نوشته شده توسط : نیکنام

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهرمشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی مشهد:

_حکیم_ابوالقاسم_فردوسی1.jpg

 آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر مشهدواقع شده است.این بنای یادمان توسط هوشنگ سیحون بر پایهٔ طرح پیشین آن توسط حسین لرزاده با کمی تغییرات در ابعاد و اندازه و تزئینات، طراحی و بازسازی شد.ساختمان کنونی آرامگاه در سال ۱۳۱۳ هم‌زمان با آیین‌های هزاره فردوسی گشایش یافت.کیخسرو شاهرخ در سال 1305 در توس مکان دفن این شاعر را پیدا کرد. طول مقبره ی فردوسی 6متر و عرض آن 5 متر بوده است . آرامگاه به شکل بناهای پرسپولیس و مقبره کورش در پاسارگاد ساخته شده است. مساحت ساختمان نهصد و چهل و پنج متر بود و برای تزیین آن بهترین سنگ تراش ها تصاویری از شاهنامه را بر روی دیواره های ساختمان حک کردند. این بنا در جشن هزاره ابولقاسم فردوسی افتتاح شد. موزه ای نیز در نزدیکی ساختمان مقبره ساخته شده و می توانید در آنجا بهترین و نفیس ترین شاهنامه ی فردوسی را ببینید.  مهدی اخوان  ثالث به خواسته خودش در کنار این شاعر بزرگ دفن شده است.

_فردوسی3.jpg

حکیم ابوالقاسم فردوسی در حدود سال سیصد و بیست و نه ه.ق در شهر طبران توس به متولد شد. پدرش از کشاورزان توس بود که ثروت و موقعیت عالی داشت. ابولقاسم فردوسی در جوانی با درآمدی که از این  املاک پدرش به ارث برده بود زندگی خود را می گذراند و به کسی محتاج نبود. اما کم کم اموال خود را خرج سرودن شاهنامه کرد و در پیری به تنگدستی و فقر رسید.به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم ازمقبره شاعر بزرگ ایران دیدن فرمایند.

 

سد گلستان مشهد

بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی فرمانروایی خراسان رضوی وشهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در زیر دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به هستی آورده که بسیاری از علاقمندان تور مشهد به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.این سد تاریخی آجری مربوط  به عصر زمان تیموری می شود واهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور می شود. روستای تاریخی گلستان که نام سد برگرفته از نام روستا می باشد از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که گفته می شود جسد آنها سوزانده شده از نظرمذهبی حائز اهمیت خاصی است.

 

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج در 7 کیلومتری مشهد واقع شده است که این منطقه گردشگری با ۷ حوضچه طبیعیِ که بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارد که آب جاری در این حوضچه ها بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر ریخته می شود و رودخانه مسیرش رو ادامه می دهد. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» مختلف، به علت تخریب شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است.این منطقه توریستی بکر و با صفا یکی از پر بازدید ترین منطقه گردشگری تور مشهد می باشد.برای رسیدن به زیباترین وارامش بخش ترین جاذبه گردشگری شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کرد و بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده،گردشگران تور مشهد  به دوراهی می رسند. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدهند تا به میدان مانندی برسند وگردشگران باید بدانند اگر قصد سفر به این منطقه رو دارند  بعد از رسیدن به این میدان باید مابقی راه را که حدود ۲ کیلومتر است را  پیاده روی کنند و همچنین گردشگران تور مشهد مراقب  سنگ های صاف و صیقلی باشند  تا صحیح و سالم به «پارک طبیعی هفت حوض مشهد » برسند.

 

مسجد هفتاد و دو تن مشهد

از جمله زیبا ترین بناهای تاریخی دوره نهم هجری - قمری مسجد هفتاد و دو تن مشهد که مقبره امیر غیاث الدین ملک شاه نیز در آنجا واقع شده است می باشد، که واقع در ضلع جنوب غربی حرم  مطهر، در خیابان خسروی، ابتدای بازار بزرگ شده است. مرمت و باسازی این مسجد را شمس الدین محمد تبریزی در سال ۸۵۵ (ه.ق) عهده دار شدند. مسجد هفتاد و دو تن مشهد دارای دو گنبد با ارتفاع 4/17 متر و دو گلدسته بی نظیر و ایوان های اطراف به ارتفاع 4/9 متر می باشد. این بنای تاریخی بی نظیر و زیبا با کاشی های زیبا آراسته شده است و به زمان تیموری برمیگردد این مسجد زیبا مورد علاقه بسیاری از زائران تور مشهد می باشد. 

 

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره میثاق مشهد :

هتل 4 ستاره میثاق مشهد در زمینی به مساحت 26000 متر مربع و در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی و فاصله ای کوتاه تا محل نمایشگاه بین المللی خراسان احداث شده است. این هتل در مجموع 90 اتاق و سوییت دارد. این هتل در بلوار وکیل آباد قرار دارد. هتل 60 دقیقه به صورت سواره با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فاصله آن با فرودگاه 45 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 40 دقیقه می باشد.

_میثاق1.jpg

_میثاق2.jpg

امکانات هتل میثاق مشهد برای مسافران تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در واحد و لابی، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، بیلیارد، لابی، چایخانه، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، کافی نت، سونا، سرویس حرم، تاکسی سرویس، ماهواره، سالن ورزشی، استخر، خدمات خانه داری، گیم نت و...

_میثاق3.jpg

_میثاق4.JPG

 

هتل 4 ستاره آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد. فاصله هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آسیا_مشهد.jpg

 

_آسیا_مشهد_1.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی سالن کنفرانس، کافی شاپ، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی و...

_آسیا_مشهد_2.jpg

_آسیا_مشهد3.jpg

 

هتل توس مشهد :

_توس_مشهد1.jpg

_توس_مشهد2.jpg

 

هتل 4 ستاره توس مشهد نزدیک ترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع)می باشد که در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده ودر خیابان شیرازی و در حاشیه بلوار اصلی منتهی به حرم علی بن موسی الرضا(ع) قرار دارد.چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.

_توس_مشهد3.jpg

_توس_مشهد4.jpg

_توس_مشهد5.jpg

امکانات هتل توس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس،لابی، آسانسور،  ترانسفر رایگان فرودگاه،جکوزی، چایخانه، گشت درون شهری و برون شهری،  اختصاصی و...

هتل 4 ستاره سلام مشهد :

هتل 4 ستاره سلام مشهد در زمینی به مساحت 3650 متر مربع احداث شده است.ااین هتل در مجموع 28 اتاق دارد و در فاصله 2 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر مقدس مشهد واقع شده است. ترمینال 12 دقیقه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه از این هتل فاصله دارد. 

_سلام_2.jpg

امکانات هتل سلام مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری،لابی، کافی شاپ، لاندری، آسانسور، پارکینگ اختصاصی و...

_سلام_1.jpg

 

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد با ساختاری جدید و محیطی شیک و آرامش بخش واقع در حاشیه خیابان امام رضا با فاصله ای بسیار کم (4 دقیقه) تا حرم مطهر امام رئوف با 53 اتاق مجهز و کامل و بسیار تمییز در آبان 1393 تاسیس گردیده است. رستوران طلا با ظرفیت 100 نفر در طبقه ششم و کافی شاپ واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 40 نفرهتل جواهر شرق مشهد آماده خدمت رسانی به زائران تور مشهد می باشد. این مجموعه با سرآشپز بین المللی، کادری مجرب، دکوراسیون فوق العاده و منوی غذایی متفاوت ایرانی، عربی و فرنگی پذیرای میهمانان گرامی تور مشهد می باشد. 

جهت اطلاعات بیشتر از  تور مشهد با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

قلعه تاتیو ارمنستان

از دیدنی های جذاب و زیبای ارمنستان قلعه تاتیو است که در قرن نهم در دهکده ای در منطقه جنوبی قلعه تاتیو ارمنستان ساخته شده است این قلعه در اصل مجموعه ای از ساختمان های اداری و کلیساها بوده است و از مهم ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان و برای مسافران تور ارمنستان بسیار جذاب می باشد. قسمت اصلی طبقات معنوی و فرهنگی و سیاسیارمنستان در این ناحیه جمع شده است و این قلعه فرمانروایی بر چند دهکده بود. مسافران تور ارمنستان با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. 

 

کلیسای اچمیادزین ارمنستان

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین کلیساهای خوب ارمنستان کلیسای اچمیادزین است. این کلیسا با نام رسمی واغارشاپات نام یک شهر و همچنین یک مکان مقدس در کشور ارمنستان است. کلیسای اچمیادزین ارمنستان در سال ۴۸۰ ساخته شده جاثلیق کل ارامنه در آنجا زندگی می‌کند. واژه اچمیادزین به معنای ظهور تک ‌فرزند (منظور عیسی به‌عنوان تنها فرزند خدا) است، زیرا به باور مردم، عیسی خود در آنجا از آسمان به زمین فرو آمد تا مکان دلخواهش را برای ساخت کلیسا نشان دهد. این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیساهای ارمنستان است که توسط گریگور لوساگوریچ یا همان بنیادگذار کیش گریگوری ارمنی ساخته شده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به این مکان زیبا می توانند زمان خوشی را سپری کنند.

 

ساختمان اپرا ارمنستان

ساختمان اپرا ارمنستان یکی ازشاهکار های ناب معماری شهر ایروان و از شمار یکی از 10 سالن اپرای برتر جهان می باشد که به نام Aram kachatorian  (اولین اپرا نویس ارمنی)نام گذاری شده است. این ساختمان از دو قسمت ساخته شده که سالن غربی آن، سالن فیل هارمونیک (ارکستر سمفونی ) به نام Aram kachatorian و سالن شرقی آن، سالن اپرا وباله به نام Alexander spendiarian  هست. این بنا با طراحی و نظارت مستقیم معمار مشهور Alexander Tamanian در سال 1931 تاسیس شده است ودر سال 1936 در نمایشگاه بین المللی پاریس مدال طلای معماری را دریافت کرده و اولین برنامه ای که در آن اجرا شده درسال 1932 بوده است و درسالهای گذشته یکی از مراکز جذب توریست محسوب می شود. هنرمندان معروف بسیاری جهت برگزاری کنسرت های موسیقی درساختمان اپرا به ارمنستان سفر می کنند و استقبال خوبی نیز از آنان می شود. مسافران تور ارمنستان می توانند به راحتی از مراکز تفریحی بسیاری که در اطراف ساختمان اپرا ارمنهستان افتتاح شده است بهره ببرند. 

 

دره گل ها ارمنستان

دره گل ها در 50 کیلومتری شمال شرقی شهر ایروان ارمنستان در دل کوه قرار گرفته است.از ویژگی های بارز این مکان، طبیعت سرسبز کوهستانی آن است که در فصل تابستان غرق در گها و گیاهان زیبا و در زمستان نیز با انبوهی ازبرف پوشیده می شود. دره گلها شامل مجموعه های ورزشی و انواع رستوران ها و هتلهاست. طول پیست اسکی دره گلها 7 کیلومتر است و درسال 2004 تل سیژ آن بازسازی وبه تعداد ایستگاه های آن اضافه شده است. چهار کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک، مجموعه کلیسا های دره گلها را تشکیل می دهد. در محوطه کلیسا مقبره بنیانگذار آن و سنگهای صلیبی قرن 12 و 13 می باشد ونیز آرامگاه دو پادشاه ارمنی که در جنگ سلجوقیان جان سپرده اند در آنجا قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این منطقه بازدید کنند.

 

هانر ابدوتیان ارمنستان

hanrabdotian.jpg

هانر ابدوتیان ارمنستان این میدان در شهر ایروان ارمنستان قرار دارد که در سال" 1926" با نقشه و مراقبت مستقیم شخص الکساندر تامانیان بنا شده است .نام قدیمی این میدان لنین بوده است .این عمارت بصورت بیضی استو در کناره ی آن ساختمان های دولتی و فرهنگی واقع شده است که شامل ساختمان هیئت دولت "درضلع شمال شرقی "وزارت امور خارجه در "در ضلع جنوب غربی "وپست مرکزی "ضلع جنوب شرقی"و هتل زنجیره ایی ماریوت آرمنیا"جنوب غربی"و در مرکز جهت شمالی میدان ساختمان موزه تاریخ وملی ارمنستان واقع شده است.در فصل تابستان به عنوان یکی از جذابترین نقاط  سرگرم کننده به حساب میاید .در فضای جلوی موزه فواره های آهنگین واقع شده که باپخش اهنگ ونور پردازی منحصر به فرد هماهنگ است .مراسم زیادی در این میدان اجرا می شود ودر انتها با اتش بازی هیجان انگیزی به پایان می رسد.گردشگران تور ارمنستان می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ناسیونال ارمنستان

national-hotel-armenia1.jpg

 

این هتل 5 ستاره در ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی و چشمه پارک و  هتل ملی در مرکز ایروان تنظیم شده است.این هتل دارای خدماتی همچون یک استخر سرپوشیده، بدنسازی، آبگرم و حمام ترکی است.

national-hotel-armenia5.jpg

national-hotel-armenia6.jpg

national-hotel-armenia3.jpg

امکانات اتاق ها

این هتل سقف کتیبه، پنجره های بزرگ با پرده های لوکس، شومینه و کار کاشی کاری رنگارنگ است.اتاق های بزرگ، استودیو و سوئیت در زنگ های خنثی جذاب تزئین شده است.تمامی اتاقها دارایوای فایرایگان، تلویزیون صفحه تخت، یک حمام اختصاصی و لوازم آرایش رایگان است.

national-hotel-armenia2.jpg

national-hotel-armenia4.jpg

national-hotel-armenia.jpg

هتل ناسیونال ار 15 فوریه 2013 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

هتل بلاژیو ارمنستان

Bellagio-Hotel.jpg

هتل بلاژیو 4 ستاره در منطقه ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل بلاژیو تا میدان جمهوری 3.4 کیلومتر، ایستگاه قطار 5.1 کبلومتر، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 14.6 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از تاریخ 1 سپتامبر 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

امکانات اتاق

Bellagio-Hotel5.jpg

اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، یک منطقه صندلی، کامپیوتر، دستگاه پخش دی وی دی و تلویزیون های صفحه تخت است.مسافران تور ارمنستان می تواند برای صرف غذا از رستوران هتل استفاده کنند که در رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می شود و دارای یک بار می باشد. خدمات اتاق، ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی و صبحانه در اتاق بر حسب درخواست ارائه شده است.

Bellagio-Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

هتل بلاژیو دارای یک آبگرم و مرکز سلامتی، سونا، مرکز اسپا،اتاق جلسه، حمام و استخر سرپوشیده، وای فای رایگان و گارکینگ رایگان به گردشگران تور ارمنستان ارائه می کند.

Bellagio-Hotel4.jpg

 

هتل کاپیتال ارمنستان

capital-hotel.jpg

هتل کاپیتال 4 ستاره دارای خدماتی شامل استخر و سونا سر باز است در منطقه ساکتی بنام Aygedzor قرار دارد.تمامی اتاق ها دارای یک بالکن اختصاصی رو به فضای باز، مارشال و ایستگاه مترو 15 دقیقه فاصله دارند.تمامی اتاق ها راحت و دارای تهویه مطبوع و نلویزیون صفحه تخت، لوازم آرایش، سشوار در حمام اختصاصی ارائه می کند. غذاهای محلی در رستوران این هتل سرو می شود و میهمانان می توانند در لابی هتل نوشیدنی میل کنند. برخی از خدمات شامل  پذیرش 24 ساعته، ترجمه، اتومبیل کرایه، و یک سرویس شاتل به ایروان فرودگاه، یک درایو 30 دقیقه فاصله دارند .این هتل از سال 2012 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.    

capital-hotel5.jpg

capital-hotel2.jpg    

 capital-hotel4.jpg

capital-hotel1.jpg           

هتل پاناروما ریزورت ارمنستان

panorma-resort-armenia.jpg

هتل آپارتمان پانورما در منطقه ایروان در یک منطقه سرسبز پر رفت و امد قرار دارد.از میدان جمهوری تا هتل 7 کیلومتر، تا مجموعه آبشار 3 کیلومتری موسسه مانتاداران نسخه های خطی قدیمی 6 کیلومتری ان قرار دارد. فاصله تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 17 کیلومتر است.ما با زبان شما صحبت می کنیم. پانوراما توچال و سوئیت از 8 نوامبر 2013 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور ارمنستان است.

panorma-resort-armenia3.jpg

 امکانات اتاق ها

panorma-resort-armenia4.jpg

این هتل از 82 آپارتمان تشکیل شده که تمامی واحدهای آپارتمان دکوراسیون مدرن و می توان از تپه پانورما در سراسر شهر ایروان و گوه آرارات مشاهده می شود. اتاقها با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق آمده است.این خدمات شامل یک حمام یا دوش، حمام خصوصی با سشوار آماده است.

رستوران

panorma-resort-armenia1.jpg

 رستوران خود هتل انواع غذاهای ارمنی و بین المللی سرو می کند. همچنین مهمانان تور ارمنستان می توانند غذای خود را در آشپزخانه کاملا مجهز طبخ کنند.

امکانات هتل پاناروما ریزورت ارمنستان

 

panorma-resort-armenia5.jpg

panorma-resort-armenia6.jpg

panorma-resort-armenia2.jpg

این هتل 4 ستاره  یک استخر روباز، سالن بدنسازی، یک تنیس، لاندری، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، مرکز خرید، نگهداری از کودکان و پذیرش 24 ساعته  ارائه می دهد.پارکینگ و وای فای رایگان از دیگر خدمات این هتل است.

هتل والنسیا ارمنستان

valensia-hotel-armenia1.jpg

این هتل 3 ستاره در خیابان میاسنیکییان ایروان ارمنستان قرار دارد واز تا شهر ارمنستان 87 کیلومتر و 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی قرار دارد.هتل والنسیا 58 اتاق دارد و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، حمام و مینی بار می باشد و در اتاق های این هتل احساس راحتی می کنید. هتل والنسیا ارمنستان دارای خدماتی نظیر اتاق جلسه، آرایشگاه، مرکز تجاری، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات 24 ساعته و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد.

valensia-hotel-armenia2.jpg

 

 

هتل مگ ارمنستان

HOTEL-MEG-ARMENIA4.jpg

این هتل 3 ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ساختمان ماتناداران و اپرا تئاتر ارمنستان واقع شده است میرسید.از هتل تا میدان جمهوری 300 متر و تا فرودگاه بین المللی 25 دقیقه و تا ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل از سپتامبر 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل مگ ارمنستان

این هتل از 8 سوئیت بزرگ با وای فای رایگان و آشپزخانه داخل خود هتل واقع شده است.این سوئیت های شیک دارای تلویزیون های ماهواره ای، دستگاه پخش DVD، لوازم آرایش، سشوار در حمام اختصاصی دارد.در هتلچای و قهوه و میوه های تازه در دسترس است.رستوران ها و کافه ها با یک پیاده روی 5 دقیقه می توان پیدا کرد.

HOTEL-MEG-ARMENIA.jpg

 

HOTEL-MEG-ARMENIA1.jpg

هتل ناره ارمنستان

Nare-hotel-armenia.jpg

این هتل 3 ستاره در منطقه نورک – ماراش شهر ایروان ارمنستان واقع شده است.از هتل ناره تا مرکز ایروان و میدان جمهوری 5.6 کیلومتر و فرودگاه زوارتنوتس 17 کیلومتر فاصله دارد.از ویژگی های بارز این هتل وای فای رایگان و تراس است.تمامی اتاق های این هتل به سبک کلاسیک مبله و شامل مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصای در اختیار گردشگران تور ارمنستان قرار می دهند.در این هتل انواع غذاهای اروپایی و محلی سرو می شود و کافه این رستوران مشرف به شهر است.امکانات این هتل می توان به کافه های استخر، سونا و بیلیارد اشاره کرد.هتل  ناره از 1 آوریل 2013 آماده خدمت رسانی به گردشگران تور ارمنستان است.

Nare-hotel-armenia3.jpg

Nare-hotel-armenia1.jpg

Nare-hotel-armenia2.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آکواریوم دبی

akvariom.jpg

آکواریوم دبی یک آکواریوم عظیمی به طول 51 متر، با عمق 20 متر و با ارتفاع 11 متر با مخزنی به ظرفیت 10 میلیون لیتر در طبقه همکف دبی مال و بزرگترین آکواریوم دنیاست.در این آکواریوم هزاران جانور دریایی، کوسه، سفره ماهی باعث شده که آکواریوم دبیبعنوان بهترین آکواریوم شناخته شود. قسمت از این آکواریوم از دبی مال می توان بازدید کرد و شما گردشگران تور دبی می توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار جانوران دریایی یکی از بهترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید.

akvariom1.jpg

 برای خرید رزرو تور دبی با شماره 41954 - 021 تماس حاصل فرمایید.

موزه عجمان دبی

ajman-32.jpg

موزه عجمان دبی یکی مناطق گردشگری مشهور دبی است که در درون «قلعه الحصن» در قلب شهر عجمان واقع شده‌است که بسیاری از گردشگران تور دبی از این منطقه بازدید می کنند.این موزه در سال 1775 میلادی ساخته شده است و در سال 1987 میلادی افتتاح شده است که در سال 1991 میلادی توسط شیخ  زاید بن سلطان آل نهیان رئیس دولت امارات بطور رسمی افتتاح شده‌است.موزه عجمان یکی از مناطق گردشگری مارات متحده عربی محسوب می شود.در موزه مدل‌های زنده، نماهای زندگی روزمره مردم قدیم امارات را به تصویر می‌کشند. تصویری از خانهٔ حاکم پیشین، هداهای یادبودی، مدال‌ها، و همچنین مخطوطات تاریخی در موزه محفوظ است. گوشه‌ای از موزه به داروهای سنتی قدیمی، آثارهای اکتشاف شده و سنگ نبشته‌هایی که در کوه‌های مصفوت و مزیرع وظرف‌های سفالی که در منطقهٔ منامه یافت شده‌است در موزه مورد بازدید قرار گرفته است.این موزه یکی از مناطق گردشگری دبی است که مسافران می توانند از این منطقه بازدید کنند.

مسجد جمیرا دبی

مسجد در دبی، در امارات عربی متحده است که مسجد جمیرا در منطقه جمیرا دبی قرار دارد. این مسجد با یک گنبد به ارتفاع ۱۶ متر، و دو مناره مرتفع بطول تقریبی ۴۰ متر، و منبری بسیار شیک ، نمونه‌ای از معماری نوین اسلامی است.در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده‌است.این مسجد از مشهورترین مسجد های شهر دبی است.تصوير اين مسجد بعنوان سمبلي بر روي اسکناسهاي 500 درهمي چاپ شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان تاریخی بازدید کنند.

 

 

اسکله ابرا دبی

eskeleh1.jpg

اسکله ابرا دبی در منطقه تاریخی دبی قرار دارد و بهترین فرصت برای یک تجربه دریایی است و ده دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. قایق‌سواری از ابرا در بستکیه آغاز می‌شود، به سمت بازار پارچه‌فروشان و گالری‌های هنر می‌رود و در نهایت به بازار طلا میرسد. سفر دریایی از این جاذبه‌ی دبی، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. مسافران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه گردشگری بازدید کنند.

 

 

پارک آبی وایلد وادی دبی

vaild.jpg

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

 

 

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل الغریر ریحان دبی

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai.jpg

 

هتل الغریر ریحان توسط روتانا یه محل اقامتی بزرگ در دبی است.الغریر یک قسمت را برای خرید خانه و قسمت دیگر آن رستوران هایی  با انواع غذاهای فرنگی است.این هتل 5 ستاره محلی مناسب برای لذت بردن از مکانه های گردشگری شهر دبی از جمله طلا، ادویه سوق، روستای میراث دبی و نهر دبی واقه در قلب شهر دبی است.شما می توانید با استفاده مترو به دیگر نقاط شهر دبی بروید.با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه مترو اتحادیه بروید.این 4 ایستگاه مترو دور از فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجاری جهانی دبی و بهداشت و درمان شهر دبی است.این هتل از 6 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر یکی از بزرگترین مجتمع های دبی است که 428 اتاق و سوئیت لوکس به مسافران تور دبی ارائه می دهد. همچنین باشگاه روتانا متفرقه در طبقه 18 که مزایای اضافی به مهمانان باشگاه فراهم می کند.در ضیافت ها و کنفرانس مکان مناسبی را برای جلسات، رویدادها و جشن ارائه می دهد.بهترین آبگرم در دبی در طبقه 5 این هتل است.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai1.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai5.jpg

مرکز تفریحی کودکان، خدمات شاتل، زمین گلف و قایق بادبانی در محیط داخلی هتل الغریر لذت ببرید.سوپر مارکت های بین المللی به هتل دسترسی دارد.یک مسجد در نزدیکی این هتل است و به مراکز خرید دسترسی راحتی دارد.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai7.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai8.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai6.jpg

 

 

هتل امواج روتانا دبی

Amwaj-Rotana-_Dubai11.JPG

این هتل 5 ستاره لوکس 1 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد.یک حالت ایده آل یک پیاده روی زیبا در کنار ساحل زیبا جمیرا دارید و شمارو به اقامت در هتل روتانا دعوت می کند.وای فای رایگان در مناطق عمومی در دسترس است.هتل کمتر از 15 کيلومتر با مرکز دبي و 25 کيلومتر با فرودگاه بين المللي دبی فاصله دارد.این هتل از 25 فوریه 2010 آماده پذیرای از مسافران تور دبی است.

Amwaj-Rotana-_Dubai4.JPG

امکانات اتاق ها

Amwaj-Rotana-_Dubai.JPG

این هتل لوکس مجموعه ای از 301 اتاق و سوئیت همراه با باشگاه روتانا آماده خدمت رسانی به شما گردشگران تور دبی است.هتل روتانا آماده ارائه بزرگترین اتاق JBR که در آن بالکن اختصاصی رو به خلیج عربی و پالم جمیرا دارد.تمامی اتاق ها و سوئیت شامل سرعت بالا اتصال به اینترنت بی سیم و انواع امکانات رفاهی مانند وان حمام، چند ماهواره تلویزیون ال سی دی قرار دارد.تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.

Amwaj-Rotana-_Dubai2.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai3.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai7.JPG

امکانات هتل امواج روتانا دبی

Amwaj-Rotana-_Dubai5.JPG

رستوران نهارخوری بزرگ با ارائه غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، آمریکایی، انگلیسی و غذاهای بین المللی و همچنین سرگرمی های شاد، تم شبانه زندگی می کنند. میهمانان هتل امواج روتانا دبی می توانند لحظات شادی را در این هتل سپری کنند.

Amwaj-Rotana-_Dubai9.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai8.JPG

امکانات تفریحی

پارک آبی کودکان، فروشگاه های خرده فروشی مانند  Hamac، مک و لوسیتان، تنیس روی ساحل و فعالیت های ورزشی فصلی فقط در آستان هتل است.

علاقمندان به فیلم، فیلم های پرفروش جدید را از دست ندهید در حالی که در تعطیلات به عنوان حلقه سینما های صفحه نمایش استاندارد و پلاتین فیلم سوئیت تنها 7 دقیقه پیاده روی دارد.

شما گردشگران تور دبی به راحتی می توانید به سایر نقاط دبی توسط ترامو دسترسی داشته باشید، یک پیاده روی 3 دقیقه ای از هتل تا ساحل جمیرا، 2 ایستگاه و سیستم مترو دبی در جمیرا، ایستگاه دریاچه برج با یک پیاده روی کوتاه به هتل نزدیک است.ماسه های طلایی و کریستال آب روشن تنها 100 قدم با هتل فاصله دارد.

Amwaj-Rotana-_Dubai10.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai6.JPG

Amwaj-Rotana-_Dubai1.JPG

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبیبا شماره 88178815/41954 -021 تماس حاصل نمایید.

هتل جمیرا کریک ساید دبی

Jumeirah-Creekside-Hotel.jpg

این هتل 5 ستاره لوکس دارای امکانات رفاهی مدرن است.با اقامت در این هتل امکان دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل جمیرا خصوصی به زعبیل دارید.هتل جمیرا کریک ساید دبی از مرکز دیره و فرودگاه بین المللی 5 دقیقه و بازار سنتی طلا تنها 15 دقیقه فاصله دارد.این هتل از 28 می 2012 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

Jumeirah-Creekside-Hotel4.jpg

امکانات اتاق ها

Jumeirah-Creekside-Hotel8.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel7.jpg

این هتل لوکس 292 اتاق و سوئیت مناسب  دارد و هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، یک میز و یک مینی بار افتخاری با نوشابه است و اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.یک سرویس رایگان واگن برقی روزانه برای رفتن به امکانات رفاهی وجود دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel1.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel6.jpg

 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

از ویژگی های این هتل 2 استخر روباز، 5 رستوران در سطح جهانی،سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و آبگرم است.در طول اقامت همه وسایل و اتاق شامل دسترسی نامحدود افتخاری به پارک وایلد وادی دارید.

Jumeirah-Creekside-Hotel9.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel10.jpg

رستوران هتل ارائه طیف گسترده ای از لذت های بین المللی است و در رستوران بین المللی همراه با موسیقی زنده غذا را سرو می کنند.

Jumeirah-Creekside-Hotel5.jpg

 

میهمانان تور دبی در اسپا با 14 اتاق درمانو ورزشگاه دولتی، با چهار زمین تنیس و دو اسکواش بازگشایی کردند.این هتل 10 دقیقه با زمین گلف دبی فاصله دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel2.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel3.jpg

هتل جبل علی دبی

Jebel-Ali_Beach-Hotel.jpg

از این هتل لوکس 5 ستاره 21 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.این ساحل اختصاصی دارای خدماتی نظیر 2 استخر با درختان نخل و حمام آفتاب، پارک شناور، باشگاه کودکان،خدمات نگهداری کودکان، شاتل رایگان به لگولند و دیگر پارک ها در این هتل محبوب به همراه خانواده شما گردشگران تور دبی می توانید تجربه کنید.

این هتل 3 کیلومتر از باشگاه JA تیراندازی، 10 دقیقه از مرکز خرید ابن بطوطه و 20 دقیقه از مارینا دبی فاصله دارد.هتل جبل علی از فوریه 2008 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

Jebel-Ali_Beach-Hotel1.jpg

امکانات اتاق ها

Jebel-Ali_Beach-Hotel2.jpg

این هتل از 251 اتاق و سوئیت تشکیل شده است که در تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، دستگلاه بخشdvd، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و دارای بالکن اختصای کوچک با نمایش بیش از باغ های سرسبز، تفرجگاه ساحلی و خلیج عربی است.اتاق خانواده از 2 اتاق بزرگ متصل بهم تشکل شده و سرویس اتاق ها 24 ساعته است.طراحی و دکوراسیون اتاق ها مدرن و شیک است و شما گردشگران تور دبی در این اتاق ها احساس آرامش می کنید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel3.jpg

امکانات رفاهی

6 رستوران و کافه از جمله یک رستوران ایتالیایی، بار کنار استخر Swim-up و رستوران ساحلی وجود دارد.می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel4.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel5.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel8.jpg

امکانات تفریحی هتل جبل علی دبی

شامل طیف گسترده ای از ورزش های آبی، تنیس، اسکواش، اسب سواری، شتر سواری، تنیس روی میز و مینی گلف می باشد. زمین گلف 9 سوراخ دارای آکادمی گلف است و از طرفی دارای سفرهای ماهیگیری و کشتی های غروب آفتاب از تفرجگاه  ساحلی دیدنی است.

فعالیت های رایگان برای نوجوانان در ChillZone و برای کودکان بین 4 تا 12 سال فعالیت های CoolZone اختصاص داده شده است.

هتل دارای خدمات ماساژ، آبگرم برای درمان هاب بدن، محافظت پوست، منطقه مرطوب گسترده با جکوزی، اتاق بخار و سونا و همچنین به عنوان یک سالن بدنسازی، سالن و کلاس های یوگا وجود دارد.

Jebel-Ali_Beach-Hotel7.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel9.jpg

 

هتل سامایا دبی

samaya.jpg

هتل سامایا دبی 5 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد.از این هتل زیبا تا فرودگاه بین المللی،بازار سنتی و مرکز خرید مدرن 9 کیلومتر فاصله دارد.مناطق آزاد اقتصادی مدیا سیتی، اینترنت سیتی  و جبل‌علی بین ۳۰ تا ۴۲ کیلومتر دورتر قرار گرفته‏ اند.هتل سامایا به جاذبه های گردشگری مانند موزه دبی ، آبنمای دبی و مسجد جامع دسترسی آسانی دارد.خدمات اتاق های این هتل زیبا بصورت مبلمان و ملافه‌های مجلل، حمام‌های مرمری و شیک، اینترنت پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت،مینی بار و... در اختیار مسافرن تور دبی قرار می دهد.

samaya3.jpg

امکانات هتل سامایا دبی:

سالن همایش، استخر،سونا و جکوزی، حمام بخار، 2 رستوران با انواع غذاهای بین المللی و 1 بار، سالن جلسه، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، تهویه مطبوع، مرکز خرید و... بصورت شبانه روزی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور دبی هستند.

samaya2.jpg

samaya1.jpg

 جهت خرید تور دبی با بخش فروش 021 - 41954 تماس حاصل فرمایید.

هتل قایا گرند دبی

Ghayadubai.jpg

Ghayadubai2.jpg

هتل قایا گرند دبی 5 ستاره در منطقه بین المللی Media Production Zone دبی قرار دارد.این هتل تازه تاسیس شیک و مدرن است و در شمار هتل های ساحلی این منطقه قرار دارد.از هتل تا  مجتمع تجاری امارات مال با اتومبیل 10 دقیقه،تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه با مشین فاصله دارد.اتوبوس رفت و آمد رایگان به بازار امارات،JBR و مرکز خرید ابن بطوطه به صورت روزانه هماهنگ شده است.این هتل از 765 اتاق مدرن و لوکس تشکیل شده و در تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون صفحه تخت،مبله و حمام های بسیار بزرگ و شیک وجود دارد.گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل قایا گرند دبی اقامت داشته باشید. از صرف صبحانه در فضایی شاد و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

Ghayadubai4.jpg

Ghayadubai6.jpg

امکانات هتل قایا گرند دبی:

پنج رستوران و دو رستوران اصلی Red Diamon و Fusion بهترین غذاها را در این رستوران سرو می کنید.

Ghayadubai3.jpg

 زمین تنیس، استخر روباز، باشگاه، مرکز اسپا ، زمین بازی کودکان،ماساژ، مرکز فیتنس،اینترنت رایگان، پارکینگ، آرایشگاه، مرکز خرید، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل ، سالن جلسه، اتاق های عایق صدا، گرمایش و... در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهند.

Ghayadubai1.jpg

Ghayadubai5.jpg

تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل قایا گرند دبی را پیشنهاد میکند.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رویال راک کیش

رویال راک کیش مجموعه از صخره ها از جنس گرانیت در ابعاد بزرگ و کوچک است که این سایت در اسفندماه سال 1387 بعد از به گل نشستن بارج به وجود آمد.این مجموعه خیلی زود به یک زیستگاه ریبا برای آبزیان تبدیل شد.مسافران تور کیش می توانند از این سایت با عمق 12 متر می باشد و دارای انواع گونه های ماهی از جمله خفاش ماهیان، تن ماهیان، انواع سرخو، گیش، فرشته ماهی و... می باشد.این سایت در اسکله تابان قرار دارد.شما گردشگران تور کیش می توانید از این مکان زیبا بازدید کنید.

 

 

 

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی از توابع کیش در جنوب ایران می باشد.این جزیره در 28km کیش و در 8km ساحل خلیج فارس قرار دارد.این جزیره دارای زمینی مسطح است و مردملان این جزیره به صید ماهی مشغول هستند.در 1389/11 قانون الحاق جزایر هندورابی و فارور کوچک و بزرگ به محدوده منطقه آزاد کیش از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد. در جزیره هندورابی روستایی بنام هندرابی که در در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد.جزیره هندورابی در سال 1502 میلادی د اختیار پرتغالی ها بود.مسافران تور کیش می توانند از این جزیره بازدید کنند.

 

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان کناره زیبا جزیره کیش می باشد.این بازی نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا تعادلمان را با پرواز روی آب حفظ کنیم.قبل سوار شدن بر روی فلای بورد یه دوره آموزشی 300 دقیقه برای علاقمندان میزارند.برای استفاده از فلای بورد ها در اسکله های کیش فراهم شده است و می توانید از فلای بوردها استفاده کنید.هزینه فلای بورد زیاد است ولی بعضی اوقات با داشتن کوپن امکان 50% درصد تخفیف وجود دارد.تجربه استفاده از فلای بورد حس قدرت به شما می دهد و برای شما جذاب است. شما گردشگران تور کیش می توان از این ورزش هیجان انگیز لذت ببرید.

 

اسکوتر سواری کیش

اسکوتر سواری یکی از تفریحات جزیره زیبا کیش است که می توان  از جاده مخصوص دوچرخه سواری استفاده کرد و از دریای زیبای کیش لذت برد.اسکوتر در کیش برای بانوان آزاد است و بانوان از این سرگرمی استقبال فراوانی کردند.اسکوتر توسط باتری شارژ می شود و می توان به مدت 1 ساعت و حتی بیشتر از آن استفاده کرد.اسکتر قیمت و مدل های متفاوتی دارد.علاقمندانتور کیش می توانند در مراکز تفریحی مانند اسکله تفریحی و ساحل مرجانی اسکوتر برقی اجاره کنند.

 

حیات وحش کیش

جزیره کی شبه دلیل کوچ بودن ار تنوع زیستی قابل توجهی برخوردار است.جانوران بع غیر از پرندگان امکان جا به جایی به مناطق دیگر را ندارند.آب و هوای کی عامل محدود کننده حیات جانوری در کناره زیبا کیش می شود. سموریا خدنگ و انواع لاک پشت های دریایی که از گونه های مختلف در حال انقراض هستند و سامانه بین المللی حفظ محیط زیست نیاز به توجه خاصی دارند. مارهای جزیره به دو گروه قیطانی و جعفری تقسیم می شوند که مار قیطانی غیر سمی و مار جعفری اسلامی است.گربه، خدنگ، خارپشت ایرانی، موش، جربیل بلوچستانی و آهوی ایرانی از پستانداران و دلفین معمولی از پستانداران آبزی جزیره ریبا کیش گزارش شده اند. مارمولک ها از جمله خزندگان جزیره اند که از فراوانی نسبی برخوردارند. این گروه از جانوران بی خطرند و از آنجا که از حشرات تغذیه میکنند نیز مفید میباشند.گردشگران تور کیش می توانند از این حیات وحش بازدید کنند.

دوچرخه سواری کیش

یکی از طولانی ترین مسرهای دوچرخه سواری کشور در کناره زیبا کیش قرار دارد.طول این مسیر 51 کیلومتر است و مستقل از اتومیبل و دیگر خودردها بوده و بخش اصلی آن به موازات جاده جهان در حاشیه اصلی نوار ساحلی کیش قرار دارد. برای اجاره دوچرخه در کیش باید به ایستگاه های مختلف در طول مسیر دوچرخه سواری مراجعه نمایید و با ارائه کارت شناسایی دوچرخه مورد نظر خودتون رو اجاره کنید.ایستگاه های دوچرخه سواری در قسمت های مختلف مانند اسکله تفریحی، فاز 2 صدف، پرشین گلف و کشتی یونانی وجود دارد.طبیعت بکر این جزیره در قسمت های جنوبی و غربی جزیره با چشم انداز های زیبا از دریا، ساحل، بوستان ها، نخلستان ها و پوشش گیاهی در دستری عموم مردم است.گردشگران تور کیش می توانند نهایت لذت را از این مکان ببرند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد.برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

 

 

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد 

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

منطقه لارا آنتالیا ترکیه

 

معرفی منطقه لارا آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا و بهترین هتل های 5 ستاره موجود در آنتالیا

 

 

 

منطقه لارا آنتالیا با 12 کیلومتر فاصله در شرق ساحل قرار دارد.ساحل لارا دارای یک پرچم آبی است، از شرق صخره های آنتالیا شروع می شود و تا قسمت پایین آبشار دودن به طول چند کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی، گردشی، رستوران و هتل هادر خدمت مسافران تور آنتالیا قرار می دهند.ساحل شنی لارا با چند کیلومتر فاصله در شرق آنتالیا قرار دارد.بیشترین بخش ساحل آنتالیا توسط خدمات تجاری ارائه چتر، صندلی ساحلی، تنقلات و نوشیدنی،دوش و... برخی از سرگرمی حمایت می شود.شما به راحتی می توانید با وسیله نقلیه بروید.مسافران تور آنتالیا می توانید از ابتدا ساحل تا انتها ساحل به وسیله نقلیه دسترسی دارید.در تعطیلات شما گردشگران می توانید از دریای زیبا مدیترانه با یک ساحل بزرگ شوربا شده، ورزش های آبی و هتل های لوکس لذت ببرید.

شما گردشگران تور آنتالیا می توانید از هتل ها، رستوران محلی، بارها، کافه که بخشی از امکانات ساحلی لارا است لذت ببرید.بیشتر هتل های لارا طی 10 سال ساخته شده است.منطقه لارا آنتالیا بعنوان یکی از محبوب ترین مناطق توریستی لارا است و یکی از مناطق دوست داشتنی مدیترانه ای با آب های شفاف و ملایم دریای مدیترانه این منطقه بعنوان یک منطقه دوست داشتنی برای جذب گردشگران تور آنتالیا است. 

هتل های معروف منطقه لارا آنتالیا

هتل باروت آروم آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل بایا لارا  آنتالیا

 نقشه منطقه لارا آنتالیا

منطقه لارا یک منطقه ساحلی است که در قسمت شرقی آنتالیا قرار دارد.

منطقه کمر آنتالیا ترکیه

معرفی منطقه کمر آنتالیا بعنوان زیباترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

 

منطقه کمر در 43 کیلومتری آنتالیا قرار دارد.کمر یک روستا واقعا جذاب در حومه کوه های توروس است.جمعیت کمر تقریبا حدودد 10.000 نفر است و تا ساحل 52 کیلومتر فاصله دارد.منطقه کمر برگرفته از جنگل، دریا و کوه می باشد که یک محیط فوق العادهبرای گردشگران تور آنتالیا می باشد.سرمایه گذاری انجام شده برای توسعه صنعت گردشگری اقتصاد نقش مهمی در رشد اقتصاد کمر دارد.این شهر یک نمونه واقعی از شهرنشینی است.منطقه کمر یه منطقه تفریحی گردشی است.کمر منطقه تعطیلات کاملا راحت با سطح دسترسی آسان و سازمان یافته، زیر ساخت های کاملی شامل آب و برق ارتباطات توسط شهرداری به خوبی تامین و ارائه شده است.این امر باعث شده که کمر بعنوان یک شهر توریستی مهم در گردشگری شناخته شده است.منطقه کمر مارینا بطورکامل منجر شده و دارای انواع امکانات برای همه فعالیت های آبی است شما می توانید از سواحل و خلیج جنوب شهر لذت ببرید.دوستداران خرید در محدود  فوق العاده از هدایایی با کیفیت بالا برای فروش لذت ببرید.

بسیاری از هتل ها در کمر فعالیت ها و سرگرمی های خود را برای میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد.در 16 کیلومتری غرب شهر توریستی از کمر است، شهرستان باستانی کیلیا پاسه لیس وجود دارد. شهر مدرن کمر دارای باشگاه های تفریحی و دیسکو فرهنگی پر جنب و جوش با بسیاری از رستوران ها، کافه ها، سواحل، پرچم آبی و یک تفریحگاه ساحلی قایق بادبانی با ظرفیت 180 نفر است.روستای ساحلی محبوب مانند یلدیبی، گوینوک، CayaraT، Camyava، kIRIS، Beycik، Kuzdere، Aslanbucak و Cirali همچنین بسیاری از گزینه های شب زنده داری هیجان انگیز ارائه می کند.

هتل های معروف منطقه کمر آنتالیا

 هتل کریستال دولوکس ریزورت آنتالیا 

هتل اورنج کانتی ریزورت آنتالیا

هتل وی کینگ استار آنتالیا 

هتل شروود کلاب کمر آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا 

نقشه منطقه کمر آنتالیا 

منطقه کمر یک شهر توریستی است و در نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد.

 

 

 

منطقه بلک آنتالیا ترکیه

 

معرفی منطقه بلک آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا و بهترین هتل های 5 ستاره موجود در آنتالیا

 

 

 

 

منطقه توریستی بلک آنتالیا (Belek) واقعا بهشتی برای گردشگران در ساحل دریای مدیترانه است. بلک در ۳۰ کیلومتری در سمت شرق استان آنتالیاواقع شده است.منطقه "مرکز گردشگری بلک" اعلام شد.در سال ۱۹۸۴ با زیبایی های طبیعی شگفت انگیزش کشف شد در سال های بعد به مرور زمان بلک تبدیل شد به آنچه امروز است ، به لطف همکاری بین انجمن گردشگری بلک و انجمن سرمایه گذاران و وزارت گردشگری ترکیه  بهشت روی زمین است.این منطقه دارای درجه اول روستاهای تفریحی، 32 هتل چهار یا پنج ستاره و پنج زمین گلف. همه نوع امکانات در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار گرفته داد. ارائه یک فضای ایده آل برای خانواده و با دقت ارائه بسیاری از خدمات و فرصت های هدف خشنود مهمان است. تمام امکانات ارائه دادگاه نورافکن تنیس، مناطق بازی، مراکز سلامت و تناسب اندام به طور کامل مجهز، استخر سرپوشیده و فضای باز و بسیاری از امکانات دیگر. صاحبان هتل بلک افتخار است که بلک چهره جدیدی از گردشگری آنتالیا است.

هتل های معروف منطقه بلک آنتالیا

هتل تایتانیک گلف آنتالیا

هتل مکس رویال  آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی آنتالیا

نقشه منطقه بلک آنتالیا

 

 

منطقه آلانیا آنتالیا ترکیه

معرفی منطقه آلانیا آنتالیا بعنوان زیباترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

آلانیا در شرق آنتالیا واقع شده است. در آلانیا با شکوه هیل که دارای ارتفاع 300 متر است. بسیار چشمگیر و واقع در شبه جزیره که به نظر میرسد افزونه جنوب از کوه ها که آمده اند بسیار نزدیک به دریا است. در غرب و در شرق بخش که در آن این شبه جزیره شیب دار متصل به ساحل است یک خلیج با ماسه بسیار خوب است یک ساحل طولانی و گسترده ای به این تصور است .آلانیا امروز است که در دشت های میان کوه توروس در پشت در پا شمالی این تپه ارگ ​​و شبه جزیره در طرف مقابل واقع شده است. این شهرستان دارای 2 سواحل مختلف هر کدام با یک طبیعت فوق العاده و یکی از آنها نهفته است هنوز هم به عنوان یک دریاچه در شرق، و از سوی دیگر رو به دریا باز در غرب است.

تفرجگاه ساحلی و بندر مدرن در داخل خلیج، که همچنین میزبان بندر باستان، برج قرمز توسط سلجوقیان در سن میانه و کشتی سازی بنا وجود دارد. این تفرجگاه ساحلی قادر به جلسه تمام الزامات قایق های کوچک و قایق بادبانی است. از اینجا به سواحل مدیترانه و دریای اژه روزانه و یا تورهای بلند مدت سازمان یافته است.

  • تاریخچه آلانیا
  • موزه آلانیا ،موزه برج قرمز (برج قرمز)
  • کشتی سازی و Tophane برج قرمز (برج قرمز)
  • غارهای آلانیا
  •  ارگ آلانیا دژ

هتل های معروف منطقه آلانیا آنتالیا

  هتل یوتوپیا ورلد آلانیا 

 

 هتل گراندا آلانیا  

 

 هتل دلفین دلوکس آلانیا

 

 

نقشه منطقه آلانیا آنتالیا

 

 

 

 منطقه سیده آنتالیا ترکیه

 معرفی منطقه سیده  آنتالیا بعنوان بهترین منطقه گردشگری ترکیه برای اقامت گردشگران تور آنتالیا 

 

  • دیوار شهر 
  • دروازه اصلی و دروازه های دیگر
  • شهرستان چشمه
  • قنات
  • خیابان ستون چهارم
  • این ساختمان با چشمه مقدس
  • میدان تجاری و معبد Tykhe
  • تئاتر
  • آگورا حمام (موزه جانبی)
  • گیت یاد ماندنی دروازه یاد ماندنی
  •  چشمه به یاد ماندنی Vespasianus
  • چشمه با سه استخر 
  •  آبگرم
  •  معبد دیونیسوس
  • خیابان بندر
  • کلیسای تئاتر
  • حمام بندر
  • معبد آپولو 

هتل های معروف منطقه سیده آنتالیا

هتل کریستال سان ست آنتالیا 

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سیده پرمیوم آنتالیا

هتل باروت آروم آنتالیا

نقشه منطقه سیده آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

 

هتل دایموند پریمیوم آنتالیا 5 ستاره در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.یک استخر و جکوزی در فضای باز و آبگرم در سکت ساحل مدیترانه به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. از هتل تا ساحل اختصاصی 7 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل لوکس دارای یک مرکز سونا و تناسب اندام که میهمانان می توان یک وعده غذایی در رستوران و یک نوشیدنی به همراه آواز لذت ببرند.سرویس دهی این هتل UALL می باشد. فاصله هتل دایموند پریمیوم تا فرودگاه آنتالیا 58 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا 51 کیلومتر می‌باشد.این هتل لوکی از 9 جولای 2015 آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

 

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس 194 اتاق( استاندارد، خانوادگی، ویژه معلولین) دارد که هر اتاق با یک تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات و... است و برخی از اتاق ها یک منطقه صندلی برای راحتی مسافران تور آنتالیا قرار داده است.از اتاق های ویژه به کوه و باغ ها دیدگاه وجود دارد.در تمامی اتاق ها لوازم آرایش رایگان است.

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل دایموند پریمیوم آنتالیا

این هتل 4 رستوران دارد که در رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی سرو می شود و رستوران آلاکارته عثمانی،رستوران آلاکارته ایتالیایی و اسنک بار

 

 

2 کافه در این هتل وجود دارد کافه بلابی و کافه استخر که در آن انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می شود.

خدمات 24 ساعته، سالن مشترک، خدمات نگهداری از کودکان، آرایشگاه، دوچرخه و کرایه ماشین، منطقه برای غواصی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و سرباز، پارک آبی، ماساژ، بیلیارد، زمین تنیس، دیسکو و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

 

 

هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

 

 این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد. سرویس‌دهی این هتل لوکس به صورت UALL می‌باشد.از هتل جاکاراندا تا مرکز آنتالیا 61 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 54 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از سال 2014 خدمت رسانی به میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات اتاق ها

 

 

این هتل در مجموع 225 اتاق ( استاندارد، دلوکس، خانوادگی، سوپریور و سوئیت) است که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و ... است و تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا وجود دارد. شما گردشگران تور آنتالیا در اتاق های این هتل احساس راحتی و آرامش می کنید.

امکانات هتل جاکاراندا دلوکس آنتالیا

این هتل زیبا دارای رستوران اصلی(صبحانه، ناهار و شام)، رستوران آلاکارته (ترکی، دریایی، ایتالیایی، TEPPANYAKI) و اسنک بار ساحلی برای مسافران سرو می کنند.

 این هتل دارای 6 کافه (لابی، DUBLIN، CHILLOUT، استخر، ساحلی، دیسکو) انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می کنند.

امکانات تفریحی

استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، بیلارد، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی و ...این هتل در تفریحات شبانه خود  به همرا آواز و موسیقی زنده است.

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

 

 

این هتا 5 ستاره لوکس در منطقه سیده آنتالیا در سال 2004 ساخته شده است.این هتل زیبا موفق به کسب گواهینامه در زمینه هتل داری در سال 2004(ISO 14001) و در سال 2008 (ISO 9001) شده است. هتل پمار بیچ دارای ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.

از هتل پمار بیچ تا مرکز آنتالیا 96 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی 90 کیلومتر فاصله دارد.

 امکانات اتاق ها

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا از 536 اتاق (استاندارد، دلوکس، خانوادگی، کینگ سوئیت و ویژه معلولین) تشکیل شده است که در تمامی اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات و... می باشند.اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به مناظر است و  طراحی و چیدمان اتاق ها شیک می باشد.

 

 

امکانات رفاهی

این هتل 4 رستوران (رستوران اصلی، رستوران ساحلی، اسنک بار و اسنک بار ساحلی) دارد که در رستوران اصلی صبحانه، نهار و شام سرو می شود.

هتل پمار بیچ ریزورت 4 کافه دارد که کافه لابی، کافه استخر، کافه ساحلی، کافه دیسکو نوشیدنی‌های متفاوت محلی و بین المللی را سرو می‌کند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

بوفه کودکان، اسنک بار، کافه ویتامین، اتاق تلویزیون، دیسکو در فضای باز، اتاق جلسات، استخر رو باز، استخر سرپوشیده، پارک آبی، اسکله، زمین تنیس، ورزش های آبی، ماساژ، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدنسازی، اینترنت و ... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهند.

جهت خرید  تور آنتالیا با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل لنکورا بیچ آنتالیا

هتل لنکورا پیچ 4 ستاره در مرکز کمر، آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های ساحلی منطقه کمر می باشد.از هتل لنکورا 45 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا یک ساعت با ماشین فاصله است. این هتل دارای اتاق های مدرن و شیک می باشد و دارای چیدمان شیک می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، سیستم تهویه هوا ، مینی بار و بالکن اختصاصی رو به فضای باز می باشد. هتل  لنکورا پیچ خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور آنتالیا نوروز 96 ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

امکانات هتل لنکورا بیچ آنتالیا:

استخر سرباز و سر پوشیده، ساحل اختصاصی،رستوران اصلی با منوی باز، حمام ترکی، سونا،مرکز آموزشی و ... همه به صورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می گیرد.

جهت اطلاعات بیشتر از تور آنتالیا نوروز 96 با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل لارا ورلد آنتالیا

 

 هتل لارا ورلد آنتالیا 4 ستاره در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد. این هتل زیبا در نزدیکی منطقه گردشگری دروازه هادریان است.این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.از هتل لارا تا ساحل 200 متر فاصله دارد.این هتل از 65 اتاق تشکیل شده و دارای تلویزیون، وای فای رایگان و ... می باشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند. این  دارای امکانات نظیر باغ، تراس، استخر سر باز، سونا، ماهیگیری، اتاق بازی، اسپا، ماساژ، پینگ پونگ، دارت، کرایه دوچرخه، کتابخانه، حمام ترکی، ورزش های آبی, تفریحات عصرگاهی، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، روزنامه، ترانسفر فرودگاهی، سوییت ماه عسل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و... هتل لارا ورلد خدمات منحصربه فردی را به گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96 ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت فروش تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اترک مشهد:

یکی از هتلهای نزدیک به حرم و تمیز مشهد، هتل 4 ستاره اترک است. هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. هتل اترک با فاصله کمتر از 3 دقیقه به حرم با فراهم کردن امکانات کامل اقامتی توانسته است به یکی از گزینه های مناسب برای مسافران مشهد تبدیل شود.

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد3.jpg

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، صندوق امانات،اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، ماهواره، نمازخانه، اعلام حرق، لاندری،تاکسی سرویس،  کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد8.jpg

_اترک_مشهد9.jpg

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد:

هتل الغدیر مشهد در چهارراه شهدا مشهد و در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 289 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز قرار دارد. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.هتل الغدیر مشهد با خدمات خود خاطرات خوشی را برای میهمانان تور مشهد بجا می گذارد.

_الغدیر_مشهد.jpg

_الغدیر_مشهد_3.jpg

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، گیم نت، خدمات خانه داری، کافی شاپ، صندوق امانات، سرویس حرم، پارکینگ اختصاصی، جکوزی،تاکسی سرویس، پارک کودکان، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد،سونا، سالن کنفرانس، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

_الغدیر_مشهد_1.jpg

 

هتل ایران مشهد:

هتل ایران مشهد هتل 4 ستاره تاپ میباشد دارای مکانی بسیار دنج و آرام میباشد .این هتل در سال 1388 بازسازی شده است. هتل در مجموع 132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه دارد. اینهتل در فاصله تنها 5 دقیقه ای به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد20 دقیقه با هتل فاصله دارد. اینترنت رایگان یکی از امکانات این هتل می باشد.

_ایران_مشهد.JPG

_ایران_مشهد6.jpg

امکانات هتل ایران مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، کافی نت،نمازخانه، اعلام حریق و...

_ایران_مشهد_4.jpg

Iran5.JPG 

هتل چهار ستاره الماس مشهد :

هتل چهار ستاره الماس واقع در مشهد و در مجاورت بارگاه ملكوتي حضرت ثامن الأئمه با فاصله اي حدود 5 دقيقه تا حرم مطهر رضوی واقع شده است .این هتل با تنوع در انواع اتاقها,با مجهز ترین و مدرن ترین امکانات رفاهی و آسایشی روز دنیا با طراحی و معماری نوین میهمان نوازی مسافران تور مشهد را در فضای مدرن به یادگار می گذارداین هتل 9 طبقه در مجموع از 176 اتاق تشکیل شده است. در طبقه نهم این هتل سالن کنفرانس قرار گرفته است. میهمانان این هتل می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به حرم دسترسی داشته باشند.

_الماس_مشهد.jpg

_الماس_مشهد_1.jpg

 

امکاناتهتل الماس مشهد:

رستوارن، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی و اتاق، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس،پارکینگ، لابی، آسانسور، چایخانه، کافی شاپ، سونا، جکوزی، اعلام حرق، کافی نت،تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره،  آرایشگاه، فروشگاه، خودپرداز، اتاق ورزش، باشگاه بیلیارد و...

_الماس_3.jpg

_الماس_4.jpg

 

هتل تارا مشهد :

هتل 4 ستاره تارا مشهد در سال 1374 در خیابان شیرازی معروف و در نزدیکی حرم امام رضا(ع) و ورودیصحن شیخ طوسی احداث شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق تشکیل شده است.  این هتل با حرم مطهر رضوی 6 دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه 25 دقیقه با این هتل و راه آهن 30 دقیقه با آن فاصله دارد.این هتل باخدمات خوب خود خاطرات خوشی را برای مسافران تور مشهد بجا می گذارد.

_تارامشهد1.jpg

_تارامشهد2.jpg

امکانات هتل تارا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، لاندری،  صندوق امانات، تاکسی سرویس،سالن کنفرانس، پارکینگ، گشت شهری، سونا، جکوزی و...

_تارا_مشهد3.jpg

_تارا_مشهد4.jpg

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg

 

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.برای رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس بگیرید.

_قصرطلایی1.jpg

_قصرطلایی2.jpg

امکانات هتل قصر طلایی مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

_قصرطلایی3.jpg

_قصرطلایی4.jpg

 

هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد یکی ازهتل های 5 ستاره مشهد با فاصله ی نزدیک به حرم مطهر حضرت رضا (ع ) مشهد در زیباترین خیابان شهر و نزدیک به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد. این هتل دارای تمامی امکانات  تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، کافی نت، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی،پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، شهربازي كودكان، اينترنت وايرلس، پیشرفته ترین سیستمهای صوتی، تصویری، ماهواره و سایر امکانات بر اساس استانداردهای بین المللی بطور 24 ساعته، و همچنین امکانات رفاهی برای مسافران تور مشهد از قبیل: رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... برای میهمانان  محترم تور مشهد می باشد.هزينه اقامت كودكان زير 2 سال رايگان و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بهاست و هم چنین اقامت بالاي 5 شب  شامل يك شب اقامت رايگان در هتل بین المللی قصر مشهد مي باشد. 

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافي، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

 

هتل بلاژیو ارمنستان

Bellagio-Hotel.jpg

هتل بلاژیو 4 ستاره در منطقه ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل بلاژیو تا میدان جمهوری 3.4 کیلومتر، ایستگاه قطار 5.1 کبلومتر، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 14.6 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از تاریخ 1 سپتامبر 2014 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

امکانات اتاق

Bellagio-Hotel5.jpg

اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، یک منطقه صندلی، کامپیوتر، دستگاه پخش دی وی دی و تلویزیون های صفحه تخت است.مسافران تور ارمنستان می تواند برای صرف غذا از رستوران هتل استفاده کنند که در رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می شود و دارای یک بار می باشد. خدمات اتاق، ناهار بسته بندی شده، تحویل مواد غذایی و صبحانه در اتاق بر حسب درخواست ارائه شده است.

Bellagio-Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

هتل بلاژیو دارای یک آبگرم و مرکز سلامتی، سونا، مرکز اسپا،اتاق جلسه، حمام و استخر سرپوشیده، وای فای رایگان و گارکینگ رایگان به گردشگران تور ارمنستان ارائه می کند.

Bellagio-Hotel4.jpg

 

هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان

یکی از زیبا ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان است که در مرکز ایروان ارمنستان واقع شده است. این هتل تا میدان معروف جمهوری 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. هتل 50 اتاق  زیبا دارد که هر کدام از اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، پخجال، ماهواره، تلویزیون و ... برای مسافران تور ارمنستان هستند. همه اتاق ها با رنگ گرم طراحیشده اند و حمام مجهز به سشوار، توالت و دوش است. مسافران تور ارمنستان می توانند در کافه ای که در نزدیکی این هتل فاصله دارد به صرف غذا بپردازند.این هتل تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل مینوتل برسام سوییتس ایروان ارمنستان:

 رستوران، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه) برای مسافران تور ارمنستان، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و...

 

 

 

هتل آرارات ایروان ارمنستان

یکی از هتل های مشهور و قدیمی و معروف در ایروان ارمنستان هتل 4 ستاره آرارات است که در سال ۲۰۰۰ بعد از یک باز سازی کلی با معماری و طراحی زیبا تر و با سرویس هایی عالی تر، در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار گرفته است. این هتل شاید چیزی حدود یک قرن قدمت دارد و در زمان شوروی سابق یکی از بهترین و بزرگترین هتل ها به شمار می رفته است. هتل آرارات ایروان ارمنستان یک پیست اسب سواری مخصوص مسافران تور ارمنستان مهیا کرده است تا مسافران به اسب سواری بروند. این هتل دارای 46 اتاق زیبا و مجهز می باشد که در سه کلاس متفاوت یعنی استاندارد و سوپریور و سوییت لوکس و اکسلوتیو ایجاد شده اند که هر کدام متناسب با سلیقه و خواست مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرارات ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده ,سالن های بدن سازی,  خدمات ماساژ, سشوار و تلویزیون کابلی و ماهواره, اینترنت, رستوران با انواع غذاهای شرقی مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافه, دو سالن کنفرانس و همایش, پیست اسب سواری و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

 

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان

از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان می باشد که در مرکز قدیمی‌ترین و معروفترین مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و مجلل با امکاناتی عالی از جمله تلوزیون, اینترنت, سشوار, یخچال و.. که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستانسونا، سالن ورزش، استخر به صورت رایگان فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به الین هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان: 

استخر سر باز، سونا، سولاریوم ، سالن ماساژ و زیبایی برای مسافران تور ارمنستان, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و... که در اختیار تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال تولیپ ارمنستان

هتل رویال تولیپ ارمنستان یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل رویال تولیپ ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و زیبا و با امکاناتی شامل تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا ، میز کار، مینی بار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام سنگ مرمر با سشوار و حوله و لوازم بهداشتی می باشند. این هتل برای مسافران تور ارمنستان سونا، سولاریوم، سالن بدنسازی, ماساژ درمانی, استخر سرباز, آبگرم و .... فراهم کرده است. رستوران خوب ایتالیایی  این هتل با نمایش پانوراما از چارلز آزناوور میدان برای سرگرمی مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال تولیپ ارمنستان در نزدیکی گالری ملی هنر و سالن اپرا و 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس قرار گرفته است. 

امکانات هتل رویال تولیپ ارمنستان:

آبگرم شیک ماساژ, درمان های زیبایی سونا, سولاریوم، یک استخر سرباز، یک سالن بدن سازی, 4 اتاق جلسه, پارگینک اختصاصی و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 55 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی  6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه،  ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

 

هتل مارکو پلو دبی

هتل مارکو پلو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان الموتینا در منطقه دیره بنا گردیده است. از امتیازات این هتل که آن را در میان گردشگران تور دبی محبوب ساخته می توان به این نکته اشاره نمود که در چند قدمی مترو قرار دارد. این هتل تا ترمینال 1 فرودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر فاصله دارد، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل از 126 تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر ماهواره، وای فای رایگان، حمام و ... می باشند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و ... در آن برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته میهمانانتور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز  بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

 

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی ( City Season Suites ) در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است.  هتل سیتی سیزن دبی در نزدیکی بسیاری از جاذبه های شهر مثل مرکز دیره قرار گرفته است که از این رو دسترسی به این مراکز را برای میهمانان تور دبی آسان نموده است. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 4 کیلومتر می باشد، هتل همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد. این هتل بهترین خدمات و امکانات رفاهی را به مسافران تور دبی ازائه می دهد تا اقامتی بی دردسر و آرام داشته باشند و از آن نهایت لذت را ببرند. این هتل از ۹۴ اتاق تشکیل شده که همگی مبله هستند و مجهز به سیستم تهویه، وان حمام و حوله و روزنامه ی روزانه که به اتاق آورده می شود.

امکانات هتل سیتی سیزن دبی :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، دربان، رختشورخانه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، آسانسور، سالن برگزاری جلسات، پرستار، کافی شاپ، سوئیت خانوادگی، خدمات تورها، رستوران، فروشگاه، باشگاه ورزشی، ماساژ، سونا، استخر، استخر کودکان، جکوزی، اینترنت بی سیم در اتاق ها و درلابی هتل و ...

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی

 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس دبی محسوب می شود که با کیفیت تمام و امکانات عالی پذیرای مسافران تور دبی می باشد. این هتل از لحاظ کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد. هتل دارای استخر روبازی است که در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی می توانید از آن بهره ببرید.

امکانات هتل گراند سنترال دبی :

ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، باشگاه بدنسازی ، سالن جلسه ی مجهز مخصوص میهمانان تور دبی و ... 

هتل گراند سنترال دبی

هتل گراند سنترال دبی

 

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در نزدیکی میدان ساعت و خیابان الرقه واقع شده است. این هتل به مراکز خرید و مکان های دیدنی دبی نزدیک می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار دارد از این رو گردشگران تور دبی به راحتی می توانند به دیگر مناطق شهر دسترسی داشته باشند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر می باشد. این هتل از 178 اتاق لوکس و زیبا تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به سرویس تهیه نوشیدنی  گرم، حمام، سشوار ، سیستم تهویه ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، تلفن ، مینی بار و...می باشند.

امکانات هتل آواری دبی :

سونا، جکوزی ، استخر روباز در بام هتل، ، ماساژ،باشگاه ورزشی، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، خدمات نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات فکس و کپی ، لاندری، خدمات تور و تهیه بلیط ، فروشگاه و . . . 

هتل آواری دبی

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل جبل علی دبی

Jebel-Ali_Beach-Hotel.jpg

از این هتل لوکس 5 ستاره 21 دقیقه تا ساحل فاصله دارد.این ساحل اختصاصی دارای خدماتی نظیر 2 استخر با درختان نخل و حمام آفتاب، پارک شناور، باشگاه کودکان،خدمات نگهداری کودکان، شاتل رایگان به لگولند و دیگر پارک ها در این هتل محبوب به همراه خانواده شما گردشگران تور دبی می توانید تجربه کنید.

این هتل 3 کیلومتر از باشگاه JA تیراندازی، 10 دقیقه از مرکز خرید ابن بطوطه و 20 دقیقه از مارینا دبی فاصله دارد.هتل جبل علی از فوریه 2008 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

Jebel-Ali_Beach-Hotel1.jpg

امکانات اتاق ها

Jebel-Ali_Beach-Hotel2.jpg

این هتل از 251 اتاق و سوئیت تشکیل شده است که در تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر وای فای رایگان، دستگلاه بخشdvd، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و دارای بالکن اختصای کوچک با نمایش بیش از باغ های سرسبز، تفرجگاه ساحلی و خلیج عربی است.اتاق خانواده از 2 اتاق بزرگ متصل بهم تشکل شده و سرویس اتاق ها 24 ساعته است.طراحی و دکوراسیون اتاق ها مدرن و شیک است و شما گردشگران تور دبی در این اتاق ها احساس آرامش می کنید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel3.jpg

امکانات رفاهی

6 رستوران و کافه از جمله یک رستوران ایتالیایی، بار کنار استخر Swim-up و رستوران ساحلی وجود دارد.می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

Jebel-Ali_Beach-Hotel4.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel5.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel8.jpg

امکانات تفریحی هتل جبل علی دبی

شامل طیف گسترده ای از ورزش های آبی، تنیس، اسکواش، اسب سواری، شتر سواری، تنیس روی میز و مینی گلف می باشد. زمین گلف 9 سوراخ دارای آکادمی گلف است و از طرفی دارای سفرهای ماهیگیری و کشتی های غروب آفتاب از تفرجگاه  ساحلی دیدنی است.

فعالیت های رایگان برای نوجوانان در ChillZone و برای کودکان بین 4 تا 12 سال فعالیت های CoolZone اختصاص داده شده است.

هتل دارای خدمات ماساژ، آبگرم برای درمان هاب بدن، محافظت پوست، منطقه مرطوب گسترده با جکوزی، اتاق بخار و سونا و همچنین به عنوان یک سالن بدنسازی، سالن و کلاس های یوگا وجود دارد.

Jebel-Ali_Beach-Hotel7.jpg

Jebel-Ali_Beach-Hotel9.jpg

 

هتل گرند حیات دبی

 

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel.jpg

این هتل 5 ستاره در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد. از این  هتل لوکس تا زمین گلف کریک گلف اند یاچ کلاب 2 کیلومتر، برج خلیفه و مرکز خرید دبی با ماشین 15 دقیقه و تا مرکز خرید وافی 15 دقیقه فاصله دارد.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel3.jpg

امکانان اتاق ها

این هتل از 674 اتاق تشکیل شده و تمامی اتاق ها مشرف به باغ و استخر هستند و دارای خدماتی نظیر ، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار ، حمام لوکس و دارای چیدمان و دکوراسیون به سبک سنتی عربی نیز می باشد.مسافران تور دبی در این اتاق ها احساس راحتی می کنند.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel5.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel6.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel4.jpg

امکانات تفریحی

13 رستوران و کافب شاپ دارد که در تمامی رستوران ها انواع غذاهای هندی، ژاپنی و سنگاپوری لذت ببرند

سونا و جکوزی، استخر سرباز، حمام آفتاب، استخر سرپوشیده و استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، آکادمی تنیس دبی، کلوب کودکان، مرکز آبگرم و باشگاه آهاسیس و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel2.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel1.jpg

                     

.

هتل هایت ریجنسی دبی

Hyatt_Regency_Dubai.jpg

این هتل 5 ستاره در منطقه میراث قرار دارد و با پیاده روی 5 دقیقه ای به باز طلا، پارچه و ادویه در souk میرسید.این هتل لوکس رستوران گردان، اسکیت یخ خصوصی و وافای رایگان ارائه می دهد.هتل هایت ریجنسی 8 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد.می توانید بارفتن به منطقه نخل دیره با خط مترو و یا با خدمات شاتل افتخاری برسید.این هتل لوکس از 23 آوریل 2009 آناده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق ها لوکس، مبلمان ظریف رو به مناظر زیبا است.در برخی از اتاق ها مسافران تور دبی می توانند با یک نوشیدنی از مینی بار در حالی که تلویزیون تماشا می کنند لذت ببرند.

Hyatt_Regency_Dubai5.jpg

Hyatt_Regency_Dubai7.jpg

امکانات تفریحی

باشگاه هایت ریجنسی در مقدونیه دارای آبگرم است و دارای سالن بدنسازی، تناسب اندام ،تنیس مدرن، بار، تهویه مطبوع، اتاق جلسه، فروشگاه و باغ دارد.خدمات آبگرم به همراه ماساژ را برای مسافران تور دبی فراهم می کند.

Hyatt_Regency_Dubai3.jpg

Hyatt_Regency_Dubai8.jpg

Hyatt_Regency_Dubai6.jpg

در هتل 3 رستوران وجود دارد از جمله AL داور،رستوران گردان هایت ریجنسی دبی وجود دارد. نوشیدنی ها و hibiki به ویژگی های کارائوکه وجورد ارد.

Hyatt_Regency_Dubai1.jpg

 

هتل و برج های شرایتون کریک دبی

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel2.jpg

این هتل در منطقه دیره و بر کرانه های کریک دبی قرار دارد که اخیرا بازسازی شده است.این هتل 5 ستاره لوکس دارای اتاق های لوکس از کف تاسقف  پنجره های مشرف به کریک و شهر دارد. دیرهبرای مسافران تور دبی علاقمند به تجارت، گردش و خرید لباس انتخاب فوق العاده ای است. تمامی اتاق های هتل و برج شامل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع و ... در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel5.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel3.jpg

 

امکانات رفاهی

مرکز فیتنس شرایتون که توسط Core Performance برنامه ریزی شده است.

ورزشگاه، زمین گلف، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق بخار، ماساژ، استخر شنای بزرگسالان و کودکان دارد.

از هتل و برج فقط 3 کیلومتر از بازار معروف دبی و بازار ادویه فاصله دارد.مراکز خرید از جمله برجمان و بازار دیره در مرکز شهر را می توان کمتر از 15 دقیقه با ماشین بروید.این ویژگی هتل دارای یکی از بهترین مکان ها دارای امتیاز در دبی است.هتل شرایتون از تاریخ 5 ژوئن 2007 از مسافران تور دبی استقبال می کند.

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel6.jpg

Sheraton_Dubai_Creek_Hotel4.jpg

 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

metropolitin-palace-dubai.jpg

هتل مترو پولیتن پالاس دبی 4 ستاره به نهر دبی و برج ساعت معروف دبی نزدیک است.از این هتل تا باشگاه گلف دبی چند دقیقه فاصله دارد، تا فرودگاه بین المللی دبی هم فقط 9/4 کیلومتر و 5 دقیقه با ماشین تا بازار طلا فاصله دارد.

metropolitin-palace-dubai4.jpg

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس از 212 اتاق و سوئیت لوکس تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، نشیمن، تهویه مطبوع و دارای اتاق های بزرگ که به سبک سنتی عربی و اروپایی در اورده که دارای طراحی و دکوراسیون شیک است.

metropolitin-palace-dubai2.jpg

رستوران

metropolitin-palace-dubai6.jpg

این هتل لوکس 4 رستوران دارد که یک رستوران آن غذاهای لبنانی همراه با موسیقی زنده و 3 رستوران دیگر استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی میباشند.

امکانات رفاهی هتل مترو پولیتن پالاس دبی

metropolitin-palace-dubai3.jpg

ماساژ، سونا و جکوزی، باشگاه گلف، سالن بدنسازی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، تنیس و بار

برایرزرو هتل مترو پولیتن پالاس دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبی با شماره های 021-41954/88178815  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 هتل ارم کیش

هتل ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

امکانات هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .  برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .


جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

_آرامیس_3.jpg

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را  محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشدهتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های شیک و لوکس کیش محسوب می شود. این هتل درفضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع بنا گردیده است و از 54  اتاق و 140 تخت تشکیل شده است ، هتل صدف کیش از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بازارهای بزرگ جزیره نزدیک است و روبروی دانشگاه جزیره کیش قرار دارد. این هتل در سال هشتادو یک بنا شد . هتل صدف در میان مسافران تور کیش محبوبیت خاصی دارد و یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت کیش به شمار می رود.

 آدرس هتل صدف کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

امکانات هتل صدف کیش :

لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و...

 

 هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و ... 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش،بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

 

 

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

 

هتل گامبرون کیش

gamberon.jpg

هتل گامبرون کیش 5 ستاره هتلی لوکس با مساحت 10500 مترمربع در جزیره کیش قرار دارد. این هتل زیبا دارای فضای سبز به همراه آب نمای زیبا دارد. گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری تبدیل شده و مسافران تور کیش می توانند برای اقامت این هتل زیبا را انتخاب کنند. هتل گامبرون در نزدیکی ساحل قرار دارد و به پارک آهوان نزدیک است و مسافران تور کیش از این مکان گردشگری می توانند بازدید کنند.

 امکانات هتل گامبرون کیش:

gamberon1.jpg

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا و جکوزی،خشکشویی، سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، ماساژ، روم سرویس،خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه،زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و... در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 4 ستاره گرند هاربر آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع از 311 اتاق تشکیل شده است. این هتل و تا مرکز شهر آنتالیا 1 ساعت فاصله دارد. هتل گرند هاربر در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و دارای پلاژ اختصاصی است.

_گرند_هاربر_آنتالیا.jpg

امکانات هتل گرند هاربر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، استخر سرپوشیده، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه، استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، سرویس نگهداری کودکان، پزشک، پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سالن بازی، ترانسفر فرودگاه، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، پرستار کودک، بوفه صبحانه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_گرند_هاربر_آنتالیا_3.jpg

_گرند_هاربر_آنتالیا_2.jpg

 

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family دارد. هتل رز ریزورت تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل در 1 کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. هتل در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، اجرای انیمیشن در طول روز، ورزش های آبی، فوتبال آبی، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش و... مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_2.JPG

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

 

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا 

هتل مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

امکانات هتل : 

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور آنتالیا ، صرافی، استخر روباز ، سونا ، استخر سر پوشیده ، زمین بازی کودکان ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، مجهز به سیستم تهویه ، بار ، باغ ، خدمات خانه داری ، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت ، مرکز سلامت و آبگرم ، اینترنت پرسرعت ، فروشگاه ، ماساژ ، حمام ترکی ، سرسره آبی و... را شامل میشود.

 

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر واقع شده است. هتل باتونت گاردن آنتالیا از 175 اتاق تمییز و مرتب تشکیل شده است. فاصله هتل باتونت گاردن آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر می باشد. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده است و گردشگران تور آنتالیا با 10 دقیقه پیاده روی می توانند به دریا دسترسی پیدا کنند. هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. همچنین فاصله هتل باتونت گاردن آنتالیا تا شهر باستانی لیکیا پاسه لیس 22 کیلومتر و تا پیست اسکی 70 کیلومتر می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای باغی بزرگ و زیبا می باشد که میهمانان تور آنتالیا می توانند در زمان اقامتشان برای استراحت و تفریح از آن لذت ببرند.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا :

سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام ترکی , خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی , آسانسور , پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تور آنتالیا , رستوران و بوفه با غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف و همچنین استخر روباز و ... 

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بلیس آنتالیا

 هتل بلیس 5 ستاره آنتالیا در کنار دریای مدیترانه در منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل در سال 1992 ساخته و درسال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت و در بهار سال 2014 چیدمان و طراحی جدید آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند.هتل بلیس دارای ساحل اختصاصی می باشد و این هتل 5 ستاره در مجموع 556 اتاق دارد و دارای یک محوطه بزرگ پوشیده شده از درختان نخل می باشد.

امکانات اتاقها:

فضاهای اقامتی هتل بلیس بسیار زیبا و مدرن تزئین شده اند و مجهز به اینترنت WiFi رایگان ، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش پارکت هستند. هر اتاق یک بالکن مجزا ، یک فضای نشیمن و یک تلویزیون با صفحه تخت دارد. خدمات سرو خوراکی های میان وعده ای و انواع آبمیوه و نوشابه در اکثر نقاط هتل نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

5 استخر روباز ، یک پارک آبی و یک استخر سرپوشیده ،حمام ترکی،سونا دارد. 4 رستوران متعدد ، 4 رستوران ویژه ی اسنک و غذاهای سبک ، 5 کافی شاپ و یک پیتزا فروشی در طول روز به مهمانان تور آنتالیا خدمات می رسانند. در اینجا همچنین می توانید از حضور در پارک حیات وحش  مرکز اسبدوانی هتل و در کنار اسب ها لذت ببرید. پیلاتس ، بازی های مرتبط ، والیبال ، تنیس و فوتبال در این هتل در دسترس مهمانان است و ماساژ و امکانات سونا در کنار خدمات ویژه ی پذیرش و حمل و نقل فرودگاهی با هزینه ی اضافی در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار میدهد و مسافران باانتخاب هتل بلیس آنتالیا سفر خوشی را سپری کنند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل دایما ریزورت آنتالیا

هتل دایما ریزورت  5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی به طول 350 متر در سواحل دریای مدیترانه است. هتل دایما ریزورت با مساحتی حدود 60000 متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و 4 طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات فراهم می‌گردد. پذیرایی این هتل بصورت ALL می باشد. هتل دایما بیز  متشکل از 525 اتاق  است که نمامی اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و منحصر به فرد می باشد  و از رنگ های شاد در اتاق ها استفاده شده است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشد. اتاق‌ها در 4 مدل متفاوت طراحی شده‌اند که همه آن‌ها دارای کفپوش گرانیت، حمام با وان، بالکن، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند. 

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا  :

 استخر روباز (فصلی)، باغ، تراس،زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی، غواصی، مینی گلف، امکانات ورزشی آب (در سایت ساحل)، پارک آبی، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، منطقه ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده (فصلی )، ساخت رو به دریا، کتابخانه، زمین بازی کودکان، کارائوکه، کارکنان سرگرمی،  باشگاه کودکان،حمام ترکی،یوگا و پیلاتس و ... این خدمات را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهیم تا سفر خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا

هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا 5 ستاره که در شهر آنتالیا قرار دارد محلی مناسب برای اقامت  مسافران تور آنتالیا می باشد.از این هتل مهمانان دسترسی آسانی به مناظر دیدنی و جاذبه های گردشگری دارند. این هتل در سال 2008 افتتاح شده و در سال 2012 بازسازی شده است.هتل ورا ورد در فاصله ۳۵ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و ۲۵ کیلومتری فرودگاه آنتالیا و در ۲ کیلومتری Kadriye و ۵ کیلومتری مرکز بلک واقع شده است . این هتل دارای 312 اتاق می باشد.خدمات بعضی از اتاق ها شامل بالکن، بار کوچک، تلویزیون صفحه تخت و .. می باشد.

امکانات هتل ورا ورد ریزورت آنتالیا:

 زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایقرانی، بولینگ، اسب سواری، امکانات ورزش های آبی ، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، وان داغ، ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده (تمام سال)، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، کلوپ تفریحی، باغ، تراس، تراس خورشید و … می شود . از امکانات عمومی هتل ورا ورد میتوان به روزنامه ها، صندوق امن، مغازه (در هتل)، اتاق های برای سیگار کشیدن، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق خانواده، آسانسور، گرمایش و … اشاره کرد.با نتخاب این هتل شیک سفر خوشی را سپری می کنید.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل وياژ بلك آنتالیا

 هتل وياژ بلك در منطقه بلک شهر آنتالیا در سال 2007 در زمینی به مساحت 93500 احداث شده است.این هتل 5 ستاره جز هتل های شیک منطقه بلک می باشد.هتل ویاژ بلک دارای کناره اختصاصی به وسعت 200 متر می باشد. این هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر، 35 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی و تا منطقه بلک 2 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشدو گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل دارای اتاق های استاندارد، خانوادگی  و سوئیت می باشدواتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن و رنگ امیزی شاد و دلباز می باشد. تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون صحفه تخت، تهویه مطبوع، روم سرویس، صندوق امانات، کلید الکترونیکی و دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز و دریا از خدمات این هتل 5 ستاره است که در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد تا اقامتی مطلوب و رضایت بخشی را تجربه کنند.

امکانات هتل وياژ بلك آنتالیا:

زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، پارک بازی کودکان  ، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ، جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی اب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی موجی ، برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات پزشکی، رستوران ( با غذاهایی به سبک ژاپنی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی )، خانه استیک ،۱۰ کافه و ... 

  هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در هتل ویاژ بلک خاطرات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

 

هتل زنا ریزورت آنتالیا 

 

 

هتل زنا ریزورت آنتالیا 5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های ساحلی آنتالیا است.این هتل لوکس حائز ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی آن بصورت ALL  است.از  هتل زنا ریزورت آنتالیا ۵۰ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا ، ۶۵ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا  فاصله داشته و با مراکز خرید فاصله کوتاهی دارد. برخورداری از طبیعت بکر و آب و هوای دلنشین - دلپذیر ساحلی باعث شده تا گردشگران تور آنتالیا رغبت بیشتری برای اقامت در این تفرجگاه پرشکوه داشته و تعطیلات خود را در آن هتل سپری نمایند.این هتل از 208 اتاق تشکیل شده است که دربرگیرنده اتاق استاندارد،خانوادگی،سوئیت و بدن دخانیات تشکیل شده است.تمامی اتاقها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا و باغ بوده و دارای خدماتی همچون تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، تهویه مطبوع ، کلید الکترونیکی ،مینی بار و... به توریستان تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل زنا ریزورت آنتالیا :

رستوران هایی مجلل ، بوفه صبحانه ، بار و کافی شاپ ، بوفه کامل و متنوع صبحانه ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، فروشگاه ، لاندری و صندوق امانات جزو امکانات رفاهی و خدماتی هتل است . استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و بسیاری امکانات تفریحی دیگر در این هتل مجهز به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور آنتالیا و  اطلاع از آخرین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()