نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون جزو شیک ترین هتل های استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی قرار دارد. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبولدارای 276 اتاق مجزا برای مسافران تور استانبول تشکیل شده است.مسافران در تور استانبولمی توانید از  مراکز دیدنی لذت ببرین که بسیار به این هتل نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 22 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل آک گون استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Convention Center جزو هتل های ۵ ستاره استانبول است. در صورت ترجیح یک محل اقامت آرام و راحت برای گردشگران تور استانبول فراهم میکند. فاصله ۳٫۵ کیلومتری تا مرکز شهر استانبول و موقعیت مکانی عالی هتل باعث می شود تا با اقامت در آن به راحتی بتوانید به جاذبه ها و دیدنی ها شهر مثل پارک تفریحی Atlantis EglenceMerkezi و یا سینمای Citylife در نزدیکی هتل، دسترسی داشته باشید.این هتل تا فرودگاه ۱۰ کیلومتر و حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد.بیمارستان آمریکایی VehbiKoç هم در نزدیکی این هتل است. هتل دارای۱۳ طبقه و ۳۲۳ اتاق، ۲ رستوران و یک بار است.
سال ساخت آن ۲۰۰۱ و در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است.

جهت رضایت هرچه بیشتر بهترین خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی در اختیار میهمانان تور استانبول هتل قرار می گیرد تا اقامتی فراموش نشدنی را در هتل گرند جواهر استانبول داشته باشند. اتاق های دارای سطح بالای استاندارد جهانی باعث ایجاد آرامش مهمانان میشوند که مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و دارای سرویس اینترنت، تلویزیون و ماهواره هستند.در برخی از اتاق های هتل سیگار کشیدن ممنوع است. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز و میز کار می باشند. امکانات تفریحی هتل ,باشگاه ورزشی، سونا، اسخر در فضای باز و استخر سرپوشیده و اتاق ماساژ می باشند. موقعیت مکانی عالی و امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول باعث شده تا این هتل به یک مکان اقامت عالی در استانبول تبدیل شود.

امکانات هتل گرند جواهر استانبول:

هتل گرند جواهر استانبول دارای استخر در فضای باز، استخر و باشگاه ورزشی مجهز با دستگاه های ورزشی مختلف مثل تردمیل می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۵٫۶ کیلومتر فاصله دارد. در رستوران Deliz صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. سالن Sultan با فضایی آرام و لوکس دارای منوی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و همچنین نوشیدنی های مختلف است. در بار Yelken که تا نیمه شب هم باز است انواع نوشیدنی هاسرو می شود. فرودگاه آتاتورک تا این هتل ۱۷ کیلومتر فاصله دارد و فاصله ی Sisli تا هتل با ماشین کمتر از ۱۰ دقیقه است. همچنین هتل دارای پارکینگ است. کارکنان هتل گرند جواهر استانبول به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند.

  • امکانات تفریحی در فضای باز : استخر در فضای باز ، تراس
  • امکانات تفریحی: سونا، باشگاه ورزشی، سولاریوم، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده
  • غذا و نوشیدنی: رستوران و بار، رستوران به سبک بوفه، رستوران با منوی باز
  • اینترنت : هتل دارای سرویس اینترنت رایگان می باشد.
  • پارکینگ: استفاده از پارکینگ هتل رایگان است و نیازی به رزرو ندارد.
  • خدمات: سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، اتاق هایی که در آن ها سیگار کشیدن ممنوع است، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن

 

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول یک هتل پنج ستاره است که در منطقه ی تکسیم استانبول واقع شده  است . اگربه دنبال هتلی با شرایط و امکانات مناسب در استانبول هستید،هتل  مارتی بهترین انتخاب است. هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و فاصله آن با فرودگاه بین المللی آتاتورک 35 دقیقه می باشد.میدان تکسیم ، گالری هنر جمهوری تکسیم و مرکز فرهنگی هنری آکبانک دسترسی بسیار مناسبی ازهتل دارند. دراین هتل مارتی مسافرانتور استانبول قطعا احساس آرامش و راحتی زیادی می کنند. بدین ترتیب ، هتل دارای بهترین  امکانات و خدمات می باشد.

marti1.jpg

marti4.jpg

امکانات هتل مارتی استانبول:

هتل مارتی استانبول طیف وسیعی از خدمات شامل رستوران ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، دربان ، انبار و ترانسفر فرودگاهی را در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد.هتل مارتی استانبول دارای 2700 اتاق زیبا است که بسیاری از آنها شامل میز کار ، اتاق ویژه ی غیرسیگاری ها ، اتاق های متصل به هم ، تخت های اضافی دراز (به طول  22 متر ) و وسیله ی گرمایشی هستند. مرکز تناسب اندام ، آبگرم  ، سونا ، ماساژ واتاق بخار هتل مکانهایی ایده آل برای تمدد اعصاب و رفع خستگی مسافران تور استانبول پس از یک  روز شلوغ به شمار می روند. با موقعیت ایده آل و  امکانات سطح بالا، هتل مارتی استانبول در بسیاری زمینه ها در اوج است.

marti2.jpg

marti6.jpg

قطعا بهترین انتخاب شما هتل مارتی استانبول است . تمام سعی‌ و تلاش کارمندان و مدیریت این هتل در ایجاد احساس آرامش برای مسافران تور استانبول است و برای رسیدن  به این هدف امکانات و سرویس‌های زیادی را در اختیار میهمانان گذاشته اند.  از جمله این خدمات می‌توان به رستوران، محل کشیدن سیگار، نگهداری چمدان‌ها، ترنسفر فرودگاهی اشاره داشت.از لحاظ تناسب در موقعیت مکانی و امکانات،هتل مارتی از پر طرفدارترین هتل ها در استانبول است.

marti5.jpg

 

 

هتل دیوان استانبول

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول از هتل های 5 ستاره و شیک و مدرن استانبول می باشد که در سال 2011 در منطقه شيشلي ساخته شده است.فاصله این هتل با ميدان تکسيم فقط   10 دقيقه پياده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه است . این هتل در در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده ودسترسی آن به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول بسیار  آسان می باشد.این هتل به دلیل موقعیت فوق العاده خوبی که دارد، به اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول تبدیل شده است.

divan4.jpg

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول امکانات بسيار خوبی جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها را دارد که برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.این هتل دارای  ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب می باشد که شامل ۹۸۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند. این اتاق ها دارای دکوراسیونی شیک و مدرن و با رنگ های گرم هستند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار می باشند.همچنین رستوران هتل دیوان نیز با غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.

divan5.jpg

divan2.jpg

امکانات هتل دیوان استانبول:

از امکانات هتل دیوان استانبول می توان به کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIPP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... اشاره کرد که میهمانان تور استانبول میتوانند اوقات آرام و خوشی را در آن تجربه نمایند.

divan3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل وو استانبول

wow1.jpg

wow2.jpg

هتل وو استانبول یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی کنار فرودگاه آتاتورک ساخته شده است این هتل در سال 2007 با 2755 اتاق شیک و مجهز ساخته شده است. این هتل با داشتن بارها و رستورا ن های بسیار زیبا حرف اول را میزند. گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل یکی از بهترین مسافرت های خود را  تجربه کنند.

wow3.jpg

امکانات هتل وو استانبول :

wow5.jpg

wow6.jpg

از جمله امکانات هتل وو استانبول نظافت اتاق ها ، مجهز به آسانسور ، صندوق امانات ،  خشکشویی ، خدمات آرایشی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سالن غذا خوری ، صبحانه در اتاق ها ، باشگاه ورزشی و.... که این ها بخشی از امکانات هتل می باشد که برای جلب رضایت به گردشگران تور استانبول می باشد.

wow4.jpg

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل میراکل آنتالیا ترکیه

هتل میراکل آنتالیا ترکیه جز مدرن ترین هتل های ترکیه می باشد. در هتل میراکل آنتالیا  ترکیه با  حضور پرسنل آموزش دیده و استراحتگاهی مدرن آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه است. این هتل تا مرکز شهر ، حدود 11 KM و تا فرودگاه 14 KM فاصله دارد .

هتل میراکل آنتالیا ترکیه در سال 2005 بنا شده و دارای مساحت 13500 متر مربع با ساحل  خصوصی شنی و اتاق های رو به دریا و داری تراس است. این هتل زیبا در کنار ساحل لارا بصورت پلکانی ساخته شده است که دارای 696 اتاق استاندارد و 122 اتاق خانوادگی میباشد. از امکانات مجلل این هتل برای مسافران محترم تور ترکیه اینست که قبل از خرید کودکان خود را به پرستاران آموزش دیده هتل بسپارند. همچنین میهمانان عزیز تور ترکیهمیتوانند در جشنی که در ساعت ۲۱۱ برای کودکان برگزار میشود شرکت کنند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل میراکل آنتالیا ترکیه برای مسافران تور ترکیه شامل موج  سواری،  قایق رانی، اسکی، تور کشتی و جت اسکی میباشد. از این رو مسافران عزیز تور ترکیه با گردش در شهر زیبای ترکیه و استفاده از امکانات هتل میراکل آنتالیا ترکیه سفری خاطره انگیز را داشته باشند.

امکانات این هتل لوکس و مجلل :

سوئیت های استاندارد و اتاق های مجلل با سیستم هوای مطبوع، رستوران (ارئه بهترین غذاهای بین المللی )، اینترنت، گاو صندوق، TV (ماهواره)، استخر کودکان، فروشگاه، بار، آرایشگاه، ماساژ، بازیهای کامپیوتری، استخر (روباز و سرپوشیده) برای مسافران تور ترکیه ،پارک آبی، استخر کودکان، سرسره آبی، کلاب شبانه و تئاتر، زمین تنیس ، پینگ پنگ،زمین والیبال و فوتبال، باشگاه بدنسازی، سونا،جکوزی، ماساژ ، جت اسکی، غواصی وحمام ترکی، سرویس معلولین، خشکشویی و حضور پرستار جهت نگهداری کودکان و ... میباشد.

 

 

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه

Diyamond-sity6.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 99 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه فاصله دارد.

امکانات هتل :

Diyamond-sity3.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

Diyamond-sity4.jpg

 

امکانات اتاق ها :

Diyamond-sity.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛  ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و همچنین امکانات تفریحی موجود در هتل رضایت هر مسافری را به دنبال خواهد داشت. هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور ترکیه خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می  کنند.

 

بابت رزرو بلیطتور ترکیهو اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل یوستان ازمیر ترکیه

هتل یوستان ازمیر در مرکز شهر ازمیر بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا ساحل کردن فاصله کوتاهی دارد و همچنین موزه آتاتورک و نمایشگاه بین المللی ازمیر در ۲۵۰۰ متری هتل است که شما مسافران عزیز تور ترکیه میتوانید این مکان های دیدنی مشاهده کنید. این هتل به ایستگاه مترو در شهر ازمیر تنها ۱۰ دقیقه و با فرودگاه آدنان مندرس 17 کیلومتر فاصله دارد. هتل یوستان ازمیر دارای ۳۰ اتاق شیک می باشد که اتاق ها در اندازه های متفاوت و با طراحی مدرن و رنگ های گرم با نور مناسب تزئین شده است.

امکانات هتل یوستان ازمیر ترکیه:

روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار ، حمام ، تلویزیون صفحه تخت ،wifi پرسرعت ، شما گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل با فضای ارامش بخش دعوت می کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.از دیگر امکانات این هتل سالن کنفرانس و جلسه برای سازمان ها می باشد.

 

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir7.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه هتلی ۴ ستاره در ۱۴ کیلومتری فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر قرار گرفته است و فاصله این هتل تا مرکز شهر ازمیر ۱۰ کیلومتر و 10 دقیقه فاصله به مساحت نمایشگاه جدید فاصله دارد.در این هتل با امکانات عالی با دسترسی به مراکز خرید میتوانید شما میهمانان تور ترکیه یک سفر خوب کاری و یک مسافرت خوب را تجربه کنید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی ، 9 بیمارستان دانشگاه EYLÜLL در نزدیکی هتل واقع شده است.هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه برای استراحت آخر هفته در ازمیر ترکیه انتخاب مناسبی است. افسس شهر باستانی، Şirince روستای باستانی و چشمه فقط 20-500 دقیقه از هتل قرار دارد.

امکانات هتل :

رامادا اینترنتی Ankor-ezmir6.jpg

کارکنان هتل رامادا انکور ازمیر ترکیهبه زبان انگلیسی و ترکی صحبت می کنند . آنچه این هتل را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند.هتل امکاناتی نظیر : پذیرش شبانه روزی ، دستگاه خودپرداز ، روزنامه ، گاوصندوق ، خشکشویی ،فروشگاه های متعدد ، صرافخانه ، سالن برگزاری جلسات ، ترانسفر فرودگاه ، انبار برای نگهداری چمدان ها ، اینترنت رایگان Wi-Fi ، سالن ورزش و بدنسازی , رستوران با غذاهای عالی و ...می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

ramada-ankor-ezmir3.jpg

ramada-ankor-ezmir2.jpg

امکانات اتاق ها :

ramada-ankor-ezmir1.jpg

هتل رامادا انکور ازمیر ترکیه به صورت جداگانه دارای 176 اتاق و2 اتاق معلولین جسمی می باشد.اتاق های هتل مجهز به : تلویزیون ال سی دی ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، چای ، پذیرایی در اتاق ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و میز کار می باشد . فضای داخلی هتل باهمراه با ویو زیبایی از شهر با امکانات رفاهی عالی به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تبدیل شده است .

ramada-ankor-ezmir4.jpg

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور ترکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

کایا perestizh2.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان  می  تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانانتور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف  ورزشی شرکت کنند.

امکانات هتل:

کایا perestizh.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

کایا perestizh1.jpg

امکانات اتاق ها :

کایا perestizh4.jpg

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

کایا perestizh3.jpg

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

جهت رزروبا شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه اسفند 95

تور ترکیه بهار 96

تور ترکیه فروردین 96

تور ترکیه اردیبهشت 96

 

تور ترکیه خرداد 96



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ترنج کیش

هتل ترنج 5 ستاره کیش یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های جزیره زیبای کیش است که در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرار گرفته است. این هتل در دو فاز است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) می باشد. سوئیتهای هتل ترنج کیش 1000 عدد می باشد و همگی بر روی دریا قرار گرفته است و دارای کف شیشه ای‎ ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا  را ببیند. و ‏بالکنی بسیار دل باز و زیبا اختصاصی و دارای مینی بار و اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور کیش می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 11 کیلومتری به هم متصل  شده اند. طراحی این هتل زیبا از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس نشان می دهد. هتل ترنج کیش برای راحتی مسافران تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل وسایل ها استفاده می کنند. این هتل برای مسافران تور کیش رستوران های مختلفی بنا  به تمایل مسافران فراهم کرده از جمله رستوران ‏ساحلی, فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای, رستوران فرنگی بر روی دریا و ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با نمایی عالی می باشد. این هتل امکاناتی نظیر سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای, خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد ,اتاق بازی, سالن ‏بدنسازی و ... فراهم کرده تا مسافرانتور کیش برای اوقات فراغت به آنجا بروند. مسافران تور کیش با رفتن به هتل زیبای ترنج کیش می توانند سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل ترنج کیش:

آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی مخصوص مسافران تور کیش، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی, خانه کودک, اورژانس,  رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا, ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و ... که برای مسافران تور کیش می  باشد.

 

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و  310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از  55  میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.


گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی  منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 244 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس, رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می  باشد.

 

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش است .
این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.
ویلاهای لوکس هتل شایگان کیش در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند.
دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول گردشگران تور کیش باشد.


امکانات هتل شایگان کیش :

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع ، همراه با موسیقی زنده ، استخر، سونا ، جکوزی و بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سالن بیلیارد ، اتاق تلویزیون، سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه ، کافی نت و اینترنت WiFi، خشکشویی، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، تاکسی سرویس 24 ساعته، شبکه های ماهواره ای خبری، تورهای تفریحی،اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، صنایع دستی و ...، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و .. استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت WiFi، اقامت کودکان زیر 5 سال و ... سیستم آب شیرین کن پیشرفته، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، 4 پله اضطراری، پارکینگ و ... رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز، سرسرای شهنوش، کافی شاپ آفتابگردان، کافه تراس دریا، کافه بیلیارد، چایخانه سنتی صبا

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

امکانات هتل:

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن  همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در  این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام  ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما  گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96

تور کیش اسفند 95

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

 

تور کیش خرداد 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دیوان استانبول

divan4.jpg

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول در سال 2011 در منطقه شيشلي ساخته شده و از هتل های 5 ستاره و شیک استانبول می باشد.این هتل با ميدان تکسيم 10 دقيقه پياده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه فاصله دارد.به دلیل اینکه هتل دیوان استانبول در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده،دسترسی آسانی به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول دارد.این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول می باشد.

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب دارد که شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند.این اتاق ها دارای دکوراسیونی به روز و با رنگ های گرم می باشند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار هستند.رستوران هتل دیواناستانبول نیز با غذاهای ترکی و بین المللی خود آماده خدمت به میهمانان تور استانبول می باشد.همچنین این هتل دارای امکانات بالایی جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها است که برای گروه های بیزینسی بسیار مناسب می باشد.

divan2.jpg

divan5.jpg

امکانات هتل دیوان استانبول:

کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... از امکانات هتل دیوان استانبول می باشند و مسافران تور استانبول میتوانند لحظات خوب و آرامی را در این هتل سپری نمایند.

divan3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آک گون استانبول

akgoon4.jpg

هتل آک گون استانبول جزو شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه توپکاپی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد.این هتل در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده و به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر دسترسی آسانی دارد.مسافران تور استانبول می توانند از  مراکز دیدنی استانبول که بسیار نزدیک به هتل می باشد،لذت ببرند .همچنین مسجد کبود و موزه توپکاپی 22 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.رعایت بهداشت و پاکیزگی در این هتل حرف اول را می زند .

akgoon3.jpg

هتل آک گون استانبول شامل ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به  فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می نماید. در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر و بزرگتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق هم دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب است . برخی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند .به طور کلی باید گفت که تمام انتظارات میهمانان تور استانبول با اقامت در هتل آک گون تامین می شود  .

akgoon6.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، قسمتی از امکانات ویژه اتاق هایهتل آک گون استانبول است تا مسافران تور استانبول اوقات خوب و آرامی را در این هتل  سپری نمایند.

akgoon1.jpg

امکانات کلی هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

 

akgoon5.jpg

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل 5 ستاره گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای واقع شده که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول می باشد و بسیار نزدیک به نمایشگاه CNR است . موقعیت هتل گرین پارک مرتر استانبول به گونه ای میباشد که انواع وسایل نقلیه عمومی درمقابل در اصلی هتل بر میهمانان تور استانبول در دسترس بوده و دسترسی آسان به تمامی نقاط شهر را امکان پذیر میسازد. هتل گرین پارک مرتر استانبول نزدیک به مرکز شهر استانبول است و به میهمانان خود امکانات ورزشی متنوع و استخر آب گرم را ارائه میکند.

هتل گرین پارک مرتر استانبول دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIPP می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری میکند. این هتل استانبول دارای اتاقهای تمیز و راحت می باشد و همچنین دارای سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق ۳ تخته ، اتاق خانوادگی ، اتاق معمولی و سوئیت می باشد که اتاقهای هتل دارای خدمات خانه داری ست و تجهیزاتی مانند سیستم تهویه مطبوع و حمام شخصی هم دارد.بوفه صبحانه در هزینه اتاق گنجانده شده است.گردشگرانتور استانبول با انتخاب این هتل 55 ستاره سفر خوشی را سپری می کنند.

 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول شامل وسایل بدنسازی ، ماساژ درمانی ، حمام ، استخر روباز و سرپوشیده میباشد.میهمانان میتوانند وعده غذایی خود را در یکی از  ۲ رستوران و ۲ کافه رستوران هتل میل کنند.ورودی و راهروهای هتل ۲۴ ساعته ، توسط کادر امنیتی و با دوربین مراقبت میشود.در سرتاسر هتل ، سیستم هشداردهنده آتش سوزی نیز نصب شده است.از سایر امکانات هتل Green Park استانبول میتوان به پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – تهویه – محل مخصوص کشیدن سیگار – بار – باغ – گرمایش – منطقه بدون سیگار اشاره نمود . درتصاویر هتل گرین پارک مرتر استانبول بعضیاز این امکانات نمایش اده شده است.

 

هتل سورملی استانبول

SOREMELI2.jpg

هتل سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای  رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.این هتل 5 ستاره در مجموع 205 اتاق که مجهز به مبلمان مدرن،مینی بار،یخچال،تلویزیون،صندوق امانات،سیستم تهویه مطبوع و .. می باشد. مسافران تور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

SOREMELI3.jpg

surmeli_Hotel_istanbul1.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول :

سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. گردشگران تور استانبول با اقامت در هتل  سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

SOREMELI1.jpg

SOREMELI5.jpg

Surmeli-Hotel-Istanbul-2.jpg

 

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) در شمار هتل های 5 ستاره استانبول  قرار دارد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور استانبول نزدیکی به خیابان استقلال و مکان های معروف استانبول از جمله کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول می باشد. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت وورد دارای 245 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرین تور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این  هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا در این هتل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل الیت ورد استانبول : Şht. Muhtar Mh., Taksim Cd, Beyoğlu, Turkey

امکانات هتل الیت وورد استانبول :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , رستوران , ماساژ , سونا , حمام ترکی و بخار ,  استخر سر پوشیده ,مرکز بدنسازی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق , انبار بار و چمدان , فروشگاه در هتل , تهویه , محل مخصوص کشیدن سیگار , بار , گرمایش , اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای VIP , خانه داری , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , اتو کشی , صرافی , کرایه ماشین , فکس و کپی

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ميلينيوم پلازا دبي

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل ميلينيوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است.هتل ميلينيوم پلازا دبي دارای 65 طبقه مجموعا از  413  اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار مسافرانتور دبی می باشد. این هتل دارای 44 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی,  استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل ميلينيوم پلازا دبي:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص سافران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا،  رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل ال ماروج روتانا دبی

هتل ال ماروج روتانا دبی از جمله هتل های شیک و مدرن دبی است.این هتل 5 ستاره با نمای شیک و کلاسیک با طراحی و دکوراسیونی خاص در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. فاصله هتل ال ماروج روتانا دبی تا مراکز توریستی مهمی مانند پارک ساحلی جمیرا  10 دقیقه پیاده ، تا فرودگاه  10 کیلومتر و تا دبی مارینا نیز 199 کیلومتر می باشد.محیط آرام و  خانوادگی ، امکانات گسترده و خدمات جامع و شبانه روزی هتل توانسته رضایت همه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. اتاقهای زیبا و امکانات پیشرفته و رستورانها و فروشگاههای موجود این هتل نیز از جذابیت هاو محبوبیت های  آن به شمار می رود .بعضی از اتاق ها دارای تراس می باشد که منظره زیبا برج خلیفه را می توانند مشاهده کنند.

 

امکانات هتل ال ماروج روتانا دبی :

هتل ال ماروج روتانا دبی 387 اتاق شامل اتاقهای استاندارد، اتاقهای دلوکس ، سوئیتهای مجلل ، اتاقهای ویژه معلولین ، اتاقهای ویژه افراد سیگاری، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع می باشد. امکانات دیگری همچون یخچال ، مینی بار ، لوازم آرایش رایگان ، سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، حمامی مجهز به وان و کامل ترین تجهیزات ، سرویس بهداشتی مدرن ، سیستم حرارتی و برودتی استاندارد ، میز کار ، روم سرویس 24 ساعته ، تلویزیون ال سی دی ، کانال های ماهواره ، سیستم الکترونیکی کیکارد و ... در کنار ، دکوراسیون مدرن و خدمات شبانه روزی ، اقامتی سرشار از آرامش و خوشی را برای گردشگران تور دبی فراهم  می سازد.

گردشگران تور دبی که قصد رزرو هتل در دبی را دارند رزروهتل ال ماروج روتانا دبی را با توجه به امکانات بی نظیرش در  ذهن داشته باشند.

هتل دی میدان دبی

 

هتل دی میدان دبی با خدمات عالي خود پذيراي گردشگران تور دبی مي باشد. اتاق های تمیز و آرام این هتل بهترین گزینه برای استراحت هستند. کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی می باشند.

امکانات رفاهی هتل دی میدان دبی :

 

شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.

اين هتل که از هتل های 5 ستاره دبی است، اقامتي لوکس را به همراه امکانات بسيارويژه اي نظير زمين گلف به گردشگران تور دبی خود ارائه ميدهد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. گردشگران ميتوانند در فعاليت هايي نظير تنيس، اسب سواري شرکت کنند.

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سوفیتل داون تاون دبی

 

هتل سوفیتل داون تاون دبی که در نزدیکی برج خلیفه در شهر دبی واقع شده در سال 2014 به بهره برداری رسیده است .هتل سوفیتل داون تاون یکی ار هتل های پنج ستاره دبی بشمار میرود. فرودگاه دبی در ۱۵ کیلومتری این هتل واقع شده و تا پارک آبی وادی حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد.شما گردشگران تور دبی در این هتل با امکانات عالی و موقعیت خوب و  نمایی بسیار زیبا از شهر بعد از گشت و گذار در شهر بهترین خاطره رو در ذهن خود  ثبت کنید.

امکانات هتل :

هتل سوفیتل داون تاون دبی مجموعه ای از بهترین خدمات نظیر :باشگاه ورزشی، آبگرم، سونا، کلوپ شبانه، چندین رستوران با منوهای بی نظیر، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی مخصوص افراد رژیمی،سرویس دهی 24 ساعته، پذیرش 24 ساعته،دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، ترانسفرفرودگاهی، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس،دو استخر درفضای باز، باغ و محوطه زیبای هتل، زمین بازی کودکان،اینترنت بی سیم، پارکینگ و... را به شما میهمانان تور دبی ارائه  میدهد.

امکانات اتاق ها :

هتل سوفیتل داون تاون دبی دارای 350 اتاق می باشد و در تمامی اتاق های این هتل امکانات آسایشی و خدمات رفاهی فراهم شده است . استخر, سونا, اسپا و جکوزیبالکن اختصاصی با چشم انداز عالی، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، یخچال، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان شیک، خدمات ۲۴ساعته، حمام لوکس، سشوار، تلفن مستقیم، گاو صندوق کوچک در اتاق از امکانات اتاق های این هتل می باشد.

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل سوفیتل داون تاون دبی را  پیشنهاد میکنید.

هتل دیزرت پالم دبی

disert-palm2.jpg

هتل دیزرت پالم دبی در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است و در حومه شهر دبی واقع شده  است. از فضایی شگفت انگیز و بسیار آرامش بخش و مفرح  برخوردار می باشد .معماری آن در عین سادگی مدرن و امروزی بوده و از تجهیزات پیشرفته ای در ساخت آن استفاده شده است . این اقامتگاه رویایی از جمله بهترین هتل های پنج ستاره دبی به شمار می رود که  گردشگران زیادی از سراسر دنیا مشتاق اقامت در آن هستند . کویر نخل و فرودگاه بین المللی دبی پیاده 20 دقیقه و اتوبان شیخ زاید نیز 155 دقیقه تا هتل فاصله دارند . آرامش مثال زدنی و چشم انداز منحصر به فرد در کنار تکنولوژیهای نوین هتلداری و تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

امکانات هتل :

disert-palm4.jpg

هتل دیزرت پالم دبی به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانانتور دبی پذیرایی می نماید و خدماتی بینظیری مانند :زمین تنیس ، اسب سواری ، سالن بدنسازی ، استخرهای روباز ، محوطه حمام آفتاب ، ماساژ ، مرکز سلامت و آب گرم ، رستوران هایی مجلل با منوهایی متفاوت ، اسکواش ، سالن کنفرانس ، پسونا و جکوزی ، صرافی ، فضای سبز ، انواع بار ، آموزش آشپزی ، کتابخانه ، کوهنوردی و خدمات و امکانات رفاهی بیشمار دیگر ، تنها گوشه ای از امکانات این هتل 5 ستاره محسوب می گردند .

disert-palm3.jpg

امکانات اتاق ها :

disert-palm7.jpg

هتل دیزرت پالم دبی دارای 38 اتاق بزرگ و دلباز می باشد که ابعاد ، امکانات و طراحی  متفاوتی دارند . امکانات اتاق ها شامل : تختهای کینگ سایز ،  دکوراسیون لوکس امروزی ، چشم اندازی منحصر به فرد، بالکن مبله ، استخر در برخی از سوئیت ها ، گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت ، لوازم آرایش رایگان ، پذیرایی در اتاق ، پرسنل مجرب ، حمام و سرویس بهداشتی بسیار لوکس و ... از ویژگی های ممتاز اتاق های رویایی هتل به شمار می روند .

disert-palm6.jpg

تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل دیزرت پالم دبی را  پیشنهاد میکند.

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن 41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی اسفند 95

تور دبی بهار 96

تور دبی فروردین 96

تور دبی اردیبهشت 96

 

تور دبی خرداد 96



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به  خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در  نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴۴ ساعته می باشد.

 

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت.gif.gif.gif.gif.gif

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ، هتلی مجلل در سواحل مدیترانه است. که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک قرار گرفته است. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۰کیلومتر فاصله‌دارد. گردشگران تور آنتالیا و کسانی که علاقه مند  به آثار تاریخی هستند می توانند سالن آمفی تئاتر آسپاندوس را پیاده و با طی مسافتی حدود ۱۰ دقیقه از هتل ، ببینند . در ۴ رستوران هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت انواع غذاها ازجمله غذاهای ترکی، مکزیکی، دریای و ایتالیایی طبخ و سرو میشود. و مهمانان می توانند از طعم غذاهای مختلف آنها لذت ببرند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار کنار استخر در اختیار کسانی که تمایل به نوشیدنی دارند قرار می گیرد.

files-hotels-66862هتل-کریستال-تات-بیچ-گلف-ریزورت-آنتالیا-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

crystalsunset2.jpg

عکس ها و امکانات هتل کریستال تات بیچ ریزورت آنتالیا

استخر سر پوشیده,استخر سرباز (فصلی),حمام ترکی,سونا,ماساژ,سولاریوم ,یوگا,مرکز سلامت و آبگرم,پينگ پنگ,بيليارد,تنيس,پرتاب دارت,موج سواري,سرویس نگهداری از اطفال,زمین بازی مخصوص کودکان,فروشگاه هاي متعدد,دیسکو ,۵ زمین تنیس,یک زمین گلف ۲۷ سوراخه,پارک آبی با سرسره‌های آبی,باشگاه تناسب‌اندام ,آرايشگاه،پارکینگ،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،اینترنت وای فای،خدمات کپی و فکس،تهویه،گاوصندوق,انبار بار و چمدان،آسانسور،مرکز تجاری،پذیرش شبانه روزی،خدمات پزشکی،سالن جشن و میهمانی،سالن کنفرانس,صرافی و...

crystal1.jpg

images.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا یکی از زیبا ترین و مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا است که با ساختمانی زیبا شبیه یک کشتی کروز در کنار ساحل زیبای شهر ساحلی لارا قرار گرفته گرفته است. هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا دارای 5899 اتاق زیبا و مدرن به سبک دریایی است که  همه آنها دارای نور طبیعی، بالکن اختصاصی بسیار زیبا رو به دریا بوده و به تلویزیون ماهواره ای، حمام، سشوار، تلفن و اینترنت وای فای مجهز و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا مرکز تناسب اندام و ژیمناستیک، ماساژ، حمام  ترکی، حمام بخار، سونا، جکوزی، استخر گرم روباز و سرپوشیده و ... فراهم کرده تا آنها اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. رستوران این هتل دارای رستوران اصلی, رستوران اسنک, ایتالیایی, دریای, مکزیکی, چینی, خانه کباب با طعم های خوشمزه مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. قسمتی ازهتل اختصاص داده شده به کودکان که درکل سال اماده اجرای  برنامه ها وبازی های شاد است.

امکانات هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا:

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان ,سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , زمین والیبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , جت اسکی , حمام ترکی ,اسکواَش , قایق رانی , موج سواری, فکس/فتوکپی , خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , تبدیل ارز , سرویس معلولین و ... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در فاصله 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر(آنتالیا)و در منطقه بلدیبی واقع شده است. این هتل 5 ستاره ساختمان اصلی آن شبیه UU است و دارای 4 آسانسور پانورما می باشد و در سال 2006 و با تعداد 295 اتاق افتتاح شده است. ساحل اختصاصی و فضای کوهستانی و سر سبز این هتل جلوه ای زیبا به آن بخشیده است. هتل گرند رینگ آنتالیادارای طراحی شیک و مدرن با دکوراسیونی با رنگهای گرم هماهنگ شده است که این هتل اتاق های استاندارد،ویژه معلولین و سوئیت می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات اتاق های استاندارد : تلویزیون پلاسما، مینی بار، سشوار، تلفن، صندوق امانات، وان و سرویس 24 ساعته اتاق

در رستوران های هتل گرند رینگ شما می توانید از طعم غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید.

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا:

هتل گرند رینگ آنتالیا دارای اسنک بار ساحلی،لابی بار،بار در کنار استخر و بار ساحلی  میباشد همچنین رستوران هتل پذیرای نهصد نفر میباشد.از دیگر امکانات هتل میتوان یک استخر سرپوشیده،دو استخر روباز،ماساژ،سالن ورزشی،حمام ترکی،سونا،حمام بخار،مرکز خرید،بولینگ،بیلیارد،پینگ پنگ،کافی نت،لابی،سالن آرایش،عکاسی،خشک شوئی ،دکتر،سرویس بیست و چهار ساعته،سالن کنفرانس،تخت آفتاب را نام برد.

 

هتل آدنیس آنتالیا

هتل آدنیس آنتالیا، هتلی چهار ستاره و مجلل در منطقه لاراز شهر آنتالیا و در اطراف ساحل مدیترانه واقع شده است.

هتل آدنیس آنتالیا با حضور پرسنل های آموزش دیده، ارائه امکانات کامل در بنایی شکیل میزبان میهمانان تور آنتالیا هستند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و  تجاری قرار دارد.

هتل دارای اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع با خدمات مناسب که شامل: سوئیت های مجلل, اتاق های دو تخته, اتاق های ویژه معلولین با وجود TV (ماهواره)، مینی بار, تلفن, یخچال میباشد. این هتل با سرویس 24 ساعته، در اقامتگاهی مجلل سفر خاطره انگیزی را برای مسافران عزیز تور آنتالیا فراهم میکند.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل آدنیس آنتالیا :

رستوران ( با ارائه بهترین غذاهای متنوع), کافی شاپ ( با ارائه ویژه ترین نوشیدنی های تازه برای میهمانان محترم تور آنتالیا), استخر های سر پوشیده و سرباز و همچنین ساحل خصوصی, سونا و جکوزی, حمام ترکی, اینترنت, آرایشگاه, سالن بدنسازی, پارکینگ اختصاصی, خشکشوئی, بیلیارد، زمین بازی برای میهمانان تور آنتالیا, دارت, پینگ پنگ و گاو صندوق, صرافی و ... .

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا بهار 96

تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

تور آنتالیا خرداد 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آنا کیشa.gifa.gifa.gifHotel Anna Kish

هتل آنا کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 8500 متر مربع بنا شد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه  10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل 3 ستاره دارای 152 اتاق با چشم انداز زیبا میباشد که ظرفیت این اتاق ها معادل 1 تا 5 نفر است.تمامی اتاق های این هتل از معماری زیبا و امکاناتی مناسب برخوردارند.

هتل آنا کیش با معماری خاص و داشتن محوطه زیبا بین دوبازار زیتونومرواریدقرار گرفته و از آن دسته هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.از بهترین مزیت و مشخصه ی این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز آن است که در شب فضایی بسیار زیبا و دل انگیز به خود می گیرد و بسیاری از مهمانهای هتل آنا در شب به محوطه ی این هتل می آیند و لحظاتی خوش را سپری می کنند.

 

امکانات هتل آنا کیش:

لابی،استخر،کافی شاپ،رستوران،لاندری،سالن کفرانس،تاکسی سرویس،صندوق امانات خصوصی،فروشگاه،ترانسفر فروگاهی،پارک کودکان،آژانس خدمات مسافرتی،اینترنت،فضای سبز و ... میباشد.
a1.jpg

a2.jpg

a4.JPG

a3.JPG

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های  کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پالاس کيش star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Palas hotel kish

هتل 5ستاره پالاس کیش یکی از هتل هایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتلپانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را درتور کیش هتل پالاس کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشداز امکاناتی که برای مسافران تور کیش در هتل پالاس کيش لحاظ شده است :رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کیش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی استساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد.میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بودهتل در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو وسیله سفر میهمانان هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه میهمانان در روز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو خواهد شدآدرس هتل پالاس کیشکیش - مابین میدان سیری و میدان داریوش ، هتل پالاس

 

-پالاس-1.gif

 

p3.jpg

 

 

p5.jpg

 

-پالاس-4.gif

 

-پالاس--5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های  کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فلامينگو کيش

Flamingo-Hotel-Kish-1.jpg

هتل فلامينگو کيش هتلی لوکس و شیک با طراحی قشنگ به شکل دلفین می باشد که در سنه 1376 در زمینی به مساحت 277 هزار متر چهارگوش احداث شده است. هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز و آلاچیق های قشنگ واقع شده است که پذیرای میهمانان تور کیش می باشد.طراحی ساختمان های هتل فلامینگو بصورت اتاق های ویلایی و سوئیت می باشد که دارای 2022 اتاق است.

Flamingo-Hotel-Kish-3.png

دو سالن آمفی تئاتر ،سالن اجتماعات ، اتاق ملاقات اخص نشستهای بازرگانی از فضاهای جانبی هتل فلامينگو کيش می باشند و سایر فضاهای هتل فلامینگو کیش دسته های اداری متمرکز در طبقه همکف دربرگیرنده مدیریت امور مالی ، رزرواسیون ، مدیریت استجابت و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی می باشند .آماده خدمت رسانی به گردشگرانتور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-7.png

امکانات هتل فلامينگو کيش :

امکانات هتل فلامينگو کيش شامل رستوران با گونه ها غذاهای ایرانی ،فرنگی و دریایی،کافی شاپ ،کافی نت پر سرعت ،خشکشویی ، شبکه فیلم های سینمایی ویژه فلامینگو، آسانسورهای ۱۲ نفره با دیواره شیشه ای مشرف به جزیره زیبایکیش و … می باشد .دسترسی هتل فلامینگو دین به مراکز خرید کیش ومراکز تفریحی جزیره زیاد مناسب است که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز بازرگانی کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش گرد از بهترین هتل های کیش برای ماندن و توریست تور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-5.png

Flamingo-Hotel-Kish-4.png

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک کیش بنا شده است. این  هتل در کنار مرکز تجاری واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تجاری جزیره برخوردار است. اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده پذیرایی از مسافرانگرامی میباشد. هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را  به خود جلب کرده است. هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال گردشگران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند.

 

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در سال 1351 افتتاح شده که جز یکی از بزرگترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شودو در سال 1388 به مجموعه هتل های پارس اضافه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه فقط 77 کیلومتر است. این هتل نزدیک به ساحل درخشان خلیج نیلگون فارس ،مراکز تجاری و همچنین جاذبه گردشگری اسکله تفریحی روبروی این هتل قرار دارد .فضای داخلی این هتل مدرن و به روز است و باعث می شود لحظات ماندنی در ذهن شما مسافران عزیز حک کند. هتل شایان با ۱۹۵ اتاق مجهز، سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با طرحی گرم و مدرن می باشد.با انتخاب هتل شایان نهایت لذت را از سفر خود میبرید.

امکانات هتل شایان کیش:

دارای چندین رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و سالن مجلل و رستوران شمبلیر ،باغ بهشت،فرانسوی از مجمعه رستوران های این هتل می باشد. از دیگر خدمات این هتل لابی ،کافی شاپ، آرایشگاه، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همچنین خدمات فکس، دسترسی آسان به مراکز خرید، دریا و … میباشد و دارای کادر مجرب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیشمی باشد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیلتون باتومی گرجستان Georgia Hilton Batumi Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در سال 20155 میلادی در شهر گرجستان بنا گردید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی باتومی 5 کیلومتر و با ماشین 10 دقیقه و درنزدیکی مراکز محبوب دیدنی شهر گرجستان شامل :دلفیناریوم ،موزه باستان شناسی باتومی،کلیسا مادر مقدس،پارک آبی باتومی،دریای سیاه,پارک 6 می و... واقع شده است . این هتل 20 طبقه 247 باب اتاق دارد که دارای خدمات رفاهی مناسبی هستند که توسط کادر آموزش دیده و مجرب به میهمانان تور گرجستان عرضه می شود که این خدمات شامل:تلویزیون HDD،مینی بار،تخت کینگ سایز،میز کار بزرگ با صندلی ارگونومیک،بالکن،سیستم تهویه،قهوه ساز,حمام و وان و لوازم بهداشتی،سشوار،سرویس حوله و نمای زیبا و آرامش بخش دریاچه و یک نمایش خیره کننده از شهر از ویژگی های این اتاق هاست .در سالن همایش هتل میتوانید سمینارها و رویداد مهم شرکت و ضیافت های بزرگ با ظرفیت 750 نفر برگزار کنید .لذت بردن از نوشیدن یک قهوه گرم در کافه tandila و صرف ناهار و شام در رستوران pelion که یکی از رستوران های فصلی است با محیط گرم و نرم و میل کردن بهترین و باکیفیت ترین غذاها به سبک گرجستانی و اروپایی خاطره خوشی را با خود به همراه ببرید.تور گرجستان به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستندهتل هیلتون باتومی گرجستان را پیشنهاد میکند.

-باتومی-2.gif

نمای ساختمان هتل هیلتون باتومی گرجستان-باتومی-1.gif

هتل هیلتون باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل هیلتون باتومی گرجستان :

مرکزخرید، رستوران، اتاق ملاقات، سالن اجرایی شیک با امکانات مجهز، صرافی، صندوق امانات، آسانسور، خدمات24ساعته، مترجم و کارمندان چند زبانه، اتاق ملاقات، فکس و کپی، اتاق vip، لپ تاپ، سالن بدنسازی، استخر سر پوشیده و روباز، خدمات ورزشی و... می باشد.

-باتومی-3.gifسوئیت هتل هیلتون باتومی گرجستان

-باتومی-6.gif

استخر و مجموعه ورزشی هتل هیلتون باتومی گرجستان-باتومی-4.gifاتاق خواب هتل هیلتون باتومی گرجستان

-باتومی-7.gif

رستوران هتل هیلتون باتومی گرجستان

هتل شرایتون باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Sheraton Hotel Batumi

هتل شرایتون باتومی گرجستان Georgia Sheraton Hotel Batumi بهترین هتل 5 ستاره شهر گرجستان در فاصله 3 دقیقه ای از ساحل و 100 دقیقه تا مرکر شهر باتومی و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد که موقعیت هتل سبب شده دسترسی به مکان های محبوب گرجستان را آسان ساخته است.هتل شرایتون باتومی گرجستان دارای 2022 باب اتاق مجهز به بهترین امکانات رفاهی  میهمانات تور گرجستان می باشد که این اتاق ها با طراحی مدرن و شیک مجهز به: تلویزیون پلاسما و ماهواره , تخت تاشو و ضد آلرژی ,حمام و لوازم بهداشتی , اینترنت , تهویه مناسب , چای ساز,سرویس میزبانی 24ساعته,ساعت زنگ دار و... می باشد.رستوران های هتل با سبک های متفاوتی آماده پذیرایی از میهمانان تور گرجستان می باشند.همراه با آشپزی  بین المللی با فضای آرام کنار استخر و در رستوران ورونیکا با غذاهای سنتی محلی و اروپایی بامنظره ای زیبا در غروب آفتاب از شهر باتومی گرجستان و در لابی بار انواع نوشیدنی ها را میل کنید و خاطره خوشی را در ذهن خود هک کنید.

-شراتون-باتومی-گرجستان2.gif

هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان1.gif

اتاق خواب هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان11.gif

اتاق خواب هتل شراتون باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل شرایتون باتومی گرجستان :

خدمات 24 ساعته,دربان 24 ساعته,سرویس رخت شویی,کارمندان چند زبانه,کلاس رقص,انبار بار,خدمات تفریحی و سرگرمی,استخر روباز و سرپوشیده,باشگاه تناسب اندام ورزشی,سالن ماساژ,سالن ها بزرگ جلسات ,پارکینگ,خدمات حمل و نقل,سالن اتظار,سرویس کفش و واکس,حمام ترکی و خدمات آبگرم ,سالن ورزشی تنیس و ...

-شراتون-باتومی-گرجستان6.gifاستخر و ماساژ هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان3.gif

سالن بدنسازی هتل شراتون باتومی گرجستان

-شراتون-باتومی-گرجستان4.gif

سالن کنفرانس هتل شراتون باتومی گرجستان

هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Ryksvs Grand Palace Hotel Batumi

هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان Georgia Ryksvs Grand Palace Hotel Batumi یکی از هتل های 44 ستاره گرجستان از بهترین و محبوب ترین هتل های گرجستان در غرب شهر باتومی و در 600 متری ساحل دریای سیاه واقع شده است.این هتل در نزدکی مراکز مهم نظیر: پارک آبی باتومی 1.5 کیلومتر ,موزه باستان شناسی باتومی و کلیسای مارد مقدس حضرت عیسی مسیح 3 کیلومتر ,برج حروف الفبا 5 کیلومتر و... می باشد و همچینین در فاصله 3 کیلومتری از فرودگاه بین المللی باتومی و 8 کیلومتری قطار واقع شده است.این هتل 12 طبقه دارای 79 طبقه می باشد که دارای خدمات بینظیری مانند:حمام لوکس,دمپایی و سرویس حوله,تلویزیون پلاسما,مینی بار,اینترنت ,تلفن,سیستم گرمایش مستقل,تهویه و...می باشد.با توجه به قوانین و مقررات و تجهیزات مدرن اتاق های هتل جوری طراحی شده اند که میهمانان تور گرجستاناحساس راحتی و آرامش داشته باشند.یکی از اهداف هتل استقبال گرم از میهمانان و برآورده کردن خواسته ها و امیال میهمانان گرامی است .در هتل اتاقی به مساحت 60 متر مربع در نظر گرفته شده برای جلسات آموزشی و کاری با امکانات کافی با ظرفیت 50 نفر آماده خدمت رسانی است .رستوران های هتل با غذای گرجستانی و ترکی محل مناسبی برای میل کردن ناهار و شام بعد از گشت و گذار در شهر می باشد.کازینوهتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان تفریحی شاد و پر از خاطره برای میهمانان تور گرجستان است و بصورت دوره ای قرعه کشی برگزار  می کند.

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان14.gif

هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته,خدمات اتاق 24 ساعته,سالن کنفرانس با ظرفیت 50 نفر ,رستوران در طبقه اول با ظرفیت 80 نفر,پارکینگ با ظرفیت 40 اتومبیل ,لباسشویی و خشکشویی,اسخر روباز ,باشگاه تناسب اندام,کارمندان چند زبانه (ترکی,گرجستانی, روسی) ,شاتل فرودگاهی,کازینو و...

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان7.gif

اتاق خواب هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان5.gif

استخر هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان9.gif

سالن کنفرانس هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان10.gif

رستوران هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

-گرند-ریکسوس-پالاس-باتومی-گرجستان12.gif

کازینو هتل گرند ریکسوس پالاس باتومی گرجستان

هتل ایفوریا باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia euphoria Hotel Batumi

هتل ایفوریا باتومی گرجستان Georgia euphoria Hotel Batumi یکی از هتل های تازه تاسیس در سواحل دریای سیاه جز هتل های 5 ستاره گرجستان است که بهترین مکان های دیدنی شهر گرجستان در نزدیکی هتل واقع شده است که فاصله هتل ایفوریا باتومی گرجستان تا فرودگاه بین المللی باتومی  5 کیلومتر , پارک آبی باتومی 800 متر , دلفیناریوم 33 کیلومتر , کلیسا مریم مقدس 4 کیلومتر , موزه باستان شناسی باتومی 3 کیلومتر و میدان اروپا 4 کیلومتر می باشد. این هتل مجلل دارای 416 سوئیت و اتاق با امکانت کافی می باشد که خدمات اتاق ها مانند : تخت کینگ سایز , تلویزیون LCD همراه کانال های ماهواره ای , سرویس چای , حمام و لوازم بهداشتی هوراه با سرویس حوله و سشوار , مینی بار و... می باشد.برای کودکانی که در هتل اقامت دارند اتاقی در نظر گرفته شده که کودکان می توانند ساعتها با امکانات موجود در اتاق سرگرم باشند و بازی کنند . سالن کنفرانس بسیار بزرگ برای برگزاری سمینارهای مهم کاری و آموزشی بهترین انتخاب می باشد و همچنین برگزاری ضیافت و جشن های مهم زندگیتان در سالن رقص هتل یکی از بهترین انتخاب های زندگیتان خواهد بود. تور گرجستان بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در این هتل را دارند می باشد.

-ایفوریا-باتومی-گرجستان13.gif

هتل ایفوریا باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل ایفوریا باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته و خدمات 24 ساعته اتاق ها , شاتل فرودگاهی , پارکینگ , اینترنت , استخر روباز و سرپوشیده , سونا و جکوزی , آبگرم و ماساژ , اتاق بازی کودکان , سالن بدنسازی با تجهیزات کامل , رستوران همراه باغذاهای متنوع , کارمندان چند زبانه(ترکی,روسی,انگلیسی,گرجستانی) , سیستم تهویه مناسب , خدمات شستشو و خشکشویی , اتاق های عایق صدا , فروشگاه و...

-ایفوریا-باتومی-گرجستان2.gif

اتاق خواب هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان8.gif

استخر هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان6.gif

سالن بدنسازی هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان12.gif

سالن ضیافت هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان4.gif

اتاق بازی کودکان هتل ایفوریا باتومی گرجستان

-ایفوریا-باتومی-گرجستان9.gif

رستوران هتل ایفوریا باتومی گرجستان

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Georgia Radisson Blu Hotel Batumi

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان Georgia Radisson Blu Hotel Batumi یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باتومی گرجستان با فاصله 33 دقیقه ای از ساحل باتومی واقع شده است که در پایتخت گرجستان شهر تفلیس شعبه دیگری دارد که از مجهز ترین و محبوب ترین هتل های گرجستان محسوب می شود .هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان دارای 1688 اتاق به مدرنترین امکانات می باشد  که این خدمات نظیر : تخت راحتی , تلویزیون ,حمام و لوازم بهداشتی , سشوار , تن پوش و دمپایی , صبحانه در اتاق , پنجره های پانوراما همراه با نمای زیبای شهر باتومی با تصویری از کوه و دریا و... می باشد. این هتل با موقعیت مکانی خوب در نزدیکی مکان های دیدنی باتومی قرار گرفته است از جمله :برج حروف الفبا , کلیسا مریم مقدس , پیازا , موزه باستان شناسی باتومی , پارک آبی باتومی و... می باشد. یکی از قسمتهای دیگر هتل کازینو می باشد که با داشتن بازی های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای میهمانان تور گرجستان فراهم می کند .

_رادیسون_بلو_باتومی_گرجستان.gif

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

تصاویر و دیگر امکانات هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته , اینترنت رایگان , خدمات 24 ساعته اتاق , سالن بدنسازی , استخر سر پوشیده و روباز , کازینو , پارکینگ , سالن کنفرانس و سالن رقص , سالن ماساژ آبگرم , خدمات خشکشویی و لباسشویی , خدمات نگهداری کودک , شاتل فرودگاهی , کارمندان چند زبانه و...

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان10.gif

اتاق خواب هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان8.gif

رستوران هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان4.gif

سالن کنفرانس هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان2.gif

استخر هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

-رادیسون-بلو-باتومی-گرجستان1.gif

سالن بدنسازی هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

برای دریافت بلیط تور گرجستان و اطلاع از بهترین قیمت ها با شماره تماس 41954 - 021  آژانس سالی گشت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

تور گرجستان بهار 96

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

تور گرجستان مرداد 96

 

تور گرجستان شهریور 96

 



:: برچسب‌ها: هتل های گرجستان، بهترین هتل های گرجستان، لوکس ترین هتل های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پالاس کیش

palaskish2jpg.jpg

هتل پالاس کیش یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که به تازگی در زمینی به مساحت 10500 متر مربع بنا گردیده است. این هتل برای گردشگران تور کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی  برخوردار می باشد. در طبقه پانزدهم هتل پالاس کیش یک استخر روباز وجود دارد. همچنین این هتل دارای یک سالن سینما با ظرفیت 264 نفر می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل پالاس کیش :

رستوران ، لابی ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاه و ....

palaskish3jpg.jpg

palaskish1jpg.JPG

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گامبرون کیش

gamberon1.jpg

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع  مابین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا همراه با آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. گامبرون به معنی خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری خوب تبدیل شد.این هتل در شرق جزیره زیبایکیش و در نزدیکی دریا قرار گرفته و پارک آهوان از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل،می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

gamberon2.jpg

gamberon4.jpg

امکانات هتل گامبرون کیش:

از امکانات هتل گامبرون کیش می توان به:رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا،  جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...اشاره کرد.

gamberon3.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است.

هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را به خود جلب کرده است.

هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با  حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال مسافران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند.

امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی هتل پارمیدا کیش:

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته ، TV (ماهواره)، کافی نت، اینترنت (در اتاق ها و لابی) ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی - ارائه بهترین غذاهای سنتی و دریایی) ، سرویس (فرنگی - ایرانی) ، مینی بار، صندوق امانات، فروشگاه ، خشکشوئی، نمازخانه، سالن ( همایش - کنفرانس) و استخر، سالن اسپا، جکوزی، سونا بخار - ماساژ، بیلیارد و سالن بدنسازی

از این رو در هتل پارمیدا کیش با حضور در کافی شاپ ( ارائه سرویس بصورت 24 ساعته )، کافه سنتی و پیاده روی در محوطه فضای سبز و فضای باغ در هتل لحظاتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای مسافران عزیز تور کیش مهیا میکند. میهمانان محترم میتوانند با اجاره ماشین بدون راننده سفر خوشی را در  جزیره زیبای کیش با مناظره طبیعت چشم نواز داشته باشند.

 

 

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون:  رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 44 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش هتل هلیا کیش است که در سال 1382 در بنایی با ظرفیت 1600 نفر، روبروی بازار زیتون بنا شده است. این هتل در موقعیت مناسبی در شهر واقع شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا فاصله کمی دارد، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقیقه با ماشین تخمین زده شده است.

HELIAaaa.jpg

 

هتل 4 ستاره هلیا کیش در نزدیکی میدان امیر کبیر، در ساختمانی شیک با آب نماهای متنوع ساخته شده است. هتل هلیا کیش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامی امکانات میزبان میهمانان تور کیش میباشند. همچنین هتل با پذیرش 244 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران محترم تور کیش، مهیا میکند.

 

Heliya4aaa.jpg

 

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش شامل: سوئیت و اتاق های شیک، با وجود امکانات کامل و آشپزخانه و  سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای سنتی ), کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه به میهمانان عزیز تور کیش), دسترسی به اینترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصی, خشکشوئی, سالن کنفرانس و ... میشود.

همچنین با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبیل برای گشت در شهر, نگهداری از کودکان میهمانان تور کیش، و ... نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

 

helia3aaa.jpg

 

helia1aaa.jpg

مطالب مرتبط

تور کیش نوروز 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

 

تور کیش از اصفهان



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل قاصدک کیش

ghasedakkish2jpg.JPG

هتل قاصدک کیش جزء هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش بهحساب می آید که در بلوار دریا برای گردشگران تور کیش بنا شده است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته ، 4 تخته و 55 تخته برای گردشگران تور کیش نیز می باشد. هتل قاصدک کیش دارای امکاناتی از قبیل وای فای ، یخچال ، تلویزیون و.... برای گردشگران تور کیش می باشد. ازمحاسب خوب هتل می توان به قیمت مناسب  و همچنین نزدیکی به مراکز خرید ، جاذبه های دیدنی از جمله پارک دلفین ها ، اسکله تفریحی اشاره کرد که دسترسی گردشگران تور کیش به این مراکز و مناطق نیز به آسانی صورت می گیرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل قاصدک کیش :

رستوران ، نماز خانه ، لابی ، کافی شاپ و ......

ghasedakkish1jpg.JPG

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پردیس کیش

هتل پردیس کیش جزء هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 44 تخته برای گردشگران تور کیش می باشد. همچنین گردشگران تور کیش می توانند در رستوران هتل غذای مورد علاقه خود راسفارش داده و سرو کنند. هتل پردیس کیش دارای امکاناتی از جمله یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، نماز خانه ، لابی ، سوئیت و ..... برای گردشگران تور کیش نیز می باشد. درضمن فاصله هتل تا دریا 200 دقیقه می باشد.

pardis_kish1jpg.jpg

pardis_kish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آرا کیش

hotel_ara_kish_1jpg.jpg

هتل آرا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که قبلاً نام هتل آرام بوده و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 44 تخته برای گردشگران تور کیش می باشد. هتل آرا کیش به دلیل نزدیکی به مراکز خرید هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور کیش می باشد. از امتیازات هتل آرا کیش داشتن کارکنان خوب و با تجربه بوده که می  توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور کیش ارائه بدهند.

امکانات هتل آرا کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی ، لابی ، کافی شاپ ، نماز خانه ، وای فای ، سوئیت و .....

hotel_ara_kish_3jpg.jpg

hotel_ara_kish_2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به تازگی برای گردشگران  تور کیش مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل وابسته به مخابرات می باشد و به مرکز جزیره دور می باشد. هتل دیدار کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی به دور از هیاهو و  شلوغی اقامت داشته باشند مناسب می باشد. در ضمن این هتل به اسکله میرمهنا و همچنین بازار عرب ها نزدیک می باشد. هتل دیدار کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد.

امکانات هتل دیدار کیش :

تلویزیون ، یخچال ، کافی شاپ ، رستوران ، وای فای ، نماز خانه و ......

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره و  مراکز خرید دور می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو داشته باشند مناسب می باشد. هتل آسیا کیش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خواب را دارا می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی با قیمت مناسب اقامت داشته باشند بهترین  گزینه می باشد. در ضمن هتل آسیا کیش پذیرای توریست های خارجی که ویزای کیش را دارند می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96

تور کیش از اصفهان

تور کیش از مشهد

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96



:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره شهر دبی می باشد که در قسمت غربی جمیرا پالم واقع شده است. این هتل تا ساحل تنها 33 دقیقه فاصله دارد. هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در 6 طبقه و دارای 405 اتاق می باشد که اتاق ها به شیوه عثمانی طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها برای توریست های تور دبی می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون صفحه تخت ، یخچال و .... اشاره کرد. در ضمن همه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشند که چشم اندازی زیبا به سمت خلیج فارس را دارند. همچنین هتل جمیرا زعبیل سرای دبی دارای 10 رستوران می باشد که توریست هایتور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... را در  این رستوران ها سفارش داده و سرو کند.

امکانات رفاهی هتل جمیرا زعبیل سرای دبی :

از امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور دبی در نظر گرفته است می توان به استخر ، زمین تنیس  ، اتاق ماساژ ، حمام سنتی به شیوه عثمانی ، سالن تناسب اندام و .... اشاره کرد.

خدمات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی :

پارکینگ رایگان ، خدمات نگهداری از کودک ، ترانسفر فرودگاهی و .....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل متروپولیتن پالاس دبی

هتل متروپولیتن پالاس دبی یکی از هتل های 5 ستاره شهر دبی می باشد که در خیابان المکتوم واقع شده است. این هتل زیبا در سال 2009 میلادی برای گردشگران تور دبی بنا گردیده است و تا بازار طلا با ماشین تنها 5 دقیقه فاصله دارد. هتل متروپولیتن پالاس دبی تا فرودگاه بین المللی تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل متروپولیتن پالاس دبی :

هتل متروپولیتن پالاس دبی دارای 212 اتاق می باشد که همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی و به سبک  عربی و شرقی طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ و .... اشاره کرد. این هتل دارای 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای عربی و بین المللی در این رستوران ها برای توریست های تور دبی طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، استخرروباز ، سونا و .... برای گردشگران تور دبی اشاره کرد. همچنین هتل دارای  پارکینگ رایگان می باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل راین تری دبی

RINTERIDU1JPG.jpg

هتل راین تری دبی یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در قلب شهر دبی واقع شده است. این هتل در سال 20144 برای گردشگران تور دبی بنا گردیده است. هتل راین تری دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبیبا اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل راین تری دبی :

هتل راین تری دبی در مجموع دارای 112 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون ویژه ای طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها برای توریست های تور دبی می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب  ، وای فای و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای عربی ، اروپایی و .... برای گردشگران تور دبی طبخ می شود. همچنین هتل راین تری دبی دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن بدنسازی ، استخر ، سونا ، جکوزی و .... برای توریست های تور دبی می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل راین تری دبی :

پارکینگ ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات ، کافی شاپ و .....

RINTERIDU4JPG.jpg

RINTERIDU3JPG.jpg

RINTERIDU2JPG.jpg

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فلورا گرند دبی

flora_du_1_jpg.jpg

هتل فلورا گرند دبی یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته است. این هتل زیبا در سال 2007 میلادی برای توریست های تور دبی نوروز 96 افتتاح شده است. هتل فلورا گرند دبی تنها 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد. این هتل 44 ستاره به دلیل نزدیکی به مراکز خرید هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور دبی می باشد.

امکانات هتل فلورا گرند دبی :

هتل فلورا گرند دبی دارای 200 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و ..... می باشند. این هتل دارای 4 رستوران می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای عربی ، مدیترانه ای ، دریایی و .... برای توریست های تور دبی نوروز 96 طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل فلورا گرند دبی برای توریست های تور دبی نوروز 96 می توان به  استخر روباز ، سالن تناسب اندام ، آبگرم و .... اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل فلورا گرند دبی :

خدمات نگهداری از کودک ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات لباسشویی و خشکشویی و ....

flora_du_2_jpg.jpg

flora_du_3_jpg.jpg

flora_du_4_jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل لندمارک ریکا دبی

هتل لندمارک ریکا دبی یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس شهر دبی می باشد. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 100 دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل لندمارک ریکا دبی تا ایستگاه مترو میدان یونیون کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل لندمارک ریکا دبی :

هتل لندمارک ریکا دبی دارابی 84 اتاق لوکس می باشد که از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از  جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون و ..... اشاره کرد. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای عربی ، بین المللی و... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل لندمارک ریکا دبی برای گردشگرانتور دبی می توان به  باشگاه تناسب اندام ، استخر ، سونا و... اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لندمارک ریکا دبی :

صرافی ، فروشگاه ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین و ......

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی نوروز 96

تور دبی اردیبهشت 96

 

تور دبی خرداد 96



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مارمارا تکسیم استانبول

marmarais3jpg.jpg

هتل مارمارا تکسیم استانبول یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره منطقه تکسیم استانبولمی باشد که در سال 19766 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا شده است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک حدود 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل در نزدیکی پل بسفر و مراکز خرید قرار گرفته است به همین دلیل گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به بازارها و مراکز  تجاری دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل مارمارا تکسیم استانبول :

هتل مارمارا تکسیم استانبول در 19 طبقه و 388 اتاق را در برگرفته است که اتاق ها مدرن بوده و با  دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. اتاق های هتل شامل امکاناتی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و..... برای گردشگران تور استانبول نیز می باشند. در رستوران  هتل مارمارا تکسیم استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... طبخ می شود و توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به باشگاه بدنسازی ، سونا و استخر ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، آبگرم و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل مارمارا تکسیم استانبول :

سالن زیبایی ، خدمات مخصوص معلولین ، ترانسفر فروردگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، صندوق امانات ، مینی بار ، پذیرش 24 ساعته و.....

marmarais2jpg.jpg

marmarais4jpg.jpg

marmarais7jpg.jpg

marmarais6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سلطانیه استانبول

-سلطانیه-استانبول.gif

هتل سلطانیه استانبول یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل در سال 2010 میلادی برای گردشگران تور استانبولافتتاح شده لست. هتل سلطانیه استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 144 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل سلطانیه استانبول :

هتل سلطانیه استانبول در 5 طبقه و 43 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی و  به سبک سنتی عثمانی طراحی شده اند. اتاق ها مجهز به یخچال ، وای فای ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... می باشند. گردشگران تور استانبولمی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل سلطانیه استانبول می توان به اتاق ماساژ ، استخر ، سونا ، جکوزی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. از خدمات هتل می  توان به صرافی ، صندوق امانات ، خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ و ..... اشاره کرد.

SOLTANIEIS2JPG.jpg

SOLTANIEIS1JPG.jpg

SOLTANIEIS3JPG.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

هتل پرا رز استانبول

perarose3jpg.jpg

هتل پرا رز استانبول از خوب ترین و بهترین هتل های 4 ستاره استانبول محسوب می شود که در منطقه تپه باشی استانبولواقع شده است. هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و با میدان تکسیم که مهم ترین میدان در شهر استانبول می باشد 3 کیلومتر و با خیابان استقلال 5 دقیقه فاصله دارد. هتل پرا رز استانبول به دلیل نزدیکی به مناطق تاریخی و دیدنی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. در ضمن این هتل با فرودگاه 211 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل پرا رز استانبول :

هتل پرا رز استانبول در مجموع 52 اتاق را در برگرفته است که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ،  مبلمان ، تخت خواب و ....... می باشند. هتل دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای ترکی و بین المللی با بهترین کیفیت غذایی طبخ می شود که گردشگران تور استانبول می توانند غذاهای دلخواه خود را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل پرا رز استانبول که برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته شده است می توان به باشگاه بدنسازی ، سالن ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و .... اشاره کرد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه برای برگزاری انواع همایش ها و جلسات گردشگران تور استانبول نیز می باشد. از خدمات هتل پرا رز استانبول می توان به کتابخانه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات نگهداری از کودکان ، صرافی ، پذیرش 24 ساعته و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

perarose1jpg.jpg

perarose2jpg.jpg

perarose4jpg.jpg

perarose5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل لامارتین استانبول

lamartinis5jpg.jpg

هتل لامارتین استانبول از هتل های خوب و 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول به شمار می آید. این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 222 کیلومتر فاصله دارد. هتل لامارتین استانبول به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی از جمله کاخ تاریخی گالاتا و کاخ دولما باغچه نزدیک می باشد به همین دلیل دسترسی گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به این مناطق و مراکز به راحتی امکان  پذیر می باشد.

امکانات هتل لامارتین استانبول :

هتل لامارتین استانبول دارای 67 اتاق می باشد که اتاق ها از امکانات خوبی از جمله یخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، وای فای و..... برخوردار می باشند. این هتل دارای 22 رستوران می باشد که توریست های تور استانبول می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را در این  رستوران ها سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. از خدمات هتل لامارتین استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، ترانسفر فرودگاه ، سالن زیبایی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

lamartinis2jpg.jpg

lamartinis4jpg.jpg

lamartinis3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سمینال استانبول

seminalis1jpg.jpg

هتل سمینال استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 120 متر فاصله دارد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 200 کیلومتر فاصله دارد. هتل سمینال استانبول در سال 20077 برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به جاذبه های توریستی و مناطق تاریخی نزدیک می باشد و گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سمینال استانبول :

هتل سمینال استانبول دارای 7 طبقه و 88 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ...... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل سمینال  استانبول انواع غذاهای محلی ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل سمینال استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، کتابخانه ، سونا و ......

seminalis2jpg.jpg

seminalis3jpg.jpg

seminalis4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96

+ تعداد بازدید : 0 | نظر بدهید 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باروت کمر آنتالیا

barutkemeran1jpg.jpg

هتل باروت کمر آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل با مرکز شهر کمر تنها 10 کیلومتر و با فروردگاه بین المللی آنتالیا 70 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن هتل باروت کمر آنتالیا جزء هتل های زنجیره ای باروت بهحساب می آید که در سال 2009 و 2010 میلادی جایزه  best conference hotel of turkeyy به این هتل تعلق گرفته است. این هتل دارای ساحل اختصاصی میباشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند بهترین لحظات را درهتل باروت کمر آنتالیا سپری کنند.

امکانات هتل باروت کمر آنتالیا :

هتل باروت کمر آنتالیا در مجموع 357 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون منحصر به فردی برای گردشگران تور آنتالیا طراحی شده اند. این اتاق های شیک و تمیز از امکانات خوبی نظیر تلویزیون ،  یخچال ، مبلمان لوکس ، تخت خواب های نرم ، مینی بار ، وای فای ، سیستم تهوبه هوا و.... برخوردار می باشند. هتل باروت کمر آنتالیا دارای رستوران های متعدد همراه با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... می باشند که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و سرو کنند. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی هتل می توان به زمین تنیس ، ورزش های آبی ، دارت ، بولینگ ، استخر و سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدنسازی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز اشاره کرد. همچنین هتل باروت کمر آنتالیا برای سرگرمی کودکان یک  زمین بازی ، رستوران مخصوص کودکان ، استخر مخصوص کودکان و .... را در نظر گرفته است.

دیگر امکانات و خدمات هتل باروت کمر آنتالیا :

فروشگاه ، باغچه ، گاو صندوق و .....

barutkemeran2jpg.jpg

barutkemeran3jpg.jpg

barutkemeran4jpg.jpg

barutkemeran6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

kanduan1jpg.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا جزء هتل های مجلل و 5 ستاره در منطقه کندو آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 39000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. این هتل جزء هتل های kervansarayy نیز می باشد. هتل کروانسرای کندو آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا تنها 17 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد و همچنین در نزدیکی ساحل لارا بیچ واقع شده است. در ضمن خدمات هتل به صورت ualll نیز می باشد.

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع 400 اتاق لوکس را در برگرفته است که شامل سوئیت ، ویلا و .... می  باشد. اتاق های هتل از تجهیزات خوبی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز برخوردار می باشند. در ضمن اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی زیبا از ساحل و باغ های سرسبز که آنجا را در برگرفته است دارند. هتل کروانسرای کندو آنتالیا دارای 55 رستوران با انواع غذاهای متنوع از جمله غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. همچنین هتل دارای 9 کافه می باشد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم در این کافه ها سرو می شود. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته شده می توان به زمین تنیس ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی  ، باشگاه مخصوص کودکان و ...... نیز اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

خدمات مخصوص معلولین ، پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات و ......

kanduan3jpg.jpg

kanduan4jpg.jpg

kanduan5jpg.jpg

kanduan2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل اسپایس آنتالیا

spicean1jpg.jpg

هتل اسپایس آنتالیا جزء هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه بلک آنتالیا بهحساب می آید. این هتل مجلل با مرکز شهر 35 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 400 کیلومتر فاصله دارد. هتل اسپایس آنتالیا به دلیل طراحی منحصر به فرد و معماری زیبایی که دارد هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. در ضمن این هتل در سال 2007 میلادی در زمینی به مساحت 91000 متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است.

امکانات هتل اسپایس آنتالیا :

هتل اسپایس آنتالیا در مجموع 546 اتاق را دارا می باشد که شامل 22 ویلا ، 42 اتاق خانوادگی و چندین سوئیت  می باشد که این اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل اسپایس آنتالیا دارای 6 رستوران می باشد که گردشگران و توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای ترکی , بین المللی ، دریایی و  ..... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به زمین فوتبال ، استخر ، سالن بدنسازی ، والیبال ساحلی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز اشاره کرد. در ضمن خدمات هتل به صورت uall برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

spicean3jpg.jpg

spicean4jpg.jpg

spicean6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بلکون آنتالیا

belkonan1jpg.jpg

هتل بلکون آنتالیا هتلی زیبا و شیک می باشد که 4 ستاره و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت 10 هکتار برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل بلکون آنتالیا تا فرودگاه 300 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیامی باشد و تا ساحل دریای مدیترانه تنها 222 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل بلکون آنتالیا :

هتل بلکون آنتالیا در مجموع 182 اتاق را در برگرفته است که همه اتاق ها با رنگ های گرم طراحی شده اند و از  امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، مبلمان ، تلویزیون ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. همچنین اتاق ها دارای بالکن می باشند که  نمایی زیبا از منطقه بلک به چشم می خورد. در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و.... برای گردشگران تور آنتالیا نیز طبخ می شود. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل بلکون آنتالیا می توان به میز تنیس ، میز بیلیارد ، استخر ، سونا ، آبگرم ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا اشاره کرد. در ضمن خدمات هتل بلکون آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا به صورت alll ارائه می شود.

دیگر امکانات و خدمات هتل بلکون آنتالیا :

پارکینگ ، پذیرش 24 ساعته ، کافه ، سالن ماساژ و .....

belkonan2jpg.jpg

belkonan5jpg.jpg

belkonan4jpg.jpg

belkonan3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 800 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل  اختصاصی نیز می باشد.

دیگر امکانات و خدمات



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پاتریوتی گرجستان

patriotigorji6jpg.jpg

هتل پاتریوتی گرجستان هتلی 4 ستاره و شیک می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل در سال 20155 برای گردشگران تور گرجستان بنا گردیده است. هتل پاتریوتی گرجستان با میدان آزادی که یکی از مهم ترین میدان های شهر گرجستان می باشد 10 کیلومتر و با بازار تفلیس و مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل با فرودگاه بین المللی تفلیس 25 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تورگرجستان که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی  داشته باشند.

امکانات هتل پاتریوتی گرجستان :

هتل پاتریوتی گرجستان در مجموع دارای 53 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. ازجمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ..... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ،  بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل پاتریوتی گرجستان می توان به جکوزی ، میز بیلیارد ، زمین بازی ، سالن تناسب اندام و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل پاتریوتی گرجستان :

خدمات نگهداری از کودکان ، خدمات ویژه معلولین ، پارکینگ ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پذیرش 24 ساعته و .......

patriotigorji2jpg.jpg

patriotigorji4jpg.jpg

 

هتل سیتروس گرجستان

citrus_gorji1jpg.jpg

هتل سیتروس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا میدان آزادی که مهم ترین میدان در شهر گرجستان می باشد 77 دقیقه و با تئاتر تفلیس و باله 700 متر فاصله دارد. هتل سیتروس گرجستان با ایستگاه قطار 6 کیلومتر و با فرودگاه تفلیس 16 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق  توریستی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیتروس گرجستان :

هتل سیتروس گرجستان دارای 36 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع  غذاهای محلی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل سیتروس گرجستان می توان به پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات ویژه معلولین و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد.

citrus_gorji2jpg.jpg

citrus_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ویلتون گرجستان

hoteLvilton1JPG.jpg

هتل ویلتون گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 14 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 33 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ویلتون گرجستان :

هتل ویلتون گرجستان در مجموع 30 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توان به مبلمان نرم ،  تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل ویلتون گرجستان انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 طبخ می شود. از دیگر خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، فروشگاه ، پارکینگ  و ..... اشاره کرد. از امتیازات هتل ویلتون گرجستان کارکنان با تجربه بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران عزیز تور گرجستان نوروز 96 ارائه بدهند.

hotelvilton2jpg.jpg

hotelvilton3jpg.jpg

hotelvilton4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

هتل روستاولی گرجستان

rostaveligorji1jpg.jpg

هتل روستاولی گرجستان هتلی 3 ستاره در منطقه تفلیس گرجستان می باشد. این هتل در موقعیت  مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است. در نزدیکی هتل روستاولی گرجستان باله تفلیس و مجتمع اپرا واقع شده است. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل به راحتی می توانند به مناطق تاریخی و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. هتل روستاولی گرجستان دارای 11 اتاق می باشد که اتاق ها با رنگ های روشن طراحی و تزئین شده اند. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ...... می باشند. در این هتل صبحانه به صورت بوفه بار برای گردشگران تور گرجستانسرو می گردد. در ضمن هتل روستاولی گرجستان تا فرودگاه بین المللی تفلیس 188 کیلومتر و با ایستگاه مترو تنها 500 متر فاصله دارد. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند بهترین خدمات را گردشگران تور گرجستان ارائه بدهند.

دیگر امکانات و خدمات هتل روستاولی گرجستان :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی ، گاو صندوق و ....

rostaveligorji2jpg.jpg

rostaveligorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شاین پالاس گرجستان

shingorji1jpg.jpg

هتل شاین پالاس گرجستان از هتل های 3 ستاره در منطقه تفلیس گرجستان می باشد که در سال 2013 میلادی برای گردشگران تور گرجستان بنا گردیده است. این هتل با ایستگاه مترو sarajishvilii تنها 200 متر فاصله دارد. هتل شاین پالاس گرجستان دارای 17 اتاق با امکانات مناسب می باشد. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... برای گردشگران تور گرجستان نیز اشاره کرد. همچنین هتل نیز دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای محلی ، اروپایی  و ..... برای گردشگران تور گرجستان در این رستوران طبخ می شود. از امتیازات هتل داشتن کارکنان مجرب می باشد که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه بدهند و همچنین  قیمت نسبتاٌ مناسب هتل نیز می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل شاین پالاس گرجستان :

ایوان مخصوص آفتاب ، ترانسفر فرودگاه ، وای فای و ......

shingorji2jpg.jpg

shingorji4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط :

تور گرجستان نوروز 96

تور گرجستان اردیبهشت 96

تور گرجستان خرداد 96

تور گرجستان تابستان 96

تور گرجستان تیر 96

تور گرجستان مرداد 96

تور گرجستان شهریور 96

تور گرجستان از اصفهان

تور گرجستان از تبریز

تور گرجستان از شیراز

تور گرجستان از کرمانشاه

 

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های گرجستان , قیمت هتل های گرجستان , مجلل ترین هتل گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

درخت سبز کیش

در اطراف درختان کهن و محوطه ای سرسبز و زیبا درخت سبز کیش با بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر با شاخه های آویزان و به زمین فرو رفته به چشم میخورد. این جاذبه گردشگری زیبا، استراحتگاهی مناسب را برای مسافران محترم تور کیش مهیا کرده است.

درخت سبز کیش کهن سال‌ترین درخت لور و همچنین قدیمی ترین درخت در بین درختان جزيره زیبای کیش است. این جاذبه گردشگری زیبا اکثر مسافران عزیز تور کیش را به سوی خود می کشاند. تماشای این محوطه سرسبز با وجود نرده‌هاي چوبي و آلاچيق هاي زيبا و محل متعدد پخت كباب به گردشگران تور کیش پیشنهاد می شود .به خاطر عقيده تعدادی از مردم به جهت برآورده شدن نياز، گره هايي با پارچه بر شاخه هاي درخت سبز کیش، زده شده است.

درخت سبز کیش در نزدیکی 2 جاذبه گردشگری، شهر تاریخی حریره و آب انبار سنتی است که گردشگران تور کیش میتوانند پیاده از شهر حریره و آب انبار سنتی تا کنار درخت سبز طی کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در سفر خود به جزیره زیبای کیش ثبت کنند.

 

 

نخلستان باغ بهشت کیش

پرورش نخل در كيش سابقه ديرينه‌اي دارد، بیشتر مسافران و گردشگرانی كه در سده های دیرین از كيش دیدن كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره تاکید دارند. این نخلستان تنها نخلستان به جا مانده از دوره هاي قدیم است كه در غرب محله سفين قرار داشته و یکی از زیباترین نخلستان هاي كيش است. به ویژه چشم انداز زیبا و خیره کننده آن در هنگام غروب که از دیدن آن سیر نخواهید شد. این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش محسوب شده که توجه گردشگران را به خود جلب نموده است.سازمان منطقه آزاد كيش در دهه اخیر، در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت فوق العاده ای قائل شده است.نمونه هايي از اين گونه موارد نخلستان هاي طلوع و غروب است که نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

آب انبار سنتی کیش

به علت حجم بارش کم و وجود اغلب بارش های فصلی در جزیره کیش، يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم ساخت آب انبار بوده است .در سال 1372 در نزدیكی مجموعه درخت سبز و در محدوده شهر حریره کیش جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی احداث شده است. به جهت ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده شده و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست داده و در واقع به عنوان یک مکان گردشی دیدنی و جالب برای گردشگران تبدیل شده است.

هوای داخل این آب انبار در فصول گرم سال ،با وجود روزنه‌های ورودی و بادگیرها متعادل و حتی خنک می‌ شود،برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک کرده است. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار سنتی کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس شده است. روزنه های بالای گنبدهای آب‌ انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. برای بازدید از این آب آنبار تاریخی با ما همراه شوید.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش که مساحتی حدود 32 هکتار دارد،در قسمت جنوبی بلوار ولایت حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی واقع شده و هدف آن معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریست های داخلی و خارجی جزیره کیش می باشد.این باغ 8 باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی دارد که از میدان سعدی و با دروازه قرآن شیراز آغاز شده و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان ،دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار گرفته اند که در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به آخر می رسد.

باغ راه ایرانی کیش جزو طولانی ترین باغ راه کشور بوده و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما ،رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد این باغ برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی بوده که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش نوروز 96را مجذوب خود می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پروازهای تفریحی کیش

 یکی از هیجان انگیزترین تفریحات جزیره کیش پروازهای تفریحی کیش می باشد.گردشگران تور کیش می توانند با پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس،جذابیت ها و زیبایی های جزیره نقره فام کیش را از فراز آسمان و در حین پرواز مشاهده کنند.در ضمن فرودگاه بین المللی جزیره کیش نیز دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای آن دسته از مسافران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند ،ممکن ساخته است.بی شک مسافران با پرواز کردن روی جزیره کیش سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

 

تور کیش از مشهد

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

باغ ملی مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از باغ ملی مشهد دیدن فرمایید باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود 

_ملی_مشهد.jpg

همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد. این مکان در سال 1345ش توسط حاج‌حسین ملک به شهرداری مشهد  واگذار گردید و در حال حاضر با فضاهای دلنشین قدیمی، آبنماها و اشجار مرتفع، استراحتگاهی کوچک برای عابرین در دل شهر مشهد محسوب می‌گردد. تندیس مشاهیر علم و ادب و عرفان نیز در این بوستان کوچک نصب شده است.

پارک بزرگ ملت مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر می کنید حتما از پارک ملت مشهد دیدن فرمایید این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 13455 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد برای مسافران تور مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد و مجموع تسهیلات آن مشتمل بر زمین‌های متعدد بازی فوتبال، والیبال، اسکیت، استخر شنا و زمین وسایل بازی کودکان است.

_ملت_مشهد_2.jpg

یکی از قابلیت‌های مهم این بوستان وجود مجموعه شهربازی است که در آن سعی شده از وسایل جدید بازی برای پر کردن اوقات زائرین، مسافران و اهالی شهر مشهد استفاده شود. از طرفی این مکان علاوه بر جنبه تفریحی به لحاظ وجود مجتمع فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در محدوده آن، از نظر فرهنگی نیز حايز اهمیت است. بوستان ملت از جمله اماکنی است که با توجه به جایگاه شهری و تسهیلات و امکانات موجود همه روزه پذیرای تعداد کثیری از مجاوران و مسافران و مشتاقان فضای سبز و طبیعت زیبا می‌باشد.

_ملت_مشهد_3.jpg

 

 اخلومد مشهد

_مشهد_7.jpg

_مشهد_6.jpg

اخلومدمشهددر 84 کیلومتری مشهد و در جاده مشهد _ قوچان قرار گرفته است که  در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار بسیار زیبا و پر آب می باشد. روستای اخلومد (اخلمد) تا آبشار سه کیلومتر فاصله دارد که این مسافت را باید پیاده طی کنید. یکی از آبشارهای اخلومد مشهد 23 متر ارتفاع دارد. فاصله جاده فرعی تا آسیایی آن تقریبا شانزده کیلومتر است. باغ های زیاد و میوه های فراوانی که در اخلومد مشهد است به ویژه سیب اخلومد بسیار معروف است.اخلومد مشهد جاذبه های بسیار زیبایی برای مسافران تور مشهد دارد.

_مشهد_3.jpg

_مشهد_5.jpg

 

روستای گلستان مشهد

golestan2.jpg

روستای گلستان مشهد که در ۵ کیلومتری مشهد واقع شده، دارای مناظر کوهستانی و باغات میوه با دره‌های سرسبز بوده که به دلیل وجود مواهب طبیعی همچون بند گلستان،آستان مقدسه امام‌ زادگان یاسر و ناصر اهمیت گردشگری بسیاری پیدا کرده است.روستای حصار گلستان که یکی از روستاهای خوش آب و هوا در جنوب غرب مشهد است،در حوالی شهر طرقبه قرار گرفته است.این روستا جمعیتی در حدود ۳۰۰۰۰ نفر دارد که غالب آن را جوانان تشکیل میدهند. این روستا همچنین به دلیل داشتن آب و هوای دلنشین،رودخانه های خروشان، و نزدیکی با شهر مشهد پذیرای جمعیت زیادی مخصوصا در روزهای تعطیل بوده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا لذت برده و اوقات خوب و خاطره انگیزی را در آن سپری نمایند.ز امتیازات این روستا میتوان به داشتن سیستم گازکشی منازل,تلفن, پست بانک , مخابرات  مستقل, کتابخانه , مسجد وحسینیه بزرگ و ... اشاره کرد.از جاهای دیدنی این روستا نیز همچون معماری بکار رفته در حسینیه،رودخانه ها و مناطق بکر طبیعت استقبال زیادی می شود.غذاهای سنتی این روستا نیز انواع اشکنه مخصوصاً اشکنه ماست،بلغورو...بوده است. همچنین سوغات روستا انواع خشکبارمخصوصاً آلو خشک ، انواع میوه مثل گیلاس, هلو  گندم , جو و.... می باشد.

golestan1.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

آبشار دره آل مشهد

darehAl1.jpg

آبشار دره آل مشهد در استان خراسان رضوی،در مجاورت دره و روستای آل و در 45 کيلومتري شمال شرق مشهد در مسير راه کلات نادري واقع شده است. دره آل٬ دره‌ای تقریبا عریض است که دارای آبشاری زیبا با جریان دائمی آب بوده و از کوه های هزار مسجد سرچشمه می گیرد.انتهای این دره به زواندرخ و روستایی به همین نام می رسد که سد کارده درقسمتی از این دره حد فاصل روستای اندرخ و کارده، دره را قطع می کند.لازم به ذکر است که هر دو قسمت دره دارای جاذبه های خاص طبیعی و مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و کوهنوردان می باشد.این دره 55 آبشار فصلی داشته که تنها در موقع بارندگی دارای آب هستند.یکی از جاذبه های دره آل نیز دره انجیر بوده که با عرض کم و موانع صخره‌ای و پوشیده از درختان انجیر وحشی مناظر فوق العاده دیدنی و جالبی را ایجاد کرده است.از دیگر دیدنیهای این دره نیز غار دره آل است که مکانی با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند می باشد و چشمه‌ای در نزدیکی آن قرار دارد.گردشگران تور مشهد میتوانند با بازدید از این منطقه توریستی لحظات خوب و خاطره انگیزی را تجربه نمایند.

darehAl2.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 
مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل رککو فرت آستریا روسیه

هتل رککو فرت آستریا روسیه که واقع در شهر بزرگ سنت پترزبورگ در روسیه می باشد،از جمله بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره روسیه است.این هتل به کلیسای سنت ایزاک بسیار نزدیک بوده و تا میدان کاخ ، موزه هرمیتاژ و خیابان نوسکی تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد.در واقع موقعیت و امکانات بسیار خوب این هتل باعث جذب گردشگران تور روسیه شده است.

هتل رککو فرت آستریا روسیه دارای سالن استراحت و تفریح می باشد که میهمانان تور روسیه می توانند در آنجا به خوردن چای و قهوه همراه با پخش موسیقی ملایم مشغول شوند.همچنین این هتل یک تریای شیک و رستوران نیز دارد که  که در آن غذاهای اصیل روسی طبخ می شود.این هتل دارای یک سالن رقص و تالار به نام Winter Garden بوده که ظرفیت آن به اندازه ۴۵۰ میهمان می باشد.Admiralteyskiy نیز برای مسافران روسیه که به تاریخ،فرهنگ و موزه علاقمندند،گزینه مناسبی است.

امکانات هتل رککو فرت آستریا روسیه:

هتل رککو فرت آستریا روسیه در کل 211 اتاق دارد که طراحی همه آنها بسیار شیک و لوکس بوده و زیبایی دوچندانی به اتاق ها بخشیده است.از جمله امکانات رفاهی هتل نیز می توان به:رستوران،کافی شاپ،سالنماساژ، سولاریوم و سونا ،مرکز اسپای مجهز،امکان ورزش در سالن تناسب اندام،سرویس دهی فوق العاده،راهنمای تور،دستگاه خود پرداز و...اشاره کرد که میهمانان تور روسیه با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه

یکی از هتل های مجلل و شیک روسیه هتل 5 ستاره گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه است که در مرکز شهر سنت پترزبورگروسیه قرار گرفته است. هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق هایی بسیار شیک و مجلل و مجهز بوده و در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. این هتل برای مسافران تور روسیه امکانات تفریحی مانند استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی, مرکز بدنسازی و بخار و همچنین در سالن خدمات ماساژ برای لذت بیشتر مسافران فراهم نموده است. در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای ایتالیایی, روسی و بین المللی سرو کنید. از خدمات ویژه هتل گراند امرالد سنت پترزبورگروسیه ترانسفر فرودگاه که برای مسافران تور روسیه می باشد. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل گراند امرالد سنت پترزبورگ روسیه:

استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی و بخار, ماساژ, مرکز بدنسازی,  خشک شویی برای مسافران تور روسیه ، اتو کشی, لباسشویی, محل های مخصوص سیگار, خدمات فکس و کپی, ترانسفر فرودگاده و .... که برای مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیون پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت متر مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه

هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده که در نزدیکی میدان ویکتوری و پارک گرودوف گریوف واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی ‏Pulkovo‏ ۳٫۱ مایل و تا ایستگاه متروی ‏Moskovskaya‏ ۵ دقیقه می باشد البته چند ایستگاه اتوبوس نیز در نزدیکی این هتل ‏وجود دارد. امکانات خوب و مجلل این هتل قطعا باعث استقبال مسافران تور روسیه نوروز 96 از این هتل خواهد شد.

امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه:

پارکینگ،رستوران،سرویس خشکشویی،اینترنت،استخر،سونا،باشگاه ورزشی،رستوران و ... از جمله امکانات هتل رادیسون پلکاوسکیا روسیه می باشند که میهمانان تور روسیه نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه خرداد 96

تور روسیه تابستان 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

 

تور روسیه از مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه,هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

تئاتر بولشوی مسکو روسیه

در حال حاضر در مسکو روسیه بیش از صد تئاتر وجود دارد یکی از قدیمی ترین و مشهورترین تئاترهای اروپا تئاتر بولشوی مسکوروسیه است که جرء مهم ترین تالار و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه می باشد و مسافران تور روسیه می توانند برای تماشای رقص به آنجا بروند. تئاتر بولشوی مسکو روسیه از مشهور ترین تالار های جهان برای هنر های اپرا و باله می باشد. این تالار در سال 1776 احداث و سه بار در سال های 1805,1812 و 1853 آتش گرفت. دیدن از سالن زیرزمینی به ارتفاع شش طبقه برای مسافران تور روسیه بسیار جالب است. بنای ستون دار بی نظیر آن در مرکز مسکو روسیه نمونه معماری کلاسیک روسیه است. بالشوی تئاتر – تئاتر ملی روسیه، حافظ سنن روسی و مرکز فرهنگ موزیکال جهان است. آلبرت کاووس معمار نامدار تنها کسی بود که توانست سالن تماشاچیان را به شکل یک ساز بزرگ موزیکال طراحی کند در ساخت سقف از چوب به جای آهن استفاده کرده، نقاشی های سقف نیز از تخته های چوبی درست شد. در تئاتر بولشوی مسکو روسیه بیش از ۲۵۰۰ نفر در بالشوی تئاتر کار می کنند و حدود ۹۰۰ هنرمند اپرا ، کر ، باله ، ارکستر ، گروههای پانتومیم و کر کودکان به فعالیت مشغولند و تاثیر زیادی بر مسافران تور روسیه گذاشته است. 

 

دریاچه بایکال روسیه

دریاچه بایکال روسیه دریاچه ‌ای در جنوب سیبری در کشور روسیه، میانی فرمانروایی ایرکوتسک و بوریاتیا از زیبا ترین عجایب روسیه می باشد . این دریاچه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بایکال کهن ترین و عمیق‌ ترین دریاچه ی آب شیرین دنیا می باشد. از آنجایی که این دریاچه خیلی قدیمی و دور افتاده‌ می باشد. دارای جانورانی نایاب است که تنها در این دریاچه یافت می‌شود این جانوران شامل تعداد زیادی از بی‌ مهرگان، چندین نوع از ماهی‌ها و فک آب شیرین دریاچه بایکال می‌باشند. فک آب شیرین بایکال تنها فک آب شیرین دنیا است و دائماً در آب شیرین زندگی می‌کند ؛دانشمندان بر این باور هستند که خوک‌های آبی این دریاچه در زمان های قدیم از اقیانوس شمالی (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالای رودخانه، به این دریاچه رسیده‌ اند. دریاچه بایکال روسیه وسیع ترین منبع آب شیرین دنیابه آمار می‌آید. تقریباً ۲۰ درصد تمام آب شیرین روی کره زمین در این دریاچه پیمان دارد. این دریاچه ۳۱۵۰۰ کیلومتر چهارگوش پهناوری دارد.گردشگران تور روسیه می توانند از دیدن این منظره نهایت لذت را از تماشای این منظره ببرند.

 

کوه البروس روسیه

کوه البروس، قله‌ای در غرب رشته کوه قفقاز و بلندترین قله در قاره اروپا و یکی از قلل هفتگانه جهان می باشد.این کوه در کاباردینو- بالکاریا و کاراچای- چرکسیا در شمال فلات ایران در روسیه و نزدیک به گرجستان است. نام این قله، با نام قله ی البرز هم‌ ریشه است و هر دو شکلی از یک واژه ی ایرانی هستند. کوه البروس بلندترین نقطه در روسیه است این کوه با راتفاع 5600 متر هر ساله میزبان توریست‌های تور روسیه زیادی است که برای اسکی و اسنوبرد به آنجا می‌روند.این کوه همچنین شامل دو قله شرقی و غربی است که قله غربی قله اصلی آن است که با ارتفاع ۵٬۶۴۲ متر بلندترین قله اروپا  و قله شرقی تنها 21 متر از قله غربی کوتاهتر است.

 

کلیسای عیسی منجی روسیه

کلیسای عیسی منجی روسیه مجاور میدان سرخ و جنوب غربی کاخ کرملین در خیابان کروپاتکینسکی ،در ساحل شمال رودخانه موسکوا روسیه واقع شده است که ارتفاع آن 103 متر و قطر بزرگ ترین گنبد آن 25/55 متر می باشد.مساحت این کلیسا به اندازه پذیرش 10 هزار نفر و بلندترین کلیسای ارتدکس مسیحی در جهان بوده است.نام دیگر این کلیسا نیز کلیسای ناجی است.در واقع این کلیسا را به شکرانه‌ی پیروزی روسیه بر ناپلئون در بین سال‌های ۱۸۳۹ تا ۱۸۸۳ساخته‌ اند.مسافران تور روسیهمیتوانند از این مکان بازدید کرده و از زیبایی های آن لذت ببرند.

در سال 1930 استالین تصمیم گرفت کلیسای عیسی منجی را خراب کند و به جای آن کاخ شوراها را بنا کند . از نظر او این کاخ باید تبدیل به مرکز سیاسی و اجتماعی مسکو ، کل اتحاد شوروی و نماد عظمت دوران سوسیالیسم میشد. طرح ساختمان بنایی به ارتفاع 400 متر بود که در بالای آن مجسمه ای 100 متری از لنین قرار می گرفت که مثل مجسمه آزادی در نیویورک،داخل آن نیز قابل استفاده میشد.به همین خاطر در سال 1931 تزئینات داخلی کلیسا را جمع آوری کرده و کل کلیسا را منفجر کردند که کلیسا به طور کامل تخریب شد.اما ماجرا طور دیگری رقم خورد،با شروع جنگ جهانی دوم و سپس مرگ استالین ساخت کاخ شوراها نیز متوقف شد و آن مکان تنها به عنوان خرابه ای باقی ماند.هرچند مدتی در این مکان استخری نیز احداث شد اما آن نیز عمر زیادی نداشت. در نهایت بعد از سال ها و همزمان با سقوط حکومت کمونیستی ،شهردار مسکو در سال 1992 مجددا دستور ساخت کلیسای قدیمی را دقیقا با همان طرح و شکل و در همان مکان قدیمی داد و سرانجام پس از گذشت 8 سال در 19 آگوست 2000 کلیسای عیسی منجی روسیه دوباره ساخته و وقف اعمال عبادی و معنوی شد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تپه گنجشک ها مسکو روسیه

تپه گنجشک ها مسکو روسیه که نام دیگر آن بام مسکو می باشد،از جمله بلندترین نقاط مسکو است که در سمت راست رودخانه ی مسکو قرار گرفته است.بلندترین نقطه تپه 85 متر بالاتر از سطح دریا بوده و چشم اندازی زیبا و وسیع از مسکو را زیر پاهایتان قرار میدهد. شما با ایستادن بر روی سکوی دیدبانی تپه گنجشک ها تقریباً تمام مسکوی مرکزی از جمله استادیوم لوژنیکی، گنبدهای صومعه نوودویچی (Novodevichy)، کلیساهای کرملین، کلیسای جامع مسیح منجی،و ساختمان‌های بلند استالین موسوم به جعبه‌ها (Boxes)،مجموعه ورزشی المپیک لوژنیکی (Luzhniki) و... را در مقابلتان تماشا می کنید.هیچ جمله یا عکسی قادر به توصیف زیبایی مناظر مشاهده شده از روی این تپه‌ی سرسبز نیست.حتی چندین شاعر و نویسنده ی روسیهنیز با قرار دادن نام این تپه در آثار خود، آن را جاودانه ساخته اند.قطعا گرشگران تور روسیه با بازدید از این منطقه فوق العاده زیبا سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه خرداد 96

تور روسیه تابستان 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

 

تور روسیه از مشهد

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه , مکان های دیدنی روسیه , جاذبه های گردشگری ودیدنی روسیه , جاذبه های گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کاخ پترگوف روسیه

پترگوف یکی از شهرهای منطقه ی فدرال سن پترزبورگ در شمال روسیه و ساحل جنوبی خلیج فنلاند است. این مکان در اوایل قرن هفدهم به دستور پتر کبیر پادشاه روسیه در نزدیکی سنت پترزبورگ ساخته شد. این کاخ پرطرفدارترین مکان‌ برای توریست‌های تور روسیه است.در حومه ­ی شهر سن پترزبورگ و در کنار خلیج فنلاند مکانی وجود دارد که بی­ تردید یکی از زیباترین مجموعه­ های دنیا یعنی پترگوف را در­ خود جای داده است.

 

ساخت کاخ پترگوف روسیه که یکی از قصرهای تابستانی تزارهای روس بود، در زمان ­های الیزابت اول، کاترین کبیر، پاول اول و الکساندر اول ادامه داشت و در سال 1819 تکمیل گردید. کاخ پترگوف از دو پارک بالا و پایین تشکیل شده است و مساحت کلی آن 117 هکتار است. در این مکان 150 فواره و 5 آب نمای بزرگ به صورت آبشار وجود دارد. این فواره ­ها در زمان پتر کبیر با جریان آب طبیعی و با استفاده از اختلاف سطح کار می کردند، اما امروزه به پمپ های مدرن مجهز شده اند. در این مجموعه کلیسا، آشپزخانه، حمام خانواده ی تزار و ده ها بنای دیگر موجود است. رو به روی قصر بزرگ مجموعه­ ی فواره های سامسون قرار گرفته اند که به مناسبت پیروزی ارتش روسیه بر کشور سوئد احداث شده است.بسیاری از وقایع تاریخی در این قصر روی داده است. این مجموعه به دلیل برخورداری از فواره­ های بی­ نظیر، در دنیا به پایتخت فواره ها شهرت دارد.مجموعه­ ی پترگوف، این نگین سن پترزبورگ از طریق زمینی و دریایی با سنت پترزبورگ ارتباط دارد که سفر دریایی با جذابیت بیشتری همراه است.گردشگران تور روسیه با رفتن به کاخ باستانی پترگوف می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

کلیسای جامع سنت باسیل روسیه

کلیسای جامع سنت باسیل واقع در میدان سرخ بی شک بنایی بی همتاست . هشت کلیسا با گنبد های افسانه ای و رنگارنگ ، دور تا دور کلیسای چادری شکل مرکزی حلقه زده اند . در سال 1552 همزمان با پیروزی نیروهای روسیه به فرماندهی ایوان مخوف بر تاتارها در جبهه شرقی ، ساخت این کلیسا به افتخار این پیروزی آغاز شد در آن زمان تزار دستور ساخت این بنا را داد که برای ساخت آن مجربترین معماران دنیا گرد هم آمدند و این بنای عظیم را ساختند کلیسای سنت باسیل بر روی بلندی ساخته شده است تا از هر سو در دید باشد . و از موقعیت استراتژیکی خوبی برخوردار می باشد. هر ساله جشن های ملی و روز سال نو و مراسم رسمی کشوری در محوطه این کلیسا یا همان کرملین برگزار می شود .کلیسای جامع سنت باسیل یکی از برجسته ترین و قابل توجه ترین بناهای تاریخی برای توریست های تور روسیه است.

از قرن شانزدهم تا به امروز زیبایی این کلیسا تحسین کلیه جهانگردان را برانگیخته و امروزه به عنوان نمادی از فرهنگ و تاریخ روسیه به شمار می رود. این بنا در میدان سرخ – مهمترین میدان مسکو - واقع شده و سمبلی است نمایانگر موقعیت جغرافیایی بی نظیر روسیه مابین اروپا و آسیا. این کلیسا مابین سالهای 1555 تا 1561 ساخته شده و نام آن برگرفته از یکی از قدیسان ارتدکس و بسیار محبوب روسیه است. این کلیسا در حقیقت به دستور ایوان مخوف به عنوان بنایی به منظور بزرگداشت و یادبود تصرف شهر قازان ساخته شد. سنت باسیل دارای نه برج است و طراحی آن در اصل مشابه کلیساهای آن دوران روسیه کلیساهایی که شکل ظاهری شان به خیمه شباهت داشت می باشد. هر برج که خود یک کلیسای کوچک است، دارای ترکیب و الگوی رنگی منحصر بفردی است که بی شک در زیبایی کل مجموعه تاثیر بسزایی بر جای گذاشته است. گنبدهای این کلیسا اصطلاحا به "گنبدهای پیازی شکل یا onion domes " معروفند. اصطلاح پیازی شکل به نوعی گنبد اطلاق می شود که عمدتا در معماری کلیساهای روسی از آنها استفاده شده است. از ویژگی های این نوع گنبد یکی قطر آن است که از قطر یک طبل بزرگتر بوده و دیگری، بیشتر بودن ارتفاع هر گنبد نسبت به عرض آن. شکل ظاهری این نوع گنبدها کاملا شبیه پیاز است به طوری که از پایین به بالا به آرامی باریک شده و به یک نقطه نوک تیز می رسند. طراحی داخلی این کلیسا مجموعه ای از برج های مجزاست که هر یک با تصاویر و شمایل های زیبا، دیوارهای منقوش به سبک قرون وسطا و آثار هنری متنوع پوشیده شده اند. در مقایسه با کلیساهای غربی که معمولا متشکل از سالن های وسیع بوده و همگی به یک شکل واحد هستند، کلیسای سنت باسیل به گونه ای متفاوت، فضایی کاملا صمیمی را داراست.گردشگران تور روسیه می توانند لحظات خوشی را در کلیسای جامع سنت باسیل سپری کنند.

 

 

 

کاخ کاترین سنت پترزبورگ روسیه

در 30 کیلومتری سنت پترزبورگ، مکانی به نام تزارسکویه سلو وجود دارد که معنای آن دهکده تزارها می باشد. کاخ کاترین در روسیه واقع شده است .مردم این کاخ رابه دلیل نوع معماری قصر خامه ای نامیده اند . کاخ کاترین یکی از پر بازدید ترین و معروف ترین بنای تاریخی در روسیه می باشد.

این منطقه تا قرن هجدهم میلادی در اشغال کشور سوئد قرار داشت و پس از پیروزی روسیه بر ارتش سوئد بازپس گرفته شد و پیتر کبیر در سال 1708 این منطقه را به همسر خود هدیه داد. طی سال های 1717 تا 1723 با دستور کاترین اول، برانشتین معمار بزرگ روس قصری سنگی در آن احداث نمود و چون قصد داشت این قصر را به عنوان هدیه ای غیر منتظره به پیتر کبیر اهدا نماید، بودجه بسیار زیادی را برای آن هزینه نمود، پس از بازگشت پیتر کبیر از میدان نبرد، به جای خوشحالی کاترین را بسیار سرزنش نمود. طی سال های 1752 تا 1756 دختر پیتر کبیر، الیزابت اول معمار ایتالیایی دربار راسترلی را برای توسعه کاخ به یادبود مادرش به خدمت گرفت. راسترلی این قصر را توسعه داد و به زیبایی آن کمک زیادی نمود. قصر بزرگی که امروزه در دهکده تزارها در سنت پترزبورگ روسیه قرار دارد، حاصل زحمات ایشان است. این قصر از سالن بزرگ و مجللی به طول 300 متر با پله های بزرگ و اتاق های دلنشین تشکیل شده است. در تزئینات این بنا از آب طلا و آینه کاری استفاده شده است و وسایل مورد استفاده خانواده تزار و شخص تزار در این قصر قرار دارند. در زمان حکومت کاترین کبیر، کلیسای اختصاصی خانواده تزار، حمام سرد همراه با اتاق عقیق و پارک های بزرگی به سبک های فرانسوی و انگلیسی و همچنین گالری بزرگ کامرون به کاخ تابستانی اضافه گردید. راسترلی به سبک باروک ساختمان ها را آرایش می نمود ولی کامرون به سبک کلاسیک عشق می ورزید، این دوگانگی در سبک های معماری، زیبایی فوق العاده ای به این قصر بخشیده است. در داخل پارک انواع ساختمان های کوچک از جمله ارمیتاژ کوچک، ساختمان نیروی دریایی، استراحتگاه تابستانی و مجسمه های رومی قرن هجدهم قرار دارند.

در مرکز پارک دریاچه ای مصنوعی به یادبود پیروزی ارتش روسیه بر نیروی دریایی عثمانی در سال 1770 در دریای سیاه ساخته شده است. در سال های 1792 تا 1800 قصر الکساندر به سبک کلاسیک پایانی به این مجموعه اضافه گردید.در سال 1811 مدرسه ای مخصوص اشراف زادگان و تیزهوشان در این مجموعه ساخته شد. این مدرسه اشخاصی هم چون الکساندر پوشکین بنیانگذار ادبیات کلاسیک روس را پرورش داد. پوشکین تا سال 1817 در این مدرسه به فراگیری علم و دانش مشغول بود. بی شک یکی از دیدنی ترین نقاط کاخ کاترین روسیه اتاق کهربا می باشد که تمام وسایل این اتاق از قبیل صندلی ، میز ، تزئینات دیوار و سقف همگی از سنگ کهربا ساخته شده است و گردشگران تور روسیه زیادی را به خود جلب کرده است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

دریاچه بایکال روسیه

 

دریاچه بایکال در سال ۱۹۹۶ توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است. این دریاچه با بیش از ۲۵ میلیون سال قدمت، قدیمی ترین دریاچه دنیا نیز به حساب می آید و در حدود ۲۳۶۱۵٫۳۹ کیلومتر مکعب از آبهای شیرین دنیا را شامل میشود که به تنهایی از تمام منابع آب شیرین در آمریکای شمالی بیشتر است. یکی از ویژگی های اصلی این دریاچه زلال بودن بیش از حد آن است. دریاچه بایکال روسیه یکی از زیباترین دریاچه های کره زمین محسوب میشود و به طور متوسط در هر سال با سرعتی در حدود ۲ سانتیمتر رشد میکند. دانشمندان بیش از ۲۶۰۰ گونه مختلف از گیاهان و جانوران را در این منطقه شناسایی کرده اند که ۷۰ در صد آنها بومی این منطقه میباشند. از گونه های مخصوص این منطقه میتوان به فوک های آب شیرین و ماهی omul که از محبوبترین ماهیان آزاد است، اشاره نمود. همچنین روباه، عقاب، گوزن، خرس و جانوران و گیاهان مختلف دیگر نیز در اطراف دریاچه زندگی میکنند. کوه های راکی و جنگل های زیبای اطراح بایکال، چندین برابر به زیبایی این منطقه افزوده است و باعث ایجاد فعالیت های تفریحی و گردشگری زیادی در روسیه شده است که شامل کوهنوردی، قایقرانی، دوچرخه سواری، ماهیگیری میشود. دریاچه بایکال روسیه هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور روسیه می باشد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

اثر تاریخی مادر میهن روسیه

این نماد یاد بود در ولگوگراد (Volgograd) روسیه قرار دارد و وجود 200 پله از پایین تپه تا رسیدن به بنای مجسمه مادر میهن، نماد 200 روز نبرد استالینگراد بوده است. ” یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین نبردهای جنگ جهانی دوم و تمام تاریخ بشر، نبرد استالینگراد بوده و ارتش آلمان نازی و متحدان آن در این نبرد به منظور فتح شهر استالینگراد از چندین ماه درگیری خونین، در سوم فوریه ۱۹۴۳ آلمانها شکست خورده و این شهر توسط ژنرال روکوسوفسکی آزاد گردید و فیلدمارشال « فون پاولوس » (Von Paulus) به اتفاق ( ولگوگراد کنونی)، به آن یورش بردند که پس ۲۵۰۰ افسر عالی رتبه که ۲۴ نفر از آنها را ژنرالها تشکیل می دادند، تسلیم ارتش شوروی شدند.”این مجسمه عظیم و یادبود گرانبها به یاد کشته شدگان جنگ جهانی دوم ساخته شده است. این مجسمه با 85 متر ارتفاع دو برابر مجسمه آزادی در امریکا بوده و در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بلندترین مجسمه تاریخی ثبت شده است، این زن نماد کشور روسیه است که توجه گردشگران تور روسیه را به خود جلب کرده است.

Yevgeny Vuchetich هنرمند و مجسمه ساز این بنای تاریخی بوده که حدود ۷۹۰۰ تن بتن در این مجسمه بکار رفته است و در سال ۱۹۶۷ ساخته شده است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه , مکان های دیدنی روسیه , جاذبه های گردشگری ودیدنی روسیه , جاذبه های گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند جواهر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Cevahir Hotel

هتل 5 ستاره گرندجواهر استانبول Istanbul Grand Cevahir Hotel در سال 2002 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول احداث شده است.این هتل در 13 طبقه و در مجموع از 323 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل گرندجواهرکانونشن سنتر دارای یک استخر سرپوشیده نیز می باشد. لابی و پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی است.رستوران سلطان در این هتل با انواع غذاهای محلی کشور ترکیه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. یک قنادی و دو تریا هم در هتل وجود دارد. اقامت در هتل شامل صبحانه می باشد که به صورت سلف سرویس به مهمانان ارایه داده می شود.این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 18 کیلومتر فاصله دارد و نیز پارکینگ رایگان در هتل در دسترس میهمانان می باشد.

 

-گرند-جواهر-استانبول.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرند جواهر استانبول:

 

-گرند-جواهر-استانبول-1.gif

-گرند-جواهر-استانبول-2.gif

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،روزنامه رایگان، بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار، باغ،سرویس رایگان اینترنت داخل اتاق، کافی شاپ،آرایشگاه، اتاق سرگرمی و تلویزیون، فروشگاه،صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، پارکینگ ،سرو غذا در اتاق، خشک‌شویی، خدمات پزشکی و...

-گرند-جواهر-استانبول-4.gif

 

-گرند-جواهر-استانبول-6.gif

امکانات ورزشی:

سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده،استخر روباز، سونا و جکوزی،سولاریوم، ماساژ، امکانات ورزشی و...

 -گرند-جواهر-استانبول-3.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گرین پارک مرتر استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Green Park Merter Hotel

هتلگرین پارک مرتر استانبول Istanbul Green Park Merter Hotel یکی از هتل های پنج ستاره می باشد که در سال 2001 میلادی در فاصله 10 دقیقه ای از مرکز شهر استانبول در منطقه مرتر بنا شده است.هتل گرین پارک با 6 طبقه و 141 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.این هتل در نزدیکی مرکز مد و نساجی استانبول قرار گرفته و با نمایشگاه CNR فاصله چندانی ندارد. سیستم هشدار دهنده آتش سوزی در سرتاسر هتل نصب می باشد.هتل دارای استخر آبگرم است.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 10 کیلومتر می باشد.در هتل دو رستوران و دو کافه وجود دارد و با انواع غذاها و نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.این هتل آخرین بار در سال 2013 بازسازی شده است.

-گرین-پارک-مرتر-استانبول.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-1.gif

 

امکانات و تصاویر هتل گرین پارک مرتر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، استخر روباز، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار،اینترنت پرسرعت بی سیم،خدمات خانه داری،سرویس مراقبت از کودکان، صرافی، لاندری،رنت کار، سولاریوم، میز پینگ پنگ، آسانسور، فضای سبز، فکس و کپی، سالن ورزشی، سونا، جکوزی لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-2.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-3.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-4.gif

 

-گرین-پارک-مرتر-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل امیرا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Amira Hotel

 

هتل امیرا استانبول Istanbul Amira Hotel یکی از هتل های 5 ستاره می باشد که در سال 2010 میلادی در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول در فاصله 15 کیلومتری هتل امیرا استانبول قرار دارد. این هتل در فاصله 700 متری ایستگاه تراموای سلطان احمد واقع شده است. هتل در 6 طبقه و در مجموع از 32 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده خدمات دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.اتاق های هتل دارای شیشه های دوجداره می باشند و در برابر صدا عایق هستند. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد.

 _امیرا_استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل امیرا استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و بدن سازی، ماساژ و SPA، لاندری، محل نگهداری از کودکان، صرافی، پارکینگ، اجاره اتومبیل، برق اضطراری، صندوق امانات، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی و...

-هتل-امیرا-استانبول.gif

-هتل-امیرا-استانبول-1.gif

-هتل-امیرا-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.چ

هتل اینترکنتینانتال استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Intercontinental Hotel

هتل اینترکنتینانتال استانبول Istanbul Intercontinental Hotel هتلی 5 ستاره با گرید A می باشد که در سال 1998 میلادی در میدان تقسیم (تکسیم) شهر استانبول بنا شده است.هتل اینترکنتینانتال در 20 طبقه و در مجموع با 390 اتاق و سوییت مجلل آماده ثبت لحظات خوش برای گردشگران و تجار تور استانبول می باشد.این هتل تا خیابان استقلال 250 متر فاصله دارد. وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو در 50 متری این هتل واقع شده است.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با این هتل 5 ستاره فاصله دارد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.رستوران ها و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی و دریایی همراه با چشم انداز های زیبا از شهر آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشند.این هتل در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.   

-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل اینترکنتینانتال استانبول :

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،سرویس مراقبت از کودکان،فروشگاه و مارکت،کافی شاپ، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،صرافی،آسانسور،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، استخر سرپوشیده و روباز،ماساژ وSPA،حمام سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و ورزشی، فکس و کپی، اینترنت پرسرعت، ترانسفر فرودگاهی،اجاره اتومبیل و...

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول-1.gif

-هتل-اینترکنتینانتال-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

قلعه تاتیو ارمنستان

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسیارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

کلیسای اچمیادزین ارمنستان

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین کلیساهای خوب ارمنستان کلیسای اچمیادزین است. این کلیسا با نام رسمی واغارشاپات نام یک شهر و همچنین یک مکان مقدس در کشور ارمنستان است. کلیسای اچمیادزین ارمنستان در سال ۴۸۰ ساخته شده جاثلیق کل ارامنه در آنجا زندگی می‌کند. واژه اچمیادزین به معنای ظهور تک ‌فرزند (منظور عیسی به‌عنوان تنها فرزند خدا) است، زیرا به باور مردم، عیسی خود در آنجا از آسمان به زمین فرو آمد تا مکان دلخواهش را برای ساخت کلیسا نشان دهد. این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیساهای ارمنستان است که توسط گریگور لوساگوریچ یا همان بنیادگذار کیش گریگوری ارمنی ساخته شده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به این مکان زیبا می توانند زمان خوشی را سپری کنند.

 

ساختمان اپرا ارمنستان

ساختمان اپرا ارمنستان یکی ازشاهکار های ناب معماری شهر ایروان و از شمار یکی از 10 سالن اپرای برتر جهان می باشد که به نام Aram kachatorian  (اولین اپرا نویس ارمنی)نام گذاری شده است. این ساختمان از دو قسمت ساخته شده که سالن غربی آن، سالن فیل هارمونیک (ارکستر سمفونی ) به نام Aram kachatorian و سالن شرقی آن، سالن اپرا وباله به نام Alexander spendiarian  هست. این بنا با طراحی و نظارت مستقیم معمار مشهور Alexander Tamanian در سال 1931 تاسیس شده است ودر سال 1936 در نمایشگاه بین المللی پاریس مدال طلای معماری را دریافت کرده و اولین برنامه ای که در آن اجرا شده درسال 1932 بوده است و درسالهای گذشته یکی از مراکز جذب توریست محسوب می شود. هنرمندان معروف بسیاری جهت برگزاری کنسرت های موسیقی درساختمان اپرا به ارمنستان سفر می کنند و استقبال خوبی نیز از آنان می شود. مسافران تور ارمنستان می توانند به راحتی از مراکز تفریحی بسیاری که در اطراف ساختمان اپرا ارمنهستان افتتاح شده است بهره ببرند. 

 

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان , مکان های دیدنی ارمنستان, جاذبه های گردشگری ودیدنی ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حرم امام رضا (ع)

حرم امام رضا (ع)، که با نام مرسوم حرم امام رضا (ع) شناخته می‌شود، دربرگیرنده آرامگاه هشتمین امام شیعیان در شهر مشهد، ایران است. این مجموعه ۷۰ هکتار مساحت داشته و دارای ۲۶ رواق (بنای سرپوشیده) و ۹ صحن (فضای باز) و ۶ مدخل ورودی به نام بست می باشد.علی بن موسی الرضا در ۱۱ ذیقعده سال ۱۴۸ قمری در مدینه چشم به جهان گشود و در سن ۵۵ سالگی به دست مامون عباسی به شهادت رسیده اند. روضه منوره شامل فضایی مربع شکل که مساحت آن ۱۸۹٫۰۳ متر مربع بوده که از این فضا ۱۷٫۱۵ متر مربع آن مساحت ضریح می‌باشد. روضه منوره از طریق چهار صفه بزرگ در چهار جانب به داخل و خارج حرم مرتبط می‌شود.حرم مقدس امام (ع) هر ساله زاِیران تور مشهد زیادی را به خود می بیند.

 

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج در 7 کیلومتری مشهد واقع شده است که این منطقه گردشگری با ۷ حوضچه طبیعیِ که بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارد که آب جاری در این حوضچه ها بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر ریخته می شود و رودخانه مسیرش رو ادامه می دهد. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» مختلف، به علت تخریب شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است.این منطقه توریستی بکر و با صفا یکی از پر بازدید ترین منطقه گردشگری تور مشهد می باشد.برای رسیدن به زیباترین وارامش بخش ترین جاذبه گردشگری شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کرد و بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده،گردشگران تور مشهد  به دوراهی می رسند. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدهند تا به میدان مانندی برسند وگردشگران باید بدانند اگر قصد سفر به این منطقه رو دارند  بعد از رسیدن به این میدان باید مابقی راه را که حدود ۲ کیلومتر است را  پیاده روی کنند و همچنین گردشگران تور مشهد مراقب  سنگ های صاف و صیقلی باشند  تا صحیح و سالم به «پارک طبیعی هفت حوض مشهد » برسند.

 

سفره خانه سنتی ترنج

زائران عزیز حرم مطهر (ع) اگر طرفدار غذای ایرانی هستند و دوست دار صرف غذا در فضایی زیبا و سنتی نوش می باشد، “سفره خانه سنتی ترنج” انتخاب خوبی برای مسافران تور مشهد می باشد.در این سفره خانه می توان انواع غذاهای سنتی با بهترین کیفیت و مرغوب را نوش جان کنید.

 

بوستان بابا قدرت مشهد

babaghodrat.jpg

بوستان بابا قدرت مشهد در انتهای بلوار فرودگاه مشهد قرار گرفته است.این بوستان درزمینی به مساحت 20 هکتار و در سال 1380 افتتاح شده است.در اوایل سال 1340 عملیات تاسیس جنگل های مصنوعی منطقه مزبور و متعاقب آن احداث فرودگاه مشهد آغاز گردید و در سال 1380 بعنوان یکی از مراکز گردشگری محسوب شده و مسافران تور مشهد از این مکان بازدید می کنند.از امکانات این بوستان می توان به پارکینگ، محوطه بازی کودکان، مکان بازی‌های کامپیوتری، سرویس بهداشتی وغیره اشاره کرد.

پارک بزرگ ملت مشهد

Mellat-park-mashhad.jpg

پارک ملت مشهد این پارم با زمینی به مساحت 72 هکتار در سال 1345 اول بازار وکیل آباد ساخته شده است.این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و توریستی شهر مشهد برای مسافران تور مشهد محسوب می شود . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد و این پارک دارای زمین های بازی فوتبال، والیبال، اسکیت، استخر شنا و زمین وسایل بازی کودکان است.

یکی از قابلیت‌های مهم این بوستان وجود مجموعه شهربازی است که در آن سعی شده از وسایل جدید بازی برای پر کردن اوقات زائرین، مسافران و اهالی شهر مشهد استفاده شود. از طرفی این مکان علاوه بر جنبه تفریحی به لحاظ وجود مجتمع فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در محدوده آن، از نظر فرهنگی نیز حايز اهمیت است. 

Mellat-park-mashhad2.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96 

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

            



:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

باغ معجزه دبی

Miracle-Garden-Dubai-1.jpg

باغ معجزه دبی یکی از زیباترین باغ های گردشگری دنیا است که در زمینی به مساحت 72000 متر قرار دارد. به طور متفاوت دردبی بنا شده است. انواع گل ها در طرح و رنگ مختلف با مهندسی زیبا در این باغ قرار داده شده اند. تنوع رنگ ها در این باغ بسیار زیاد است به طوری که نمی توان گفت با وجود ۴۵ میلیون گل، چه رنگ هایی در کنار هم ایجاد شده اند و محیط را زیبا تر کرده اند. این محل دارای سرویس بهداشتی، کافه و نماز خانه نیز می باشد. مسافران تور دبی می توانند از این مکان زیبا بازدید کنند و لحظات خوشی را در آن سپری کنند.

baghmojezeh.jpg

 

 

خانه اپرا دبی یکی از بناهای هنری شهر دبی است.این بنا در سال 2016 افتتاح شده  و شامل 2000 صندلی می باشد.این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.خانه اپرا محل برگزاری  اپرا، تئاتر، کنسرت های متنوع، باله، نمایشگاه هنری، فیلم های سینمایی، برنامه های ورزشی و فصلی را در خود جای دهد.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان بازدید کنند.

opera.jpg

 

آکواریوم دبی

akvariom.jpg

آکواریوم دبی یک آکواریوم عظیمی به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست.در این آکواریوم هزاران جانور دریایی، کوسه، سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبیبعنوان بهترین آکواریوم شناخته شود. قسمت از این آکواریوم از دبی مال می توان بازدید کرد و شما گردشگران تور دبی می توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار جانوران دریایی یکی از بهترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید.

akvariom1.jpg

 برای خرید رزرو تور دبی با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرمایید.

پیست اسکی دبی

pisteski.jpg

پیست اسکی دبی مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر ساخته شده است. این سالن سرپوشیده دارای ۵ پیست اسکی است که در سال ۲۰۰۵ به اتمام رسیده است و از معروف ترین مناطق گردشگری دبی است و در مرکز خرید امارات قرار دارد.این سالن اسکی در کنار یک مجتمع بزرگ تجاری واقع شده و در حالیکه بیرون از این فضای پوشیده از برف سرپوشیده دمای هوا به ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان مصنوعی این سالن روی زمین می‌بارد تا دختران و پسران بتوانند آزادانه در کنار هم اسکی کنند.این پیست اسکی سومین پیست اسکی سرپوشیده بزرگ دنیا است.این پیست با دیوار های شیشه ای، مجسمه یخی، تپه سورتمه سواری، زمین پارک کودکان و مسیر 400 متری مخصوص اسکس شبیه به سرزمین عجایب برفی است.مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند نهایت لذت را از این پیست ببرند.

 

باشگاه گلف امارات دبی

golf.jpg

باشگاه گلف امارات دبی در سال ۱۹۸۸بنا شده و زمین‌ های قهرمانی بین‌المللی بسیار زیبایی دارد.این باشگاه یکی از مراکز تفریحی و گردشگری دبی می باشد.زمین گلف این باشگاه ۳۶ حفره دارد و از نوع تمام چمن است .امکان گلف بازی کردن هم در روز و هم در شب وجود دارد. علاوه بر این‌ها می‌توانید ورزش‌های دیگری همچون تنیس،بدنسازی و اسکواش را نیز تجربه کنید. در این باشگاه امکاناتی مثل فروشگاه لوازم ورزشی، امکانات غذاخوری، تسهیلات برگزاری مراسم گوناگون در چهار مرکز روباز یا سرپوشیده و ... وجود دارد.گردشگران  تور دبی نوروز 96 می توانند از این مکان استفاده کنند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبی نوروز 96

 تور دبی اردیبهشت 96 

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , مکان های دیدنی دبی, جاذبه های گردشگری ودیدنی دبی, جاذبه های گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

 

در جزیره زیبای کیش اگر به سمت سواحل شرقی جزیره بروید با مجسمه بزرگی به طول 12 متر روبرو خواهید شد. این مجسمه ماهیگیر نمادی از مردم ساحل نشین شرق جزیره کیش را تداعی می کند. مجسمه مرد ماهیگیر زیبا در پارک ساحلی ماهیگیر قرار دارد این پارک 4 هزار متر مربع مساحت دارد و مرد ماهیگیر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور است. در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبایی برای مسافران تور کیش در زیر سایه درختان تنومند است که برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

 

وقتی که شما به همراه خانواده پای بر سنگفرش سنتی این پارک زیبا که می گذارید احساسی آرامشی توام با نشاط به سراغتان می آید. گفتنی است ایجاد جاذبه های جدید در سواحل کیش با هدف خلق فضاهای جدید در محیطهای ساحلی از جمله برنامه های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش است و تا کنون پارک های مختلفی با کار بریهای متنوع برای خانواده ها در سواحل کیش بنا شده است.

 

نمایشگاه خزندگان کیش

 

نمایشگاه خزندگان کیش یکی از زیباترین وجذابترین نمایشگاه های کیش محسوب می شود که طی آن گردشگران تور کیش از سر تا سر ایران به دیدن این نمایشگاه می روند.در اين نمايشگاه بيش از يکصدگونه خزنده از خانواده مارسانان به نمايش گذاشته شده است. مارهاي عظيم بوا، پيتون آفريقا و آمازون، سوسمارايگوانا ماداگاسکار، عقرب سياه امپراتور آفريقا، مارپرنده تايلند، عنکبوت هاي بزرگ و پرنده خوار برزيلي نمونه هايي از اين گونه خزندگان هستند. علاقمندان به بازديد از نمايشگاه مي توانند به کانون هنر واقع در جنب پارک آهوان مراجعه کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

ورزش های دریایی کیش

 

مجتمع ورزش های دریایی کیش بزرگترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور است که در تمام طول سال قابل استفاده برای مسافران تور کیش وتور لحظه آخری کیش است. این مجتمع در ضمن تنها مرکز ورزش دریایی هوشمند در کشور می باشد. مجتمع  ورزش های دریایی کیش که به عنوان طرح منتخب مجله معتبر فرانسه شناسایی شده است در دو قسمت دریایی و ساحلی اجراء گردیده است که بخش دریایی آن دربرگیرنده یک عرشه نیم دایره به طول ۳۰۰ متر و عرض عرشه ۳ متر است .خشکی این سازه حائز یک سازه بتنی دایره است که بیش از ۱۷ فضای جداسازی شده با امکاناتی نظیر سرویسهای بهداشتی ، دوش ، انبار ، اتاق منجی غریق ، مرکز امداد رسانی امور دریایی و اسکله مخصوص پهلوگیری شناوران و همچنین تعداد ۸ کلوپ ورزش تفریحی و تعداد ۲ غرفه کافی شاپ و فست فود برای گردشگران تور کیش تجهیز گردیده است. 

مجتمع  ورزش های دریایی کیش با کناره ماسه‌ای بسیار تمیز و شیب مناسب، در مرکز سواحل تفریحی قسمت شرقی کیش که از نواحی پرتردد و مجاور هتل‌ها و بازارهای کیش است واقع شده و از این لحاظ امکان دستیابی به وسایل و امکانات ورزشی دریایی برای مسافران تور کیش راحت‌ تر است. در این مجموعه شما می توانید از انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و … لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

آب انبار سنتی کیش

 

در جزیره کیش به علت حجم بارش کم و وجود اغلب بارش های فصلی يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم ساخت آب انبار بوده است .در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی احداث گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی دیدنی و جالب برای گردشگران تور کیش تبدیل گردیده اند.

در فصول گرم سال هوای داخل این آب انبار با وجود روزنه‌های ورودی و بادگیرها متعادل و حتی خنک می‌ شود، برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار سنتی کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌ انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. برای بازدید از این آب آنبار تاریخی با تور کیش همراه شوید.

 

 

شهر زیرزمینی کاریز کيش

 

شهر زیرزمینی کاریز کيش یکی از مناطق گردشگری و تاریخی جزیره کیش می‌باشد و بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد. این قنات در عمق ۱۶ متری زیر زمین قرار گرفته‌است و سقف آن پوشیده از صدف و مرجان‌هایی می‌باشد که به نظر کارشناسان قدمتی معادل ۲۷۰ تا ۵۷۰ میلیون سال دارد. وسعت این قنات ۱۰٬۰۰۰ متر مربع می‌باشدو آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در کیش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان  خود از  پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند.امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريزکيش خوانده مي‌شود.کارگزاران با تجربه و زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي کاريزکيش ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربرد هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور کیش اردیبهشت 96 

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

 

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش , جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

شهر تاریخی میسیس آنتالیا :

اگر به آنتالیا سفر کردید ،کمی جلوتر از جاده آدانا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار شهری با نام میسیس قرار گرفته است که از دیدنی های آنتالیا ست . از ویژگیهای این شهر قرار گرفتن آن در سر راه جاده ابریشم است. در میسیس و اطراف آن در نگاه اول ویرانه های دوران رومیان از جمله سنگفرش موزائیکی که متعلق به قرن چهارم میلادی است به چشم می خورد. در این سنگفرش کشتی نوح و حیوانات داخل آن نیز به تصویر کشیده شده است. کمی آنطرف تر و در امتداد جاده، ویرانه های تاریخی ییلان کاله و کاخ شاهمران برفراز کوهی سنگی به شکلی که کاملاً بر روی رودخانه جیحان قرار گرفته است ، که ازجاهای دیدنی آنتالیا ست ، ارز اندام میکند. در قسمت جنوبی ییلان کاله و در منطقه سیرکلی به جنبه کاری های انجام شده توسط هئیت هیت ها نماینگر آن است که موواتالیش در طول مسیر حرکتی خود به کشور مصر در منطقهسیرکلی سری زده و در آنجا توقفی نیز داشته است .این مکان برای گردشگران تور آنتالیابسیار دیدنی خواهد بود.

 

misis1.jpg

منطقه سیده آنتالیا 

در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری آنتالیا به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید. (تور آنتالیا)

 

_سیده_آنتالیا.jpg

 

حمام رومی ها را نیز نباید فراموش کرد. در این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. در شرق منطقه سیده-دش Side و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون Sorgun که شامل تیتریین گل Titiyoneol به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام) و (کیزیل آگاچ Kızılagach) بوده قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.این مناطق دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه از آنتالیا وجود دارد.

 

_سیده_آنتالیا_2.jpg


در غرب منطقه سیده مرکز توریستی کوم کوی 
KumKōy واقع شده است که شامل چلاکلی cholakli وKamelya  این منطقه نیز برای علاقه مندان دریا و طرفداران گرفتن حمام آفتاب مکان مناسبی است.در فاصله 15 کیلومتری شمال منطقه سیده مکانی به نام بوجاک شیهلار Bucakşihlar وجود دارد. در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد. برای دیدن از این جاذبه های طبیعی و تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

موزه آنتالیا که به موزه باستان شناسی آنتالیا نیز مشهور میباشد یکی از بزرگترین موزه های ترکیه است و دارای ۱۳ تالار نمایشگاهی و یک گالری رو باز است.این موزه که مساحتی حدود ۷۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده، ۵۰۰۰ اثر هنری از آناتولی را در خود جای داده است. موزه آنتالیا در سال ۱۹۸۸ جایزه ویژه انجمن اروپا را از آن خود کرد.

 

_آنتالیا_1.jpg

_آنتالیا_3.jpg

 

 

منطقه ساید آنتالیا : 

منطقه ساید یکی ازجاذبه های گردشگری آنتالیا محسوب می شود این منطقه بندری مانند منطقه ای تاریخی و باستانی است و به معنی درخت انار است.این منطقه دارای ساحل ماسه ای و مغازه های مختلف است .و یک منطقه توریستی است دارای تعداد زیادی کافه و رستوران است .مغازه های جواهر فروشی، و سایل چرمی در اطراف این خیابان قرار گرفته اند.تالار تئاتر تزئینی با بزرگترین ستونها و بازار معبد آپولو در کنار دریا واقع شده اند و یکی از مکانها تاریخی این منطقه هستند.

_ساید_آنتالیا.jpg

کشتی کروز آنتالیا :

کشتی کروز یکی از بهترین تفریحات شهر توریستی آنتالیا می باشد که برای گردشگران آنتالیا قطعا خوشایند خواهد بود.کشتی کروز در واقع همان گشت با کشتی روی آب های گرم و نیلگون مدیترانه است. برای اینکه گردشگران بتوانند سوار این کشتی ها بشوند باید ابتدا با اتوبوس و یا وسیله شخصی خود بندر منطقه کمر آنتالیا بروند و سپس سوار این کشتی ها شوند. این کشتی در مسیر خود توقف های کوتاهی دارد که گردشگران آنتالیا می توانند در زمان توقف به دریا بروند و شنا کنند. همچنین در این گشت و گذار با کشتی می توانید مناظر طبیعی اطراف را مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

 

_کروز_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
 

هتل های ترکیه

 

 

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه در منطقه بیک اوغلو ترکیه رو به دریای گلدن هورن واقع شده است . خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و پل گالاتا در 100 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 20 متر و ایستگاه مترو 50 متر و میدان تکسیم 2 کیلومتر می باشد . با  انتخاب تور ترکیه گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل گرند هالیک استانبول ترکیه اقامت داشته باشید و از صرف صبحانه در فضایی خاص و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه با کادری مجرب دارای خدماتی مانند : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، بار ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ و ... می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی آموزش دیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان شهر ترکیه رسیدگی می کنند.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه دارای ۱۷۷ اتاق تمیز و مدرن با امکاناتی کافی می باشد . از خدمات اتاق ها می توان به : تلویزیون ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، اینترنت ، گاوصندوق و... اشاره کرد.

برای رزرو هتل گرند هالیک استانبول ترکیه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

خرید و رزرو بلیط تور ترکیه و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل گرند جواهر ترکیه

 

هتل گرند جواهر ترکیه در منطقه شیشلی ترکیه قرار گرفته است.این هتل در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه  آتاتورک 30 کیلومتر می باشد. مسافت زیاد از میدان تقسیم تا هتل آسایش و آرامش را برای میهمانان تور ترکیه نوروز 96 به همراه آورده است. ایستگاه مترو تا هتل گرند جواهر ترکیه 10 دقیقه می باشد شما میهمانان تور ترکیه نوروز 96  می توانید به وسیله مترو می‌توانید به تمام شهر سفر کنید.

 

امکانات هتل :

هتل گرند جواهر ترکیه دارای خدماتی با امکانات کافی نظیر :  سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و... را داراست.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند جواهر ترکیه با ساختمانی ۱۳ طبقه دارای 323 اتاق است. اتاق های هتل دارای خدماتی مانند : حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر تلویزیون ماهواره‌ای ،اینترنت، تخت کینگ‌ سایز، کف‌ پوش کاشی ، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و صندوق امانات و... می باشند.

رزرو بلیط تور ترکیه نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021  آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون ترکیه

 

هتل هیلتون ترکیه در سال ۱۹۹۲ در ازمیر ترکیه تاسیس گردیده است و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز ازمیر ترکیه و در کنار شهر قدیمی واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

امکانات هتل :

 

هتل هیلتون ترکیه دارای خدماتی مانند : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مراکز خرید ، سالن و تجهیزلت برقراری کنفرانس ، 3 رستوران مختلف ، رستوران سر باز و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون ترکیه این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافران تور ترکیه لذت ببرند.

 

اتاق های هتل به شیوه مدرن تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان تور ترکیه می باشد. 

بابت خرید و رزرو بلیط تور ترکیه و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.  

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام
 

هتل های دبی

 

 

 هتل فورچون بوتیک دبی

 

هتل فورچون بوتیک دبی در مرکز دبی و منطقه دیره قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز تجاری کوتاه و تا فرودگاه دبی 10 دقیقه می باشد. این هتل را تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی نوروز 96 در نظر گرفته است که شامل :رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی و... است

 

امکانات اتاق ها:

هتل فورچون بوتیک دبی دارای اتاق هایی زیبا و تمیز است.این هتل 80 باب اتاق را داراست. خدمات اتاق ها نظیر : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع ،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... است. بهترین خدمات در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان تور دبی نوروز 96 رسیدگی می کنند.

 

جهت رزرو  تور دبی نوروز 96 با شماره  41954-021  آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل فورچون جراند دبی

 

هتل فورچون جراند دبی دارای ساختمانی مدرن و شکل طاهری زیبایی دارد که در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است . فاصله هتل ۱۵ دقیقه با ماشین تا نمایشگاه مرکز تجارت جهانی و فرودگاه دبی فاصله دارد. این هتل در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و در فاصله 12 دقیقه ای بصورت پیاده تا ساحل قرار گرفته است. تور دبی نوروز 96 این امکان را به میهمانان عزیز می دهد که با انتخاب این هتل سفر خوشی را در خاطره خود ثبت کنند.

 

امکانات هتل :

 

هتل فورچون جراند دبی دارای خدمات نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد رایگان، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، روزنامه، کافه، ترانسفر فرودگاهی و... را داراست.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل فورچون جراند دبی دارای 97 اتاق تمیز و مجهز به خدمات رفاهی دارد. اتاق های هتل مجهز به : اینترنت بیسیم، مبلمان مدرن، تلویزیون ال سی دی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل گرند حیات دبی

 

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

امکانات هتل :

 

 

هتل گرند حیات دبی خدمات بی نظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشد.

 

بابت خرید بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل کنراد دبی

 

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد. 

 

امکانات هتل :

 

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی نوروز 96 از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

 

‏امکانات اتاق ها :

 

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

 

جهت رزرو بلیط تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.         

امکانات هتل :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، فکس و کپی ، باشگاه ورزشی ، زمین گلف ، استخر روباز، سونا، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال ، آسانسور ، فروشگاه ، گاوصندوق ، مجهز به سیستم تهویه ، بار ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، خدمات خانه داری ، اتاق جلسه ، امکانات ضیافت و... می باشد. آنچه این هتل را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است . متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است. کلیه اتاقها دارای : گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد . هتل هیلتون جمیرا دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96 

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

 

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل هالیدی این استانبول

 

هتل هالیدی این استانبول در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و فاصله کمی از میدان تکسیم مرکز شهر دارد و 200 متری آثار مهم تاریخی مثل مسجد آبی و بازار بزرگ واقع شده است که تنها 50 متر با ایستگاه اتوبوس و 12 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. امکانات کافی اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت با آرامشی را برای مسافران تور استانبول نوروز 96 مهیا می سازد.

امکانات هتل

 

هتل هالیدی این استانبول دارای خدماتی نظیر : ترانسفر فرودگاهی ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ،بار مخصوص تنقلات، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری کودکان و... است

 

امکانات اتاق ها

 

هتل هالیدی این استانبول دارای 203 باب اتاق است که دارای خدماتی مانند : تهویه هوا ، مینی بار،حمام ، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، اینترنت،یخچال کوچک و چای قهوه ساز , صبحانه در اتاق , اتاقهای ضد صدا و پذیرش و... می باشد.

شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش فروش با شماره  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح  نمایید.

 

 

 

هتل سینار استانبول

 

هتل سینار استانبول در نزدیکی دریای مارمارا در شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل امکانات ویژه ای برای آسایش میهمانان تور استانبول نوروز 96 در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

 

هتل سینار استانبول با داشتن پرسنلی مجرب به خوبی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل لوکس دارای خدماتی نظیر : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ، سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز به امکانات رفاهی نظیر : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم و... می باشد.

 

شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود  را  مطرح نمایید.

هتل گرند حیات استانبول  Grand Hotel Istanbul Leben

هتل گرند حیات استانبول از دسته هتل های 5 ستاره در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. این هتل انتظارات مسافران تور استانبول را از یک تعطیلات به یادماندنی در استانبول به‌خوبی برآورده می‌کند. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته  و همچنین در اطراف این هتل ۵۵ ستاره می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند.

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران تور استانبول ، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. این هتل زیبا دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما مسافران تور استانبول نوروز 96 بیرون خواهد کرد .

 

 

 

 
 
 
  
جهت مشاوره و راهنمایی تور استانبول و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اورنج کانتی آنتالیا 

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. هتل اورنج کانتی آخرین بازسازیش در سال 2014 صورت گرفته است.

 

 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصی، استخر روباز،حمام سنتی تركی،سونا، جكوزی، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و...را نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا 

هتل 5 ستاره لتونیا ریزورت آنتالیادر منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد که مسافرانتور آنتالیا را به خود جذب میکند.

 

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا این هتل  در سال 2011 در منطقه لارا در زمینی به وسعت 53000 متر مربع بنا شده است. این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر آنتالیا حدود 28 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیا نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند این هتل را پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای خدماتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای 604 اتاق و سوئیت می باشد. تمام این اتاق ها دارای بالکن ، کف موکت شده ، کلید الکترونیک ، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم ، سشوار، امکانات کامل در سرویس های بهداشتی و سیستم تهویه مرکزی می باشند.

 

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن 41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس و مجلل که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا واقع شده است. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا نوروز 96می‌باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ... برای توریست های تور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و... برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 اتاق می باشد. این امکانات مانند : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... است.

 

 

میهمانان گرامی تور آنتالیا نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون با شماره  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کندو شهر آنتالیا ساخته شده است . هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع در ساحل کندو قرار دارد.فاصله  هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر می باشد. میهمانان تور آنتالیا با انتخاب هتل میتوانند لحظات با خاطرات خوبی را در ذهن خود حکاکی کنند.

امکانات هتل : 

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا با کادری آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد و خدمات بی نظیری را برای مسافران شهر آنتالیا در نظر گرفته است . این خدمات نظیر :رستوران، ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , استخر روباز و سرپوشیده , سرگرمی های آبیو پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی فکس و کپی ,تبدیل ارز ,سرویس نگهداری کودکان ، کرایه دوچرخه ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، امکانات باربیکیو و ... می باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا دارای 400 باب اتاق است .تمامی اتاق ها دارای خدماتی مانند : بالکن با فضایی خاص ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن، تلویزیون ، تخت ، مینی بار ، حمام ، وان ، سشوار ، و گاو صندوق و.. در این اتاق ها به گردشگران تور آنتالیا ارائه می گردد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش با شماره تلفن 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

 تور ترکیه نوروز 96 

تور ارمنستان نوروز 96 

تور گرجستان نوروز 96

 تور استانبول نوروز 96

 تور كیش نوروز 96      

 تور تایلند نوروز 96  

 تور مشهد نوروز 96 

تور دبی نوروز 96  

تور کوش آداسی نوروز 96

 


:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

ل کروانسرای کندو آنتالیا

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کندو شهر آنتالیا بنا گردیده است . این هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع در ساحل کندو قرار دارد. از هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله است و دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد.میهمانان تور آنتالیا با انتخاب هتل میتوانند لحظات به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی کنند.

 

امکانات هتل : 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا با کادری آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد و خدمات بی نظیری را برای مسافران شهر آنتالیا در نظر گرفته است . این خدمات نظیر : رستوران ، ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , استخر روباز و سرپوشیده , سرگرمی های آبی و پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی فکس و کپی ,تبدیل ارز ,سرویس نگهداری کودکان ، کرایه دوچرخه ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه  ، صبحانه در اتاق ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، امکانات باربیکیو و ... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع دارای 400 باب اتاق است .تمامی اتاق ها دارای : بالکن با فضایی خاص ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن ، تلویزیون ، تخت ، مینی بار ، حمام ، وان ، سشوار ، و گاو صندوق و.. در این اتاق های شیک به گردشگران تور آنتالیا ارائه می گردد.

 

میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش فروش با تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ، هتلی مجلل در سواحل مدیترانه است. که در  منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک قرار گرفته است. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت تا  فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۰کیلومتر فاصله‌دارد. گردشگران تور آنتالیا و کسانی که علاقه مند به آثار تاریخی هستند می توانند سالن آمفی تئاتر آسپاندوس را پیاده و با طی مسافتی حدود ۱۰ دقیقه از هتل ، ببینند . در ۴ رستوران هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت انواع غذاها ازجمله غذاهای ترکی، مکزیکی، دریای و ایتالیایی طبخ و سرو میشود. و مهمانان می توانند از طعم غذاهای مختلف آنها لذت ببرند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار کنار استخر در اختیار کسانی که تمایل به نوشیدنی دارند قرار می گیرد. 

 

 

عکس ها و امکانات هتل کریستال تات بیچ ریزورت آنتالیا

استخر سر پوشیده,استخر سرباز (فصلی),حمام ترکی,سونا,ماساژ,سولاریوم ,یوگا,مرکز سلامت و آبگرم,پينگ پنگ,بيليارد,تنيس,پرتاب دارت,موج سواري,سرویس نگهداری از اطفال,زمین بازی مخصوص کودکان,فروشگاه هاي متعدد,دیسکو ,۵ زمین تنیس,یک زمین گلف ۲۷ سوراخه,پارک آبی با سرسره‌های آبی,باشگاه تناسب‌اندام ,آرايشگاه،پارکینگ،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،اینترنت وای فای،خدمات کپی و فکس،تهویه،گاوصندوق,انبار بار و چمدان،آسانسور،مرکز تجاری،پذیرش شبانه روزی،خدمات پزشکی،سالن جشن و میهمانی،سالن کنفرانس,صرافی و...

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا

 

هتل رامادا ریزورت لارا (RAMADA RESORT LARA) درآکسو یکی از مناطق لارا در شهر آنتالیا می باشد و در دامنه کوهستان TAURUS واقع شده است که بر جاذبه های این هتل افزوده است. این هتل در سال 2013 تاسیس شده است و به صورت دو ساختمان مجزا ازهم بنا شده است که ایستگاه اتوبوس و دلموش در روبروی هتل قرار دارد. هتل لوکس و شیک رامادا ریزورت لارا در فصل تابستان (مارس تا آوریل) به صورت UALL و در فصل زمستان (آوریل تا مارس) به صورت ALL به میزبان شما مسافرین عزیز تور آنتالیا می باشد. یکی از مزیت های هتل رامادا ریزورت لارا فاصله آن تا فرودگاه و مرکز شهرمی باشد که 15 دقیقه زمان میبرد.از امکانات بی نظیر این هتل می توان به ساحل شنی  آن که اختصاصی است اشاره کرد که وسعت آن 30 هزار متر مربع می باشد و تا هتل 330 متر فاصله دارد.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا:

تعداد اتاق های هتل رامادا ریزورت لارا 380 می باشد و تمامی امکانات یک هتل لوکس از جمله مینی‌بار، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، اتصال اینترنتی، گرمایش مرکزی، حمام، میز توالت، سشوار و بالکن را دارا می باشد.

 

 

همچنین مجهز به 8 رستوران شامل: رستوران MOOD (طبق ساعت تعیین شده از سوی هتل)، آلاکارته ایتالیایی VERONA (غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند)، آلاکارته FISH INN (غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای با نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند)، ASIAN ( غذاهای آسیایی سرو می‌کند)، OTTOMAN، BBQ، TOPAS، BASTA PASTA می باشد تا شما مسافران تور آنتالیا با استفاده از این امکانات سفر بی نظیری را پشت سر بگذرانید.

 

  •  

  • از امکانات دیگر هتل کافه( کنار استخر، INDIGO DISCO،  لابی، ساحلی ، PIER)، صندوق امانات ، خدمات معلولین، ماساژ، جکوزی، سونا، اتاق بازی، استخر روباز و سرپوشیده، نگهداری و زمین بازی کودک، تهویه مطبوع و ترنسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.

  

 

 

 

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا این هتل  در سال 2011 در منطقه لارا در زمینی به وسعت 53000 متر مربع بنا شده است. این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر آنتالیا حدود 28 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیابه گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند این هتل را  پیشنهاد میکند.

 

امکانات هتل :

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای خدماتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای 604 اتاق و سوئیت می باشد. تمام این اتاق ها دارای بالکن ، کف موکت شده ، کلید الکترونیک ، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم ، سشوار، امکانات کامل در سرویس های بهداشتی و سیستم تهویه مرکزی می باشند.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا قراردارد. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان  تور آنتالیا می‌باشد.

 

امکانات هتل :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : 4 رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست هایتور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و...برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 باب اتاق با امکانات کافی می باشد. این امکانات شامل : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف ورزشی شرکت کنند. 

امکانات هتل:

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه  میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه 

 

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه در سال ۱۹۹۲ تاسیس گردیده و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز شهر ازمیر و در کنار شهر قدیمی (Old Town) واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

امکانات هتل هیلتون ازمیر ترکیه:

 

این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافرانترکیه لذت ببرند.

 

 

 

 

امکانات اتاق: 

اتاق های هتل به شیوه مدرن  تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان ترکیه می باشد.

 

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور تورکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و همچنین امکانات تفریحی موجود در هتل رضایت هر مسافری را به دنبال خواهد داشت. هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور ترکیه خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

بابت رزرو بلیطتور ترکیهو اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل گرند جواهر ترکیه

 

هتل گرند جواهر ترکیه در منطقه شیشلی شهر ترکیه واقع شده است.این هتل در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 کیلومتر و فرودگاه سابیها 43 کیلومتر فاصله دارد.بیشتر بودن مسافت از میدان تقسیم برای این هتل آسایش و محیطی خلوت را برای میهمانان تور ترکیه به همراه آورده است. ایستگاه مترو تا هتل تنها 10 دقیقه می باشد و به وسیله مترو می‌توانید به تمام شهر سفر کنید.

امکانات هتل :

 

هتل گرند جواهر ترکیه دارای خدماتی مانند :  سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند جواهر ترکیه دارای ساختمانی ۱۳ طبقه که در مجموع دارای 323 اتاق است. اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر : حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر تلویزیون ماهواره‌ای ، رادیو،  دسترسی به اینترنت، مینی‌بار و یخچال، تخت کینگ‌ سایز، کف‌ پوش کاشی ، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و گاوصندوق و... می باشند.

 

بابت خرید بلیطتور ترکیهو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه در منطقه بیک اوغلو ترکیه رو به دریای گلدن هورن واقع شده است . خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و پل گالاتا در 100 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 20 متر و ایستگاه مترو 50 متر و میدان تکسیم 2 کیلومتر می باشد. گردشگران تور ترکیه با انتخاب سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه با کادری مجرب دارای خدماتی مانند : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، بار ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ و ... می باشد .

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه دارای ۱۷۷ باب اتاق شیک و مدرن با مبلمانی زیبا می باشد. از خدمات اتاق ها می توان به : تلویزیون LCD ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت رایگان ، گاوصندوق و...  اشاره کرد.

 

 

برای رزرو هتل گرند هالیک استانبول ترکیهو کسب اطلاعات بیشتر در موردتور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما  میهمانان تور ترکیه هستند.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه زمستان 95

 

 تور ترکیه اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد. تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره را دارند می باشد. با انتخاب هتل دیاموند سیتی استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و ... می باشد.هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور استانبول خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو تور استانبولبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول از هتل های بسیار مجلل , در نزدیکی میدان تقسیم و در منطقه شیک استانبول می باشد که در نزدیکی موزه نظامی استانبول و نمایشگاه مرکز استانبول قرار دارد .این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول است که امکانات رفاهی آن آرامش و آسایش را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. هتل رامادا پلازا استانبول در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و حدود ۱۷۰ اتاق مختلف دارد . 

 

 امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

از امکانات این هتل میتوان به تهویه‌ی مطبوع، لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، کافه، سلمانی، بار و رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی) و همچنین خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی (با هزینه‌ی اضافی) اشاره کرد .فاصله هتل پلازای استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۳ کیلومتر می باشد. در محل هتل  پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است .این هتل به علت موقعیت عالی خود، پایگاه مناسبی جهت بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله با کلاس Nisantasi به شمار میرود.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای  VIP از انواع اتاق های این هتل می باشد . اتاق خواب مهمان در هتل پلازا در استانبول بسیار شیک و لوکس است و دارای تجهیزات مناسب برای یک سفر کاری است

 

امکانات اتاق های هتل رامادا پلازا:

امکانات مختلف هتل رامادا پلازا استانبول اتاق ها عبارت است از:تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مجزا، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای غیر رایگان و اختصاصی،تلویزیون هوشمند، درگاه اتصال به اینترنت و اینترنت پرسرعت ADSL در اتاق‌ها و در فضاهای عمومی هتل، گاوصندوق در اندازه‌ی لپ‌تاپ‌ ، حمام اختصاصی و تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز ، اتو و میز اتو  سویئت ها و پینت هاوس های هتل دارای بالکن و جکوزی به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

یک استخر زیبا بر روی سقف هتل رامادا پلازا استانبول واقع است که میهمانان میتوانند آرامش را  در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و یا با  ماساژ درمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند ،همچنین سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما آماده شده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده .هتل دارای یک حمام ترکی هم میباشد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن لذت ببرید.در کل امکانات این هتل استانبول بسیار مناسب و درخور توجه است .

 

 

 در رستوران Pancaldi هتل رامادا پلازا غذاهای ترکی و بین المللی ارائه میشود .یک کافه هم برای نوشیدنی و میان وعده های خوشمزه در کنار نوار استخر  قرار دارد . کافی شاپ ویتامین هم نوشیدنی ها و میان وعده های لذیذی سرو می کند. در این هتلاستانبول بهترین غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو می شود و رستوران شیک و تمیز این هتل بسیار قابل توجه است.

 

هتل هری این مرتر استانبول

 

یکی از شیک ترین و بهترین  هتل های 5 ستاره استانبول، هتل هری این مرتر استانبول است که در منطقه مرتر استانبول قرار دارد.فاصله این هتل تا منطقه سلطان احمد که از مناطق دیدنی استانبول است تنها ۸ کیلومتر و تا  ایستگاه مترو استانبول  ۱٫۵ کیلومتر است،آثار تاریخی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه در نزدیکی این هتل قرار دارند. فرودگاه آتاتورک هم در ۱۰کیلومتری این هتل قرار دارد . همچنین مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به راحتی بهمرکز خرید مرتر نیز دسترسی خواهند داشت.

 

 

هتل هری این مرتر استانبول دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که به زیبایی تزیین شده اند.این اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... می باشند. هر روز صبح در بوفه رستوران برای مسافران تور استانبول صبحانه سرو می شود.دیگر وعده های غذایی نیز در رستوران زیبای هتل با مواد اولیه فوق العاده با کیفیت برای مسافران آماده می شود.همچنین میهمانان تور استانبول می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای هتل Hurry Inn Merter استانبول بروند.

 

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ....از امکانات این هتل استانبول می باشند.

 

هتل وو استانبول

 

هتل وو استانبول در سال 2007 میلادی در شهر استانبول بنا گردیده است.هتل در 35 کیلومتری فرودگاه و در 4 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .دارای ساحلی وسیع وساحل اختصاصی می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو استانبول دارای خدمات بینظیری مانند : زمین تنیس، سونا، اتاق و مرکز اسپا، ماساژ، پارک کودک، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، حمام ترکی، سونا خشک و بخار،غواصی،اسکواش، استخر سرپوشیده و روباز، خدمات خشکشویی واتو شویی، آرایشگاه، صرافی، اینترنت، اتو پارک، موزیک زنده، برنامه تفریحی و شبانه.استخر ، ماساژ ، سونا ، تورها ،فکس و کپی ، مرکز تجارت ، تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل - تهویه مناسب ، استخر سر پوشیده ، اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP ،مرکز بدنسازی ، خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو استانبول داری ٢٧۵ باب اتاق است. این اتاق ها شیک و مجلل دارای امکانات :   تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع ، پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق ، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی , سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌سازو تخت دونفره یا کینگ‌ و... از امکانات هراتاق می باشد.

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو هتل وو استانبول در استانبولرا دارند رزرو هتل وو استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

شما میهمانان گرامی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل سینار استانبول

 

هتل سینار استانبول در نزدیکی ساحل دریای مارمارا در شهر استانبول واقع شده است.این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی و مراکز خرید ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

 

هتل سینار استانبول به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل شیک و لوکس دارای خدماتی مانند : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ،

سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد . آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل سینار استانبول آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز بهامکانات رفاهی مدرنی مانند : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم نیز با امکاناتی خاص در نظر گرفته شده است.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول

تور استانبول زمستان 95

 

تور استانبول اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی که الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد قرار گرفته است. هتل داریوش کیش دارای 168  اتاق شیک و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 2 رستوران آپادانا و پاسارگاد این هتل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی, فست فود و کافی شاپی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش می توان گفت سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری و ... می باشد.

 

 

 

امکانات هتل داریوش کیش:

اجاره ماشین, سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری, 2 رستوران, کافی شاپ و ... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.

 

 

گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

 

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

 

 هتل شایان کیش

 

هتل 5 ستاره شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. محل قرار گرفتن هتل در کنار دریای خلیج فارس است.

 هتل شایان کیش رو به دریا و در نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد یکی از مزیت های این هتل شیک و زیبا می باشد.

 

 هتل شایان کیش مانند دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن بزرگ است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است بهترین تور و سفر به کیش خواهد شد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت بخشی از رستوران های این هتل می باشد.

 

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز بزرگ این هتل از دیگر امکانات این هتل می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل پارمیس کیش

 

 

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد.اين هتل در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح گردیده است  و در موقعیت مرکزی جزیره قرار دارد و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد.قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.هتل پارمیس از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

 

امکانات هتل :


هتل پارمیس کیش داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، اجاره اتومبیل های روز دنیا، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد ، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

 

 

امکانات اتاق :

هتل پارمیس کیش دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجهز در بخش های مختلف همچون روبه دریا، رو به جزیره، سوییت مخصوص عروس و داماد و پنت هاوس است.امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي می باشد.

 

 

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش فراهم آورد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:     

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

 

 تور کیش اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

هتل روتانا رز ریحان دبی

هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته ‏است. ‏این هتل 72 طبقه، 462 اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ‏ثبت شده است. ‏یکی از مزیت های بزرگ «رز ریحان» دسترسی آسان آن به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی برای مسافران تور دبی است.‏ هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته است. در واقع اطراف هتل با ایستگاه های متعدد مترو، رستوران، کافه، داروخانه و سوپرمارکت احاطه شده است. این اقامتگاه لوکس و راحت، از ایستگاه متروی DIFC سه دقیقه و از ایستگاه متروی Financial Centre دو دقیقه فاصله دارد. دبی مال (Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان نیز تقریباً در یک و نیم کیلومتری هتل واقع شده است. اتاق های مدرن هتل واحدهای اقامتی راحت و آرامش بخشی است که به تلویزیون های LCD مجهز بوده و مناظر زیبایی از شهر دوبی را پیش چشم مهمانان تور دبی به نمایش می گذارد. مهمانان علاوه بر استخر هتل - که در طبقه چهارم واقع است - می توانند از اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار و جکوزی نیز استفاده کنند.ورزشگاه کاملاً مجهز، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اطوشویی، صرافی، خدمات نگهداری از کودک (در صورت درخواست)، سرویس کرایه اتومبیل و پارکینگ رایگان بخشی دیگر از امکانات هتل  برای مسافران تور دبی محسوب می شود. 

 

 

عکس ها و امکانات هتل روتانا رز ریحان دبی

سونا,باشگاه بدنسازی,وان آبگرم,سالن ماساژ,استخر روباز,سرویس بار,سرو صبحانه در اتاق,رستوران با سرویس منو باز,تجهیزات برگزاری میهمانی هاوملاقات رسمی,خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق,اتو کشی,صرافی, خدمات کفش و واکس,خدمات تورها,فکس و کپی,مرکز تجارت و...

 

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید 

هتل فورچون بوتیک دبی

 

هتل فورچون بوتیک دبی واقع در مرکز شهر دبی و منطقه دیره بنا شده است. فاصله هتل تا مرکز تجاری چند قدم و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه است. این هتل 4 ستاره  را تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است که شامل : رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

هتل فورچون بوتیک دبی  اتاق ها بسیار زیبا و تمیز هستند. این هتل دارای  80 باب اتاق است. خدمات اتاق ها شامل : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع
،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... میباشد. بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

 

برایرزرو هتل فورچون بوتیک دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبیبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

 

امکانات هتل :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است .متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است.کلیه اتاقها دارای :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد.هتل هیلتون جمیرا دبیتدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل کنراد دبی

 

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

امکانات هتل :

 

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

 

‏امکانات اتاق ها :

 

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

 

جهت رزرو بلیطتور دبی نوروز 96و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند حیات دبی

 

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در شهر زیبای دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است. هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

امکانات هتل :

 

هتل گرند حیات دبی خدمات بینظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل گرند حیات دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد.

 

میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

 

 تور دبی اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد هتلی 4 ستاره وزیبا می باشد. هتل آزادی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع ) هر ساله پذیرای زیادی از زائران و میهمانان تور مشهد نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد دارای 11 طبقه و 50 واحد آپارتمان 1و 2 خوابه ، 29 سوئیت و40 اتاق با امکاناتی از جمله تلویزیون ، یخچال ، اینترنت ، چای ساز، مبلمان و ... می باشد. زائران تور مشهد نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای خانگی  و فرنگی که با بهترین مواد غذایی تهیه شده است را سفارش دهند و در کنار عزیزانشان بهترین لحظات را سپری کنند. هتل آزادی مشهد چشم اندازی زیبا رو به فضای سبز هتل و همچنین باغ نادری دارد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل آزادی مشهد

پارکینگ ، مرکز خرید ، صندوق امانات ، سرویس رفت وآمد به هتل ، کافی شاپ و ....

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سینور مشهد 

هتل سینور مشهد هتلی 4 ستاره و شیک می باشد. این هتل به دلیل نزدیکی به حر م مطهر امام رضا (ع) و یکی از معروف ترین بازارهای مشهد هر ساله پذیرای زیادی از زائران و میهمانان تور مشهد نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل سینور مشهد 

این هتل نوساز و شیک در مجموع 300 اتاق و 22 طبقه دارد که اتاق ها شیک و لوکس می باشند. از دیگر ویژگی هتل سینور مشهد رستوران های آن می باشد که تنوع غذایی زیادی دارد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند غذاهای دلخواه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 می توانند ساعات استراحت خود را دراتاق ورزش ، سالن بیلیارد و سونا به ورزش بپردازند و لحظات خوشی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل سینور مشهد

تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، کافی شاپ ، فروشگاه و .... 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد نورورز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد از بهترین هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل شیک و زیبا تنها 20 دقیقه پیاده تا حرم مطهر امام رضا (ع ) فاصله دارد و میهمانان و زائران تور مشهد نوروز 96 با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به حرم مطهر دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل آسیا مشهد

اتاق ها و سوئیت های هتل تمیز بوده و از امکانات خوبی برخوردار می باشند. میهمانان می توانند در باشگاه تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظاتی خوشی را بگذرانند. هتل آسیا مشهد دارای چند رستوران وکافی شاپ می باشد و بهترین خدمات را به زائران تور مشهد نوروز 96 ارائه می دهند. هتل آسیا مشهد با امکانات ویژه ای که دارد همانند یک هتل 5 ستاره می باشد و از کارکنان خوبی برخوردار است که همه کارکنان به زبان های انگلیسی و عربی تسلط کامل دارند. 

دیگر امکانات رفاهی و خدماتی هتل 

استخر ، سونا و جکوزی ، سرویس به حرم رایگان ، صندوق امانات ، سالن کنفرانس

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی 5 ستاره می باشد. هتلی بسیار شیک و مدرن است و به دلیل موقعیت مکانی و سرسبز بودن اطراف هتل هر ساله پذیرای زیادی از میهمانان تور مشهد نیز می باشد.

امکانات هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد دارای 202 اتاق و سوئیت های 1 و 2 نفره و سوئیت های کانتکت و رویال می باشد. سوئیت های رویال از امکانات ویژه ای از جمله مبلمان شیک ، اینترنت ، تلویزیون صفحه تخت ، توالت فرنگی و دیگر امکانات نیز برخوردارند. هتل هما 2 مشهد دارای چندین رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نیز می باشد. کارکنان هتل باتجربه بوده و به زبان های انگلیسی و عربی تسلط کامل را دارند. میهمانان تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به مراکز خرید و جاذبه های شهر مشهد به آسانی و سریع دسترسی داشته باشند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل هما 2 مشهد

سالن ورزشی ، سالن کنفرانس ، صندوق امانات ، رستوران تابستانی ، چایخانه سنتی ، پارکینگ و....

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد, هتلی 4 ستاره است که بهترین خدمات را به مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 ارائه میدهد.

_اترک_مشهد7.jpg

 

هتل اترک مشهد در فلکه آب, ابتدای بازار رضا در سیزده طبقه با 146 اتاق بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری میباشد، همچنین نزدیکترین فاصله را تا حرم مطهر دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه: 20 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا راه آهن: 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا ترمینال: 13 دقیقه با ماشین

 

_اترک_مشهد1.jpg

 

در هتل اترک مشهد با پذیرش شبانه روزی و حضور پرسنل مجرب و ارائه ویژه ترین خدمات، میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96هستند.

امکانات هتل اترک مشهد:

پذیرش 24 ساعته, اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع, سوئیت های ویژه، رستوران, کافی شاپ, اینترنت, استخر, خشکشوئی, ارئه تاکسی سرویس برای گردشگران محترم تور مشهد نوروز 96 و پارکینگ سرپوشیده.

 

_اترک_مشهد3.jpg

 

_اترک_مشهد2.jpg

 بابت خريد و رزرو بليط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط :

 

تور مشهد نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1369 در زمینی به مساحت 6500 متر مربع برای گردشگران تور کیش احداث شده است. این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه و با مرکز شهر 5 دقیقه فاصله دارد. هتل گلدیس کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تخت خواب ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل برای گردشگران تور کیش دارای رستوران و فضای سبز نیز می باشد. 

 دیگر خدمات و امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی ، مینی بار ، کافی شاپ ، خشکشویی و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل الیت کیش

 

هتل الیت کیش جز هتل های  دو ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است.از امتیازات این هتل میتوان به رستوران شیشه ای روی آب اشاره کرد که جذابیت خاصی به زیبایی های این هتل افزوده است. همچنین میتوان مناسب بودن هزینه اقامت در این هتل را جز مزیت های این هتل در نظر گرفت. هتل الیت کیش از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به  ساحل، بازارهای پردیس و مرجان می باشد و میزبان شما مسافرین تورکیش می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تورکیش و  اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل خیام کیش

 

هتل خیام کیش ازهتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است که جز هتل های ویلایی می باشد و در نوار ساحلی کیش قرار دارد. همچنین قابل توجه مسافرانی که به دنبال هتل ارزان و مناسب هستند می باشند. از مزیت های این هتل می توان به نزدیک بودن آن به مکان های دیدنی ساحل و اسکله تفریحی اشاره کرد که پذیرای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ققنوس کیش

 

هتل ققنوس کیش ازهتل های تک ستاره زیبای کیش است و دارای اتاق های 4 و 5 تخته می باشد. هزینه پایین این هتل نسبت به سایر هتل های موجود درکیش و همچنین مناسب بودن موقعیت مکانی این هتل در مرکز کیش از جمله مزیت های این هتل محسوب می شود. هتل ققنوس کیش از ساحل کیش، مرکز خرید زیتون و فرودگاه به مدت 10 دقیقه فاصله دارد و میزبان میهمانان تور کیش می باشد.اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون lcd صفحه تخت،وسایل سرمایشی و گرمایشی، اتاق های نورگیر و دارای مبل برای نشستن میباشند.

آدرس :کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، جنب هتل شایلی

 

 

هتل سان رایز کیش

 

 

هتل سان رایز کیش يكي از هتل هاي زیبای سه ستاره كيش مي باشد كه موقعيت مكاني بسيار مناسبى از لحاظ نزديكي به مراكز خريد خصوصا مرکز خرید های پردیس 1 و 2 را دارد و مناسب افرادي كه علاقه مند به خريد كردن هستند مي باشد. اين هتل درسال 1383 بنا شده است و زميني به وسعت 2400 متر مربع كه داراي ساختماني با 4 طبقه که هر طبقه 8 تا 10 سوئیت دارد و با داشتن اتاق هايي تمیز، رنگ آمیزی مناسب و اکثرا دارای منظره رو به دریای زیبا و همیشگی خلیج فارس آماده پذیرایی از مسافران تور كيش می باشد. 

آدرس : جزیره كيش، نوار سیاحتی، روبروی مرکز خرید پردیس

امکانات هتل سان رایز کیش:

هتل سان رایز کیش دارای امکاناتی همچون لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و... می باشد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

 

تور کیش نوروز 96



:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل زیبا در سال 2005 میلادی برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل رویال وینگز آنتالیا با فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا :

هتل رویال وینگز آنتالیا دارای 467 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. ازجمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ....برای توریست های تور آنتالیا نوروز 96 اشاره کرد. این هتل با ساحل لارا 500 متر فاصله دارد که شامل یک پارک آبی به همراه 9 سرسره و 1 استخر موجی می باشد. همچنین گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، اروپایی و .... را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل رویال وینگز آنتالیا می توان به اتاق ماساژ ، جکوزی ، زمین والیبال و بسکتبال ، حمام ترکی ، باشگاه مخصوص کودکان و ... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 اشاره کرد. 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است. این هتل مجلل تا فرودگاه تنها 10 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر فاصله دارد. شکل ظاهری هتل کروانسرای لارا آنتالیا به شکل u می باشد و دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا :

هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای 575 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همچنین اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون lcd ، یخچال ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96می باشد. در ضمن اتاق دارای بالکن می باشند که نمایی بسیار زیبا به سوی دریای مدیترانه دارد. هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله زمین تنیس ، زمین فوتبال ، شهر بازی مخصوص کودکان ، استخر ، سرسره آبی و ... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می باشد. در رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا

 

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس دارای نمای بیرونی بسیار زیبا و به شکل کشتی می باشد که قطعاٌ توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 را به خود جلب می کند. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در سال 2007 برای گردشگران تور آنتالیا بنا شده است. این هتل با فرودگاه 40 کیلومتر و با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا :

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در 6 طبقه و در مجموع 396 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکاناتی نظیر تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... برخوردار می باشند. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. همچنین هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله زمین تنیس ، میز بیلیارد ، سالن تناسب اندام ، استخر ، سونا ، ورزش های زمینی و آبی ، اتاق ماساژ ، زمین بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می باشد. 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است. این هتل زیبا در زمینی به مساحت 57.000 مترمربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل بایا لارا آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل بایا لارا آنتالیا :

هتل بایا لارا آنتالیا در مجموع 399 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. ازجمله امکانات می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و .... اشاره کرد. در ضمن بعضی از اتاق ها نمایی زیبا و رو به دریا دارند. از امکانات رفاهی هتل می توان به استخر ، سالن تناسب اندام ، آبگرم و همچنین پارک آبی با 3 سرسره برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 اشاره کرد. همچنین هتل بایا لارا آنتالیا دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله های چوبی نیز می باشد.  در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران عزیز تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. در ضمن هتل بایا لارا آنتالیا به دلیل طراحی مینیمالیستی و خدمات با کیفیت عالی به عنوان یک هتل ممتاز شناخته شده است. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه توریستی بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل لوکس تا مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل آدم و حوا آنتالیا به دلیل نزدیکی به جاذبه های توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا :

هتل آدم و حوا آنتالیا در مجموع 469 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همه اتاق ها از امکانات ویژه ای از جمله مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و .... برخودار می باشند. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 9 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... در این رستوران ها برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخرهای سرپوشیده و روباز ، سرسره های آبی ، اتاق ماساژ ، زمین تنیس و.... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 نیز می باشد. در ضمن همه خدمات هتل آدم و حوا آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا به صورت UALL می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل آدم و حوا آنتالیا :

خدمات ویژه معلولین ، صرافی ، خدمات نگهداری از کودک ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کلاس استانبول

 

هتل کلاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه شهزاده باشی استانبول واقع شده است. این هتل زیبا در سال 1986 میلادی افتتاح شده است و در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کلاس استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 13 کیلومتر و با بازار بزرگ استانبول 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و همچنین اماکن تاریخی هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل کلاس استانبول :

هتل کلاس استانبول در 5 طبقه و دارای 129 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران تور استانبول نیز طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کلاس استانبول می توان به حمام ترکی ، استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. همچنین هتل دارای خدماتی از قبیل پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، اجاره اتومبیل و ..... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کناک استانبول

 

هتل کناک استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 7 دقیقه فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 1972 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. درضمن هتل کناک استانبول در سال 2012 میلادی بازسازی شده است. همچنین این هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کناک استانبول :

هتل کناک استانبول در 7 طبقه و 117 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... می باشند. همچنین اتاق ها با تلفیقی از شیوه سنتی و مدرن طراحی شده اند . هتل کناک استانبول دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پارکینگ ، صندوق امانات ، امکانات ویژه معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آلکاوکلر کبان استانبول

 

هتل آلکاوکلر کبان استانبول از هتل های 4 ستاره شهر استانبول به حساب می آید. این هتل با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های این شهر می باشد 150 متر فاصله دارد. هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می باشد به همین خاطر هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل آلکاوکلر کبان استانبول :

هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای 84 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. در ضمن اتاق ها به سبک و شیوه ی آرت دکو طراحی شده اند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد .

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل مرکور تکسیم استانبول

 

هتل مرکور تکسیم استانبول یکی از هتل های خوب و 4 ستاره شهر استانبول می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به جاذبه های تفریحی و مناطق توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. هتل مرکور تکسیم استانبول با فرودگاه آتاتورک تنها 21 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول :

هتل مرکور تکسیم استانبول دارای 137 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. بعضی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی بسیار زیبا به سوی دریا و شهر دارند. توریست های تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی و خدمات هتل می توان به سالن تناسب اندام ، لاندری ، خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، پارکینگ ، امکانات مخصوص معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل کارتون استانبول

 

هتل کارتون استانبول یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره می باشد که در منطقه بیوقلو شهر استانبول واقع شده است. این هتل زیبا تنها 2 دقیقه با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های استانبول می باشد فاصله دارد.هتل کارتون استانبول به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و فرهنگی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

 امکانات هتل کارتون استانبول :

هتل کارتون استانبول دارای 127 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاص و ویژه ای طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... را سفارش داده و سرو کنند. 

 خدمات هتل کارتون استانبول :

خدمات خشکشویی و لباسشویی ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات ویژه معلولین و ....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سیتروس گرجستان 

citrus_gorji1jpg.jpg

هتل سیتروس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا میدان آزادی که مهم ترین میدان در شهر گرجستان می باشد 7 دقیقه و با تئاتر تفلیس و باله 700 متر فاصله دارد. هتل سیتروس گرجستان با ایستگاه قطار 6 کیلومتر و با فرودگاه تفلیس 16 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق توریستی دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سیتروس گرجستان :

هتل سیتروس گرجستان دارای 36 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل سیتروس گرجستان می توان به پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات ویژه معلولین و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

citrus_gorji2jpg.jpg

citrus_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ویلتون گرجستان 

hoteLvilton1JPG.jpg

هتل ویلتون گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 14 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 3 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل ویلتون گرجستان :

هتل ویلتون گرجستان در مجموع 30 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توان به مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل ویلتون گرجستان انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 طبخ می شود. از دیگر خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، فروشگاه ، پارکینگ  و ..... اشاره کرد. از امتیازات هتل ویلتون گرجستان کارکنان با تجربه بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران عزیز تور گرجستان نوروز 96 ارائه بدهند. 

 hotelvilton2jpg.jpg

 hotelvilton3jpg.jpg

 hotelvilton4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آمباسادوری گرجستان

هتل آمباسادوری گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است.  این هتل  5 دقیقه با خیابان Rustaveli و ایستگاه مترو Moedani Tavisuplebis فاصله دارد. هتل آمباسادوری گرجستان به دلیل نزدیکی به جاذبه گردشگری و تاریخی نظیر تئاتر اپرا و موزه روستاولی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد. 

امکانات هتل آمباسادوری گرجستان :

هتل آمباسادوری گرجستان در مجموع شامل 40 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و.... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی راسفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بیلت مور گرجستان

dbiltmore1jpg.jpg

هتل بیلت مور گرجستان یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل بسیار زیبا در 1 کیلومتری میدان آزادی قرار دارد و با فرودگاه بین المللی 18 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 400 متر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید و جاذبه های توریستی دسترسی داشته باشند. هتل بیلت مور گرجستان به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستانمی باشد. 

امکانات هتل بیلت مور گرجستان :

هتل بیلت مور گرجستان در مجموع 214 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل بیلت مور گرجستان دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 طبخ می شود. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام ، تراس مخصوص آفتاب و .... برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می باشد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل بیلت مور گرجستان :

پارکینگ ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، گاو صندوق و .... 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان

perferencgorji2jpg.jpg

هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل مجلل با فرودگاه بین المللی تنها 8 کیلومتر و با ایستگاه مترو 7 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان با مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد به همین دلیل گردشگران تور گرجستان نوروز 96 با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

 امکانات هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان :

 هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان در مجموع 246 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم ، وای فای و .... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و.... را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توان به میز بیلیارد ، استخر ، سونا ، باشگاه تناسب اندام و ..... اشاره کرد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان :

خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، مرکز خرید و ....

 perferencgorji4jpg.jpg

 perferencgorji3jpg.jpg

 perferencgorji5jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

 

 تور گرجستان نوروز 96  



:: برچسب‌ها: هتل های گرجستان، بهترین هتل های گرجستان، لوکس ترین هتل های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

riveran4jpg.jpg

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا جز هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تا فرود گاه بین المللی تنها 30 کیلومتر فاصله دارد. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. این هتل مجلل در سال 2011 در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2014 برای گردشگران تور آنتالیا مورد بازسازی قرار گرفته است. 

امکانات هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا :

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا در مجموع 360 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. اتاق ها دارای بالکن می باشند که چشم اندازی زیبا به سوی باغ دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز طبخ می شود. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله باشگاه تناسب اندام ، زمین تنیس و گلف ، استخر ، سونا ، حمام ترکی و .... برای گردشگران عزیز تورآنتالیا می باشد. در ضمن خدمات هتل به صورت UALL نیز می باشد. 

 

 riveran6jpg.jpg

RIVERAN8JPG.jpg

RIVERAN7JPG.jpg

riveran2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرین مکس آنتالیا

Greenan1jpg.jpg

هتل گرین مکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل مجلل با فرودگاه آنتالیا 31 کیلومتر و با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند از ساحل خصوصی هتل بهره ببرند و بهترین لحظات را سپری کنند. 

امکانات هتل گرین مکس آنتالیا :

هتل گرین مکس آنتالیا دارای 8 طبقه و 440 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همچنین اتاق ها مجهز به وای فای ، تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب و.... می باشند. در ضمن برخی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی زیبا و رو به دریای مدیترانه دارند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توان به سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، زمین تنیس ، اتاق بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، سونا ، جکوزی و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل گرین مکس آنتالیا انواع غذاهای اروپایی و بین المللی برای توریست های تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. از امتیازات هتل داشتن کارکنان مجرب بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 ارائه بدهند. خدمات هتل به صورت uall برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 ارائه می شود.

 greenan3jpg.jpg

greenan2jpg.jpg

greenan4jpg.jpeg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. این هتل زیبا در سال 2007 برای گردشگران تور آنتالیا بنا شده است . هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا تنها 30 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل معماری زیبا و نمای بیرونی خاصی که دارد هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا به صورت کشتی بوده و ما بین کوه های توروس و دریای مدیترانه قرار گرفته است. گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل رویایی می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. 

امکانات هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا :

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در 6 طبقه و دارای 395 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و ازامکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و .... اشاره کرد. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا دارای رستوران می باشد که گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 فراهم شده می توان به سالن تناسب اندام ، زمین والیبال ، حمام ترکی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، استخر ، سونا ، ورزش های زمینی و آبی ، اتاق ماساژ و .... اشاره کرد. 

 queenelian1jpg.jpg

queenelian2jpg.jpg

queenelian4jpg.jpg

queenelian3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

 

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()