هتل های کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی که الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد قرار گرفته است. هتل داریوش کیش دارای 168  اتاق شیک و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 2 رستوران آپادانا و پاسارگاد این هتل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی, فست فود و کافی شاپی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش می توان گفت سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری و ... می باشد.

 

 

 

امکانات هتل داریوش کیش:

اجاره ماشین, سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری, 2 رستوران, کافی شاپ و ... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل سورینت مریم کیش

 

 

 

یکی از شیک ترین و مجلل ترین  هتل های 5 ستاره کیش هتل سورینت مریم کیش است که حاشیه جنوب شرقی میدان “امیر کبیر” یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش قرار گرفته است. هتل سورینت مریم کیش دارای ۵۶ اتاق و سوئیت که شامل اتاق هاى مدرن و شیک، ۱۲ سوئيت معمولى ، ۴ سوئيت رويال برای گردشگران کیش می باشد. این هتل در سال ۹۲ بازسازی و امکانات مناسبی را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد. از نظر موقعیت مکانی این هتل بسیار به ساحل و اسکله تفریحی ، تالارشهر، مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس یک و دو ، مرکز تجاری ، هایپر مارکت نزدیک می باشد و مسافران تور کیش می توانند به راحتی با کمی قدم زدن به آنجا بروند. هتل سورینت مریم کیش برای گردشگران تور کیش سالن بیلیارد و کافی شاپی با انواع دسر ها فراهم کرده تا گردشگران در اوقات فراغت خود به آنجا بروند.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

ترانسفر فرودگاه بریم گردشگران تور کیش, اینترنت پر سرعت، مینی بار، سرویس قهوه و چای، سالن پذیرایی، خانه داری ۲۴ساعته، فضای سبز، اتاق جلسات، بیلیارد, رستوران، کافی شاپ، پارکینگ, خشکشویی و... که در اختیار گردشگران می باشد.

 

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954 بخش فروش آزانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل هلیا کیش

 

هتل هلیا کیش از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره کیش است که بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. هتل هلیا کیش دارای ۶۲ اتاق شیک و مدرن و با امکانات تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی ،آلارم بیدار باش, سشوار و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.  رستوران ای هتل دارای منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی و همچنین کافی شاپ این هتل در فضای سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش در خدمت مسافران تور کیش می باشد.

 

 

 

امکانات هتل هلیا کیش:

 اجاره ماشین, رستوران, کافی شاپ مخصوص مسافران تور کیش, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته, ترانسفر فرودگاهی, فضای سرسبز  و .... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش در فاصله 5 کیلومتری فرودگاه کیش قرار دارد و تامرکز خرید فقط 5 دقیقه فاصلخه دارد.این هتل  در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره کیش با زير بناء 42.800 مترمربع ساخته شده است و در بلندترین منطقه شمال شرقی جزیره زیبای کیشمشرف به دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است .این چشم اندازهای زیبا با ایجاد احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این جزیره رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهند نمود.

امکانات هتل :

 

هتل ارم کیش دارای خدماتی نظیر :رستوران با غذاهای متنوع (گردان ، سنتی )، کافي شاپ، فست فود، تالار ازدواج و جشن تولد و دو سالن آمفي تئاتر، يک سالن کنفرانس، کلوپ ورزشي وتفريحي ،ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که 70 درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.از دیگر خدمات هتل :سالن بيليارد ، پينت بال ،سالن برف بازى ، محل نگهدارى كودكان، به مساحت 800 متر مربع براى آقايان و بانوان ،سوناى خشك و بخار، سالن بدنسازى ،استخر كودكان ،كافى شاپ ، سالن ماساژ ، آب درمانى ،ورزشى(واليبال،بسكتبال،هندبال،فوتسال،زمين مينى،گلف،تنيس)و ... می باشد.هتل ارم کیش با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل ارم کیش دارای 210 باب اتاق، 30 سوئیت ، 140 سوئیت آپارتمان و دو استخر و سونا به همراه سایر امکانات مانند: تلوییزیون ، تخت راحتی ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار ، اتو ، تراس ، صندوق امانات و .... را داراست. 

جهت رزرو هتل ارم کیش با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سورینت صدف کیش

 

هتل سورینت صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى با نمايى به شکل صدف در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيدو در در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره و روبروی دانشگاه بین المللی جزیره کیش قرار گرفته است و  فاصله آن تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد .در هنگام ورود به هتل صدف کیش با لابی زیبایی مواجه خواهید شد با کف سنگی و نقش معماری ایرانی که متقارن با آن را در سقف لابی مشاهده خواهید کرد. تعبیه آسانسور شیشه ای پانوراما و پله هایی که با نور تزیین شده و به دور آسانسور پیچیده شده به زیبایی لابی میافزاید.

امکانات هتل :

 

 

هتل سورینت صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستوران هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده برای ميهمانان فراهم آورد.رستوران کوه نور، رستوران کولیزه تنها رستوران جزیره با طراحی به سبک ایتالیا، رستوران دلفین و رستوران چینی دورین، سه کافی شاپ، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت وایرلس، استخر روباز، جکوزی در تعدادی از اتاق ها، سالن کنفرانس، کافی نت ، آرایشگاه ،روم سرويس ، پذيرش 24 ساعته ،لاندری ،خشکشویی ،خدمات اتو ،صبحانه و نهار در اتاق ، اجاره ماشين ، تبديل ارز ، اجاره ماشين بدون راننده ،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان ،مكالمه كاركنان مسلط به زبان عربي و مسلط به زبان انگليسي از دیگر خدماتی است که این هتل به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات اتاق :

 

اتاق هاي هتل سورینت صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد. این هتل داراى ۵۴ اتاق باب سوئیت دو تخته و سه تخته است. یخچال,سیستم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی ,صندوق امانات ,سشوار ،ماهواره ، تلویزیون ، اینترنت در اتاق از دیگر امکانات این هتل است.مسافران تور کیش با انتخاب این هتل میتوانند خاطره خوبی را از این سفر با خود به همراه داشته باشند.

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96 

 





:: موضوعات مرتبط: تورکیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: