نوشته شده توسط : نیکنام

هتل میراکل آنتالیا ترکیه

هتل میراکل آنتالیا ترکیه جز مدرن ترین هتل های ترکیه می باشد. در هتل میراکل آنتالیا  ترکیه با  حضور پرسنل آموزش دیده و استراحتگاهی مدرن آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه است. این هتل تا مرکز شهر ، حدود 11 KM و تا فرودگاه 14 KM فاصله دارد .

هتل میراکل آنتالیا ترکیه در سال 2005 بنا شده و دارای مساحت 13500 متر مربع با ساحل  خصوصی شنی و اتاق های رو به دریا و داری تراس است. این هتل زیبا در کنار ساحل لارا بصورت پلکانی ساخته شده است که دارای 696 اتاق استاندارد و 122 اتاق خانوادگی میباشد. از امکانات مجلل این هتل برای مسافران محترم تور ترکیه اینست که قبل از خرید کودکان خود را به پرستاران آموزش دیده هتل بسپارند. همچنین میهمانان عزیز تور ترکیهمیتوانند در جشنی که در ساعت ۲۱۱ برای کودکان برگزار میشود شرکت کنند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل میراکل آنتالیا ترکیه برای مسافران تور ترکیه شامل موج  سواری،  قایق رانی، اسکی، تور کشتی و جت اسکی میباشد. از این رو مسافران عزیز تور ترکیه با گردش در شهر زیبای ترکیه و استفاده از امکانات هتل میراکل آنتالیا ترکیه سفری خاطره انگیز را داشته باشند.

امکانات این هتل لوکس و مجلل :

سوئیت های استاندارد و اتاق های مجلل با سیستم هوای مطبوع، رستوران (ارئه بهترین غذاهای بین المللی )، اینترنت، گاو صندوق، TV (ماهواره)، استخر کودکان، فروشگاه، بار، آرایشگاه، ماساژ، بازیهای کامپیوتری، استخر (روباز و سرپوشیده) برای مسافران تور ترکیه ،پارک آبی، استخر کودکان، سرسره آبی، کلاب شبانه و تئاتر، زمین تنیس ، پینگ پنگ،زمین والیبال و فوتبال، باشگاه بدنسازی، سونا،جکوزی، ماساژ ، جت اسکی، غواصی وحمام ترکی، سرویس معلولین، خشکشویی و حضور پرستار جهت نگهداری کودکان و ... میباشد.

 

 

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه

Diyamond-sity6.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 99 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه فاصله دارد.

امکانات هتل :

Diyamond-sity3.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

Diyamond-sity4.jpg

 

امکانات اتاق ها :

Diyamond-sity.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛  ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و همچنین امکانات تفریحی موجود در هتل رضایت هر مسافری را به دنبال خواهد داشت. هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور ترکیه خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می  کنند.

 

بابت رزرو بلیطتور ترکیهو اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل یوستان ازمیر ترکیه

هتل یوستان ازمیر در مرکز شهر ازمیر بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا ساحل کردن فاصله کوتاهی دارد و همچنین موزه آتاتورک و نمایشگاه بین المللی ازمیر در ۲۵۰۰ متری هتل است که شما مسافران عزیز تور ترکیه میتوانید این مکان های دیدنی مشاهده کنید. این هتل به ایستگاه مترو در شهر ازمیر تنها ۱۰ دقیقه و با فرودگاه آدنان مندرس 17 کیلومتر فاصله دارد. هتل یوستان ازمیر دارای ۳۰ اتاق شیک می باشد که اتاق ها در اندازه های متفاوت و با طراحی مدرن و رنگ های گرم با نور مناسب تزئین شده است.

امکانات هتل یوستان ازمیر ترکیه:

روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار ، حمام ، تلویزیون صفحه تخت ،wifi پرسرعت ، شما گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل با فضای ارامش بخش دعوت می کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.از دیگر امکانات این هتل سالن کنفرانس و جلسه برای سازمان ها می باشد.

 

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir7.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه هتلی ۴ ستاره در ۱۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر قرار گرفته است و فاصله این هتل تا مرکز شهر ازمیر ۱۰ کیلومتر و 10 دقیقه فاصله به مساحت نمایشگاه جدید فاصله دارد.در این هتل با امکانات عالی با دسترسی به مراکز خرید میتوانید شما میهمانان تور ترکیه یک سفر خوب کاری و یک مسافرت خوب را تجربه کنید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی ، 9 بیمارستان دانشگاه EYLÜLL در نزدیکی هتل واقع شده است.هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه برای استراحت آخر هفته در ازمیر ترکیه انتخاب مناسبی است. افسس شهر باستانی، Şirince روستای باستانی و چشمه فقط 20-500 دقیقه از هتل قرار دارد.

امکانات هتل :

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir6.jpg

کارکنان هتل رامادا انکور ازمیر ترکیهبه زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند . آنچه این هتل را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند.هتل امکاناتی نظیر : پذیرش شبانه روزی ، دستگاه خودپرداز ، روزنامه ، گاوصندوق ، خشکشویی ،فروشگاه های متعدد ، صرافخانه ، سالن برگزاری جلسات ، ترانسفر فرودگاه ، انبار برای نگهداری چمدان ها ، اینترنت رایگان Wi-Fi ، سالن ورزش و بدنسازی , رستوران با غذاهای عالی و ...می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

ramada-ankor-ezmir3.jpg

ramada-ankor-ezmir2.jpg

امکانات اتاق ها :

ramada-ankor-ezmir1.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه به صورت جداگانه دارای 176 اتاق و2 اتاق معلولین جسمی می باشد.اتاق های هتل مجهز به : تلویزیون ال سی دی ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، چای ، پذیرایی در اتاق ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار می باشد . فضای داخلی هتل باهمراه با ویو زیبایی از شهر با امکانات رفاهی عالی به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تبدیل شده است .

ramada-ankor-ezmir4.jpg

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور ترکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

کایا perestizh2.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان  می  تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانانتور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف  ورزشی شرکت کنند.

امکانات هتل:

کایا perestizh.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

کایا perestizh1.jpg

امکانات اتاق ها :

کایا perestizh4.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

کایا perestizh3.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

جهت رزروبا شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه اسفند 95

تور ترکیه بهار 96

تور ترکیه فروردین 96

تور ترکیه اردیبهشت 96

 

تور ترکیه خرداد 96



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف ورزشی شرکت کنند. 

امکانات هتل:

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه  میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه 

 

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه در سال ۱۹۹۲ تاسیس گردیده و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز شهر ازمیر و در کنار شهر قدیمی (Old Town) واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

امکانات هتل هیلتون ازمیر ترکیه:

 

این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافرانترکیه لذت ببرند.

 

 

 

 

امکانات اتاق: 

اتاق های هتل به شیوه مدرن  تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان ترکیه می باشد.

 

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور تورکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و همچنین امکانات تفریحی موجود در هتل رضایت هر مسافری را به دنبال خواهد داشت. هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور ترکیه خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

بابت رزرو بلیطتور ترکیهو اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل گرند جواهر ترکیه

 

هتل گرند جواهر ترکیه در منطقه شیشلی شهر ترکیه واقع شده است.این هتل در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 کیلومتر و فرودگاه سابیها 43 کیلومتر فاصله دارد.بیشتر بودن مسافت از میدان تقسیم برای این هتل آسایش و محیطی خلوت را برای میهمانان تور ترکیه به همراه آورده است. ایستگاه مترو تا هتل تنها 10 دقیقه می باشد و به وسیله مترو می‌توانید به تمام شهر سفر کنید.

امکانات هتل :

 

هتل گرند جواهر ترکیه دارای خدماتی مانند :  سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند جواهر ترکیه دارای ساختمانی ۱۳ طبقه که در مجموع دارای 323 اتاق است. اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر : حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر تلویزیون ماهواره‌ای ، رادیو،  دسترسی به اینترنت، مینی‌بار و یخچال، تخت کینگ‌ سایز، کف‌ پوش کاشی ، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و گاوصندوق و... می باشند.

 

بابت خرید بلیطتور ترکیهو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه در منطقه بیک اوغلو ترکیه رو به دریای گلدن هورن واقع شده است . خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و پل گالاتا در 100 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 20 متر و ایستگاه مترو 50 متر و میدان تکسیم 2 کیلومتر می باشد. گردشگران تور ترکیه با انتخاب سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه با کادری مجرب دارای خدماتی مانند : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، بار ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ و ... می باشد .

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه دارای ۱۷۷ باب اتاق شیک و مدرن با مبلمانی زیبا می باشد. از خدمات اتاق ها می توان به : تلویزیون LCD ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت رایگان ، گاوصندوق و...  اشاره کرد.

 

 

برای رزرو هتل گرند هالیک استانبول ترکیهو کسب اطلاعات بیشتر در موردتور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما  میهمانان تور ترکیه هستند.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه زمستان 95

 

 تور ترکیه اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه است که در مرکز آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه دارای اتاق های زیبا با طراحی شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. اتاق های این هتل دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای راحتی مسافران تور ترکیه می باشد. کافی شاپ این هتل دارای انواع نوشیدنی ها با دسر های خوشمزه می باشد.

 

امکانات هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه: 

یک مرکز آب گرم با حمام ترکی ، جکوزی, ماساژ, مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, اینترنت, رستوران با غذاهای مختلف مخصوص مسافران تور ترکیه, باغ های زیبا و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه یکی از زیبا ترین و مدرن ترین هتل های 4 ستاره ترکیه که در مرکز شهر ازمیر ترکیه قرار گرفته است. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه دارای ۶۳ اتاق مدرن ، سوئیت های خانوادگی شیک با امکانات ویژه مخصوص مسافرانتور ترکیه و همچنین اتاق و امکانات برای معلولین و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. این هتل برای مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه فراهم کرده است تا مسافران به راحتی به مقصد مورد نظر بروند. از ویژگی های خوب این هتل کارکنان به زبان آلمانی ،اسپانیایی ،انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیرترکیه وسایل ورزشی و تفریحی فراهم کرده است تا مسافران تور ترکیه اوقات فراغت خود را به نحو احسنت سپری کنند. فاصله این هتل تا هتل تا نمایشگاه  بین المللی ازمیر ۵ دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه:

مام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, ترانسفر فرودگاه, آرايشگاه مخصوص مسافران تور ترکیه, دوچرخه, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, صرافی, پذیرش 24 ساعته, رستوران, کافی شاپ اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های4 ستاره ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دایما ریزورت ترکیه

هتل پنج ستاره دایما ریزورت آنتالیا یکی از هتل های مناسب که در ساحل  Kiris می باشد و فاصله آن تا ساحل کمتر از ۳۵۰ متر می باشد.هتل دایما با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

وجود امکانات تفریحی متفاوت و ساختمان هتل که شبیه به یک قایق طراحی شده و چند استخر در هتل دایما ریزورت وجود دارد که برای  کودکان هم جداگانه استخر می باشد ,همچنین سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, آسانسور دیگر خدمات هتل دایما ریزورت آنتالیا می باشد.

اتاق های هتل دایما ریزورت آنتالیا هم بزرگ و ویژگی خوب آن این می باشد که نمای پنجره رو به دریا می باشد و شما می توانید در بالکن اختصاصی اتاق برای دیدن آن بروید و لذت ببرید.اتاق های هتل به امکانات ۵ ستاره بودن هتل مناسب و مینی بار, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، جعبه امن ،دستشویی و حمام خصوصی با وان حمام، سشوار ، لوازم آرایش رایگان هم برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده اند ,تا شما در اتاق احساس کمبودی نداشته باشید.

اگر در روز بیرون از هتل دایما ریزورت نمی روید شما به راحتی می توانید در هتل سرگرم بشوید,امکانات تفریحی هتل مانند سرسره آبی برای بزرگسالان و کودکان,سونا، حمام، سالن بدنسازی، امکانات ماساژ و استخر سرپوشیده  هم می توان استفاده کرد و آرامش خاص بگیرید.

رستوران هتل هم بصورت ۲۴ ساعته با انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای پذیرایی آماده می باشد و همپچنین کافی شاپ و یک ساندویچ فروشی هم در هتل وجود دارد که شما میهمانان تور ترکیه می توانید از آن استفاده کنید.کارکنان و خدمه هتل هم بسیار خوش رفتار می باشند و شما می توانید از خدمات عمومی مانند: نرخ ارز، نگهداری چمدان، قالبهای، سالنTV، خدمات نگهداری از کودکان هم استفاده کنید.

 

هتل فانتاسیا کوش آداسی,ترکیه

هتل پنج ستاره فانتاسیا کوش آداسی یکی از بهترین هتل های کوش اداسی می باشد .این هتل در منطقه ای که توریست ها برای تفریح می روند واقع شده است.نمای بسیار زیبا این هتل مثال زدنی می باشد.این هتل ۵ ستاره دارای امکاناتی عالی و مجزا می باشد که اکثر مهمانان تور ترکیه از رفتن به این هتل راضی می باشند.

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی:

هتل فانتاسیا کوش آداسی اتاق های متنوعی دارد مانند: اتاقهای استاندارد ، سوئیت لوکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین  چای ساز قهوه ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید که این عمل هم آرامش و هم نکته عالی برای مهمانان تور ترکیه هتل فانتاسیا می باشد.

هتل فانتاسیا مدرسه غواصی دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی در هتل Fantasia Deluxe Hotel با اب گرم و سرد و حمام ترکی هم در این هتل برای مهمانان و توریست های تور ترکیه در نظر گرفته اند که شما می توانید از این آب درمانی ها لذت ببرید.حتی یک زمین تنیس هم برای ورزش وجود دارد که به راحتی می توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید.رستوران هتل ۵ ستاره فانتاسیا هم دارای غذاهای خوب و بین المللی می باشد که همراه با میل کردن غذا برای شما آهنگ ترکی می نوازند و می توایند از این فرصت هم استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد که شما می توانید در هر زمان به این هتل بروید و اتاق یا سوئیت رزرو کنید ,لابی این هتل بسیار شیک می باشد که با امکانات زیبایی تزیین شده است که در لابی و اتاق ها دسترسی به اینترنت برای شما فراهم شده است.

امکانات دیگری چون خدمات به عروس ها و معلولین ها در این هتل وجود دارد که شما می توانید پرستار بچه، فکس و کپی و نزدیک بودن هتل فانتاسیا کوش آداسی به خانه حضرت مریم که با ماشین از این هتل حدود ۲۵ دقیقه می باشد.استخرهای منحصر به فرد هتل Fantasia Deluxe Hotel :استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان و ۴ رستوران ویژه در این هتل نشانه بالا بودن کیفیت در این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید برای سفر به کوش آداسی این هتل را انتخاب کنید.

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لوزز بدروم ترکیه

یکی از شیک ترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره لوزز بدروم ترکیه است. هتل لوزز بدروم ترکیه دارای چشم اندازی روبه قلعه بدروم و دریای اژه میباشد که مورد استقبال بسیاری از مسافران تور ترکیه قرار گرفته است. اتاق های ای هتل مجلل و سوئیت خانودگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار برای مسافران تور ترکیه می باشد. مسافران تور ترکیه می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل لوزز بدروم ترکیه:

ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز مخصوص مسافران تور ترکیه، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، استخر سرپوشیده,  خدمات زيبايی آرايشگاه, برگزاری کنفرانس, یک مرکز اداری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه , لوکس ترین هتل های ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 


برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فرور کلاب بدروم ,ترکیه

هتل فرور کلاب در ۱ کیلومتری مرکز بدروم واقع شده است.اين اقامتگاه ۴ ستاره دارای اتاق های خانوادگی  ،سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاقهای VIP  می باشد.ميهمانان عزيز تور ترکیه می توانند از اتاق های راحت هتل لذت ببرند اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.

امکانات هتل فرور کلاب ترکیه:

اتاق ها وسوئيت های هتل فرور کلاب دارای تلويزيون ماهواره ايی،محل نشيمن وحمام و ست کامل می باشد. امکانات رفاهی هتل فرور کلاب شامل ماساژ ، سونا ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی می باشد. وجود باغ بسیار زیبا درهتل از دیگر امتیازهای هتل فرور کلاب می باشد.ميهمانان تور ترکیه می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند همچنین می توانند از خدمات زيبايی آرايشگاه هتل استفاده کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرور کلاب با ارائه خدمات شبانه ­روزی به گردشگران تور ترکیه،تمام تلاش خود را در جهت رضایت خاطر مهمانان خود به کار می­برند .میهمانان می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند.

هتل فرور کلاب امکانات متنوعی از جمله پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی­شاب، اتاق بازیهای کامپیوتری ،سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و۲۴ ساعته خدمه هتل از جمله خدماتی است که به مهمانان تور ترکیه عرضه می­ شود تا همواره اوقات شاد و مفرحی را داشته باشند.

 
 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه بهار 95

 تور ترکیه اردیبهشت 95 

 تور آنتالیا خرداد 95


:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود.

  

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور ترکیه نوروز 95می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرينتور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.


هتل آرمیس ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره آرمیس ازمیر ۱۵۰ متر تا نمایشگاه بین المللی شهر فاصله دارد ایستگاه قطار و ایستگاه مترو  Basmane در ۷۰۰ متری و همچنین فرودگاه Adnan Menderes در ۱۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره واقع شده است.از هتل تا میدان Eylul تنها ۵ دقیقه فاصله می باشد که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود. 

 

 

 امکانات هتل آرمیس ترکیه:

هتل آرمیس دارای ۷۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته  وسوئیت های خانوادگی است که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه نوروز 95می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع  از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ،اتاق ها و امکاناتی ویژه معلولین، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته برا ی مسافران تور ترکیه نوروز 95می باشد. میهمانان هتل آرمیس می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. پرسنل هتل آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما کسب نموده و همواره در حال ارزیابی می باشند. خدمات این هتل به صورت آل می باشد همچنین هتل آرمیسخدمات لوکس منحصر به فردی را ارائه می دهد  ودر رستوران  برای مسافران تور ترکیه نوروز 95صبحانه ، ناهار ، شام ، نوشیدنی و میان وعده  سرو می گردد.

 

از جمله خدماتی که هتل آرمیس ارائه می دهد می توان به  اتو کشی ، امکانات اتاق VIP ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی و کرایه اتومبیل اشاره کرد. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی تور ترکیه نوروز 95می باشد.


هتل یوناتن ازمیر, ترکیه

هتل 3 ستاره یوناتن ازمیر از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است طوری که تا فرودگاه بین المللی  Adnan،تنها ۲ کیلومتر را باید پیمود.همچنین این هتل ۳ ستاره ۲۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد. شما میهمانان تور ترکیه نوروز 95 می توانید از امکانات این هتل استفاده کنید. 

امکانات هتل یوناتن ازمیر:

هتل یوناتن ازمیر دارای ۴۸ اتاق با امکانات مدرن رفاهی از جمله سرویس اینترنت بی سیم می باشند. اتاق های هتل دکوراسیونی زیبا دارند و درآن ها تلویزیون و ماهواره و یک بار کوچک وجود دارد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد؛ جلوگيری می کند. اتاق های هتل یوناتن مجهز به تهویه مطبوع ، روزنامه ،گاوصندوق و گرمایش می باشد. صبح ها میهمانان تور ترکیه نوروز 95 در هتل می توانند از صرف یک صبحانه سنتی ترکی لذت ببرند. برای نهار وشام انواع غذاهای ترکی و بین المللی دررستوران هتل سرو می شود. در بار هتل انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی سرو می شود. میهمانان تور ترکیه نوروز 95 در هتل یوناتن می توانند با پرداخت هزینه اضافه از سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنند. کارکنان این هتل به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

در ایوان مخصوص هتل یوناتن ازمیر، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه نوروز 95 مي باشند.يک صرافی نيز جهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. در باغ هتل استراحت کنيد.کارکنان هتل یوناتن به زبان  انگلیسی و ترکی مسلط هستند. از جمله خدماتی که هتل یوناتن ارائه می دهد می توان به : ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،صرافی و فکس و کپی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,, بهترین هتل های ترکیه , مجلل ترین هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل تونتاس آپرت ترکیه

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارند .

امکانات هتل تونتاس آپرت ترکیه:

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا می باشد ,برای آرامش مسافران تور ترکیه نوروز 95خیلی مناسب می باشد .اینترنت در اتاق ها با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار ترکی برای مهمانان هتل در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص شیر می باشد,غواصی وی یکی دیگر از تفریحات این هتل ,باغ هتل تونتاس آپرت می باشد که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی برای مسافران تور ترکیه مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ,ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید ,همچنین می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.


هتل لو بلو ترکیه

هتل پنج ستاره لوبلو کوش آداسی در فاصله ۳ کیلومتری از شهر و فاصله نسبتا دور از فرودگاه که ۷۰ کیلومتر می باشد قرار دارد.این هتل یکی از هتل خوب و مناسب کوش آداسی از لحاظ رفاه و تفریح برای مسافران تور ترکیه می باشد که داری ۲۶۳ اتاق با امکانات مناسب می باشد.

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

اتاق های هتل لو بلو با امکانات و مجهز برای مسافران تور ترکیه می باشد امکاناتی از قیبل:تخت خواب و حمام های خصوصی و همچنین اتاق های مبله با تمییز ترین و بهداشتی ترین سرویس در اتاق که مهم ترین چیز از نظر زیبایی در اتاق فضای و نمای اتاق ها رو به دریا می باشد که شما طلوع خورشید از روی دریا را می توانید از اتاق های خود مشاهده کنید. هتل Le Bleu Hotel & Resort ساحل اختصاصی دارد که شما مسافران تور ترکیه نوروز 95 به راحتی می توانید به ساحل بروید و شنا کنید ,البته استخر سرباز,استخر سر پوشیده این هتل دارد که شما می توانید هم شنا کنید و هم برای آفتاب گرفتن در کنار استخر روی صندلی های مخصوص با فضای ارام بپردازید.رستوران هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه انواع غذای های بین المللی را برای شما پذیرایی می کند و نوشیدنی های مجاز هم در این رستوران برای شما فراهم می باشد تا بتوانید بهترین روز ها و استراحت و تفریح را داشته باشید.

استخر جداگانه ای برای کودکان هم در هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه وجود دارد که شما بتوانید کودکانتان را به استخرهای مناسب ببرید ,همچنین برای تفریح در هتل شما می توانید با امکاناتی چون:تنیس,بیلیارد,باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی هم از امکانات دیگر این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید به راحتی از ان ها استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد و ورود حیوانات خانگی هم به همراه مهمانان تور ترکیه نوروز 95 مجاز می باشد,وجود پزشک در این هتل هم یکی دیگر از نکات خوب هتل می باشد .اتاق‌های هتل لو بلو به تازگی بازسازی شده است. این هتل دارای رستوران سفارش از منو (A la carte) و بوفه باز است.

بار هتل Le Bleu در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان تور ترکیه است.هتل لو بلو از مرکز شهر کوش آداسی ۳ کیلومتر و از فرودگاه عندان مندرس ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.


هتل اونریا کلاروس ترکیه

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی هتلی در کوش آداسی که بسیار زیبا است .این هتل زیبا در کنار ساحل واقع شده است.مهمانان این هتل مجلل میتوانند از جزیره خلیج اوزدر که یکی از زیباترین جزیره هاست بهره مند شوند.این هتل مجلل به مساحت بیش از ۹۰ هکتار امکانات تفریجی،رفاهی،پزشکی و خدماتی به مهمانان تور ترکیه نوروز 95خود عرضه می کند.

هتل اونریا کلاروس دارای امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا  و شیاتسو هست.در رستوران های این هتل میتوان انواع غذاهای مختلف را یافت.در هتل اونریا کلاروس سمینار های مختلف،مراسم ازدواج و مجلس های بزرگ هم در آن صورت میگیرد.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه است.

 جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریچموند کوش آداسی ترکیه

.jpg

مجلل ترین هتل کوش آداسی ترکیه هتل 5 ستاره ریچموند می باشد که در  12 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است.این هتل فاصله کمی با فرودگاه دارد.مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

1.jpg

امکانات هتل ریچموند کوش آداسی:

رستوران رو باز، حمام ترکی، سونا، سالن فیتنس، ماساژ، مینی گلف، فوتبال، تنیس، بسکتبال، مدرسه شنا، پارا شوت، جت اسکی، پرستار کودک، پارک کودک، استخر کودک، استخر سرپوشیده برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، اتاق جلسه، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، پارکینگ، لاندری و...

 

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ترکیه

.jpg

لوکس ترین هتل کوش آداسی هتل چاریسما دی لاکس جزء هتل 5 ستاره کوش آداسی می باشد. در این هتل فروشگاه های متعددی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران تور ترکیه نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در این هتل محل نگهداری کودکان نیز وجود دارد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، سرویس مستخدم، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و... 

 

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کوش آداسی ترکیه هتل توسان بیچ است که در سال 1962 در ساحل دریای اژه بنا شده است. این هتل در مجموع 377 اتاق مجهز دارد که 286 واحد رو به دریای زیبا می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. این هتل برای یک کودکان زیر ۶ سال تور ترکیه نوروز 95 درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل سفر خوبی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم میکند.

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به مسافران تور ترکیه نوروز 95 معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، آسانسور، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و...

3.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رومی قونیه ترکیه

 هتل ۴ ستاره رومی قونیه استانبول یاد آور هتل های ایتالیایی است. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای توریست های تور ترکیه است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حداقل یک بار سری به این مکام می زنند.پارک علاالدین در یک کیلومتری این هتل واقع شده که می توانید قدم زنان نیز به این محل برسید. همچنین موزه ی باستان شناسی نیز ۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد. مکان های تاریخی، بازارهایی که بتوانید در آن خرید هایتان را انجام دهید و مراکز مختلف تجاری از جمله مکان هایی است که در نزدیکی این هتل وجود دارندو باعث جذب مسافران تور ترکیه میشود. 

-رومی1.jpg

-رومی2.jpg

امکانات هتل رومی قونیه ترکیه:

این هتل دارای دکوراسیونی چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود اما فراموش نکنید که تنها برخی اتاق ها از حمام گرم برخودار خواهند بود.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 است اما شما برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که روز بتوانید در این مکان حاضر شوید. از سویی، شما می توانید از امکاناتی مثل خشکشویی نیز در هتل بهره مند شوید. در هتل امکان بازی بیلیارد نیز وجود دارد.شما می توانید در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی برای قونیه را مشاهده کنید اما رستورانی که روی تراس، ظهر ها از شما پذیرایی می کند، لطف دیگری دارد چرا که می توانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.

-رومی3.jpg

-رومی4.jpg

هتل قونیه رومی یک سالن بدنسازی نیز دارد که مکانی مفرح برای کسانی است که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند.هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه برای مسافران تور ترکیه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های آن قابل مشاهده است.سونا و حمام ترکی نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار می رود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

-رومی5.jpg

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه نوروز 95

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد