هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دلمون پالاس دبی

delmonpalas.jpg

هتل دلمون پالاس دبی 4 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد.این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بازار و 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و به مکان های گردشگری برج ساعت و آب نمای دبی نزدیک می باشد. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلمون پالاس دبی:

تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  ، سرویس اتو و سیستم تهویه مطبوع ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، استخر روباز، سونا ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی ، فروشگاه و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

delmonpalas1.jpg

delmonpalas3.jpg

گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان المکتوم واقع شده است . طراحی این هتل به سبک و سیاق کلاسیک روسی می باشد و دارای ویژگی‏هایی از فرهنگ روس است. در معماری و طراحی این هتل معماری روسی به وضوح برای مسافران تور دبی قابل مشاهده است. هتل مسکو دبی دارای 138 اتاق شامل اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار می باشد و هر يک به سادگي تزئين شده و دارای مبلمانی مدرن ، نورکافی وپنجره هایی رو به مناظر شهر هستند. ورودی و لابی هتل مسکو به سبک تئاتر Bolshoi روسیه طراحی و چلچراغ های کریستالی و طاقدیس های آن را به نمایش گذاشته است . شما میهمانان تور دبی می توانید نوشیدنی خود را در تریا نشیمن هتل مسکو میل نمائید و از نمای زیبای هتل لذت ببرید. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر و تا زمین گلف خور دبی 2 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با 7 دقیقه رانندگی می توانند به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی داشت. 

امکانات هتل مسکو دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، تهویه، گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه وضیافت، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، مرکز سلامت، استخر روباز، سونا و ...

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی





:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی , بهترین هتل های دبی , مجلل ترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: