نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رومی قونیه ترکیه

 هتل ۴ ستاره رومی قونیه استانبول یاد آور هتل های ایتالیایی است. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای توریست های تور ترکیه است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حداقل یک بار سری به این مکام می زنند.پارک علاالدین در یک کیلومتری این هتل واقع شده که می توانید قدم زنان نیز به این محل برسید. همچنین موزه ی باستان شناسی نیز ۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد. مکان های تاریخی، بازارهایی که بتوانید در آن خرید هایتان را انجام دهید و مراکز مختلف تجاری از جمله مکان هایی است که در نزدیکی این هتل وجود دارندو باعث جذب مسافران تور ترکیه میشود. 

-رومی1.jpg

-رومی2.jpg

امکانات هتل رومی قونیه ترکیه:

این هتل دارای دکوراسیونی چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود اما فراموش نکنید که تنها برخی اتاق ها از حمام گرم برخودار خواهند بود.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 است اما شما برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که روز بتوانید در این مکان حاضر شوید. از سویی، شما می توانید از امکاناتی مثل خشکشویی نیز در هتل بهره مند شوید. در هتل امکان بازی بیلیارد نیز وجود دارد.شما می توانید در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی برای قونیه را مشاهده کنید اما رستورانی که روی تراس، ظهر ها از شما پذیرایی می کند، لطف دیگری دارد چرا که می توانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.

-رومی3.jpg

-رومی4.jpg

هتل قونیه رومی یک سالن بدنسازی نیز دارد که مکانی مفرح برای کسانی است که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند.هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه برای مسافران تور ترکیه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های آن قابل مشاهده است.سونا و حمام ترکی نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل به شمار می رود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

-رومی5.jpg

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه نوروز 95

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تورترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره ترکیه,هتل های ترکیه ,لوکس ترین هتل های ترکیه ,بهترین هتل های ترکیه ,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد