نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لاساگرادا استانبول

بهترین هتل 5 ستاره لاساگرادا که توسط معمار مینیمالیست ایتالیایی طراحی شده در محله عثمان بی، در چند قدمی منطقه نیسانتاسی استانبول قرار دارد. این هتل 84 اتاق عالی  با امکانات عالی دارد که مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. هتل، تراسی دارد که چشم اندازی پانارومایی از شهر زیبای استانبول می دهد . در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. تور استانبول امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد. ایستگاه متروی عثمان بی که در نزدیکی هتل است امکان رفت و آمد آسان را برای رسیدن به میدان تکسیم فراهم می کند. فاصله میدان تکسیم تا این هتل 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر است.

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول 

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر سر بسته، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(ربا هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی،اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

__هتل_لاساگرادا.jpg_هتل_لاسارگرادا.jpg_ترکی_هتل_لاسارگرادا.jpg

هتل رکس ایرپورت استانبول

مجلل ترین هتل های  4 ستاره رکس ایرپورت (Rox Air Port).که دارای 100 اتاق است. هر اتاق با امکانات مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار,وای فای رایگان و ... است. در این هتل صبحانه بوفه سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند با هزینه اضافه صبحانه خود را در اتاق میل کنند. فاصله هتل تا مرکز خرید 5 دقیقه پیاده روی و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو اتوبوس کمتر از 500 متر است.

آدرس: Cobancesme Mah. Kimiz Sok. No:24, Bahcelievler, Bahcelievler, 34196 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رکس ایرپورت استانبول

سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، فکس،کپی، سالن زیبایی، آسانسور، سیستم گرمایشی، اتاق گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

RoxAirport1.jpgRoxAirport2.jpgRoxAirport4.jpg

_آزیاده_استانبول5.jpg

مجلل ترین هتل 4 ستاره استانبول آزیاده است که نزدیک منطقه سلطان احمد بنا شده است. این هتل در مجموع از 106 اتاق مجلل تشکیل شده است. بازار بزرگ در 1 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در 15 کیلومتری آن قرار دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان می باشد. تور استانبول بهترین ها را برای مسافران خود فراهم می کند.

_آزیاده_استانبول.jpg

_آزیاده_استانبول1.jpg

_آزیاده_استانبول2.jpg

_آزیاده_استانبول3.jpg

 

امکانات هتل آزیاده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، اینترنت وایرلس، باشگاه SPA، آب در مانی، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، صبحانه در اتاق، صرافی و...

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: