مراکز خرید معروف آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

مرکز خرید لاورا آنتالیا

 

لارا در مرکز شهر آنتالیا ( قلب ترکیه ) قرار دارد . زندگی ساکنین این منطقه و گردشگران تور آنتالیا در هم تنیده شده است . لارا دفتر مرکزی شرکت های مختلف گردشگری ست . 

مرکز خرید لاورا آنتالیا در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد  . لارا دارای ۸۰ فروشگاه است و هر فروشگاه نمایندگی یکی از بهترین برندهای تجاری دنیا هستند  . این مرکز خرید دارای پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۶۰۰ خودرو ست . ۲ سوپرمارکت بزرگ ، ۶ سالن سینما مجهز به بالاترین سیستم های ویدئویی و صوتی ، ۱۴ رستوران با غذاهای سنتی و بین المللی و … از دیگر امکانات این مرکز خرید  است  که آنرا به یکی از تفریحات برای مسافران تور آنتالیا بهمن 94 تبدیل نموده است .

 

در لارا علاوه بر خرید ، میتوانید ساعت ها خود و فرزندانتان را سرگرم کنید ، طعم غذاهای ترکی را بچشید ، در مراکز بازی سرگرم شوید ، بهترین لباس ها را بخرید ، از نمایندگی های معتبر لوازم آرایشی بهداشتی تهیه کنید و در آخر از کیفیت اجناسی که خریداری نموده اید ، اطمینان داشته باشید و هر چیز را که بخواهید در آنجا پیدا کنید .


مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیا در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیهکه به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد .

 در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان تور آنتالیا به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا بهمن 94 می توانید از خرید در دیپو آنتالیا  لذت ببرید.

 

 


مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا یکی از بهترین مراکز خرید شهر می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان تور آنتالیا بهمن 94و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید معروف آنتالیا ,بهترین مراکز خرید آنتالیا, مکان های خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: