نوشته شده توسط : نیکنام

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

كارتينگ ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران پيست كارتينگ كيش با طول 800 متر می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. برای سرگرمی در تور کیش می توانید این تفریح هیجان انگیز را انتخاب نمایید.

آدرس مجموعه کارتینگ کیش : ميدان اميركبير ، خيابان انديشه ، روبروى هتل دريا 

کارتینگ کیش

 

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی از مکان های دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد و زمینی که برای آن در نظر گرفته شده حدود 2 هکتار  می باشد. این مکان که دارای فضای سبزی زیبا نیز می باشد ، انواع حیوانات در قفس ها نیز دیده می شود.تعداد قفس ها در این بوستان به 17 عدد می رسد که در آنها شیر و روباه و گوزه و میمون و شغال نگهداری می شود .مسافران تور کیش می توانند در سفر خود از این بوستان زیبا بازدید کنند و آهو ها را که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند مشاهده کنند . قابل ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این مجموعه نگهداری می شود . این مجموعه وسایل بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش بتوانند به همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند.

bostan_ahovan1.jpg

 

اسکله تفریحی کیش

در مرکز جزیره کیش در انتهای بلوار دریا یک اسکله تفریحی با عرشه ی چوبی زیبا قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی کیش می باشد. این اسکله که با روش شمع فلزی و با چهار فضای اقماری توسط متخصصان ایرانی احداث شده است با فضای مناسب پیاده روی، گردشگران را به سوی آب های نیلگون خلیج فارس هدایت می کند. اسکله تفریحی کیش فضایی مهیج و شگفت انگیز برای تفریح ایجاد کرده به گونه ای که مسافران تور کیش می توانند در کمترین فاصله ی ممکن دنیای آبزیانی نظیر مرغان دریایی و حرکت جمعی لاک پشت ها را به تماشا بنشینند. این اسکله طولی بیش از 400 متر دارد و بدون اثر تخریبی برای زیستگاه های دریایی است. اطراف اسکله چندین رستوران و کافه وجود دارد. قایق های پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، امکانات غواصی، قایق های ماهیگیری، سه چرخه های آبی، قایق های کف شیشه ای از دیگر امکانات اسکله است.

eskelehh1.jpg

eskelehh.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پارک ساحلی مرجان کیش

marjankish3.jpg

marjankish4.jpg

پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره کیش واقع شده که یکی از زیباترین کناره های کیش به شمار می رود. ساحل نقره ای، آبهای نیلگون و آفتابی درخشان جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است.هرسال بسیاری از گردشگرانتور کیش اوقات تفریحی خود را در کنار این ساحل می گذرانند و از مناظر زیبای کیش لذت می برند. آلاچیق ها و محوطه سازی جذاب این پارک ساحلی فرصت مناسبی را برای مسافران تور کیش بوجود آورده که فارغ از شلوغی بازار به دیدار دریا و چشم انداز های زیبای طبیعت اطراف بیایند و در طول اقامت خود در جزیره کیش از این منطقه که دارای ساحلی بسیار زلال و شفاف می باشد بازدید می کنند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پروازهای تفریحی کیش

parvaztafrihi.jpg

پروازهای تفریحی یکی از هیجان انگیزترین تفریحات جزیره کیش می باشد. گردشگران می توانند پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره نقره فام کیش را در حین پرواز و از آسمان بازدید کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 15000 در 300 متر است که پرواز کردن را برای مسافران تور کیش که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است.مسافران با پرواز کردن برروی جزیره سفر به یادماندنی را سپری می کنند.

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ترنج کیش

هتل ترنج 5 ستاره کیش یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های جزیره زیبای کیش است که در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرار گرفته است. این هتل در دو فاز است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) می باشد. سوئیتهای هتل ترنج کیش 1000 عدد می باشد و همگی بر روی دریا قرار گرفته است و دارای کف شیشه ای‎ ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا  را ببیند. و ‏بالکنی بسیار دل باز و زیبا اختصاصی و دارای مینی بار و اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 11 کیلومتری به هم متصل  شده اند. طراحی این هتل زیبا از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس نشان می دهد. هتل ترنج کیش برای راحتی مسافران تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل وسایل ها استفاده می کنند. این هتل برای مسافران تور کیش رستوران های مختلفی بنا  به تمایل مسافران فراهم کرده از جمله رستوران ‏ساحلی, فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای, رستوران فرنگی بر روی دریا و ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با نمایی عالی می باشد. این هتل امکاناتی نظیر سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای, خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد ,اتاق بازی, سالن ‏بدنسازی و ... فراهم کرده تا مسافرانتور کیش برای اوقات فراغت به آنجا بروند. مسافران تور کیش با رفتن به هتل زیبای ترنج کیش می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل ترنج کیش:

آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی مخصوص مسافران تور کیش، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی, خانه کودک, اورژانس,  رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا, ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و ... که برای مسافران تور کیش می  باشد.

 

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و  310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از  55  میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.


گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی  منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 244 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس, رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می  باشد.

 

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش است .
این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.
ویلاهای لوکس هتل شایگان کیش در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند.
دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول گردشگران تور کیش باشد.


امکانات هتل شایگان کیش :

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع ، همراه با موسیقی زنده ، استخر، سونا ، جکوزی و بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سالن بیلیارد ، اتاق تلویزیون، سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه ، کافی نت و اینترنت WiFi، خشکشویی، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، تاکسی سرویس 24 ساعته، شبکه های ماهواره ای خبری، تورهای تفریحی،اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، صنایع دستی و ...، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و .. استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت WiFi، اقامت کودکان زیر 5 سال و ... سیستم آب شیرین کن پیشرفته، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، 4 پله اضطراری، پارکینگ و ... رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز، سرسرای شهنوش، کافی شاپ آفتابگردان، کافه تراس دریا، کافه بیلیارد، چایخانه سنتی صبا

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

امکانات هتل:

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن  همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در  این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام  ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما  گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96

تور کیش اسفند 95

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

 

تور کیش خرداد 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آنا کیشa.gifa.gifa.gifHotel Anna Kish

هتل آنا کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 8500 متر مربع بنا شد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه  10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل 3 ستاره دارای 152 اتاق با چشم انداز زیبا میباشد که ظرفیت این اتاق ها معادل 1 تا 5 نفر است.تمامی اتاق های این هتل از معماری زیبا و امکاناتی مناسب برخوردارند.

هتل آنا کیش با معماری خاص و داشتن محوطه زیبا بین دوبازار زیتونومرواریدقرار گرفته و از آن دسته هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.از بهترین مزیت و مشخصه ی این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز آن است که در شب فضایی بسیار زیبا و دل انگیز به خود می گیرد و بسیاری از مهمانهای هتل آنا در شب به محوطه ی این هتل می آیند و لحظاتی خوش را سپری می کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

لابی،استخر،کافی شاپ،رستوران،لاندری،سالن کفرانس،تاکسی سرویس،صندوق امانات خصوصی،فروشگاه،ترانسفر فروگاهی،پارک کودکان،آژانس خدمات مسافرتی،اینترنت،فضای سبز و ... میباشد.
a1.jpg

a2.jpg

a4.JPG

a3.JPG

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های  کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پالاس کيش star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Palas hotel kish

هتل 5ستاره پالاس کیش یکی از هتل هایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتلپانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را درتور کیش هتل پالاس کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشداز امکاناتی که برای مسافران تور کیش در هتل پالاس کيش لحاظ شده است :رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کیش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی استساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد.میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بودهتل در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو وسیله سفر میهمانان هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه میهمانان در روز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو خواهد شدآدرس هتل پالاس کیشکیش - مابین میدان سیری و میدان داریوش ، هتل پالاس

 

-پالاس-1.gif

 

p3.jpg

 

 

p5.jpg

 

-پالاس-4.gif

 

-پالاس--5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های  کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فلامينگو کيش

Flamingo-Hotel-Kish-1.jpg

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی قشنگ به شکل دلفین می باشد که در سنه 1376 در زمینی به مساحت 277 هزار متر چهارگوش احداث شده است. هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز و آلاچیق های قشنگ واقع شده است که پذیرای میهمانان تور کیش می باشد.طراحی ساختمان های هتل فلامینگو بصورت اتاق های ویلایی و سوئیت می باشد که دارای 2022 اتاق است.

Flamingo-Hotel-Kish-3.png

دو سالن آمفی تئاتر ،سالن اجتماعات ، اتاق ملاقات اخص نشستهای بازرگانی از فضاهای جانبی هتل فلامينگو کيش می باشند و سایر فضاهای هتل فلامینگو کیش دسته های اداری متمرکز در طبقه همکف دربرگیرنده مدیریت امور مالی ، رزرواسیون ، مدیریت استجابت و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی می باشند .آماده خدمت رسانی به گردشگرانتور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-7.png

امکانات هتل فلامينگو کيش :

امکانات هتل فلامينگو کيش شامل رستوران با گونه ها غذاهای ایرانی ،فرنگی و دریایی،کافی شاپ ،کافی نت پر سرعت ،خشکشویی ، شبکه فیلم های سینمایی ویژه فلامینگو، آسانسورهای ۱۲ نفره با دیواره شیشه ای مشرف به جزیره زیبایکیش و … می باشد .دسترسی هتل فلامینگو دین به مراکز خرید کیش ومراکز تفریحی جزیره زیاد مناسب است که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز بازرگانی کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش گرد از بهترین هتل های کیش برای ماندن و توریست تور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-5.png

Flamingo-Hotel-Kish-4.png

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک کیش بنا شده است. این  هتل در کنار مرکز تجاری واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تجاری جزیره برخوردار است. اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده پذیرایی از مسافرانگرامی میباشد. هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را  به خود جلب کرده است. هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال گردشگران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند.

 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در سال 1351 افتتاح شده که جز یکی از بزرگترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شودو در سال 1388 به مجموعه هتل های پارس اضافه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه فقط 77 کیلومتر است. این هتل نزدیک به ساحل درخشان خلیج نیلگون فارس ،مراکز تجاری و همچنین جاذبه گردشگری اسکله تفریحی روبروی این هتل قرار دارد .فضای داخلی این هتل مدرن و به روز است و باعث می شود لحظات ماندنی در ذهن شما مسافران عزیز حک کند. هتل شایان با ۱۹۵ اتاق مجهز، سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با طرحی گرم و مدرن می باشد.با انتخاب هتل شایان نهایت لذت را از سفر خود میبرید.

امکانات هتل شایان کیش:

دارای چندین رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و سالن مجلل و رستوران شمبلیر ،باغ بهشت،فرانسوی از مجمعه رستوران های این هتل می باشد. از دیگر خدمات این هتل لابی ،کافی شاپ، آرایشگاه، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همچنین خدمات فکس، دسترسی آسان به مراکز خرید، دریا و … میباشد و دارای کادر مجرب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیشمی باشد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پالاس کیش

palaskish2jpg.jpg

هتل پالاس کیش یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که به تازگی در زمینی به مساحت 10500 متر مربع بنا گردیده است. این هتل برای گردشگران تور کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی  برخوردار می باشد. در طبقه پانزدهم هتل پالاس کیش یک استخر روباز وجود دارد. همچنین این هتل دارای یک سالن سینما با ظرفیت 264 نفر می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل پالاس کیش :

رستوران ، لابی ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاه و ....

palaskish3jpg.jpg

palaskish1jpg.JPG

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گامبرون کیش

gamberon1.jpg

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع  مابین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا همراه با آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. گامبرون به معنی خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری خوب تبدیل شد.این هتل در شرق جزیره زیبایکیش و در نزدیکی دریا قرار گرفته و پارک آهوان از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل،می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

gamberon2.jpg

gamberon4.jpg

امکانات هتل گامبرون کیش:

از امکانات هتل گامبرون کیش می توان به:رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا،  جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...اشاره کرد.

gamberon3.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است.

هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را به خود جلب کرده است.

هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با  حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال مسافران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند.

امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی هتل پارمیدا کیش:

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته ، TV (ماهواره)، کافی نت، اینترنت (در اتاق ها و لابی) ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی - ارائه بهترین غذاهای سنتی و دریایی) ، سرویس (فرنگی - ایرانی) ، مینی بار، صندوق امانات، فروشگاه ، خشکشوئی، نمازخانه، سالن ( همایش - کنفرانس) و استخر، سالن اسپا، جکوزی، سونا بخار - ماساژ، بیلیارد و سالن بدنسازی

از این رو در هتل پارمیدا کیش با حضور در کافی شاپ ( ارائه سرویس بصورت 24 ساعته )، کافه سنتی و پیاده روی در محوطه فضای سبز و فضای باغ در هتل لحظاتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای مسافران عزیز تور کیش مهیا میکند. میهمانان محترم میتوانند با اجاره ماشین بدون راننده سفر خوشی را در  جزیره زیبای کیش با مناظره طبیعت چشم نواز داشته باشند.

 

 

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون:  رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 44 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش هتل هلیا کیش است که در سال 1382 در بنایی با ظرفیت 1600 نفر، روبروی بازار زیتون بنا شده است. این هتل در موقعیت مناسبی در شهر واقع شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا فاصله کمی دارد، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقیقه با ماشین تخمین زده شده است.

HELIAaaa.jpg

 

هتل 4 ستاره هلیا کیش در نزدیکی میدان امیر کبیر، در ساختمانی شیک با آب نماهای متنوع ساخته شده است. هتل هلیا کیش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامی امکانات میزبان میهمانان تور کیش میباشند. همچنین هتل با پذیرش 244 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران محترم تور کیش، مهیا میکند.

 

Heliya4aaa.jpg

 

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش شامل: سوئیت و اتاق های شیک، با وجود امکانات کامل و آشپزخانه و  سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای سنتی ), کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه به میهمانان عزیز تور کیش), دسترسی به اینترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصی, خشکشوئی, سالن کنفرانس و ... میشود.

همچنین با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبیل برای گشت در شهر, نگهداری از کودکان میهمانان تور کیش، و ... نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

 

helia3aaa.jpg

 

helia1aaa.jpg

مطالب مرتبط

تور کیش نوروز 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

 

تور کیش از اصفهان



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل قاصدک کیش

ghasedakkish2jpg.JPG

هتل قاصدک کیش جزء هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش بهحساب می آید که در بلوار دریا برای گردشگران تور کیش بنا شده است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته ، 4 تخته و 55 تخته برای گردشگران تور کیش نیز می باشد. هتل قاصدک کیش دارای امکاناتی از قبیل وای فای ، یخچال ، تلویزیون و.... برای گردشگران تور کیش می باشد. ازمحاسب خوب هتل می توان به قیمت مناسب  و همچنین نزدیکی به مراکز خرید ، جاذبه های دیدنی از جمله پارک دلفین ها ، اسکله تفریحی اشاره کرد که دسترسی گردشگران تور کیش به این مراکز و مناطق نیز به آسانی صورت می گیرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل قاصدک کیش :

رستوران ، نماز خانه ، لابی ، کافی شاپ و ......

ghasedakkish1jpg.JPG

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پردیس کیش

هتل پردیس کیش جزء هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 44 تخته برای گردشگران تور کیش می باشد. همچنین گردشگران تور کیش می توانند در رستوران هتل غذای مورد علاقه خود راسفارش داده و سرو کنند. هتل پردیس کیش دارای امکاناتی از جمله یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، نماز خانه ، لابی ، سوئیت و ..... برای گردشگران تور کیش نیز می باشد. درضمن فاصله هتل تا دریا 200 دقیقه می باشد.

pardis_kish1jpg.jpg

pardis_kish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آرا کیش

hotel_ara_kish_1jpg.jpg

هتل آرا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که قبلاً نام هتل آرام بوده و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 44 تخته برای گردشگران تور کیش می باشد. هتل آرا کیش به دلیل نزدیکی به مراکز خرید هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور کیش می باشد. از امتیازات هتل آرا کیش داشتن کارکنان خوب و با تجربه بوده که می  توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور کیش ارائه بدهند.

امکانات هتل آرا کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی ، لابی ، کافی شاپ ، نماز خانه ، وای فای ، سوئیت و .....

hotel_ara_kish_3jpg.jpg

hotel_ara_kish_2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به تازگی برای گردشگران  تور کیش مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل وابسته به مخابرات می باشد و به مرکز جزیره دور می باشد. هتل دیدار کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی به دور از هیاهو و  شلوغی اقامت داشته باشند مناسب می باشد. در ضمن این هتل به اسکله میرمهنا و همچنین بازار عرب ها نزدیک می باشد. هتل دیدار کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد.

امکانات هتل دیدار کیش :

تلویزیون ، یخچال ، کافی شاپ ، رستوران ، وای فای ، نماز خانه و ......

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره و  مراکز خرید دور می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو داشته باشند مناسب می باشد. هتل آسیا کیش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خواب را دارا می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی با قیمت مناسب اقامت داشته باشند بهترین  گزینه می باشد. در ضمن هتل آسیا کیش پذیرای توریست های خارجی که ویزای کیش را دارند می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96

تور کیش از اصفهان

تور کیش از مشهد

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

هتل داریوش کیش 5 ستاره از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام اخذ از معماری قدیمی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به کنار شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی همانند ایران باستان بوده با فضای شیدا کننده و غرور باریکلا دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یادبود انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش نوروز 96 رقم میزند. هتل حائز فضاهای گردشی، ورزشی و امروزین بی نظیریست که چشم هر نظاره گر ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس یادبودی به یادماندنی را در ذهن شما مسافران تور کیش نوروز 96 بر جای خواهد گذاشت.

daruoshh1.jpg

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما گردشگران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

daruoshh5.jpg

daruoshh3.jpg

daruoshh2.jpg

daruoshh4.jpg

 

هتل ایران کیش

iran1.jpg

هتل ایران کیش از هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است که  در قلب جزیره ی زیبای کیش و در دو برج مجزا بنا شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره واقع شده است که میهمانان تور کیش میتوانند از آن ها لذت ببرند. هتل ایران تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده در آن استفاده شده است. این هتل قدمتی ۱۸ ساله دارد و از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرده  است. بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع ساخته شده است و ساخت و تکمیل آن حدود ۸ سال به طول انجامیده است.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده که آن ها در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای بسیار منحصر بفرد در کشور شده است.

iran5.jpg

موقعیت هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر واقع شده است.این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است که با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران تور کیش دارد.

iran4.jpg

امکانات و خدمات هتل ایران کیش:

سالن همایش - سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی - رستوران اصلی و رستوران روباز - کافی شاپ - صندوق امانات اختصاصی - اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها) - سیستم تلفن VOIP - سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره - لاندری ۲۴ ساعته - سرویس رفت و برگشت به فرودگاه - پارکینگ سرپوشیده از امکانات این هتل کیش می باشد.

iran2.jpg

تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از امکانات اتاقها هم می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.سالن همایش مجهز هتل ایران کیش بیش از ۱۲۰ نفر گنجایش دارد که دارای تمامی امکانات لازم از جمله سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور است و آماده برگزاری جلسات رسمی، همایش ها، دوره های آموزشی عمومی در کیش می باشد.

iran3.jpg

علاوه بر این ها فضای بزرگ استخر هتل ایران کیش به همراه سونای خشک، جکوزی، سونای بخار بصورت کامل در اختیار مهمانان گرامی در کیش خواهد بود.همچنین نورپردازی و فضای منحصر بفرد و زیبا تجربه ای متفاوت از ورزش را برای شما به ارمغان می آورد. سالن بدنسازی اکسیژن جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدن سازی را در اختیار دارد. این مجموعه با تجربه ای موفق در تهران، آماده میزبانی از مسافران و  ورزشکاران عزیز تور کیش می باشد.

iran6.jpg

 

هتل پارمیس کیش

parmis1.jpg

هتل پارمیس کیش که از بزرگترین و مجهزترین هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است،در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح شده و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش با چشم انداز دریا واقع شده است.این هتل به مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد و از بهترین گزینه ها برای اقامت در جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس، آماده خدمت رسانی به شما میهمانان تور کیش می باشد.

parmis3.jpg

هتل پارمیس کیش دارای چهار رستوران شامل دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با سرو انواع غذاهاى ايتاليايى می باشد.هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس کیش همواره سعی بر رضایت همه میهمانان تور کیش دارد.

parmis6.jpg

امکانات هتل پارمیس کیش:

 شامل سالن بيليارد، استخر، سونا، جكوزى، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه بانوان، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با ظرفيت 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه، اینترنت رایگان،از امکانات هتل پارمیس کیش می باشد.

parmis5.jpg

 

امکانات اتاق های هتل پارمیس کیش:


امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي می باشد.همچنین خدمات رایگان این هتل کیش شامل صبحانه و ناهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی، سرو آب معدنی و میوه، استختر، سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد که میهمانان تور کیش با خیالی آسوده میتوانند از این امکانات لذت ببرند.

 parmis4.jpg

parmis2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

gardonya1.jpg

هتل گاردنیا کیش که از هتل های 4 ستاره کیش می باشد,درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات کاملا منحصر به فردی به مسافران تور کیش نوروز 96 ارائه می دهد. قیمت این هتل بسیار مناسب میباشد.هتل گاردنیا در بلوار هرمز و ما بینمیدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.

gardonya2.jpg

 

هتل گاردنیا کیش با دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل قرار گرفته است .فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. سوییت لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش محسوب شده است.هتل گاردنیا دارای دو فاز می باشد که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی همراه با با اتاق های لوکس و زیبا و با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ و  فاز ۲ آن هم شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده اند.به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 می توانند لحظات خوب و آرامی را در هتل گاردنیا کیش سپری نمایند.

gardonya3.jpg

gardonya4.jpg

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

امکانات هتل گاردنیا کیش شامل استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرندکیش، اینترنت وایرلس و... می باشد و مسافران تور کیش نوروز 96می توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

gardonya5.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش که از جمله هتل های بين المللى 4 ستاره می باشد، بر اساس استانداردهاى بين المللى و با ظاهری صدف مانند در زمينى به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱افتتاح شده است.این هتل در نزدیکی مراکز بزرگ تجارى و روبروی دانشگاه کیش واقع شده و به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

sadaf1.jpg

  • هتل صدف کیش داراى 54 اتاق و همچنین سه رستوران معروف و پر طرفدار به نام های رستوران کوه نور،رستوران دلفين،رستوران چينى دورين می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از خدمات بسیار آنها بهره مند شوند.

sadaf3.jpg

sadaf5.jpg

امکانات هتل صدف کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد
  • و فوتبال دستی،سالنبدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری،ترانسفر فرودگاه از امکانات هتل صدف کیش می باشند که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از همه امکانات آن استفاده نمایند.

sadaf2.jpg

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، استخر سر باز استاندارد، در خدمت شما مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 می باشد. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها می باشد.

sadaf4.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل آریان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Arian Hotel

هتل آریان کیش جز هتل های 4 ستاره خوب جزیره کیش محسوب می شود و متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر است که در سال 1378 در مرکز شهر در خیابان رودکی کیش بنا شده است. هتل آریان کیش در زمینی به وسعت 5200 متر مربع و در 3 طبقه و در مجموع با 68 باب اتاق و سوییت تمیز و زیبا با امکانات مجهز و اینترنت بی سیم میتواند گزینه مناسبی برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش باشد. هتل اریان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر مراکز خرید همچون مرکز خرید پانیذ ، پردیس 1 ، پردیس 2 ، زیتون ، مروارید نزدیک بوده و همچنین میدان امیر کبیر حدود 500 متر با هتل ارین فاصله دارد. محیط مطبوع و آرامش بخش هتل آریان کیش ، امکان فارغ ساختن و لذت بردن گردشگران تور کیش در یک تعطیلات همراه با برخورد مناسب پرسنل را میسر میسازد. رستوران هتل اریان کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود با مواد اولیه با کیفیت و همچنین صبحانه بوفه رایگان از میهمانان تور کیش پذیرایی میکند. هتل آریان کیش دارای یک سالن کنفرانس با تمامی تجهیزات به روز برای برگزاری جلسات مسافران و گردشگران کاری تور کیش می باشد. هتل آریان کیش دارای بازسازی های متعددی بوده که در سال 1392 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل هلیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1383 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامینگو کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفريحي در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است و  قايق های کف شيشه ای تماشاي اين زيبايي ها را امکان پذير نموده اند. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد. 

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

 

eskelehtafrihimirmahna1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسكله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد. 

 

 باغ راه ایرانی کیش 

baghrah.jpg

باغ راه ایرانی کیش با مساحتی نزدیک به 32 هکتار در قسمت جنوبی بلوار ولایت، حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف برایی جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریستان داخلی و خارجی جزیره کیش بنا شده است. این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به پسین می رسد.

baghrah1.jpg

باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد باغ راه کیش برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی است که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند.

baghrah2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

ورزش های دریایی کیش

varzeshabi1.jpg

مجتمع ورزش های دریایی کیش بزرگترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور است که در تمام طول سال قابل استفاده برای مسافران تور کیش وتور لحظه آخری کیش است. این مجتمع در ضمن تنها مرکز ورزش دریایی هوشمند در کشور می باشد. مجتمع  ورزش های دریایی کیش که به عنوان طرح منتخب مجله معتبر فرانسه شناسایی شده است در دو قسمت دریایی و ساحلی اجراء گردیده است که بخش دریایی آن دربرگیرنده یک عرشه نیم دایره به طول ۳۰۰ متر و عرض عرشه ۳ متر است .خشکی این سازه حائز یک سازه بتنی دایره است که بیش از ۱۷ فضای جداسازی شده با امکاناتی نظیر سرویسهای بهداشتی ، دوش ، انبار ، اتاق منجی غریق ، مرکز امداد رسانی امور دریایی و اسکله مخصوص پهلوگیری شناوران و همچنین تعداد ۸ کلوپ ورزش تفریحی و تعداد ۲ غرفه کافی شاپ و فست فود برای گردشگران تور کیش تجهیز گردیده است. 

مجتمع  ورزش های دریایی کیش با کناره ماسه‌ای بسیار تمیز و شیب مناسب، در مرکز سواحل تفریحی قسمت شرقی کیش که از نواحی پرتردد و مجاور هتل‌ها و بازارهای کیش است واقع شده و از این لحاظ امکان دستیابی به وسایل و امکانات ورزشی دریایی برای مسافران تور کیش راحت‌ تر است. در این مجموعه شما می توانید از انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و … لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از جمله هتل های 5 ستاره و مجلل جزیره کیش می باشد.این هتل از بهترین و معروف ترین هتل های کیشبوده که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید.به راستی این هتل نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین می باشد. این هتل زیبا و مدرن به عنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است. سرمایه ساخت این هتل منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.این هتل آماده خدمت و پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز 96 می باشد.

هتل داریوش کیش با سرمایه گذاری آقای ثابت و در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت ،با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش ،احداث شده و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در دوره هخامنشیان می باشد. این هتل در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب شده که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند سفری خوب و خاطره انگیز را در آن تجربه نمایند.

امکانات هتل داریوش کیش:

از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل داریوش کیش می توان به: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ،(مجهز به قایق های پدالی و پارویی) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ،کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور کیش نوروز 96 قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترنج کیش  Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

عکس ها و امکانات هتل ترنج کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، سالن ورزش، اینترنت در لابی،صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . مینی بار رایگان - دوچرخه سواری رایگان - سالن بدنسازی و....

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد

ادامه مطلب:

 تور کیش نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارك دلفينهاي كيش

پارك دلفينهاي كيش در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده و مساحتي در حدود ۱۰۰ هكتار دارد. اين مجموعه داراي فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و تنها دلفيناريوم در ايران مي باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري شده و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت شده اند، ديدن كرده و لذت ببرند.در استخرهايى كه با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب از آب دريا پر شده اند،در كل ۲۱ پستاندار دريايى نگهدارى شده است.همواره گردشگران تور كيش با اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.فضاي سبز پارك دلفين نيز با بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان پوشيده شده است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير مي باشد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

كلبه هور كيش

كلبه هور كيش دماغه اي در غربي ترين بخش جزيره كيش واقع شده و بستر آن صخره اي بوده و افرادي كه علاقه مند به ماهيگيري هستند، اغلب اين ناحيه را براي ماهيگيري انتخاب مي كنند. تنوع ماهيان، صدف ها و لاك پشت ها در اين ناحيه جذابيت اين تفريح را چندين برابر كرده است.اين مكان داراي آلاچيق، نيمكت، باربيكيو و نورافكن هاي بزرگ مي باشد كه محل مناسبي براي استراحت مسافران و ساكنان اين جزيره بوده است.آب شورى كه با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا كشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مي شود.

لنجي كه حدودا ده سال پيش به گل نشسته، در امتداد ساحل اين كلبه جلوه اي بسيار زيبا به اين منطقه اختصاص داده است. اين لنج حدودا 200 متر از ساحل دريا فاصله داشته و با زيباسازي روشنايي شب همانند مرواريدي در آب هاي خليج فارس مي درخشد. برخلاف كشتي يوناني كه بيانگر رونق تجارت بين المللي كيش در گذشته مي باشد، اين لنج به گل نشسته نمادي از كار و تلاش بوميان جزيره كيش در شغل سنتي ماهيگيري مي باشد. همچنين در اين كلبه آبگرمكن خورشيدي و انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته مي شود. استفاده از اين سيستم‌ها براى عموم  مردم آزاد مي باشد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

پاراسل و تيوب سواري كيش

پاراسل و تيوب سواري كيش يكي از تفريحات آبي هيجان انگيز براي جوانان بر فراز دريا است. اين ورزش آبي بصورتي است كه گردشگران كيش سوار چتر پارسل شده و توسط يك ريسمان به طول حدود 150 متر توسط يك  قايق با سرعت نسبتا بسيار بر روي دريا كشيده مي شوند.ديدن ساحل كيش و مناظر سواحل نقره فام  زير آسمان آبي و روي آب هاي نيلگون در ارتفاع  50 لغايت 60 متري لذت و آرامشي وصف ناپذير را به گردشگران تور كيش به ارمغان مي آورد. گردشگران تور كيش مي توان از اين مكان زيبا لذت ببرند.

 

پارك ساحلي سيمرغ كيش

پارك ساحلي سيمرغ كيش از جمله  جاذبه هاي گردشگري كيش و يكي از پارك هاي ساحلي آن بوده كه در ضلع جنوب شرقي جزيره كيش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سيمرغ، هتل ماريناپارك و مجموعه دلفيناريوم كيش واقع شده است. اين پارك در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ايي و بين جاده جهان و جاده دوچرخه سواري ،با كيفيتي خوب و عالي و با چشم اندازي زيبا احداث شده است.

در پارك ساحلي سيمرغ كيش فضاهايي جهت تفريح و سرگرمي كودكان ايجاد شده كه مي توان به مكان هايي مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اشاره كرد. اين پارك مكاني مناسب براي مسافران و گردشگران تور كيش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندي از آرامش خاص ساحل خليج فارس مي باشد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

ساحل درختان نارگيل كيش

بهترين گزينه براي گردشگران تور كيش كه به طبيعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگيل كيش مي باشد اين ساحل در نزديكي اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان و در شرق جزيره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگيل كيش با درختان نارگيل فراوان ، لور قديمي و آلاچيق هاي متنوع در امتداد ساحل، يكي از زيباترين سواحل جزيره كيش بوده و آرامش خاصي را براي گردشگران تور كيش به ارمغان مي آورد به طوريكه هيچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 مطالب مرتبط:

تور كيش زمستان 95

تور كيش دي 95

تور كيش بهمن 95

تور كيش اسفند 95

تور كيش نوروز 96

تور كيش از شيراز

تور كيش از تبريز

تور كيش از اصفهان

تور كيش از كرمانشاه

تور كيش از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل بزرگ داريوش كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Dariush Grand Hotel

هتل داريوش كيش Kish Dariush Grand Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نام آشنا جزيره كيش است كه در سال 1380 در ساحل شرقي بنا شده است. هتل داريوش كيش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوييت زيبا و مجلل آماده استقبال و سرويس دهي به گردشگران تور كيش مي باشد و تمامي اتاق ها با نماي رو به دريا و رو به جزيره داراي تهويه مطبوع،حمام اختصاصي،تلويزيون با 32 كانال مختلف و... مي باشند. هتل داريوش كيش در زميني به وسعت دويست و بيست هزار متر مربع و و با معماري هخامنشي و منحصر به فرد خود تاريخ ايرانيان را به رخ مي كشد. هتل داريوش كيش به جز اتاق ها و سوييت هاي داخل ساختمان اصلي چندين سوييت در محوطه هتل نيز دارد كه از نظر سرويس دهي با اتاق هاي ديگر تفاوتي ندارند و ميتوانند از خدمات هتل استفاده نمايند.هتل داريوش كيش در قسمت شرقي جزيره واقع شده است و به مراكز خريد همچون بازار پرديس 1 و 2 ،مركز تجاري كيش و ساير مراكز خريد كيش نزديك مي باشد. ميهمانان تور كيش ميتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داريوش كيش لذت ببرند و همچنين رستوران هاي آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمين تنيس،استخر و سونا،سالن بدنسازي،دوچرخه سواري،پكيج هاي گردشگري و... استفاده نمايند، همچنين هتل داريوش كيش در ساحل اختصاصي خود داراي يك كلوب دريايي براي گردشگران تور كيش مي باشد و ميتوانند از تفريحات دريايي همچون غواصي،جت اسكي و... استفاده نمايند. هتل داريوش كيش داراي دو رستوران به نام هاي آپادانا و پاسارگاد ميباشد و با انواع غذاهاي فرنگي و دريايي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و وعده هاي ناهار هتل رايگان نمي باشد و گردشگران مي بايست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده هاي ناهار خود اقدام نمايند. هتل داريوش كيش براي آن دسته از مسافراني كه قصد سهولت در رفت و آمد و چك اين فرودگاهي را دارند سرويس ويژه CIP ارائه مي دهد. به طور كلي هتل داريوش كيش گردشگران متعددي را جذب ميكند و همه ساله ميزبان صدها گردشگر و مسافر تور كيش مي باشد.

هتل ايران كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Iran Hotel

هتل ايران كيش Kish Iran Hotel جز هتل هاي 5 ستاره نوساز مي باشد كه در سال 1393 در قلب جزيره كيش آغاز به فعاليت نموده است. هتل ايران كيش با زيربناي دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زيبا كه حدود 22 واحد آنها سوييت مي باشد آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد. هتل ايران كيش داراي معماري منحصر به فرد مي باشد به طوري كه دو ساختمان هتل در طبقه همكف و هفتم به يكديگر متصل گرديده اند و اين هتل يكي از معدود هتل هاي جزيره كيش است كه به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامي اتاق هاي هتل ايران كيش با دو نماي رو به دريا و جزيره مجهز به اينترنت بي سيم،سيستم تهويه مطبوع مركزي،تلويزيون هوشمند(google)،تلفن VOIP و... مي باشد. هتل ايران كيش با توجه به موقعيت مناسب خود نزديك به مراكز خريد و تجاري جزيره كيش مي باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با كادري مجرب آماده ميزباني از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل ايران كيش با انواع نوشيدني ها در خدمت ميهمانان هتل مي باشد. استخر مجموعه ورزشي هتل ايران كيش با فضايي دلنشين و مدرن همراه با جكوزي،سونا خشك و بخار و... آماده سرويس دهي به ميهمانان تور كيش هتل مي باشد و باشگاه بدنسازي هتل هم شعبه باشگاه اكسيژن تهران مي باشد كه با تجهيزات مدرن فعاليت ميكند. هتل ايران كيش به يك سالن براي برگزاري جلسات و همايش ها با ظرفيت پذيرايي 120 نفر نيز مجهز مي باشد.

هتل سورينت مريم كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورينت مريم كيش Kish Sorinet Maryam Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره با كيفيت جزيره كيش ميباشد كه در سال 1390 به گروه هتل هاي سورينت پيوست. هتل سورينت مريم كيش در جنوب شرقي ميدان اميركبير بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئيت زيبا و مدرن از جمله سوييت هاي جونيور،لوكس و پرزيدنشيال آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. فاصله هتل سورينت مريم كيش با توجه به مركزيت هتل تا اكثر مراكز تفريحي و تجاري همچون اسكله تفريحي كيش،تالار شهر،مراكز خريد مرواريد،بازارهاي پرديس و... بسيار كوتاه مي باشد به طوري كه مسافران تور كيش مي توانند در فصول مناسب و در هواي مطبوع جزيره مسيرها را پياده طي نمايند. رستوران هتل سورينت مريم كيش با طبخ انواع غذاهاي دريايي و فرنگي آماده پذيرايي از مسافران تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهي ميكند. شايان ذكر است كه هتل سورينت مريم كيش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 كه به مجموعه هتل هاي سورينت پيوسته به طور كامل بازسازي شده است و جز معدود هتل هاي كيش است كه از تكنولوژي كنترل هوشمند (BMS) استفاده ميكند و در كنار هتل سورينت مريم كيش ساخت يك ساختمان ديگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رساني طرح ريزي شده است.

هتل پارميدا كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Parmida Hotel

هتل پارميدا كيش Kish Parmida Hotel يكي از هتل هاي 5 ستاره نوساز كيش است كه در سال 1393 پس از بازسازي با درجه بندي 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پيدا كرده و در مركز جزيره كيش واقع شده است. هتل پارميدا كيش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوييت زيبا و تميز همراه با امكانات و تجهيزات مدرن آماده پذيرايي از گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل پارميدا كيش با ظرفيت پذيرايي 75 نفر و وجود كافي شاپ آمده استقبال از مسافران تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با موقعيت خوب خود به اكثر مراكز تفريحي و گردشگري جزيره كيش همچون مركز تجاري كيش،كارتينگ كيش،اسكله تفريحي كيش و... نزديك مي باشد و همچنين پارك شهر كيش روبروي هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارميدا كيش با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي با آشپزهاي حرفه اي و مجرب خود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافي شاپ هتل پارميدا كيش به صورت 24 ساعته به ميهمانان تور كيش هتل خدمات رساني ميكند. سالن هاي جلسات و همايش هتل پارميدا كيش مكان مناسبي براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي ميهمانان تور كيش مي باشد. هتل پارميدا كيش با توجه به نرخ مناسب اقامت و كيفيت خدمات ، يكي از هتل هاي پرتردد جزيره كيش مي باشد.

هتل سورينت صدف كيش 

_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png

 Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

مطالب مرتبط:

تور كيش زمستان 95

تور كيش دي 95

تور كيش بهمن 95

تور كيش اسفند 95

تور كيش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 1381 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کلبه هور جزیره کیش 

در غربی ترین جزیره زیبای کیش دماغه ای از قدیم وجود دارد که کلبه هور نامیده شده است. در بستر این دماغه صخره ای وجود دارد که آبزیان زیادی همچون سرخو ، هامور ، انواع صدف ها ، لاک پشت ها در این ناحیه دیده می شود. به همین دلیل گردشگران تور کیش که به ماهیگیری علاقه دارند در زمان های که وزش باد کم است به این منطقه برای ماهیگیری می روند. در ساحل جنوبی این کلبه غاری کوچک به طول 5 متر وجود دارد. در این منطقه فضای سبز و تفریحی از جمله آلاچیق ، میزها ، نیمکت ها ، نورافکنهای بزرگ و.... برای گردشگران تور کیش فراهم شده است. جذابیت دماغه کلبه هور بیشتر به خاطر طبیعت وحشی این منطقه است که در اکثر مواقع سال برخورد موجهای بزرگ با صخره های سنگی بسیار هیجان برانگیز است مخصوصا در این دماغه حفره هایی وجود دارد که در موقع برخورد موجها از میان این شکافها آب به بالا فوران می کند. صدای امواج و سکوت منطقه و در شب آسمان زیبای بالای دریا این منطقه را برای گردشگران تور کیش به یادماندنی کرده است.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

نخلستان های جزیره کیش

در قرون گذشته پرورش نخل در جزیره زیبای کیش یکی از متداول ترین شغل های مردم این جزیره بوده و رواج بسیاری داشته است و امروزه وجود این نخلستان ها گواه بر این موضوع می باشد. باغ بهشت کیش تنها نخلستان از دوره های پیش می باشد که امروزه یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری برای گردشگران تور کیش به حساب می آید. این نخلستان در غرب محله سفین قرار گرفته است و از جمله ویژگی این نخلستان هنگام غروب آفتاب می باشد که چشم اندازی زیبا و دیدنی دارد. 

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

خانه مردم شناسی بومیان کیش 

خانه مردم شناسی بومیان کیش یکی از جاذبه های دیدنی و تاریخی جزیره زیبای کیش می باشد. این خانه با مساحت یک هزار و دویست متر مربع در حدود 200 سال پیش بنا شده است. خانه مردم شناسی بومیان کیش دارای 15 اتاق و 2 حیاط می باشد. این خانه در قدیمی ترین محله کیش یعنی سفین قدیم واقع شده است. این خانه نمادی از فرهنگ و آداب و رسوم گذشته و سبک معماری آن کاملا بومی می باشد. گردشگران تور کیش که به موزه و جاذبه های تاریخی علاقه دارند خانه مردم شناسی بومیان کیش بهترین انتخاب می تواند باشد. در ضمن صاحب اصلی این خانه تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان به نام حاج عبدالله بن شاهین بوده است.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

بوستان آهوان کیش

اگر علاقه به باغ وحش دارید می تونید سری به بوستان آهوان در کیش بزنید. جایی که بوستانی 2 هکتاری با فضای سبز خوب و البته انواع حیوانات مختلف نگهداری می شود. در این بوستان همه حیوانات به جز اهوها در قفس نگهداری می شوند. اهوهایی کوچ و بزرگ به صورت آزادانه در سرتاسر جزیره حرکت می کنند و با کودکان بازی می کنند. شير، آهو، روباه، شغال، ميمون، گوزن و انواع پرندگان در بوستان آهوان نگهداري مي شوند. آهوها برخلاف ساير حيوانات كه در قفس نگهداري مي شوند به صورت آزاد در اين بوستان زندگي مي‌كنند. همچنين در اين بوستان، وسايل بازي كودكان نيز نصب شده است.

zoo0.jpg

zoo1.jpg

zoo2.jpg

zoo3.jpg

zoo4.jpg

zoo5.jpg

 

 

روستای باغو

 یکی از دیدنی های جزیره زیبای کیش روستای باغو است که با داشتن درختان کهنسال در منطقه ای بومی و خوش آب و هوا و همچنین با وجود مسجد تاریخی محمد که به دوران قاجاریه ( 8811 ه.ق ) میرسد، جز جاذبه های گردشگری کیش شده است. به تمامی گردشگران تور کیش حضور در این روستای زیبا با طبیعتی چشم نواز، با درختان لور پیشنهاد میشود. این آبادی زیبا در قسمت جنوب غربی جزیره کیش میباشد. افراد معدودی که در این روستا زندگی میکنند به دامداری مشغولند. دلیل نامگذاری روستای باغو به ننه باغو، پیرزن صد ساله میرسد. از این رو گذراندن لحظاتی به یاد ماندنی برای مسافران تور کیش در این بیشه  دلپذیر خالی از لطف نیست.

 rostaye_bagho.jpg

بابت خريد و رزرو بليط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 10500 متر مربع برای گردشگران تور کیش بنا شده است. این هتل در شرق جزیره کیش و ما بین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. هتل گامبرون کیش موقعیت مکانی خوبی دارد و به دریا و به پارک آهوان که یکی از جاذبه های دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد نزدیکی دارد. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور کیش می توان به استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام ، اتاق ماساژ ، میز بیلیارد ، قایق سواری ، جت اسکی و ... اشاره کرد. 

دیگر خدمات و امکانات هتل گامبرون کیش :

فضای سبز ، سالن زیبایی ، رستوران ، وای فای ، خدمات پزشکی ، صندوق امانات و .... 

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش از جمله هتل های ۵ ستاره خوب  جزیره کیش می باشد که دراوایل اسفند سال ۱۳۹۳ در نزدیکی مجتمع تجاری کیش وروبروی پارک شهر کیش تاسیس شد.فاصله این هتلتا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشد. این هتل پیشتر جزء هتل های ۴ ستاره کیش بود که با توجه به کیفیت بالا ی هتل به هتل ۵ ستاره تبدیل شد. هتل  گردشگران عزیز تور کیش  که قصد رزرو هتل های ۵ ستاره را دارند حتما هتل پارمیدا کیش را در نظر داشته باشند. با توجه به نوساز بودن این هتل و امکانات آن اقامتی لذت بخش برای مسافران تور کیش خواهد بود.

 

  •  
  • امکانات هتل پارمیدا کیش :

    از جمله امکانات هتل پارمیدا کیشاستخر، اسپا،جکوزی،اینترنت پر سرعت، رستوراکافی شاپ ۲۴ ساعته، محوطه فضای سبز،سالن همایش، سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد ، و اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت می توان اشاره کرد . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران ارایه می شود همچون: حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به رایگان می توانند از این امکانات بهره ببرند.

 

هتل ترنج کیش

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام شده است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت بنا این هتل دریایی تحقیقات عظیمی در کل جزیره زیبای کیش انجام شده است  و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ بنابراین هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ناب با اکوسیستم طبیعی ساخته شده است .این هتل شامل 100 سوییت که همگی بر روی دریا بنا شده و دارای کف شیشه ای ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و  همین طور دارای ‏بالکن اختصاصی  می باشد. سوییت ها با اسکله ای چوبی به طول تقربی یک کیلومتر به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به تصویر می کشد .

 

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز،یک فاز هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی تعریف شده است و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج همیشه فارس را دارا می باشد. و همین طور سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن ورزشی ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می دهد می توان به وجود آتلیه عکاسی ،خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس برای میهمانان تور کیش اشاره کرد. ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می شود‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات  اتاق ها به صورت روزانه صورت می گیرد. هتل دارای ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و نیز ترانسفر روزانه به مراکز خرید برای میهمانان تور کیش می باشد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ ‎ 

 

 ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

 

 

هتل مهتاب کیش در سال ۱۳۹۳ در واحد های اپارتمانی تاسیس شده است . این هتل واقع در خیابان امیر کبیر کیش است و دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد و همچنین امکانات رفاهی مانند :کافی شاپ ،رستوران ،اینترنت ،محوطه سرسبز ،صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد و همین طور اکثر اتاق ها رو به دریا است هتل مهتاب کیش از بهترین هتل های 4 ستاره نوساز کیش می باشد که همین نکته می تواند دلیلی برای انتخاب این هتل برای  اقامت مسافران تور کیش باشد.

 

 

 

هتل گاردنیا کیش یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  این هتل دارای اتاقهای ۲ تخته  ۳ تخته  سویتهای ۴ تخته است .علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل موجود می باشد. هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی ساخته شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . فاصله هتل تا مراکز خرید 8 دقیقه می باشد. با توجه به سویتهای لوکس هتل و امکا نات کامل رفاهی و خدمات مناسب و قیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف ترین هتل های ساحلی کیش است. هتل گاردنیا کیش خدماتی ویژه و منحصر به فردی برای میهمانان محترم تور کیش خود ارایه می دهد این هتل دارای پرسنل مجرب و کار ازموده می باشند که در 24 ساعت شبانه روز اماده خدمات دهی به میهمانان تور کیش می باشند



امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، ۲۰% تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، ۵۰ % تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش بازدید از دیدنی های کیش . و بندر گاه باستان .بازدید از اکواریوم طبعی وکلبه هور.اینترنت وایرلس رایگان . و خدمات جانبی هتلشامل ۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، ۴۰% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک…و صبحانه برای مهمانان عزیز تور کیش به صورت بوفه می باشد



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

 

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

 

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

 

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 1381 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پالاس کيش Palas hotel kish

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره ای  است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را در تور کیش به  سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

 امکانات هتل پالاس کيش:

رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کيش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی است. ساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد. میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گامبرون کیش  Gambrvn hotel Creed 

هتل  گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار دارد. این هتل فضای سبزی زیبا همراه با آب‌نماها و آلاچیق های شیک و دل‌نواز دارد. گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. هتل  گامبرون کیش در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده و از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل، پارک آهوان است که مسافران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند. 

امکانات هتل  گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مهتاب کیش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیش پیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافران تور کیش هر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی،امکانات رفاهی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدیس کیش  Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریان قائم كیش y.gify.gify.gif Deputy Ryan Kish hotel

هتل ریان قائم كیش از دسته هتل های 3 ستاره میباشد که در سال 1390 در مرکز جزیره کیش به بهره برداری رسیده است و دارای 2 فاز نیز میباشد. اين هتل، داراي 80 اتاق و در مجموع 240 تخت مي باشد که با امکاناتی خوب آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش میباشد.. از نظر رستوران و غذا، میهمانان هر دو هتل، از یک مکان و غذا استفاده میی کنند و اين هتل، از نظر موقعیت مکانی برای دسترسی به دریا و مجتمع های تجاری بسیار عالی است.

امکانات هتل ریان قائم كیش:

تاکسی سرویس،صندوق امانات،رستوران،کافی شاپ،ترانسفر فرودگاهی،لابی،پارکینگ،اینترنت،سیستم تهویه مطبوع،صندوق امانات و... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش دی 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدیس کیشc.gifc.gif Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تاپ رز کیش w.gifw.gifw.gif Hotel Rose Island tops

هتل تاپ رز کیش از دسته هتل های 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

لابی،کافی شاپ،چایخانه سنتی،رستوران با اجرای موسیقی زنده،پارکینگ،لاندری،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،فضای سبز،صندوق امانات خصوصی،کانتر خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی و ... میباشد.
 

t1.jpg

t2.jpg

t3.jpg

t5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ستاره طلایی کیشv.gifv.gifv.gifGolden star hotel Kish

هتل ستاره طلایی کیش از دسته هتل های سه ستاره کیش میباشد که فاصله آن تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل  درنزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش ازجمله پارک آهوان قرار گرفته البته این هتل ازمراکزخرید کمی دوراست به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل ترتیب داده تا ازاین نظر کمبودی احساس نشود.هتل ستاره طلایی کیش دارای ۴۲ اتاق هست که ۲۲ واحد آن دو خوابه و سه خوابه، ۱۲واحد آن تک خوابه و ۸ واحد آن با ظرفیت ۴ نفر و8 واحد دوخوابه باظرفیت نفر آماده ارائه  خدمات به مسافرین تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

رستوران،کافی شاپ،فروشگاه،تاکسی سرویس،خشکشویی،اینترنت بیسیم،سالن اجتماعات،دفتر خدمات گردشگری،ترانسفر فرودگاهی،لابی،رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ،صندوق امانات شخصی و ... میباشد.

s1.jpg

s3.jpg

s2.jpg

s4.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گراند کیشx.gifx.gifx.gifx.gif kish Grand Hotel

هتل گرند کیش یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می باشد کهدر زمینی به مساحت 6400 متر مربع در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها مراکز خرید کیش احداث شده است به طوری که پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.براي ساخت اين هتل كه چهار سال به طول انجاميده است، معادل 50 ميليارد ريال هزينه شده است.این هتل دارای  60 اتاق مجهز و تزیین شده میباشد.هتل گراند کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیشمیباشد.

امکانات هتل گراند کیش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلويزيون در لابي , آرايشگاه مردانه , صندوق امانات , لابي , سرویس بهداشتی،غذا و نوشیدنی هتل كافي شاپ , رستوران , كافي شاپ 24 ساعته امکانات ورزشی تفریحی خانه دارت , زمين تنيس , سالن بيليارد , پينگ پنگ , فوتبال دستی , صندلی ماساژ . ابب نما هتل و آکواریوم اب شیرین از امکانات خاص هتل میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل مهتاب کیشh.gifh.gifh.gifh.gifMoonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های هتل مهتاب کیش رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیشپیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافرانتور کیشهر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی و ... میباشد.

ma1.gif

ma2.gif

ma3.gif

 

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

 

 

هتل آریان کیش :

هتل چهار ستاره  آریان با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری  همچون مرکز خرید زیتون ، پانیز ، پردیس و ... و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. از دیگر امکانات هتل آریان کیش رستوران آن با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیتزمانی در صرف غذا می باشد.

 

_آریان_کیش.jpg

_آریان_کیش1.jpg

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگرانتور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ و ...

 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش 4 ستاره در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد. هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است. این هتل در زمينى به مساحت 50000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بنا 43000 مترمربع افتتاح شده است. از ويژگى هاى منحصر به فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است و بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه،آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه atm، صندوقات امانات، لابی،کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی،سالن امفی تئاتر،سالن کنفرانس ،سالن جلسه،فضای سبز،سالن بدنسازی،سونا، جکوزی،ماساژ،بیلیارد از امکانات این هتل می باشد و مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. مشاهده هتل شایان کیش روی نقشه

هتل پارمیس کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png kish Parmis Hotel

هتل پارمیس کیش Kish Parmis Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب و مجهز جزیره کیش است که در سال 1385 در مرکز شهر کیش افتتاح گردید. هتل پارمیس کیش در زمینی به وسعت هفده هزار و پانصد متر مربع و در 9 طبقه بنا شده است و در مجموع با 152 اتاق ، 14 سوئیت ، 2 پنت هاوس مجلل آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیس کیش با توجه به موقعیت عالی خود به مراکز خرید و گردشگری تنها هتل 5 ستاره کیش است که تا این حد به مراکز خرید و گردشگری کیش نزدیک می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از مجهزترین هتل های کیش می باشد که میهمانان تور کیش در مدت اقامت خود میتوانند از 4 رستوران هتل پارمیس کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و رستوران سنتی لذت ببرند و همچنین هتل پارمیس کیش دارای استخر و سونا، سالن بیلیارد ، آرایشگاه زنانه و مردانه و... می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل میتوانند از برخی خدمات هتل  بصورت رایگان استفاده نمایند. هتل پارمیس کیش دارای یک سالن گفتگو و یک سالن همایش می باشد که آماده برگزاری جلسات و سمینارهای گردشگران تور کیش است.

مشاهده هتل پارمیس کیش روی نقشه

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 1381 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 1392 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

مشاهده هتل شایگان کیش روی نقشه

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

ادامه مطلب:

تور کیش زمستان 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل سورینت مریم کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل شایان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. 

هتل ایران کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل بزرگ داریوش کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل مارینا پارک کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. مشاهده هتل شایان کیش روی نقشه

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار زیتون کیش

bazarzeitoon.jpg

بازار زیتون از لحاظ نوع معماری خاص بوده و یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره می باشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است . معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است. بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.غرفه های این بازار به فعالیت در زمینه های کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اسباب بازی و لوازم خانگی،  خرازی، لباس زیر مردانه و زنانه و.. به گردشگران تور کیشارائه می گردد.در این بازار یک رستوران و کافی شاپ نیز موجودست. این بازار با قیمت مناسب کالاها برای خریداران حیطه‌ وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.این بازار همچنین در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 fajr2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,مراکز خرید معروف کیش,بهترین مراکز خرید کیش , مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گاردنا کیش یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره جزیره کیش می باشد که در اواخر سال 1387 در زمینی به وسعت حدودا 11000 متر مربع در 3 فاز ساخته شده است. این  هتل یکی از هتل های ساحلی کیش می باشد. فاز های هتل گاردنا کیش ویلایی و هتل و سوئیتی می باشد. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوب را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل گاردنا کیش :

از جله امکانات هتل گاردنا کیش اتاق های 2،3،4 نفره ، مبلمان راحتی ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، رستوران با غذا و مواد با کیفیت ، ماهواره ، تلویزیون ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی سرد و گرم و... می باشد که همه این امکانات برای رفاه حال گردشگران تور کیش است.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل آپارتمان گلدیس کیش

هتل آپارتمان گلدیس کیش یکی از مناسب ترین هتل های کیش می باشد این هتل در زمینی به متراژ 6500 متر مربع که در اواخر سال 1369 ساخته شد که می توان گفت یکی از قدیمی ترین هتل های کیش می باشد این هتل 3 ستاره می باشد که ساختمان اصلی آن 2700 متر مربع است. گردشگران تور کیش می توانند با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل آپارتمان گلدیس کیش :

از جمله امکاناتهتل آپارتمان گلدیس کیش می توان به اتاق ها با تخت های راحتی ،یخچال ، تلویزیون ، رستوران که غذاهایی با مواد تازه و مرغوب طبخ می شود ،سرویس بهداشتی های ایرانی ، اینترنت در لابی هتل ، تاکسی سرویس ، ماهواره ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و......اشاره کرد که همه این امکانات برای آسایش و رفاه گردشگران تور کیش می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یکی از مناسب ترین و خوب ترین هتل های 2 ستاره دجزیره کیش می باشد که از نظر مکانی در جایی خوش آب و هوا می باشد. این هتل دارای 92 اتاق و حدودا 276 تخت در زمینی به متراژ 20000 متر مربع ساخته شده است. مصالح به رفته در این هتل از چوب می باشد که امکان غذا درست کردن در آن امکان پذیر نمی باشد. اتاق خواب های ابن هتل بسیار آرام هستند که می توان محل مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش باشد.

امکانات هتل شباویز کیش :

از جمله امکانات هتل شباویز کیش اتاق ها با تهویه هوای مناسب ، تلویزیون ، ماهواره ، لابی ، سرویس بهداشتی ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، صبحانه که بر عهده هتل می باشد و... که همه این امکانات و خدمات رسانی ها برای آسایش و آرامش گردشگران تور کیش می باشد .

 بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دریا کیش

 

هتل دریا کیش یکی از بهترین و شیک ترین هتل 3 ستاره در کیش می باشد که با مساحت 3850 متر مربع ساحته شده است.این هتل در مرکز جزیره کیش بنا شده است که از نظر نزدیکی به مراکز خرید و مکان های دیدنی کیش نزدیک می باشد که گردشگران تور کیش میتوانند به راحتی به تمام  جزیره دسترسی داشته باشند.
ر ستوران این هتل در کنار لابی ساخته شده است و انواع غذاهای ایرانی و محلی را با مرغوب ترین مواد طبخ می کند.

کافی شاپ هتل در فضای داخلی هتل ساخته شده است که انواع نوشیدنی های گرم و سرد و ازجمله صبحانه در این مکان صرف میشود.

کافی نت هتل در لابی می باشد ولی در اتاق ها بطور جداگانه به صورت وایرلس موجود می باشد.

امکانات هتل دریا کیش :

اتاق هایی با تهویه هوای مناسب ،حمام ،سرویس بهداشتی ،اینترنت در اتاق ها ، رستوران ،کافی شاپ ، سالن کنفرانس ،دوربین مدار بسته و... که هتل دریا کیش سفری خوبی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

 بابت خرید و رزرو بلیط  تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش از هتل های ۲ ستاره کیش است که به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه است. هتل سالار کیش در نوار ساحلی جزیره کیش قرار گرفته گرفته و نزدیک اسکله تفریحی و بازار ونوس کیش است.

تور کیش را با اقامت در هتل سالار کیش تجربه کنید.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96 

تور کیش پاییز 95           

تور کیش آذر 95  

تور کیش زمستان 95  

تور کیش دی 95

 

تور کیش اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بهترین هتل های کیش

هتل مارینا پارک کیش

*****

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیشکجاست؟

جزیره کیش - بلوار مرجان - جنب برج های دوقلو - مارینا پارک هتل

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع شده در زیباترین نقطه جزیره کیش دارای زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز بسیار زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند .

این فضای مفرح و بسیار خوش منظره، نگاه هر مسافری را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل شکوهمند را دلنشین می نماید.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

 

نمای داخلی هتل مارینا پارک کیش چطور می باشد

هنر طراحی  منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد.

کافی شاپ های هتل در لابی های طبقه اول و دوم با موزیک زنده و محیطی آرام با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک پذیرای شما مهمانان عزیر می باشندکه در آن اینترنت برای مسافران قابل دسترس می باشد و همچنین  آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

هتل مارینا پارک کیش

 

 

رستوران های هتل مارینا پارک کیش

رستوران باغ (گل کاغذی) با ظرفیت ۱۵۰ نفر در محوطه هتل مارینا پارک کیش واقع شده است که دارای لذت صرف غذای عالی در محیطی دلنشین و فرح بخش پارکاست. رستوران لوتوس با ظرفیت ۲۰۰ نفر لابی رستوران لوتوس

 

رستوران های هتل با کادری آموزش دیده و حرفه ای آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بصورت بوفه و الاکارت می باشد.

  رستوران های هتل مارینا پارک کیش در  وعده های صبحانه با بوفه کامل و در  ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. میهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

فاصله هتل مارینا پارک کیش تا مراکز خرید

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار پردیس ۷ دقیقه با خودرو

 

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش دارای اتاق و سوئیت های مجزا می باشد.

سوئیت ها

 

اتاق سوئیت رویال مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

اتاق ها

ظرفیت: 2 نفره (امکان اضافه کردن یک عدد تخت اضافی برای مهمانان زیر 15 سال با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد)

اتاق های دبل پارک مارینا پارک هتل با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان خود ارائه می کند.

 

امکانات اتاق ها و  سوئیت ها ی هتل مارینا پارک کیش

سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛   دید فضای پارک و دریا؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچ LCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ بالش طبی؛ خدمات خشکشویی

 

 

هتل مارینا پارک کیش

سایر امکانات هتل مارینا پارک کیش

مهمانان محترم میتوانند در صورت تمایل با کرایه اتومبیل بدون راننده به گردش در جزیره زیبای کیش بپردازند .امکان اجاره انواع ماشین های آخرین مدل، با راننده و بدون راننده

این هتل برای خدمت رسانی به مسافراناتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مارینا پارک کیش برنامه هایگوناگون  و تخفیف های ویژه مهمانان هتلاز دیگر خدمات این هتل می باشد.

فعایت های سلامتی

نعمت سلامتی خود را با امکانات مناسب و محیط آرامش بخش در این هتل حفظ و ارتقاء دهید

تنیس

زمین های خاک رس، شخصیت اصیل و لوکس تنیس را با مربی مجرب به شما انتقال می دهد. ..

 

 

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

  • ساعت ورود 14:00 (Check in)
  • ساعت خروج 00:00 (اتمام)      

 

قوانین

1-   استعمال دخانیات در اتاق ها و اماکن داخلی هتل ممنوع میباشد.

2-   ساعت تحویل اتاق 00: 14 و ساعت تخلیه اتاق 00 : 12 و بعد از ساعت 12 مبلغ نیم شارژ به حساب مسافر تعلق میگیرد.

3-   در اتاق های دو تخته نهایتاٌ  یک سرویس اضافه می توان اضافه کرد .

4-   بچه های زیر پنج سال نباید هزینه ای بابت سرویس اضافه پرداخت کنند .

5-   در صورت داشتن دو فرزند زیر پنج سال هزینه یک سرویس محاسبه خواهد شد .

6-   بچه های بالای پنج سال بزرگسال حساب شده و میبایست هزینه دو سوم را پرداخت کنند .

7-   داخل سوییت های یک خوابه میتوان دو سرویس اضافه کرد به شرطی که نفر چهارم زیر 15 سال باشد .

هتل سورینت مریم کیش

*****

 

هتل سورینت مریم کیش

 

هتل سورینت مریم کیش کجاست؟

هتل سورینت مریم کیش در زمینی به مساحت 7 هزار متر در نزدیکی میدان امیرکبیر واقع شده است.

هتل مریم کیش، قبلا یکی از هتل های ۴ ستاره جزیره کیش بود که با پیوستن به گروه هتل های سورینت، به هتل سورینت کیش یا هتل سورینت مریم تغییر نام داده است. در حال حاضر این هتل بازسازی شده و بعنوان هتل 5 ستاره مریم کیش، آماده پذیرایی از میهمانان محترم میباشد.

هتل سورینت مریم کیش



نمای  هتل سورینت مریم چطور می باشد؟

هتل سورینت مریم که در سال 92 بازسازی کاملی را به خود دیده دارای نمای لوکس و چشم نواز میباشد.

 هتل مریم سورینت منتقل کننده حسی گرم و صمیمی است.

این هتل با سبک معماری اروپایی باروک در 4 طبقه طراحی و اجرا گردیده است.

 

هتل سورینت مریم کیش

 

 

رستوران هتل مریم کیش

رستوران شبنم هتل سورینت مریم با ظرفیت 120 نفر و ارائه غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، بام هتل سورینت مریم کیش با ظرفیت 120 صندلی جهت صرف صبحانه ایی دلپذیر و کافی شاپ واقع در لابی هتل بخشی از امکانات پذیرایی هتل را تشکیل می دهد.

به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند.

 

هتل سورینت مریم کیش

 

 

فاصله هتل سورینت مریم کیش تا مراکز خرید

فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس یک و دو، مرکز تجاری، هایپر مارکت و ... این امکان را به شما می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.

 

اتاقهاي هتل سورینت مریم کیش

اتاق لوکس دو تخته

سوئیت جونیور(دو تخته)

سوئیت جونیور(سه تخته)

 

هتل سورینت مریم کیش

 

امکانات رفاهی هتل سورینت مریم کیش

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى (اتاق اینترنت در داخل اتاق ها يا فضاى هتل کافى نت)

روم سرويس ( 24 ساعته) مينى بار؛ صندوق امانات در داخل رسپشن؛ (سونا-جكوزى خشك و بخار) سالن بدنسازى؛ سيستم خنك كننده (تهويه مطبوع)؛ برق اختصاصى؛ مينى بار و صندوق امانات؛ سيستم آتشنشان؛سالن کنفرانس؛ لاندرى امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها ؛ گشت سياحتى جزيره؛

 

سایر امکانات هتل مریم کیش

این هتل برای خدمت رسانی به مسافران  اتومبیل های مدرن باسرویسهای منظم جهت استقبال مسافران از فرودگاه فراهم کرده است.

همچنین اجاره ماشین در داخل این هتل امکان پذیر می باشد .

پکیج های تفریحی وگردشگری هتل مریم با برنامه هایگوناگونو تخفیف های ویژه مهمانان هتل  از دیگر خدمات این هتل می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشدساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.  

 

برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش ,لوکس ترین هتل کیش ,مجلل ترین هتل کیش ,
+ نوشته شده در سه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ساعت ۱۰:۵۶ توسط زینب بنازاده دسته : تور کیش نظر(0)

هتل های لوکس استانبول

هتل کروانسرای استانبول

 

هتل کروانسرای استانبول هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در قلب شهر استانبول واقع شده است . این هتل 4 ستاره 5 دقیقه با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد فاصله دارد. هتل کروانسرای استانبول به دلیل نزدیکی به مراکز تفریحی و مراکز خرید هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل کروانسرای استانبول :

هتل کروانسرای استانبول دارای 65 اتاق می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی از جمله مبلمان ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون و .... می باشند. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین توریست های تور استانبول می توانند از سالن تناسب اندام هتل استفاده نمایند و اوقاتی را به ورزش بپردازند.

دیگرامکانات و خدمات هتل کروانسرای استانبول :

کافی شاپ ، خدمات نگهداری از کودک ، پارکینگ و ..... 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل گلدن هیل استانبول

 

هتل گلدن هیل استانبول 4 ستاره و در جاده ی ملت قرار گرفته که منطقه ای مرکزی بوده و به عنوان استانبول قدیمی شناخته می شود. هتل گلدن هیل استانبول به دلیل موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گلدن هیل استانبول :

هتل گلدن هیل استانبول دارای 97 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون ، وای فای و ... مجهز می باشند و همچنین اتاق ها بالکن خصوصی و منظره ای زیبا رو به دریا دارند. در ضمن هتل گلدن هیل استانبول یک سالن spa دارد سالنی که گردشگران تور استانبول می توانند در آنجا از لحاظ روحی و فیزیکی آرامش خاصی پیدا کنند و لحظاتی به دور از استرس داشته باشند. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن هیل استانبول :

استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، جکوزی و ...

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول 

 

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیسلی شهر استانبول واقع شده است . این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه و مراکز تجاری بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول می تواند باشد. 

امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول دارای 291 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی از جمله مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول لحظاتی را به ورزش بپردازند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.  

دیگر امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

استخر سرپوشیده و سرباز ، حمام ترکی ، کا فی شاپ و .... 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل ناز سیتی استانبول 

 

هتل ناز سیتی استانبول هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد که در منطقه تکسیم شهر استانبول واقع شده است. هتل ناز سیتی تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد توجه زیادی از گردشگران تور استانبول را به خود جلب کرده است. 

امکانات هتل ناز سیتی استانبول :

هتل ناز سیتی استانبول در مجموع دارای 79 اتاق می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار هستند. از امکانات اتاق ها برای گردشگران تور استانبول می توان به تلویزیون ، یخچال ، وای فای ، مبلمان و ... اشاره کرد. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های عزیز تور استانبول طبخ می شود. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن بدنسازی هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ناز سیتی استانبول :

خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ ، خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، سونا و.....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل سلطان هان استانبول

 

 

هتل سلطان هان از لحاظ موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل 5 ستاره می باشد. این هتل دارای 40 اتاق باشد که کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد. شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کنند این هتل در مجاورت مسجد آبی است و به بازار بزرگ خطوط تراموا نزدیک است.این هتل با دارا بودن کادر مجرب بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از شما مسافران تور استانبول می باشند.

 

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول

 

 

 

سونا، لابی، پارک کودکان، جکوزی، کافی شاپ، آژانس خدمات مسافرتی، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، اینترنت در لابی، فضای سبز،پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، گشت درون شهری و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه،ترانسفر رايگان فرودگاه،گیم نت، چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل، زمین تنیس بیلیارد اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

 

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی که الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد قرار گرفته است. هتل داریوش کیش دارای 168  اتاق شیک و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 2 رستوران آپادانا و پاسارگاد این هتل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی, فست فود و کافی شاپی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش می توان گفت سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری و ... می باشد.

 

 

 

امکانات هتل داریوش کیش:

اجاره ماشین, سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری, 2 رستوران, کافی شاپ و ... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل سورینت مریم کیش

 

 

 

یکی از شیک ترین و مجلل ترین  هتل های 5 ستاره کیش هتل سورینت مریم کیش است که حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار گرفته است. هتل سورینت مریم کیش دارای ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق هاى مدرن و شیک، ۱۲ سوئيت معمولى ، ۴ سوئيت رويال برای گردشگران کیش می باشد. این هتل در سال ۹۲ بازسازی و امکانات مناسبی را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد. از نظر موقعیت مکانی این هتل بسیار به ساحل و اسکله تفریحی ، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی با کمی قدم زدن به آنجا بروند. هتل سورینت مریم کیش برای گردشگران تور کیش سالن بیلیارد و کافی شاپی با انواع دسر ها فراهم کرده تا گردشگران در اوقات فراغت خود به آنجا بروند.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

ترانسفر فرودگاه بریم گردشگران تور کیش, اینترنت پر سرعت، مینی بار، سرویس قهوه و چای، سالن پذیرایی، خانه داری ۲۴ساعته، فضای سبز، اتاق جلسات، بیلیارد, رستوران، کافی شاپ، پارکینگ, خشکشویی و... که در اختیار گردشگران می باشد.

 

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل هلیا کیش

 

هتل هلیا کیش از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره کیش است که بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. هتل هلیا کیش دارای ۶۲ اتاق شیک و مدرن و با امکانات تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی ،آلارم بیدار باش, سشوار و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.  رستوران ای هتل دارای منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی و همچنین کافی شاپ این هتل در فضای سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش در خدمت مسافران تور کیش می باشد.

 

 

 

امکانات هتل هلیا کیش:

 اجاره ماشین, رستوران, کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته, ترانسفر فرودگاهی, فضای سرسبز  و .... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه کیش قرار دارد و تامرکز خرید فقط 5 دقیقه فاصلخه دارد.این هتل  در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره کیش با زير بناء 42.800 مترمربع ساخته شده است و در بلندترین منطقه شمال شرقی جزیره زیبای کیشمشرف به دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است .این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود.

امکانات هتل :

 

هتل ارم کیش دارای خدماتی نظیر :رستوران با غذاهای متنوع (گردان ، سنتی )، کافي شاپ، فست فود، تالار ازدواج و جشن تولد و دو سالن آمفي تئاتر، يک سالن کنفرانس، کلوپ ورزشي وتفريحي ،ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که 70 درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.از دیگر خدمات هتل :سالن بيليارد ، پينت بال ،سالن برف بازى ، محل نگهدارى كودكان، به مساحت 800 متر مربع براى آقايان و بانوان ،سوناى خشك و بخار، سالن بدنسازى ،استخر كودكان ،كافى شاپ ، سالن ماساژ ، آب درمانى ،ورزشى(واليبال،بسكتبال،هندبال،فوتسال،زمين مينى،گلف،تنيس)و ... می باشد.هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل ارم کیش دارای 210 باب اتاق، 30 سوئیت ، 140 سوئیت آپارتمان و دو استخر و سونا به همراه سایر امکانات مانند: تلوییزیون ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، اتو ، تراس ، صندوق امانات و .... را داراست. 

جهت رزرو هتل ارم کیش با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سورینت صدف کیش

 

هتل سورینت صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى با نمايى به شکل صدف در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيدو در در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره و روبروی دانشگاه بین المللی جزیره کیش قرار گرفته است و  فاصله آن تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد .در هنگام ورود به هتل صدف کیش با لابی زیبایی مواجه خواهید شد با کف سنگی و نقش معماری ایرانی که متقارن با آن را در سقف لابی مشاهده خواهید کرد. تعبیه آسانسور شیشه ای پانوراما و پله هایی که با نور تزیین شده و به دور آسانسور پیچیده شده به زیبایی لابی میافزاید.

امکانات هتل :

 

 

هتل سورینت صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستوران هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده برای ميهمانان فراهم آورد.رستوران کوه نور، رستوران کولیزه تنها رستوران جزیره با طراحی به سبک ایتالیا، رستوران دلفین و رستوران چینی دورین، سه کافی شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر روباز، جکوزی در تعدادی از اتاق ها، سالن کنفرانس، کافی نت ، آرایشگاه ،روم سرويس ، پذيرش 24 ساعته ،لاندری ،خشکشویی ،خدمات اتو ،صبحانه و نهار در اتاق ، اجاره ماشين ، تبديل ارز ، اجاره ماشين بدون راننده ،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان ،مكالمه كاركنان مسلط به زبان عربي و مسلط به زبان انگليسي از دیگر خدماتی است که این هتل به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات اتاق :

 

اتاق هاي هتل سورینت صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد. این هتل داراى ۵۴ اتاق باب سوئیت دو تخته و سه تخته است. یخچال,سیستم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی ,صندوق امانات ,سشوار ،ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت در اتاق از دیگر امکانات این هتل است.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند خاطره خوبی را از این سفر با خود به همراه داشته باشند.

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است. این مجموعه تشکیل شده از دو ساختمان قدیمی و نوساز می باشد. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران مشترک استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازار ها دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. هتل قائم روبروی بازار زیتون واقع شده است.

آدرس هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران شبهای کیش

shabhayekish.jpg

رستوران شبهای کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می کند.محیط  صمیمی این رستوران باعث شده مسافران تور کیش را به خود جلب کند. در این رستوران موزیک زنده برای میهمانان کیش پخش می شود .رستوران شبهای کیش یکی دیگر از رستوران های خوب و پر طرف دار جزیره کیش است.

shabhayekish2.jpg

 

آدرس: کیش ،جنب هتل آریا ، انتهای خیابان کوشا 

 

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنگوئن کیش در نزدیکی پارک آبشار و در کنار مجسمه پنگوئن در جزیره زیبای کیش قرار دارد. در رستوران پنگوئن کیش انواع غذاهای ایرانی با قیمت مناسب سرو می شود به همین دلیل این رستوران توجه مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

pangoan.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور کیشبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

رستوران جمیل کیش

jomil.jpg

رستوران جمیل کیش در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش قرار دارد.ظرفیت این رستوران 200 نفر است.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش سرو می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

رستوران میر مهنا کیش

mirmahnakish.jpg

رستوران میر مهنا کیش از رستوران های معروف جزیره زیای کیش محسوب می شود.این رستوران علاوه بر کیفیت و تنوع غذایی از نورپردازی و فضای داخلی منحصر به فردی بهره مند می باشد.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می کند.از نظر موقعیت مکانی فاصله کوتاهی تا دریا دارد که بعد از صرف غذا مسافران تور کیش می توانند کنار ساحل قدم بزنند.

آدرس : کیش، خ پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور کیشبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قزار گرفته است و بخشی از محیط های تاریخی پایاب کیش بعنوان جاذبه توریسم جزیره کیش توجه میهمانان را به خود جلب کرده است.رستوران پایاب غذاهای سنتی و بین المللی را بهترین خدمات برای مدعوین تور کیش سرو می کنند.

payabkish1.jpg

آدرس : کیش – جنب مجموعه ورزشی المپیک

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,بهترین رستوران های کیش,رستوران های خوب کیش, رستوران های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

 

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

 

 

_پارمیس_کیش.jpg

 

امکانات هتل پارمیس :

 

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

 

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

 

_پارمیس_کیش_4.jpg

 

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد 

 هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و ... 

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در میدان سیری، بعد از بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل دارای 15 درصد تخفیف در ورودی پارک پرندگان و نمایش دلفین ها برای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان زیر 5 سال رایگان محاسبه می گردد. در همه ی اتاق های دو تخته به بالای این هتل یک تخت تاشو قرار دارد. فاصله هتل تعطیلات با ماشین تا فرودگاه جزیره 12 دقیقه می باشد.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس 2 ، میدان سیری

امکانات هتل تعطیلات کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارک کودکان، سالن کنفرانس، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل ویژه مسافران ، اینترنت در لابی، پاركينگ سرپوشيده، فضای سبز، اینترنت در واحدها، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، کافی نت و غرفه و...

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

هتل داریوش کیش 5 ستاره از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام اخذ از معماری قدیمی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به کنار شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی همانند ایران باستان بوده با فضای شیدا کننده و غرور باریکلا دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یادبود انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش نوروز 96 رقم میزند. هتل حائز فضاهای گردشی، ورزشی و امروزین بی نظیریست که چشم هر نظاره گر ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس یادبودی به یادماندنی را در ذهن شما مسافران تور کیش نوروز 96 بر جای خواهد گذاشت.

daruoshh1.jpg

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما گردشگران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

daruoshh5.jpg

daruoshh3.jpg

daruoshh2.jpg

daruoshh4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشدهتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار پارس خلیج کیش

parskhalij1.JPG

بازار پارس خلیج متشکل از یک طبقه و 150 غرفه است. این بازار در سال 1370 احداث شده است و در شمال غربی جزیره نقره فام کیش که یک منطقه مسکونی و بومی می باشد قرار گرفته است. این بازار دارای بافت و معماری ایرانی است و در زمینی به مساحت 12271 مترمربع ساخته شده است. غرفه های این بازار در زمینه های پوشاک , لوازم آرایشی و بهداشتی , کیف و کفش , موبایل , مواد غذایی و... مشغول فعالیت می باشند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند این بازار بلافاصله بعد از این که جزیره کیش را به عنوان یک منطقه آزاد معرفی کردند بنا شده است. به همین دلیل بافت این منطقه از جزیره با بافت مکان های گردشگری آن تفاوت دارد. بازار پارس خلیج به اسکله میر مهنا , بازار عربها و ساحل پارک نزدیک است و دارای دو رستوران می باشد. آنچه که باعث جلب نظر گردشگران تور کیش می شود قیمت های مناسب این بازار و متنوع بودن کالاهای آن می باشد.

parskhalij2.jpg

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع بنا شده است.در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

hyper.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,مراکز خرید معروف کیش,بهترین مراکز خرید کیش , مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل بین اامللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه 1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیشبنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

 

 

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش جزو بهترین و شیک ترین هتل های کیش می باشد که در نزدیکی سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس قرار دارد.طراحی این هتل به صورت تخت جمشید که سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است و از نظر معماری در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار شیکدر قلب خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند.

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى, روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

 

هتل پارمیس کیش

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیس است که بسیار با بازار پردیس کیشنزدیک می باشد و مسافرانتور کیش می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش دارای اتاق هایی تمیز و شیک و کاملا مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این هتل استخر, سونا,جکوزی و سالن بیلیارد برای مسافران تور کیش فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب بوده زیرا به مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران با کمی قدم زدن می توانند به آنجا بروند. هتل پارمیس کیش آماده استقبال از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل پارمیس کیش:

استخر, سونا,جکوزی , سالن بیلیارد, 2 رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و ...., کافی شاپ با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, اینترنت, کرایه دوچرخه سواری, کرایه موتور سیکلت و .... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.

 

 

هتل شایگان کیش

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش هتل شایگان است که در نزدیکی مراکز خرید پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش قرار گرفته است. هتل شایگان کیش دارای ۱۰۰ اتاق بسیار مجلل و متفاوت از بقیه و با امکانات عالی نظیر جکوزی, اینترنت, سشوار و اکثرا نمایی روبه آبهاي نيلگون خليج فارس که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس و ... که مسافران تور کیشمی توانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. رستوران هتل شایگان کیش دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل شایگان کیش:

استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس, محل نگهدارى کودک برای مسافران تور کیش ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … برای مسافران تور کیش می باشد.

هتل های 5 ستاره کیش

تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرامش کیش

یکی از هتل های خوب 4 ستاره کیش هتل آرامش است درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون واقع شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به مراکز خرید بروند. تعدادی ازاتاق های این هتل رو به دریا و تعدادی هم رو به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.مسافران تور کیش با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش، تورها یتفریحی و...

 

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های 4 ستاره شیک کیش هتل هلیا است که در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و مسافران تور کیشمی توانند به راحتی به دریا بروند. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور کیش می باشد که دارای اینترنت فعال است. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته شیک می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد. فاصله هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ می باشد که مسافران تور کیش می توانند به کمی قدم زدند به پیاده روی بروند.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای مسافران تور کیش، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... در اختیار مسافران تور کیش می باشند.

هتل صدف کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره جزیره کیش هتل صدف است که در نزدیکی میدان امیر کبیر کیش قرار گرفته است. هتل صدف کیش دارای آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده و فضای سبز زیبا و همچنین کوه ۲۷ متری برای مسافران تور کیش فراهم کرده است. اتاق های این هتل بسیار مدرن و تمیز و مجهز در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران کوه نور و رستوران ایتالیایی کولیزه هتل صدف کیش دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع و دسرهای خوش مزه می باشد. از امکانات تفریحی این هتل شامل سالن بیلیارد, سالن ورزشی, بیلیارد و... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد. هتل صدف کیش سفر خوشی را برای مسافران تور کیش آرزرو می کند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

استخر، بیلیارد ، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران کوه نور برای مسافران تور کیش، لابی ، سالن همایش، کافی نت ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید و ... که در اختیار مسافرانتور کیش می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامیس کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

 

eskelehtafrihimirmahna1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسكله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد. 

eskelehtafrihimirmahna.jpg

 

پارك تفریحی ساحلی میر مهنا کیش

پارك تفریحی ساحلی میرمهنا کیش در ساحل شمال و شمال غربی جزیره كیش دیدنی است. اسكله تفریحی میرمهنا نیز در این پارك واقع است. این پارك بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تا میدان جاسك در نوار ساحلی امتداد دارد .

و تنها اسكله ماهیگیری میرمهنا در میان نوار ساحلی سبب شده تا پارك به دو بخش مجزا فاز 1 از مسجد خاتم تا اسكله ماهیگیری و فاز 2 بعد از اسكله ماهیگیری تا میدان جاسك)تقسیم شود. فاز 1 پارك به مساحت حدود 41 هزار متر مربع با مسیر های پیاده رو, آلاچیق ها و محل های پخت كباب و پاركینگ پذیرای گردشگران تور کیش است و از ویژگی های فاز یك پارك آن است كه جنب مسجد خاتم الانبیاء، نمازخانه ساحلی، بازار عربها، كتابخانه عمومی،بازار ماهی فروشی و تماشای ماهی های تازه جنوب, مسیر دوچرخه, چند بوفه و چایخانه قرار دارد

parkmirmohana.jpg

همچنین بیشتر اوقات در انتهای فاز 1 پارك در كنار اسكله ماهیگیری می توان از تماشای لاك پشت های آزاد لذت برد. گردشگران و ساكنین  کیش می توانند بر روی اسكله تفریحی میرمهنا و در پارك در زمانهای مجاز ماهی گیری كنند ولی شنا كردن در محدوده پارك ممنوع می باشد . فاز 2 به مساحت حدود 50 هزار متر مربع در دست انجام و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است. دو زمین بازی كودكان نیز در فاز 2 ساخته خواهد شد. ویژگی فاز 2 پارك آن است كه جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان كیش قرار دارد.

parkmirmohana1.jpg

 

parkmirmohana1.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

 تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در نزدیکی از ساحل زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار تاسیس شده است. این هتل 3 ستاره زیبای کیش از 50 اتاق و 140 تخت خواب و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.یکی از دلایل انتخاب هتل تاپ رز کیش مسافران تور کیش موقعیت ان است که روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا و در فاصله 10 دقیقه به صورت پیاده روی تا مرکز خرید پانیذ واقع شده است.

امکانات هتل تاپ رز کیش :

رستوران این هتل شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا و دل پذیر، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر می باشد این هتل در 24 ساعته شبانه روز با کادری مجرب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 

 


:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره کیش شده است. یکی دیگر از دلایل انتخاب مسافرانتور کیش نزدیک بودن به بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ساحلی دیدنیها کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد