هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل امیریتس کنکرد دبی

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai.jpg

 

هتل امیریتس 4 ستاره در قلب دبی واقع شده است. هتل امارات کنکورد در نزدیکی مرکز شهر دیرا و بازار آل Ghurair و بازارAlriggaاست.از هتل تا ایستگاه مترو 900 متر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.با ماشین تا آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و مراکز عمده تجاری و تفریحی فاصله کوتاهی دارد. باشگاه Creek و قایق بادبانی دبی در پورت سعید رو به افزایش است.اتاق در امارات هتل کنکورد با تخت اضافی مجهز شده است.هر اتاق شامل یک سالن با فضای نشیمن، پذیرایی، تهویه مطبوع، میز کار و کانال های ماهواره ای است.خدمات هتل خدمات سوئیت بزرگ با آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن اختصاصی رو به فضای باز است.امکانات هتل امیریتس کنکرد دبی دارای یک استخر، امکانات گلف در نزدیکی و حمام با ماساژ در اختیار گردشپران تور دبی قرار می دهد.در رستوران این هتل انواع غذاهای های قاره ای و سنتی خاورمیانه روزانه در رستوران این هتل است.این هتل همچنین دارای یک مرکز خرید، یک کلینیک دندانپزشکی، آرایشگاه و آرایشگر دارا می باشد.هتل امیریتس کنکرددبی از تاریخ 14 ژوئن 2009 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai1.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai2.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai3.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai4.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai6.jpg

 

هتل ریجنت پالاس دبی

 

Regent-Palace-Hotel.jpg

 این هتل لوکس 4 ستاره در برجمان و 100 متری ایستگاه مترو خالد بن ولید قرار دارد.از هتل تا باشگاه گلف 15 دقیقه فاصله دارد. از .هتل ریجنت پالاس 11 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و تا مرکز شهر 5 کیلومتر فاصله دارد.این منطقه به مراکز خرید زارا، پرادا، باربری بسیار نزدیک است.هتل ریجنت پالاس دبی از تاریخ 11 آوریل 2007 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

 

امکانات اتاق ها

 

این هتل زیبا 144 اتاق دارد و تمام اتاق ها مدرن در رنگ های گرم تزئین شده و از ویژگی های پنجره های بزرگ با پرده های کامل است. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و... است.

 

Regent-Palace-Hotel1.jpg 

Regent-Palace-Hotel2.jpg

امکانات هتل ریجنت پالاس دبی

 

یک استخر پشت بام، جکوزی و مرکز تناسب اندام مجهز تردمیل، بیلیارد، رستوران، اتاق جلسه و...

در قسمت شرق شهر غذاهای دریایی بازار برای ناهار و شام باز است و تخصص در غذاهای آسیایی، همه از محصولات تازه محلی طبخ شده است. موسیقی زنده و جلسات کارائوکه در کافه راکی ​​برجسته است.

 

Regent-Palace-Hotel3.jpg

 

 

 

هتل مترو پولیتن پالاس دبی

metropolitin-palace-dubai.jpg

هتل مترو پولیتن پالاس دبی 4 ستاره به نهر دبی و برج ساعت معروف دبی نزدیک است.از این هتل تا باشگاه گلف دبی چند دقیقه فاصله دارد، تا فرودگاه بین المللی دبی هم فقط 9/4 کیلومتر و 5 دقیقه با ماشین تا بازار طلا فاصله دارد.

metropolitin-palace-dubai4.jpg

امکانات اتاق ها

این هتل لوکس از 212 اتاق و سوئیت لوکس تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت، نشیمن، تهویه مطبوع و دارای اتاق های بزرگ که به سبک سنتی عربی و اروپایی در اورده که دارای طراحی و دکوراسیون شیک است.

metropolitin-palace-dubai2.jpg

رستوران

metropolitin-palace-dubai6.jpg

این هتل لوکس 4 رستوران دارد که یک رستوران آن غذاهای لبنانی همراه با موسیقی زنده و 3 رستوران دیگر استیک ، رستوران مدیترانه ای و رستوران بین المللی شبانه روزی میباشند.

امکانات رفاهی هتل مترو پولیتن پالاس دبی

metropolitin-palace-dubai3.jpg

ماساژ، سونا و جکوزی، باشگاه گلف، سالن بدنسازی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، تنیس و بار

برایرزرو هتل مترو پولیتن پالاس دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبی با شماره های 021-41954/88178815  تماس حاصل 

هتل آئوریس این الموهنا دبی

هتل آئوریس این الموهنا 4 ستاره در منطقه آئوریس دبی قرار دارد.این هتل تا مرکز شهر 24.7 کیلومتر،مرکز خرید امارات 3.5 کیلومتر،مرکز خرید ابن بطوطه 8 کیلومتر و نزدیکترین فرودگاه فرودگاه بین المللی آل مکتوم  23 کیلومتر فاصله دارد.

aorisalmohna.jpg

امکانات هتل هتل آئوریس این الموهنا دبی :

 بازار ، رستوران ، ماشین اجاره ای، بازی گلف،روم سرمیس 24 ساعته، نظافت روزانه ،فکس، اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، فروشگاه هدیه / سوغاتی استفاده کنند .

ارتفاعات البرشا یک انتخاب مناسب برای مسافران تور دبی است که به معماری ، گشت و گذار و سواحل علاقه مند هستند .

aorisalmohna3.jpg

aorisalmohna2.jpg

aorisalmohna1.jpg

امکانات اتاق ها:

aorisalmohna4.jpg

این هتل از 145 اتاق  یک فضای گرم و دلپذیر برای شما به ارمغان می آورد . تمامی هتل ها دارای خدماتی تلویزیون صفحه تخت ، چای ، گنجه ، حوله ، فرش ، لوازم آرایش رایگان و سشوار در این هتل فراهم است .

هتل حیات پالاس دبی

hayatpalce1.jpg

هتل حیات پالاس دبی در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است.هتل حیات پالاس 4 ستاره  15 دقیقه از ساحل الممزر، 11 کیلومتر تا مرکز شهر دبی و تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر فاصله دارد.هتل حیات پالاس دبی 2 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره، 5 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 7 کیلومتر تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس بصورت BB است. توریستان تور دبی باانتخاب این هتل لحظات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

امکانات اتاقها:

hayatpalce3.jpg

این هتل از 210 اتاق خانوادگی، استاندارد و سوئیت  تشکیل شده است که نمامی اتاقها دارای طراحی و چیدمان شیک و از رنگ های گرمم استفاده شده است.اتاقها دارای خدماتی  شامل  فضایی وسیع ، تخت بزرگ و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار میدهد.

امکانات هتل حیات پالاس دبی:

استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،مراکز تجاری ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و.. را به گردشگران تور دبی ارائه  می دهد. 

hayatpalce.jpg

hayatpalce2.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: