نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

 

 

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

 

 

هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

 

 

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...

 

 


 

هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در در زمینی به مساحت 33000 مترمربع احداث شده است. داراي 5 رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت 600 نفر با خدماتي در سطح استاندارد می باشد.هتل در حاشیه بزرگراه کلانتری، یکی از شاه راه های اصلی مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع  162 اتاق دارد. از امکانات هتل می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد.

 

 

امکانات هتل پردیسان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، چایخانه،  استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، لاندری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس،فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، صندوق امانات، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد و...

 

 

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

 

 


:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

 

مرکز خرید ایروان مال در سال 2010 در زمینیی به وسعت 59 هزار مترمربع احداث شده و در 20 فوریه 2014 با حضور رئیس جمهور ارمنستان در خیابان آرشاکونیاتس ایروان ارمنستان افتتاح شده است. این مرکز خرید 120 مغازه دارد. اوین هایپر مارکت ارمنستان در این پاساژ سه طبقه قرار دارد. گردشگران تور ارمنستان می توانند از انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکن، لوازم آرایشی و ... را از این مرکز، خرید کنند.

مرکز خرید مورگان ارمنستان

 


مرکز خرید مورگان برندی معروف در عرصه ی تولید پوشاک مخصوص بانوان است که در خیابان مشتوک ایروان ارمنستان قرار دارد. که شعبه ی اصلی آن در سال 1947 در فرانسه افتتاح شد. در حال حاضر بیش از 650 شعبه در سراسر جهان دارد و فعالیت های خود را در زمینه ی تولید پوشاک برای بانوان بین سنین 18 تا 35 سال متمرکز کرده است.یک شعبه از این برند در ایروان واقع شده است که یکی از مهمترین مراکز خرید ایروان ارمنستان است که گردشگران تور ارمنستان می توانند از این مرکز خرید به خوبی بهره ببرند.

آدرس: Armenia,Yerevan, Mashtoc St., Building 50

مرکز خرید دالما گاردن ایروان ارمنستان

 

مرکز خرید دالما گاردن در منطقه مالاتیا سباستیا ارمنستان در زمینی به مساحت 43500 متر مربع در 3 طبقه در اکتبر 2012 بنا شده است.در این مرکز، 116 بوتیک وجود دارد و انواع برندهای معروف همچون تاپ شاپ ، زارا ، مارکس اند اسپنسر ، ماسیمو دوتی دارای شعبه می باشد.معماری بی نظیر و وجود مراکز تفریحی و رستوران ها و کافه های مختلف، این مرکز را به یکی از پاساژ های معروف این شهر تبدیل کرده است که مسافران تور ارمنستان می توانند از این مرکز خرید زیبا بازدید کنند. 

 بازار شوکا ارمنستان


بازار شوکا ارمنستان محلی بسیار مناسب برای تهیه انواع سبزیجات، میوه‌جات، شیرینی و آجیل می باشد. شیرینی‌های ارمنی بسیار خوش طعم می باشند و به نوعی شبیه باقلوا هستند.مسافران تور ارمنستان می توانند بهترین خرید را از این بازار داشته باشند.

 

آدرس: ارمنستان، خیابان مشتوتز

 

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان

 

مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان، یکی از مناسب ترین مراکز خرید ارمنستان محسوب می شود. در مرکز خرید تاشیر ایروان، بوتیک هایی با اجناس و کالاهای برند وجود دارند. در مرکز خرید تاشیر ایروان، یکه طبقه به طلا و جواهر و سایر طبقات نیز به البسه و پوشاک اختصاص دارد. مرکز خرید تاشیر ایروان ارمنستان به نوعی دارای فروشگاه های لوکس و برند است و برای مسافران تور ارمنستان مناسب  است که دنبال اجناس مارک می گردند.

جهت مشاوره تور ارمنستان و بهترین قیمت لحظه آخری تور ارمنستان با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

 

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید ارمنستان ,مراکز خرید معروف ارمنستان ,بهترین مراکز خرید ارمنستان, مکان های خرید ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دریاچه سوان ارمنستان


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

 

 

 

ساختمان اپرا ارمنستان

ساختمان اپرا ارمنستان یکی ازشاهکار های ناب معماری شهر ایروان و از شمار یکی از 10 سالن اپرای برتر جهان می باشد که به نام Aram kachatorian  (اولین اپرا نویس ارمنی)نام گذاری شده است. این ساختمان از دو قسمت ساخته شده که سالن غربی آن، سالن فیل هارمونیک (ارکستر سمفونی ) به نام Aram kachatorian و سالن شرقی آن، سالن اپرا وباله به نام Alexander spendiarian  هست. این بنا با طراحی و نظارت مستقیم معمار مشهور Alexander Tamanian در سال 1931 تاسیس شده است ودر سال 1936 در نمایشگاه بین المللی پاریس مدال طلای معماری را دریافت کرده و اولین برنامه ای که در آن اجرا شده درسال 1932 بوده است و درسالهای گذشته یکی از مراکز جذب توریست محسوب می شود. هنرمندان معروف بسیاری جهت برگزاری کنسرت های موسیقی درساختمان اپرا به ارمنستان سفر می کنند و استقبال خوبی نیز از آنان می شود. مسافران تور ارمنستان می توانند به راحتی از مراکز تفریحی بسیاری که در اطراف ساختمان اپرا ارمنهستان افتتاح شده است بهره ببرند. 

 

 

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

 

هانر ابدوتیان ارمنستان

 

هانر ابدوتیان ارمنستان این میدان در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد که در سال" 1926" با نقشه و مراقبت مستقیم شخص الکساندر تامانیان بنا شده است .نام قدیمی این میدان لنین بوده است .این عمارت بصورت بیضی استو در کناره ی آن ساختمان های دولتی و فرهنگی واقع شده است که شامل ساختمان هیئت دولت "درضلع شمال شرقی "وزارت امور خارجه در "در ضلع جنوب غربی "وپست مرکزی "ضلع جنوب شرقی"و هتل زنجیره ایی ماریوت آرمنیا"جنوب غربی"و در مرکز جهت شمالی میدان ساختمان موزه تاریخ وملی ارمنستان واقع شده است.در فصل تابستان به عنوان یکی از جذابترین نقاط  سرگرم کننده به حساب میاید .در فضای جلوی موزه فواره های آهنگین واقع شده که باپخش اهنگ ونور پردازی منحصر به فرد هماهنگ است .مراسم زیادی در این میدان اجرا می شود ودر انتها با اتش بازی هیجان انگیزی به پایان می رسد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

خیابان مارشال باغرامیان ایروان ارمنستان

 

خیابان مارشال باغرامیان ارمنستان ( بنام یکی از فرماندهان در جنگ جهانی دوم مارشال باغرامیان نام گذاری شد) از خیابان های مهم ایروان است که 2/2 کیلومتر طول دارد و از سمت شرق به اپرا و ازسمت غرب به میدان بارگاموتیون منتهی می شود. در این خیابان دانشگاه ها، ساختمان ها اداری و دولتی بسیاری وجود دارد که به آن اهمیت بسزایی داده است.اهمیت این بنا بخاطر وجود مکان های تاریخی و دولتی از جمله مجلس جمهوری و سفارت خانه ارمنستان و... می باشد،در این خیابان درختان بلوط زیادی وجود دارد که پیاده روی را در آن برای گردشگران تور ارمنستان لذتبخش کرده است.

 

جهت رزرو تور ارمنستان با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

 

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آکواریوم دبی

 

آکواریوم دبی یک آکواریوم عظیمی به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست.در این آکواریوم هزاران جانور دریایی، کوسه، سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبیبعنوان بهترین آکواریوم شناخته شود. قسمت از این آکواریوم از دبی مال می توان بازدید کرد و شما گردشگران تور دبی می توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار جانوران دریایی یکی از بهترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید.

 

 برای خرید رزرو تور دبی با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرمایید.

آب نمای دبی

 

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای مشاهده از آب نما در این محل گردشگران تور دبی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند تا از این مکان دیدنی بازدید کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و نظر گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بنا شده است.

ش

اسکله ابرا دبی

جزیره نخل دبی

 

پالم‌ جميرا‌ دبی که یکی از مناطق دیدنی دبی میباشد به شکل يک درخت نخل است که از يک تنه ، يک تاج با 17 ساقبرگ‌ و يک جزيره هلالي پيرامون که به شکل يک موج شکن 11 کيلومتري است. مساحت ایم جزیره بيشتر از 800 زمين فوتبال است. تاج با يک پل 300 متري به منطقه اصلي متصل مي‌شود و هلال با يک تونل‌ زير دريا به بالاي نخل وصل مي‌گردد. اين جزيره به عنوان‌ "هشتمين عجايب جهان"‌ شناخته شده استپالم‌ جميرا‌ يکي ديگر از مکانهاي ديدني دبی است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مارکو پلو دبی

 

هتل مارکو پلو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان الموتینا در منطقه دیره بنا گردیده است. از امتیازات این هتل که آن را در میان گردشگران تور دبی محبوب ساخته می توان به این نکته اشاره نمود که در چند قدمی مترو قرار دارد. این هتل تا ترمینال 1 فرودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر فاصله دارد، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل از 126 تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر ماهواره، وای فای رایگان، حمام و ... می باشند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و ... در آن برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته میهمانانتور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز  بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی،  فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

 

 

 

 

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی

 

هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان شیخ زاید واقع شده است. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی نزدیکی آن به ایستگاه متروی امارات تاورز می باشد که تا هتل 3 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از  384 اتاق تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به پنجره های بزرگ، سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار و ... می باشد. در طبقه 43 ام استخر وجود دارد که چشم انداز پانورامایی از ساحل جمیرا دارد. این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای متنوع را به مهمانان تور دبی ارائه می دهد. پارکینگ رایگان نیز در این هتل وجود دارد. این هتل تا کنوانسیون بین المللی دبی و تا مرکز تجارت 1/6 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا برج خلیفه 5 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 14/5 کیلومتر است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل فور پونتس بای شرایتون شیخ زاید رواد دبی :

استخر سر باز، باشگاه، ماساژ، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

 

 

 

 

هتل ویدا داون تاون دبی

 

هتل ویدا داون تاون دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2007 در 6 طبقه بنا شده است . از امتیازات این هتل می توان به اتوبوس رایگان برای میهمانان تور دبی به مقصد دبی مال اشاره کرد که در آن جا صدها مغازه و فروشگاه وجود دارد. این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است که دارای 156 اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و ... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند که زیبایی اتاق را دو چندان می کند.

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی :

رستوران، روم سرویس شبانه روزی ،سالن بدنسازی ، بیزنس سنتر ، مرکز کنفرانس ، یک اتاق جلسه ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری ، روزنامه رایگان در لابی ، آسانسور ، باغ و....

 

 

 

 

 

 

هتل آونیو دبی

 

هتل آونیو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در خیابان رقه در فاصله 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی دارا می باشد و به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دبی نزدیک است همچنین از دیگر امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو اشاره نمود تا به راحتی می توانند و با کمترین هزینه بتوانند به نقاط مختلف دبی دسترسی پیدا کنند. این هتل از 133 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای دکوراسیونی مجلل و شیک می باشند و  اقامتی توام با آرامش را به میهمانان تور دبی هدیه می دهد. تمامی اتاق های  هتل مجهز به حمام ، سشوار، سیستم تهویه، تلویزیون، تلفن، مینی بار، چای و قهوه ساز، اینترنت  ... می باشند.

امکانات هتل آونیو دبی :

رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، روزنامه، لباسشویی، اتو کشی، ، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،  تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی، سالن بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، بازی دارت، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای VIP، اتاقهای پاک و بدون سیگار و ... 

 

 

هتل تریدرز دبی

 

هتل تریدرز دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری ، نزدیکی به مترو و قیمت مناسب آن ، این هتل مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن برای میهمانان تور دبی که به قصد تجارت سفر نموده اند نیز وجود دارد.  این هتل دارای ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. 

امکانات هتل تریدرز دبی :

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و ....

 

 

 


:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دی اچ دبی

 

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/77 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

 

 

هتل گالریا رزیدنس دبی

 

هتل گالریا رزیدنس دبی (Galleria Residence) در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد که در منطقه دیره واقع گردیده و از چشم انداز زیبایی از خود دبی برخوردار است. این هتل از 370 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی با کیفیت عالی برای میهمانان تور دبی سرو می شود. هتل گالریا از فرودگاه بین المللی دبی 12/1 و از فرودگاه بین المللی شارجه 35/4 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مرکز تجارت جهانی در فاصله 8 کیلومتری دبی است. در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس و ... برای مسافران تور دبی ارائه می شود.

آدرس هتل گالریا رزیدنس دبی : Deira Corniche, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، باغ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

 

 

هتل جمیرا بیچ دبی

 

هتل جمیرا بیچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل دارای ساحل اختصاصی، 16 رستوران و 5 استخر می باشد. دسترسی نامحدود هتل به پارک آبی وایلد وادی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی به شمار می رود. این هتل از 598 اتاق تشکیل شده است که با پنجره های بزرگ خود چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای لبنانی، ایتالیایی و آرژانتینی و ... برای میهمانانتور دبی سرو می شود و بیشتر این رستوران ها نیز منوی مخصوص کودکان دارند. این هتل تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی نیز 20 کیلومتر فاصله دارد.

وب سایت هتل جمیرا بیچ دبی: www.jumeirah.com

امکانات هتل جمیرا بیچ دبی : 

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دوچرخه، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...                                                                 

 

 

آدرس هتل جمیرا بیچ دبی : Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates

 

هتل آریس پلازا دبی

 

هتل آریس پلازا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در قلب البرشا واقع گردیده است. از این هتل تا امارات مال تنها 5 دقیقه پیاده روی فاصله است. این هتل از 337 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و سشوار می باشند. در رستوران "دیدون" انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل تا پارک آبی وادی 10 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 14/5 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل آریس پلازا دبی : Barsha 1 - Behind Mall of the Emirates, Al Barsha, PO box 390531 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آریس پلازا دبی :

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، باشگاه کودکان، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فروشگاه، اتاق وی آی پی، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

 

 

 

 

هتل مدیا روتانا دبی

 

هتل مدیا روتانا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بردبی بنا شده است. این هتل از 441 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های منعددی می باشد که این امکان را به مسافران تور دبی می دهد تا با آرامش خاطر در آنجا خرید کنند . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 40 کیلومتر می باشد . از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی می توان به نزدیکی آن به ایستگاه مترو اشاره کرد.

امکانات هتل مدیا روتانا دبی :

استخر روباز ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی ،اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، 5 رستران لوکس ، بار ، کافی شاپ ، کلاب کودکان ، سرویس نگه داری از کودک ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، سالن کنفرانس و ...

 

 


:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تعطیلات کیش

 

هتل تعطیلات کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در میدان سیری، بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل دارای 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها برای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در همه ی اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو قرار دارد. فاصله هتل تعطیلات با ماشین تا فرودگاه جزیره 12 دقیقه می باشد.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

امکانات هتل تعطیلات کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل ویژه مسافران ، اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و...

 

 

 

 

هتل قائم کیش

 

هتل قائم کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است. این مجموعه تشکیل شده از دو ساختمان قدیمی و نوساز می باشد. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران مشترک استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازار ها دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. هتل قائم روبروی بازار زیتون واقع شده است.

آدرس هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

 

 

 

 

هتل ستاره کیش

 

هتل ستاره کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. طراحی این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد می باشد. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز هتل ستاره کیش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را با کیفیت خوب برای مسافران تور کیش سرو می کند. فاصله هتل ستاره تا فرودگاه جزیره  حدود 10 دقیقه می باشد.

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

امکانات هتل ستاره کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 

 

 

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

 

 

 

 

 

هتل عالی قاپو کیش

 

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا واقع گردیده است. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به نزدیکی آن به مرکز جزیره و مراکز خرید و تفریحی اشاره نمود. فاصله هتل عالی قاپو تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد. این هتل شامل 28 اتاق و 152 تخت خواب می باشد. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان عالی قاپو می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم اعلام حریق اشاره نمود. 

آدرس هتل عالی قاپو کیش :  میدان امیرکبیر، پشت هتل صدف

 

 


:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , ارزان ترین هتل کیش , مناسب ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

 

امکانات هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .  برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید. 

 

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل است .

 

 

 

 

 

هتل هلیا کیش

 

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را  محیطی زیبا و سرسبز  احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

 

 

هتل صدف کیش

 

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

 

 

 

 

 

 هتل لوتوس کیش

 

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و ... 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

 

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش،بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

 

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

 

 

 

 

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. 

 

 

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

 

هتل ترنج کیش

 

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

 

 

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

 

 

هتل پالاس کیش

 

هتل پالاس کیش در زمینی به مساحت 10500 مترمربع و با زیربنا 25048 متر با پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل طراحی و در حال اجرا می باشد و در سال 1394 شروع بکار کند.هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد.

 

 

آدرس : کیش، بین میدان سیری و میدان داریوش

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

 

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family دارد. هتل رز ریزورت تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل در 1 کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. هتل در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است.

 

 

 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، اجرای انیمیشن در طول روز، ورزش های آبی، فوتبال آبی، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل نظر بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل نظربیچ آنتالیا:

این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و تا آنتالیا حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس 25 کیلومتر میباشد. 

 

این هتل دارای ساحل اختصاصی است.

 

امکانات اتاق ها :

امکانات این هتل شامل رستوران ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا وجکوزی ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ، اینترنت بی سیم میباشد .

 

 

 

 

 

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

 

 

هتل هادریانوس آنتالیا

 

هتل هادریانوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه ی کالی واقع شده است. این هتل دارای مساحت 760 متر مربع است و توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است. میهمانان تور آنتالیا میتوانند از فضای آرامش بخش باغ مرکبات و میوه های گرمسیری و گل های رنگارنگ آن لذت ببرند. هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس ، پارکینگ و اینترنت رایگان است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون با ماهواره ، پارکت ،مبلمان ،حمام با جکوزی و مینی تریا می باشند. هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. همچنین از امتیازات دیگر هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک می باشد.

 

 

 

 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل منظره فوق العاده زیبایی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل مونتانا بیچ تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا مرکز کمر 15 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های تمیز و زیبا می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس , سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری... علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. 

 

 

 


:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

فرودگاه آنتالیا ترکیه

فرودگاه آنتالیا (YATA، AYT، ICAO، LTAI) یک فرودگاه بین المللی در 13 کیلومتری (8.1 مایل) شمال مرکز شهر آنتالیا، ترکیه واقع شده است. آنتالیا در سال 2015 ، 27،724،249 مسافر دارد، بیش از 20.8 میلیون که مسافران بین المللی بود از لحاظ حجم مسافر در رده دوازدهم فرودگاه های اروپا و دوم فرودگاه های ترکیه قرار دارد.این فرودگاه دارای دو ترمینال بین المللی و یک ترمینال داخلی یکی از فرودگاه های پرتردد کشور ترکیه است که در شهر ساحلی و گردش پذیر آنتالیا در کرانه دریای مدیترانه قرار دارد.آنتالیا یکی از فرودگاه های بزرگ در جنوب غربی ترکیه،دالامان و بدروم است.

 

تاریخچه فرودگاه آنتالیا ترکیه

از این فرودگاه میلیون ها نفر در فصل تابستان به ساحل مدیترانه آنتالیا ترکیه سفر می کنند.ساخت و ساز اولین  ترمینال در سال 1996 توسط Bayindir آغاز شده و در اول آوریل سال 1998 ساخته شده است.در سال 1999 فراپورت AG آماده برای خدمت و Bayindir Holding یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک امضا کردند.ترمینال 1 توسط فراپورت AG اداره می شود.در حال حاضر یک فرودگاه بین المللی آنتالیا جدید ترمینال 2 است که توسط شرکت چلبی وجود دارد.در جولای 2011 در فرودگاه بعنوان بهترین فرودگاه در اروپا ( طبقه 10-25000000 مسافر)توسط فرودگاه های شورای بین المللی (ACI) انتخاب شد.در سال 2003 این فرودگاه 10 میلیون نفر مسافر دارد.با توجه به آمار ACI ، فرودگاه آنتالیا 30مین سال 2005، 2008 و 2009 برای مسافران بین المللی قرار گرفت.در سال 2008، AYT شلوغ ترین فرودگاه جهان در تردد مسافرین بین المللی بود.در سال 2009، AYT همچنین نقطه 30 خود را در آن دسته در میان فرودگاه های جهان با 15،210،733  مسافران بین المللی برگزار شد.در پایان سال 2010 آن را به نقطه 23 با بیش از 18 میلیون مسافر بین المللی تور آنتالیا افزایش داد.

 

ترمینال های فرودگاه آنتالیا ترکیه

3 پایانه در فرودگاه ترمینال 1،ترمینال 2 و ترمینال داخلی وجود دارد.2 نوامبر سال 2015 فقط ترمینال 2 و ترمینال داخلی در حال استفاده هستند، ترمینال 1 برای نوسازی کار بسته است.ترمینال در  19 اکتبر 2016 بازگایی شده ،در حالی که ترمینال 2 برای نوسازی بسته است اما تمامی پروازها دایر هستند.

 

 

حمل و تقل عمومی آنتالیا ترکیه

انواع حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس عمومی، تاکسی، تراموا، اتوبوس ها و دولموش به مسافران ارائه می دهد.

 

تاکسی آنتالیا

هنگامی که شما به فرودگاه آنتالیا میرسید نیاز به یک تاکسی تا هتل خود دارید. اتوبوس یا مینی بوس از فرودگاه به مرکز شهرستان آنتالیا وجود دارد.شما باید قبل از گرفتن تاکسی قیمت را بپرسید.بهتر است قبل از ورود به آنتالیا برای انتقال خصوصیتون با آژانس ها مسافرتی هماهنگ شوید.

 

اتوبوس آنتالیا

در آنتالیا استفاده از اتوبوس های عمومی بهترین روش برای رسیدن به مناطق آنتالیا است و نیاز به اجاره ماشین یا تاکسی ندارید.استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین گزینه از نظر کارامد، ارزان، راحتی است تا گردشگران تور آنتالیا به راحتی بتوانند به مناطق مختلف گردشگری بروند.

 

دولموش آنتالیا

نه تنها به منظور دسترسی آسان به اطراف آنتالیا بلکه برای تجربه سفر محلی دولموش یک حالت مشروع و کارآمد از نظر حمل و نقل است و بازدید کنندگان تور آنتالیا میتوانند آن را امتحان کنند.رانندگان دولموش واقعا برای گردشگران تور آنتالیا مفید است.موضوع جالب در مورد دولموش پرداخت کرایه است که پرداخت هرینه پس از سوار شدنبه دولموش صورت می گیرد. در حال حاضر هزینه 1.50 لیره ترکیه برای سفر به مناطق داخلی آنتالیا و اطراف آن می باشد.شما می توانید با دولموش در خیابان حتی توقف هم داشته باشید و هر وقت نیاز به یک حرید داشته باشید کافی است به راننده بگویید.

 

تراموا آنتالیا

تراموا به نقاط محدودی ار آنتالیا می رود.برای گردشگران تور آنتالیا مفید است چرا که به مناطق گردشگری بزرگ آنتالیا، مانند موزه آنتالیا دسترسی دارد.

تراموا با دو خط مختلف به موزه آنتالیا میرود و فاصله زمانی آن نیم ساعت است و تراموا ارزان و راحت به مقصد های خاصی هستند.

تراموا بین موزه آنتالیا و جهت Zerdalilik اجرا می شود.

توقف:موزه (ساحل کونیالتی، شرایتون، هتل، پارک آتاتورک، هرم شیشه ای)، بارباروس،  Meslek lisesi، مراکز خرید، دروازه اصلی و دروازه ارگ، دروازه هادریان و دیگر دروازه های قدیمی شهر آنتالیا، پارک بلدیبی، پارک کارالیولو و راه های دیگر برای رسیدن به برج قدیمی شهرهای (هیدرلیک،  ایشیکلار، سندر، هتل آنتالیا صورت می گیرد.

 

ساعت کار: 7صبح تا 9 شب

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا 5 ستاره یکی از مدرن ترین و به روز ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا بشمار میاید. هتل سلطان سیده آنتالیا در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق گردشگری آنتالیا می باشد. منطقه سیده دارای آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

 

 

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  در مجموع ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

 

 

 

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

 

 

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

 

 

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا

 

هتل توران پرنس ورلد آنتالیا ( 5 ستاره) یکی از هتل های ساحلی منطقه زیبا و خوش آب و هوای سیده است که توسط طبیعتی بکر و سر سبز احاطه گردیده و از پلاژ و ساحل ماسه ای اختصاصی برخوردار می باشد . هتل توران پرنس آنتالیا با در اختیار داشتن بسیاری امکانات تفریحی و رفاهی به اقامتگاهی منحصر به فرد تبدیل شده و مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار دارد .موقعیت قرار گیری هتل به نحوی است که تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۷۵ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا ۵۵ کیلومتر فاصله دارد .اتاقهای هتل توران در مجموع ۵۹۲۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اقامتی به مفرح و آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم کرده و دارای طراحی و چیدمان مدرن و فضایی رویایی می باشد . چیدمان و رنگ هایی که در این اتاق های مجلل به کار رفته است محیط آن را مطبوع و دلنشین کرده و خستگی فعالیت روزانه را از تن گردشگران تور آنتالیا هتل دور می کند.

 

 

امکانات هتل توران پرنس ورلد آنتالیا:

زمین تنیس ، مینی گلف ، میز بیلیارد ، پینگ پنگ ، اسکواش ، باشگاه ورزشی پیشرفته ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، استخر کودک ، ورزش های آبی ، پارک و سرسره های آبی متعدد ، ماساژ درمانی و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، پذیرش و تحویل ۲۴ ساعته ، صرافی ، آسانسور ، سالن زیبایی ، سرویس نگه داری از کودک ، پرستار کودک ، پزشک و خدمات درمانی ، اتاق بازی ، زمین بازی ،  شهر بازی ، سالن کنفرانس ، بار ، دیسکو ، کافه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران های مجهز ، بوفه مجلل صبحانه ، محوطه حمام آفتاب با تجهیزات کامل ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود. گردشگران با انتخاب این هتل توران پرنس ورلد آنتالیا سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

 

 

 هتل ساتورن پالاس آنتالیا  

 

 

هتل ساتورن پالاس آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا در سال 2007 ساخته شده است که از موقعیت ساحلی برخوردار می باشد . هتل مدرن ساتورن پالاس یکی از با شکوه ترین هتل های لارا ست که با استقبال بی نظیر گردشگران تور آنتالیا مواجه است . این هتل دارای 221 اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت جکوزی دار می باشد و رنگ آمیزی اتاق ها روشن و شاد می باشد و مناسب با سلیقه گردشگران است. ساختمان و معماری ویژه و طراحی داخلی آن بر زیبایی و عظمت هتل افزوده و رعایت اصول هتلداری و به کارگیری بهترین پرسنل خدماتی ، کامل ترین امکانات رفاهی و لوکس ترین وسایل مدرن جهت تزیین فضای داخی و خارجی ، دلیلی موجه برای برتری هتل می باشد . محوطه هتل نیز با استخر و باغچه هایی سبز و پر نشاط زیبا سازی شده است تا فضایی چشم نواز را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم نماید . در این هتل رضایت و نظر میهمانان حرف اول را می زند پس تمام تلاش هتل نیز در جهت جلب رضایت مسافرانیست که این هتل را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند .

 

 

امکانات هتل ساتورن پالاس آنتالیا:

شنا  و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تور آنتالیا تدارک دیده شده است . رستوران اصلی هتل که بنا به شرایط جوی ، گاهی سرپوشیده و گاهی روباز از میهمانان پذیرایی می کند ، اما دو رستوران آلاکارت همراه با چهاربار نیز در هتل موجود است که انواع نوشیدنی و غذاهای بین المللی را سرو و در اختیار گردشگران قرار می دهد . علاوه بر این ، تجهیزات پزشکی ، خدمات شستشوی لباس ، پرستارو سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز مناسب برای کودکان و بزرگسالان پارک و سرسره آبی ، سونا ، ورزش های آبی و آموزش غواصی ، میز بیلیارد ، زمین فوتبال ، بولینگ، اسکواش و بسیاری امکانات تفریحی دیگردراین هتل مجهز، به توریستان آنتالیا ارائه می شود.

 

 

هتل بلیس آنتالیا

 

 هتل بلیس 5 ستاره آنتالیا در کنار دریای مدیترانه در منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل در سال 1992 ساخته و درسال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت و در بهار سال 2014 چیدمان و طراحی جدید آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند.هتل بلیس دارای ساحل اختصاصی می باشد و این هتل 5 ستاره در مجموع 556 اتاق دارد و دارای یک محوطه بزرگ پوشیده شده از درختان نخل می باشد.

 

امکانات اتاقها:

فضاهای اقامتی هتل بلیس بسیار زیبا و مدرن تزئین شده اند و مجهز به اینترنت WiFi رایگان ، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش پارکت هستند. هر اتاق یک بالکن مجزا ، یک فضای نشیمن و یک تلویزیون با صفحه تخت دارد. خدمات سرو خوراکی های میان وعده ای و انواع آبمیوه و نوشابه در اکثر نقاط هتل نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

 

 

 

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

5 استخر روباز ، یک پارک آبی و یک استخر سرپوشیده ،حمام ترکی،سونا دارد. 4 رستوران متعدد ، 4 رستوران ویژه ی اسنک و غذاهای سبک ، 5 کافی شاپ و یک پیتزا فروشی در طول روز به مهمانان تور آنتالیا خدمات می رسانند. در اینجا همچنین می توانید از حضور در پارک حیات وحش  مرکز اسبدوانی هتل و در کنار اسب ها لذت ببرید. پیلاتس ، بازی های مرتبط ، والیبال ، تنیس و فوتبال در این هتل در دسترس مهمانان است و ماساژ و امکانات سونا در کنار خدمات ویژه ی پذیرش و حمل و نقل فرودگاهی با هزینه ی اضافی در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار میدهد و مسافران باانتخاب هتل بلیس آنتالیا سفر خوشی را سپری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل فانتازیا کمر آنتالیا

هتل فانتازیا کمر در منطقه گردشگری کمر در آنتالیا واقع شده است . این هتل 5 ستاره با زیر بنایی حدود ۶۵ هکتار در منطقه کمر  و در سال 2005 افتتاح شده است.برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع ساحلی و پلاژ اختصاصی نیز از دیگر ویژگی های ممتاز هتل فانتازیا دلوکس کمر است . این هتل شیک ۵۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  و ۱۰ کیلومتر از مرکز کمر فاصله داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل فانتازیا کمر دارای 349 اتاق می باشد که نظیر اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی،سوئیت جونیور ،سوئیت دلوکس،اتاق مخصوص افراد سیگاری است . تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و گرم می باشد و تمامی اتاق ها دارای روم سرویس ،تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و بالکن اختصاصی می باشد.

 

امکانات هتل فانتازیا کمر آنتالیا : 

 

شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تدارک دیده شده است . خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز با محوطه شیرجه ، سونا و جکوزی ، موج سواری ، قایق رانی ، پینگ پنگ ، بیلیارد تنیس ، بولینگ ، پرتاب دارت ، سولاریوم ، و آموزش غواصی ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخارسالن زیبایی ، باشگاه کودکان ، اجرای برنامه های سرگرم کننده و رقص و شادی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز، به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل فانتازیا کمر آنتالیا

هتل فانتازیا کمر در منطقه گردشگری کمر در آنتالیا واقع شده است . این هتل 5 ستاره با زیر بنایی حدود ۶۵ هکتار در منطقه کمر  و در سال 2005 افتتاح شده است.برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع ساحلی و پلاژ اختصاصی نیز از دیگر ویژگی های ممتاز هتل فانتازیا دلوکس کمر است . این هتل شیک ۵۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  و ۱۰ کیلومتر از مرکز کمر فاصله داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل فانتازیا کمر دارای 349 اتاق می باشد که نظیر اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی،سوئیت جونیور ،سوئیت دلوکس،اتاق مخصوص افراد سیگاری است . تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و گرم می باشد و تمامی اتاق ها دارای روم سرویس ،تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و بالکن اختصاصی می باشد.

 

امکانات هتل فانتازیا کمر آنتالیا : 

 

شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تدارک دیده شده است . خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز با محوطه شیرجه ، سونا و جکوزی ، موج سواری ، قایق رانی ، پینگ پنگ ، بیلیارد تنیس ، بولینگ ، پرتاب دارت ، سولاریوم ، و آموزش غواصی ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخارسالن زیبایی ، باشگاه کودکان ، اجرای برنامه های سرگرم کننده و رقص و شادی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز، به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل فانتازیا کمر آنتالیا

هتل فانتازیا کمر در منطقه گردشگری کمر در آنتالیا واقع شده است . این هتل 5 ستاره با زیر بنایی حدود ۶۵ هکتار در منطقه کمر  و در سال 2005 افتتاح شده است.برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای مطبوع ساحلی و پلاژ اختصاصی نیز از دیگر ویژگی های ممتاز هتل فانتازیا دلوکس کمر است . این هتل شیک ۵۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  و ۱۰ کیلومتر از مرکز کمر فاصله داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل فانتازیا کمر دارای 349 اتاق می باشد که نظیر اتاق استاندارد،اتاق خانوادگی،سوئیت جونیور ،سوئیت دلوکس،اتاق مخصوص افراد سیگاری است . تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و گرم می باشد و تمامی اتاق ها دارای روم سرویس ،تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و بالکن اختصاصی می باشد.

 

امکانات هتل فانتازیا کمر آنتالیا : 

 

شنا و سایر ورزش های آبی ، حمام آفتاب ، کابین دوش و تعویض لباس و … جهت گذران لحظه هایی شاد و پر هیجان برای گردشگران تدارک دیده شده است . خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز با محوطه شیرجه ، سونا و جکوزی ، موج سواری ، قایق رانی ، پینگ پنگ ، بیلیارد تنیس ، بولینگ ، پرتاب دارت ، سولاریوم ، و آموزش غواصی ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخارسالن زیبایی ، باشگاه کودکان ، اجرای برنامه های سرگرم کننده و رقص و شادی و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز، به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

باغ شاهنامه مشهد 

_شاهنامه_مشهد_3.jpg

باغ شاهنامهمجموعه ای است به وسعت 3 هکتار در انتهای توس 33 (بلوار توس مشهد) که به همّت آقای سیّد حسن موسوی ساخته شده و در ساخت و تزئین آن از معماری و هنر اصیل ایرانی بهره گرفته شده است. و یکی از جاذبه های گردشگری مشهد است. فضاهای پیش بینی شده در آن عبارتند از سالن اجتماعات، غذاخوری، نگارخانه، پارک بازی کودکان، فضای آبی، آلاچیقها، سیاه چادرها، اوبۀ ترکمن ؛ اجرای مراسمات نمایش نقالی و شاهنامه خوانی ؛ نمایشگاه اقوام مختلف و در کل این باغ محلی خواهد بود برای یاداوری میراث کهن دیار ایران زمین و مکانی برای احیای هنرهای اصیل و قدیمی این مرزوبوم که در حال فراموشی اند.

_شاهنامه_مشهد_1.jpg

باغ شاهنامه مشهد یکی از بهترین فضاهای موجود در شهرمشهدبرای برگزاری مراسم های آئینی و … بویژه بزرگداشت فردوسی بزرگ می باشد و از جاهای تفریحی مشهداست . طراحی اصلی فضاهای آن بر اساس شاهنامه دیده شده است .

_شاهنامه_مشهد_2.jpg

شنبه، سه شنبه، پنج شنبه صبح از ساعت 8 الی 13 بازدید جهت رزرو

سد گلستان مشهد

بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی فرمانروایی خراسان رضوی وشهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در زیر دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به هستی آورده که بسیاری از علاقمندان تور مشهد به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.این سد تاریخی آجری مربوط  به عصر زمان تیموری می شود واهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور می شود. روستای تاریخی گلستان که نام سد برگرفته از نام روستا می باشد از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که گفته می شود جسد آنها سوزانده شده از نظرمذهبی حائز اهمیت خاصی است.

 

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (ع)

امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام)، با پروا به متن سنگ قبر، نام کامل مدفون در گنبد خشتی «امیرغیاث الدین محمد» نام پدرش «امیرطاهر الموسوی» است که نسب شریفش با هفده واسطه به شرح زیربه حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد:
امیرغیاث الدین محمد بن محمودشاه بن حسین بن طاهر بن حسن بن علی بن محمد بن موسی بن جعفر بن محمد بن اسماعیل بن ستوده تر بن محمد بن ستوده تر بن محمد بن قاسم بن امام موسی کاظم (علیه السلام) موعد ولادت امامزاده پادشاه محمد (علیه السلام) معلوم نیست؛ ولی وفاتش بنا بر کتیبه سنگ قبر وى در ماه رمضان سنه 832 قمری بوده است.
اجداد امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در قرن پنجم لغایت نهم هجرى که حکومت ها دخالتی در پیشه آستانه رضوى نداشتند، اداره کننده اصلى حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) بوده اند. بدان سبب نامشان بر روى اغلب اشیاء و آثار قدیمی آستان قدس رضوى همانند کاشی کاریهاى سنجری، سنگاب خوارزمشاهى و در مسجد بالاسر کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم الی نهم، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن هاى نهم تا یازدهم از آنگونه بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند. به رغم اطمینان از هویت امیرسلطان محمد (علیه السلام) و انتساب وی به امام موسی بن جعفر (علیه السلام) اسم و نسب کامل امامزاده محمد به صورت «مرتضی، اعظم، سلطان، النقباد، غیاث الدنیا والدین، امیرسلطان محمد بن سلطان النقبا امیر بدالمله والدین طاهر… » تا حضرت پیشوا علی (علیه السلام) بر روی سنگ قبر صندوقی بسیار نفیس او کتیبه شده است.
ایشان در قرون هفتم ـ نهم هجری، نقیب سادات شهر مشهد و در قرن های نهم و یازدهم هجری از دسته بزرگان و کلانتران این شهر بوده اند.از قدیم چنین مرسوم شده که زائران پیش از ادای حاجت خویش و هم پس متعلق به نان و ماست در محل گنبد خشتی انفاق می کرده اند که این سنت هنوز هم کم و بیش جاری و باقی است. گر چه کل روزه گنبد خشتی زیارت می شود؛ اما روزهای چهارشنبه که ویژه زیارت موسی بن جعفر (علیه السلام) و اعقاب ایشان است و نیز جمعه روزها خاص زیارت مزار پادشاه محمد است.
آستان امامزاده سلطان غیاث الدین محمد (علیه السلام) در شهر مشهد، در برزن باستانی نوغان، در فاصله پانصد متری حرم مطهر حضرت رضا (علیه السلام) در کوچه اى به اسم گنبد خشتى مجاور فلکه طبرسی و چهارسوى نوغان واقع شده است.

بناى ساختمان بقعه معروف به گنبد خشتى آنسان که پیداست همزمان با فوت امامزاده سلطان محمد (علیه السلام) در زمان سلطنت شاهرخ تیمور ساخته شده؛ لذا پس از حرم رضوى از قدیمى ترین بناهای مشهد و فقط نشان بارز باقى باقیمانده از سادات موسوى در این شهر است. گنبد بنا دو پوششه است. پوشش داخلى آراسته به مقرنس هایی زیباست. گنبد بیرونى هم به نظر می رسد از ابتدا آجرپوش بوده، بدین سبب به گنبد خشتى شهرت مکشوف است. سوره ملک با خط خوش ریحان در ذیل پوشش داخلى کتیبه شده. لبه هاى چهار بالکن آن هم با سوره اتفاق به خط ثلث آراسته گردیده است. این بنا ظاهراً در موعد قاجار مرمت و داخل آن نقاشى و تزئین شده است. در این تزئین ابیاتى بر روى کتیبه سوره ملک تحریر شده است.

 

آبشار اخلمد مشهد

akhlamad.jpg

آبشار اخلمد مشهد از آبشارهای استان خراسان رضوی،شمال شرقی ایران در شهرستان چناران در ۸۵ کیلومتری شمال غربیمشهد و ۲۴ کیلومتری چناران روبه کوه‌های بینالود و در دو کیلومتری روستای اخلمد مشهد قرار دارد. این آبشار از دو آبشار بلند کنار هم تشکیل شده است که هر کدام بالای ۴۰ متر ارتفاع دارند. اخلمد که از مکان های دیدنی اطراف مشهد می باشد و قدمتی چند هزار سال دارد، در دره ای در میان کوه بینالود بنا شده که این دره دارای دیواره‌های صخره‌ای با ارتفاع حدود ۲۰۰–۳۰۰ متر می‌باشد که یکی از بزرگ‌ ترین مناطق برای ورزش مفرح سنگنوردی در ایران می‌باشد از دیواره‌های معروف آن می‌توان به (دیواره سفید - الله اکبر -عقاب و...) نام برد. در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، دیده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری قرار دارد  و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد. روستا اخلمد دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. مسافران تور مشهدمی توانند با رفتن به این مکان زیبا از مسافرت خود لذت ببرند.

akhlamad2.jpg

آدرس: اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان 

رباط خاکستری مشهد

robate-khakmashhad.jpg

رباط خاکستری مشهد این اثر تاریخی در 17 کیلومتری جنوب مشهد در کنار روستایی به همین نام واقع شده  که منتسب به دوره صفویه است، رباط مزبور در گذشته محل بیتوته مسافران و کاروانیان در مسیر شاهراه هرات، توس و نیشابور بوده و با توجه به منابع تاریخی در عصر غزنویان بنیان گردیده است. این بنا مشتمل بر سه فضای اصلی سرپوشیده بوده و روی هم رفته شش گنبد کروی آن را شکل داده است. پیرامون این تالار نیز غرفه‌هایی با تاق جناغی برای اطراق مسافران تور مشهد نوروز 96 تعبیه شده و در گوشه‌های آن اتاق‌هایی به وجود آمده است. در ضلع جنوبی بنا نیز فضایی به صورت حیاط وجود دارد. رباط خاکستری در شمار یادگارهای معماری کهن خراسان می‌باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اترک مشهد:

یکی از هتلهای نزدیک به حرم و تمیز مشهد، هتل 4 ستاره اترک است. هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. هتل اترک با فاصله کمتر از 3 دقیقه به حرم با فراهم کردن امکانات کامل اقامتی توانسته است به یکی از گزینه های مناسب برای مسافران مشهد تبدیل شود.

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد3.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، صندوق امانات،اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، ماهواره، نمازخانه، اعلام حرق، لاندری،تاکسی سرویس،  کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد8.jpg

 

 

هتل چهار ستاره الماس مشهد :

هتل چهار ستاره الماس واقع در مشهد و در مجاورت بارگاه ملكوتي حضرت ثامن الأئمه با فاصله اي حدود 5 دقيقه تا حرم مطهر رضوی واقع شده است .این هتل با تنوع در انواع اتاقها,با مجهز ترین و مدرن ترین امکانات رفاهی و آسایشی روز دنیا با طراحی و معماری نوین میهمان نوازی مسافران تور مشهد را در فضای مدرن به یادگار می گذارداین هتل 9 طبقه در مجموع از 176 اتاق تشکیل شده است. در طبقه نهم این هتل سالن کنفرانس قرار گرفته است. میهمانان این هتل می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به حرم دسترسی داشته باشند.

_الماس_مشهد.jpg

_الماس_مشهد_1.jpg

 

امکاناتهتل الماس مشهد:

رستوارن، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس،پارکینگ، لابی، آسانسور، چایخانه، کافی شاپ، سونا، جکوزی، اعلام حرق، کافی نت،تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره،  آرایشگاه، فروشگاه، خودپرداز، اتاق ورزش، باشگاه بیلیارد و...

_الماس_3.jpg

_الماس_4.jpg

 

هتل جواد (ع) مشهد :

هتل جواد (ع) مشهد در سال 1389  در خیابان امام رضا احداث شده و به عنوان نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع) می باشد.این هتل  میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می دانددر این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.هتل جواد مشهد  و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران تور مشهد باشد.

_جواد_مشهد.jpg

_جواد_مشهد3.jpg

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

_جواد_مشهد_1.jpg

Javad3.JPG

 

هتل 4 ستاره سلام مشهد :

هتل 4 ستاره سلام مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع احداث شده است.ااین هتل در مجموع 28 اتاق دارد و در فاصله 2 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع شده است. ترمینال 12 دقیقه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه از این هتل فاصله دارد. 

_سلام_2.jpg

امکانات هتل سلام مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری،لابی، کافی شاپ، لاندری، آسانسور، پارکینگ اختصاصی و...

_سلام_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فردوس مشهد:

هتل 4 ستاره فردوس مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا (ع) احداث شده است. هتل فردوس مشهد در فاصله 300 متری حرم مطهر واقع شده است. این هتل در 8 طبقه ساخته شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس با ظرفیت 16 نفر در نظر گرفته شده است.این هتل خدمات خوبی را برای میهمانان تور مشهد خود ارائه می دهد.

_فردوس1.jpg

_فردوس3.jpg

امکانات هتل فردوس مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، ماهواره، پارکینگ اختصاصی،  گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، نمازخانه، آسانسور، خدمات خانه داری،تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و...

_فردوس4.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

موزه قلعه اربونی ارمنستان

موزه اربونی مکان تاریخی توسط پادشاه اوراتورها تقریبا 3000 سال قبل در کنار دریاچه وان در ترکیه کنونی بنا شده است.این قلعه در قسمت جنوب شرقی ایروان بر روی تپه ای قرار گرفته است. قلعه اربونی به معنای قلعه خون بوده است و امروزه باستان شناسان از اجناس یافته از قلعه فلز کاری های بسیار زیبای اورارتویی را در دید بازدیدکنندگان تور ارمنستان قرار گذاشتند.نمای موزه از جنس برنج از پیکرهای اوراتوری را دارد که در سال 872 قبل از میلاد این قلعه قلعه توسط آرگیشتی اول پسر منوا که پادشاه اوراتو بود ساخته شد و اولین بناهای محکم اورارتویی در ناحیه شرق رود ارس بوده است.موزه قلعه اربونی ارمنستان یکی از مکان های تاریخی است که مسافران تور ارمنستان علاقمند به مکان های تاریخی می توانند از این موضوع بازدید کنند.

Mozeh-Arbuni-Armenia1.jpg

 

موزه ماتناداران ارمنستان

mozeh-matandaran.jpg

موزه ماتناداران یکی از قدیمی ترین و سرمایه دار ترین خزانه‌های کتاب در جهان است که توسط "مارک گریکوریان" در سال 1957 میلادی احداث شده است.کمتر گردشگری را پیدا می کنیم که بدون بازدید از این موزه شهر ایروان را ترک می کند. مجموعه‌ای از پله‌ها شما را به سمت تندیس "مسروپ ماشتوس" ,مخترع الفبای ارمنی ( در سنه 396 میلادی) سوق می‌دهد.در کنار آن تندیس شاگرد مسروپ ماشتوس ساخته شده که دستش را با اشاره به مدرس خود بالا نگه داشته است و درکنار وی زانو زده است.حروف الفبای ارمنی بر روی حصار پشتی حک شده است، مجموعه این کتاب‌ها شامل 17000 نسخه خطی است، که تقریبا شامل تمامی نسخه‌های فرهنگی و علمی دوران باستانی و میانه می باشد.این نسخه‌ها شامل تاریخ ،جغرافیا، دستور زبان، فلسفه، قانون، علم پزشکی، ریاضیات، گیتی‌شناسی، تحقیقات نظری در مورد تقویم، علم کیمیا، علم شیمی، ترجمه‌ها، ادبیات، تاریخ شماری، تاریخ هنر،  نقاشی با تذهیب (مینیاتور )، موسیقی و تئاتر هستند. 
همچنین نسخه‌های خطی به زبان‌های عربی، فارسی، یونانی، سوریه‌ای، لاتین، اتیوپی، هندی، ژاپنی و غیره وجود دارد، قبل از ورود به موزه مجسمه‌هایی از فیلسوفان، دانشمندان و هنرمندان باستانی قرار دارند که به ترتیب توروس روسلین، گریکور تاتواتسی، آنانی شیراکاتسی، موسس خرناتسی، مخیتار گوش و فریک هستند.گردشگران تور ارمنستان که علاقمند به مکان های تاریخی هستند می توانند از این مکان بازدید کنند.

هانر ابدوتیان ارمنستان

hanrabdotian.jpg

هانر ابدوتیان ارمنستان این میدان در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد که در سال" 1926" با نقشه و مراقبت مستقیم شخص الکساندر تامانیان بنا شده است .نام قدیمی این میدان لنین بوده است .این عمارت بصورت بیضی استو در کناره ی آن ساختمان های دولتی و فرهنگی واقع شده است که شامل ساختمان هیئت دولت "درضلع شمال شرقی "وزارت امور خارجه در "در ضلع جنوب غربی "وپست مرکزی "ضلع جنوب شرقی"و هتل زنجیره ایی ماریوت آرمنیا"جنوب غربی"و در مرکز جهت شمالی میدان ساختمان موزه تاریخ وملی ارمنستان واقع شده است.در فصل تابستان به عنوان یکی از جذابترین نقاط  سرگرم کننده به حساب میاید .در فضای جلوی موزه فواره های آهنگین واقع شده که باپخش اهنگ ونور پردازی منحصر به فرد هماهنگ است .مراسم زیادی در این میدان اجرا می شود ودر انتها با اتش بازی هیجان انگیزی به پایان می رسد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

کلیسا گغارت ارمنستان

این کلیسا در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی ایروان ساحل شرقی رودخانه ی آزاد ارمنستان قرار گرفته و در دره ی تاریخی گغارت قرار گرفته است. این بنا در دو بعد زمانی مختلف ساخته شده است و دارای دو قسمت اصلی است در اوایل قرن سیزدهم این منطقه جزو املاک اختصاصی خاندان زاکریان بوده است  . بعدها خاندان پروشیان این ملک را از خاندان زکریان خریداری نموده اند و دستور ساخت کلیسای درونی را به یک خواهر و معمار دادند و در اواخر قرن سیزدهم کلیسای درونی ساخته شده است که دارای ۳ قسمت اصلی است که یکی از این قسمت ها آرامگاه سلسله س پروشیان است.توریستان تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

 

صومعه خور ویراپ ارمنستان

یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین مکان های ارمنستان صومعه خور ویراپ است که در دشت آرارات ارمنستان در نزدیکی مرز با ترکیه قرار گرفته است. صومعه خور ویراپ ارمنستان وابسته به کلیسای ارمنی است و محل اقامت کاتولیکوس ارمنستان می باشد. در نزدیکی این ساختمان کلیسایی مربوط به قرن ۱۱ وجود دارد. معنای صومعه خور ویراپ گودال عمیق و یا "چاه عمیق است که مربوط به قرن 7 می باشد و دارای سیستم گرمایشی و حمام بوده و بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار گرفته است. در آن زمان از انجا به عنوان رندان استفاده می شده است و صومعه سیاهچالی گود و هولناک دارد و خود واژه ارمنی خور ویراپ هم به معنی سیاهچال است. صومعه خور ویراپ ارمنستان مکانی مناسب و تاریخی برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان, بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان, مکان های گردشگری ارمنستان, جاذبه های ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان

از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان می باشد که در مرکز قدیمی‌ترین و معروفترین مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و مجلل با امکاناتی عالی از جمله تلوزیون, اینترنت, سشوار, یخچال و.. که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستانسونا، سالن ورزش، استخر به صورت رایگان فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به الین هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان: 

استخر سر باز، سونا، سولاریوم ، سالن ماساژ و زیبایی برای مسافران تور ارمنستان, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و... که در اختیار تور ارمنستان می باشد.

 

هتل قفقاز ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره قفقاز ایروان ارمنستان است که در نزدیکی مرکز شهر ایروانارمنستان قرار گرفته است. هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای 46 اتاق لوکس با طراحی مدرن و امکانات عالی نظیر بار, ال سی دی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر، ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن سازی و .... مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر است و دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. رستوران هتل قفقاز ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متفاوت و لذیذ و کافی شاپی با انواع دسر ها نوشیدنی ها و باری در گوشه هتل برای مسافران تور ارمنستان می باشد. اطراف این هتل نمادهای از کو آرارات و مردم قفقاز با معماری زیبا طراحی شده است. 

امکانات هتل قفقاز ایروان ارمنستان:

اجاره ماشین, استخر روباز, امکانات ورزشی, سایت کامپیوتر, ماساژ, سونا, جکوزی, سالن بدن, رستوران برای مسافران تور ارمنستان , کافی شاپ, بار, اینترنت, ترانسفر فرودگاهی, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

محله بستکیه دبی

بستکیه نام محله‌ای بسیار کهنه و تاریخی در امارت دبی است، که یکی از مناطق دیدنی امارات متحده عربی است. بنای این برزن بدست بستکی‌های مهاجر از شهرستان بستک فرمانروایی هرمزگان از سال ۱۸۹۰ میلادی ساخته شده است. بعدها با پیدا شدن نفت و نوین شدن زندگی در دبی، ساکنین این منطقه به نقاط سایر شهر نقل مکان کردند و این ناحیه تقریباً خالی از سکنه شد. ولی امروزه، این عمارت ها به اماکن دیدنی، نگارخانه ها، فروشگاه ها و مراکز فرهنگی تبدیل شده اند. محله بستکیه دبی در مجاور موزه دبی در منطقه بر دبی و در خیابان الفهیدی پیمان دارد. خانه های گلی که با بادگیرهای بلند خنک می شوند، حیاط های بزرگ و درهای چوبی کنده کاری شده، شما را به سال های پیش و زندگی سنتی ملت دبی می برند. برای رفتن به محله بستکیه، می توانید در ایستگاه الفهیدی خط سبز مترو از قطار پیاده شوید و با چند دقیقه پیاده روی، به ناحیه بستکیه برسید.شما گردشگران تور دبی که علاقمند به مکان های تاریخی هستند می توانند از این مکان بازدید کنند.

Bastakie-Dubai.jpg

 

باغ معجزه دبی

Miracle-Garden-Dubai-1.jpg

باغ معجزه دبی یکی از زیباترین باغ های گردشگری دنیا است که در زمینی به مساحت 72000 متر قرار دارد. به طور متفاوت دردبی بنا شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ مختلف با مهندسی زیبا در این باغ قرار داده شده اند. تنوع رنگ ها در این باغ بسیار زیاد است به طوری که نمی توان گفت با وجود ۴۵ میلیون گل، چه رنگ هایی در کنار هم ایجاد شده اند و محیط را زیبا تر کرده اند. این محل دارای سرویس بهداشتی، کافه و نماز خانه نیز می باشد. مسافران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند و لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

baghmojezeh.jpg

 

آکواریوم دبی

akvariom.jpg

آکواریوم دبی یک آکواریوم عظیمی به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست.در این آکواریوم هزاران جانور دریایی، کوسه، سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبیبعنوان بهترین آکواریوم شناخته شود. قسمت از این آکواریوم از دبی مال می توان بازدید کرد و شما گردشگران تور دبی می توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار جانوران دریایی یکی از بهترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید.

akvariom1.jpg

 برای خرید رزرو تور دبی با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرمایید.

پیست اسکی دبی

pisteski.jpg

پیست اسکی دبی مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است و از معروف ترین مناطق گردشگری دبی است و در مرکز خرید امارات قرار دارد.این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.این پیست اسکی سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا است.این پیست با دیوار های شیشه ای، مجسمه یخی، تپه سورتمه سواری، زمین پارک کودکان و مسیر 400 متری مخصوص اسکس شبیه به سرزمین عجایب برفی است.مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند نهایت لذت را از این پیست ببرند.

 

باشگاه گلف امارات دبی

golf.jpg

باشگاه گلف امارات دبی در سال ۱۹۸۸بنا شده و زمین‌ های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی دارد.این باشگاه یکی از مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد.زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن است .امکان گلف بازی کردن هم در روز و هم در شب وجود دارد. علاوه بر این‌ها می‌توانید ورزش‌های دیگری همچون تنیس،بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه کنید. در این باشگاه امکاناتی مثل فروشگاه لوازم ورزشی، امکانات غذاخوری، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده و ... وجود دارد.گردشگران  تور دبی نوروز 96 می توانند از این مکان استفاده کنند.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل موون پیک جمیرا دبی

movenpick-hotel-dubai.jpg

هتل موون پیک جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه جمیرا شهر دبی قرار دارد و در شمار هتل های MÖVENPICK می‌باشد. این هتل لوکس در ساحل زیبا و شنی جمیرا قرار دارد و تنها چند قدم تا کافه های بی شمار ساحلی و مرکز خرید ساحلی 'THE BEACH' فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس BB و دارای ساحل اختصاصی می باشد.از هتل تا مرکز شهر دبی حدود 22 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر،تا امارات مال و بازار ابن بطوطه هم ۱۰ دقیقه با تاکسی فاصله دارد.

امکانات اتاق ها:

movenpick-hotel-dubai2.jpg

این هتل در مجموع دارای 294 اتاق می باشد و شامل اتاق دلوکس،اتاق اجرایی،اتاق سوپریور،اتاق خانوادگی،سوئیت اجرایی و رویال سوئیت است. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان هستند و دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.

movenpick-hotel-dubai1.jpg

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی:

 استخر روباز، ساحل اختصاصی، مرکز SPA، سونا و باشگاه بدن سازی اشاره کرد.

movenpick-hotel-dubai3.jpg

movenpick-hotel-dubai4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل کرون پلازا دبی

crunplazadu.jpg

هتل کرون پلازا دبی 5 ستاره لوکس در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد و جزو زیرمجموعه هتل های IHG می‌باشد. هتل کرون پلازا دبی روبه روی مرکز تجارت جهانی دبی و مرکز همایش های بین المللی دبی می باشد .این هتل به جاذبه های گردشگری از جمله تفریگاه امارات، اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی دسترسی دارد.از این هتل لوکس تا مرکز شهر دبی حدود 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 14 کیلومتر فاصله دارد.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی ارئه  می کند تا شما گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود سپری کنید.

سرویس دهی این هتل لوکس BB می باشد.

crunplazadu4.jpg

امکانات اتاق ها:

crunplazadu1.jpg

این هتل زیبا از 528 اتاق تشکیل شده است که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های کلاب، اتاق های دلوکس، اتاق های اجرایی، سوئیت اجرایی، جونیور سوئیت، سوئیت پرزیدنت و رویال سوئیت می باشد که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی و... هستند. خدمات خانه داری 24 ساعته داخل اتاقها از جمله صبحانه و نهار در اتاقهای هتل کرون پلازا صورت می گیرد. مسافران تور دبی در اتاق های این هتل احساس آرامش می کنند.

crunplazadu2.jpg

امکانات هتل کرون پلازا دبی:

این هتل شیک 13 رستوران و کافه دارد که در آن انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود.

crunplazadu6.jpg

ماساژ، استخر روباز وسونا ،باشگاه بدنسازی ،اسکواش، رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ، مراکز خرید دبی ،اینترنت بیسیم در لابی هتل ، پارکینگ ، همچنین اینترنت بیسیم در اتاقها و، لابی هتل اشاره کرد.

crunplazadu5.jpg

crunplazadu3.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل شرایتون جمیرا دبی

sherayton.JPG

هتل شرایتون جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه ساحلی جمیرا دبی قرار دارد که این هتل لوکس در دبی مارینا، در کناره شنی جیرا و باغ های عربی استوایی قرار دارد.این هتل دسترسی راحتی به باشگاه کشتی‌رانی جبل‌علی ، باشگاه گلف امارات ، پارک آبی وایلد وادی ، دانشگاه دبی، منطقه‌ی دبی‌مارینا ، مسجد جمیرا ، مرکز تجارت جهانی و کافه هارد راک دارد و مسافران تور دبی با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

هتل شرایتون جمیرا دبی از ۲۵۶ اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی را به فضای سبز، تلویزیون صفحه تخت و طراحی و چیدمان منحصر به فرد و از رنگ های شاد استفاده شده است.

sherayton2.JPG

امکانات هتل شرایتون جمیرا دبی :

این رستوران مانند رستوران پالم گاردن دارای انواع غذاهای بین‏ المللی، رستوران پیکوک غذاهای چینی و رستوران گریل استیک‏های استرالیایی و غذاهای دریایی را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

sherayton1.JPG

صرافی ، فروشگاه ،کرایه ماشین، مرکز تجارت، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، بار، باغ، امکانات باربیکیو،اتاق جلسه و ضیافت، سالن زیبایی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد تا سفر به یاد ماندنی را سپری کنند.

 

هتل و برج های شرایتون کریک دبی

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel2.jpg

این هتل در منطقه دیره و بر کرانه های کریک دبی قرار دارد که اخیرا بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره لوکس دارای اتاق های لوکس از کف تاسقف  پنجره های مشرف به کریک و شهر دارد. دیرهبرای مسافران تور دبی علاقمند به تجارت، گردش و خرید لباس انتخاب فوق العاده ای است. تمامی اتاق های هتل و برج شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع و ... در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel5.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

مرکز فیتنس شرایتون که توسط Core Performance برنامه ریزی شده است.

ورزشگاه، زمین گلف، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق بخار، ماساژ، استخر شنای بزرگسالان و کودکان دارد.

از هتل و برج فقط 3 کیلومتر از بازار معروف دبی و بازار ادویه فاصله دارد.مراکز خرید از جمله برجمان و بازار دیره در مرکز شهر را می توان کمتر از 15 دقیقه با ماشین بروید.این ویژگی هتل دارای یکی از بهترین مکان ها دارای امتیاز در دبی است.هتل شرایتون از تاریخ 5 ژوئن 2007 از مسافران تور دبی استقبال می کند.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel6.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel4.jpg

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

 

 

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را  محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشدهتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

 هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و ... 

 

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش 4 ستاره در سال 1393 در خیابان امیرکبیر کیش بنا شده است. آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل مهتاب آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش مسافران تور کیش کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

امکانات هتل مهتاب کیش:

صبحانه، کافی شاپ ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و سنتی) ، اینترنت، اتاق هایی مبله، محوطه سرسبز هتل، ترانسفر فرودگاهی و... مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

mahtab.jpg

mahtab1.jpg

جهت رزرو تور کیش با شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش،بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

كارتينگ ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران پيست كارتينگ كيش با طول 800 متر می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. برای سرگرمی در تور کیش می توانید این تفریح هیجان انگیز را انتخاب نمایید.

آدرس مجموعه کارتینگ کیش : ميدان اميركبير ، خيابان انديشه ، روبروى هتل دريا 

کارتینگ کیش

 

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی از مکان های دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد و زمینی که برای آن در نظر گرفته شده حدود 2 هکتار  می باشد. این مکان که دارای فضای سبزی زیبا نیز می باشد ، انواع حیوانات در قفس ها نیز دیده می شود.تعداد قفس ها در این بوستان به 17 عدد می رسد که در آنها شیر و روباه و گوزه و میمون و شغال نگهداری می شود .مسافران تور کیش می توانند در سفر خود از این بوستان زیبا بازدید کنند و آهو ها را که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند مشاهده کنند . قابل ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این مجموعه نگهداری می شود . این مجموعه وسایل بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش بتوانند به همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند.

bostan_ahovan1.jpg

 

اسکله تفریحی کیش

در مرکز جزیره کیش در انتهای بلوار دریا یک اسکله تفریحی با عرشه ی چوبی زیبا قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی کیش می باشد. این اسکله که با روش شمع فلزی و با چهار فضای اقماری توسط متخصصان ایرانی احداث شده است با فضای مناسب پیاده روی، گردشگران را به سوی آب های نیلگون خلیج فارس هدایت می کند. اسکله تفریحی کیش فضایی مهیج و شگفت انگیز برای تفریح ایجاد کرده به گونه ای که مسافران تور کیش می توانند در کمترین فاصله ی ممکن دنیای آبزیانی نظیر مرغان دریایی و حرکت جمعی لاک پشت ها را به تماشا بنشینند. این اسکله طولی بیش از 400 متر دارد و بدون اثر تخریبی برای زیستگاه های دریایی است. اطراف اسکله چندین رستوران و کافه وجود دارد. قایق های پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، امکانات غواصی، قایق های ماهیگیری، سه چرخه های آبی، قایق های کف شیشه ای از دیگر امکانات اسکله است.

eskelehh1.jpg

eskelehh.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پارک ساحلی مرجان کیش

marjankish3.jpg

marjankish4.jpg

پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره کیش واقع شده که یکی از زیباترین کناره های کیش به شمار می رود. ساحل نقره ای، آبهای نیلگون و آفتابی درخشان جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.هرسال بسیاری از گردشگرانتور کیش اوقات تفریحی خود را در کنار این ساحل می گذرانند و از مناظر زیبای کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت مناسبی را برای مسافران تور کیش بوجود آورده که فارغ از شلوغی بازار به دیدار دریا و چشم انداز های زیبای طبیعت اطراف بیایند و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد بازدید می کنند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پروازهای تفریحی کیش

parvaztafrihi.jpg

پروازهای تفریحی یکی از هیجان انگیزترین تفریحات جزیره کیش می باشد. گردشگران می توانند پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره نقره فام کیش را در حین پرواز و از آسمان بازدید کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 15000 در 300 متر است که پرواز کردن را برای مسافران تور کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است.مسافران با پرواز کردن برروی جزیره سفر به یادماندنی را سپری می کنند.

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آسپندوس آنتالیا

آسپندوس در قرن 2 و 3 میلادی بسیار رونق گرفت یکی از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا است که این شهر تاریخی در ۴۰ کیلومتری آنتالیا واقع شده با تئاتر باستانی خود یکی از اقامتگاه های تاریخی ترکیه محسوب می شود. آمفی تئاتر آسپندوس یکی از مشهورترین تئاترهای روباز دنیا محسوب می شود و جایگاه آسپندوس بعنوان مهمترین شهر می باشد. تئاتر آسپندوس که دارای یک دورنمای بسیار عالی بوده و بدون تخریب تا به امروز باقی مانده است در حال حاضر محل برگزاری جشنواره های مهم هنری می باشد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

آکواریم آنتالیا :

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و دفاتر اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته شده است . مسافران آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند . 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا4.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

ساحل کنیالتی در آنتالیا :

این ساحل عمومیآنتالیا دومین ساحل بزرگ آنتالیا نیز هست و پارک آبی زیبا با بازیهای مخصوص کودکان و یک استخر دلفینها دارد یک شهر کوچک است که در آن ماکت مینیاتوری ترکیه نیز قرار دارد که همه ی دیدنی ها و جاذبه های ترکیه با مقیاس بیست و پنج برابر کوچکتر در نمایش عموم قرار گرفته است.یک پارک جنگلی زیبا ،رستوران و کافه های روباز در کنار ساحل صخره ای ساحل کنیالتی آنتالیانیز واقع شده است این ساحل زیبا در غرب آنتالیا واقع شده استو مردم آن را با نام پلاژ کنیالتی می شناسند .ساحل کنیالتی تا مرکز شهر آنتالیا فاصله زیادی ندارد و تا بندر آنتالیا 3 کیلومتر نیز فاصله دارد.

_کنیالتی_در_آنتالیا_2.jpg

_کنیالتی_در_آنتالیا_3.jpg

 

 

مسجد مراد پاشا :  

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . ستون های این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران از این مسجد دیدن می کنند .شما می توانید با همراهی تور آنتالیا از این مسجد دیدن فرمائید.

 

 

شهربلک آنتالیا :

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید .

 

_بلک.jpg



بلک در ساحل آک دنیز و در 
۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گردیده اند.فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو ۲۰کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستی آنتالیا نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه از آنتالیا زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک آنتالیاتنها در ترکیه و ۱ گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک یافت می شود. تور آنتالیا فرصت خوبی است تا شما از این شهر ساحلی زیبا دیدن فرمائید.

 

1.jpg

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد . اتاق های این هتل از امکانات روز هتلداری برخوردار می باشند و دارای حمام خصوصی با امکانات لازم است. هتل دارای سوئیت هایی با نمایی زیبا از دریا می باشد. در این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود . فاصله هتل تا ساحل کونیالتی کمتر از 1 دقیقه رانندگی با ماشین است، همچنین تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل رینگ بیچ آنتالیا :

رستوران , پذیرش شبانه روزی , ارائه خدمات به میهمانان معلول , امکان سرو صبحانه در اتاق میهمانان تور آنتالیا , صندوق امانات , صرافی , فروشگاه , خشکشویی , اجاره ماشین , تهویه , آسانسور , باغ , ترانسفر فرودگاهی (رایگان) , سونا , ماساژ , استخر روباز (فصلی) , استخر سرپوشیده (فصلی) , سالن بدنسازی , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین بازی کودکان , دارت , زمین تنیس و ...

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

 

 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که معماری آن شبیه کشتی کوئین الیزابت می باشد و در مجاور سواحل در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است ، این هتل از 6 طبقه تشکیل شده است و دارای 395 اتاق می باشد که مجهز به امکانات روز هتلداری است و دارای امکاناتی نظیر پذیرایی در اتاق ، حمام ، سیستم تهویه ، صندق امانات و . . . می باشد. فاصله هتل کوئین الیزابت تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 30 کیلومتر می باشد و گردشگران تور آنتالیا می توانند در 150 متری خود دریا را ببینند .

امکانات هتل کوئین الیزابت آنتالیا :

استخر ، سالن ورزشی ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، آرایشگاه ، سالن کنفرانس ، ساحل اختصاصی و . . . 

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

 

 

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا 5 ستاره یکی از مدرن ترین و به روز ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا بشمار میاید. هتل سلطان سیده آنتالیا در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق گردشگری آنتالیا می باشد. منطقه سیده دارای آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده است. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  در مجموع ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

هتل آستریا الیتا آنتالیا

هتل آستریا الیتا آنتالیا در سال 2004 در منطقه سیده آنتالیا افتتاح شده است.که یکی از تفرجگاه های مجلل و شیک سیده آنتالیا محسوب می شود. برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گیرد. به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا آنتالیا  ۱۵ کیلومتر تا شهر ماناوگات و ۸۱ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.و با داشتن کارکنان ورزیده آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند.

 امکانات هتل آستریا الیتا آنتالیا:

از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل آستریا الیتا می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سرسره های آبی ،  ورزش های آبی موتوری ، امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب ، بیلیارد ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، زمین تنیس ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، خدمات پزشکی ، سینما ، رادیو ، دیسکو ، کافی نت ، اتاق بازی  ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود . 

هتل آستریا الیتا آنتالیا خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد که شما میهمانان عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا

 

 هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا 5 ستاره اقامتگاهی نوین در منطقه توریستی سیده آنتالیا به شمار می رود . برخورداری آب و هوایی دلنشین-دلپذیر ، باغ ، معماری سازگار با محیط زیست ، سهم مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی گزیده تر و خدماتی نوین سبب شده الی این هتل پرنما مورد پروا گردشگران تور آنتالیا واقع گردد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل سان وینگ ریزورت از موقعیت مناسبی جهت دسترسی به مراکز خرید آنتالیا برخوردار است . وانگهی مشارکت کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز مایه شده تا محیط هتل همیشه پاکیزه و آراسته بوده و مدعوین تور آنتالیا دانستن راحتی و خوشنودی نمایند . 

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا :

اتاقهای هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا دربرگیرنده ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس است که اقامتی تسکین دسته و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متنوع این اتاق های امروزین متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و عقیده ایشان را تامین می کند . در طراحی دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم کاربرد شده الی فضای اطاق ها دلنشین تر به عقیده برسد . علاوه بر این ، هر اتاق دارای پنجره هایی قدی با روشنایی مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های توزیع موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه ابزارها و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، گوشه ای از امکانات اتاق های لوکس هتل ۵ ستاره  هتل سان وینگ ریزورت آنتالیا می باشد .

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا :

امکانات هتل سان وینگ آنتالیا متناسب با انتظارات و سلایق اعضای خانواده طراحی شده و امکانات رفاهی و بهترین خدمات را برای اقامتی رضایت تقسیم فراهم کرده است . از دسته امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سان وینگ ریزورت می توان به : ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، استخرهایی متعدد روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، سونا و جکوزی ، گرمابه ترکی ، یوگا ، واتر پلو ، ایروبیک ، سرویس نگه داری از کودک ، کلاب کودک ، غذای کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات منزل داری ، خدمات کپی و فکس ،سالن کنفرانس ، خدمات پزشکی ، سالن زیبایی ، خدمات شستشوی جامه ، فروشگاه ، برگزاری شوهای جذاب و خوشحال ، چندین رستوران با شوکت ، کافی شاپ ، بار ، بوفه ناشتایی و . . . اشاره نمود .

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شارستان مشهد :

هتل 3 ستاره شارستان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فرودگاه مشهد 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل خدمات خوبی را برای مسافران تور مشهد خود ارائه می دهد.

_شارستان_1.jpg

امکانات هتل شارستان مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  جکوزی، روم سرویس،  ماهواره، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس،صندوق امانات،اینترنت، پارکینگ، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، مرکز خرید و...

 

هتل گل ها مشهد

هتل ها گل ها مشهد در شمار هتل های آپارتمان مشهد قرار دارد که این آپارتمان دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای خدماتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.از هتل گلها تا فرودگاه 20 دقیقه  و 15 دقیقه تا حرم مطهر رضوی با ماشین فاصله دارد.زائران تور مشهد به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند می توانند این هتل را انتخاب کنند.

خدمات هتل گلها مشهد:

 رستوران،لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

 

هتل اسپینو مشهد

 

espino-mashhad-hotel2.jpg

هتل اسپینو 3 ستاره در سال 1393 در مشهد افتتاح شده است.این مجتمع از 8 طبقه و 37 واحد تشکیل شده است.این هتل دارای اتاق های 2 تخته و 3 تخته نیز می باشد ور در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام و .. نیز می باشد و مسافران تور مشهد در این هتل احساس آزرامش می کنند.این هتل دارای دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها، رستوران، اینترنت، لابی، کافی شاپ و ... نیز می باشد.

 

espino-mashhad-hotel.jpg

espino-mashhad-hotel3.jpg

espino-mashhad-hotel4.jpg

espino-mashhad-hotel1.jpg

فاصله تابازار رضا مشهد:4 دقیقه با ماشین

فاصله تاحرم امام رضا علیه السلام : 6 دقیقه با ماشین

فاصله تاایستگاه راه آهن شهر مشهد : 9 دقیقه با ماشین

فاصله تاپایانه مسافربری مشهد : 10 دقیقه با ماشین

هتل سراج مشهد

Mashhad-Seraj-Hotel.jpg

هتل سراج مشهد در خیابان طبرسی مشهد در سال 1394 افتتاح شده است و این هتل 3 ستاره زیبا از 54 واحد 2 و 4 تخته تشکیل شده است که دارای ظرفیت 160 نفر را دارد.هتل سراج در نزدیکی حرم مطهر ثامن الحجج(ع) قرار دارد.زائران تور مشهد به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.امکانات هتل سراج مشهد شامل 2 رستوران با انواع غذاهای ایرانی، سنتی و عربی و در کافی شاپ این هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود.سوئیت، یخچال، اینترینت، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت در لابی و نمازخانه به زائران تور مشهد ارائه می دهد.

Mashhad-Seraj-Hotel2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رافال هاستل ارمنستان

این هتل 3 ستاره در کنار خیابان شمالی در قلب ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل تا میدان جمهوری 6 دقیقه پیاده روی دارد.تا ایستگاه اتوبوس 2 دقیقه و تا ایستگاه مترو، موزه تاریخ ارمنستان و گالری ملی 7 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل دارای اتاق های بزرگ با کفپوش چوبی، چای / قهوه، وای فای رایگان، روم سرویس 24 ساعته، تهویه مطبوع و با یک فن به مسافران تور ارمنستان ارائه می دهند.

بعضی از اتاقها دارای حمام خصوصی و برخی از آنها به استفاده از حمام مشترک در راهرو دارند. حمام مشترک شامل ماشین لباسشویی می باشد. مسافران تور ارمنستان می تواند وعده های غذایی در آشپزخانه مشترک آماده کند. کارائوکه در سایت امکان پذیر است.پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل وجود ندارد.مسافران تور ارمنستان که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است. هتل رافال هاستل ارمنستان از 29 آگوست 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

Rafael-Hostel-Armenia.jpg

Rafael-Hostel-Armenia1.jpg

Rafael-Hostel-Armenia2.jpg

Rafael-Hostel-Armenia3.jpg

 

هتل پریمیر ارمنستان

Primer-Hotel-Armenia4.jpg

هتل پریمیر در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. این هتل 3 ستاره تا ایستگاه اتوبوس 200 متر و تا مرکز شهر ایروان 4 کیلومتر فاصله دارد.از هتل تا اختاناک 500 متر، تا مانتاداران تنها 15 دقیقه، تا تئاتر اپرا هاوس ایروان 4 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه قطار 7 کیلومتری  و تا فرودگاه 23 کیلومتر فاصله دارد.هتل پریمیر ارمنستان از تاریخ 25 می 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستاناست.

امکانات هتل پریمیر ارمنستان

اتاق های هتل پریمیر به سبک ساده تزئین شده است. هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام خصوصی با دمپایی است.برخی از اتاق ها رو مناظر کوه آرارات است.

Primer-Hotel-Armenia3.jpg

Primer-Hotel-Armenia.jpg

استخر شنا، سونا، وای فای رایگان،سرویس اتاق و رستوران با انواع غذاهای ارمنی و بین المللی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد. مسافران تور ارمنستان که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.

Primer-Hotel-Armenia2.jpg

 

هتل آرمنیا ارمنستان

 

Armenia-Hotel1.jpg

 

این هتل 3 ستاره در منطقه کازان ارمنستان قرار دارد.ازهتل تا ورزشگاه جدید روبین 2 کیلومتر، تا مرکز شهر تاریخی 15 دقیقه،تا ایستگاه اتوبوس 2 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی کازان  28 کیلومتر فاصله دارد. کاخ کرملین تاریخی قازان و پشت بام آبی این مسجد گنبدی شکل 15 دقیقه فاصله دارد.اتاق های این هتل با تزیین به سبک کلاسیک و فرش نیز می باشد و در تمامی اتاق ها مطبوع با یک تلویزیون صفحه تخت، یخچال و فریزر و یک حمام خصوصی بزرگ است.دارای ناهار خوری زیبا در کنار حیاط که گردشگران تور ارمنستان می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی و اروپایی سرو کنند.

 

Armenia-Hotel2.jpg

 

Armenia-Hotel.jpg

امکانات هتل آرمنیا ارمنستان

 

پارک Gorgkogo و مرکز سرگرمی Korston هر دو یک پیاده روی 15 دقیقه از هتل دارند.امکانات رفاهی این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی،بیلیارد، اتاق کنفرانس، سالن بدنسازی و...

 

Armenia-Hotel6.jpg

 

Armenia-Hotel5.jpg

 

Armenia-Hotel4.jpg

 

Armenia-Hotel3.jpg

 

این هتل از 29 فوریه 2012 آماده پذیرایی از شما مسافران تور ارمنستان است.

هتل هالیدی و هاستل ارمنستان

 

این هتل 3 ستاره در ایروان ارمنستان قرار دارد.این هتل در 600 متری از اپرا و تئاتر ایروان ارمنستان قرار دارد.این هتل وای فای و پارکینگ خصوصی رایگان است.اتاق های این هتل دیدگاه به باغ و شهر دارد.تمامی اتاق های این هتل دارای خدماتی شامل تلویزیون، یخچال، حمام است.در این هتل یک منطقه بازی سرپوشیده وجود دارد.از هتل تا میدان جمهوری 800 متر، موزه قتل عام ارامنه 1.7 کیلومتر، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 10 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 16 فوریه 2016 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.مسافرانی که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia1.jpg

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia2.jpg

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia3.jpg

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia4.jpg

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia5.jpg

 

هتل والنسیا ارمنستان

valensia-hotel-armenia1.jpg

این هتل 3 ستاره در خیابان میاسنیکییان ایروان ارمنستان قرار دارد واز تا شهر ارمنستان 87 کیلومتر و 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی قرار دارد.هتل والنسیا 58 اتاق دارد و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، حمام و مینی بار می باشد و در اتاق های این هتل احساس راحتی می کنید. هتل والنسیا ارمنستان دارای خدماتی نظیر اتاق جلسه، آرایشگاه، مرکز تجاری، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات 24 ساعته و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد.

valensia-hotel-armenia2.jpg

valensia-hotel-armenia.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان

armenia.jpg

هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان 4 ستاره در شهر ارمنستان قرار دارد.این هتل 10 دقیقه تا مرکز شهر و تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.این هتل در مکان آرام و دور از سروصدای شهر پیمان دارد.با کیفیت بالا از مسافران تور ارمنستانپذیرایی می کند.این هتل 4 ستاره از 59 اتاق تشکیل شده است که همگی اتاق ها شیک و مجلل و تمامی پنجره ها رو به کوه آرارات قرار دارد.اتاقها دارای خدماتی همچون تلویزیون،تلفن، اینترنت و ... که مسافران با انتخاب هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان سفر خوبی ر ا سپری می کنند.

armenia5.jpg

armenia2.jpg

امکانات هتل آرمنیا رویال پالاس ایروان ارمنستان:

2 رستوران،لابی، چایخانه، پذیرایی در محوطه و باغ هتل، سالن کنفرانس با ظرفیت 150 نفر،سالن ملاقات با ظرفیت 25 نفر،مرکز تجاری،سالن بدنسازی،استخر و سونا، سالن بیلیارد، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، خشکشویی، صندوق امانات و خدمات  شبانه روزی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

armenia1.jpg

armenia4.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان در شمار هتل های خوب 4 ستاره ارمنستان و در فاصله 2 دقیقه ای از موزه ماتناداران و 7 دقیقه ای ازخانه اپرا و خانه-موزه خاکاتوریان Khacaturian و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللیZvartnots و 10 دقیقه ای تا ایستگاه قطار می باشد. موقعیت بسیار عالی هتل به خاطر فاصله یک کیلومتری تا مرکز شهر مهمانان تور ارمنستان را از دسترسی سریع و راحت به تمام نقاط دیدنی شهر ایروان ارمنستان مطمئن می سازد. این هتل دارای 77 اتاق در 5 طبقه که همگی مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، مینی بار ، تلویزیون فلت ، کتری برقی ، حمام خصوصی بهمراه سشوار و ... تجربه اقامتی دلچسب را برای میهمانان تور ارمنستان مهیا می سازد.

 

 

امکانات هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان :

در رستوران این هتل برای گردشگران تور ارمنستان خود انواع غذاهای اروپایی و آمریکایی و خوراکهای مخصوص گیاهخواران سرو می کنند و همچنین در صورت خواست میهمانان دارای منوی رژیمی می باشد.همچنین بوفه صبحانه هتل نیز هرروزه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.هتل داریا خدمات رفاهی همچون بار،باغ ،تراس،کافه فضای باز، تاکسی سرویس ، امکان اجاره ماشین، مرکز تناسب اندام ،ماساژ،خانه داری روزانه،پذیرش 24 ساعته،خدمات ارزی،خدمات پرستاری کودک ،خدمات خشکشویی و لباسشویی ،سیستم گرمایشی ، تهویه مطبوع، ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل و اتاقها ،محل مخصوص سیگار کشیدن ، پارکینگ خصوصی رایگان ( با رزرو قبلی ) ، فروشگاه سوغات ،wifi رایگان، شاتل فرودگاه و ... . همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد .

جهت اطلاعات بیشتر از تورهای ارمنستان و قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

از جمله پرطرفدارترین هتل های 4 ستاره در بین مسافران تور ارمنستان هتل آنی پلازا ارمنستان که یکی از بزرگترین هتل ها در ایروان است می باشد، و فاصله این هتل تا ایستگاه مرکزی ایروان 4 کیلومتر و تا فرودگاه ایروان فقط 15 دقیقه می باشد. این هتل دارای 262 اتاق با طراحی و رنگ امیزی گرم و فرش شده و دل نشین و مجهز به امکاناتی از قبیل تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره ‏و حمام اختصاصی با چشم اندازی فوق العاده به سوی کوههای ‏آرارات ایروان می باشند.فاصله هتل تا‏ بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر بسیار کم است و در نزدیکی هتل کافه ها و ‏رستوران ها و بوتیک های زیادی قرار دارد.


امکانات هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان :

این هتل دارای رستوران و کافه ، اتاق های کنفرانس ، مرکز ‏اسپا و زیبایی ، استخر شنا و سالن بدنسازی می باشد. همچنین در  هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان روزانه صبحانه و انواع غذاهای ارمنی برای گردشگران تور ارمنستان در رستوران آنی سرو می شود.

جهت اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافي، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

هتل ریپابلیکا ارمنستان

هتل ریپابلیکا ارمنستان واقع در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی میدان جمهوری و در فاصله 10 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس و در فاصله 5 دقیقه ای از تئاتر اپرا می باشد. این هتل دارای قهوه خانه سرباز می باشد که در ان انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران غذاهای ارمنی را برای میهمانان عزیز تور ارمنستان سرو می کند.

امکانات هتل ریپابلیکا ارمنستان :

تمامی اتاقهای هتل مجهز به اینترنت ، سیستم تهویه ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و آنتن ماهواره ای و حمامی با امکاناتی کامل می باشد. در صورت تمایل مسافران عزیز تور ارمنستان غذا و نوشابه به اتاق ها ارایه می شود. 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)،  پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

 

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و یکی از قیمت مناسب ترین هتل های دبی محسوب می شود این هتل در منطقه دیره قرار گرفته است و به مرکز شهر، جاذبه های گردشگری دبی، مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی دسترسی دارد از این رو هم برای تفریح هم برای کار و تجارت مسافران تور دبی بسیار مناسب است. در هتل کافه ، بار و رستورانی مجلل نیز مشغول خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشند و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کنند.

هتل نیهال دارای 70 اتاق استاندارد بزرگ و مبله می باشد اتاق های هتل از نور مناسب برخوردارند و چشم انداز زیبایی از شهر دبی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد .همچنین تمامی اتاق ها مجهز به سشوار ، تلویزیون ال سی دی ، حمام اختصاصی با وان و کلیه تجهیزات ، ماهواره ، صندوق امانات ، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل نیهال دبی :

پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، استخر سر پوشیده ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری , صندوق امانات ، آسانسور ، خدمات شستشوی لباس ، تهویه مناسب ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید سیتی سنتر ، دی تو دی و گرین هاوس ، پارک ساحلی الممزر و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و ....

 

 

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی در شمار هتل های  3 ستاره دبی قرار دارد و درست روبروی رودخانه واقع شده است از این رو مناظر زیبای رفت و آمد کشتی ها به وضوح از پنجره های هتل برای مسافران تور دبی نمایان است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی به ایستگاه مترو باعث جلب توجه گردشگران تور دبی به این هتل گردیده است تا بتوانند با هزینه ای بسیار اندک به دیگر نقاط مختلف دبی سفر کنند. این هتل از 10 طبقه تشکیل شده است و دارای 142 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سرویس بهداشتی، حمام، خدمات خانه داری، تهویه مطبوع و ... می باشند. در طبقه دهم این هتل رستوران شب های تهران قرار دارد که میهمانان تور دبی می توانند از غذاهای ایرانی آن لذت ببرند.

امکانات هتل سنت جورج دبی :

رستوران، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، روم سرویس شبانه روزی، مینی بار، یک ساعت اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، تلفن،  صندوق امانات و سالن بیلیارد و ... .

هتل سنت جورج دبی

هتل سنت جورج دبی

 

هتل گلدن اسکوار دبی

Dubai-Golden-Square-Hotel-Apartments.jpg

هتل گلدن اسکوار دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد. این هتل 3 ستاره فاصله کوتاهی الی سوق طلا و نهر دبی دارد و تا فرودگاه بین المللی دبی و ساحل جمیرا 5 کیلومتر فاصله دارد.هتل گلدن اسکوار از 155 اتاق تشکیل شده است که واحدهای آن بصورت استودیو و آپارتمان های یک خوابه است. این هتل حائز خدماتی همچون تهویه مطبوع، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه،سونا، صرافی، اتاق جلسه ، کرایه اتومبیل و ترانسفر را در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد. مسافران تور دبی که به دنبال هتل ارزان قیمت هستند گزینه مناسبی است.

Dubai-Golden-Square-Hotel-Apartments1.jpg

Dubai-Golden-Square-Hotel-Apartments2.jpg

Dubai-Golden-Square-Hotel-Apartments3.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل صدف دبی

Sadaf-Hotel.jpg

هتل صدف دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد. این هتل 3 ستاره نزدیک بازار مرشید ، گلد سوک معروف ، مرکز خرید الغریر ، خیابان الریگا ، فروشگاهها و رستورانها قرار دارد و فاصله کوتاهی تا مترو یونیون دارد.هتل صدف از 50 اتاق تشکیل شده است.میهمانانتور دبی که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند هتل صدف دبی گزینه مناسبی است.

Sadaf-Hotel2.jpg

 امکانات هتل صدف دبی:  رستوران, خشکشویی, استخر سرباز, استخر سرپوشیده, جکوزی, باشگاه بدنسازی, تنیس, بیلیارد, ساحل اختصاصی, ورزشهای آبی, اجاره دوچرخه, اینترنت رایگان, ماساژ, سونا, سرویس رایگان رفت و آمد, تنیس, استخر ویژه کودکان, سالن بازی ویژه کودکان و … در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

Sadaf-Hotel4.jpg

Sadaf-Hotel1.jpg

آدرسDeira Fish Market – 2nd St – Dubai – United Arab Emirates

جهت رزرو و ارزانترین قیمت ها بیشتر از تور دبیبا شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل امیریتس کنکرد دبی

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai.jpg

 

هتل امیریتس 4 ستاره در قلب دبی واقع شده است. هتل امارات کنکورد در نزدیکی مرکز شهر دیرا و بازار آل Ghurair و بازارAlriggaاست.از هتل تا ایستگاه مترو 900 متر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.با ماشین تا آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و مراکز عمده تجاری و تفریحی فاصله کوتاهی دارد. باشگاه Creek و قایق بادبانی دبی در پورت سعید رو به افزایش است.اتاق در امارات هتل کنکورد با تخت اضافی مجهز شده است.هر اتاق شامل یک سالن با فضای نشیمن، پذیرایی، تهویه مطبوع، میز کار و کانال های ماهواره ای است.خدمات هتل خدمات سوئیت بزرگ با آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن اختصاصی رو به فضای باز است.امکانات هتل امیریتس کنکرد دبی دارای یک استخر، امکانات گلف در نزدیکی و حمام با ماساژ در اختیار گردشپران تور دبی قرار می دهد.در رستوران این هتل انواع غذاهای های قاره ای و سنتی خاورمیانه روزانه در رستوران این هتل است.این هتل همچنین دارای یک مرکز خرید، یک کلینیک دندانپزشکی، آرایشگاه و آرایشگر دارا می باشد.هتل امیریتس کنکرددبی از تاریخ 14 ژوئن 2009 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai1.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai2.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai3.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai4.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai6.jpg

 

هتل ریجنت پالاس دبی

 

Regent-Palace-Hotel.jpg

 این هتل لوکس 4 ستاره در برجمان و 100 متری ایستگاه مترو خالد بن ولید قرار دارد.از هتل تا باشگاه گلف 15 دقیقه فاصله دارد. از .هتل ریجنت پالاس 11 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و تا مرکز شهر 5 کیلومتر فاصله دارد.این منطقه به مراکز خرید زارا، پرادا، باربری بسیار نزدیک است.هتل ریجنت پالاس دبی از تاریخ 11 آوریل 2007 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

 

امکانات اتاق ها

 

این هتل زیبا 144 اتاق دارد و تمام اتاق ها مدرن در رنگ های گرم تزئین شده و از ویژگی های پنجره های بزرگ با پرده های کامل است. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و... است.

 

Regent-Palace-Hotel1.jpg 

Regent-Palace-Hotel2.jpg

امکانات هتل ریجنت پالاس دبی

 

یک استخر پشت بام، جکوزی و مرکز تناسب اندام مجهز تردمیل، بیلیارد، رستوران، اتاق جلسه و...

در قسمت شرق شهر غذاهای دریایی بازار برای ناهار و شام باز است و تخصص در غذاهای آسیایی، همه از محصولات تازه محلی طبخ شده است. موسیقی زنده و جلسات کارائوکه در کافه راکی ​​برجسته است.

 

Regent-Palace-Hotel3.jpg

 

 

 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

metropolitin-palace-dubai.jpg

هتل مترو پولیتن پالاس دبی 4 ستاره به نهر دبی و برج ساعت معروف دبی نزدیک است.از این هتل تا باشگاه گلف دبی چند دقیقه فاصله دارد، تا فرودگاه بین المللی دبی هم فقط 9/4 کیلومتر و 5 دقیقه با ماشین تا بازار طلا فاصله دارد.

metropolitin-palace-dubai4.jpg

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس از 212 اتاق و سوئیت لوکس تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، نشیمن، تهویه مطبوع و دارای اتاق های بزرگ که به سبک سنتی عربی و اروپایی در اورده که دارای طراحی و دکوراسیون شیک است.

metropolitin-palace-dubai2.jpg

رستوران

metropolitin-palace-dubai6.jpg

این هتل لوکس 4 رستوران دارد که یک رستوران آن غذاهای لبنانی همراه با موسیقی زنده و 3 رستوران دیگر استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی میباشند.

امکانات رفاهی هتل مترو پولیتن پالاس دبی

metropolitin-palace-dubai3.jpg

ماساژ، سونا و جکوزی، باشگاه گلف، سالن بدنسازی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، تنیس و بار

برایرزرو هتل مترو پولیتن پالاس دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبی با شماره های 021-41954/88178815  تماس حاصل 

هتل آئوریس این الموهنا دبی

هتل آئوریس این الموهنا 4 ستاره در منطقه آئوریس دبی قرار دارد.این هتل تا مرکز شهر 24.7 کیلومتر،مرکز خرید امارات 3.5 کیلومتر،مرکز خرید ابن بطوطه 8 کیلومتر و نزدیکترین فرودگاه فرودگاه بین المللی آل مکتوم  23 کیلومتر فاصله دارد.

aorisalmohna.jpg

امکانات هتل هتل آئوریس این الموهنا دبی :

 بازار ، رستوران ، ماشین اجاره ای، بازی گلف،روم سرمیس 24 ساعته، نظافت روزانه ،فکس، اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، فروشگاه هدیه / سوغاتی استفاده کنند .

ارتفاعات البرشا یک انتخاب مناسب برای مسافران تور دبی است که به معماری ، گشت و گذار و سواحل علاقه مند هستند .

aorisalmohna3.jpg

aorisalmohna2.jpg

aorisalmohna1.jpg

امکانات اتاق ها:

aorisalmohna4.jpg

این هتل از 145 اتاق  یک فضای گرم و دلپذیر برای شما به ارمغان می آورد . تمامی هتل ها دارای خدماتی تلویزیون صفحه تخت ، چای ، گنجه ، حوله ، فرش ، لوازم آرایش رایگان و سشوار در این هتل فراهم است .

هتل حیات پالاس دبی

hayatpalce1.jpg

هتل حیات پالاس دبی در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است.هتل حیات پالاس 4 ستاره  15 دقیقه از ساحل الممزر، 11 کیلومتر تا مرکز شهر دبی و تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر فاصله دارد.هتل حیات پالاس دبی 2 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره، 5 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 7 کیلومتر تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس بصورت BB است. توریستان تور دبی باانتخاب این هتل لحظات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

امکانات اتاقها:

hayatpalce3.jpg

این هتل از 210 اتاق خانوادگی، استاندارد و سوئیت  تشکیل شده است که نمامی اتاقها دارای طراحی و چیدمان شیک و از رنگ های گرمم استفاده شده است.اتاقها دارای خدماتی  شامل  فضایی وسیع ، تخت بزرگ و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار میدهد.

امکانات هتل حیات پالاس دبی:

استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،مراکز تجاری ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و.. را به گردشگران تور دبی ارائه  می دهد. 

hayatpalce.jpg

hayatpalce2.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آپارتمان گلستان کیش

این هتل تک ستاره در کناره زیبا کیش قرار دارد و دارای سوئیت های مجهز 3 ال ی 8 نفره می باشد.این هتل آپارتمان از 6 اتاق و 26 تخت تشکیل شده است و در تمامی اتاق ها تلویزیون، یخچال،و مبله می باشد.مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و ارزان هستند هتل آپارتمان گلستان گزینه مناسبی است.

آدرس: کیش، صدف فاز 2، خیابان فرخی- فیض کاشانی

 

هتل خاتم کیش 

هتل خاتم کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد.که در نزدیکی بازار عرب های کیش واقع شده و گردشگران تورکیش که به دنبال هتل ارزان هستند هتل خاتم کیش گزینه مناسبی است. این هتل با فضای سرسبز و به دور از شلوغی و سر و صدا، محیطی آرام را برای گردشگران تورکیش فراهم آورده است. هتل خاتم کیش در مجموع دارای  ۲۸  باب اتاق و ۷۸  تخت و مخصوص خانواده های سپاه است.

 آدرس هتل خاتم کیش :جزیره کیش، خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء،هتل خاتم کیش

 

 khatam.jpg

 

هتل آپارتمان فارابی کیش

Hotel-Farabi-1.JPG

هتل آپارتمان فارابی کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد و برای مسافران تور کیش می تواند خاطرات خوشی را در ذهن خود حک کنند. این هتل ۲ ستاره جزیره کیش  شامل ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ، سوئیت دو خوابه ۵۰ واحد ، سوئیت دو تخته ۸ واحد و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. گردشگران تور کیش که قصد رزرو را دارند، رزرو هتل فارابی کیش به عنوان یک هتل دو ستاره در کیش را در نظر داشته باشند.امکانات هتل آپارتمان فارابی کیش:

رستوران، کافى شاپ، ماهواره، ترانسفرفرودگاهی، خشکشویی، گشت دور جزیره، آرایشگاه آقایان، چایخانه سنتی، کافی نت، مینى بار و صندوق امانات و ...

 

هتل شایلی کیش

shailikish.jpg

هتل شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ احداث شده و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه در جزیرهکیش انجام شده است. این هتل  3 ستاره دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر کادر آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز به شمار می رود که هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش :

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه برای مسافران تور کیش ، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , ارزان ترین هتل کیش , مناسب ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را  محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشدهتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ و ...

 

هتل مهتاب کیش

 

هتل مهتاب کیش 4 ستاره در سال 1393 در خیابان امیرکبیر کیش بنا شده است. آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل مهتاب آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش مسافران تور کیش کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

امکانات هتل مهتاب کیش:

 

صبحانه، کافی شاپ ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و سنتی) ، اینترنت، اتاق هایی مبله، محوطه سرسبز هتل، ترانسفر فرودگاهی و... مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

 

mahtab.jpg

 

mahtab1.jpg

 

جهت رزرو تور کیش با شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش،بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لارا ورلد آنتالیا

 

 هتل لارا ورلد آنتالیا 4 ستاره در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل زیبا در نزدیکی منطقه گردشگری دروازه هادریان است.این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.از هتل لارا تا ساحل 200 متر فاصله دارد.این هتل از 65 اتاق تشکیل شده و دارای تلویزیون، وای فای رایگان و ... می باشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند. این  دارای امکانات نظیر باغ، تراس، استخر سر باز، سونا، ماهیگیری، اتاق بازی، اسپا، ماساژ، پینگ پونگ، دارت، کرایه دوچرخه، کتابخانه، حمام ترکی، ورزش های آبی, تفریحات عصرگاهی، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، ترانسفر فرودگاهی، سوییت ماه عسل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و... هتل لارا ورلد خدمات منحصربه فردی را به گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96 ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت فروش تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیمروس لایف آنتالیا

هتل هیمروس لایف آنتالیا 4 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد و از هتل های ساحلی این منطقه محسوب می شود.این هتل از 81 اتاق تشکیل شده که چیدمان آن زیبا می باشد و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی را به طبیعت است و از دیگر خدمات هتل می توان به تهویه مطبوع ، تلویزیون و... اشاره کرد.امکانات هتل هیمروس لایف آنتالیا می توان به کلاب،ماساژ،سالن زیبایی،رستوران،بار،باغ،سالن ملاقات،حمام بخار،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،سالن بدنسازی و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد و گردشگران با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور آنتالیا  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا (Best Westen Plus Khan) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در مرکز شهر آنتالیا واقع گردیده است. این هتل مجلل دارای 135 اتاق بزرگ و تمیز می باشد که همگی دارای بالکن با چشم اندازی زیبا از دریا یا کوه یا مارینا هستند. این هتل تا شهر باستانی کالجی تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد ، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا :

آسانسور، تراس، تراس آفتاب، استخر سر باز، سونا، باشگاه ماساژ، کتابخانه، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات گردشگری، کتابخانه، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، اتاق وی آی پی، سوییت عروس، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... 

هتل بست وسترن پلاس خان آنتالیا

 

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی برای گردشگران تور آنتالیا محسوب می شود . این هتل از اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد . هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از سایر امکانات هتل نیز بهرمند شوند .

امکانت هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا :

رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روبازسالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس, حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ...

 هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

 

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا 

هتل مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل : 

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور آنتالیا ، صرافی، استخر روباز ، سونا ، استخر سر پوشیده ، زمین بازی کودکان ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، مجهز به سیستم تهویه ، بار ، باغ ، خدمات خانه داری ، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت ، مرکز سلامت و آبگرم ، اینترنت پرسرعت ، فروشگاه ، ماساژ ، حمام ترکی ، سرسره آبی و... را شامل میشود.

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پورت ریور آنتالیا

 

 هتل پورت ریور تنها 3 دقیقه با ساحل فاصله دارد. این هتل در نزدیکی دریای مدیترانه منطقه ترکیه واقع شده است.در 6 کیلومتری منطقه قدیمی شهر رودخانه و مرکز آبگرم قرار دارد.از این هتل 5 ستاره تنها 6 کیلومتر با سالن آمفی تئاتر و 61 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس از تاریخ 12 می 2015 آماده خدمت رسانب به مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

امکانات اتاق ها

اتاق های( خانوادگی، ماه عسل، بی صدا و VIP) بسیار شیک و لوکس مبله دارد و دارای چیدمان شیک منحصر به فرد است.تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت ، کتری،حمام خصوصی، لوازم آرایش و... شما عیزان در این اتاق ها احساس آرامش می کنید.

امکانات هتل پورت ریور آنتالیا

سونا ، تنیس ، ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، بیلیارد ، دارت ، کتابخانه ، موج سواری ، صندوق امانات ، کلاب شبانه ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، پارک آبی ، غواصی ، منوی غذای رژیمی ، بوفه رستوران، چک این – چک اوت خصوصی ، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق ، تبدیل ارز ، سالن بازی کودکان ، سالن پذیرایی ، سالن همایش و... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

هتل سوئنو بیچ سیده آنتالیا 

 

 

هتل سوئنو 5 ستاره یکی از هتل های ساحلی است که 5 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.هتل سوئنو  پانورامای از دریای مدیترانه، چندین استخر سرپوشیده و روباز و آبگرم لوکس را به شما گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل دارای ساحلی اختصاصی و کلیدی برای اجرای زیست محیطی و پایدار است.از هتل تا موزه و تئاتر 2 کیلومتر فاصله دارد.این هتل از سال 2011 آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس از 760 اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، مبله، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و... با دکوراسیونی شیک در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل سوئنو بیچ سیده آنتالیا 

این هتل در رستوران غذاهای منطقه ای و بین المللی است که در سبک بوفه یا جداجدا سفارش داده شده است و در کافه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کنند.

حمام آفتاب، غواصی و موج سواری، آبگرم، اتاق ماساژ، حمام ترکی، حمام و جکوزی، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، استخر کودکان، زمین بازی و...

هتل وون ریزورت گلدن کلاب آنتالیا

 

 

این هتل 5 ستاره تا ساحل 2 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل لوکس دارای 450 متر ساحل اختصاصی است و استخر در فضای باز، پارک آبی، آبگرم از امکانات این هتل است.شاتل رایگان به ساحل دارد.از ویژگی های این هتل اتاق مطبوع با تلویزیون های ماهواره ای و بالکن رو به طبیعت است.در تمامی نقاط هتل وای فای رایگان دسترسی دارید.تمامی اتاق ها شامل مبلمان مدرن، یک یخچال کوچک، حمام و سشوار است.در برخی از اتاق های خانوادگی، اتاق متصل بهم موجود دارد.مسافران تور آنتالیا می توانند برای صرف صبحانه و ناهار و شام از رستوران این هتل استفاده کنند و قهوه، کیک، نان و... سفارش دهند.امکانات این هتل آبگرم، حمام ترکی، سونا، ماساژ، دارت، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، باشگاه کودکان و...

از هتل تا مرکزشهر 9 کیلومتر، تا نمایشگاه 45 کیلومتر تا منطقه بلک 20 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر فاصله دارد. سرویس دهی هتل بصورت ALLاست.این هتل از 15 می 2012 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

 

 

 

 

هتل نیل بهیر آنتالیا

 

 

این هتل 5 ستاره محل برگزاری اسپا است.هتل نیل در منطقه سیده آنتالیا در زمینی به مساحت 33 هزار مترمربع در سال 2014 ساخته شده است.از این  هتل لوکس تا مرکز آنتالیا 97 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 90 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این لوکس UALL می باشد و دارای ساحل اختصاصی به مساحت 300 متر است. توریستان تور آنتالیا می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

 امکانات اتاق ها

هتل نیل بهیر از 313 اتاق ( استاندارد، خانودگی و معلولین) با طراحی و چیدمان مدرن تزیین شده است و در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، بالکن اختصاصی و... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل نیل بهیر آنتالیا

دارای 1 رستوران اصلی که در آن صبحانه، ناهار و شام سرو می شود و 4 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی، عثمانی و غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می کنند.

دارای 4 کافه( لابی، استخر، ساحلی و دیسکو) که انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی در آن سرو می کنند.

استخر سرپوشیده و روباز، نمایش‌های کمدی در آمفی تئاتر، زمین تنیس، کلاب شبانه، ورزش‌های آبی، جت اسکی، بسکتبال، والیبال ساحلی، دارت، واترپلو، حمام ترکی، سونا، سالن زیبایی ، ماساژ، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان و ...

جهت رزرو تور آنتالیا با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل ریور گاردن هالیدی بلک آنتالیا

 

 

این هتل لوکس 5 ستاره در منطقه بلک در زمینی به مساحت 65 هزار مترمربع در سال 2011 بنا شده است و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است.از هتل تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر، تا منطقه بلک 5 کیلومتر، تا فرودگاه آنتالیا 30 کیلومتر فاصله دارد.هتل ریور گاردن دارای ساحل شنی اختصاصی است و سرویس دهی این هتل مدرن بصورت UALL است.مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل لوکس سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها

این هتل دارای 362 اتاق( استاندارد، خانوادگی و ویلا) همراه با بالکن های اختصاصی با چشم انداز به سوی باغ یا استخر روباز هست.دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون و ماهواره ، تهویه مطبوع، مینی‌بار ، صندوق امانات ، تلفن، اینترنت و...

امکانات رفاهی و تفریحی هتل ریور گاردن هالیدی بلک آنتالیا

استخر سرباز و سرپوشیده، ورزشهای آبی، حمام ترکی، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش ۲۴  ساعته ، وای فای رایگان ، سالن ورزشی، پینگ پنگ ، بیلیارد ، تنیس ، پرتاب دارت ، ماهیگیری در رودخونه کنار هتل ، مینی گلف، اجاره دوچرخه و...

رستوران هتل ریور گاردن کنار استخر قرار دارد و انواع غذاهای بین المللی برای شما مسافران تور آنتالیا سرو می کند. دو رستوران در درون هتل است که انواع غذاهای گریل شده و دریایی سرو می کنند.

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()