نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان المکتوم واقع شده است . طراحی این هتل به سبک و سیاق کلاسیک روسی می باشد و دارای ویژگی‏هایی از فرهنگ روس است. در معماری و طراحی این هتل معماری روسی به وضوح برای مسافران تور دبی قابل مشاهده است. هتل مسکو دبی دارای 138 اتاق شامل اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار می باشد و هر يک به سادگي تزئين شده و دارای مبلمانی مدرن ، نورکافی وپنجره هایی رو به مناظر شهر هستند. ورودی و لابی هتل مسکو به سبک تئاتر Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی و طاقدیس های آن را به نمایش گذاشته است . شما میهمانان تور دبی می توانید نوشیدنی خود را در تریا نشیمن هتل مسکو میل نمائید و از نمای زیبای هتل لذت ببرید. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر و تا زمین گلف خور دبی 2 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با 7 دقیقه رانندگی می توانند به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی داشت. 

امکانات هتل مسکو دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، تهویه، گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه وضیافت، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، مرکز سلامت، استخر روباز، سونا و ...

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

 

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه تجاری دیره واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3.5 کیلومتر فاصله دارد. هتل مونترال دبی با اتاق های مطبوعی مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی و صفحه نمایش تخت آماده ارائه خدمات به مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای سه رستوران می باشد که یکی از رستوران های این هتل به صورت شبانه روزی آماده سرو غذا در سبک بین المللی برای میهمانان تور دبی می باشد. این هتل برای یک کودک زیر 8 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشد رایگان محاسبه می گردد.

امکانات هتل مونترال دبی :

رستوران و بار, پارکینگ, استخر سر پوشیده, سونا, جکوزی, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی برای میهمانان تور دبی , گشت درون شهری, بوفه و صبحانه,  اتاق بخار, سالن بدنسازی, صندوق امانات و ...

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

هتل مونترال دبی

 

هتل آپارتمان امارات کنکورد دبی

هتل آپارتمان امارات کنکورد دبی در منطقه ی دیرا در نزدیکی نهر دبی واقع شده است.این هتل در 400 متری دبی کریک و ایستگاه مترو الرقه قرار داردو تا فرودگاه بین المللی 7 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 4 ستاره 176 اتاق دارد و تمامی اتاق ها  مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون، ماهواره و میز کار می باشند و دارای محوطه ای برای فعالیت بیش از 300 نفر می باشند.در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و مدیترانه ای سرو می شود.از هتل تا آب نمای شهر،باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و مراکز تجاری فاصله کوتاهی دارد.

امکانات هتل  آپارتمان امارات کنکورد دبی:

 استخر ،بیلیارد، اسنوکر، فوتبال دستی، پینگ پونگ و انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند.علاوه براین، هتل، دارای مرکز دندانپزشکی، گشت های شهری،صحرایی،ماجراجویی، خرید، ماهیگیری در عمق دریا، تور دریایی با قایقهای سنتی داهو از امکانات این هتل می باشد که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل رز ریحان دبی

هتل رز ریحان دبی در خیابان شیخ زائد دبی قرار دارد . این هتل 4 ستاره در سال 2009 بنا شده است و در سال 2016 بعنوان دومین هتل معروف دبی انتخاب شده است.هتل رز ریحان دبیتا دبی مال حدودا 1.5 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاه های دبی حدود 10 دقیقه فاصله دارد.این هتل 4 ستاره  72 طبقه، 462 اتاق دارد.اتاق های این هتل شیک می باشد و طراحی و چیدمان این اتاق ها منحصر به فرد است و دارای خدماتی همچون تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار و ... می باشد.گردشگران می توانند از پنجره اتاق ها مناظر زیبای شهر دبی را مشاهده کنند.هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

امکانات هتل رز ریحان دبی:

این هتل 4 رستوران دارد که  انواع غذاهای بین المللی و عربی سرو می شود.

استخر، اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار ،جکوزی،سالن بدنسازی، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از   تور دبی با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

 

 

هتل دلمون پالاس دبی

delmonpalas.jpg

هتل دلمون پالاس دبی 4 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد.این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بازار و 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و به مکان های گردشگری برج ساعت و آب نمای دبی نزدیک می باشد. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلمون پالاس دبی:

تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  ، سرویس اتو و سیستم تهویه مطبوع ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، استخر روباز، سونا ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی ، فروشگاه و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

delmonpalas1.jpg

delmonpalas3.jpg

گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آب نمای دبی

abnama1.jpg

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی آب نمای بسیار بزرگ برج خلیفه است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. همیشه برای مشاهده از آب نما در این محل گردشگران تور دبی را مشاهده می کنید که از نقاط دور و نزدیک آمده اند تا از این مکان دیدنی بازدید کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و نظر گردشگران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا بنا شده است.

 

سافاری بیابانی دبی

safari.jpg

سافاری بیابانی دبی دربیابان‌های حفاظت‌شده‌ای قرار دارد که شامل تپه‌های کویری و شنی با انواع گونه‌های گیاهی، پرندگان، خزندگان و پستاندارانی مثل غزال عربی می باشد و یکی از مناطق گردشگری تور دبی نوروز 96 است.برای دیدن این مکان، تورهایی وجود دارد تا گردشگران به طبیعت آسیبی نزند. اما اگر دنبال هیجان هستید و دیدن طبیعت به تنهایی راضیتان نمی‌کند، باید از تورهای متنوعی استفاده کنید که شما را همراه یک راننده و ماشین شاسی بلند به دل بیابان می‌فرستند تا لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه‌ها را از نزدیک تجربه کنید. این تورها در سه زمان صبح، عصر و نیمه شب برگزار می‌شوند. در این تورها ماشین شما را جلوی در هتل سوار می‌کند و به دل صحرا می‌برد. تازه می‌توانید برای هیجان بیشتر بخشی از مسیر را خودتان رانندگی کنید. شترسواری در صحرا، اسکی روی شن، عکسبردار از غروب خورشید،رقص، آرایش با حنا، ATV سواریو خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های این تورها است. گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند از این منطقه زیبا لذت ببرند.

safari1.jpg

جهت رزرو تور دبی نوروز 96 و اطلاعات بیشتر از با شماره 41954 -021 تماس حاصل نمایید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

vaild.jpg

پارک آبی وایلد وادی دبی پیشرفته ترین پارک آبی دنیا و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دبی است که بین هتل برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار گرفته است.این پارک  امکان سرد و گرم کردن آب در فصل‌های مختلف، داشتن سرسره‌های زیاد، دو ماشین موج‌ سواری مصنوعی و بزرگ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از آمریکا مردم را از هر سن و سالی به خود جذب می‌کند. جلوی در ورودی، آبشاری ۱۸ متری هست که هر ده دقیقه آب را با فشار زیاد به بیرون پرتاب می‌کند. علاوه بر این‌ها، محل ویژه‌ای برای بچه‌ها، بزرگترین استخر موج‌دار خاورمیانه که موج‌هایی با ارتفاع ۱.۵ متر در ۵ شکل مختلف ایجاد می‌کند، رودخانه‌ای به طول ۳۶۰ متر که می‌توانید با تویوپ‌های مخصوصی روی آن شناور باشید و همچنین سرسره‌های خانوادگی بخشی از امکانات پارک وایلد وادی که در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد. 

 

 

 

پارک الممزر دبی

almmzer.jpg

پارک الممزر دبی وسعت ده ها هکتار یکی از محبوب ترین مناطق دیدنی دبی است. الممزر در امتداد دماغه کوچک در دهانه خور الممزر قرار گرفته است.این پارک دارای ساحل های شنی سفید رنگ، استخر، باربیکیو به همراه فضای باز برای بازی کودکان می باشد و دارای کلبه های ییلاقی، سالن آمفی تئاتر، ساحل سرپوشیده می باشد.بیشتر فضای این پارک را چمن ، درختان نارگیل ونخل پوشانده است.گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانند لحظاتی خوشی را در این پارک سپری کنند.

almmzer1.jpg

 

 

خانه اپرا دبی

opera1.jpg

خانه اپرا دبی یکی از بناهای هنری شهر دبی است.این بنا در سال 2016 افتتاح شده  و شامل 2000 صندلی می باشد.این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.خانه اپرا محل برگزاری  اپرا، تئاتر، کنسرت های متنوع، باله، نمایشگاه هنری، فیلم های سینمایی، برنامه های ورزشی و فصلی را در خود جای دهد.گردشگران تور دبی می توانند از این مکان بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین جاذبه های گردشگری دبی, مکان های گردشگری دبی, جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی احداث شده است و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با اسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند. این بازارچه ها با یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند. در این بازار کالاهایی نظیر پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... به گردشگران تور کیش ارائه می گردد.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال 1377 در خیابان فردوسی جزیره در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری بنا گردید و شروع به فعالیت نمود. نمای شیشه ای زیبا و فضای با طراوت اطراف آن با توجه به قیمت های مناسب اجناس نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است. یکی از موارد مورد توجه در این مرکز خرید ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است.

اکثر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.  در این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه آن چند رستوران برای پذیرایی از گردشگران تور کیش وجود دارد .

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع بنا شده است.در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 

بازار شهر چین کیش

بازار شهر چین در واقع فروشگاه کوچکی است که مدتی در مجاورت بازار مروارید در جزیره کیش بنا شده است .اجناس در این بازارچه بسیار متنوع بوده و انواع لوازم خانگی و کیف و کفش و پوشاک در آن به وفور یافت می شود اما کیفیت بیشتر اجناس پایین میباشد . بازارچه شهر چین در کیش دارای دوشعبه بوده و کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین وارد شده و توسط فروشندگان چینی به افرادی که قصد خرید ارزان در کیش را دارند ارائه می گردد و به همین دلیل یکی از بازارهایی است که گردشگران تور کیش را به سوی خود جذب می کند . شعبه دوم بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ می باشد که اجناسش به نسبت این بازارچه از تنوع زیادتری برخوردار است .

chinkish.jpg

chinkish1.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفينهای کیش دارای مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار می باشد و در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده است. این مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان و گردشگران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن نمایند و لذت ببرند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. گردشگران تور کیش توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

 

روستای باغو کیش

روستاي باغو کیش

باغو از آبادي‌ هاي قديمي جزیره كيش می باشد كه در جنوب غربي جزيره واقع شده است. امروزه اين آبادي جز چند خانوار دامدار، سكنه ديگري ندارد. حاصلخيزي اين منطقه در میان بومیان زبانزد است. بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در این منطقه به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي بی نظیری دارد. پارك دليران با وسعت 60 هکتار به منظور گسترش امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌ هاي طبيعي روستاي باغو کیش كه از خاكي مستعد برخوردار است در این منطقه احداث گردیده است. برای بازدید از این روستای تاریخی با تور کیش همراه شوید.

 

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش

آب های سطحی در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌گردند، به همین علت اين منطقه از سرسبزي خاصی برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز  احداث شده است. در اين مجموعه برای آسایش و راحتی گردشگران تور کیش نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز ایجاد شده است.

درخت سبز تقریبا با طول عمری بین 500 تا 600 سال كهنسال‌ترين درخت لور جزيره کیش محسوب می شود. بر روی شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نظر اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. بسیاری از مردم بر این باورند که اين درخت شگون دارد و به همين سبب به قصد برآورده شدن نيازهایشان و آرزوهاشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن گره می زنند.

معروفترين درخت جزيره کیش، درخت لور يا انجير معابد می باشد. اين گونه درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور ، برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان متمايز مي‌گرداند. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که همانند چتري بر روي زمين سايه افکنده و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.

مجموعه درخت سبز کیش با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران تور کیش بنا شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبزش با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه خواهد برد. 

درخت سبز کیش

 

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

mardmahigir1.jpg

در جزیره زیبای کیش اگر به سمت سواحل شرقی جزیره بروید با مجسمه بزرگی به طول 12 متر روبرو خواهید شد. این مجسمه ماهیگیر نمادی از مردم ساحل نشین شرق جزیره کیش را تداعی می کند. مجسمه مرد ماهیگیر زیبا در پارک ساحلی ماهیگیر قرار دارد این پارک 4 هزار متر مربع مساحت دارد و مرد ماهیگیر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور است. در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبایی برای مسافران تور کیش در زیر سایه درختان تنومند است که برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.

mardmahigir.jpg

وقتی که شما به همراه خانواده پای بر سنگفرش سنتی این پارک زیبا که می گذارید احساسی آرامشی توام با نشاط به سراغتان می آید. گفتنی است ایجاد جاذبه های جدید در سواحل کیش با هدف خلق فضاهای جدید در محیطهای ساحلی از جمله برنامه های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش است و تا کنون پارک های مختلفی با کار بریهای متنوع برای خانواده ها در سواحل کیش بنا شده است.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

ساحل پاتارا آنتالیا :

ساحلی آرام و بسیار زیبا و به گفته بعضی ها زادگاه بابانوئل می باشد . این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و گردش گردشگران  تور آنتالیا است زیرا بسیار دنج و خلوت می باشد. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی زیادی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی ذکر شده عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگران تور آنتالیا در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این آثار تاریخی لذت ببرند.

 

_پاتارا_آنتالیا_2.jpg

 

 

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

مسیر رودخانه تور رافتینگ آنتالیا تقریبا ۱۴ کیلومتر است که در طول این مسیر میتوانید طبیعت زیبا و شگفت انگیز کوههای اطراف و دره پلدار را نظاره کنید . این رودخانه با آب سفید و خروشان از کنار آثار تاریخی آنتالیا مثل پل رومی ۲۰۰۰ ساله ، کلیسای تاریخی ، قنات ، و برج پادگان و … می گذرد. رافتینگ در آنتالیا برای شما یک روز به یاد ماندنی را برای گردشگران تور آنتالیا رقم میزند می توانید با پرداخت هزینه ، فیلم و عکسهای یادگاری از قایق سواری خود داشته باشید .

برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و بعد به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خود را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی وجود دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما کمک می کند که قایق سواری خوبی داشته باشید. 

 

دره عمیق پلدار آنتالیا ‌

 

 دره عمیق پلدار آنتالیا ‌حدود 14 کیلومتر طول دارد و از ابتدای پارک ملی آنتالیا تا نزدیکی دریای مدیترانه کشیده شده است. برای کسانی که عاشق قایق سواری در رودخانه‌های آرام هستند، دره عمیق پلدار آنتالیا ‌مکان مناسبی است. پوشش گیاهی مرتفع اطراف دره عمیق پلدار آنتالیا و سایه ای که همیشه در دره عمیق پلدار آنتالیا وجود دارد، آن را شبیه به رویای ما از رودخانه‌های سرد و خنک فیلم‌ها کرده است. تصویری که همیشه از یک رودخانه آرام داشته اید را می‌توانید دردره عمیق پلدار آنتالیا ‌تجربه کنید.

در اطراف دره عمیق پلدار آنتالیا ‌رستوران‌های زیادی وجود دارند که غذاهای دریایی و غیر دریایی سرو می‌کنند. اگر عاشق لابستر و صدف و خرچنگ نیستید هم می‌توانید در این رستوران‌ها، غذایی برای خوردن پیدا کنید. رودخانه دره عمیق پلدار آنتالیا ‌پر از قزل آلا است. لااقل اگر امکان ماهیگیری از دره عمیق پلدار آنتالیا ‌را ندارید، می‌توانید یک قزل آلای خوشمزه در رستوران‌های بالای دره عمیق پلدار آنتالیا میل کنید. دره عمیق پلدار آنتالیا ‌را در تور آنتالیا از دست ندهید.

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا 

 

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا در کنار قلعه کاله ایچی قرار گرفته است و جز مناطق تاریخی شهر آنتالیا است و گردشگران تور آنتالیا می توانند در این منطقه لحظات خوبی را سپری کنند. این بندر یکی از بنادر جالب و زیبای ترکیه می باشد که امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم آورده است. در این منطقه می توانید قایق سواری کنید که بهترین زمان آن صبح است و هنگام عصر می توانید به تفریحات دیگر بپردازید. علاوه بر این در کنار این بندر کافه , رستوران و فروشگاه های متعددی وجود دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند به این فروشگاه ها بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه کنند و یا در رستوران های آن غذاهای لذیذ مورد نظر خود را سر کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

منطقه آدرسان آنتالیا

منطقه آدرسان،خلیج بعدی در منطقه الیمپوس در 100 کیلومتری آنتالیا قرار دارد و در مقایسه با الیمپوس منطقه ای آرام و محبوب تر است.این خلیج توسط درختان کاج مانند پالت یک نقاش احاطه شده است.آدرسان یک ساحل با فضای شگفت انگیزی برای هتل بوتیک فراهم کرده است.رستوران ها در نقاط مناسبی قرار گرفته است.بادها به کوه ضربه میزنند و کشتی ها در دوران گذشته مسدود شده اند.بندر آدرسان در مقایسه با بنادر اولیمپوس و پاسه لیس محبوب تر است.ساحل آدرسان حدود 2 کیلومتر با آب روشن و گرم فاصله دارد. این خلیج برای غواصان و ماهیگیران آماتور ایده آل است.گردشگران تور آنتالیا می توانند از این مناطق بازدید کنید. 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نظر بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل نظربیچ آنتالیا:

این هتل در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و تا آنتالیا حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر و تا ایستگاه اتوبوس 25 کیلومتر میباشد. 

این هتل دارای ساحل اختصاصی است.

 

امکانات اتاق ها :

امکانات این هتل شامل رستوران ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا وجکوزی ، حمام ترکی ، سالن بدنسازی ، اینترنت بی سیم میباشد .

 

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی برای گردشگران تور آنتالیا محسوب می شود . این هتل از اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد . هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از سایر امکانات هتل نیز بهرمند شوند .

امکانت هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا :

رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روبازسالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس, حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ...

 هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است که فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. این هتل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین تشکیل شده است. این هتل اقامتی خوب و سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورد.

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیدهسالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانساستخر روباز, یوگا, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافیپارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, بوفه صبحانه و ...

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

بوستان آهوان کیش

یکی دیگر از مکان های دیدنی جزیره کیش ،بوستان آهوان کیش می باشد که در زمینی به مساحت حدود 2 هکتار واقع شده است. این مکان دارای فضای سبزی بسیار زیبا بوده و انواع حیوانات در قفس های آن نگهداری می شوند.این بوستان دارای 17 عدد قفس بوده که در آنها شیر و روباه و میمون و شغال نگهداری می شود .گردشگران تور کیش می توانند در سفر خود از این بوستان زیبا بازدید کرده و از تماشای آهو های آن که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند،لذت ببرند . لازم به ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این بوستان نگهداری می شوند .همچنین این مجموعه وسایل بازی برای کودکان در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش نوروز 96 بتوانند همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند و اوقات خوب و لذت بخشی را در آنجا سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش از جمله مکان های تفریحی و گردشی کناره زیبای جزیره کیش بوده که در زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع بنا شده است و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها و با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگری ایجاد شده است. در این مکان حدود 6 هزار متر مربع فضای سبز با انواع گونه های گیاهی بومی منطقه به وجود آمده است.در واقع گذر طبیعت کیش با چیدمان مبلمان متناسب با فضای پارک زیرسایه گسترده ایجاد شده از چتر وسیع شاخه های درختان انجیر معابد فضایی توام با نشاط و آرامش برای استراحت مسافران تور کیش فراهم کرده است.همچنین برای کودکان فضای اختصاصی برای بازی های ماسه ای فراهم شده است.لازم به ذکر است که در این پارک به عرض 6.5 متر با استفاده از مصالح سازگار با محیط زیست فضایی برای دستگاه های ورزشی ایجاد شده است.از دیگر مکان های تفریحی نیز که در اختیار گردشگران قرار گرفته می توان به پارک باغ پرندگان، لاک پشت ها و پارک آهوان اشاره کرد که دارای 15 قطعه مجسمه فایبرگلاس از انواع گونه های پرندگان ٫آهوان و لاک پشت می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

اسکی کابلی کیش

درباره اسکی کابلی کیش:

نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه و همچنین بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا در جزیره کیش میزبان گردشگران گرامی تور کیش می باشد.اسکی کابلی کیش با طولی حدود هشتصد و شصت و عرض صد و شصت  متر با پنج  برج در ساحل جزیره کیش برپا شده و با سرعتی به میزان بیست و هشت  تا شصت و دو  کیلومتر در ساعت و در یک زمان میتواند به 12 نفر همزمان سرویس دهد .به دلیل اینکه این سایت مطابق با استانداردهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ایجاد شده،بنابراین محل مناسبی برای برپایی مسابقات داخلی و خارجی می باشد .همچنین این مجموعه به دلیل واقع شدن در ساحلی زیبا نمای فوق العاده بی نظیری را در معرض دید بازدید کنندگان و استفاده کنندگان از سایت قرار می دهد.لازم به ذکر است که ورزش اسکی کابلی ورزشی بسیار ساده است و نیز همه علاقمندان در سنین مختلف می توانند از این ورزش مفرح و جذاب لذت ببرند.همچنین در سایت اسکی کابلی علاوه بر امکانات ورزشی امکانات دیگری مانند رستوران ، کافی شاپ و آلاچیق نیز برای رفاه حال مسافران و گردشگران فراهم شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

جزیره هندورابی کیش

درباره جزیره هندورابی کیش:

از جمله جاذبه های گردشگری و دیدنی کیش، جزیره هندورابی می باشد که جزیره‌ای در حال رشد و توسعه بوده و در 8 کیلومتری سواحل خلیج فارس و در 28 کیلومتری جزیره کیش واقع شده است. این جزیره جزو جزیره های آرام و تقریبا خالی از سکنه و همراه با ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی می باشد که دارای مساحتی حدود 23 کیلومترمربع است.همچنین جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع 29 متر بوده و بزرگترین قطر آن نیز 7/5 کیلومتر است. از قرن 15 میلادی این جزیره در اختیار پرتغالی ها بوده که به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته و امروزه نیز آثار باقی مانده از پایگاه نظامی پرتغالی ها هنوز وجود دارد.همچنین در این جزیره روستایی به نام هندرابی واقع شده و در جوار این روستا نیز قریه‌ های دیگری به نام دورات و صرات وجود دارند.کار بیشتر اهالی جزیره صید ماهی بوده و صنعت گردشگری نیز در سال های اخیر در این جزیره در حال رشد است و گردشگران و مسافران را کم کم به خود جذب کرده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آپارتمان کاوان 3 قشم .gif.gif Qeshm Kavan 3 Hotel Aparteman

هتل آپارتمان کاروان 3 در یکی از بهترین نقاط جزیره قشم در نزدیکی سواحل غربی واقع شده است. این هتل در 4 طبقه در محیطی زیبا با ظرفیت پذیرش 60 نفر میهمان تور قشم با امکانات مطلوب و مناسب می باشد. نزدیکی به اماکن تجاری، دیدنی و توریستی و فاصله نزدیک به بازارهای ستاره، فرودسی، پردیس، مرجان و خلیج از امتیازات این هتل می باشند. هتل شمس با استفاده از پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده در تمامی فصول میزبان مسافران جزیره رویایی قشم می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تورر قشم را دارند این هتل آپارتمان هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت مناسب میباشد.

-آپارتمان-کاوان-قشم-1.jpg

-آپارتمان-کاوان-3-قشم.jpg

-آپارتمان-کاوان-قشم-2.jpg

-آپارتمان-کاوان-قشم-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آرام قشم .gif.gif.gif Qeshm Aram Hotel

هتل آرام قشم یکی از هتل های سه ستاره جزیره می باشد و در مرکز شهر قشم در نزدیکی بازار ستاره کوی نور بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 22 اتاق زیبا ، تمیز و آرام و دلنشین آماده خدمات رسانی به مسافران تور قشم می باشد. این هتل به مراکز تجاری شهر نزدیک بوده است و برای مسافرانی که قصد خرید دارند بهترین گزینه می باشد. فاصله هتل آرام قشم تا اماکن تاریخی و توریستی جزیره قشم مانند قلعه پرتغالی ها 1.4 کیلومتر، مراکز تجاری 500 متر، جنگل های حرا 35 کیلومتر می باشد. همچنین فاصله هتل آرام قشم تا فرودگاه جزیره حدود 40 کیلومتر میباشد. این هتل جز هتل های 3 ستاره خوب جزیره می باشد به خصوص برای آن دسته از مسافران تور قشم که برای خرید به جزیره زیبا قشم سفر میکنند.

-آرام-قشم.jpg

-آرام-قشم-2.jpg

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل آرام قشم

پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،رستوران،کافی شاپ،آسانسور،خدمات تجویل بار و چمدان،اینترنت رایگان بی سیم لابی،پارکینگ،یخچال،تلویزیون و...

-آرام-قشم-1.jpg

-آرام-قشم-3.jpg

-آرام-قشم-4.jpg

قوانین هتل آرام قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر چهار 4 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد.

هزینه اقامت برای کودکان بین 4 تا 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها می باشد.

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل آرام قشم روی نقشه

 

 

هتل ارم قشمفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gifفرمت .gif

هتل ارم قشم هتلی 4 ستاره در جزیره زیبای قشم است. این هتل دارای کلیه امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی و خدمات روزانه خانه داری برای مسافران تور قشم است. این هتل جمعه دارای 100 باب اتاق است و ظرفیت پذیرش 300 مهمان را بطور همزمان دارد. این هتل موقعیت مکانی مناسب نزدیک به دریا دارد بطوریکه از تمام اتاقها در طبقات و جهات مختلف، ویو دریا برای مسافران تور قشم قابل مشاهده است. همچنین هتل ارم قشم به بازارهای قشم دسترسی مناسبی دارد.

9256.jpeg

ارم-هتل-قشم-lobby.jpg

عکس ها و امکانات هتل ارم قشم

امکانات داخل اتاق مسافران هتل ارم قشم شامل سرویس بهداشتی مجزا و بزرگ، تلویزیون LED، اینترنت، مینی بار، تلفن، میز مطالعه، سشوار و ...

images.jpg

ارم-هتل-قشم-room2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشممی باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.

موقعیت هتل خلیج فارس قشم روی نقشه

 

 

هتل سورینت قشم

_سورینت_قشم_1.jpg

هتل سورینت قشم یکی از هتل های 5 ستاره قشم که در حال ساخت می باشد . این هتل اولین و تنهاترین هتل 5 ستاره جزیره زیبای قشم بشمار می رود . گروه سرمایه گذاری و هولدینگ سورینت این هتل را در سطح استانداردهای جهانی ساخته اند تا خدمات و امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار مسافران تور قشم قرار دهند . آنچه که برای هتل حائز اهمیت می باشد رضایت و راحتی مسافران است . هتل مجلل سورینت قشم تا فرودگاه بین المللی قشم 10 کیلومتر فاصله دارد . هتل دارای 55 باب اتاق شیک و مدرن با امکاناتی نظیر : تلویزیون ، ماهواره ، تخت راحتی ، تهویه مناسب ، اینترنت ، چای ساز ، حمام و لوازم بهداشتی و... می باشد .

_سورینت_قشم_2.JPG

امکانات و دیگر خدمات هتل :

پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، رستوران و کافه ، فروشگاه ، نمازخانه ، فضای سبز ، اینترنت ، صندوق امانات ، استخر سر پوشیده ، سونا و جکوزی ، باشگاه ورزشی ، مینی بار ، ترانسفر فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، تهویه مناسب ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و همچنین اتوشویی و...

_سورینت_قشم_3.jpg

_سورینت_قشم_9.JPG

_سورینت_قشم_8.JPG

تور قشم پیشاپیش سفر خوشی را یرای شما میهمانان عزیز آرزو می نماید ...

 

مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96

تور قشم نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

جنگل دریایی حرا قشم

jangal-hara.jpg

حرا نوعی درخت از جامعه گیاهی مانگرو می باشد که مساحت کل جنگل حرا 7 هزار و 500 هکتار در جزیرهقشم می باشد . کلمه مانگرو معرف اکوسیستم خاص در مناظق استوایی حاصل از تجمع بسیاری از گیاهان و جانوران در سواحل برکه‌ها ،دلتاها و سواحل دریا ها و معرف درختان و درختچه‌های این گونه اکوسیستم‌ ها می‌باشد . این گیاهان در گروه گیاهان شوره زی قرار دارند .دانه حرا روی درخت مادر می‌روید و نهال تولید می‌کند سپس از درخت جدا می‌شود و داخل مرداب می‌افتد . جنگل دریایی حرا قشم بر دریا و آب شور قرار دارد و این سازش با آب شور و شرایط نامناسب ، از حرا یک گیاه استثنایی ساخته‌ است . گیاهان حرا برگهایی با ظاهر بیضی شکل و باریک با رنگ سبز براق و پشت برگها سفید می باشد . طول این برگها حدود 5 سانتی متر است . میوه حرا به شکل بادام است . ریشه‌های آن شکل منظمی ندارند اما گل حرا بخاطر کوچکی نامحسوس است . گلی به رنگ طلایی با ۴ گلبرگ ، که هر گلبرگ چند میلی متر طول دارد . با عطری شیرین و خنک تا شعاع  چند متری اطراف آن پراکنده می‌شود . قامت بلند درخت حرا 3 تا 6  متر می باشد . 

jangal-hara3.jpg

 

 

غار خربس قشم

ghar-kharbas-gheshm1.jpg

غار خربس قشم یکی از تاریخی ترین جاذبه های گردشگری قشم بشمار می رود . این مکان زیبا در 15 کیلومتری شهر قشم در سمت راست جاده قشم به سمت روستای خربس واقع شده است . این غار در دل ارتفاعات روستای خربس قرار گرفته که معماری صخره ای در این غار به چشم میخورد و همچنین مجموعه ای از حفره های دست کنده با راهروهای باریک به همدیگر راه دارد و در تاللار بزرگی که جای اجتماع بوده است دو تاقچه برای گذاشتن چراغ ساخته شده و در پای دهانه این غار برگه ای برای نگهداری آب باران وجود دارد که در اکثریت مواقع جز مواقعی که باران نمی بارد آب دارد . روستای خربس 1400 سال قبل تا زمان ساسانیان آباد بوده و محل استراحت کشتی بانان بشمار می رفته و نام خربس از زمان پهلوی برای این مکان گذاشته شده است . برخی از محققین معتقدند که این مکان نیایشگاه پیروان مهر پرستی و پرستشگاه خدای آب بوده است و بعضی آن را استودان ( جایگاه نگهداری استخوان مردگان پس از مرگ ) می دانند و حدسی که به یقیین درست می تواند درست باشد این حفره های دست کنده در دل صخره ها اگر استودان نباشند به طور حتم پناهگاهی برای مردم بی دفاع و ضعیف که در دشت های خربس زندگی می کردند و دزدان دریایی با ایلغار و یورش املن آنها را بریده می باشد . آنان ناچار درون حفره های درهم و به یکدیگر مرتبط هستند قرار می گرفتند و نان  و آب و غذا آنها نیز لاشه حیوانات بوده است و راه دفاعی آنان سنگ های برای پرت کردن بود . که در گذر زمان حکاکی هایی درون غار انجام داده اند و تاریخ خود را در این غار ثبت کردند . تور قشم این مکان جذاب و دیدنی را به همه ی شما میهمانان شهر کیش پیشنهاد می کند .

ghar-kharbas-gheshm2.jpg

ghar-kharbas-gheshm.jpg

جهت رزروتور قشم با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

حیات وحش دریایی قشم

hayat-vahsh-daryaei-gheshm2.jpg

حیات وحش دریایی قشم یکی از مکان های طبیعی و محبوب جزیره قشم بشمار می رود . در این آب های شفاف و زلال به تماشای کوسه ها و نهنگ ها بنشینید و لذت ببرید . انواع لاک پشت ها و 11 نوع خرچنگ در این آب ها به چشم میخورند و همچنین ساحل شنی در شرق کانی محیط مناسبی را برای این لاک پشت ها ایجاد کرده است . شما در این مکان انواع گونه های حیوانات ، ماهی ها و گیاهان را خواهید دید و از این همه زیبایی شگفت زده خواهید شد .  

hayat-vahsh-daryaei-gheshm.jpg

 

کوه های قشم

kohaye-gheshm2.jpg

کوه های قشم از تحولات در طول زمان با فروکش آب این کوه ها بیرون آمدند . سطح این کوه ها را لایه های مرجانی ، اسفنجی و دو کفه ای پوشانده اند . این امر موجب حفاظت خاک های نرم شیست و مارن زیر سطح مرجانی کوه ها شده است . در اثر انفعالات طبیعی ، وزش باد ، طوفان های باران زا ، تندیس های دیدنی و زیبایی در سراسر جزیره پدید آمده است که جزیره قشم و جزایر اطراف آن را از دیگر جزایر خلیج فارس متمایز می نماید . این مجسمه های طبیعی در شکل های گوناگون و عجیب و غریب در سراسر جزیره می توان مشاهده کرد . به شما میهمانان تور قشم توصیه می شود که حتما از این مکان زیبا و تاریخی دیدن کنید و نهایت لذت را ببرید .

kohaye-gheshm.jpg

kohaye-gheshm1.jpg

 

غار نمکدان قشم

ghar-namakdan-gheshm.gif

غار نمکدان قشم در فاصله 90 کیلومتری شهر قشم قرار دارد که در بخش انتهایی جنوب غربی جزیره قشم به شکل کوه گنبدی در ارتفاع 237 متر واقع شده است . بر روی کوه رده هایی از نمک نمایان است که منظره بی نظیر و تماشایی را ایجاد کرده است و همچنینفاصله دهانه غار تا جاده همچون ساحل دریا به اندازه 2 کیلومتر است . سقف غار نمک را قندیل های مرمرین و بلورین پوشانده و مثل قندیل های اب که در هوای سرد زمستان یخ میزنند و اویزان می شوند به خود گرفته است . در کف غار آب نمک جاریست . از دل کوه جریان آب زیر زمینی دائمی می جوشد و که در طول مسیر به بیرون پس از حل کردن نمک در مسیر حرکت به صورت چشمه نمک در دامنه کوه ظاهر می شود و در گودال مقابل خود حوض طبیعی به رنگ سفید به وجود آورده است . نمک های غار از بهترین نوع نمک شناخته شده است و در ترکیب آن عناصر دیگری همچون منیزیم وجود دارد به همین دلیل می توان به عنوان نمک طبی برای ورزشکاران حرفه ای مصرف شود و همچنین ماندن و تنفس در داخل غار می تواند به بهبود بیماران مبتلا به آسم و ناراحتی های تنفسی شود . با تحقیقات به عمل آمده توسط زمین شناسان دانشگاه کشور چک و شیراز معلوم شده که این غار طولانی ترین غار نمک جهان به طول 6400 متر می باشد . میهمانان تور قشم حتما از این مکان دیدنی و جذاب و بی نظیر دیدن کنید و بهترین خاطره ها را از سفر به قشم در ذهن خود ثبت کنید .

ghar-namakdan-gheshm1.gif

ghar-namakdan-gheshm2.gif

 

مطالب مرتبط :

تور قشم تابستان 96

تور قشم مرداد 96

تور قشم شهریور 96

تور قشم نوروز 97

 



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره بلک بیچ ریزورت آنتالیا که در منطقه ی بلک آنتالیا و در کنار ساحل زیبای آنتالیا واقع شده است.  این هتل آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا :

دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،یوگا ،حمام ترکی، زمین تنیس، پارکینگ ،لاندری، پینگ پنگ ،زمین گلف ، سرویس ترانسفر، اتاقهای هتل شامل مینی بار، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع و بالکن است. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بلک-بیچ-ریزورت2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آدم و حوا آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Adam & Eva Hotel

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا Antalya Adam & Eva Hotel در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 كيلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است.

-آدم-و-حوا-آنتالیا.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-4.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...

-آدم-و-حوا-5.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-2.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-6.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

PAPILOON1.jpg

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا که در حاشیه کناره زیبای مدیترانه در منطقه بلک در سال 2001 تاسیس شده و در زمینی به مساحت 60000 مترمربع قرار گرفته است و یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود.این هتل 5 ستاره توسط دریای بیکران و جنگل های انبوه احاطه گردیده است . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و فاصله آن تا مرکز بلک 4 کیلومتر بوده و دارای کناره اختاصی می باشد. این هتل در مجموع 275 اتاق مجهز به تلویزیون - سیستم حرارتی و برودتی - بالکن - حمام و گاو صندوق می باشد .برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن آن را متمایز کرده و شامل ویلا ها و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل پاپیلون آیس چاآنتالیا به شمار می رود.

PAPILOON.jpg

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان اشاره نمود ؛ اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . نیز در بخش امکانات رفاهی و خدماتی این هتل مجهز جای دارند.

PAPILOON6.jpg

PAPILOON5.jpg

PAPILOON4.jpg

PAPILOON3.jpg

PAPILOON2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل الا کوالیتی آنتالیا

درباره هتل الا کوالیتی آنتالیا :

هتل الا کوالیتی آنتالیا از بهترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که نزدیک ساحل واقع شده است. این هتل زیبا در زمینی به مساحت 110000 مترمربع و به سبک معماری عثمانی برای گردشگران تور آنتالیا طراحی شده است.

فاصله هتل الا کوالیتی آنتالیا تا فرودگاه و مرکز شهر :

هتل الا کوالیتی آنتالیا تا فرودگاه بین المللی تنها 35 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و با مرکز شهر بلک تنها 10 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

هتل الا کوالیتی آنتالیا در مجموع 583 اتاق لوکس را در برگرفته است که 388 باب از اتاق ها به صورت استاندارد و 70 باب از اتاق ها دوبلکس و تعداد دیگر از اتاق ها به صورت سوئیت و ویلایی طراحی شده اند.

امکانات اتاق های هتل الا کوالیتی آنتالیا :

اتاق های هتل از امکانات خوبی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد ، مینی بار و ..... برای گردشگران تور آنتالیا برخوردار می باشند. 

 امکانات رفاهی هتل الا کوالیتی آنتالیا :

همچنین هتل الا کوالیتی آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله پارک آبی به همراه 4 سرسره آبی ، سالن تناسب اندام ، استخر روباز و سرپوشیده ، آبگرم ، میز بیلیارد ، زمین اسکواش ، زمین بازی و استخر مخصوص کودکان ، والیبال ساحلی ، ورزش های آبی ، اتاق ماساژ ، سونا ، جکوزی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

elaquality5jpg.jpg

دیگر امکانات و خدمات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

صرافی ، گاو صندوق ، سالن زیبایی ، پذیرش 24 ساعته ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات نگهداری از کودکان و ..... 

رستوران های هتل الا کوالیتی آنتالیا :

هتل الا کوالیتی آنتالیا دارای چندین رستوران و کافه می باشد که در رستوران اصلی هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی به صورت بوفه باز برای گردشگران تور آنتالیا سرو می شود. همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند  در رستوران های دیگر هتل الا کوالیتی آنتالیا انواع غذاهای محلی ، دریایی ، اروپایی و .... را سفارش داده و میل کنند. 

 elaquality8jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها باشماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا مرداد 96

تور آنتالیا شهریور 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا نوروز 97



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()