هتل های 3 ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رافال هاستل ارمنستان

این هتل 3 ستاره در کنار خیابان شمالی در قلب ایروان ارمنستان قرار دارد.از هتل تا میدان جمهوری 6 دقیقه پیاده روی دارد.تا ایستگاه اتوبوس 2 دقیقه و تا ایستگاه مترو، موزه تاریخ ارمنستان و گالری ملی 7 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل دارای اتاق های بزرگ با کفپوش چوبی، چای / قهوه، وای فای رایگان، روم سرویس 24 ساعته، تهویه مطبوع و با یک فن به مسافران تور ارمنستان ارائه می دهند.

بعضی از اتاقها دارای حمام خصوصی و برخی از آنها به استفاده از حمام مشترک در راهرو دارند. حمام مشترک شامل ماشین لباسشویی می باشد. مسافران تور ارمنستان می تواند وعده های غذایی در آشپزخانه مشترک آماده کند. کارائوکه در سایت امکان پذیر است.پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل وجود ندارد.مسافران تور ارمنستان که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است. هتل رافال هاستل ارمنستان از 29 آگوست 2011 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.

Rafael-Hostel-Armenia.jpg

Rafael-Hostel-Armenia1.jpg

Rafael-Hostel-Armenia2.jpg

Rafael-Hostel-Armenia3.jpg

 

هتل پریمیر ارمنستان

Primer-Hotel-Armenia4.jpg

هتل پریمیر در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد. این هتل 3 ستاره تا ایستگاه اتوبوس 200 متر و تا مرکز شهر ایروان 4 کیلومتر فاصله دارد.از هتل تا اختاناک 500 متر، تا مانتاداران تنها 15 دقیقه، تا تئاتر اپرا هاوس ایروان 4 کیلومتر فاصله دارد.ایستگاه قطار 7 کیلومتری  و تا فرودگاه 23 کیلومتر فاصله دارد.هتل پریمیر ارمنستان از تاریخ 25 می 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستاناست.

امکانات هتل پریمیر ارمنستان

اتاق های هتل پریمیر به سبک ساده تزئین شده است. هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام خصوصی با دمپایی است.برخی از اتاق ها رو مناظر کوه آرارات است.

Primer-Hotel-Armenia3.jpg

Primer-Hotel-Armenia.jpg

استخر شنا، سونا، وای فای رایگان،سرویس اتاق و رستوران با انواع غذاهای ارمنی و بین المللی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد. مسافران تور ارمنستان که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.

Primer-Hotel-Armenia2.jpg

 

هتل آرمنیا ارمنستان

 

Armenia-Hotel1.jpg

 

این هتل 3 ستاره در منطقه کازان ارمنستان قرار دارد.ازهتل تا ورزشگاه جدید روبین 2 کیلومتر، تا مرکز شهر تاریخی 15 دقیقه،تا ایستگاه اتوبوس 2 دقیقه، تا فرودگاه بین المللی کازان  28 کیلومتر فاصله دارد. کاخ کرملین تاریخی قازان و پشت بام آبی این مسجد گنبدی شکل 15 دقیقه فاصله دارد.اتاق های این هتل با تزیین به سبک کلاسیک و فرش نیز می باشد و در تمامی اتاق ها مطبوع با یک تلویزیون صفحه تخت، یخچال و فریزر و یک حمام خصوصی بزرگ است.دارای ناهار خوری زیبا در کنار حیاط که گردشگران تور ارمنستان می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای ارمنی و اروپایی سرو کنند.

 

Armenia-Hotel2.jpg

 

Armenia-Hotel.jpg

امکانات هتل آرمنیا ارمنستان

 

پارک Gorgkogo و مرکز سرگرمی Korston هر دو یک پیاده روی 15 دقیقه از هتل دارند.امکانات رفاهی این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی،بیلیارد، اتاق کنفرانس، سالن بدنسازی و...

 

Armenia-Hotel6.jpg

 

Armenia-Hotel5.jpg

 

Armenia-Hotel4.jpg

 

Armenia-Hotel3.jpg

 

این هتل از 29 فوریه 2012 آماده پذیرایی از شما مسافران تور ارمنستان است.

هتل هالیدی و هاستل ارمنستان

 

این هتل 3 ستاره در ایروان ارمنستان قرار دارد.این هتل در 600 متری از اپرا و تئاتر ایروان ارمنستان قرار دارد.این هتل وای فای و پارکینگ خصوصی رایگان است.اتاق های این هتل دیدگاه به باغ و شهر دارد.تمامی اتاق های این هتل دارای خدماتی شامل تلویزیون، یخچال، حمام است.در این هتل یک منطقه بازی سرپوشیده وجود دارد.از هتل تا میدان جمهوری 800 متر، موزه قتل عام ارامنه 1.7 کیلومتر، فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 10 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 16 فوریه 2016 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان است.مسافرانی که به دنبال هتلی با قیمت ارزان هستند این هتل گزینه مناسبی است.

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia1.jpg

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia2.jpg

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia3.jpg

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia4.jpg

 

Holiday-Hotel-Hostel-Armenia5.jpg

 

هتل والنسیا ارمنستان

valensia-hotel-armenia1.jpg

این هتل 3 ستاره در خیابان میاسنیکییان ایروان ارمنستان قرار دارد واز تا شهر ارمنستان 87 کیلومتر و 25 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی قرار دارد.هتل والنسیا 58 اتاق دارد و تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، حمام و مینی بار می باشد و در اتاق های این هتل احساس راحتی می کنید. هتل والنسیا ارمنستان دارای خدماتی نظیر اتاق جلسه، آرایشگاه، مرکز تجاری، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، خدمات 24 ساعته و ... در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد.

valensia-hotel-armenia2.jpg

valensia-hotel-armenia.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

                                  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 





:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ارمنستان, بهترین هتل های ارمنستان, مجلل ترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: