هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آپارتمان گلستان کیش

این هتل تک ستاره در کناره زیبا کیش قرار دارد و دارای سوئیت های مجهز 3 ال ی 8 نفره می باشد.این هتل آپارتمان از 6 اتاق و 26 تخت تشکیل شده است و در تمامی اتاق ها تلویزیون، یخچال،و مبله می باشد.مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و ارزان هستند هتل آپارتمان گلستان گزینه مناسبی است.

آدرس: کیش، صدف فاز 2، خیابان فرخی- فیض کاشانی

 

هتل خاتم کیش 

هتل خاتم کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد.که در نزدیکی بازار عرب های کیش واقع شده و گردشگران تورکیش که به دنبال هتل ارزان هستند هتل خاتم کیش گزینه مناسبی است. این هتل با فضای سرسبز و به دور از شلوغی و سر و صدا، محیطی آرام را برای گردشگران تورکیش فراهم آورده است. هتل خاتم کیش در مجموع دارای  ۲۸  باب اتاق و ۷۸  تخت و مخصوص خانواده های سپاه است.

 آدرس هتل خاتم کیش :جزیره کیش، خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء،هتل خاتم کیش

 

 khatam.jpg

 

هتل آپارتمان فارابی کیش

Hotel-Farabi-1.JPG

هتل آپارتمان فارابی کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد و برای مسافران تور کیش می تواند خاطرات خوشی را در ذهن خود حک کنند. این هتل ۲ ستاره جزیره کیش  شامل ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ، سوئیت دو خوابه ۵۰ واحد ، سوئیت دو تخته ۸ واحد و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد. گردشگران تور کیش که قصد رزرو را دارند، رزرو هتل فارابی کیش به عنوان یک هتل دو ستاره در کیش را در نظر داشته باشند.امکانات هتل آپارتمان فارابی کیش:

رستوران، کافى شاپ، ماهواره، ترانسفرفرودگاهی، خشکشویی، گشت دور جزیره، آرایشگاه آقایان، چایخانه سنتی، کافی نت، مینى بار و صندوق امانات و ...

 

هتل شایلی کیش

shailikish.jpg

هتل شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ احداث شده و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه در جزیرهکیش انجام شده است. این هتل  3 ستاره دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر کادر آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز به شمار می رود که هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش :

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه برای مسافران تور کیش ، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 

 

 





:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , ارزان ترین هتل کیش , مناسب ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: