هتل های تایلند
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

هتل آماری واترگیت هتلی پنج ستاره میباشد و در منطقه مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. و آمیزه ای از اتاقهای لوکس و مجلل ، رستوران های عالی و امکانات تفریحی متنوع به میهمانان خود ارائه میکند.فروشگاه های Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و همچنین فروشگاه های پوشاک و مد Pratunam تنها در چند قدمی هتل قرار دارند و پیاده میتوان به آنجا رسید.

 

_آمارای_واتر_گیت_تایلند.jpg

_آماری_واتر_گیت1.jpg

_آماری_واتر_گیت2.jpg

مسافران تور تایلند میتوانند با بهره مندی از خدمات ماساژ درمانی مرکز Sivara Spa که گویی بهشتی درقلب شهر است؛ دمی را به آرامش سپری کنند و با استحمام در استخر التیام بخش مملو از گلبرگ های گل سرخ و عطراگین سنبل وylang ylang ؛ اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و تجديد قوا كنند. سپس مي توانند به اتاق استراحت بزرگ خود بازگردند و صبح با استشمام عطر صبحانه تازه و خوشمزه از خواب بیدار شوند و روز فوق العاده دیگری را در این شهر فریبنده شروع کنند.

_آماری_واتر_گیت3.jpg

_آماری_واتر_گیت5.jpg

_آماری_واتر_گیت6.jpg

_آماری_واتر_گیت7.jpg

 

هتل دوسیت  لاگونا پوکت (تایلند)

_دوسیت_لاگونا_پوکت_1.jpg

هتل دوسیت  لاگونا پوکت که در امتداد خلیج بنگ تائو واقع شده و در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون  آندامان بنا شده است.هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد .از برتریهای این هتل 5 ستاره و مجلل نزدیکی به ساحل و مرکز شهر است به گونه ای که تا ساحل پاتونگ 30 دقیقه و تا مرکز پوکت نیز پیاده 30 دقیقه فاصله دارد . بسیاری از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی و خدمات به روز در کنار تاپ ترین سرویس دهی در این هتل رویایی به بهترین شکل ممکن ، به گردشگران تور پوکت ارائه می گردد . هدف کادر هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور پوکت است.

3_هتل_دوسیت_لاگونا.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_2.jpg

امکانات هتل دوسیت لاگونا پوکت (تایلند) :

اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال،مرکز آب گرم ،استخر ، یک باغ, یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلندبا رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ،  تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.

_دوسیت_لاگونا_پوکت_4.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_6.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_تایلند5.jpg

 


 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند :

 

_نورابوری_ریزورت_سامویی_تایلند1.jpg

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلندیک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان میباشد. امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیار  از دیگر امکانات این هتل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان اشاره کرد.این هتل مجلل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل به سبک تایلندی طراحی شده اند و دارای تلویزیون هستند. این هتل دارای کارکنانی خونگرم می باشد که به گرمی از میهمانان تور تایلند استقبال می کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و دریایی سرو می شود. این هتل دارای امکانات تفرحی برای استفاده میهمانان هم می باشد. مرکز خرید Chewang سه کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی، فیلیپینی و انگلیسی صحبت می کنند.

_نورابوری2.jpg

_نورابوری_3.jpg

_نورابوری4.jpg

هتل رویال ارکید بانکوک تایلند :

_رویال_ارکید_بانکوک_تایلند.jpg

_رویال1.jpg

هتل 5 ستاره رويال اركيد در کنار "رودخانه پادشاهان" با منظره ايي باشکوه از اين رودخانه و بازارهاي شناور اين رودخانه بنا شده است . اين هتل بعنوان يكي از بهترين اقامتگاههاي بانكوك شناخته شده است.از هتل رویال ارکید بانکوک تایلندپیاده تا مرکز خرید حدود 5 دقیقه فاصله وجود دارد . تمامي 740 اتاقهتل رویال ارکید بانکوک تایلندروبروی مناظر زيباي رودخانه و شهر استهتل رویال ارکید بانکوک تایلنددادای امكانات درجه يك مانند تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره ايي، چايساز، ميني بار،  مركز سلامت و آبگرم، زمين تنيس، سونا و جاكوزي,صندوق امانات و بسياري از امكانات ديگر است.

_رویال_ارکید2.jpg

_رویال_ارکید3.jpg

_رویال_ارکید4.jpg

 

 

هتل اونانگ کرابی تایلند .gif.gif.gif.gif Aonang Villa Hotel Krabi Thailand

هتل اونانگ کرابی تایلند در منطقه موآنگ تایلند قرار دارد این هتل نیز در سال 2002 ساخته شده است. این هتل که تنها چند قدم با ساحل Aonang فاصله دارد، منظره ای فوق العاده تماشایی از دریای آندامان بدست می دهد. فرودگاه بین المللی کرابی در 30 کیلومتری هتل قرار گرفته است. اینترنت رایگان، سالن ورزشی و 2 استخر فضای باز برای مسافران تور تایلند تعبیه شده. عصرها با چای عصرانه پذیرایی خواهید شد. اتاق ها وسیع و نورانی هستند؛ دیوارها از زمین تا سقف با شیشه کار شده و از روی بالکن خصوصی آن می توانید منظره ای زیبا از دریای آندامان یا صخره های عظیم اطراف را مشاهده کنید. برخی اتاق ها تنها چند قدم با استخر فاصله دارند.

-اونانگ-کرابی-تایلند-6.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند.jpg

عکس ها و امکانات هتل اونانگ کرابی تایلند

سرویس اتاق ۲۴ ساعته، امکانات ویژه برای افراد مسن و معلول ،رستوران و کافه مخصوص به استخر، نگهداری از کودکان، پارکینگ مخصوص برای ماشین، کافی شاپ رویایی، دستگاه خود پرداز، خدمات اینترنت پر سرعت، صرافی، آسانسور، خدمات لباس های شسته شده، مطبوعات، کلوپ شبانه نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی, ماساژ ، شیرجه ، ایوان مخصوص حمام آفتاب و...

-اونانگ-کرابی-تایلند-2.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند-5.jpg

-اونانگ-کرابی-تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلب:

تور تایلند پاییز 95

تور تایلند آذر 95

تور تایلند نوروز 96

تور تایلند زمستان 95

تور تایلند دی 95

تور تایلند بهمن 95

تور تایلند اسفند 95





:: موضوعات مرتبط: تورتایلند , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های تایلند , مجلل ترین هتل های تایلند , لوکس ترین هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: