نوشته شده توسط : نیکنام

  هتل شایان

11.jpg  

     

نوع هتل5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی  

شروع قيمت از 410,000 تومان

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید

4.JPG

5.jpg نوع

 12.jpg

 هتل پارس نیک کیش

_پارس_نیک_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل سه ستاره         تعداد اتاق ها : 96

آدرس :کیش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا ،حدفاصل انا و فلامینگو

شروع قيمت از 220,000 تومان

 

هتل پارس نیک کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگران واقu شده است. هتل سه ستاره پارس نیک با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران را به خود جلب کرده است. صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای شما بوجود میاورد این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

آدرس : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

_پارس_نیک_1.jpg

_پارس_نیک_2.jpg

_پارس_نیک_3.jpg

_پارس_نیک_5.jpg

_پارس_نیک_4.jpg

 

 هتل فلامینگو  کیش

 44.jpg 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل چهار ستاره گريد A           تعداد اتاق ها : 205

آدرس : كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

شروع قيمت از 320,000 تومان

هتل چهار ستاره ی فلامینگو  کیش با مساحت 27000 متر مربع در قلب جزیره زیبای  کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج  همیشگی فارس واقع گردیده است. طراحی معماری هتل فلامینگو کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر202 اتاق و سوئیت می باشد. هتل زیبای فلامینگو دسترسیآسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره را امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.

 

122.jpg

13.jpg نوع

15.jpg نوع

22.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است ا ين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

_پردیس_کیش_1.jpg

 

به علاوه اینها در پردیس ۱ چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس ۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...
در کل پردیس ۱ میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .

_پردیس_کیش1.jpg

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد.

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش  بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش واقع شده است  در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی دارد . 

_مریم_کیش.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_کیش_1.jpg
در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس ۲ یکی ازمدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

_پردیس_کیش_2.jpg


در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس ۲ یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

_پردیس_کیش2.jpg

.
همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های کیش, بهترین بازار های کیش , بازار های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی.jpg

هتل خوب کاپتورن ارکید پنانگ مالزی هتلی 4 ستاره ای است با امکانات عالی که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است.فاصله این هتل حدود 15 دقیقه از مرکز شهر و حدود 19 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پنانگ می باشد.ساختمان هتل کاپتورن ارکید عمود به دریا می باشد. از بالکن اتاق های هتل شما می توانید نظاره گر دریا باشید. سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون، فیلم های رایگان، ماهواره، خط تلفن مستقیم، چای/قهوه ساز و سرویس 24 ساعته برای تمام اتاق ها فراهم است.این هتل امکانات با کیفیت بالایی را برای مسافران تور مالزی فراهم می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی2.jpg

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی3.jpg

این هتل شامل استخر نیز می باشد که سیستم وای فای رایگان هم در کنار این استخر در دسترس است. مسافران تور مالزی می توانند از سالن ورزشی استفاده کنند یا در سونا به استراحت بپردازند و در اتاق مخصوص خوانندگی سرگرم خوانندگی شوند همچنین رستورانی با سرویس دهی 24 ساعته انتظار شما را می کشد، رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های حلال و حتی غذاهایی برای گیاه خواران سرو می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی1.jpg

 

 

هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

هتل اکورتور پنانگ از معروف ترین هتل های پنانگ است که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای نمایی باشکوه ، زیبا و مجلل است . برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانان تور مالزی بوده و امیدوار هستیم که لحظات خوبی را سپری کنید.

oktoria2.jpgoktoria1.jpg

 

هتل گراند میلینیوم مالزی

هتل گرند میلینیوم

 شیک ترین هتل مالزی هتل 5 ستاره گراند میلینیوم است که در خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار دارد. این هتل مجموعا از 662 اتاق شیک و مجهز تشکیل شده است. فاصله بین  فرودگاه بین المللی کوالالامپور با هتل  50 کیلومتر می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز تجاری کوالالامپور بنا شده است. هتل گرند میلینیوم مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95  است. بازار پاویلیون در نزدیکی این هتل قرار دارد که مسافران تور مالزی نوروز 95 بتوانند به راحتی به بازار بروند.

هتل گرند میلینیوم2

هتل گرند میلینیوم3

هتل گرند میلینیوم 1

امکانات هتل شامل:

لباسشویی، خشکشویی مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، اتوکشی، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، اسکواش، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات نگهداری از اطفال، رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، آسانسور، کتابخانه، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، سرویس کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، بیلیارد، دارت، استخر روباز، سنا و... می باشد.

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مالزی , بهترین هتل مالزی , لوکس ترین هتل مالزی , مجلل ترین هتل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آریا مشهد

2.jpg نوع

بهترین هتل 3 ستاره مشهد هتل آریا است. که در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. مسافرانتور مشهد نوروز 95 می توا نند در این هتل با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می گیرد.

1.JPG

.JPG

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

 

_آپادانا_مشهد3.jpg

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد2

یکی از هتل های خوب 4 ستاره مشهد هتل  آسیا است که در خیابان پاسداران مشهد واقع شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.مسافرین تور مشهد نوروز 95 با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

هتل آسیا مشهد1

هتل آسیا مشهد

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی مخصوص مسافران تور مشهد نوروز 95، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل آسیا مشهد3

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.jpg

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.jpg

 

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

_سنتراگرندسامویی_تایلند11.jpg

هتل 5 ستاره سنترا گرند سامویی یکی از لوکس ترین هتل های تایلند می باشد. که دارای موقعیت ساحلی بوده و در منطقه چاونگ قرا دارد.اطراف این هتل 5 ستاره با شکوه درختان و فضای سبز قرار دارد و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد .ازامکانات خوب هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای مسافران تور تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی برای ورزشکاران نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم کرده است. از امکانات دیگر اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه دی وی دی پلیر و رادیو میباشد.هدف کادر هتل سنترا گرند سامویی ، جلب رضایت مسافران تور تایلند و تور سامویی بوده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد.

 

 

_سنترا_گرند_سامویی22.jpg

هتل مونتین پاتایا تایلند

 _مونتین_پاتایا.jpg

شیک ترین هتل تایلند هتل مونتین پاتایا است که 5 دقیقه پیاده تا مرکز خرید سنترال فستیوال فاصله دارد.این هتل دارای استخر روباز، جکوزی، پارکینگ رایگان و 5 رستوران متفامت میباشد وامکانات عالی را در اختیار مسافران تور تایلند قرار می دهد.معماری اتاقهای این هتل به صورت تایلندی زیبا و از بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا، تلویزیون ماهواره ای، یخچال، چای و قهوه سازبرخوردار میباشند.مسافران تور تایلند می توانند در کلاسهای یوگا و ایروبیک که در باشگاه هتل برگزار میشوند شرکت نمایند.

_مونتین_پاتایا_تایلند22.jpg

_مونتین_پاتایا_تایلند33.jpg

از امکانات هتل مونتین پاتایا تایلند:

مرکز اداری، دفتر گردشگری، زمین بازی کودکان، اتومبیل کرایه و خدمات خشکشویی, کافی شاپ شبانه روزی, رتوران ها با خوراک های متفاوت همراه با دسر های خوش مزه,اینترنت رایگان و امکانات بسیار دیگر. این هتل 15 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.

 

_مونتین_پاتایا_تایلند44.jpg

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , مجلل ترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رکس ایرپورت استانبول

مجلل ترین هتل های  4 ستاره رکس ایرپورت (Rox Air Port).که دارای 100 اتاق است. هر اتاق با امکانات مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار,وای فای رایگان و ... است. در این هتل صبحانه بوفه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند با هزینه اضافه صبحانه خود را در اتاق میل کنند. فاصله هتل تا مرکز خرید 5 دقیقه پیاده روی و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو اتوبوس کمتر از 500 متر است.

آدرس: Cobancesme Mah. Kimiz Sok. No:24, Bahcelievler, Bahcelievler, 34196 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رکس ایرپورت استانبول

سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس،کپی، سالن زیبایی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اتاق گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

RoxAirport1.jpgRoxAirport2.jpgRoxAirport4.jpg

هتل آک گون استانبول

_گون.jpg

شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل آک گون است که در منطقه توپکاپی واقع شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق بسیار شیک تشکیل شده است.در تور استانبول نوروز 95می توانید از  مراکز دیدنی استانبول لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. 

_گون2.jpg

_گون3.jpg

_گون6.jpg

_گون1.jpg

 امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_گون5.jpg

_گون4.jpg

 

 

هتل آکرا استانبول

4.JPG

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آکرا می باشد که در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق شیک تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به این هتل برای مسافران تور استانبول نوروز 95 بسیار نزدیک است و با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

2.jpg نوع

.JPG

1.JPG

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور استانبول نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

3.JPG

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

لوکس ترین هتل 5 ستاره آنتالیا آرماس ریزورت که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد.در تور آنتالیابهترین هارا تجربه کنید.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه|، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و...

_آرماس_ریزورت_آنتالیا4.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا3.jpg

هتل باتونت آنتالیا

1.JPG

یکی از هتل های خوب آنتالیا 4 ستاره باتونت گاردن است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل در مجموع از 175 اتاق لوکس تشکیل شده است. هتل در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکیفاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد. در تور آنتالیا نوروز 95 می توانید بهترین و راحت ترین سفر خود را تجربه کنید.

2.jpg نوع

.JPG

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و...

4.JPG

3.JPG

 

 

هتل پرتو بلو آنتالیا

_بلو. JPG

مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا هتل پرتو بلو است که در سال 2002 در ساحل "کنیالت" یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه بوده و در دامنه کوه های "بیدلر" احداث شده است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند در کمتر از 8 دقیقه به مرکز تفریحی آنتالیا بروند که نزدیک به این هتل است.فاصله این هتل تا مرکز شهر 12 کیلومتر و تا فرودگاه 22 کیلومتر است. 

_بلو 2. JPG

_بلو 1. JPG

امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، پذیرش، گاوصندوق مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو،ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری و...

 

_بلو 3. JPG 

 

_بلو 4. JPG

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید لاورا آنتالیا

 

لارا در مرکز شهر آنتالیا ( قلب ترکیه ) قرار دارد . زندگی ساکنین این منطقه و گردشگران تور آنتالیا در هم تنیده شده است . لارا دفتر مرکزی شرکت های مختلف گردشگری ست . 

مرکز خرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد  . لارا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی یکی از بهترین برندهای تجاری دنیا هستند  . این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۶۰۰ خودرو ست . ۲ سوپرمارکت بزرگ ، ۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید  است  که آنرا به یکی از تفریحات برای مسافران تور آنتالیا بهمن 94 تبدیل نموده است .

 

در لارا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، طعم غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین لباس ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در آخر از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .


مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیا در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیهکه به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد .

 در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان تور آنتالیا به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا بهمن 94 می توانید از خرید در دیپو آنتالیا  لذت ببرید.

 

 


مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان تور آنتالیا بهمن 94و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید معروف آنتالیا ,بهترین مراکز خرید آنتالیا, مکان های خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل ۵ ستاره  هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در ساحل Konyaalti آنتالیا و در ۳۵۰ متری ایستگاه اتوبوس Akdeniz Blv واقع شده است.این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی شهر از جمله دروازه و Kesik Minaret که تنها ۹ کیلومتر فاصله می باشد قرار گرفته است. هتل هرینگتون پارک در ۲ کیلومتری آکواریوم دیدنی آنتالیا واقع شده است.برای رفتن به فرودگاه بین المللی شهر تنها ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل هرینگنتون پارک ریزورت آنتالیا:

اين هتل و مرکز تفریحی دارای ۳۳۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته ، اتاق استاندارد، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP می باشد.که همگی آن ها مجهز به اینترنت رایگان بیسیم، حمام ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل ۵ ستاره با میهمان نوازی خود پذیرای میهمانانتور آنتالیا نوروز 95 در محیطی مجلل و مدرن می باشد. امکانات رفاهی هتل هرینگتون پارک شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.

در هتل هرینگتون پارک یک صرافی نیز وجود دارد که گردشگران و توریستان تور آنتالیا به راحتی می توانند تبدیل ارز انجام دهند.همچنین اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانانتور آنتالیا نوروز 95، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.هتل دارای کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.از فعالیت های ورزشی هتل می توان به پينگ پنگ، پرتاب دارت اشاره کرد.

 
 
 

هتل سندر آنتالیا

هتل ۵ ستاره سندردر مرکز شهر و برروی صخره در خلیج زیبای آنتالیا واقع شده است. این هتل  اقامتی بياد ماندنی در قلب شهر با ساحلی زيبا در كنار آبهای آبی دريای مديترانه به مسافرين تور آنتالیا ارائه می دهد.این هتل لوکس و زیبا در ۸۰ متری ایستگاه اتوبوس واقع شده است.همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ۱۱ كیلومتر می باشد.

امکانات هتل سندر آنتالیا:

هتل دارای ۱۵۶ اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس می باشد.تمامی اتاق های هتل سندر، دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب، سشوار ، تلویزیون ، مینی یخچال، تلفن،بالکن، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. اتاق های پاکیزه این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای استراحت و آرامش مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می باشند . خدمات کارکنان متعهد و حرفه ایهتل سندر آنتالیا موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تور آنتالیا تبدیل شود.

امکانات رفاهی هتل شامل سونا و حمام ترکی می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.يک صرافی نيزجهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. از امکانات ورزشی هتل سندر آنتالیا می توان به مرکز بدنسازی ، بیلیارد و پینگ پنگ اشاره کرد. زمین بازی ویژه کودکان نیز در هتل وجود دارد.

مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 


هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل 5 ستاره رویال وینگس آنتالیا در ۵۰۰ متری ساحل لارا واقع شده است. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا باید ۱۷ کیلومتر با ماشین طی کرد.

-رویال-ویگنس1.jpg

امکانات هتل رویال وینگس آنتالیا:

هتل رویال وینگس دارای  اتاق های ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن  می باشد،اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.همچنین هتل رویال وینگس آنتالیا دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد. از امکانات تفریحی ورزشی هتل می توان به  ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-ویگنس2.jpg

-رویال-ویگنس3.jpg

-رویال-ویگنس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا, لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شايان كيش

هتل پنج ستاره شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-شایان-کیش1.jpg

امکانات هتل شايان كيش :

رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ... رانام برد. مسافران تور کیش نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-شایان-کیش3.jpg

-شایان-کیش4.jpg

-شایان-کیش2.jpg


هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ستاره پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند. فاصله هتل پارمیدا کیشتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد.

-پارمیدا7.jpg

-پارمیدا1.jpg

امکانات هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدااز اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا کیشاز چیدمان و طراحی منحصر به فردی برای مسافران تور کیش برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش نوروز 95عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.

-پارمیدا-4.jpg

-پارمیدا2.jpg

این هتل ۴ ستاره که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است از امکانات رفاهی – تفریحی بسیاری ازجمله استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … برخوردار می باشد. مسافران با اقامت در هتل پارمیدا کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران تور کیش نوروز 95که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد برای مسافران تور کیش با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

-پارمیدا3.jpg

-پارمیدا5.jpg


هتل سارا کیش

هتل سه ستاره سارا کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش  ,هتلی با امکانات مناسب می باشد  با دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها از مهمانان تور کیش برای اقامت دعوت می کند . همچنین هتل سارا کیش ۱۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد .هتل سارا کیش در چهار طبقه و ۷۲ اتاق در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است و در جزیره کیش ، خیابان رودکی بعد از میدان پردیس واقع شده است . ۷۲ باب اتاق هتل سارا کیش شامل (۶ باب رویال سوئیت) (۱۱ باب سه تخت) (۳ باب سینگل) (۵۲ باب دوتخت) می باشد .

امکانات هتل سارا کیش:

خدمات هتل سارا کیششامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا با ظرفیت ۱۲۰ نفر، فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری تور کیش هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) ، سه باب غرفه و … می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. در هتل سارا کیش صبحانه بوفه و ترانسفر (استقبال) فرودگاهى رایگان برای مسافران تور کیش نوروز 95بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.

 جهت رزرو و خرید تور کیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پرنس استانبول

هتل 4 ستاره پرنس استانبول , اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است .مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرینس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار, سونا و جکوزی, سالن کنفرانس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سالن بازی, اتاق بخار, میز بیلیارد, بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس دارای امکاناتی تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.

یکی از دقدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنستا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرینس استانبول یا در لغت هتل شاهزاده با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد .هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کنید .مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل سمینال استانبول

هتل چهار ستاره سمینال استانبول که تقریبا در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است از هتل های معروف و مناسب استانبول می باشد که آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول نوروز 95  است.اگر بخواهیم از نمای هتل و اتاق ها توصیف کنیم باید گفت میتوان از بالکن های آن  منظره ی پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنیم.

امکانات هتل سمینال استانبول:

اتاق های هتل سیمنال بسیار مرتب و شیک می باشد و از نظر بهداشت هم خیلی تمییز و مناسب می باشد ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند و همچنین امکانات دیگر اتاق مانند تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و نیاز ضروری این روزها وای فای می باشد که این نیاز را هم برای شما بر طرف کرده اند و در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت برای مسافران تور استانبول تامیین شده است.

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول برای مسافران تور استانبول مناسب می باشد مانند :استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر که هتل های چهار ستاره دارند و این هتل هم از کمبودی برخوردار نمی باشد.وجود سالن جلسات در این هتل چهار ستاره استانبول باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه به مشکلی بر نخورند,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان ایرانی تور استانبول مناسب بوده است و نشانه رضایت دارند از این هتل ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در ساعت های دلخواه دسترسی به بازار داشته باشند. پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل بیوک سهینلر استانبول

هتل ۴ ستاره بیوک سهینلر استانبول در منطقه Fatih در استانبول واقع شده است .این هتل مجلل و لوکس در ۹۰۰ متری بازار بزرگ و همچنین ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوک قرار گرفته است. همچنن دسترسی به  جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مسجد سلیمانیه که در۱ کیلومتری هتل واقع شده است امکان پذیر می باشد. این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

-بیوک2.jpg

-بیوک-1.jpg

امکانات هتل بیوک سهینلر استانبول:

هتل بیوک سهینلر دارای ۱۳۲ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، می باشند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بیوک3.jpg

اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای آسایش خود از ما کمک بگیرید.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است. هتل بیوک سهینلر با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد. در هتل بیوک سهینلر  غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

-بیوک4.jpg

-بیوک5.jpg

-بیوک6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95


:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللیآنتالیا در فاصله 40 کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا نیز 50  کیلومتری هتل قرار دارند که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 را به خود جذب میکند.

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل آستریا کلاب آنتالیا

 هتل 5 ستاره آستریا کلاب آنتالیا درسال 1994 میلادی در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل در 3 طبقه و در مجموع 600 اتاق و 20 ویلا دارد.رستوران های هتل آستریا کلاب آنتالیا از قبیل رستوران اصلی داخی ،رستوران اصلی روباز،رستوران چینی،رستوران ایتالیایی،رستوران ترکیه ای و فیش رستوران آماده پذیرایی به میهمانانتور آنتالیا نوروز 95 می باشد.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر،فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.این هتل در سال 2014 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

1هتل-آستریا-کلاب-آنتالیا.gif

-آستریا-کلاب-آنتالیا-2.gif

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سرسره های آبی،چتر آفتاب،مینی کلاب،اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،خشکشویی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری،فروشگاه،ترانسفر فرودگاه،اینترنت پر سرعت رایگان،سالن کنفرانس،بار،کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آبگرم  SPA،سالن بدنسازی و ورزشی،ورزش های آبی،سرویس مراقبت از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی،ایروبیک، بیلیارد،تخت های حمام آفتاب و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آستریا-کلاب-آنتالیا-3.gif

-آسترا-کلاب-آنتالیا-6.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

 

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در 3 طبقه و در مجموع 296 اتاق دارد. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای 3 بار و 2 رستوران بین المللی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می باشد.همچنین هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد .این هتل در سال 2014 بازسازی شده است.

 

-آرماس-ریزورت-آنتالیا-2.gif

 

 

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

 

رستوران بین المللی،پذيرش شبانه روزي،آسانسور، گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه ، تهويه مطبوع ، بار، بوفه ، بار مخصوص تنقلات ، خدمات خانه داري ، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين ، فکس و کپي ، تنيس، سالن بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي ، ميني گلف ، دوچرخه ، وان آب داغ ، شيرجه ، حمام سنتی ترکي ، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس مراقبت کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-آرماس-ریزورت-آنتالیا-31.gif

 

-آرماس-ریزورت-آنتالیا-4.gif

 

-آرماس-ریزورت-آنتالیا-5.gif         

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین نرخ ها با بخش فروش آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا نوروز 95

 

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هاترا مشهد

هتل  ۴ ستاره  هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشداین هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي،كوچه سرشور و نبش سرشور۳۷ واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد می باشد. 

 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد نوروز 95 می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکاناتهتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.


هتل مینو مشهد

هتل ۴ ستاره مینو مشهد یکی از هتل های معروف در مشهد می باشد. این هتل مجلل و لوکس در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر بنا شده است.هتل مینو در ۱۵ دقیقه ای فرودگاه مشهد واقع شده است که باعث شده تا مورد توجه زائرین تور مشهد قرار بگیرد. همچنین ایستگاه  راه اهن تنها ۲۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل مینو مشهد:

این هتل ۴ ستاره با داشتن ۹۰ اتاق به صورت اتاق های دبل ، تریپل ، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه آماده پذیرایی از میهمانان محترم تور مشهد نوروز 95 می باشد.همگی اتاق ها مجهز به اتاق های با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل مینو می باشد. امکانات ورزشی هتل شامل سونا ، استخر ، بیلیارد و سالن ورزشی کاملا مجهز می باشد که مسافران تور مشهد میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

 

از امکانات هتل مینو می توان به كافی شاپ ،اينترنت در لابی ، پارکینگ اختصاصی ، سالن ورزشی ، گیم نت ، کافی نت ،تاکسی سرویس ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان فرودگاه و چایخانه سنتی اشاره کرد.


هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس که در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا میباشد. فاصله این هتل گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و زائران تور مشهد با چند دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مشرف شوند. همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شدو این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد نوروز 95می باشد.

-سینور1.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي برای مسافران تور مشهد نوروز 95، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات این هتل هستند که مسافران تور مشهد میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

-سینور5.jpg

-سینور2.jpg

-سینور3.jpg

-سینور4.jpg

جهت رزرو و خرید تورمشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تونتاس آپرت ترکیه

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارند .

امکانات هتل تونتاس آپرت ترکیه:

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا می باشد ,برای آرامش مسافران تور ترکیه نوروز 95خیلی مناسب می باشد .اینترنت در اتاق ها با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار ترکی برای مهمانان هتل در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص شیر می باشد,غواصی وی یکی دیگر از تفریحات این هتل ,باغ هتل تونتاس آپرت می باشد که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی برای مسافران تور ترکیه مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ,ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید ,همچنین می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.


هتل لو بلو ترکیه

هتل پنج ستاره لوبلو کوش آداسی در فاصله ۳ کیلومتری از شهر و فاصله نسبتا دور از فرودگاه که ۷۰ کیلومتر می باشد قرار دارد.این هتل یکی از هتل خوب و مناسب کوش آداسی از لحاظ رفاه و تفریح برای مسافران تور ترکیه می باشد که داری ۲۶۳ اتاق با امکانات مناسب می باشد.

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

اتاق های هتل لو بلو با امکانات و مجهز برای مسافران تور ترکیه می باشد امکاناتی از قیبل:تخت خواب و حمام های خصوصی و همچنین اتاق های مبله با تمییز ترین و بهداشتی ترین سرویس در اتاق که مهم ترین چیز از نظر زیبایی در اتاق فضای و نمای اتاق ها رو به دریا می باشد که شما طلوع خورشید از روی دریا را می توانید از اتاق های خود مشاهده کنید. هتل Le Bleu Hotel & Resort ساحل اختصاصی دارد که شما مسافران تور ترکیه نوروز 95 به راحتی می توانید به ساحل بروید و شنا کنید ,البته استخر سرباز,استخر سر پوشیده این هتل دارد که شما می توانید هم شنا کنید و هم برای آفتاب گرفتن در کنار استخر روی صندلی های مخصوص با فضای ارام بپردازید.رستوران هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه انواع غذای های بین المللی را برای شما پذیرایی می کند و نوشیدنی های مجاز هم در این رستوران برای شما فراهم می باشد تا بتوانید بهترین روز ها و استراحت و تفریح را داشته باشید.

استخر جداگانه ای برای کودکان هم در هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه وجود دارد که شما بتوانید کودکانتان را به استخرهای مناسب ببرید ,همچنین برای تفریح در هتل شما می توانید با امکاناتی چون:تنیس,بیلیارد,باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی هم از امکانات دیگر این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید به راحتی از ان ها استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد و ورود حیوانات خانگی هم به همراه مهمانان تور ترکیه نوروز 95 مجاز می باشد,وجود پزشک در این هتل هم یکی دیگر از نکات خوب هتل می باشد .اتاق‌های هتل لو بلو به تازگی بازسازی شده است. این هتل دارای رستوران سفارش از منو (A la carte) و بوفه باز است.

بار هتل Le Bleu در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان تور ترکیه است.هتل لو بلو از مرکز شهر کوش آداسی ۳ کیلومتر و از فرودگاه عندان مندرس ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.


هتل اونریا کلاروس ترکیه

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی هتلی در کوش آداسی که بسیار زیبا است .این هتل زیبا در کنار ساحل واقع شده است.مهمانان این هتل مجلل میتوانند از جزیره خلیج اوزدر که یکی از زیباترین جزیره هاست بهره مند شوند.این هتل مجلل به مساحت بیش از ۹۰ هکتار امکانات تفریجی،رفاهی،پزشکی و خدماتی به مهمانان تور ترکیه نوروز 95خود عرضه می کند.

هتل اونریا کلاروس دارای امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا  و شیاتسو هست.در رستوران های این هتل میتوان انواع غذاهای مختلف را یافت.در هتل اونریا کلاروس سمینار های مختلف،مراسم ازدواج و مجلس های بزرگ هم در آن صورت میگیرد.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه است.

 جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 3 ستاره سانتا صوفیا استانبول از 40 اتاق تشکیل شده است. در این هتل سرویس نگهداری کودکان وجو دارد. یک صرافی نیز در هتل قرار گرفته است. در رستوران هتل انواع غذاها سرو می شود.

_سانتاصوفیا_استانبول_1.JPG

_سانتاصوفیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سانتا صوفیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس نگهداری کودکان، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و...

_سانتاصوفیا_استانبول_3.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_4.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_5.jpg


هتل 5 ستاره سورملی استانبول :

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 4 کیلومتری میدان تقسیم بنا شده است.این هتل دارای 205 اتاق سوییت و اتاق فامیلی می باشد. هتل سورملی در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppe قرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن بدنسازی برای استفاده میهمانان وجود دارد. هتل سورملی دسترسی به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد.

_سور_ملی_استانبول_1.jpg

_سور_ملی_استانبول_2.jpg

_سور_ملی_استانبول_3.jpg

_سور_ملی_استانبول_4.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران، سرویس نگهداری کودکان، صبحانه در اتاق، خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخرروباز و...

_سور_ملی_استانبول_5.jpg

_سور_ملی_استانبول_6.jpg

_سور_ملی_استانبول_7.jpg

_سور_ملی_استانبول_8.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آبان مشهد :

هتل 4 ستاره آبان مشهد در خیابان امام رضا و بلوار پیروزی احداث شده است. این هتل در فاصله 30 دقیقه ای به صورت پیاده روی از حرم مطهر قرار گرفته است. بازار رضا مشهد 300 متر از هتل فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. كودكان 3 تا 5 سال برای تور مشهد نيمه بهاء محاسبه می گردد.

_آبان_1.jpg

_آبان_2.jpg

امکانات هتل آبان مشهد برای میهمانان تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی و واحد، جکوزی، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، ماهواره، پارک کودکان، کافی نت،  گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر فرودگاه رایگان، کافی شاپ، نمازخانه،سونا، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_آبان_3.jpg

_آبان_4.jpg


هتل 3 ستاره هاترا مشهد :

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا و فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی احداث شده است. این هتل 9 طبقه می باشد. فرودگاه مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین ایستگاه راه آهن 30 دقیقه از این هتل فاصله دارد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهدخود است.

_هاترا1.jpg

امکانات هتل هاترا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، چایخانه، اینترنت در لابی و در واحد، روم سرویس، لاندری، خشکشوییصندوق امانات، لابی، کافی شاپ، ، اتاق بار و چمدان، فتوکپی و...

_هاترا2.jpg

_هاترا3.jpg


م
طالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد ویژه تعطیلات بهمن 94

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

_رضا_3.jpg


بازار حکیم مشهد :

 

_حکیم_1.jpg

 

بازار حکیم یکی از بزرگترین مراکز خریدمشهد، میباشد که با توجه به گوناگونی اجناس، مورد توجه زائران قرار گرفته است. این بازار شامل ۴طبقه و۱۲۰واحد تجاری است که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل، انواع اسباب بازی، سیسمونی، کت و شلوار،و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش  لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و غیره به فروش میرسد. این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع شده است و زائران تور مشهد می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند.

 

_حکیم.jpg

م
طالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد ویژه تعطیلات بهمن 94

تور مشهد زمستان 94 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,بهترین مراکز خرید مشهد, مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران معین درباری مشهد :

_معین_درباری_مشهد.jpg

رستوران معین درباری از رستوران های اصیل مشهد می باشد که در سال 1280 ه.ش یعنی همزمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری افتاح شد.و تا کنون از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی می باشد.از انواع چلو کباب ها و جوجه کباب ها گرفته تا انواع غذاهای خانگی مانند باقالا پلو با گوشت , سبزی پلو با ماهی و... . به مسافران تور مشهد پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ و متنوع آن را بچشند و لذت ببرند.

آدرس رستوران معین درباری مشهد:مشهد بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت رستوران معین درباری

 

_معین_درباری_مشهد2.jpg

 

_معین_درباری.jpg


رستوران روف گاردن هتل درویشیمشهد

_روف_گاردن_مشهد.jpg

رستوران روف گاردن هتل درویشیمشهداز رستوران های خوب این شهر می باشد. این رستوران در  طبقه بالای لابی هتل قرار دارد.و دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که مهمانان عزیز می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص است که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافرانتور مشهد که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای فرنگی رستوران روف گاردن را امتحان کنند.

 

رستوران برکه هتل درویشی مشهد

_برکه_هتل_درویشی.jpg

رستوران برکه هتل درویشیمشهد رستورانی با فضایی بسیار دلباز ,  زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان , میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است. مسافرانتور مشهدکه علاقه مند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا و دنج هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

 

رستوران مراکشی هتل درویشیمشهد

_مراکشی_هتل_درویشی.jpg

رستوران مراکشی هتل درویشیمشهددر طبقه پایین  هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. در رستوران مراکشی هتل درویشیمشهدغذاها  در ظروف بسیار خاصی سرو می شوند. مسافرانتور مشهدکه علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشیمشهدبروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مهمانان و مسافرانتور مشهد می شود.

 

رستوران آتریوم هتل درویشیمشهد

_آتریوم_هتل_درویشی.jpg

رستوران آتریوم هتل درویشیمشهددارای فضایی بزرگ , زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است. رستوران آتریوم هتل درویشی  در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. مسافران خوش خوراکتور مشهدرستوران های خوب هتل درویشیمشهدرا که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم , از جمله رستوران آتریوم آن را از دست ندهید.

 

رستوران ارغوان هتل درویشیمشهد

_ارغوان_هتل_درویشی.jpg

رستوران ارغوان هتل درویشیمشهددر واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان هتل درویشیمشهد با موکتی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافرانتور مشهدکه در هتل درویشی اقامت دارند هنگامی که می خواهند صبحانه خود را در صبحانه خوری ارغوان نوش جان کنند , می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است. به مسافرانتور مشهدپیشنهاد میکنیم که این محیط آرام و زیبا را برای میل کردن صبحانه خود از دست ندهند.


مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد ویژه تعطیلات بهمن 94

تور مشهد نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد ,بهترین رستوران های مشهد ,رستوران های خوب مشهد, رستوران های مناسب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتلجواد (ع) مشهد :

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.

هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

هتل جواد مشهد 1

هتل جواد مشهد3

 


هتل تهران مشهد

هتل 4 ستاره تهران مشهد در زمینی به مساحت 11 متر مربع در سال 1352 احداث شده است.  این هتل با حرم مطهر 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل از فضای باز و سرسبز، آب نما، باغچه های گل کاری برخوردار است.

تهران3

امکانات هتل تهران مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره، خودپرداز، چایخانه، کافی نت و...

تهران2



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مزرعه تمساح تایلند

_تمساح1.jpg

بزرگترین مرکز نگهداری و پرورش تمساح ها در 25 کیلومتری جنوب بانکوک تایلند واقع شده استو در حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را در خود جای داده است. حیوانات دیگری از جمله فیل، میمون، شیر و مار نیز در این مزرعه وجود دارند . موزه دایناسورها هم که شامل گونه های متنوع دایناسورها و اسکلت های آنها است در این مکان واقع شده است. هر روزه نمایش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتیک فیل ها در این مکان اجرا می شود.به مسافران تور تایلند پیشنهاد می کنیم دیدن این مزرعه هیجان انگیز و جالب را ازدست ندهند.

_تمساح_3.jpg

_تمساح_2.jpg



مجموعه کاخ پادشاهی تایلند

_پادشاهی_تایلند1.jpg

_پادشاهی_2.jpg
در ساحل غربی رودخانهبانکوک کاخ پادشاهی به همراه معبد بودای زمردین داخل دیواری 1900 متری بنا شده است که ساختمانهای متعدی در این محوطه بنا شده اند . 
مجموعه کاخ پادشاهی تایلند Grand Palace  یکی از دیدنی های بانکوک به حساب می آید . این مجموعه از ساختمان های مجلل که محل زندگی و سکونت پادشاهان تایلند از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 بوده است تشکیل شده.این کاخ سلطنتی همه روزه گردشگران سفر تایلند را پذیراست واین کاخ از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 محل سکونت پادشاهان بوده و به مرور زمان مساحتش از 510 کیلومتر به 600 کیلومتر رسیده است.

_پادشاهی_3.jpg

_پادشاهی_4.jpg


 
مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, بهترین دیدنی های تایلند ,مکان های دیدنی تایلند, مکان های دیدنی و گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند :

_سوفیتل_سیلوم_بانکوک_تایلند.jpg

هتل سوفیتل در مرکز شهر بانکوک در جاده" Sukhumvit " قرار دارد . این هتل در خیابان سیلوم نزدیک به ایستگاه مترو سیلوم ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 45  کیلومتر می باشد. و تا ایستگاه ترن هوایی  BTSدارای امکاناتی عالی و دسترسی آسان به بازارهای شبانه این خیابان و خیابان های مجاور میباشد . امکانات رفاهی این هتل شامل استخر روباز ، مرکز آب گرم و سلامت ، اینترنت ، ماساژ ، مرکز بدنسازی و ... میباشد. رستوران های این هتل غذاهای تایلندی و فرانسوی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند عرضه می کنند.

_سوفیتل1.jpg

_سوفیتل_2.jpg

_سوفیتل3.jpg

 


هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند :

 

_نورابوری_ریزورت_سامویی_تایلند1.jpg

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلندیک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان میباشد. امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیار  از دیگر امکانات این هتل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان اشاره کرد.این هتل مجلل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل به سبک تایلندی طراحی شده اند و دارای تلویزیون هستند. این هتل دارای کارکنانی خونگرم می باشد که به گرمی از میهمانان تور تایلند استقبال می کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و دریایی سرو می شود. این هتل دارای امکانات تفرحی برای استفاده میهمانان هم می باشد. مرکز خرید Chewang سه کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی، فیلیپینی و انگلیسی صحبت می کنند.

_نورابوری2.jpg

_نورابوری_3.jpg

_نورابوری4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , بهترین هتل های تایلند , مجلل ترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آرسیما استانبول در منطقه شیشلی بنا شده است. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است. در این هتل یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور استانبول وجود دارد. در هتل آرسیما استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند.

_آرسیما_استانبول.jpg

امکانان هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، صرافی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا و...

_آرسیما_استانبول_1.jpg

_آرسیما_استانبول_2.jpg

_آرسیما_استانبول_3.jpg

_آرسیما_استانبول_4.jpg

 

 

 

هتل 4 ستاره آزیاده استانبول نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل تور استانبول مجهز به اینترنت رایگان می باشد.

_آزیاده_استانبول.png

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق مسافران تور استانبول ، صرافی و...

_آزیاده_استانبول_1.jpg

_آزیاده_استانبول_2.jpg

_آزیاده_استانبول_3.jpg

_آزیاده_استانبول_4.jpg

_آزیاده_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره آسپن استانبول در مرکز شهر استانبول و در منطقه لاللی بنا شده است. این هتل در مجموع از 63 اتاق تشکیل شده است. بازار بزرگ استانبول در 1 کیلومتری این هتل واقع شده است. جکوزی هتل در پشت بام هتل واقع شده است. هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 17 کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل تا ایستگاه تراموا لاللی 3 دقیقه و با ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله است. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد نزدیک به این هتل تور استانبول می باشند. در ضمن هتل برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند و کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کنند رایگان می باشد.

امکانات هتل آسپن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، اینترنت، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، اتاق ماساژ، جکوزی، حمام ترکی و بخار، سالن بازی، سونا، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، تریا، لابی، اتاق تلویزیون و...

_1.jpg

_2.jpg

_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید کاله استانبول :

مرکز خرید کاله استانبول در سال 2007 تاسیس شد و دارای 8 طبقه و 120 فروشگاه می باشد که دارای اجناس لوازم ورزشی،وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و … هستند و تمامی این  فروشگاه ها معاف از مالیات می باشند.در این مرکز خرید تعداد زیادی رستوران و فست فود وجود دارد که دارای غذاهای بین المللی و ترکی می باشند و این غذاها دارای طعم بینظیر و قیمت مناسب می باشند.در این مرکز خرید بستنی سنتی مادو به فروش میبرسد که چشیدن طعم دلچسب آن برای مسافران تور استانبول به یاد ماندنی خواهد شد و همچنین در این مرکز  تئاتر، سینما، زمین بازی، پارکینگ رایگان و داروخانه و.... برای میهمانان تور استانبول وجود دارد.

 

_خرید_کاله_استانبول_2.jpg

_خرید_کاله_استانبول.jpg

 

بازار مصری استانبول :

از فدیمی ترین بازار های استانبول بازار مصری یا بازار ادویه استانبول می باشد ، این بازار در منطقه امینونو قرار دارد و بعد از بازار بزرگ، دومین بازار سرپوشیده بزرگ این شهر است.این بازار به این دلیل بازار مصری نامیده شده که مصری ها ادویه های خود را در اینجا به فروش می رسانند . انواع ادویه جات، میوه های خشک و آجیل، سبزی های معطر، روغن، شیرینی های مختلف، چای و... در این مکان فروخته می شود.این بازار ساختمانی به شکل L با 88 اتاق طاق دار است که به طبقات بالایی و پایینی تقسیم شده اند.ساعت کاری این بازار برای مسافران تور استانبول همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر است و یکشنبه ها از 10 صبح تا 6 شب باز می باشد.

 

_مصری_استانبول_2.jpg

مرکز خرید سیتی استانبول :

مرکز خرید سیتی استانبول دارای بهترین برندهای لباس مد روز می باشد .این مرکز خرید به میدان تکسیم و منطقه شیشلیاستانبول بسیار نزدیک است و اگر محل اقامت شما در حوالی میدان تکسیم باشد به راحتی می توانید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. این پاساژ دارای پارکینگ 24 ساعته نیز می باشد ، مرکز خرید سیتی استانبول دارای امکاناتی شامل  رستوران و کافه تریا های زیادی می باشد . گردشگران استانبول برای خرید از این مرکز می توانند با تور استانبول همراه شوند .

 

_خرید_سیتی_استانبول.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید معروف استانبول ,بهترین مراکز خرید استانبول, مکان های خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل الا کوالیتی آنتالیا

_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

هتل الا کوالیتی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی و دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. فاصله هتل تا تا مر کز شهر بلک 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الا کوالیتی آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا , امکانات هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

ساکلیکنت آنتالیا : 

ساکلیکنت یکی از جذاب ترین مناطق طبیعی و تفریحی شهر توریستی آنتالیا می باشد. ساکلیکنت در ارتفاع 185 متری و در 45 کیلومتری شمال غربی آنتالیا در امتداد رشته کوه های بیداغ قرار گرفته است . گردشگران عزیز تور آنتالیا که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند قطعا سری هم به منطقه ساکلیکنت بزنند چون جاذبه های تفریحی گردشی فراوانی دارند که بهترین آن اسکی است که توجه گردشگران را به سوی خود جلب می کند.بهترین زمان برای رفتن به اسکی در ساکلیکنت بین ماه های نوامبر تا می است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید صبح زود به اسکی بپردازید و بعدازظهر در دریای نیلگون مدیترانه شنا کنید و لذت ببرید و اگر می خواهید تفریح زمستانی داشته باشید در ماه های سپتامبر تا آوریل به این منطقه بیاید. در منطقه ساکلیکنت دو تله کابین , رستوران , کافی شاپ , کلبه های چوبی زیبا , هتل , بازار , مغازه و... وجو دارد و همین امر باعث افزایش رفاه گردشگران تور آنتالیا شده است.

 

_آنتالیا_4.jpg

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا_2.jpg

_آنتالیا_3.jpg

 

ساحل پاتارا آنتالیا :

ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش گردشگران  تور آنتالیا است زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی زیادی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

_پاتارا_آنتالیا_2.jpg

_پاتارا_آنتالیا.jpg

 

چتر بازی در آنتالیا :

مسافران تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

_بازی_آنتالیا.jpg

_بازی_آنتالیا_2.jpg

_بازی_آنتالیا_3.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما مسافران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا این هتل تور کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما مسافران تور کیش می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید. 

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل تور کیش است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

 

هتل پارس نیک کیش

_پارس_نیک_کیش_1.jpg

هتل پارس نیک کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در قلب جزیره کیش واقع شده و دارای محیطی آرام و زیبا می باشد از این رو مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار دارد. هتل پارس نیک دارای لابی شیک و اتاق هایی زیبا و تمیز می باشد. همچنین هتل دارای اتاق نگهداری کودک نیز می باشد. در هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور کیش سرو می شود. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته است و به بازارهای دیگر و دریا نیز تا حدی نزدیک می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه رانندگی با ماشین است. نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره کیش قیمت این هتل مناسب تر می باشد.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

_پارس_نیک_کیش_2.jpg

_پارس_نیک_کیش_3.jpg

_پارس_نیک_کیش_4.jpg

_پارس_نیک_کیش_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دی میدان دبی

_دی_میدان_دبی_1.jpg

هتل دی میدان دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و اولین هتل 5 ستاره جهان است. هتل دی میدان هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب می نماید. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی قرار دارد و تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل از 284 اتاق تشکیل شده است که اتاق های لوکس آن با رنگ های گرم دکور بندی شده اند. تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. همچنین همه اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشند که رو به زمین اسب سواری است. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. برای میهمانان تور دبی سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس هتل دی میدان دبی : The Meydan Road, Meydan City, Nad Al Sheba, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل دی میدان دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_دی_میدان_دبی_2.jpg

_دی_میدان_دبی_3.jpg

_دی_میدان_دبی_4.jpg

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 465 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه 22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

_نووتل_البرشا_دبی_2.jpg

 

 

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

_امارات_گرند_دبی_2.jpg

 

هتل مدیا وان دبی

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی , بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگران تور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

اسكله تفريحي کیش :

اسكله تفريحي کیش مجموعه‌ اي است كه امكانات تفريحي از قبيل : جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران تور کیش از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند. مجموعه اسكله تفريحي کیش كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود و توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. در تور کیش حتما سری هم به این شهر زیرزمینی بزنید

 

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, بهترین دیدنی های کیش ,دیدنی های خوب کیش,مکان های خوب ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز تجاری کیش

این مرکز خرید با بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان بزرگترين بازار جزيره زیبای کیش است. اين بازار در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 مترمربع واقع شده است.

8.jpg

 

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ ، با زمینه فعالیت پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، آژانس املاک و …، چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

trade_center_045.jpg

مسافرین جزیره کیش نمی‌توانند بی تفاوت از کنار این مجتمع تجاری عبور کنند و خریدی انجام ندهند ، وسعت، گیرایی، طراحی و نورپردازی داخلی زیبای آن نظر گردشگران جزیره را به خود جلب می‌کند. مرکز تجاری کیش دارای متنوع‌ترین فروشگاه‌ها است و می‌توانید هرچه می‌خواهید در این بازار پیدا کنید. فروشگاه بسیاری از نمایندگی‌های مارک های معتبر خارجی نیز در این بازار قرار دارد. در مرکز تجاری کیش همه شب رأس ساعت ۲۲مراسم قرعه کشی با برنامه‌های شاد و اهداء جوایز نفیس به برندگان اجرا می‌گرد، و با جوائز نفیس از مسافران عزیز به نوعى تقدیر و تشکر صورت مى پذیرد.

بازار پارس خلیج فارس

اين مجتمع تجاری در شمال غربي جزيره در منطقه بومي‌نشين قرار دارد و در سال 1370 با 153 فروشگاه در 1 طبقه راه اندازی شده است. 

بازار پارس خلیج در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی مسکونی جزیره در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه و در سال ۱۳۷۰ با معماری ایرانی به بهره برداری رسید.

-پارس-خلیج-1370295299_1.jpg

این بازار بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بازار پارس خلیج بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه میشود

بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

 

-پارس-خلیج-1370295299.jpg

 

مراکز خرید کیش : سالانه بيش از يك ميليون نفر توریست به كيش سفر مي‌كنند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفرگردشگر خارجي يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهاي كيش به واسطه فروش كالاهاي اصل خارجي جاذبه خاصي براي مسافراني كه بيشتر با هدف گردشگري به جزيره زیبای کیش  سفر مي كنند، دارد در حال حاضر جزيره كيش در حدود 11 بازار بين المللي و مركز تجاري و بازارچه دارد

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید معروف کیش ,بهترین مراکز خرید کیش, مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

شهر تاریخی حریره

اگر با تور کیش به جزیره کیش سفر میکنید  حتما از جاهای دیدنی کیش  دیدن کنید . از جمله مکان ها ی توریستی جزیره کیش که می توان از آن بازدید کرد حمام  تاریخی حریره کیش است که از جمله بخش های شهر تاریخی حریره کیش میباشد بقایای این بنای تاریخی که به «شهر تاریخی حریره » معروف است،

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

در میان آثار کشف شده شهر تاریخی حریره که ما بین قرن‌های ۴ تا ۹ هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده‌است، بنای حمام به مساحت حدود ۵۰۰ متر مشتمل بر قسمت‌های مختلف است سرتاسر بخش شمالی به پهنای ۵ متر به خدمات،انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته‌است.

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش.jpg
سر بینه و گرم خانه و تون حمام در جنوب بخش یاد شده قرار گرفته و توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده‌است. دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب گرم خانه آخرین بخش از ساختمان حمام را تشکیل می‌دهد. مطالعه در مورد  بقایای موجود این حمام ، بیانگر چند دوره ساختمانی و تعمیراتی در مدت برپایی حمام است که در ساحل جزیره کیش، واقع شده و معرف معماری یکی از قدیمی‌ترین حمام‌های منطقه‌است

خانه اعيانی شهر حریره

اگر با تورکیش به جزیره کیش سفر میکنید حتما از خانه اعیانی شهر حریره هم بازیدی به عمل آورید چون  يادآور خانه های چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس محسوب مي شود. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكل كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه به كار رفته است.پيدايي اين مقدار كاشي كه يقينا عنصر وارداتي به جزيره کیش است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان کیش تعلق داشته است

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_2.jpg

 


بخش كارگاهي و صنعتي شهر حریره:

اين مجموعه درست در كنار دريا کیش ساخته شده است و داراي معماري خاص و فضاهاي گنامی مي باشد. مجموعه كانال هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان تر به دريا احداث گرديده است. شايد هم بتوان گفت كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله دشمنان اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند

_تاریخی_حریره_جزیره_کیش_1.jpg


مجموعه حمام شهر حریره:

اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي ترين حمام هاي ايراني باشد كه طي كاوش هاي باستان شناسي كشف و شناخته شده است، دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد(دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و بفراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده اند
 
جهت اعلام قیمت تورکیش خانه اعيانی شهر حریره  با آژانس های برگزارکننده تورکیش تماس حاصل فرمایید

کشتی یونایی کیش

 کشتی یونانی کیش در غرب جزیره و در نزدیکی مجتمع غروب کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه بر سواحل نیلگون کیش جا خوش کرده است که به کشتی یونانی معروف است .کشتی یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد.

 kish-tour-with-kishnets-ir.gif


اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و 
sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.


اما آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل سارا کیش

 

_سارا_کیش.jpg  

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل سه ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 72

 

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 

شروع قيمت از 250,000 تومان

 

هتل سارا کیش:

هتل سارا کیش جزء هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنیدهتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

_سارا_کیش_1.jpg

_سارا_کیش_2.jpg

_سارا_کیش_3.jpg

_سارا_کیش_4.jpg

_سارا_کیش_5.jpg

 

هتل آراميس کیش

__آرامیس_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتلهتل چهار ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 64

آدرس : كيش ،ميدان پرديس

شروع قيمت از 250,000 تومان

هتل 4ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش استاقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان خود ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت در لابي و اينترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و...

 

_آرامیس__کیش_4__.jpg

_آرامیس_کیش_2.JPG

 

 

 هتل آفتاب شرق کیش

_آفتاب_شرق_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

شروع قيمت از 160,000 تومان

نوع هتلهتل سه ستاره گريد B          تعداد اتاق ها : 46

آدرس : کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

 

هتل 3 ستاره آفتاب شرق که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش بنا شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. البته در لابی این هتل نیز اینترنت پرسرعت برای استفاده مسافران وجود دارد. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان وجود دارد.هتل 3ستاره آفتاب شرق کیش هتلی است ساحلی در منطقه ی بومی نشین جزیره زیبای کیش، واقع در ابتدای جاده جهان امکانات و خدمات جانبی هتل آفتاب شرق مسافران را شیفته هتل آفتاب شرق می نمایید این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش است.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

امکانات رفاهی: لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

امکانات ورزشی: اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_کیش_2.jpg

_آفتاب_شرق_کیش_3.jpg

_آفتاب_شرق_کیش_4.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریچموند کوش آداسی ترکیه

.jpg

مجلل ترین هتل کوش آداسی ترکیه هتل 5 ستاره ریچموند می باشد که در  12 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است.این هتل فاصله کمی با فرودگاه دارد.مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

1.jpg

امکانات هتل ریچموند کوش آداسی:

رستوران رو باز، حمام ترکی، سونا، سالن فیتنس، ماساژ، مینی گلف، فوتبال، تنیس، بسکتبال، مدرسه شنا، پارا شوت، جت اسکی، پرستار کودک، پارک کودک، استخر کودک، استخر سرپوشیده برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، اتاق جلسه، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، پارکینگ، لاندری و...

 

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ترکیه

.jpg

لوکس ترین هتل کوش آداسی هتل چاریسما دی لاکس جزء هتل 5 ستاره کوش آداسی می باشد. در این هتل فروشگاه های متعددی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران تور ترکیه نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در این هتل محل نگهداری کودکان نیز وجود دارد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، سرویس مستخدم، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و... 

 

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کوش آداسی ترکیه هتل توسان بیچ است که در سال 1962 در ساحل دریای اژه بنا شده است. این هتل در مجموع 377 اتاق مجهز دارد که 286 واحد رو به دریای زیبا می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. این هتل برای یک کودکان زیر ۶ سال تور ترکیه نوروز 95 درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل سفر خوبی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم میکند.

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به مسافران تور ترکیه نوروز 95 معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، آسانسور، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و...

3.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آفتاب شرق کیش

_شرق.jpg

هتل 3 ستاره آفتاب شرق یکی از هتل های خوب کیش است  که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر مسافران تور کیش نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی مسافران تور کیش نوروز 95 وجود دارد. این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. هتل آفتاب شرق ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش است.

_شرق1.jpg

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي،اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95, تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

_شرق2.jpg

 

هتل اسپادانا کیش

.jpg

یکی از هتل های خوب کیش هتل 3 ستاره اسپادانا است که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش احداث شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب راحت تشکیل شده است. از مزیت های این هتل می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95 اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

spidana_hotel_6.jpg

spadana_hotel_5.jpg

امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره برای مسافران تور کیش نوروز 95، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

 

هتل آرامش کیش

1.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کیش هتل آرامش است که درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون ساخته شده است.هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.سفر خوشی را با هتل آرامش در تور کیش نوروز 95 تجربه کنید.

5.jpg

.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و...


4.jpg

 

  مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاساگرادا استانبول

بهترین هتل 5 ستاره لاساگرادا که توسط معمار مینیمالیست ایتالیایی طراحی شده در محله عثمان بی، در چند قدمی منطقه نیسانتاسی استانبول قرار دارد. این هتل 84 اتاق عالی  با امکانات عالی دارد که مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. هتل، تراسی دارد که چشم اندازی پانارومایی از شهر زیبای استانبول می دهد . در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. تور استانبول امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد. ایستگاه متروی عثمان بی که در نزدیکی هتل است امکان رفت و آمد آسان را برای رسیدن به میدان تکسیم فراهم می کند. فاصله میدان تکسیم تا این هتل 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر است.

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول 

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر سر بسته، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(ربا هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی،اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

__هتل_لاساگرادا.jpg_هتل_لاسارگرادا.jpg_ترکی_هتل_لاسارگرادا.jpg

هتل رکس ایرپورت استانبول

مجلل ترین هتل های  4 ستاره رکس ایرپورت (Rox Air Port).که دارای 100 اتاق است. هر اتاق با امکانات مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار,وای فای رایگان و ... است. در این هتل صبحانه بوفه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند با هزینه اضافه صبحانه خود را در اتاق میل کنند. فاصله هتل تا مرکز خرید 5 دقیقه پیاده روی و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو اتوبوس کمتر از 500 متر است.

آدرس: Cobancesme Mah. Kimiz Sok. No:24, Bahcelievler, Bahcelievler, 34196 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رکس ایرپورت استانبول

سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس،کپی، سالن زیبایی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اتاق گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

RoxAirport1.jpgRoxAirport2.jpgRoxAirport4.jpg

_آزیاده_استانبول5.jpg

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آریا مشهد

2.jpg

بهترین هتل 3 ستاره مشهد هتل آریا است. که در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. مسافرانتور مشهد نوروز 95 می توا نند در این هتل با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد در اختیار مسافران تور مشهد نوروز 95 قرار می گیرد.

1.jpg

.jpg

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

 

هتل اترک مشهد

4.jpg

یکی از هتل های شیک مشهد هتل 4 ستاره اترک می باشد که در مجاورت حرم مطهر امام رضا واقع شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه لوکس، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته بسیار راحت تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند با رفتن به این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

.jpg

3.jpg

_1.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران با غذاهای متنوع برای مسافران تور مشهد نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

5.jpg

_2.jpg

 

_آپادانا_مشهد3.jpg

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره اکوتوریا پنانگ مالزی

هتل اکورتور پنانگ از معروف ترین هتل های پنانگ است که در ارتفاع 150 متری از سطح دریا قرار داشته و دارای نمایی باشکوه ، زیبا و مجلل است . برخورداری از موقعیت جغرافیایی ایده آل و امکانات و خدمات کامل و مطابق با اصول هتلداری بر شهرت آن افزوده است.برای مثال فرودگاه بین المللی پنانگ مالزی 10 دقیقه و منطقه صنعتی بیان لپس نیز پیاده 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد . این هتل مجلل و لوکس با خدمه ای مجرب و ورزیده پذيراي میهمانان تور مالزی بوده و امیدوار هستیم که لحظات خوبی را سپری کنید.

oktoria2.jpgoktoria1.jpg

 

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی.jpg

هتل خوب کاپتورن ارکید پنانگ مالزی هتلی 4 ستاره ای است با امکانات عالی که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است.فاصله این هتل حدود 15 دقیقه از مرکز شهر و حدود 19 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پنانگ می باشد.ساختمان هتل کاپتورن ارکید عمود به دریا می باشد. از بالکن اتاق های هتل شما می توانید نظاره گر دریا باشید. سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون، فیلم های رایگان، ماهواره، خط تلفن مستقیم، چای/قهوه ساز و سرویس 24 ساعته برای تمام اتاق ها فراهم است.این هتل امکانات با کیفیت بالایی را برای مسافران تور مالزی فراهم می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی2.jpg

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی3.jpg

این هتل شامل استخر نیز می باشد که سیستم وای فای رایگان هم در کنار این استخر در دسترس است. مسافران تور مالزی می توانند از سالن ورزشی استفاده کنند یا در سونا به استراحت بپردازند و در اتاق مخصوص خوانندگی سرگرم خوانندگی شوند همچنین رستورانی با سرویس دهی 24 ساعته انتظار شما را می کشد، رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های حلال و حتی غذاهایی برای گیاه خواران سرو می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی1.jpg

 

 

هتل جن پنانگ مالزی

_جن_پنانگ_مالزی0.jpg

 یکی از هتل های خوب مالزی هتل 4 ستاره جن پنانگ است.این هتل قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است. که از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود.این هتل در نزدیکی مرکز خرید پرانگین قرار دارد از این رو برای مسافران تور مالزی نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار شیک و راحت است و دید آن به شهر مشرف است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی نوروز 95سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

_جن_پنانگ_مالزی33.jpg

_جن_پنانگ_مالزی22.jpg

امکانات هتل جن پنانگ مالزی:

استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95, سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... 

_جن_پنانگ_مالزی44.jpg

_جن_پنانگ_مالزی11.jpg

 

  مطالب مرتبط:

 

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل مالزی , بهترین هتل مالزی , لوکس ترین هتل مالزی , مجلل ترین هتل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آتلانتیس دبی

_آتلانتیس.jpg

مجلل ترین هتل دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق بسیار زیبا و سوییت های شیک تشکیل شده است. این هتل دارای یک فضای مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های بزرگ و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف  Emirates در کیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد.در هتل آتلانتیس تور دبی انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم موجود است.

Atlantis3.jpg

Atlantis2.jpg

امکانات هتل آتلانتیس دبی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی،گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

Atlantis4.jpg

Atlantis5.jpg

هتل ارکید دبی

_ارکید_دبی.jpg

یکی از هتل های خوب دبی هتل 3 ستاره ارکید است که در منطقه دیره و در خیابان الرقه قرار دارد. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است.هتل ارکید دارای 84 اتاق بسیار شیک است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد.فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا فرودگاه 5 دقیقه است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.با تور دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

_ارکید_دبی1.jpg

2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا,اینترنت و...

_ارکید_دبی3.jpg

_ارکید_دبی4.jpg

هتل ال بوستان روتانا

_بوستان_روتانا.jpg

مجلل ترین هتل 5 ستاره  دبی هتل ال بوستان روتانا است که در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی احداث شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت کاملا مجهز تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 وجود دارد. این هتل نزدیک به باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی می باشد. از منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.مسافران تور دبی نوروز 95 با رفتن به هتل ال بوستان روتانا می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

_بوستان_روتانا3.jpg

_بوستان_روتانا1.jpg

_بوستان_روتانا2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی نوروز 95، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

_بوستان_روتانا4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()