابلی کیش

درباره اسکی کابلی کیش:

نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه و همچنین بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا در جزیره کیش میزبان گردشگران گرامی تور کیش می باشد.اسکی کابلی کیش با طولی حدود هشتصد و شصت و عرض صد و شصت  متر با پنج  برج در ساحل جزیره کیش برپا شده و با سرعتی به میزان بیست و هشت  تا شصت و دو  کیلومتر در ساعت و در یک زمان میتواند به 12 نفر همزمان سرویس دهد .به دلیل اینکه این سایت مطابق با استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ایجاد شده،بنابراین محل مناسبی برای برپایی مسابقات داخلی و خارجی می باشد .همچنین این مجموعه به دلیل واقع شدن در ساحلی زیبا نمای فوق العاده بی نظیری را در معرض دید بازدید کنندگان و استفاده کنندگان از سایت قرار می دهد.لازم به ذکر است که ورزش اسکی کابلی ورزشی بسیار ساده است و نیز همه علاقمندان در سنین مختلف می توانند از این ورزش مفرح و جذاب لذت ببرند.همچنین در سایت اسکی کابلی علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال مسافران و گردشگران فراهم شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

جزیره هندورابی کیش

درباره جزیره هندورابی کیش:

از جمله جاذبه های گردشگری و دیدنی کیش، جزیره هندورابی می باشد که جزیره‌ای در حال رشد و توسعه بوده و در 8 کیلومتری سواحل خلیج فارس و در 28 کیلومتری جزیره کیش واقع شده است. این جزیره جزو جزیره های آرام و تقریبا خالی از سکنه و همراه با ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی می باشد که دارای مساحتی حدود 23 کیلومترمربع است.همچنین جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع 29 متر بوده و بزرگترین قطر آن نیز 7/5 کیلومتر است. از قرن 15 میلادی این جزیره در اختیار پرتغالی ها بوده که به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز آثار باقی مانده از پایگاه نظامی پرتغالی ها هنوز وجود دارد.همچنین در این جزیره روستایی به نام هندرابی واقع شده و در جوار این روستا نیز قریه‌ های دیگری به نام دورات و صرات وجود دارند.کار بیشتر اهالی جزیره صید ماهی بوده و صنعت گردشگری نیز در سال های اخیر در این جزیره در حال رشد است و گردشگران و مسافران را کم کم به خود جذب کرده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آپارتمان کاوان 3 قشم .gif.gif Qeshm Kavan 3 Hotel Aparteman

هتل آپارتمان کاروان 3 در یکی از بهترین نقاط جزیره قشم در نزدیکی سواحل غربی واقع شده است. این هتل در 4 طبقه در محیطی زیبا با ظرفیت پذیرش 60 نفر میهمان تور قشم با امکانات مطلوب و مناسب می باشد. نزدیکی به اماکن تجاری، دیدنی و توریستی و فاصله نزدیک به بازارهای ستاره، فرودسی، پردیس، مرجان و خلیج از امتیازات این هتل می باشند. هتل شمس با استفاده از پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده در تمامی فصول میزبان مسافران جزیره رویایی قشم می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تورر قشم را دارند این هتل آپارتمان هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب میباشد.

-آپارتمان-کاوان-قشم-1.jpg

-آپارتمان-کاوان-3-قشم.jpg

-آپارتمان-کاوان-قشم-2.jpg

-آپارتمان-کاوان-قشم-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آرام قشم .gif.gif.gif Qeshm Aram Hotel

هتل آرام قشم یکی از هتل های سه ستاره جزیره می باشد و در مرکز شهر قشم در نزدیکی بازار ستاره کوی نور بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 22 اتاق زیبا ، تمیز و آرام و دلنشین آماده خدمات رسانی به مسافران تور قشم می باشد. این هتل به مراکز تجاری شهر نزدیک بوده است و برای مسافرانی که قصد خرید دارند بهترین گزینه می باشد. فاصله هتل آرام قشم تا اماکن تاریخی و توریستی جزیره قشم مانند قلعه پرتغالی ها 1.4 کیلومتر، مراکز تجاری 500 متر، جنگل های حرا 35 کیلومتر می باشد. همچنین فاصله هتل آرام قشم تا فرودگاه جزیره حدود 40 کیلومتر میباشد. این هتل جز هتل های 3 ستاره خوب جزیره می باشد به خصوص برای آن دسته از مسافران تور قشم که برای خرید به جزیره زیبا قشم سفر میکنند.

-آرام-قشم.jpg

-آرام-قشم-2.jpg

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آرام قشم

پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،رستوران،کافی شاپ،آسانسور،خدمات تجویل بار و چمدان،اینترنت رایگان بی سیم لابی،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و...

-آرام-قشم-1.jpg

-آرام-قشم-3.jpg

-آرام-قشم-4.jpg

قوانین هتل آرام قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهار 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرام قشم روی نقشه

 

 

هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشممی باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل خلیج فارس قشم روی نقشه

 

 

هتل سورینت قشم

_سورینت_قشم_1.jpg

هتل سورینت قشم یکی از هتل های 5 ستاره قشم که در حال ساخت می باشد . این هتل اولین و تنهاترین هتل 5 ستاره جزیره زیبای قشم بشمار می رود . گروه سرمایه گذاری و هولدینگ سورینت این هتل را در سطح استانداردهای جهانی ساخته اند تا خدمات و امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار مسافران تور قشم قرار دهند . آنچه که برای هتل حائز اهمیت می باشد رضایت و راحتی مسافران است . هتل مجلل سورینت قشم تا فرودگاه بین المللی قشم 10 کیلومتر فاصله دارد . هتل دارای 55 باب اتاق شیک و مدرن با امکاناتی نظیر : تلویزیون ، ماهواره ، تخت راحتی ، تهویه مناسب ، اینترنت ، چای ساز ، حمام و لوازم بهداشتی و... می باشد .

_سورینت_قشم_2.JPG

امکانات و دیگر خدمات هتل :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، رستوران و کافه ، فروشگاه ، نمازخانه ، فضای سبز ، اینترنت ، صندوق امانات ، استخر سر پوشیده ، سونا و جکوزی ، باشگاه ورزشی ، مینی بار ، ترانسفر فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و همچنین اتوشویی و...

_سورینت_قشم_3.jpg

_سورینت_قشم_9.JPG

_سورینت_قشم_8.JPG

تور قشم پیشاپیش سفر خوشی را یرای شما میهمانان عزیز آرزو می نماید ...

 

مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96

تور قشم نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

جنگل دریایی حرا قشم

jangal-hara.jpg

حرا نوعی درخت از جامعه گیاهی مانگرو می باشد که مساحت کل جنگل حرا 7 هزار و 500 هکتار در جزیرهقشم می باشد . کلمه مانگرو معرف اکوسیستم خاص در مناظق استوایی حاصل از تجمع بسیاری از گیاهان و جانوران در سواحل برکه‌ها ،دلتاها و سواحل دریا ها و معرف درختان و درختچه‌های این گونه اکوسیستم‌ ها می‌باشد . این گیاهان در گروه گیاهان شوره زی قرار دارند .دانه حرا روی درخت مادر می‌روید و نهال تولید می‌کند سپس از درخت جدا می‌شود و داخل مرداب می‌افتد . جنگل دریایی حرا قشم بر دریا و آب شور قرار دارد و این سازش با آب شور و شرایط نامناسب ، از حرا یک گیاه استثنایی ساخته‌ است . گیاهان حرا برگهایی با ظاهر بیضی شکل و باریک با رنگ سبز براق و پشت برگها سفید می باشد . طول این برگها حدود 5 سانتی متر است . میوه حرا به شکل بادام است . ریشه‌های آن شکل منظمی ندارند اما گل حرا بخاطر کوچکی نامحسوس است . گلی به رنگ طلایی با ۴ گلبرگ ، که هر گلبرگ چند میلی متر طول دارد . با عطری شیرین و خنک تا شعاع  چند متری اطراف آن پراکنده می‌شود . قامت بلند درخت حرا 3 تا 6  متر می باشد . 

jangal-hara3.jpg

 

 

غار خربس قشم

ghar-kharbas-gheshm1.jpg

غار خربس قشم یکی از تاریخی ترین جاذبه های گردشگری قشم بشمار می رود . این مکان زیبا در 15 کیلومتری شهر قشم در سمت راست جاده قشم به سمت روستای خربس واقع شده است . این غار در دل ارتفاعات روستای خربس قرار گرفته که معماری صخره ای در این غار به چشم میخورد و همچنین مجموعه ای از حفره های دست کنده با راهروهای باریک به همدیگر راه دارد و در تاللار بزرگی که جای اجتماع بوده است دو تاقچه برای گذاشتن چراغ ساخته شده و در پای دهانه این غار برگه ای برای نگهداری آب باران وجود دارد که در اکثریت مواقع جز مواقعی که باران نمی بارد آب دارد . روستای خربس 1400 سال قبل تا زمان ساسانیان آباد بوده و محل استراحت کشتی بانان بشمار می رفته و نام خربس از زمان پهلوی برای این مکان گذاشته شده است . برخی از محققین معتقدند که این مکان نیایشگاه پیروان مهر پرستی و پرستشگاه خدای آب بوده است و بعضی آن را استودان ( جایگاه نگهداری استخوان مردگان پس از مرگ ) می دانند و حدسی که به یقیین درست می تواند درست باشد این حفره های دست کنده در دل صخره ها اگر استودان نباشند به طور حتم پناهگاهی برای مردم بی دفاع و ضعیف که در دشت های خربس زندگی می کردند و دزدان دریایی با ایلغار و یورش املن آنها را بریده می باشد . آنان ناچار درون حفره های درهم و به یکدیگر مرتبط هستند قرار می گرفتند و نان  و آب و غذا آنها نیز لاشه حیوانات بوده است و راه دفاعی آنان سنگ های برای پرت کردن بود . که در گذر زمان حکاکی هایی درون غار انجام داده اند و تاریخ خود را در این غار ثبت کردند . تور قشم این مکان جذاب و دیدنی را به همه ی شما میهمانان شهر کیش پیشنهاد می کند .

ghar-kharbas-gheshm2.jpg

ghar-kharbas-gheshm.jpg

جهت رزروتور قشم با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

حیات وحش دریایی قشم

hayat-vahsh-daryaei-gheshm2.jpg

حیات وحش دریایی قشم یکی از مکان های طبیعی و محبوب جزیره قشم بشمار می رود . در این آب های شفاف و زلال به تماشای کوسه ها و نهنگ ها بنشینید و لذت ببرید . انواع لاک پشت ها و 11 نوع خرچنگ در این آب ها به چشم میخورند و همچنین ساحل شنی در شرق کانی محیط مناسبی را برای این لاک پشت ها ایجاد کرده است . شما در این مکان انواع گونه های حیوانات ، ماهی ها و گیاهان را خواهید دید و از این همه زیبایی شگفت زده خواهید شد .  

hayat-vahsh-daryaei-gheshm.jpg

 

کوه های قشم

kohaye-gheshm2.jpg

کوه های قشم از تحولات در طول زمان با فروکش آب این کوه ها بیرون آمدند . سطح این کوه ها را لایه های مرجانی ، اسفنجی و دو کفه ای پوشانده اند . این امر موجب حفاظت خاک های نرم شیست و مارن زیر سطح مرجانی کوه ها شده است . در اثر انفعالات طبیعی ، وزش باد ، طوفان های باران زا ، تندیس های دیدنی و زیبایی در سراسر جزیره پدید آمده است که جزیره قشم و جزایر اطراف آن را از دیگر جزایر خلیج فارس متمایز می نماید . این مجسمه های طبیعی در شکل های گوناگون و عجیب و غریب در سراسر جزیره می توان مشاهده کرد . به شما میهمانان تور قشم توصیه می شود که حتما از این مکان زیبا و تاریخی دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید .

kohaye-gheshm.jpg

kohaye-gheshm1.jpg

 

غار نمکدان قشم

ghar-namakdan-gheshm.gif

غار نمکدان قشم در فاصله 90 کیلومتری شهر قشم قرار دارد که در بخش انتهایی جنوب غربی جزیره قشم به شکل کوه گنبدی در ارتفاع 237 متر واقع شده است . بر روی کوه رده هایی از نمک نمایان است که منظره بی نظیر و تماشایی را ایجاد کرده است و همچنینفاصله دهانه غار تا جاده همچون ساحل دریا به اندازه 2 کیلومتر است . سقف غار نمک را قندیل های مرمرین و بلورین پوشانده و مثل قندیل های اب که در هوای سرد زمستان یخ میزنند و اویزان می شوند به خود گرفته است . در کف غار آب نمک جاریست . از دل کوه جریان آب زیر زمینی دائمی می جوشد و که در طول مسیر به بیرون پس از حل کردن نمک در مسیر حرکت به صورت چشمه نمک در دامنه کوه ظاهر می شود و در گودال مقابل خود حوض طبیعی به رنگ سفید به وجود آورده است . نمک های غار از بهترین نوع نمک شناخته شده است و در ترکیب آن عناصر دیگری همچون منیزیم وجود دارد به همین دلیل می توان به عنوان نمک طبی برای ورزشکاران حرفه ای مصرف شود و همچنین ماندن و تنفس در داخل غار می تواند به بهبود بیماران مبتلا به آسم و ناراحتی های تنفسی شود . با تحقیقات به عمل آمده توسط زمین شناسان دانشگاه کشور چک و شیراز معلوم شده که این غار طولانی ترین غار نمک جهان به طول 6400 متر می باشد . میهمانان تور قشم حتما از این مکان دیدنی و جذاب و بی نظیر دیدن کنید و بهترین خاطره ها را از سفر به قشم در ذهن خود ثبت کنید .

ghar-namakdan-gheshm1.gif

ghar-namakdan-gheshm2.gif

 

مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96

تور قشم نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره بلک بیچ ریزورت آنتالیا که در منطقه ی بلک آنتالیا و در کنار ساحل زیبای آنتالیا واقع شده است.  این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا :

دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،یوگا ،حمام ترکی، زمین تنیس، پارکینگ ،لاندری، پینگ پنگ ،زمین گلف ، سرویس ترانسفر، اتاقهای هتل شامل مینی بار، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع و بالکن است. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بلک-بیچ-ریزورت2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آدم و حوا آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Adam & Eva Hotel

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا Antalya Adam & Eva Hotel در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 كيلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است.

-آدم-و-حوا-آنتالیا.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-4.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...

-آدم-و-حوا-5.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-2.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-6.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

PAPILOON1.jpg

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا که در حاشیه کناره زیبای مدیترانه در منطقه بلک در سال 2001 تاسیس شده و در زمینی به مساحت 60000 مترمربع قرار گرفته است و یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود.این هتل 5 ستاره توسط دریای بیکران و جنگل های انبوه احاطه گردیده است . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و فاصله آن تا مرکز بلک 4 کیلومتر بوده و دارای کناره اختاصی می باشد. این هتل در مجموع 275 اتاق مجهز به تلویزیون - سیستم حرارتی و برودتی - بالکن - حمام و گاو صندوق می باشد .برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن آن را متمایز کرده و شامل ویلا ها و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل پاپیلون آیس چاآنتالیا به شمار می رود.

PAPILOON.jpg

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان اشاره نمود ؛ اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . نیز در بخش امکانات رفاهی و خدماتی این هتل مجهز جای دارند.

PAPILOON6.jpg

PAPILOON5.jpg

PAPILOON4.jpg

PAPILOON3.jpg

PAPILOON2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل الا کوالیتی آنتالیا

درباره هتل الا کوالیتی آنتالیا :

هتل الا کوالیتی آنتالیا از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که نزدیک ساحل واقع شده است. این هتل زیبا در زمینی به مساحت 110000 مترمربع و به سبک معماری عثمانی برای گردشگران تور آنتالیا طراحی شده است.

فاصله هتل الا کوالیتی آنتالیا تا فرودگاه و مرکز شهر :

هتل الا کوالیتی آنتالیا تا فرودگاه بین المللی تنها 35 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و با مرکز شهر بلک تنها 10 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

هتل الا کوالیتی آنتالیا در مجموع 583 اتاق لوکس را در برگرفته است که 388 باب از اتاق ها به صورت استاندارد و 70 باب از اتاق ها دوبلکس و تعداد دیگر از اتاق ها به صورت سوئیت و ویلایی طراحی شده اند.

امکانات اتاق های هتل الا کوالیتی آنتالیا :

اتاق های هتل از امکانات خوبی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد ، مینی بار و ..... برای گردشگران تور آنتالیا برخوردار می باشند. 

 امکانات رفاهی هتل الا کوالیتی آنتالیا :

همچنین هتل الا کوالیتی آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله پارک آبی به همراه 4 سرسره آبی ، سالن تناسب اندام ، استخر روباز و سرپوشیده ، آبگرم ، میز بیلیارد ، زمین اسکواش ، زمین بازی و استخر مخصوص کودکان ، والیبال ساحلی ، ورزش های آبی ، اتاق ماساژ ، سونا ، جکوزی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

elaquality5jpg.jpg

دیگر امکانات و خدمات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

صرافی ، گاو صندوق ، سالن زیبایی ، پذیرش 24 ساعته ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات نگهداری از کودکان و ..... 

رستوران های هتل الا کوالیتی آنتالیا :

هتل الا کوالیتی آنتالیا دارای چندین رستوران و کافه می باشد که در رستوران اصلی هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی به صورت بوفه باز برای گردشگران تور آنتالیا سرو می شود. همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند  در رستوران های دیگر هتل الا کوالیتی آنتالیا انواع غذاهای محلی ، دریایی ، اروپایی و .... را سفارش داده و میل کنند. 

 elaquality8jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها باشماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا مرداد 96

تور آنتالیا شهریور 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا نوروز 97



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کشتی کروز آنتالیا

kashti-koroz2.jpg

کشتی کروز آنتالیا یک تور تفریحی کامل برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران تور آنتالیا بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران تور آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند.این تور با کشتی های مختلفی از قبیل موبی دیک، حارم ، آکواپارادایس انجام می گیرد. برنامه تمام کشتی ها از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح از بندر اصلی آنتالیا در غرب آنتالیا حرکت نموده و پس طی سواحل شهر آنتالیا به نواحی شرقی شهر رسیده و در کنار آبشار دودن (بزرگترین آبشار آنتالیا) اولین وقت شنا به میهمانانتور آنتالیا داده می شود. پس از حدود ۴۵ دقیقه شنا در دریای مدیترانه با تجهیزات، مجددا حرکت نموده و به سمت غرب و جاده شهر کمر حرکت می کند. کشتی ها ۳ طبقه بوده و برای سلیقه ها و سنین مختلف کاملا مناسب می باشد به این صورت که طبقه بالا جهت دادن مناظر، عکاسی و حمام بوده، طبقه وسط محل رقص و پایکوبی و طبقه پائین رستوران کشتی را در بر می گیرد.

 

چتر بازی در آنتالیا 

توریستان تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا محسوب می شود که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. توریستان تور آنتالیانگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. مسافران تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

 

آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

مسجد كنگره دار آنتالیا  

مسجد كنگره دار آنتالیا YIVLI MINARE  توسط سلطان علاء الدين كي قباد سلطان سلجوقي در قرن 13  در مركز شهر آنتالیا بنا نهاده شد. اين مسجد با مناره هاي زيبايش امروز به يك سمبل در شهر آنتالیا تبديل شده است. مدرسه كاراتاي - مدرسه علوم ديني كه در منطقه داخل قلعه كاله ايچي قرار دارد. اين مدرسه از همان ابتداء در زمينه حكاكي بر روي سنگ در زمره بهترين مدارس در دوران سلجوقيان به شمار مي آمده است. از ديگر مناطق ديدني شهر مي توان به 2 مسجد كه در زمان عثمانيان ساخته شده نيز اشاره كردکه گردشگران تور آنتالیا می توانند از آن دیدن کنند.

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا مرداد 96

تور آنتالیا شهریور 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا نوروز 97



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب  جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل  گردشگران عزیز تور کیش  که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

  •  

  • هتل بین المللی پارمیس کیش

    هتل بین المللی پارمیس کیش از سال 1385 تاسیس شد و یکی از پرخواهان ترین هتل های پنج  ستاره کیش می باشد. این هتل از مدرن ترین و پیشرفته ترین  هتل های جزیره  است، که در لوکیشنی عالی، نزدیک به مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی می باشد.هتل بین‌المللی پارمیس کیش  از لحاظ کیفیت سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل , تنوع اتاقها , موقعیت مکانتی هتل،  و برخوردار بودن از امکانتی رفاهی با کیفتی عالی و بیشتر طرفدارن تور کیش  زیادی را از بین هتل های بین المللی کیش به خود جلب نموده است .

    امکانات رفاهی هتل بین المللی پارمیس کیش:

    هتل پارميس  خدماتی را برای مسافران  تور کیش  خود دارد همچون  ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت،خدمات رايگان  از جمله  صبحانه و نهار به صورت بوفه ، سرو  انواع ميوه  در عصر و سرو چاي و قهوه در اتاق می باشد. این  هتل  دارای چهار رستوران، دو رستوران با انواع  غذاهای ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى خاص و شیک  دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، استخر و سونا و جكوزي  مي باشد. 

     

هتل ایران کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel با درجه بندی 5 ستاره یکی از بهترین هتل های جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1393 در فضایی به مساحت 12.000 متر مربع در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل با 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش می باشد.هتل بین المللی ایران کیش با مراکز تجاری کیش نظیر بازارهای پردیس 1 و 2،مرکز تجاری کیش،بازار پانیذ و... 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های جزیره کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است.طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر کیش می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت بی سیم وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیشاست که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده  (VRF)می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 -ایرا-کیش.gif

-ایران-کیش-1.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،  رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

-ایران-کیش-2.gif

-ایران-کیش-3.gif

-ایران-کیش-4.gif

-ایران-کیش-5.gif

-ایران-کیش-7.gif

 

هتل شایان کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره قدیمی جزیره است و این هتل در فضایی به مساحت 55000 متر مربع روبروی بزگترین اسکله تفریحی جزیره کیش واقع شده است،این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 195 اتاق و سوییت تشکیل شده است.هتل شایان کیش در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی کیش نظیر بازار ونوس،مرکز تجاری کیش،بازار زیتون،اسکله تفریحی و... می باشد.هتل شایان کیش از سال 1388 به مجموعه هتل های پارس افزوده شد.

-شایان-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل شایان کیش

رستوران با انواع غذاهای دریای و فرنگی،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ترانسفر فرودگاهی،خدمات تحویل بار و چمدان،یخچال،تلویزیون،سالن ورزشی،اینترنت بی سیم و...

-شایان-کیش-1.gif

-شایان-کیش-2.gif

-شایان-کیش3.gif

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و بسته  به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوان تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورد و لحظات شادی را توریست های تور کیش بر روی اب به ارمغان خواهد اورد. برای استفاده از فلای بورد کیش هیچ نگرانی برای کسانی که تا به حال تجربه این ورزش را نداشته اند 30 دقیقه اموزش داده خواهد شد. 

 

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش  در این ورزش مهیج  فرد با طناب فنر دار از ارتفاع به سمت زمین سقوط آزاد میکند اما لحظاتی قبل از رسیدن به زمین توسط طناب متصل شده به فرد از برخورد به زمین جلوگیری می شود.در این بازی تمام اصول ایمنی رعایت شده است . بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی پرش با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر اوج هیجان و اشتیاق را تجربه خواهید کرد. در استفاده از بانجی نیازی به آموزش های قبلی نیست و مسافران تور کیش کافیست روی سکو بروند  و با راهنمایی مربی و تصمیم خودشا ن به سمت زمین سقوط آزاد کنند. در این بازی بیماران قلبی و خانم های باردار حق استفاده این بازی را ندارند.دربانجی جامپینگ کیش حتی کسانی با جرات که از  پله ها بالا رفتند زمانی که ارتفاع را دیدند انصراف داده اند. این مجموعه در خاور میانه بی همتا ست و به مسافران تور کیش توصیه می شود این بازی را از دست ندهند.

 

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی ازجاذبه های جذاب و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد. این بوستان در زمینی به مساحت 2 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا شده است. در این بوستان علاوه بر نگهداری از آهو حیوانات دیگری نظیر روباه ، میمون ، گوزن و حتی برخی از پرندگان نیز نگهداری می شوند. اما آهوها بدون نگهداری در قفس و به صورت آزاد در اینجا نگهداری می شوند. بوستان آهوان کیش برای کودکان وسایل بازی فراهم کرده است. 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

کلبه هور کیش

hurkish1jpg.jpg

در غربی ترین منطقه جزیره زیبای کیش کلبه ای دیده می شود که  دماغه شکل می باشد و به کلبه هور نام گذاری شده است. در این کلبه قدیمی آبزیان متعددی از جمله سرخو ، هامور ، سنگسر ، انوع مختلف صدف ها و لاک پشت ها و ..... به چشم می خورد و گردشگران تور کیش که به ماهیگیری علاقه دارند می توانند در روزهایی که وزش باد کمتر است به این منطقه سفر کنند و اوقات خوش و خاطره انگیزی را سپری کنند. کلبه هور کیش برای توریست های تور کیش دارای  فضای سبز ، آلاچیق ، نیمکت ، باربیکیو و نورافکنهای بزرگ که جلوه خاصی به این منطقه دیدنی داده است می باشد. همچنین در 200 متری ساحل این کلبه لنجی که 10 سال قبل به گل نشسته جلوه خاصی به این منطقه داده که نماد اشتغال گذشته بومیان کیش همان ماهیگیری می باشد. 

hurkish2jpg.jpg

hurkish3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پاراسل و تیوب سواری کیش

parasel1jpg.jpg

درباره پاراسل و تیوب سواری کیش

یکی از پرهیجان انگیزترین ورزش های آبی برای گردشگران تور کیش چتر بازی یا همان پاراسل در بالای آبهای جزیره زیبای کیش می باشد. این ورزش به اینگونه می باشد که گردشگران تور کیش به واسطه یک قایق به سرعت کشیده می شوند تا زمانی که ارتفاع بگیرند. گردشگران تور کیش علاوه بر اینکه لذت و هیجان وصف ناپذیری به دست می آورند شاهد و ناظر زیبایی های جزیره کیش از همان ارتفاع بالا می شوند و آرامش خاصی را از دیدن آب های خلیج فارس و اطراف آن به دست می آورند.

دیگر تفریحات جزیره در این زمینه :

شاتل ، بانانا ، خفاش سواری و یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد که تیوب های بادی توسط یک قایق کشیده می شوند و گردشگران تور کیش به اوج لذت می رسند.

 parasel3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_2.jpeg

درباره هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا کیش در زمینی به مساحت 2 هکتار در سال 1379 ساخته و در سال 1394 بازسازی شد . معماری این هتل 2 ستاره بصورت ویلاهای یک طبقه و مجزا ساخته شده که به همین دلیل راحتی و آسایش مسافران را دو چندان کرده است . این هتل در نزدیکی پلاژ بانوان ، بولینگ مریم و صدا سیما واقع شده است . هتل دارای خدماتی نظیر : باغ ، فضلی سبز ، کارکنان مسلط به زبان عربی و انگلیسی ، پذیرش 24 ساعته ، روم سرویس ، پارکینگ ، رستوران و کافی شاپ ، ماهواره و تلویزیون ، خشکشویی ، گشت سیاحتی جزیره کیش و... می باشد . با انتخاب این هتل یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد . زیرا از لحاظ هزینه مقرون بصرفه ، از لحاظ آسایش تمامی امکانات فراهم و با توجه به موقعیت خوب هتل نسبت به مراکز تفریحی کیش یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود .

_اسپادانا_کیش_1.jpeg

_اسپادانا_کیش_1.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

 

هتل خاتم کیش star.gifstar.gifstar.gif Khatam hotel kish

هتل خاتم کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد که در نزدیکی  بازار عرب های کیش واقع شده و گردشگرانتور کیش که  به دنبال هتل ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.این هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و از فضايي ويلايي برخوردار مي باشد. اتاق هاي اين هتل، شامل اتاق هاي دو تخته، سه تخته، چهار و پنج تخته مي باشد. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت خواب  وفضایی بسیار مناسب برای رفاه میهمانان و مسافران عزیز مهیا شده است. هتل خاتم کیش خاص خانواده های سپاه است که گردشگرانتور کیش می توانند در این هتل اقامت کرده و خاطره بسیار خوشی را تجربه نمایند.از امکانات این هتل می توان به لابی , پارکینگ اختصاصی , رستوران و فضای سبز، یخچال، سرویس بهداشتی، تهویه مطبوع، مبلمان ،کافی شاپ با متنوع ترین نوشیدنی های تازه، سالن کنفرانس،پارک کودکان،سالن ورزشی،صندوق امانات اختصاصی و ...اشاره کرد. این هتل دارای  یک دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی مانند امیر چخماق مجتمع و آتشکده زرتشتیان می باشد.
-خاتم-1.gif

-خاتم-3.gif

-خاتم-4.gif

-خاتم-5.gif
جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سان رایز کیش z.gifz.gifz.gif  Hotel Sunrise Island

هتل سان رایز کیش یکی از هتل های 3 ستاره در سال 1383 در4 طبقه با 2400 متر مربع زیر بنا در نزدیکی بازارهای پردیس 1 و پردیس 2 به بهره برداری رسید، از لحاظ مرکزیت و دسترسی، این هتل بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند از مراکز خرید جزیره دیدن کنند. هتل سان رایز کیش با دارا بودن کادری مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان عزیزتور کیشمی‌باشد.این هتل برای مسافرانی که می خواهند در چند قدمی دریا و یا در نزدیکی مراکز خرید باشند مناسب نیست. چون در مرکز جزیره  قرار گرفته است اما دسترسی خوبی به بازار پردیس دارد. این هتل دارای 49 واحد اقامتی است که سوییت‌های آن هرکدام دارای یک سرویس بهداشتی داخل هال و پذیرایی و یک سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب هستند. همچنین رستوران و کافی شاپ و کافه سنتی این هتل با ارائه بهترین خدمات، آماده سرویس دهی به مهمانان عزیزتور کیش هستند.

امکانات هتل سان رایز کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، لابی، ماهواره، بیلیارد،سالن کنفرانس،پارک کودکان ،آژانس خدمات مسافرتی،سالن ورزشی،صندوق امانات خصوصی،تاکسی سرویس و...میباشد.

-سان-رایز1.gif

-سان-رایز2.gif

-سان-رایز3.gif

-سان-رایز-4.gif

-سان-رایز5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لوتوس کیش

lotus1.jpg

هتل لوتوس کیش در سال 1383افتتاح شده و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل 4 ستاره با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع مورد بهره وری قرار گرفته است. و این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

lotushotel.jpg

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و ... 

lotus2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پاراسل و تیوب سواری کیش

uotob.jpg

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی بویژه برای جوانان، چتر بازی بر فراز دریا یا همان چتر پاراسل است. این ورزش هیجان انگیز آبی بدین گونه است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک طناب به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیشٰ، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 تا 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش و تور لحظه آخری کیش می دهد. از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند این تفریحات را تجربه می کنند . 

 parasel1.jpg

parasel.jpg

 

پایاب کیش

پایاب، دهلیزی است که كنار دهانه چاه قنات حفر می شود و شیب تقریبا تندی دارد و به وسیله تعدادی پله به سطح آب جاری قنات که در زیرزمین است , می رسد. هرچه این دهلیز یا پایاب عمیق تر باشد تعداد پله ها بیشتر و بیشتر می شود. برای حفر کردن دهلیز زاویه آن را طوری تنظیم می کنند که پله آخر پایاب به انتهای قنات برسد تا بتوان از روشنایی نوری که از دهانه چاه یا همان قنات به سطح آبمی تابد استفاده کرد. در اطراف پله آخر محیطی را ایجاد می کنند تا گردشگران بتوانند برای استراحت از آن استفاده کنند چون این محیط هوای خوب و دلپذیری را دارد مخصوصا در فصل تابستان هوای آن بی نظیراست. قدمت پایاب کیش حدودا دو هزارسال می باشد. پایاب کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز واقع شده است . در سال های اخیر این منطقه به شکل زیبایی بازسازی شده است به همین دلیل توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به خود جلب می کند. علاوه بر این در منطقه پایاب کیش یك چایخانه و رستوران که دارای انواع غذاهای سنتی ایرانی است برای پذیرایی از گردشگران و مسافران تور کیش قرار گرفته است.

payabkish.jpg

payabkish1.jpg

 

کلبه هور کیش

kolbeh-hor-kish4.jpg

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش قرار دارد که بستر آن صخره ای بوده توریستان تور کیش که علاقه مند به ماهیگیری می باشند اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر می کند, همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل زیبای کیش را می توانند انتخاب نمایند.

کلبه هور کیش آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند . این کلبه دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران تور کیش می باشد .

kolbeh-hor-kish1.jpg

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری است. مسافران تور کیش می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند.

kolbeh-hor-kish2.jpg

kolbeh-hor-kish.jpg

 

کشتی یونانی کیش

یکی از مراکز گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش، کشتی یونانی کیش است که در سال ۱۳۲۲ توسط شرکت ویلیام همیلتون در گلاسکو ساخته شده ، همچنین در ۴ مرداد ۱۳۴۵ در بخش غربي جزيره كيش به گِل نشسته است که هنوز دلیلی برای آن تعبیه نشده است.

وزن کشتی یونانی کیش در هنگام ساخت ۷۰۶۱ تن و طول آن ۱۳۶ متر محاسبه شده است. این کشتی مالکان انگلیسی و ایرانی زیادی داشته است که از بین آنان میتوان به  «امپایر ترومپت»، «نچرالیست»، «کوروش پارسی»، «همدان» و در هنگام به گل نشستن «کولا اف» اشاره کرد. از این رو دلیل شهرت کشتی یونانی مالک یونانی آخر آنست. از این رو این جاذبه گردشگری تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به سمت خود جذب کرده است.

کشتی یونانی کیش یکی از جاذبه‌های دیدنی برای مسافران تور کیش به شمار می‌رود. گردشگران عزیز تور کیش با تماشای سواحل آرامش بخش كيش لحظاتی به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنند.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل هیلتون باکو 

هتل هیلتون باکو 5 ستاره در منطقه باکو آذربایجان قرار دارد.این هتل لوکس مشرف به دریا و با یک پیاده روی 8 دقیقه ای با شهر قدیمی باکو فاصله دارد.از هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد و دارای سرویس شاتل رایگان است.هتل هیلتون باکو از 309 اتاق لوکس، تویین، سوئیت، استاندارد، دوبل و دوبل دولوکس تشکیل شده و در تمامی اتاق ها از رنگ های گرم و شاد استفاده شده و ارای دکوراسیون مدرن می باشد.در تمامی اتاق های لوکس این هتل دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، مینی بار، تخت های بزرگ و پادشاهان، امکانات نوشیدنی گرم، تلویزیون صفحه تخت 32 اینچ در تمامی اتاق ها و سوئیت بزرگ هتل هیلتون برجسته شده است.اتاق ها دارای بالکن اختصاصی مشرف به منظر زیبا دریا است.مسافران در این اتاق ها احساس راحتی و آرامش می کنند.در تراس هتل هیلتون می توان کوکتل سفارش داد.در رستوران هتل هیلتون انواع غذاهای دریایی و استیک برای شما گردشگران عزیز سرو می کنند و همچنین یک سالن چای پر زرق و برق و یک رستوران رنگارنگ با انواع خذاهای مدیترانه ای را ارئه می دهند.پرسنل هتل هیلتون به زبان مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل هیلتون باکو از 3 نوامبر 2011 از میهمانان تور باکو استقبال می کند.

اتاق خواب هتل هیلتون باکو

امکانات هتل هیلتون باکو

رستوران مختلف و گردان، بار، ماساژ، سونا و جکوزی، سالن تندرستی، سرویس شاتل، روم سرویس 24 ساعته، وای فای رایگان، لابی، استخر سرپوشیده، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن اسپا، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاه، هتل با صبحانه و...

 

کافی شاپ هتل هیلتون باکو

رستوران هتل هیلتون باکو

سالن برگزاری مجالس هتل هیلتون باکو

سالن کنفرانس هتل هیلتون باکو

استخر هتل هیلتون باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 
هتل کروان باکو 

هتل کروان باکو 5 ستاره در جولای سال 2009  در خیابان عباس اف با نمایی زیبا افتتاح شد. نما هتل کروان برگرفته از 17 قرن از خانه های اصلی این شهر است.از هتل کروان باکو تنها دو دقیقه تا مرکز شهر باکو، 1 کیلومتر تا بزرگراه M3 و تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 25 دقیقه فاصله دارد. از هتل به شهر باکو بازار قدیمی، کافه مدرن، بوتیک هوشمند، کافه ها شراب، مغازه های سنتی قدیمی دسترسی راحتی دارد. این هتل زیبا دارای اتاق های به سبک معاصر، بوتیک سبک، وای فای رایگان و برنده جایزه بهترین رستوران می باشد. هتل کروان باکو از 117 اتاق دوبل، تویین، استاندارد تشکیل شده است و طراحی های اتاق ها به سبک معاصر و مدرن و بصورت جداگانه توسط طراحان چلسی برنده جایزه بهترین سبک می باشد و دارای خدماتی نظیر تلبویزیون صفحه تخت، بالش، تشک لوکس، روشنایی ایتالیایی، حمام تحت گرمایش، کف پوش و لوازم بهداشتی فرانسوی می باشد. رستوران هتل کروان باکو برنده جایزه آشپزی با بهترین و تازه ترین محصولات فصلی شده است. رستوران ویستا در طبقه بالا هتل پانورمای زیبای از شهر باکو و دریای خزر دارد و شما با تماشای طبیعت زیبا می توانید غذاهای خوشمزه بین المللی و آذربایجانی را برای گردشگران تور باکو سرو کنید و همچنین می توانید در تراس ساحلی هتل ناهار و شام میل کنید.پرسنل هتل کروان به زبان شما گردشگران تور باکو صحبت می کنند. هتل کروان باکو از 3 ژون 2009 از گردشگران تور باکو استقبال می کنند.

اتاق خواب هتل کروان باکو

امکانات هتل کروان باکو

رستوران، بار، خدمات 24 ساعته، خدمات صبحانه، لابی، روم سرویس، وای فای رایگان، صندوق امانت، آسانسور، پارکینگ، سالن زیبایی، سالن تلویزیون، سالن کنفرانس و...

بار هتل کروان باکو

رستوران هتل کروان باکو 

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل اکسل سیور باکو 

هتا اکسل سیور باکو یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره باکو است.از این هتل لوکس با ماشین تنها 15 دقیقه تا فرودگاه باکو فاصله دارد.یکی تز ویژگی های منحصر به فرد این هتل اتاق ها در انواع سبک های مدرن و کلاسیک و دارای یک استخر بزرگ و آبگرم عالی طراحی شده است.هتل دارای یک مرکز اسپا در داخل و بیرون هتل و دیوار لابی هتل از جنس سنگ مرمر است.این هتل لوکس دارای اتاق های استاندارد، لوکس، توئین و سوئیت نیز می باشد در تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، مبلی با کیفیت بالا، انواع نوشیدنی های گرم از مسافران تور باکو استقبال می کنند.برخی از اتاق ها دارای ویژگی های آبگرم و تلویزیون صفحه تخت نیز می باشند.میهمانان تور باکو  می توانند برای صرف صبحاه به بوفه هتل و نهار و شام با انواع غذاهای بین المللی در رستوران این هتل لوکس میل کنند.در رستوران این هتل کوشک ماهی و استیک نیز سرو می شود و همچنین می توانید شیرینی های خوش طعم با انواع نوشیدنی ها را در کافه این هتل میل کنید ونهایت لذت را ببرید.شما مسافران می توانید کوکتل همراه با تنقلات خوشمزه و طیف وسیعی از سیگار برگ را در بار اتلیر این هتل نیز لذت ببرید.از این هتل زیبا تا ایستگاه قطار 3.2 کیلومتر، نقاط دیدنی مانند چشمه و کاخ ریاست جمهوری 4.8 کیلومتر فاصله دارد.پرسنل به زبان شما مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل اکسل سیور باکو از 12 آوریل 2011 از مسافران تور باکو استقبال می کنند.

 

امکانات هتل اکسل سیور باکو

مرکز اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، کافی شاپ، بار، زمین تنیس در فضای باز، سونا و جکوزی، ماساژ، آبگرم، استخر سرباز و سرپ.شیده، اسکواش،لابی، اتاق vip، ترانسفر، صندوق امانات و خدمات پذیرش 24 ساعته در دسترس هستند.

اتاق خواب هتل اکسل سیور باکو

لابی هتل اکسل سیور باکو

رستوران هتل اکسل سیور باکو

سالن کنفرانس هتل اکسل سیور باکو

استخر هتل اکسل سیور باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

هتل پارک این بای رادیسون باکو 

هتل پارک این بای رادیسون باکو 5 ستاره یکی از انتخاب های مناسب ما در باکو است.از هتل دیدگاه زیبای به دریای خزر، بندرگاه و شهر قدیمی باکو دارد. مسافران تور باکو می توانند با یک پیاده روی 10 دقیقه ای مناظری مانند میدان چشمه و کاخ علی اف حیدر را بازدید کنند. این هتل زیبا یک مرکز تناسب اندام، یک رستوران با موسیقی زنده و اتاق های زیبایی با تلویزیون صفحه تخت به همراه وای فای رایگان در اختیار مسافران تور باکو قرار می دهد. اینترنت رایگان در سراسر هتل در دسترس است.هتل پارک این بای رادیسون از 248 اتاق استاندارد، دبل و سوئیت جونیور با طراحی و رنگ آمیزی زیبا ینا شده است. در تمامی اتاق ها خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، بالکن، حمامی لوکس و روم سرویس در اختیار مسافران تور باکو قرار دارده اند تا در این اتاق ها احساس راحتی و آرامش کنند.اتاق های بزرگ با تهویه مطبوع است. در رستوران لوکس این هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور باکو ارائه می دهند.مسافران تور باکو می توانند نوشیدنی های خود را در ساحل زیبا این هتل به همرا موسیقی زنده میل کنند. پرسنل هتل به زبان مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل پارک این بای رادیسون باکو از 26 آگوست 2011 از مسافران تور باکو پذیرایی می کند.

اتاق خواب هتل پارک این بای رادیسون باکو 

امکانات هتل پارک این بای رادیسون باکو

پارکینگ، رستوران، اتاق جلسه جمهوری آذربایجان باکو، نوشیدنی گرم، مینی بار، لوازم آرایش لوکس در حمام مدرن ارائه شده است.صبحانه در بوفه، کلوپ شبانه و...

لابی هتل پارک این بای رادیسون باکو 

رستوران هتل پارک این بای رادیسون باکو 

سالن برگزاری مجالس هتل پارک این بای رادیسون باکو 

سالن جلسه هتل پارک این بای رادیسون باکو 

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور باکو تابستان 96 

تور باکو پاییز 96 

تور باکو مهر 96

تور باکو نوروز 97

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره باکو,هتل های باکو,هتل های مجلل باکو ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل فور سیزنز باکو  

 

 

هتل فورسیزنز باکو مشرف به منطقه دریای خزر و در منطقه قدیمی شهر باکو قرار دارد و نزدیک به کاخ شروان شاهان است. هتل فورسیزنز باکو رتبه اول در میان هتل های رمانتیک و مجلل دارد.از مرکز خرید پارک بلوار تنها 2 دقیقه، بندر باکو 6 دقیقه و موزه هنر آذربایجان 5 دقیقه با هتل فور سیزنز باکو فاصله دارد. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف نیز ۳۰ کیلومتر با هتل فاصله داشته و سرویس شاتل در صورت درخواست ارائه می گردد.این هتل از 171 اتاق تشکیل شده است که شامل  دلوکس دبل، دلوکس کینگ، اداری، سوئیت پرمیر، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه می باشند. اتاقها دارای تهویه مطبوع است و هر اتاق بزرگ و روشن است . تمامی اتاق ها دارای طرحی و چیدمان شیک و مدرن است.تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی با پانل های سنگ مرمر و دوش نصب شده است. مسافران تور باکو در این اتاق ها احساس آرامش می کنند. هتل فور سیزنز باکو از 11 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور باکو است.

امکانات هتل فور سیزنز باکو

این هتل 5 ستاره دارای یک رستوران و سالن، بار، استخر سرپوشیده، تراس، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، مرکز خرید است. در رستوران غذاهای ایتالیایی و دریایی خدمت کرده است. شما گردشگران عزیز می توانید نوشیدنی آرامش بخش را می توان در سالن پیازا را لذت ببرید. طیف وسیعی از درمان های زیبایی در مرکز هتل که ارایه گردیده از آنها میتوان به حمام ترکی، سونا و ماساژ اشاره کرد. میهمانان تور باکو همچنین می توانند در استخر هتل مشغول به شنا شده و در مرکز تناسب اندام تمرین کنند.

استخر هتل فور سیزنز باکو

سالن جلسه هتل فور سیزنز باکو



 رستوران هتل فور سیزنز باکو

هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو 

هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو 5 ستاره در قلب شهر باکو در میدان آزادی و نزدیک به مراکز خرید، سرگرمی و کسب و کار واقع شده است.مناطق اصلی باکو همه در یک پیاده روی 5 دقیقه از هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو فاصله دارند.این هتل لوکس دارای 237 اتاق مدرن که در تمامی اتاق های بزرگ دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت، آی پاد، میز کار لپ تاپ و گاوصندوق است.میهمان تور باکو می توانند از  حمام، دوش، تنپوش و دمپایی در حمام های لوکس این هتل استفاده کنند.در رستوران هتل می توانید از وای فای رایگان استفاده کنید.در تمام طول روز کافه هتل بزای صرف صبحانه، نهار و شام باز است.طیف وسیعی از صبحانه و غذاهای کبابی در این رستوران سرو می شود.رستوران اورور نرو انواع غذاهای ایتالیایی و انواع نوشیدنی و تنقلات عالی را سرو می کند و میهمانان تور باکو می توانند از میل کردن آن لذت ببرند و یا می توانید در بار هتل از نوشیدنی لذت ببرید. فاصله هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو تا ایستگاه مرکزی باکو به صورت ۱۰ دقیقه  پیاده روی و تا فرودگاه بین‌المللی باکو با خودرو ۳۰ فاصله است.از هتل با پیاده روی 5 دقیقه ای به مراکز تفریحی، تجاری و اداری فاصله دارد.این هتل از تاریخ 11 نوامبر 2011 آماده استقبال از میهمانان تور باکو است.

لابی هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

اتاق هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو


امکانات هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

استخر سرپوشیده با دیدگاه پانورما از دریای خزر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی 24 ساعته، رستوران، رستوران آل آکارت، بار، صرافی، خشکشویی،مراکز خرید، سالن نشست و... در اختیار مسافران تور باکو قرار می دهد.

بار هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

اتاق نشست هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

رستوران هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

استخر هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

سالن بدنسازی هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

هتل کمپینسکی بدمدار باکو 

هتل کمپینسکی بدمدار باکو 5 ستاره در یکی از مناطق باکو بنام بدمدار واقع شده است که تنها ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر باکو فاصله دارد.هتل کمپینسکی بدمدار مناسب برای دانشگاه دولتی باکو و سالن فیلارمونیک دولت آذربایجان است.این هتل در ساحل جنوبی شبه جزیره آبشرون واقع شده است.این هتل 5 ستاره لوکس در نزدیکی کاخ شیروان شاهان و پارک صابر قرار دارد. هتل کمپینسکی امتیاز بالای 4.5 را از سایت تریپ‌ادوایزر کسب کرده و همچنین رتبه‌ سوم را در بین هتل‌های مجلل و دارای مجموعه‌ی آب گرم باکو کسب کرده و چهارمین هتل تجاری باکو شناخته شده است.این هتل از 280 اتاق تشکیل شده است که اتاق های آن بسیار زیبا و دارای چیدمان و طراحی مدرن است.تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، حمام اختصاصی، لوازم آرایش و... در اختیار شما مسافران تور باکو قرار می دهد.

رستوران  بدمدار در طبقه اصلی این هتل واقع شده است و انواع غذاهای آذری معمولی و بین المللی سرو می کنند.رستوران طلایی این هتل در نزدیکی ساختمان اصلی این هتل قرار دارد.انواع نوشیدنی های گرم و سرد برای مسافران تور باکو سرو می کنند.

امکانات هتل کمپینسکی بدمدار باکو

رستوران، استخر سرپوشیده و سرباز، آبگرم، دسترسی به اینترنت بی سیم، اتاق بازی، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، 6 اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، انواع ماساژ های درمانی و...

لابی هتل کمپینسکی بدمدار باکو

اتاق خواب هتل کمپینسکی بدمدار باکو

رستوران هتل کمپینسکی بدمدار باکو

استخر هتل کمپینسکی بدمدار باکو

 

هتل فیرمنت باکو    

هتل فیرمنت باکو 5 ستاره در مجتمع برج شعله واقع شده است، تنها 3 دقیقه پیاده روی تا کوچه شهدای معروف فاصله دارد. هتل فیرمنت باکو ویژگی بارز آن دیدگاه های زیبا از شهر باکو یا دریای خزر است.منطقه قدیمی شهر باکو با قرن 15 ام شروان شاهان پیاده روی کوتاهی تا هتل فیرمنت، برج شعله و خاکریزی دریای خزر 15 دقیقه فاصله است.از این هتل لوکس تا فرودگاه 40 دقیقه، تا سفارت 15 دقیقه و تا مرکز شهر 10 دقیقه فاصله دارد. هتل فیرمت  بصورت شعله ای آتش بنا شده است که نماد کشور آذربایجان است. اتاق های لوکس هتل فیرمنت باکو شامل دکور معاصر و شیک است. اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت یک میز کار بزرگ، مینی بار، حمام سنگ مرمر با یک دیوار شیشه ای، پنجره های پانوراما نیز در تمام اتاق ها نصب شده است و از بالکن شما می توانید از یک طرف منظره شهر و از طرف دیگر دریا را مشاهده کنید.دارای اتاق های خاص در طبقه 19 است که خدمات منحصر به فرد با نوشابه و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را در طول روز ارائه می کند.انواع غنی از غذاهای در رستوران برج فیرمنت سرو می شود و همچنین انواع غذاهای مدیترانه ای را ارائه می دهد.از میل کردن انواع کوکتل اصلی و سنتی در سالن لذت ببرید. هتل فیرمنت باکو تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور باکو در نظر گرفته است. هتل فیرمنت باکو از 5 ژون 2013 آماده استقبال از گردشگران تور باکو است.

اتاق خواب هتل فیرمنت باکو

امکانات هتل فیرمنت باکو

سینما، پارک، مرکز اسپا، ماساژ، سالن بدنسازی، ماساژ، حمام، سونا و جکوزی، استخر، تالار کنفرانس، سالن زیبایی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، رستوران اروپایی و محلی، روم سرویس، سالن بیلیارد، قایق سواری، کافی شاپ و...

لابی هتل فیرنت باکو

رستوران هتل فیرنت باکو

حمام هتل فیرمنت باکو

استخر هتل فیرمنت باکو

هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو  

هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو 5 ستاره در شهر باکو آذربایجان قرار دارد.این هتل لوکس تا ساحل دریای خرد 5 دقیقه پیاده روی دارد.از هتل بلوار تا بازار بندر باکو 4 کیلومتر، تا ایستگاه قطار 1 کیلومتر،تا فرودگاه بین المللی حیدر اف 23 کیلومتر فاصله دارد.تاکسی سرویس در هتل وجود دارد.پرسنل هتل به زبان شما مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو از 818 اتاق لوکس و مدرن تشکیل شده که دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.اتاق ها با با تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای است. حمام زیبای این هتل سشوار وجود دارد.برخی از اتاق های هتل مینی بار، دمپایی، حوله و دستگاه قهوه اسپرسو ارائه می کنند. مسافران تور باکو می توانند در رستوران خود هتل غذا میل کنند و در صورت تمایل امکان استفاده از خدمات سوریس دهی صبحانه به اتاق وجود دارد.در این هتل مدرن می توانند انواع قهوه را میل کنید. هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو از 27 می 2015 از مسافران تور باکو استقبال می کند.

اتاق خواب هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

امکانات هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

رستوران، بار، دربان، سالن زیبایی، خدمات بلیط، تاکسی، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، تبادل ارز، سرویس اتو زدن، ماساژ، آبگرم، مرکز تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا وجکوزی، ترانسفر، مرکز خرید، اتاق سیگار و...

لابی هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

رستوران هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

سالن برگزاری مجالس هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

سالن بدنسازی هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

استخر هتل بلوار اتوگراف کالکشن باکو

 

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مرتبط:

تور باکو تابستان 96 

تور باکو پاییز 96 

تور باکو مهر 96

تور باکو نوروز 97

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره باکو , بهترین هتل های باکو , لوکس ترین هتل باکو, مجلل ترین هتل باکو ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آپارتمان فاخر مشهد

Mashhad-Fakher-Hotel3.jpg

هتل آپارتمان فاخر در شمار هتل های 2 ستاره است و در خیابان 15 خرداد مشهد قرار دارد.میهمانان تور مشهد می توانند با یک پیاده روی کوتاهی تا حرم امام رضا فاصله دارد.مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به ایستگاه مترو و سرویس به همراه دارد.هتل فاخر دارای اتاق های 2 /3 تخته با صبحانه و واحدهای آپارتمان 2 /3 تخته نیز می باشد.تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر آشپزخانه، تخت، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، چای ساز در اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهند.دارای رستورانیبا انواع غذاهای ایرانی است. این هتل زیبا دارای امکاناتی همچون سالن کنفرانس، سالن همایش، آسانسور، اینترنت، مینی بار، رستوران، لاندری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، آشپزخانه، روم سرویس، کافی شاپ، گارکینگ و تلویزیون در لابی در اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهد.

Mashhad-Fakher-Hotel.jpg

Mashhad-Fakher-Hotel1.jpg

 

 

هتل آپارتمان بشری مشهد

Mashhad-Boshra-Hotel2.jpg

هتل آپارتمان بشری در شمار هتل های 2 ستاره مشهد قرار داردو این هتل زیبا در روبه روی باب الجواد است.این هتل زیبا از اتاق های 2/3/4 تخته، سوئیت های زیبا تشکیل شده و دارای رنگ آمیزی های زیبا و گرم می باشد. تمامی اتاق ها دارای امکاماتیهمچون تخت، تهویه مطبوع، تلویزیون، آشپزخانه، حمامی زیبا، سرویس بهداشتی، چای ساز، سشوار و... دراختیار زائرانتور مشهد قرار می دهد.اتاق های که vip هستند مجهز به سونا می باشند.هتل بشری دارای دو رستوران رضوی و مروارید که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود به مسافران تور مشهد ارائه می دهد.این هتل زیبا در خیابان خسروی نو، بورس طلا و جواهر، نقره جات، پارچه، آینه و شمعدان می باشد.این هتل زیبا دارای امکاناتی نظیر آسانسور، لابی، لاندری، صندوق امانات، کافی شاپ و اینترنت می باشد و این هتل جز بهترین هتل های 2 ستاره میباشد.زائران تور مشهد که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند این هتل گزینه مناسبی است.

Mashhad-Boshra-Hotel1.jpg

 

 

هتل مرمر مشهد

Hotel-Marmar-Mashhad4.jpg

هتل مرمر مشهد در شمار هتل های 2 ستاره مشهد قرار دارد.هتل مرمر در سال 1393 در 10 طبقه با فاصله 7 دقیقه ای با حرم امام رضا(ع) فاصله دارد.هتل مرمر دارای اتاق های مدرن و بسیار تمیز است که اتاق های این هتل 2/3/4 تخته فولبرد می باشد. در تمامی اتاق ها خدماتی نظیر تلویزیون، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، مبله با رنگ آمیزی گرم در اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهند.هتل مرمر مشهد دارای امکاناتی رفاهی نظیر رستوران ( 2 رستوران با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و عربی برای مسافران تور مشهد سرو می کنند)، کافی شاپ، پارکینگ، چایخانه سنتی، آسانسور، صبحانه رایگان، تاکسی سرویس، لاندری، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت، لابی، صندوق امانات و خدمات ویژه برای معلولین به زائران تور مشهد ارائه می دهند. از هتل مرمر تا بازار رضا و بازار 17 شهریور مسافت کوتاهی وجود دارد.مسافران تور مشهد که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند هتل مرمر گزینه مناسبی است.

Hotel-Marmar-Mashhad.jpg

Hotel-Marmar-Mashhad1.jpg

 

 

هتل میامی مشهد

Mashhad-Mayamey-04.jpg

هتل میامی مشهد در شمار هتل های 3 ستاره در خیابان امام رضا مشهد قرار دارد.از هتل تا حرم امام رضا 15 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای اتاق های 2/3/4 تخته و بسیار تمیز می باشد.اتاق های این هتل دارای تلویزیون، حمام، آشپزخانه، تهویه مطبوع، یخچال، سرویس بهداشتی می باشد.هتل میامی دسترسی آسانی به BRT دارد.هتل میامی دارای خدماتی نظیر نمازخانه، پارکینگ، آسانسور، رستوران، لاندری، کافی شاپ، لابی، تاکسی سرویس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، جکوزی، اعلام حریق، اینترنت، صندوق امانات و روم سرویس می باشد. مسافرانی تور مشهد که به دنبالی هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.

Mashhad-Mayamey-Hotel2.jpg

Mashhad-Mayamey-Hotel1.jpg

Mashhad-Mayamey-Hotel.jpg

 

هتل ادریس مشهد

Mashhad-Edris-Hotel.jpg

هتل ادریس مشهد در شمار هتل های 2 ستاره مشهد قرار دارد.این هتل نزدیکترین هتل به حرم امام رضا(ع) است و سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند.هتل ادریس از 71 سوئیت 2/3 تخته تشکیل شده است که در تمامی سوئیت ها خدماتی نظیر آشپزخانه، مبله، تخت، تهویه مطبوع، یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون می باشد.در رستوران هتل دارای 3 سالن مجزا است که انواع غذاها را برای شما مسافران تور مشهد سرو می کنند.هتل ادریس دارای کادری مجرب است که به نیازهای مسافران رسیدگی می کنند.هتل ادریس دارای امکاناتی همچون نمازخانه، لابی، رستوران، پارکینگ، صندوق امانات، آسانسور و اعلام حریق می باشد. مسافران تور مشهد که به دنبال هتلی ارزان هستند هتل ادریس مشهد گزینه مناسبی است.

Mashhad-Edris-Hotel1.jpg

Mashhad-Edris-Hotel2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد پاییز 96 

تور مشهد مهر 96

تور مشهد آبان 96

تور مشهد آذر 96 

 

تور مشهد نوروز 97 

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...

 

 

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg

 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.برای رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس بگیرید.

_قصرطلایی1.jpg

_قصرطلایی2.jpg

امکانات هتل قصر طلایی مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

_قصرطلایی3.jpg

_قصرطلایی4.jpg

 

هتل بین المللی قصر مشهد یکی ازهتل های 5 ستاره مشهد با فاصله ی نزدیک به حرم مطهر حضرت رضا (ع ) مشهد در زیباترین خیابان شهر و نزدیک به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. این هتل دارای تمامی امکانات  تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، شهربازي كودكان، اينترنت وايرلس، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته، و همچنین امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد از قبیل: رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... برای میهمانان  محترم تور مشهد می باشد.هزينه اقامت كودكان زير 2 سال رايگان و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بهاست و هم چنین اقامت بالاي 5 شب  شامل يك شب اقامت رايگان در هتل بین المللی قصر مشهد مي باشد. 

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان

 هتل 4 ستاره توفنکیان هیستوریک ایروان جزو هتل های خوب ارمنستان می باشد که در 500 متری میدان جمهوری قرار دارد در نزدیکی این هتل موزه ها، کافه ها و رستوران های متنوعی برای مسافران تور ارمنستان وجود دارند. این هتل دارای 82 اتاق کاملا مجهز است که اتاق ها با وسایل و صنایع دستی زیبای ارمنستان طراحی شده اند و رستوران زیبای این هتل دارای نواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و بین المللی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل با چوب و سنگ و اشیای فلزی طراحی شده است. فاصله این هتل تا موزه تاریخی ملی 5 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی ایروان 12 کیلومتر است. 

امکانات هتل توفنکیان هیستوریک ایروان ارمنستان:

استخر سرباز، تراس، بالکن، اتاق جلسه، رستوران، بار، ماساژ، ماهواره، تلویریون، حمام، مینی بار، فکس، کپی، فزوشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی و ...برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان می باشد که در دوري از شهر در مکان و محیط کاملا راحت و ساکت اقامتي دلنشين قرار گرفته است. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و زیبا با امکانات خوب در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان دارای مکانی ورزشی مانند سالن بیلیارد که برای مسافران تور ارمنستاندرست کردنند تا اوقات فراغت خود را بگذرانند.

امکانات هتل رویال پالاس ایروان ارمنستان:

رستوران با غذاهای متفاوت و خوشمزه، مركز تجاري،‌ مركز آبگرم و سلامت،‌اينترنت رايگان, سالن بیلیار و .... که در اختیار مسافرانتور ارمنستان می باشد.

 

هتل هیلتون ارمنستان

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ارمنستان هتل هیلتون است که در ایروان پایتخت ارمنستان است. هتل هیلتون ارمنستاندارای 176 اتاق تمیز با امکانات عالی و خوب از جمله تلویزیون های LCD با سایز 32 اینچ،میزکار،مینی بار و یک بالکن زیبا با چشم اندازی فوق العاده رو به شهر که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.از امکانات این هتل می توان گفت بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا که برای  مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای ایتالیایی همراه با نوشیدنی های عالی می باشد. هتل هیلتون ارمنستان تا میدان جمهوری 10 دقیقه بصورت پیاده و تا کارخانه شراب و کنیاک سازی آرارات فقط 15 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور ارمنستان به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل هیلتون ارمنستان:

استخر, مرکز فیتنس, کارکنان چند زبانه, سالن بدن سازی برای تور ارمنستان, اجاره اتومبیل, بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

 

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

تور ارمنستان پاییز 96 

تور ارمنستان مهر 96  

تور ارمنستان آبان 96    

تور ارمنستان آذر 96 

تور ارمنستان نوروز 97  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاتار ایروان ارمنستان

Latar-Hotel-Complex-Armenia.jpg

هتل لاتار ایروان ارمنستان مجلل ترین هتل 5 ستاره در منطقه سیلیکیان ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل لوکس در سال 2006 با معماری منحصر به فرد بنا شده است.

هتل لاتار در 10 کیلومتری مرکز شهر ایروان واقع شده است و تا فرودگاه بین المللی 10 کیلومتر فاصله دارد و انتقال رایکان مسافران تور ارمنستان به فرودگاه فراهم می کنند.هتل لاتار لوکس از 19 اتاق مدرن تشکیل شده است.اتاق ها زیبا  همچون اتاق مطبوع، با ارائه فضای داخلی با رنگ های گرم و سبک کلاسیک است. هر اتاق شامل یک تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان برای مسافران تور ارمنستان می باشند.هتل لاتار ایروان ارمنستان از 27 مارس 2013 از مسافرانتور ارمنستان استقبال می کنند.

Latar-Hotel-Complex-Armenia1.jpg

امکانات هتل لاتار ایروان ارمنستان:

 در رستوران این هتل غذاهای ارمنی و اروپایی و همچنین انواع نان های خوشمزه سنتی ارمنستان نیز در این رستوران سرو می شود. امکانات کباب در سایت هتل وجود دارد. مسافران تور ارمنستان می توانند با این هتل سفر خوشی داشته باشند.

وای فای رایگان، سونا، استخر بزرگ سر باز، باشگاه، خدمات ماساژ، حمام بخار، ترانسفر رایگان فرودگاهی، پینگ پونگ، بیلیارد، زمین بازی، روم سرویس، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، امکانات اتاق وی آی پی، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، اتاق جلسه، نگهداری از کودکان، لاندری، غذاهای رژیمی مخصوص مسافران تور ارمنستان، بار، رستوران و...

 

Latar-Hotel-Complex-Armenia4.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia3.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia5.jpg

Latar-Hotel-Complex-Armenia6.jpg

 Latar-Hotel-Complex-Armenia2.jpg

 

هتل نشنال ایروان ارمنستان

Hotel-National-Armenia2.jpg

هتل نشنال ایروان ارمنستان در شمار هتل های لوکس 5 ستاره ایروان ارمنستان قرار دارد.این هتل لوکس در نزدیکی میدان جمهوری، موزه ملی و چشمه پارک، هتل ملی در مرکز ایروان قرار دارد.فاصله هتل تا پارک فونتن 5 دقیقه است. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه، تا ایستگاه اتوبوس 20 متر و تا فرودگاه بین المللی ایروان زوارتنوتس 20 دقیقه فاصله دارد.مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به فرودگاه بروند.هتل نشنال ایروان ارمنستان از 15 فوریه 2013 آماده استقبال از مسافران تور ارمنستان است.

امکانات اتاق ها

هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند کتیبه، با پنجره های بزرگ با پرده لوکس، شومینه و کاشی کاری های رنگارنگ می باشد. هتل نشنال دارای اتاق ها بزرگ، استودیو و سوئیت در رنگ های جذاب تزئین شده است.

Hotel-National-Armenia.jpg

Hotel-National-Armenia1.jpg

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. 

Hotel-National-Armenia5.jpg

Hotel-National-Armenia3.jpg

Hotel-National-Armenia4.jpg

Hotel-National-Armenia6.jpg

 

 

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan5.jpg

هتل ماریوت ایروان ارمنستان یکی از بزرگترین هتل های زنجیره ای 5 ستاره ایروان ارمنستان است.این هتل مدرن در قلب این شهر میدان جمهوری قرار دارد.معماری کلاسیک و طراحی آن بسیار مدرن و جذاب است منظره زیبای اتاق های این هتل یا به میدان جمهوری و یا به کوه آرارات مشرف است. ساختمان هتل ماریوت یکی از ساختمان های تشکیل دهنده میدان جمهوری است و موقعیت آن این هتل را از دیگر هتل ها متمایز می کند.نام این هتل چندین سال پس از فروپاشی شوروی سابق از "آرمنیا" به "ماریوت" تغییر کرد در زمان شوروی سابق تنها هتل 5 ستاره ایروان به حساب می آمد.با رفتن به این هتل مسافران تور ارمنستان می توانند سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.هتل ماریوت دارای 5 رستوران و کافه است که در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی، ایتالیایی و بین المللی سرو می شودواز این هتل لوکس تا مسجد آبی تنها 500 متر فاصله دارد.هتل ماریوت 226 اتاق و سوئیت زیبا و بسیار شیک تشکیل شده و درتمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام لوکس، بالکن اختصاصی رو به مناظر کوه آرارت دارد.

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan1.jpg

امکانات هتل ماریوت ایروان ارمنستان:

5 رستوران و کافه،سرویس 24 ساعته اتاق ها، اینترنت وایرلس در فضاهای عمومی هتل، اینترنت با سرعت بالا در تمامی اتاق ها, تلویزیون کابلی و ماهواره، سولاریوم، مرکز زیبایی، میزکار، پارکینگ رایگان، مینی بار، خشکشویی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan3.jpg 

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan2.jpg

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan.jpg

Armenia-Marriott-Hotel-Yerevan4.jpg

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

Grand-Hotel-Yerevan.jpg

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان 5 ستاره در منطقه ایروان ارمنستان قرار دارد. هتل گلدن تیولیپ یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان  در خيابان آبوویان است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد.از هتل تا فرودگاه زوارتنوتس 10 کیلومتر فاصله دارد. این هتل تنها 200 متر از گالری هنر ملی و 500 متر از تئاتر اپرا فاصله دارد.این هتل  مدرن دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، چای/ قهوه ساز و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان میتوانند در 24 ساعت دولچه ویتا نوار و چای اتاق، واقع در هنرستان زیبا را شل کنید و مسافران می توانند در زمستان از باغ ملک این هتل لذت ببرند.هتل گلدن تیولیپ ارمنستان از 17 اگوست 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

Grand-Hotel-Yerevan1.jpg

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت , سونا و جکوزی، سولاریوم، مرکز زیبایی، رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

Grand-Hotel-Yerevan7.jpg

Grand-Hotel-Yerevan3.jpg

Grand-Hotel-Yerevan6.jpg

Grand-Hotel-Yerevan4.jpg

Grand-Hotel-Yerevan2.jpg

Grand-Hotel-Yerevan5.jpg

 

 

 

 

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

Caucasus-Hotel-Armenia5.jpg

هتل قفقاز ایروان ارمنستان در شمار هتل های 5 ستاره لوکس ایروان ارمنستان قرار دارد.یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل هایارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق دلوکس، استاندارد و سوئیت رویال لوکس با طراحی مدرن است و امکانات عالی نظیر بار، ال سی دی، خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. از هتل تا مرکز ایروان تنها 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. سالن کنفرانس این هتل گنجایش ظرفیت 600 نفر را دارد.شاتل در رستوران نیز می باشدو پرسنل هتل قفقاز به زبان شما مسافران ارمنستان صحبت می کنند. هتل قفقاز از 16 جولای 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین، استخر روباز، امکانات ورزشی، سایت کامپیوتر، ماساژ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران برای مسافران تور ارمنستان، کافی شاپ، بار، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

Caucasus-Hotel-Armenia1.jpg

 Caucasus-Hotel-Armenia2.jpg

Caucasus-Hotel-Armenia4.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

تور ارمنستان پاییز 96 

تور ارمنستان مهر 96  

تور ارمنستان آبان 96    

تور ارمنستان آذر 96 

تور ارمنستان نوروز 97  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بالن سواری دبی

بالن سواری دبی یکی از تفریحات شهر دبی است که شما می توانید به دور از زرق و برق در ارتفاعات زیاد لحظات شادی را داشته باشید.شما می توانید با استفاده از بالن زمین های سرسبز، غزال های آفریقایی، آهوان، شترها و طلوع آفتاب را مشاهده کنید.بالن سوارری در فاصله سی دقیقه ای از برج خلیفه فاصله دارد.شما گردشگران تور دبی مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است، هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. مسافران تور دبی می توانند خاطرات خوبی را در ذهن خود حک کنند.

Balonsavari-Dubai.jpg

دبی مارینا

دبی مارینا به معنای تفرجگاه ساحلی در قلب شهر دبی در خیابان جمیرا نیز واقع شده است. دبی مارینا دارای صدهزار ساکن است. دبی مارینا یکی از مهمترین شهرهای دبی است.دبی مارینا دارای یک آب راه به طول 4 کیلومتر است و دارای امکاناتی شامل قایقرانی، ساحل زیبا، رستوران ها، کافه در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.این شهر دارای 200 برج مرتفع و آسمان خراش نیز می باشد که ظرفیت 120000 نفر را دارد.در دبی مارینا یک مرکز خرید بزرگ به نام دبی مارینا مال است. دبی مارینا در امارات گشترش سافته و توسط شرکت HOK کانادایی طراحی شده است. دبی مارینا در 2013 درهای خود را بر روی مسجد ال رحیم باز کرده است.مسافران تور دبی می توانند در این تفرجگاه لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

پارک آبی ام القوین دبی

پارک آبی ام القوین دبی در منطقه ام القوین بیرون شهر دبی قرار دارد.این پارک آبی یکی از بزرگترین پارک های آبی دبی است.این پارک به مسافران پلاژ اجاره می دهد.ورودی این پارک برای بزرگسالان 40 درهم و برای کودکان 20 درهم است.مسافرانتور دبی می توانند در این پارک آبی نهایت لذت را ببرند و خاطره خوبی را در ذهن خود حک کنند.

 

 

دلفیناریوم دبی

dolphinarium-dubai.jpg

دلفیناریوم دبی در زمینی به مساحت 5000 مترمربع در سال 2008 با ظرفیت 1250 نفر بنا شده است.دلفین ها در مکانی به وسعت 600 مترمکعب آب دریا در استخر بزرگی قرار گرفته اند.این مکان دارای یکی استخر پزشکی جداگانه است. دلفیناریوم دبی اولین پارک دلفین در خاورمیانه است که دارای تهویه هوای داخلی است.گردشگران تور دبی می توانند اینم دلفین ها را از طریق برنامه زنده آنها را ببینند. دلفیناریوم دبی در نزدیکی نهر دبی در منطقه بردبی در نزدیکی پارک کودکان قرار دارد.این مجموعه دارای امکاناتی همچون فعالیت‌ های کودکان، تولد برای بچه ها، گردش علمی، فضای مخصوص کودکان، کلاس رقص عربی، رستوران ، سینما 3 بعدی و... فرلاهم کرده است. در کنار این خدمات دارای فعالیت های تابستانی نظیر کمپ تابستانی کودکان برگزار می شود. پارک دلفیناریوم دبی در مارس سال 2012 به 1 میلیون بازدید کننده خوشامد گفتند.مسافران تور دبی علاقمند به فعالیت های تفریحی گردشی می توانند خاطرات به یادماندنی در ذهن خود حک کنند.

خانه شیخ سعید دبی

home-shaikhsaeed-dubai.jpg

خانه شیخ سعید دبی اقامتگاه شیخ سعید ال مکتوم بوده است این خانه در سال 1896 در منطقه الشندقیه در بالای منطقه خور بنا شده است. خالنه شیخ سعید در سال 1985 محل اقامت خاندان حاکم المکتوم بوده استو این خانه وسط منطقه دیره دبی و مشرف به دریای خلیج فارس است.معماری این خانه برگرفته منطقه های کویری و جنوب ایران است. خانه شیخ سعید در قرن 19 ساخته شده است و این خانه مرکز قدرت دبی بوده است و در سال 1986 مورد بازسازی قرار گرفته است. دیوراهای خانه شیخ ار آهک و ساروج و در و پنجرهای های آن چوبی برگرفته از خانه های یزد ساخته شده است.خانه شیخ سعید از 5 قسمت تشکیل شده و یک حیاط بزرگ است که هر قسمت این خانه از اتاق، مهمانخانه و ایوان تشکیل شده است.شما می توانید در این خانه انواع عکس ها، تمبر، سکه های قدیمی و... را بازدید کنید.شیخ ال مکتوم در این خانه شاهد تولد پسرها و نوه های پسری خود بوده است.این خانه در حال تبدیل شده به منطقه تجاری و صنعتی بوده است.مسافران تور دبی علاقمند به مکان های تاریخی می توانند از این مکان بازدید کنند و لحظات خوشی را سپری کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیلتون ریزورت بیچ جمیرا دبی

هتل هیلتون جمیرا دبی در سال 2000 در منطقه جمیرا دبی احداث شده است.این هتل 5 ستاره در شمار هتل های زنجیره ای هیلتون دبی قرار دارد.این هتل در مقابل برج العرب پیمان دارد و 30 کیلومتر الی فرودگاه و 10 دقیقه تا مترو فاصله دارد.هتل جمیرا دارای کناره اختصاصی است.این هتل بصورت شبانه روزی حاضر پذیرایی از شما گردشگران تور دبی می باشد.این هتل متشکل از 389 اتاق می باشد که شامل اتاق های استاندارد،سوئیت، خانوادگی،اتاق ویژه معلولین و ... می باشد. اتاق های این هتل دارای رنگ آمیزی دلشاد و مطابق با دکوراسیون روز می باشد.هتل هیلتون ریزورت بیچ جمیرا دبی واقع در زیباترین منطقه دبی (The Walk) در سال 2012 برنده بزرگترین سایت نظردهی مسافران TripAdvisor شده است.

امکانات هتل هیلتون ریزورت بیچ جمیرا دبی:

خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ،  ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ،آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ،خدمات تورها ، فکس و کپی  ومرکز تجارت، اینترنت ، تلویزیون ، ماهواره ، رادیو ، ایر کاندیشن ، یخچال ، سشوار و تلفن، استخر ، سونا ، بوتیک ، تسهیلات خدمات مسافرتی ، لابی بزرگ ، ۵ آسانسور ، سالن بدنسازی ، کافی شاپ ، سالن آرایش ، تسهیلات اجاره ماشین ، رستوران  ، پذیرش شبانه روزی ،  اتاقهای پاک و بدون سیگار ، گاوصندوق است.

 جهت خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از نرخ مناسب با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل آئوریس پلازا البرشا دبی

aurisplaza.jpg

 هتل آئوریس پلازا 5 ستاره در مکان البرشا دبی قرار دارد. موقعیت این هتل از نظر مکانی تا مرکز شهر 16 کیلومتر،فرودگاه بین المللی 30 کیلومتر،مرکز اسکی 300 متر، بازار امارات 500 متر،پارک البرشا 2 کیلومتر،برج العرب 5 کیلومتر، ایستگاه مترو 900 متر و ده دقیقه تا پارک ساحلی جمیرا فاصله دارد و سرویس دهی هتل به صورت BB می‌باشد.توریستان تور دبی با انتخاب هتل آئوریس پلازا البرشا دبی سفر به یادماندنی را سپری می کنند.

aurisplaza4.jpg

امکانات اتاق ها:

این هتل لوکس شامل 337 اتاق می باشد که دارای تلویزیون صفحه تخت،صندوق امانات،مینی بار و...است و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و گرم میباشد همچنین دکوراسیون منحصر به فردی دارد.

aurisplaza1.jpg

aurisplaza6.jpg

امکانات هتل آئوریس پلازا البرشا دبی:

رستوران ZURI: این رستوران غذاهای متنوعی از سراسر دنیا سرو می‌کند و رستوران DIDON: به سرو غذاهای عربی و بین المللی می‌پردازد

کافه،استخر سرباز و سرپوشیده،سونا،جکوزی،ماساژ،باشگاه کودکان،سالن زیبایی،گل فروشی،مرکز خرید،سالن سمینار،سالن کنفرانس،سالن اسپا،روم سرویس 24 ساعته و ... در اختیار توریستان تور دبی قرار می دهد.

aurisplaza2.jpg

aurisplaza3.jpg

aurisplaza5.jpg

مسافران تور دبی با اسکان در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حک کنید.

 

هتل نسیما رویال دبی

nasima.jpg

هتل نسیما رویال دبی دز خیابان شیخ زلئد دبی بنا شده است.این هتل 5 ستاره در نزدیکی پارک Park Place است و دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers ونمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهید داشت. این هتل تا  مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز در فاصله 5 کیلومتری هتل نسیما قرار دارد. گردشگران تور دبی با انتخاب این هتل احساس آرامش می کنند.

nasima6.jpg

امکانات اتاق ها:

این هتل لوکس از 471 اتاق تشکیل شده و دکوراسیون اتاق های شیک و مدرن می باشد و دارای رنگ آمیزی آن شاد است.خدماتی نظیر وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... 

nasima5.jpg

nasima3.jpg

 امکانات هتل نسیما رویال دبی:

استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات در در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد و با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپربی می کنند.

nasima1.jpg

nasima2.jpg

nasima4.jpg

nasima7.jpg

nasima8.jpg

جهت خرید تور دبی و  اطلاع از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل قایا گرند دبی

Ghayadubai.jpg

Ghayadubai2.jpg

هتل قایا گرند دبی 5 ستاره در منطقه بین المللی Media Production Zone دبی قرار دارد.این هتل تازه تاسیس شیک و مدرن است و در شمار هتل های ساحلی این منطقه قرار دارد.از هتل تا  مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه،تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه با مشین فاصله دارد.اتوبوس رفت و آمد رایگان به بازار امارات،JBR و مرکز خرید ابن بطوطه به صورت روزانه هماهنگ شده است.این هتل از 765 اتاق مدرن و لوکس تشکیل شده و در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون صفحه تخت،مبله و حمام های بسیار بزرگ و شیک وجود دارد.گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل قایا گرند دبی اقامت داشته باشید. از صرف صبحانه در فضایی شاد و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

Ghayadubai4.jpg

Ghayadubai6.jpg

امکانات هتل قایا گرند دبی:

پنج رستوران و دو رستوران اصلی Red Diamon و Fusion بهترین غذاها را در این رستوران سرو می کنید.

Ghayadubai3.jpg

 زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه، مرکز اسپا ، زمین بازی کودکان،ماساژ، مرکز فیتنس،اینترنت رایگان، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل ، سالن جلسه، اتاق های عایق صدا، گرمایش و... در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهند.

Ghayadubai1.jpg

Ghayadubai5.jpg

تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل قایا گرند دبی را پیشنهاد میکند.

 

هتل کرون پلازا دبی

crunplazadu.jpg

هتل کرون پلازا دبی 5 ستاره لوکس در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد و جزو زیرمجموعه هتل های IHG می‌باشد. هتل کرون پلازا دبی روبه روی مرکز تجارت جهانی دبی و مرکز همایش های بین المللی دبی می باشد .این هتل به جاذبه های گردشگری از جمله تفریگاه امارات، اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی دسترسی دارد.از این هتل لوکس تا مرکز شهر دبی حدود 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 14 کیلومتر فاصله دارد.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه  می کند تا شما گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود سپری کنید.

سرویس دهی این هتل لوکس BB می باشد.

crunplazadu4.jpg

امکانات اتاق ها:

crunplazadu1.jpg

این هتل زیبا از 528 اتاق تشکیل شده است که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های کلاب، اتاق های دلوکس، اتاق های اجرایی، سوئیت اجرایی، جونیور سوئیت، سوئیت پرزیدنت و رویال سوئیت می باشد که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی و... هستند. خدمات خانه داری 24 ساعته داخل اتاقها از جمله صبحانه و نهار در اتاقهای هتل کرون پلازا صورت می گیرد. مسافران تور دبی در اتاق های این هتل احساس آرامش می کنند.

crunplazadu2.jpg

امکانات هتل کرون پلازا دبی:

این هتل شیک 13 رستوران و کافه دارد که در آن انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود.

crunplazadu6.jpg

ماساژ، استخر روباز وسونا ،باشگاه بدنسازی ،اسکواش، رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ، مراکز خرید دبی ،اینترنت بیسیم در لابی هتل ، پارکینگ ، همچنین اینترنت بیسیم در اتاقها و، لابی هتل اشاره کرد.

crunplazadu5.jpg

crunplazadu3.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع در 2 طبقه بنا گردید. این بازار از 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و زمینه فعالیت غرفه‌ها بیشتر پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و مشاور املاک می باشد. در بازار ونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ برای استراحت گردشگران تور کیش وجود دارداین بازار در نزدیکی بازار مریم قرار دارد.

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 متر مربع احداث گردید. این مرکز خرید بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان را شامل می شود که علاوه بر خرید برای استراحت و تفریح گردشگران تور کیش نیز مناسب است همچنین جزء یکی از بزرگترین بازارهای جزیره محسوب می شود.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ می باشد که در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه, مواد غذایی , موبایل و تجهیزات رایانه ای، آژانس املاک و ... فعالیت دارند. قیمت اجناس در این مرکز نسبتا بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال 1377 در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری بنا گردید و شروع به فعالیت نمود. نمای شیشه ای زیبا و فضای با طراوت اطراف آن با توجه به قیمت های مناسب اجناس نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است. یکی از موارد مورد توجه در این مرکز خرید ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است.

اکثر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.  در این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه آن چند رستوران برای پذیرایی از گردشگران تور کیش وجود دارد .

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع بنا شده است.در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش در سال 1380 در زمینی به مساحت 20000 مترمربع بنا شده است. این هتل لوکس به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است. هتل داریوش از 190 اتاق و سوئت لوکس تشکیل شده است.تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون LED، سیستم گرمایشی ، مینی بار،  روم سرویس 24 ساعته و... در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

 

 هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره زیبای کیش می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی، تنوع اتاقها،موقعیت مرکزی در جزیره، برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد. هتل پارمیس کیش از 168 اتاق 2 تخته، 3 تخته، سوئیت، پنت هاوس تشکیل شده است.که تمامی اتاق ها از رنگ های شاد و گرم استفاده شده و دارای چیدمان منحصر به فرد است.تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبله، تهویه مطبوع، بالکن، سرویس بهداشتی و حمام می باشد که مسافران تور کیش در این اتاق ها احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد،  استخر سونا، جکوزى، کافى شاپ، کافى نت،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش.jpg

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد 

 

هتل گامبرون کیش

gamberon.jpg

هتل گامبرون کیش 5 ستاره هتلی لوکس با مساحت 10500 مترمربع در جزیره کیش قرار دارد. این هتل زیبا دارای فضای سبز به همراه آب نمای زیبا دارد. گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری تبدیل شده و مسافران تور کیش می توانند برای اقامت این هتل زیبا را انتخاب کنند. هتل گامبرون در نزدیکی ساحل قرار دارد و به پارک آهوان نزدیک است و مسافران تور کیش از این مکان گردشگری می توانند بازدید کنند.

 امکانات هتل گامبرون کیش:

gamberon1.jpg

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا و جکوزی،خشکشویی، سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، ماساژ، روم سرویس،خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه،زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و... در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد.

 

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مسجد مراد پاشا :  

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . ستون های این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران از این مسجد دیدن می کنند .شما می توانید با همراهی تور آنتالیا از این مسجد دیدن فرمائید.

_مراد_پاشا_آنتالیا.JPG

 

پارک کارالیولو آنتالیا :

 این پارک جزو بزرگترین پارک های آنتالیا می باشد و در قسمت جنوبی شهر قرار گرفته است. اطراف این پارک را مناطق دیدنی آنتالیا مانند تئاتر شهر و قلعه باستانی هیدرلیک قرار گرفته است . پارک کارالیولو آنتالیا مشرف به بندر روم و خلیج آنتالیا می باشد . این پارک یکی از زیباترین پارک های آنتالیا می باشد و همه ساله بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این پارک دیدن می کنند . از دیگر جاذبه زهای این پارک مجسمه ها و پیکر های سنگی ای می باشد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده است .

.JPG

دروازه هادریان آنتالیا :

 

_هادریان_آنتالیا.jpg

 

یکی از آثار به جای مانده از زمان رومیان دروازه هادریان است که به معنای 3 دروازه می باشد . این دروازه شامل دیوار بلندی است که قسمتی از آن به عنوان موج شکن بوده و شهر را از طوفانهای سهمگین حفظ می‌کرده است. دروازه هادریان به وسیله امپراطور روم  بنا نهاده شد . برج شمالی این دروازه به دوره سقلجوقیان نیز باز میگردد و حال یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می گردد .

 

 

آکواریم آنتالیا :

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و دفاتر اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته شده است . مسافران آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند . 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا4.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

دره عمیق پلدار آنتالیا ‌

 

 دره عمیق پلدار آنتالیا ‌حدود 14 کیلومتر طول دارد و از ابتدای پارک ملی آنتالیا تا نزدیکی دریای مدیترانه کشیده شده است. برای کسانی که عاشق قایق سواری در رودخانه‌های آرام هستند، دره عمیق پلدار آنتالیا ‌مکان مناسبی است. پوشش گیاهی مرتفع اطراف دره عمیق پلدار آنتالیا و سایه ای که همیشه در دره عمیق پلدار آنتالیا وجود دارد، آن را شبیه به رویای ما از رودخانه‌های سرد و خنک فیلم‌ها کرده است. تصویری که همیشه از یک رودخانه آرام داشته اید را می‌توانید دردره عمیق پلدار آنتالیا ‌تجربه کنید.

در اطراف دره عمیق پلدار آنتالیا ‌رستوران‌های زیادی وجود دارند که غذاهای دریایی و غیر دریایی سرو می‌کنند. اگر عاشق لابستر و صدف و خرچنگ نیستید هم می‌توانید در این رستوران‌ها، غذایی برای خوردن پیدا کنید. رودخانه دره عمیق پلدار آنتالیا ‌پر از قزل آلا است. لااقل اگر امکان ماهیگیری از دره عمیق پلدار آنتالیا ‌را ندارید، می‌توانید یک قزل آلای خوشمزه در رستوران‌های بالای دره عمیق پلدار آنتالیا میل کنید. دره عمیق پلدار آنتالیا ‌را در تور آنتالیا از دست ندهید.

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانانتور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه سیده این شهر واقع شده است. این هتل در سال 2013 افتتاح گردید و 50000 مترمربع وسعت دارد. هتل سی پلنت در 90 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا و 80 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است. اتاق های این هتل متنوع و لوکس هستند و تمامی اتاق ها مجهز به تلفن مستقیم , روم سرویس , تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , سشوار , حمام به همراه وان و ... می باشند . برخی اتاق ها نمای رو به دریا دارند. این هتل از استخرهای زیادی تشکیل شده است و علاوه بر این تنها 250 متر با دریا فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا داشتن ساحل شنی اختصاصی و اسکله می باشد.

گاو صندوق , باغچه , رستوران با غذای بین المللی , کافی شاپ , استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , ساحل اختصاصی , زمین تنیس , پینگ پنگ , زمین والیبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزیماساژ , حمام ترکی , موج سواری و ... 
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
 
 

 هتل سیده پرمیوم آنتالیا

هتل سیده پرمیوم آنتالیا در منطقه سیده آنتالیا افتتاح شده است.این هتل یکی از هتل های مدرن و به روز آنتالیا بشمار میاید. که از موقعیت ساحلی در منطقه برخوردار بوده و تنها ۴۵۰ متر با ساحل اختصاصی فاصله دارد . آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا نظر گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کند. هتل سیده پرمیوم آنتالیا تنها ۶۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۴۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد . سیده با داشتن طبیعتی دلنشین و زیبا یکی از بهترین اماکن تفریحی، گردشی آنتالیا می باشد.این هتل در مجموع 450 اتاق و سوئیت های شیک دارا می باشد که طرحی و چیدمان آن بسیار مدرن و منحصر به فرد می باشد و تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی زیبا و دلباز نیز می باشند.

امکانات هتل سیده پرمیوم آنتالیا:

از امکانات این هتل میتوان به روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، سرسره آبی،سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده و سرباز، استخر کودکان ،سونا و جکوزی ،پینگ پنگ، بیلیارد، حموم ترکی ،کافی شاپ ،سینما، مراکز تجاری،کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره سیده پرمیوم آنتالیا است.

 

 

 هتل ساتورن پالاس آنتالیا  

 

 

هتل ساتورن پالاس آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا در سال 2007 ساخته شده است که از موقعیت ساحلی برخوردار می باشد . هتل مدرن ساتورن پالاس یکی از با شکوه ترین هتل های لارا ست که با استقبال بی نظیر گردشگران تور آنتالیا مواجه است . این هتل دارای 221 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت جکوزی دار می باشد و رنگ آمیزی اتاق ها روشن و شاد می باشد و مناسب با سلیقه گردشگران است. ساختمان و معماری ویژه و طراحی داخلی آن بر زیبایی و عظمت هتل افزوده و رعایت اصول هتلداری و به کارگیری بهترین پرسنل خدماتی ، کامل ترین امکانات رفاهی و لوکس ترین وسایل مدرن جهت تزیین فضای داخی و خارجی ، دلیلی موجه برای برتری هتل می باشد . محوطه هتل نیز با استخر و باغچه هایی سبز و پر نشاط زیبا سازی شده است تا فضایی چشم نواز را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم نماید . در این هتل رضایت و نظر میهمانان حرف اول را می زند پس تمام تلاش هتل نیز در جهت جلب رضایت مسافرانیست که این هتل را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند .

امکانات هتل ساتورن پالاس آنتالیا:

شنا  و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تور آنتالیا تدارک دیده شده است . رستوران اصلی هتل که بنا به شرایط جوی ، گاهی سرپوشیده و گاهی روباز از میهمانان پذیرایی می کند ، اما دو رستوران آلاکارت همراه با چهاربار نیز در هتل موجود است که انواع نوشیدنی و غذاهای بین المللی را سرو و در اختیار گردشگران قرار می دهد . علاوه بر این ، تجهیزات پزشکی ، خدمات شستشوی لباس ، پرستارو سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش و بسیاری امکانات تفریحی دیگردراین هتل مجهز، به توریستان آنتالیا ارائه می شود.

 

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا ( 5 ستاره) یکی از هتل های ساحلی منطقه زیبا و خوش آب و هوای سیده است که توسط طبیعتی بکر و سر سبز احاطه گردیده و از پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی برخوردار می باشد . هتل توران پرنس آنتالیا با در اختیار داشتن بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی به اقامتگاهی منحصر به فرد تبدیل شده و مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار دارد .موقعیت قرار گیری هتل به نحوی است که تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۷۵ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد .اتاقهای هتل توران در مجموع ۵۹۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اقامتی به مفرح و آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم کرده و دارای طراحی و چیدمان مدرن و فضایی رویایی می باشد . چیدمان و رنگ هایی که در این اتاق های مجلل به کار رفته است محیط آن را مطبوع و دلنشین کرده و خستگی فعالیت روزانه را از تن گردشگران تور آنتالیا هتل دور می کند.

امکانات هتل توران پرنس ورلد آنتالیا:

زمین تنیس ، مینی گلف ، میز بیلیارد ، پینگ پنگ ، اسکواش ، باشگاه ورزشی پیشرفته ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، استخر کودک ، ورزش های آبی ، پارک و سرسره های آبی متعدد ، ماساژ درمانی و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، پذیرش و تحویل ۲۴ ساعته ، صرافی ، آسانسور ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، پرستار کودک ، پزشک و خدمات درمانی ، اتاق بازی ، زمین بازی ،  شهر بازی ، سالن کنفرانس ، بار ، دیسکو ، کافه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران های مجهز ، بوفه مجلل صبحانه ، محوطه حمام آفتاب با تجهیزات کامل ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود. گردشگران با انتخاب این هتل توران پرنس ورلد آنتالیا سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()