جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

رویال راک کیش

رویال راک کیش مجموعه از صخره ها از جنس گرانیت در ابعاد بزرگ و کوچک است که این سایت در اسفندماه سال 1387 بعد از به گل نشستن بارج به وجود آمد.این مجموعه خیلی زود به یک زیستگاه ریبا برای آبزیان تبدیل شد.مسافران تور کیش می توانند از این سایت با عمق 12 متر می باشد و دارای انواع گونه های ماهی از جمله خفاش ماهیان، تن ماهیان، انواع سرخو، گیش، فرشته ماهی و... می باشد.این سایت در اسکله تابان قرار دارد.شما گردشگران تور کیش می توانید از این مکان زیبا بازدید کنید.

 

 

 

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی از توابع کیش در جنوب ایران می باشد.این جزیره در 28km کیش و در 8km ساحل خلیج فارس قرار دارد.این جزیره دارای زمینی مسطح است و مردملان این جزیره به صید ماهی مشغول هستند.در 1389/11 قانون الحاق جزایر هندورابی و فارور کوچک و بزرگ به محدوده منطقه آزاد کیش از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد. در جزیره هندورابی روستایی بنام هندرابی که در در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد.جزیره هندورابی در سال 1502 میلادی د اختیار پرتغالی ها بود.مسافران تور کیش می توانند از این جزیره بازدید کنند.

 

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش یکی از ورزش های پر هیجان کناره زیبا جزیره کیش می باشد.این بازی نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا تعادلمان را با پرواز روی آب حفظ کنیم.قبل سوار شدن بر روی فلای بورد یه دوره آموزشی 300 دقیقه برای علاقمندان میزارند.برای استفاده از فلای بورد ها در اسکله های کیش فراهم شده است و می توانید از فلای بوردها استفاده کنید.هزینه فلای بورد زیاد است ولی بعضی اوقات با داشتن کوپن امکان 50% درصد تخفیف وجود دارد.تجربه استفاده از فلای بورد حس قدرت به شما می دهد و برای شما جذاب است. شما گردشگران تور کیش می توان از این ورزش هیجان انگیز لذت ببرید.

 

اسکوتر سواری کیش

اسکوتر سواری یکی از تفریحات جزیره زیبا کیش است که می توان  از جاده مخصوص دوچرخه سواری استفاده کرد و از دریای زیبای کیش لذت برد.اسکوتر در کیش برای بانوان آزاد است و بانوان از این سرگرمی استقبال فراوانی کردند.اسکوتر توسط باتری شارژ می شود و می توان به مدت 1 ساعت و حتی بیشتر از آن استفاده کرد.اسکتر قیمت و مدل های متفاوتی دارد.علاقمندانتور کیش می توانند در مراکز تفریحی مانند اسکله تفریحی و ساحل مرجانی اسکوتر برقی اجاره کنند.

 

حیات وحش کیش

جزیره کی شبه دلیل کوچ بودن ار تنوع زیستی قابل توجهی برخوردار است.جانوران بع غیر از پرندگان امکان جا به جایی به مناطق دیگر را ندارند.آب و هوای کی عامل محدود کننده حیات جانوری در کناره زیبا کیش می شود. سموریا خدنگ و انواع لاک پشت های دریایی که از گونه های مختلف در حال انقراض هستند و سامانه بین المللی حفظ محیط زیست نیاز به توجه خاصی دارند. مارهای جزیره به دو گروه قیطانی و جعفری تقسیم می شوند که مار قیطانی غیر سمی و مار جعفری اسلامی است.گربه، خدنگ، خارپشت ایرانی، موش، جربیل بلوچستانی و آهوی ایرانی از پستانداران و دلفین معمولی از پستانداران آبزی جزیره ریبا کیش گزارش شده اند. مارمولک ها از جمله خزندگان جزیره اند که از فراوانی نسبی برخوردارند. این گروه از جانوران بی خطرند و از آنجا که از حشرات تغذیه میکنند نیز مفید میباشند.گردشگران تور کیش می توانند از این حیات وحش بازدید کنند.

دوچرخه سواری کیش

یکی از طولانی ترین مسرهای دوچرخه سواری کشور در کناره زیبا کیش قرار دارد.طول این مسیر 51 کیلومتر است و مستقل از اتومیبل و دیگر خودردها بوده و بخش اصلی آن به موازات جاده جهان در حاشیه اصلی نوار ساحلی کیش قرار دارد. برای اجاره دوچرخه در کیش باید به ایستگاه های مختلف در طول مسیر دوچرخه سواری مراجعه نمایید و با ارائه کارت شناسایی دوچرخه مورد نظر خودتون رو اجاره کنید.ایستگاه های دوچرخه سواری در قسمت های مختلف مانند اسکله تفریحی، فاز 2 صدف، پرشین گلف و کشتی یونانی وجود دارد.طبیعت بکر این جزیره در قسمت های جنوبی و غربی جزیره با چشم انداز های زیبا از دریا، ساحل، بوستان ها، نخلستان ها و پوشش گیاهی در دستری عموم مردم است.گردشگران تور کیش می توانند نهایت لذت را از این مکان ببرند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: