نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا تنها در چند قدمی ساحل زیبای Konyaalti واقع شده است این هتل ۳ ستاره ۱۵ دقیقه تا مرکز شهر آنتالیافاصله دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان تور آنتالیا در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.

امکانات هتل سانتا مارینا آنتالیا:

هتل سانتا مارینا دارای اتاق هایی استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس که با طراحی های بسیار شیک و زیبا، تمام نیازهای مسافرینش را برآورده کرده و خاطره ای به یادماندنی برایشان رقم می زند. میهمانان تور آنتالیا می توانند در اتاق های مجهز و مدرن به استراحت بپردازند ، اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، امکانات و اتاق ویژه معلولین VIP ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گران قیمت و میز کار ، می باشند. در هتل سانتا ماریناغذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی سرو می شوند.

میهمانان تور آنتالیا می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل سانتا مارینا مراجعه کنند.این هتل ۳ ستاره ، محل ایده آلی جهت برگزاری تمامی مراسم ها ، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های ویژه ی اداری و کنفرانس ها به شمار می رود. از دیگر خدمات و امکانات هتل سانتا مارینا می توان به پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ،تحویل سریع ، گاوصندوق و انبار بار و چمدان اشاره کرد. همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازی های کامپیوتری بپردازند.

 

 

هتل پامیرا آنتالیا

هتل 3 ستاره پامیرا آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیارعالی برخوردار می باشد .این هتل زیبا و ساحلی تا مرکز شهر آنتالیا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل پامیرا در ۲۵ دقیقه ای فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است که مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند .

امکانات هتل پامیرا آنتالیا:

این هتل ۳ ستاره دارای اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد. اتاق ها از تمامی امکانات رفاهی شامل دکوراسیون مدرن ، تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD ، مینی تریا ، حمام اختصاصی مجهز و لوکس و سشوار برخوردار می باشند. رستوران هتل نیز در فضای باز و دلفریبی قراردارد و درآن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ سرو می شود.میهمانان تور آنتالیا می توانند از نوشیدنی های استوایی خوشمزه در تریا سالن بیلیارد لذت ببرند.

علاوه بر نظافت شبانه روزی اتاق ها ، جابجایی رایگان میهمانان تور آنتالیا به سواحل مورد نظر اطراف ؛ پارکینگ اختصاصی نیز جزو خدمات ارائه شده هتل پامیرا می باشد. سرویس رایگان اینترنت نیز در تمامی اتاقها و در اماکن عمومی هتل از دیگر امکانات هتل می باشد. همچنین هتل دارای استخر روباز بزرگ می باشد که میهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر روباز هتل پامیرا ، به آبتنی بپردازند. از امکانات این هتل ۳ ستاره می توان به امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

بندر قلعه کاله یکی از مراکز تفریحی است که نزدیک به این قلعه می باشد و از بندرهای جالب و دیدنی است که در سفر بهترکیه نمونه آن کم پیدا میشود. تمام خدمات رفاهی نظیر فروشگاه و کافه و رستوران و هر چیزی را که بخواهید می توانید در این منطقه مشاهده کنید. قایق رانی یکی از تفریحات ثابت مسافران تور آنتالیا است. صبح گاه بهترین زمان برای قایق سواری در این بندرگاه است.


آسپندوس آنتالیا

آسپندوس که به آمفي تاتر معروف است که در8 کيلو متري شهر سريک آنتالیا واقع شده است .اين شهر 1000 سال قبل از ميلاد به دست يونانيان بنا شده است و يکي از ثروتمند ترين شهر هاي زمان خود بوده است. آمفي تاتر اين شهر 200 سال بعد از ميلاد توسط رومي ها بنا شده که آسپندوس در مسير پر رونق تجاري آن زمان همه ی مسافران تور آنتالیا را حيرت زده ميکند و اکثر توريست ها يي که به آنتاليا مي آيند از منطقه تاريخي و زيبا ديدن مي کنند .

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 


برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فرور کلاب بدروم ,ترکیه

هتل فرور کلاب در ۱ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است.اين اقامتگاه ۴ ستاره دارای اتاق های خانوادگی  ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP  می باشد.ميهمانان عزيز تور ترکیه می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.

امکانات هتل فرور کلاب ترکیه:

اتاق ها وسوئيت های هتل فرور کلاب دارای تلويزيون ماهواره ايی،محل نشيمن وحمام و ست کامل می باشد. امکانات رفاهی هتل فرور کلاب شامل ماساژ ، سونا ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. وجود باغ بسیار زیبا درهتل از دیگر امتیازهای هتل فرور کلاب می باشد.ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند همچنین می توانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرور کلاب با ارائه خدمات شبانه ­روزی به گردشگران تور ترکیه،تمام تلاش خود را در جهت رضایت خاطر مهمانان خود به کار می­برند .میهمانان می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند.

هتل فرور کلاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی­شاب، اتاق بازیهای کامپیوتری ،سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان تور ترکیه عرضه می­ شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را داشته باشند.

 
 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

 تور آنتالیا خرداد 95


:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

سد کارده مشهد

سد کارده در فاصله 40 کیلومتری شمال مشهد و از کیلومتر 16 جاده کلات به سمت چپ منشعب می‌گردد. سد از نوع بتنی دو قوسی متقارن مخزن و متشکل از 15 بلوک 10 متری با ارتفاع 67 متر از پی و حجم 32 هزار مترمکعب بتن‌ریزی می‌باشد. حجم آب آن معادل 36 میلیون مترمکعب می‌باشد. رودخانه کارده با آب دائمی و مناظر زیبای کوهستانی و مجموعه تفریحی دنیای آبی در ساحل سد، یکی از بهترین تفریحگاه‌های خوش آب و هوایمشهد می‌باشد که مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند.

 


آرامگاه فردوسی مشهد 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی با صفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.ساختمان فعلی آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است. نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد. بخش فوقانی بنا بصورت توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است. در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌ هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است. مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن کرده و از اشعار فردوسی لذت ببرند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

 تور مشهد تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سلام مشهد

هتل سلام در فاصله 2 کیلومتری بارگاه ملکوتی ثامن الائمه و با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل در منطقه خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع و زیر بنای 11000 متر مربع با ساختمانی مدرن و مجهز در 13 طبقه با چشم اندازی زیبا به حرم مطهر جهت پذیرایی از میهمانان محترم تور مشهد احداث گردیده است.

امکانات هتل سلام مشهد:

 این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران و ميهمانان تور مشهد مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور و .... میباشد. 

 جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

 تور مشهد تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف را به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی میتوانند در رودخانه ماناوگات شنا کنند.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی رودخانه ماناوگات صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید . مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

 


شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا که زیباست یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است که مسافرانتور آنتالیا را به خود جذب میکند.

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا بهار 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نظربیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا ترکیه با منظره کوه و دریا در منطقه لارا توانسته در بین هتل های آنتالیا به خاطر داشتن امکانات رفاهی مدرن و خدماتش و ساحل صخره ای نزدیک , مقام هتل 4 ستاره را کسب کند . این هتل بروی صخره ای مشرف به دریا احداث شده و نمای زیبایی نسبت به کوه و ساحل زیبای مدیترانه دارد هتل نظر بیچ آنتالیا از هتل های ساحلی آنتالیا با قیمت مناسب برای گردشگران تور آنتالیا میباشد این هتل در فاصله 10کیلومتری آنتالیا احداث شده و تا فرودگاه آنتالیا سیزده کیلومتر فاصله دارد. همچنین دسترسی به مراکز خرید آنتالیا بسیار آسان بوده و تنها 9 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل نظر بیج آنتالیا:

هتل نظر بیج لارا آنتالیا دارای دویست و چهارده اتاق استاندارد  رو به دریا و باغ میباشد و مهمانان تور آنتالیا میتوانند بروی تراس هتل به تماشای طبیعت زیبا بپردازند . تمامی اتاق های هتل نظر بیج آنتالیا دارای کف پارکت هستند که محیطی آرام و راحت را برای میهمانان آماده میکند.اتاق های هتل با محیطی مطبوع امکانات خوبی مانند تلویزیون های ماهواره ای ، حمام، سشوار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، رادیو، گاوصندوق، بالکن با چشم‌اندازی به دریا و مینی‌بار را برای استراحت شما در اتاق هتل اماده کرده است.پرسنل هتل نظر بیج در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.


امکانات هتل نظربیچ آنتالیا شامل استخر روباز و سرپوشیده،سرسره آبی،سالنهای ورزشی،دیسکو،اتاق کنفرانس با کلیه امکانات،حمام ترکی،رستوران،اسنک بار،لابی بار،بار در کنار استخرو ویتامین بارمیشود ،  همچنین پذیرایی در هتل به صورت (ALL) بوده و انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.رستوران هتل  صبحانه و ناهار و شام را در سبک بوفه باز برای شما آماده می کند و شما می توانید وعده های غذایی خود را در تراس با نمایی از کلیسای سنت ژان میل کنید و لذت ببرید. در نوار کنار استخر و لابی انواع نوشیدنی های گوارا برای مساران تور آنتالیا ارائه میشود.

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا بهار 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارک ساحلي مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب پارک ساحلي مرجان فرصت مناسبي را براي شما مسافران تور کیش بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت مکانی در سواحل شرقی خلیج همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را در هتل داریوش سپری کنند.

 


هتل شايان كيش

هتل شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل پنج ستاره شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

امکانات هتل شايان كيش :

رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ... رانام برد. مسافران  تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.از ویژگی های منحصر به فرد این هتل که به لحاظ موقعیت مکانی در مراکز نوار سیاحتی کیش قرار دارد مناظر زیبا و دسترسی به سواحل رویائی جزیره می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا دورترین مرکز تجاری ۳ کیلومتر می باشد. هتل بین المللی شایان با در اختیار داشتن مدیریت و پرسنلی مجرب و امکانات و تجهیزات پیشرفته سعی بر آن دارد تا شما در مدت اقامت خود از نهایت آسایش و رفاه برخوردار بوده و سفر کیش و اقامت در این هتل یادآور خاطره ای خوش و فراموش نشدنی برای شما باشد.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا ، وقتی به سمت تاشاگیل و بش کوناک (Beşkonak)می پیچید ، یک راه خوش منظره به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود. جاده از روی یک رودخانه کوهستانی و جنگلهای بکر با آبشارهای خروشان رد می شود. وقتی به پارک در 92 کیلومتری آنتالیا میروید, شما به دره زیبایی غنی از گونه های گیاهی و جانوران می رسید.دره پلدار 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی جاها به 400 متر نیز می رسد. در اطراف می توانید رستورانهای ماهی پیدا کنید که منوی غذاهای لذیذی برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می کنند.

پل رومی اولوک ، بر روی کانیون و پل بوگروم بر روی رودخانه کوجادره ، شاهکار مهندسی زمان خود بودند. از این پارک شما دو انتخاب گردشگری دارید، به سمت شهر باستانی سلگه (Selge) یا به مرتفع ترین قله کوهستان دده گول با ارتفاع 2992 متر. کوهنوردان تور آنتالیا نمی توانند در مقابل کوهنوردی ، اکتشاف و اردو زدن در این منطقه خوش منظره و با ابهت مقاومت کنند.
 

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سندر آنتالیا

هتل سندر در مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

 

 


هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا یک هتل 5 ستاره  شیک و مجلل و تفریحی در آنتالیا است که در مکانی بسیار عالی و آرام در شرق آنتالیا و در سواحل بسیار زیبای شهر زیبای لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل در فاصله 16 کیلومتری از مرکز شهر که با وسایل نقلیه 20 دقیقه زمان میبرد و 10 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.  این هتل در مجموع از 401 اتاق تشکیل شده است. در هتل کنکورد دلوکس انواع امکانات ورزشی وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا:

اتاق های بسیار زیبا و لوکس , استخر با فضای دلنشین , ساحل  ویژه هتل کنکورد دلوکس آنتالیا , رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل کنکورد دلوکس هستند , ورزشهای هیجانی آبی , زمین مخصوص تنیس که در شب هم روشنایی کافی با نورافکن دارد و میتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا دارای زمین بازی ویژه کودکان و همچنین مرکز نگه داری کودکان می باشد. هتل دارای ماساژ و جکوزی , حمام ترکی , استخر سر پوشیده می باشد و همچنین هتل و اتاقهایش مجهز به امکاناتی است که مسافرین معلول تور آنتالیا  بتوانند از اقامتشان لذت ببرند. هتل دارای مرکز تنیس ,  سالن ویژه بدنسازی , اتاق بیلیارد , میز پینگ پونگ , بازی دارت , ورزش هیجان انگیز موج سواری و همینطور بولینگ نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند. هتل دارای امکانات خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز در طول اقامتشان نیز تمییز و مرتب باشند. صرافی نیز در هتل می باشد که مبادلات ارزی خود را می توانید در کمترین زمان انجام دهید. باغ هتل فضایی بسیار مناسب برای کسب آرامش و استراحت می باشد. پذیرش هتل کنکورد دلوکس آنتالیا  به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

 


هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()